Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Niere
19. Aug 2014, 00:24#2358

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

neskatījos manuālī, bet visai droši Tev lietojama eļļa ar 10W-40 viskozitāti, API SH/SJ + JASO MA vai MA2 klesēm. Vēlams sintētisku eļļu.

Offline

Sergejs80
20. Aug 2014, 22:41#2359

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1221

Braucu ar: V-Strom

Sveiki! Vai priekš Suzuki freewind xf 650 šāda eļļa būs laba?
http://www.motolietas.lv/produkti/4t-pussinteti...er-4t-10w40.html
Manuālī rakstīts 10W-40 API SF or SG , bet nejēdzu saprast par to JASO

Offline

Niere
20. Aug 2014, 22:50#2360

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Sergejs,
nebūs laba, jo ārprātīgs cipars par daļēju sintētiku. a produkts reāls sūds uz jebkuras sintētikas fona.
par tādu ciparu var iegādāt augstākās klases sintētiku no alternatīva ražotāja.

Offline

Sergejs80
20. Aug 2014, 22:52#2361

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1221

Braucu ar: V-Strom

Varētu kādu piemēru?

Offline

Niere
20. Aug 2014, 22:56#2362

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Tev der jebkura sintētiska moto eļļa ar atbilstošu viskozitāti.

Offline

ksneps
20. Aug 2014, 23:03#2363

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 746

Braucu ar: R1 & 990 adv

Ja reiz visi par eļļu tā runā, tad arī uzdošu jautājumu. Problēma šāda: mocim nobraukums kādi ~40tkm. (ja var ticēt), Suzuki SV650, 2000 g. Eļļas līmenis manāmi nokritias pa vasaru, kopš marta esmu pielējis klāt 1 l eļļas, braucu bieži), ja brīvgaitā apgriezieni virs ~10 tūkst., izmet mazliet melnu dūmu. Lietoju Serģī pirktu eļļu: DENICOL BIKER 4 TAKTU SEA 10W40 1L motora eļļa


Uzsaktu, ka melns dūms un eļļas līmeņa krišanās ir saistīta ar motora nobraukumu/nodilumu. Tā nevarētu būt eļļas vaina!? Attiecīgi būtu jāmaina vārstu blīvslēgi, jāskatās kompresija, jāmaina gredzeni, jāslīpē vārsti utt. Jātaisa motora apkope kārtīga? Droši vien uz ziemu tas būtu pareizi visu šo sakopt

[ Šo ziņu laboja ksneps, 20 Aug 2014, 23:04:17 ]

Offline

Archy96
20. Aug 2014, 23:04#2364

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Nu ka iekomentē fiksi šo te:





Vērtējumu 10 baļļu sistēmā, taisos vairumā ieķert

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
21. Aug 2014, 08:43#2365

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Ksneps,
eļļas patēriņš var būt vismaz 40 iemeslu dēļ.
Te vēl viens matērijs par tēmu.
tur gan runa par auto, taču iemesli mocim būs visai līdzīgi.
tiesa gan, ir dzelži, kuriem liels eļļas patēriņš ir normāls stāvoklis. Links

Tavam dzelzim nav īpašas prasības eļļai. gari neskaidrošu, bet, ja Tavam mocim ir kāda kaite, kādēļ patērē vairāk eļļas, vari mēģināt to 'pielāpīt' ar augstāku viskozitāti karstajā galā, piemēram, 10(15)W-50. tas nenovērš dzelža problēmas, bet īslaicīgs risinājums būs.

Offline

Niere
21. Aug 2014, 08:49#2366

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Archy,
lielāku bildi nevarēji atrast?
par Motul 2T 800:
ja vari šo eļļu dabūt par labu ciparu, tad šim jābūt tiešām labam produktam. kā jau agrāk runājām, tieši 2Takteriem esteri ir pašā laikā, jo tīrāk sadeg un ir nestabilāki, kādēļ labi jaucas ar bendžu. tarklāt, cik atceros, šim konkrētajam produktam bija stipri augstāka viskozitāte @+100C, kas Tavam ūberdzelzim varētu būt nepieciešams.
noprotu, ka 'premix' norādes tieši dēļ augstās viskozitātes.

edit: starp citu, Mezavecis tirgo kaut ko līdzvērtīgu no RedLine. nu, tas tā...

[ Šo ziņu laboja Niere, 21 Aug 2014, 08:52:31 ]

Offline

ksneps
21. Aug 2014, 17:55#2367

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 746

Braucu ar: R1 & 990 adv

Paldies par labu info

Offline

TAOO_1936
09. Sep 2014, 22:04#2368

Kopš: 09. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


21 Aug 2014, 08:49:39 Niere rakstīja:
Archy,
lielāku bildi nevarēji atrast?
par Motul 2T 800:
ja vari šo eļļu dabūt par labu ciparu, tad šim jābūt tiešām labam produktam. kā jau agrāk runājām, tieši 2Takteriem esteri ir pašā laikā, jo tīrāk sadeg un ir nestabilāki, kādēļ labi jaucas ar bendžu. tarklāt, cik atceros, šim konkrētajam produktam bija stipri augstāka viskozitāte @+100C, kas Tavam ūberdzelzim varētu būt nepieciešams.
noprotu, ka 'premix' norādes tieši dēļ augstās viskozitātes.

edit: starp citu, Mezavecis tirgo kaut ko līdzvērtīgu no RedLine. nu, tas tā...

Ja 2T eļļai ir augstāka viskozitāte pie 100C un nav premix piedevas- tas varētu norādīt uz ko ?

Offline

Niere
10. Sep 2014, 21:53#2369

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


09 Sep 2014, 22:04:00 TAOO_1936 rakstīja:
Ja 2T eļļai ir augstāka viskozitāte pie 100C un nav premix piedevas- tas varētu norādīt uz ko ?

nav tādu premix piedevu. īsti neiebraucu jautājienā.
mēģini vēlreiz, plīz.

Offline

TAOO_1936
11. Sep 2014, 09:43#2370

Kopš: 09. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


10 Sep 2014, 21:53:03 Niere rakstīja:

09 Sep 2014, 22:04:00 TAOO_1936 rakstīja:
Ja 2T eļļai ir augstāka viskozitāte pie 100C un nav premix piedevas- tas varētu norādīt uz ko ?

nav tādu premix piedevu. īsti neiebraucu jautājienā.
mēģini vēlreiz, plīz.

Premix piedevas lai 2-T eļļa vieglāk sajauktos ar benzīnu.

Offline

kawaracer
11. Sep 2014, 16:02#2371

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: HD FXFBS

Vai šim var ticēt?

http://bmwservice.livejournal.com/27699.html

-----------------
Rezerves daļas un serviss.

Offline

Niere
11. Sep 2014, 16:59#2372

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


11 Sep 2014, 16:02:37 kawaracer rakstīja:
Vai šim var ticēt?
http://bmwservice.livejournal.com/27699.html

nezinu vai var ticēt, bet termālā stabilitāte ne tuvu nav vienīgais eļļas parametrs, kas nosaka tehnikas ilgu mūža ciklu.
es teiktu tā - interesantas bildītes palūrēt.
drīzāk noderīgas ir tajā vietnē atrodamās eļļu analīzes.

Offline

Niere
11. Sep 2014, 17:06#2373

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Taoo,
tā kā tā īsti neiebraucu jautājienā. apstāsti problēmas būtību.

Offline

TAOO_1936
11. Sep 2014, 18:13#2374

Kopš: 09. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


11 Sep 2014, 17:06:32 Niere rakstīja:
Taoo,
tā kā tā īsti neiebraucu jautājienā. apstāsti problēmas būtību.

Jautājums bija netiešā saistībā ar augstāk minēto eļļu (kā piemēru) priekš spoorta motoaktivitātēm.
Augstāk minētajai eļļai viskozitāte @100 C ir norādīta 15,5 cSt... man piedāvā CITA ražotāja 2-T eļļu ar augstāku viskozitāti, konkrēti 18,8 cSt un kuras sastāvā nav "piedeva kas uzlabo eļļas labāku samaisīšanos ar benzīnu" vai tomēr izvēlēties augstāk minēto produktu? Cenas jautājums ir fonā, to pagaidām neaiztiekam.

Vispār, kuri ir tie 2-T eļļas parametri kuriem būtu jāpievērš uzmanība tehniskajā aprakstā lai nebūtu jāuzklausa subjektīvie uz reliģiskā pamata balstītie viedokļi... tā lai pa kluso stūrītī sēdēdams varu pastudēt un saprast kuram 2-T produktam dot priekšroku.

Offline

DUNCIS
11. Sep 2014, 18:43#2375

Kopš: 14. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: Ducati

Kāds te tirgojās ar Motul eļļām?
Drīzumā vajadzēs iepirkt 4Litrīgo kanniņu "7100" 10w40
Ir piedāvājums no vietējā servisa, bet tas ir ar smuku uzcenojumu.
pm

Offline

Niere
11. Sep 2014, 18:50#2376

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

labāk vienkārši nosauc produktu, kuru izskati kā alternatīvu, tad uzmetīs aci. citādi izanalizēt visus parametrus nesanāk laika.

Offline

Niere
11. Sep 2014, 18:53#2377

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


11 Sep 2014, 18:43:59 DUNCIS rakstīja:
Kāds te tirgojās ar Motul eļļām?
Drīzumā vajadzēs iepirkt 4Litrīgo kanniņu "7100" 10w40
Ir piedāvājums no vietējā servisa, bet tas ir ar smuku uzcenojumu.
pm

7100tajam ir izteikti nenoturīga viskozitāte karstajā galā, ko apliecina veiktās analīzes. tas attiecas arī uz jaunāko formulējumu ar MA2.
ja fano par Motul, tad labāk izvēlies 300V.

Offline