Sveicināti. Man ir Aprilia RS4 125 vienvietīgais, bet ir pielikti pasažiera kāpšļi(no rūpnīcas), vai ir iespējams dabūt pasažiera sēdekli un ja ir kā var uzlikt?
Motocikla slēdzene pie stūres ir nedaudz aizaugusi ar putkļiem un citu drazu moto ekspluatācijas laikā. Problēma tāda, ka paliek diezgan grūti pagriezt atslēgu, ķeras.
Kā to varētu mēģināt tīrīt? Vai var pūst slēdzenē wd40 vai smērēt iekšā kādu smēri u.t.t?
Par slēdzenes izjaukšanu nav ne runas.
Paldies jau iepriekš
29 Aug 2014, 10:38:21 nBerts rakstīja:
Motocikla slēdzene pie stūres ir nedaudz aizaugusi ar putkļiem un citu drazu moto ekspluatācijas laikā. Problēma tāda, ka paliek diezgan grūti pagriezt atslēgu, ķeras.
Kā to varētu mēģināt tīrīt? Vai var pūst slēdzenē wd40 vai smērēt iekšā kādu smēri u.t.t?
Par slēdzenes izjaukšanu nav ne runas.
Paldies jau iepriekš
Atjaukšana būtu pareizākais variants bet izlīdzēties var ar WD un gaisu, izpūšot. Bet pēc tam obligāti jāieeļļo jo WD nav ilgspēlējoš eļļotājs
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
29 Aug 2014, 10:38:21 nBerts rakstīja:
Motocikla slēdzene pie stūres ir nedaudz aizaugusi ar putkļiem un citu drazu moto ekspluatācijas laikā. Problēma tāda, ka paliek diezgan grūti pagriezt atslēgu, ķeras.
Kā to varētu mēģināt tīrīt? Vai var pūst slēdzenē wd40 vai smērēt iekšā kādu smēri u.t.t?
Par slēdzenes izjaukšanu nav ne runas.
Paldies jau iepriekš
Ja gribi pa nopietno ,tad jājauc ārā ...
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
29 Aug 2014, 10:38:21 nBerts rakstīja:
Motocikla slēdzene pie stūres ir nedaudz aizaugusi ar putkļiem un citu drazu moto ekspluatācijas laikā. Problēma tāda, ka paliek diezgan grūti pagriezt atslēgu, ķeras.
Kā to varētu mēģināt tīrīt? Vai var pūst slēdzenē wd40 vai smērēt iekšā kādu smēri u.t.t?
Par slēdzenes izjaukšanu nav ne runas.
Paldies jau iepriekš
Tur nav ko tīrīt, iekšas ir sadilušas, es jau nopirku jaunu. Prolēma ir jau aizmirsta.
[ Šo ziņu laboja Archijs_J, 29 Aug 2014, 19:15:17 ]
Varbut kads zin FZS600 yamahas 98 gada , dizites parametrus? Man viena no 3 ir netrafereta.oemparts rasejumi saka ka 0.6 main..varbut tur vel kkas rakstas klat?
Noslēdzot tēmu par Bandītu (varbūt kādam noderēs nākotnē), lielā problēma bija ar tā saucamajām "pilot" skrūvēm, tukšgaitas skrūvēm vai gaisa masas skrūvēm, kā nu kurš tās sauc. Tās ir kopā četras, katram karbam, neizjaucot pieejamas no apakšas.
Pēc manuāļa ir 1 7/8 apgriezieni ārā, reāli nācās izgriezt gandrīz 3 apgriezienus un motors burtiski atdzīvojās. Kāpēc tā? Iespējams kopējais motora izdilums, vārstu atstarpes vai vienkārši karbi nav salikti atpakaļ kā nākas. Jebkurā gadījumā, moto atkal ir braucams
Uzliekot full akrapovich uz Honda cbr600rr, paradaas panelii F1 fault lampinja. Pagoogleju arzemju forumus un tur saka, ka tas delj taa ka nonjemc servo kas virinaja varstu vecajaa izpluudee. Buutu muljkjiigi to servo tureet iekshaaa bez jeegas. Vai ir kaac veids sho atrisinaat, vai jaliek tas servo vien apakalj?
pagūglē exup eliminator, ja veco gribi izmest ta labāk man atdod, paņemšu ar prieku vienam projektam
šajā gadījumā ar parastiem rezistoriem netikt galā, jo kustoties motoram tiek noteikta pozīcija, kura nav fiksēta, tā mainās no motora pagriezuma leņķa. pats labais tas eliminators, būs lielāka kvalitāte apmānīšanā
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
30 Aug 2014, 13:36:21 McX rakstīja:
Uzliekot full akrapovich uz Honda cbr600rr, paradaas panelii F1 fault lampinja. Pagoogleju arzemju forumus un tur saka, ka tas delj taa ka nonjemc servo kas virinaja varstu vecajaa izpluudee. Buutu muljkjiigi to servo tureet iekshaaa bez jeegas. Vai ir kaac veids sho atrisinaat, vai jaliek tas servo vien apakalj?