Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
dzerrais
09. Sep 2014, 12:54#23561

Kopš: 08. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1489

Braucu ar:

Ko tauta saka par JMT akumulatoriem, ir verts pirkt ???

Offline

Archy96
10. Sep 2014, 00:53#23562

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Šodien sastapos ar kādu nesaprotamu jautājumu

Tātad lieta it kā elementāra - filtra mazgāšana krosiniekam. Nopirku es to twin air mazgājamo līdzekli, filtru smuki izmazgāju, izžņaudzu, vēl ar lupatu apslaucīju, bet tas tik un tā vēl tāds kā mitrs no tā paša mazgāšanas līdzekļa. Atstāju plauktā žūt. Nākamajā dienā ņemu, joprojām tā kā slapjš Sāku eļļot ar filtru eļļu, bet watafak, tas pārpalikušais mazgājamais līdzeklis sāk eļļu tā kā šķīdināt , nu viss paliek tāds šķidrs un da nekāds

Kā to sūdu pareizi lietot??? Man šādā versijā sūdus nesaraus iekšā????


Iepriekš viss notikās elementāri - filtru benzīnā, fiksi fiksi tīrs un fiksi izžāvēju, saeļļoju un maucu tālāk, tā pusotru gadu un nekādu problēmu, tagad gribēju izdarīt tā kā "civilizēti" un kaut kāda totāla huiņa sanāca????

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kba-pro
10. Sep 2014, 09:20#23563

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


10 Sep 2014, 00:53:00 Archy96 rakstīja:
Šodien sastapos ar kādu nesaprotamu jautājumu

Tātad lieta it kā elementāra - filtra mazgāšana krosiniekam. Nopirku es to twin air mazgājamo līdzekli, filtru smuki izmazgāju, izžņaudzu, vēl ar lupatu apslaucīju, bet tas tik un tā vēl tāds kā mitrs no tā paša mazgāšanas līdzekļa. Atstāju plauktā žūt. Nākamajā dienā ņemu, joprojām tā kā slapjš Sāku eļļot ar filtru eļļu, bet watafak, tas pārpalikušais mazgājamais līdzeklis sāk eļļu tā kā šķīdināt , nu viss paliek tāds šķidrs un da nekāds

Kā to sūdu pareizi lietot??? Man šādā versijā sūdus nesaraus iekšā????


Iepriekš viss notikās elementāri - filtru benzīnā, fiksi fiksi tīrs un fiksi izžāvēju, saeļļoju un maucu tālāk, tā pusotru gadu un nekādu problēmu, tagad gribēju izdarīt tā kā "civilizēti" un kaut kāda totāla huiņa sanāca????


nesaprotu kāpēc bija jāsāk darīt viss otrādi ja iepriekš darīji vispareizāk.
Viens papildinājums vecajai metodei - pēc bendžuka apžāvē, izmazgā virtuves ziepjūdenī, vēlreiz izžāvē un iesaku izsūkt ar putekļu sūcēju, kamēr sūcot ar muti cauri filtram smiltis nešņirkst zobos Nu tad var eļļot gan.

Offline

Archy96
10. Sep 2014, 09:37#23564

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


10 Sep 2014, 09:20:08 kba-pro rakstīja:

10 Sep 2014, 00:53:00 Archy96 rakstīja:
Šodien sastapos ar kādu nesaprotamu jautājumu

Tātad lieta it kā elementāra - filtra mazgāšana krosiniekam. Nopirku es to twin air mazgājamo līdzekli, filtru smuki izmazgāju, izžņaudzu, vēl ar lupatu apslaucīju, bet tas tik un tā vēl tāds kā mitrs no tā paša mazgāšanas līdzekļa. Atstāju plauktā žūt. Nākamajā dienā ņemu, joprojām tā kā slapjš Sāku eļļot ar filtru eļļu, bet watafak, tas pārpalikušais mazgājamais līdzeklis sāk eļļu tā kā šķīdināt , nu viss paliek tāds šķidrs un da nekāds

Kā to sūdu pareizi lietot??? Man šādā versijā sūdus nesaraus iekšā????


Iepriekš viss notikās elementāri - filtru benzīnā, fiksi fiksi tīrs un fiksi izžāvēju, saeļļoju un maucu tālāk, tā pusotru gadu un nekādu problēmu, tagad gribēju izdarīt tā kā "civilizēti" un kaut kāda totāla huiņa sanāca????


nesaprotu kāpēc bija jāsāk darīt viss otrādi ja iepriekš darīji vispareizāk.
Viens papildinājums vecajai metodei - pēc bendžuka apžāvē, izmazgā virtuves ziepjūdenī, vēlreiz izžāvē un iesaku izsūkt ar putekļu sūcēju, kamēr sūcot ar muti cauri filtram smiltis nešņirkst zobos Nu tad var eļļot gan.



Jā, es arī dažkārt nesaprotu, kamdēļ cilvēki kaut ko maina mainīšanas pēc, ja ideālais risinājums jau sen atrasts
Miskastē to līdzekli, atgriežamies pie benzīna

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

janga
10. Sep 2014, 10:36#23565

Kopš: 22. Aug 2011

No: Jūrmala

Ziņojumi: 16

Braucu ar: k5

Klau, veči! Mož kādam garāžā stāv Suzuki GSXR 1000 k5 k6 TAISNS rāmis? Vajadzētu noņemt mērus.

Offline

maris77
10. Sep 2014, 10:49#23566

Kopš: 27. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 111

Braucu ar: Kawasaki KX250F


10 Sep 2014, 09:37:02 Archy96 rakstīja:

10 Sep 2014, 09:20:08 kba-pro rakstīja:

10 Sep 2014, 00:53:00 Archy96 rakstīja:
Šodien sastapos ar kādu nesaprotamu jautājumu

Tātad lieta it kā elementāra - filtra mazgāšana krosiniekam. Nopirku es to twin air mazgājamo līdzekli, filtru smuki izmazgāju, izžņaudzu, vēl ar lupatu apslaucīju, bet tas tik un tā vēl tāds kā mitrs no tā paša mazgāšanas līdzekļa. Atstāju plauktā žūt. Nākamajā dienā ņemu, joprojām tā kā slapjš Sāku eļļot ar filtru eļļu, bet watafak, tas pārpalikušais mazgājamais līdzeklis sāk eļļu tā kā šķīdināt , nu viss paliek tāds šķidrs un da nekāds

Kā to sūdu pareizi lietot??? Man šādā versijā sūdus nesaraus iekšā????


Iepriekš viss notikās elementāri - filtru benzīnā, fiksi fiksi tīrs un fiksi izžāvēju, saeļļoju un maucu tālāk, tā pusotru gadu un nekādu problēmu, tagad gribēju izdarīt tā kā "civilizēti" un kaut kāda totāla huiņa sanāca????


nesaprotu kāpēc bija jāsāk darīt viss otrādi ja iepriekš darīji vispareizāk.
Viens papildinājums vecajai metodei - pēc bendžuka apžāvē, izmazgā virtuves ziepjūdenī, vēlreiz izžāvē un iesaku izsūkt ar putekļu sūcēju, kamēr sūcot ar muti cauri filtram smiltis nešņirkst zobos Nu tad var eļļot gan.



Jā, es arī dažkārt nesaprotu, kamdēļ cilvēki kaut ko maina mainīšanas pēc, ja ideālais risinājums jau sen atrasts
Miskastē to līdzekli, atgriežamies pie benzīna


Nu ari pec taa lidzeklja var izmazgat vēl ūdenī ar Vanish. Un pec tam tiraa udenii. Es tā pa lielam visulaiku daru un viss OK. Varbut tas filtrs paliek tads nedaudz takaa eļains, bet tas jau OK. Visas smiltis jau iziet ārā tāpat.

Ja kas, skalojot ar ūdeni pec tā līdzekļa pat otro reizi bļodā vēl ir smiltis.

Es tā īsti ar benzīnu neesu mēģinājis - neaiziet baigid audz benzīns? Filtrs ātri nesabojājās?

Offline

andrejins
10. Sep 2014, 11:15#23567

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


10 Sep 2014, 10:49:36 maris77 rakstīja:

10 Sep 2014, 09:37:02 Archy96 rakstīja:

10 Sep 2014, 09:20:08 kba-pro rakstīja:

10 Sep 2014, 00:53:00 Archy96 rakstīja:
Šodien sastapos ar kādu nesaprotamu jautājumu

Tātad lieta it kā elementāra - filtra mazgāšana krosiniekam. Nopirku es to twin air mazgājamo līdzekli, filtru smuki izmazgāju, izžņaudzu, vēl ar lupatu apslaucīju, bet tas tik un tā vēl tāds kā mitrs no tā paša mazgāšanas līdzekļa. Atstāju plauktā žūt. Nākamajā dienā ņemu, joprojām tā kā slapjš Sāku eļļot ar filtru eļļu, bet watafak, tas pārpalikušais mazgājamais līdzeklis sāk eļļu tā kā šķīdināt , nu viss paliek tāds šķidrs un da nekāds

Kā to sūdu pareizi lietot??? Man šādā versijā sūdus nesaraus iekšā????


Iepriekš viss notikās elementāri - filtru benzīnā, fiksi fiksi tīrs un fiksi izžāvēju, saeļļoju un maucu tālāk, tā pusotru gadu un nekādu problēmu, tagad gribēju izdarīt tā kā "civilizēti" un kaut kāda totāla huiņa sanāca????


nesaprotu kāpēc bija jāsāk darīt viss otrādi ja iepriekš darīji vispareizāk.
Viens papildinājums vecajai metodei - pēc bendžuka apžāvē, izmazgā virtuves ziepjūdenī, vēlreiz izžāvē un iesaku izsūkt ar putekļu sūcēju, kamēr sūcot ar muti cauri filtram smiltis nešņirkst zobos Nu tad var eļļot gan.



Jā, es arī dažkārt nesaprotu, kamdēļ cilvēki kaut ko maina mainīšanas pēc, ja ideālais risinājums jau sen atrasts
Miskastē to līdzekli, atgriežamies pie benzīna


Nu ari pec taa lidzeklja var izmazgat vēl ūdenī ar Vanish. Un pec tam tiraa udenii. Es tā pa lielam visulaiku daru un viss OK. Varbut tas filtrs paliek tads nedaudz takaa eļains, bet tas jau OK. Visas smiltis jau iziet ārā tāpat.

Ja kas, skalojot ar ūdeni pec tā līdzekļa pat otro reizi bļodā vēl ir smiltis.

Es tā īsti ar benzīnu neesu mēģinājis - neaiziet baigid audz benzīns? Filtrs ātri nesabojājās?

Es mazgāju ar CIF, kamēr tek ārā tīrs ūdens, nav nekādu ķēpu ar benzīniem, vai neizmazgājamu šķīdumu

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

ghost_az
10. Sep 2014, 12:03#23568

Kopš: 10. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 426

Braucu ar: vienu "R"


10 Sep 2014, 11:15:57 andrejins rakstīja:
Es mazgāju ar CIF, kamēr tek ārā tīrs ūdens, nav nekādu ķēpu ar benzīniem, vai neizmazgājamu šķīdumu


Vispār jau CIF ir abrazīvs līdzeklis. Es lietotu kaut ko, kas labi šķīdina eļļu.
Savā laikā, kad tirgoju dažādus šādus filtrus, teorija bija tāda: smiltis pielīp pie eļļas. Nepieciešams izmazgāt eļļu, tad smiltis viegli izskalosies.
Runā, ka labi palīdz Fairy.
Benzīns - jāskatās, ko tas nodara līmei un gumijai.

Offline

kba-pro
10. Sep 2014, 12:39#23569

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:

[qute] Es tā īsti ar benzīnu neesu mēģinājis - neaiziet baigid audz benzīns? Filtrs ātri nesabojājās?


Turi lielo plastmasas kannu ar bendžu kur iekšā kādi 10 litri. To vajag tikai lai ir kur izmērcēt. Es atstāju iekšā uz nakti, eļļa šķist un lēnām izgulsnējas bondzeles dibenā. Pietiek apmēram pusgadam līdz pazūd bendžuka smaka, un susla baigi forša sūdu udžiņa piesvilināšanai

Offline

gaazeejs
10. Sep 2014, 12:41#23570

Kopš: 25. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 399

Braucu ar:


10 Sep 2014, 10:49:36 maris77 rakstīja:

Es tā īsti ar benzīnu neesu mēģinājis - neaiziet baigid audz benzīns? Filtrs ātri nesabojājās?


Ar benzīnu neesmu mēģinājis, bet šķīdināt filtra eļļu var ļoti labi ar petroleju.
mana metode:
1) izmērcē petrolejā, vairākas reizes izžmiedz kārtīgi
2) kādas 5 reizes kārtīgi ar fairy izmazgā, kamēr zila krāsa vairs nenāk ārā
3) kārtīgi izžāvē uz radiatora vai saulītē
4) noklāj avīzi un izdauza/izkrata, kamēr vairs nedzird, kā uz avīzes krīt smiltis, izgriež arī uz otru pusi un atkārto procesu. Diez gan daudz smiltis sakrājas uz avīzes.
5) sasmērē un liek atpakaļ.

Offline

Archy96
10. Sep 2014, 13:04#23571

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Skaidra bilde aptuveni.

Benzīnam man patika tas, kad tas pats ātri izgaru un nav vairāk nekādas čakarēšanās. Šitas līdzeklis neizgaro, un tas jau ir lieks gemors.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

reisers
10. Sep 2014, 18:56#23572

Kopš: 30. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 135

Braucu ar: Zx6r '02 Zx636r Performance ’13

Varbut kāds var palidzet....Vai kads Rigā TC Spices pusē var mocim akumulatoru lādētāju uz nakti aizdot??

Mocim pēc 2menešu stāvēšanas aķis galigi sauss, pat ugunji nedeg. Vajag uz laukiem aizdzit, ieziemot.

Offline

fireseed
10. Sep 2014, 22:28#23573

Kopš: 20. Aug 2013

Ziņojumi: 225

Braucu ar: kx250/cb1000f

Jautājums par motociklu ķēdēm,atšķirība starp did 50(530)vx116 vai did50(530)zvmx 116?

Offline

Zigmunds
10. Sep 2014, 23:33#23574

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


10 Sep 2014, 22:28:37 fireseed rakstīja:
Jautājums par motociklu ķēdēm,atšķirība starp did 50(530)vx116 vai did50(530)zvmx 116?


116 ir posmu skaits
530 ir ķēdes platums
Pārējos parametrus skat. šeit: http://www.didchain.com/chainSpecs.html

vienkāršāk sakot, ZVMX kalpos ilgāk par VX sēŗiju.

pēc datiem spriežot 'wear resistance' -> starpība ir tikai 5%

[ Šo ziņu laboja Zigmunds, 10 Sep 2014, 23:56:57 ]

Offline

GASPARO
10. Sep 2014, 23:46#23575

Kopš: 30. Jul 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 33

Braucu ar: Yamaha

Sveicināti spečuki... KKas neredzēts un nebijis manā praksē, šovakar vizinoties ar mo (R1 2003g) savizināju cilvēciņu pēc kāda brīža sajutu ka ar grūtībām varu ieslēgt ātrumus 2, 3, 4jau vieglāk, pieliekot kāju pie ātruma pekas tā viļņojas līdz ar moci kad brauc pa nelīdzenu ceļu, un pat izrāvās ārā no ātrumiem. Kāds tam varētu būt izskaidrojums, apstājos, pakasīju ķiveri, paraudzīju ķēdi un dikten nostiepta ar pasažieru astē, vai tiešām ir kāds sakars??? Bijam vizinājušies pirms kāda laika, neko tml nejutu... Pabraukājos viens, viss ok!!! Man tā ir mistika. Kas tur iet uz galu? Paldies jau iepriekš!!!

[ Šo ziņu laboja GASPARO, 10 Sep 2014, 23:47:50 ]

Offline

Archy96
10. Sep 2014, 23:51#23576

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


10 Sep 2014, 23:46:49 GASPARO rakstīja:
Sveicināti spečuki... KKas neredzēts un nebijis manā praksē, šovakar vizinoties ar mo (R1 2003g) savizināju cilvēciņu pēc kāda brīža sajutu ka ar grūtībām varu ieslēgt ātrumus 2, 3, 4jau vieglāk, pieliekot kāju pie ātruma pekas tā viļņojas līdz ar moci kad brauc pa nelīdzenu ceļu, un pat izrāvās ārā no ātrumiem. Kāds tam varētu būt izskaidrojums, apstājos, pakasīju ķiveri, paraudzīju ķēdi un dikten nostiepta ar pasažieru astē, vai tiešām ir kāds sakars??? Bijam vizinājušies pirms kāda laika, neko tml nejutu... Pabraukājos viens, viss ok!!! Man tā ir mistika. Kas tur iet uz galu? Paldies jau iepriekš!!!

Smagi pārvilkta ķēde, viens no variantiem, bet izklausās diezgan jokaini

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

GASPARO
11. Sep 2014, 00:12#23577

Kopš: 30. Jul 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 33

Braucu ar: Yamaha


10 Sep 2014, 23:51:46 Archy96 rakstīja:

10 Sep 2014, 23:46:49 GASPARO rakstīja:
Sveicināti spečuki... KKas neredzēts un nebijis manā praksē, šovakar vizinoties ar mo (R1 2003g) savizināju cilvēciņu pēc kāda brīža sajutu ka ar grūtībām varu ieslēgt ātrumus 2, 3, 4jau vieglāk, pieliekot kāju pie ātruma pekas tā viļņojas līdz ar moci kad brauc pa nelīdzenu ceļu, un pat izrāvās ārā no ātrumiem. Kāds tam varētu būt izskaidrojums, apstājos, pakasīju ķiveri, paraudzīju ķēdi un dikten nostiepta ar pasažieru astē, vai tiešām ir kāds sakars??? Bijam vizinājušies pirms kāda laika, neko tml nejutu... Pabraukājos viens, viss ok!!! Man tā ir mistika. Kas tur iet uz galu? Paldies jau iepriekš!!!

Smagi pārvilkta ķēde, viens no variantiem, bet izklausās diezgan jokaini

Bet vai var arī no līdzsēdētāja svara kkas mainīties??? Sāku jau tik talu aizdomāties... ķēde nedomāju ka pārvilkta, viens kad sēžu viss ok, un ķēde brīva...

Offline

Zigmunds
11. Sep 2014, 00:16#23578

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


11 Sep 2014, 00:12:38 GASPARO rakstīja:

Bet vai var arī no līdzsēdētāja svara kkas mainīties??? Sāku jau tik talu aizdomāties... ķēde nedomāju ka pārvilkta, viens kad sēžu viss ok, un ķēde brīva...


protams, ka ķēde maina savu nospriegojumu brauc viens vai divi. tāpēc jau arī ražotāji parasti ielas močiem (street un baikiem) kā standartu savus 3-4cm brīkustību pieļauj. un tas ir uz motocikla bez šofera vai pasažiera.

paskaties, varbūt Tev ir aizmugurējais amītis ļoti mīksts.

jeb labāk jau aizbrauc pie speciālista . tā pat visi šie minējumi internetā ir tikai spekulācijas un nekas vairāk.

Offline

arnic
11. Sep 2014, 11:21#23579

Kopš: 18. Apr 2013

No: Ogre

Ziņojumi: 76

Braucu ar: Kawasaki Zephyr 750

Sveiciens biedriem.
Jautājums spečukiem - tas tā normāli, ka gaisa filtrā, baigais degvielas aromāts, aizdomas, ka nedaudz sit degvielu iekšā? Vakar noņēmu gaisa filtru un baigais smakulīts pēc benzīna, par cik pirmā pieredze ar moci un tā jaukšanu, tad radās jautājums, vai var būt tā, ka no karburātora nedaudz kaut, kas noplūst uz gaisa filtru?

Offline

Gunman
11. Sep 2014, 11:38#23580

Kopš: 24. Apr 2011

Ziņojumi: 486

Braucu ar: Hardendoro 300cc 2t; light 300cc 2t;


11 Sep 2014, 00:16:41 Zigmunds rakstīja:

11 Sep 2014, 00:12:38 GASPARO rakstīja:

Bet vai var arī no līdzsēdētāja svara kkas mainīties??? Sāku jau tik talu aizdomāties... ķēde nedomāju ka pārvilkta, viens kad sēžu viss ok, un ķēde brīva...


protams, ka ķēde maina savu nospriegojumu brauc viens vai divi. tāpēc jau arī ražotāji parasti ielas močiem (street un baikiem) kā standartu savus 3-4cm brīkustību pieļauj. un tas ir uz motocikla bez šofera vai pasažiera.

paskaties, varbūt Tev ir aizmugurējais amītis ļoti mīksts.

jeb labāk jau aizbrauc pie speciālista . tā pat visi šie minējumi internetā ir tikai spekulācijas un nekas vairāk.


jebkurā gadījumā, ķēde "neizstiepjas"- neizdilst vienmērīgi. Mans minējums būtu, ka ķēde pārspriegota un izdara pārlieku lielu lauzienu uz ātrumkārbas sekundāro assi (zobratu). Vibrācija varētu būt no ķedes diluma, kārbas darbība - no lauziena.

Aiz zobrata nav sākusi eļļa tecēt?

-----------------
Gunman Kūdras ērgļu Ķekavas rajona priekšsēdētājs

Offline