Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
dzerrais | 09. Sep 2014, 12:54 | #23561 |
| Kopš: 08. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1489
Braucu ar:
| Ko tauta saka par JMT akumulatoriem, ir verts pirkt ??? | Offline | | |
Archy96 | 10. Sep 2014, 00:53 | #23562 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Šodien sastapos ar kādu nesaprotamu jautājumu
Tātad lieta it kā elementāra - filtra mazgāšana krosiniekam. Nopirku es to twin air mazgājamo līdzekli, filtru smuki izmazgāju, izžņaudzu, vēl ar lupatu apslaucīju, bet tas tik un tā vēl tāds kā mitrs no tā paša mazgāšanas līdzekļa. Atstāju plauktā žūt. Nākamajā dienā ņemu, joprojām tā kā slapjš Sāku eļļot ar filtru eļļu, bet watafak, tas pārpalikušais mazgājamais līdzeklis sāk eļļu tā kā šķīdināt , nu viss paliek tāds šķidrs un da nekāds
Kā to sūdu pareizi lietot??? Man šādā versijā sūdus nesaraus iekšā????
Iepriekš viss notikās elementāri - filtru benzīnā, fiksi fiksi tīrs un fiksi izžāvēju, saeļļoju un maucu tālāk, tā pusotru gadu un nekādu problēmu, tagad gribēju izdarīt tā kā "civilizēti" un kaut kāda totāla huiņa sanāca????
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
kba-pro | 10. Sep 2014, 09:20 | #23563 |
| Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
10 Sep 2014, 00:53:00 Archy96 rakstīja:
Šodien sastapos ar kādu nesaprotamu jautājumu
Tātad lieta it kā elementāra - filtra mazgāšana krosiniekam. Nopirku es to twin air mazgājamo līdzekli, filtru smuki izmazgāju, izžņaudzu, vēl ar lupatu apslaucīju, bet tas tik un tā vēl tāds kā mitrs no tā paša mazgāšanas līdzekļa. Atstāju plauktā žūt. Nākamajā dienā ņemu, joprojām tā kā slapjš Sāku eļļot ar filtru eļļu, bet watafak, tas pārpalikušais mazgājamais līdzeklis sāk eļļu tā kā šķīdināt , nu viss paliek tāds šķidrs un da nekāds
Kā to sūdu pareizi lietot??? Man šādā versijā sūdus nesaraus iekšā????
Iepriekš viss notikās elementāri - filtru benzīnā, fiksi fiksi tīrs un fiksi izžāvēju, saeļļoju un maucu tālāk, tā pusotru gadu un nekādu problēmu, tagad gribēju izdarīt tā kā "civilizēti" un kaut kāda totāla huiņa sanāca????
nesaprotu kāpēc bija jāsāk darīt viss otrādi ja iepriekš darīji vispareizāk.
Viens papildinājums vecajai metodei - pēc bendžuka apžāvē, izmazgā virtuves ziepjūdenī, vēlreiz izžāvē un iesaku izsūkt ar putekļu sūcēju, kamēr sūcot ar muti cauri filtram smiltis nešņirkst zobos Nu tad var eļļot gan.
| Offline | | |
|
Archy96 | 10. Sep 2014, 09:37 | #23564 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
10 Sep 2014, 09:20:08 kba-pro rakstīja:
10 Sep 2014, 00:53:00 Archy96 rakstīja:
Šodien sastapos ar kādu nesaprotamu jautājumu
Tātad lieta it kā elementāra - filtra mazgāšana krosiniekam. Nopirku es to twin air mazgājamo līdzekli, filtru smuki izmazgāju, izžņaudzu, vēl ar lupatu apslaucīju, bet tas tik un tā vēl tāds kā mitrs no tā paša mazgāšanas līdzekļa. Atstāju plauktā žūt. Nākamajā dienā ņemu, joprojām tā kā slapjš Sāku eļļot ar filtru eļļu, bet watafak, tas pārpalikušais mazgājamais līdzeklis sāk eļļu tā kā šķīdināt , nu viss paliek tāds šķidrs un da nekāds
Kā to sūdu pareizi lietot??? Man šādā versijā sūdus nesaraus iekšā????
Iepriekš viss notikās elementāri - filtru benzīnā, fiksi fiksi tīrs un fiksi izžāvēju, saeļļoju un maucu tālāk, tā pusotru gadu un nekādu problēmu, tagad gribēju izdarīt tā kā "civilizēti" un kaut kāda totāla huiņa sanāca????
nesaprotu kāpēc bija jāsāk darīt viss otrādi ja iepriekš darīji vispareizāk.
Viens papildinājums vecajai metodei - pēc bendžuka apžāvē, izmazgā virtuves ziepjūdenī, vēlreiz izžāvē un iesaku izsūkt ar putekļu sūcēju, kamēr sūcot ar muti cauri filtram smiltis nešņirkst zobos Nu tad var eļļot gan.
Jā, es arī dažkārt nesaprotu, kamdēļ cilvēki kaut ko maina mainīšanas pēc, ja ideālais risinājums jau sen atrasts
Miskastē to līdzekli, atgriežamies pie benzīna
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
janga | 10. Sep 2014, 10:36 | #23565 |
| Kopš: 22. Aug 2011
No: Jūrmala
Ziņojumi: 16
Braucu ar: k5
| Klau, veči! Mož kādam garāžā stāv Suzuki GSXR 1000 k5 k6 TAISNS rāmis? Vajadzētu noņemt mērus. | Offline | | |
maris77 | 10. Sep 2014, 10:49 | #23566 |
| Kopš: 27. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 111
Braucu ar: Kawasaki KX250F
|
10 Sep 2014, 09:37:02 Archy96 rakstīja:
10 Sep 2014, 09:20:08 kba-pro rakstīja:
10 Sep 2014, 00:53:00 Archy96 rakstīja:
Šodien sastapos ar kādu nesaprotamu jautājumu
Tātad lieta it kā elementāra - filtra mazgāšana krosiniekam. Nopirku es to twin air mazgājamo līdzekli, filtru smuki izmazgāju, izžņaudzu, vēl ar lupatu apslaucīju, bet tas tik un tā vēl tāds kā mitrs no tā paša mazgāšanas līdzekļa. Atstāju plauktā žūt. Nākamajā dienā ņemu, joprojām tā kā slapjš Sāku eļļot ar filtru eļļu, bet watafak, tas pārpalikušais mazgājamais līdzeklis sāk eļļu tā kā šķīdināt , nu viss paliek tāds šķidrs un da nekāds
Kā to sūdu pareizi lietot??? Man šādā versijā sūdus nesaraus iekšā????
Iepriekš viss notikās elementāri - filtru benzīnā, fiksi fiksi tīrs un fiksi izžāvēju, saeļļoju un maucu tālāk, tā pusotru gadu un nekādu problēmu, tagad gribēju izdarīt tā kā "civilizēti" un kaut kāda totāla huiņa sanāca????
nesaprotu kāpēc bija jāsāk darīt viss otrādi ja iepriekš darīji vispareizāk.
Viens papildinājums vecajai metodei - pēc bendžuka apžāvē, izmazgā virtuves ziepjūdenī, vēlreiz izžāvē un iesaku izsūkt ar putekļu sūcēju, kamēr sūcot ar muti cauri filtram smiltis nešņirkst zobos Nu tad var eļļot gan.
Jā, es arī dažkārt nesaprotu, kamdēļ cilvēki kaut ko maina mainīšanas pēc, ja ideālais risinājums jau sen atrasts
Miskastē to līdzekli, atgriežamies pie benzīna
Nu ari pec taa lidzeklja var izmazgat vēl ūdenī ar Vanish. Un pec tam tiraa udenii. Es tā pa lielam visulaiku daru un viss OK. Varbut tas filtrs paliek tads nedaudz takaa eļains, bet tas jau OK. Visas smiltis jau iziet ārā tāpat.
Ja kas, skalojot ar ūdeni pec tā līdzekļa pat otro reizi bļodā vēl ir smiltis.
Es tā īsti ar benzīnu neesu mēģinājis - neaiziet baigid audz benzīns? Filtrs ātri nesabojājās? | Offline | | |
andrejins | 10. Sep 2014, 11:15 | #23567 |
| Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
10 Sep 2014, 10:49:36 maris77 rakstīja:
10 Sep 2014, 09:37:02 Archy96 rakstīja:
10 Sep 2014, 09:20:08 kba-pro rakstīja:
10 Sep 2014, 00:53:00 Archy96 rakstīja:
Šodien sastapos ar kādu nesaprotamu jautājumu
Tātad lieta it kā elementāra - filtra mazgāšana krosiniekam. Nopirku es to twin air mazgājamo līdzekli, filtru smuki izmazgāju, izžņaudzu, vēl ar lupatu apslaucīju, bet tas tik un tā vēl tāds kā mitrs no tā paša mazgāšanas līdzekļa. Atstāju plauktā žūt. Nākamajā dienā ņemu, joprojām tā kā slapjš Sāku eļļot ar filtru eļļu, bet watafak, tas pārpalikušais mazgājamais līdzeklis sāk eļļu tā kā šķīdināt , nu viss paliek tāds šķidrs un da nekāds
Kā to sūdu pareizi lietot??? Man šādā versijā sūdus nesaraus iekšā????
Iepriekš viss notikās elementāri - filtru benzīnā, fiksi fiksi tīrs un fiksi izžāvēju, saeļļoju un maucu tālāk, tā pusotru gadu un nekādu problēmu, tagad gribēju izdarīt tā kā "civilizēti" un kaut kāda totāla huiņa sanāca????
nesaprotu kāpēc bija jāsāk darīt viss otrādi ja iepriekš darīji vispareizāk.
Viens papildinājums vecajai metodei - pēc bendžuka apžāvē, izmazgā virtuves ziepjūdenī, vēlreiz izžāvē un iesaku izsūkt ar putekļu sūcēju, kamēr sūcot ar muti cauri filtram smiltis nešņirkst zobos Nu tad var eļļot gan.
Jā, es arī dažkārt nesaprotu, kamdēļ cilvēki kaut ko maina mainīšanas pēc, ja ideālais risinājums jau sen atrasts
Miskastē to līdzekli, atgriežamies pie benzīna
Nu ari pec taa lidzeklja var izmazgat vēl ūdenī ar Vanish. Un pec tam tiraa udenii. Es tā pa lielam visulaiku daru un viss OK. Varbut tas filtrs paliek tads nedaudz takaa eļains, bet tas jau OK. Visas smiltis jau iziet ārā tāpat.
Ja kas, skalojot ar ūdeni pec tā līdzekļa pat otro reizi bļodā vēl ir smiltis.
Es tā īsti ar benzīnu neesu mēģinājis - neaiziet baigid audz benzīns? Filtrs ātri nesabojājās?
Es mazgāju ar CIF, kamēr tek ārā tīrs ūdens, nav nekādu ķēpu ar benzīniem, vai neizmazgājamu šķīdumu
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
ghost_az | 10. Sep 2014, 12:03 | #23568 |
| Kopš: 10. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 426
Braucu ar: vienu "R"
|
10 Sep 2014, 11:15:57 andrejins rakstīja:
Es mazgāju ar CIF, kamēr tek ārā tīrs ūdens, nav nekādu ķēpu ar benzīniem, vai neizmazgājamu šķīdumu
Vispār jau CIF ir abrazīvs līdzeklis. Es lietotu kaut ko, kas labi šķīdina eļļu.
Savā laikā, kad tirgoju dažādus šādus filtrus, teorija bija tāda: smiltis pielīp pie eļļas. Nepieciešams izmazgāt eļļu, tad smiltis viegli izskalosies.
Runā, ka labi palīdz Fairy.
Benzīns - jāskatās, ko tas nodara līmei un gumijai. | Offline | | |
kba-pro | 10. Sep 2014, 12:39 | #23569 |
| Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| [qute] Es tā īsti ar benzīnu neesu mēģinājis - neaiziet baigid audz benzīns? Filtrs ātri nesabojājās?
Turi lielo plastmasas kannu ar bendžu kur iekšā kādi 10 litri. To vajag tikai lai ir kur izmērcēt. Es atstāju iekšā uz nakti, eļļa šķist un lēnām izgulsnējas bondzeles dibenā. Pietiek apmēram pusgadam līdz pazūd bendžuka smaka, un susla baigi forša sūdu udžiņa piesvilināšanai | Offline | | |
gaazeejs | 10. Sep 2014, 12:41 | #23570 |
| Kopš: 25. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 399
Braucu ar:
|
10 Sep 2014, 10:49:36 maris77 rakstīja:
Es tā īsti ar benzīnu neesu mēģinājis - neaiziet baigid audz benzīns? Filtrs ātri nesabojājās?
Ar benzīnu neesmu mēģinājis, bet šķīdināt filtra eļļu var ļoti labi ar petroleju.
mana metode:
1) izmērcē petrolejā, vairākas reizes izžmiedz kārtīgi
2) kādas 5 reizes kārtīgi ar fairy izmazgā, kamēr zila krāsa vairs nenāk ārā
3) kārtīgi izžāvē uz radiatora vai saulītē
4) noklāj avīzi un izdauza/izkrata, kamēr vairs nedzird, kā uz avīzes krīt smiltis, izgriež arī uz otru pusi un atkārto procesu. Diez gan daudz smiltis sakrājas uz avīzes.
5) sasmērē un liek atpakaļ. | Offline | | |
Archy96 | 10. Sep 2014, 13:04 | #23571 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Skaidra bilde aptuveni.
Benzīnam man patika tas, kad tas pats ātri izgaru un nav vairāk nekādas čakarēšanās. Šitas līdzeklis neizgaro, un tas jau ir lieks gemors.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
reisers | 10. Sep 2014, 18:56 | #23572 |
| Kopš: 30. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 135
Braucu ar: Zx6r '02 Zx636r Performance ’13
| Varbut kāds var palidzet....Vai kads Rigā TC Spices pusē var mocim akumulatoru lādētāju uz nakti aizdot??
Mocim pēc 2menešu stāvēšanas aķis galigi sauss, pat ugunji nedeg. Vajag uz laukiem aizdzit, ieziemot.
| Offline | | |
fireseed | 10. Sep 2014, 22:28 | #23573 |
| Kopš: 20. Aug 2013
Ziņojumi: 225
Braucu ar: kx250/cb1000f
| Jautājums par motociklu ķēdēm,atšķirība starp did 50(530)vx116 vai did50(530)zvmx 116? | Offline | | |
Zigmunds | 10. Sep 2014, 23:33 | #23574 |
| Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2371
Braucu ar: #37
|
10 Sep 2014, 22:28:37 fireseed rakstīja:
Jautājums par motociklu ķēdēm,atšķirība starp did 50(530)vx116 vai did50(530)zvmx 116?
116 ir posmu skaits
530 ir ķēdes platums
Pārējos parametrus skat. šeit: http://www.didchain.com/chainSpecs.html
vienkāršāk sakot, ZVMX kalpos ilgāk par VX sēŗiju.
pēc datiem spriežot 'wear resistance' -> starpība ir tikai 5%[ Šo ziņu laboja Zigmunds, 10 Sep 2014, 23:56:57 ] | Offline | | |
GASPARO | 10. Sep 2014, 23:46 | #23575 |
| Kopš: 30. Jul 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 33
Braucu ar: Yamaha
| Sveicināti spečuki... KKas neredzēts un nebijis manā praksē, šovakar vizinoties ar mo (R1 2003g) savizināju cilvēciņu pēc kāda brīža sajutu ka ar grūtībām varu ieslēgt ātrumus 2, 3, 4jau vieglāk, pieliekot kāju pie ātruma pekas tā viļņojas līdz ar moci kad brauc pa nelīdzenu ceļu, un pat izrāvās ārā no ātrumiem. Kāds tam varētu būt izskaidrojums, apstājos, pakasīju ķiveri, paraudzīju ķēdi un dikten nostiepta ar pasažieru astē, vai tiešām ir kāds sakars??? Bijam vizinājušies pirms kāda laika, neko tml nejutu... Pabraukājos viens, viss ok!!! Man tā ir mistika. Kas tur iet uz galu? Paldies jau iepriekš!!! [ Šo ziņu laboja GASPARO, 10 Sep 2014, 23:47:50 ] | Offline | | |
Archy96 | 10. Sep 2014, 23:51 | #23576 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
10 Sep 2014, 23:46:49 GASPARO rakstīja:
Sveicināti spečuki... KKas neredzēts un nebijis manā praksē, šovakar vizinoties ar mo (R1 2003g) savizināju cilvēciņu pēc kāda brīža sajutu ka ar grūtībām varu ieslēgt ātrumus 2, 3, 4jau vieglāk, pieliekot kāju pie ātruma pekas tā viļņojas līdz ar moci kad brauc pa nelīdzenu ceļu, un pat izrāvās ārā no ātrumiem. Kāds tam varētu būt izskaidrojums, apstājos, pakasīju ķiveri, paraudzīju ķēdi un dikten nostiepta ar pasažieru astē, vai tiešām ir kāds sakars??? Bijam vizinājušies pirms kāda laika, neko tml nejutu... Pabraukājos viens, viss ok!!! Man tā ir mistika. Kas tur iet uz galu? Paldies jau iepriekš!!!
Smagi pārvilkta ķēde, viens no variantiem, bet izklausās diezgan jokaini
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
GASPARO | 11. Sep 2014, 00:12 | #23577 |
| Kopš: 30. Jul 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 33
Braucu ar: Yamaha
|
10 Sep 2014, 23:51:46 Archy96 rakstīja:
10 Sep 2014, 23:46:49 GASPARO rakstīja:
Sveicināti spečuki... KKas neredzēts un nebijis manā praksē, šovakar vizinoties ar mo (R1 2003g) savizināju cilvēciņu pēc kāda brīža sajutu ka ar grūtībām varu ieslēgt ātrumus 2, 3, 4jau vieglāk, pieliekot kāju pie ātruma pekas tā viļņojas līdz ar moci kad brauc pa nelīdzenu ceļu, un pat izrāvās ārā no ātrumiem. Kāds tam varētu būt izskaidrojums, apstājos, pakasīju ķiveri, paraudzīju ķēdi un dikten nostiepta ar pasažieru astē, vai tiešām ir kāds sakars??? Bijam vizinājušies pirms kāda laika, neko tml nejutu... Pabraukājos viens, viss ok!!! Man tā ir mistika. Kas tur iet uz galu? Paldies jau iepriekš!!!
Smagi pārvilkta ķēde, viens no variantiem, bet izklausās diezgan jokaini
Bet vai var arī no līdzsēdētāja svara kkas mainīties??? Sāku jau tik talu aizdomāties... ķēde nedomāju ka pārvilkta, viens kad sēžu viss ok, un ķēde brīva... | Offline | | |
Zigmunds | 11. Sep 2014, 00:16 | #23578 |
| Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2371
Braucu ar: #37
|
11 Sep 2014, 00:12:38 GASPARO rakstīja:
Bet vai var arī no līdzsēdētāja svara kkas mainīties??? Sāku jau tik talu aizdomāties... ķēde nedomāju ka pārvilkta, viens kad sēžu viss ok, un ķēde brīva...
protams, ka ķēde maina savu nospriegojumu brauc viens vai divi. tāpēc jau arī ražotāji parasti ielas močiem (street un baikiem) kā standartu savus 3-4cm brīkustību pieļauj. un tas ir uz motocikla bez šofera vai pasažiera.
paskaties, varbūt Tev ir aizmugurējais amītis ļoti mīksts.
jeb labāk jau aizbrauc pie speciālista . tā pat visi šie minējumi internetā ir tikai spekulācijas un nekas vairāk. | Offline | | |
arnic | 11. Sep 2014, 11:21 | #23579 |
| Kopš: 18. Apr 2013
No: Ogre
Ziņojumi: 76
Braucu ar: Kawasaki Zephyr 750
| Sveiciens biedriem.
Jautājums spečukiem - tas tā normāli, ka gaisa filtrā, baigais degvielas aromāts, aizdomas, ka nedaudz sit degvielu iekšā? Vakar noņēmu gaisa filtru un baigais smakulīts pēc benzīna, par cik pirmā pieredze ar moci un tā jaukšanu, tad radās jautājums, vai var būt tā, ka no karburātora nedaudz kaut, kas noplūst uz gaisa filtru? | Offline | | |
Gunman | 11. Sep 2014, 11:38 | #23580 |
| Kopš: 24. Apr 2011
Ziņojumi: 486
Braucu ar: Hardendoro 300cc 2t; light 300cc 2t;
|
11 Sep 2014, 00:16:41 Zigmunds rakstīja:
11 Sep 2014, 00:12:38 GASPARO rakstīja:
Bet vai var arī no līdzsēdētāja svara kkas mainīties??? Sāku jau tik talu aizdomāties... ķēde nedomāju ka pārvilkta, viens kad sēžu viss ok, un ķēde brīva...
protams, ka ķēde maina savu nospriegojumu brauc viens vai divi. tāpēc jau arī ražotāji parasti ielas močiem (street un baikiem) kā standartu savus 3-4cm brīkustību pieļauj. un tas ir uz motocikla bez šofera vai pasažiera.
paskaties, varbūt Tev ir aizmugurējais amītis ļoti mīksts.
jeb labāk jau aizbrauc pie speciālista . tā pat visi šie minējumi internetā ir tikai spekulācijas un nekas vairāk.
jebkurā gadījumā, ķēde "neizstiepjas"- neizdilst vienmērīgi. Mans minējums būtu, ka ķēde pārspriegota un izdara pārlieku lielu lauzienu uz ātrumkārbas sekundāro assi (zobratu). Vibrācija varētu būt no ķedes diluma, kārbas darbība - no lauziena.
Aiz zobrata nav sākusi eļļa tecēt?
----------------- Gunman Kūdras ērgļu Ķekavas rajona priekšsēdētājs | Offline | | |
|
|