Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Auser
14. Jul 2014, 09:59#2348

Kopš: 19. May 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 509

Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M

Amsoil eļļas uz tirdziņu:


10W-40 Advanced Synthetic Motorcycle Oil
API SG, SL/CF, CG-4; JASO MA/MA2; ISO-L-EMA2; API GL-1
Advanced multi-functional formula for both domestic and foreign motorcycles. Recommended for high-performance liquid or air-cooled 4-stroke engines and transmissions and both 4- and 2-stroke motorcycles. Wet-clutch compatible. Not recommended where an API GL-4 or GL-5 gear oil is required.

Cena 16 eur/946 ml.


20W-50 Advanced Synthetic Motorcycle Oil
API SG, SL/CF, CG-4; JASO MA/MA2; ISO-L-EMA2; API GL-1
Advanced multi-functional formula for both domestic and foreign motorcycles. Excellent in air-cooled motorcycle engines due to high heat resistance. Can be used in engines, transmissions and the primary chaincase. Not recommended where an API GL-4 or GL-5 gear oil is required.

Cena 16 eur/946 ml.


DOMINATOR® Synthetic 2-Stroke Racing Oil
Racers can’t win what they don’t finish. That’s why AMSOIL formulators built DOMINATOR® 2-Stroke Racing Oil. This complex blend of oils and additives directly addresses the heat, pressure and friction of race-engineered engines. These engines operate on the edge, yet engine reliability is critical. DOMINATOR does an outstanding job protecting high-performance engines. It adds durability that professional racing teams depend on and delivers confidence so engines can be pushed to the limit.

Cena 16 eur/946 ml.



Synthetic SAE 60 Motorcycle Oil
API SG, SL/CF • JASO MA/MA2 • ISO-L-EMA2 • API GL-1
Synthetic SAE 60 Motorcycle Oil is a premium oil designed for those who demand the absolute best lubrication for their motorcycles. The result of extensive research, it is specially formulated to excel in all areas unique to motorcycles, including high engine RPM, wet-clutch lubrication and more.

Cena 17 eur/946 ml.

Bildes šeit:

http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=12842

-----------------
Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz.

Offline

keg
07. Aug 2014, 17:06#2349

Kopš: 23. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Suzuki Intruder VS750

Suzuki VS750 Intruder 1989.g. ražotājs rekomendē SAE 10W40 motoreļļu. Veikalā ieteica Motul 15W50 pussintētiku. Būs labi? Tik vecam mocim vajag nedaudz "biezāku"? Noskrējiens vismaz 90kkm, bet varbūt jau otrais riņķis uz odo...

Offline

Niere
07. Aug 2014, 17:19#2350

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

keg,
ja pamanāmas motora diluma pazīmes, dūmošana, pazemināts eļļas spiediens, trokšņi u.c., SAE 15W-50 būs optimāla izvēle.
pretējā gadījumā izvēlies to pašu 10W-40.
arī 180tkm nobraukums mocim var būt nieks, ja iepriekšējais īpašnieks apkopes veicis savlaicīgi un pareizi. pareizas apkopes gan negarantē ideālu motoru pēc šāda nobraukuma.

edit:
tiesa gan, ja izvēlies Motul daļēju sintētiku, būs baigs perebors cenas ziņā. ja vari atļauties Motul daļēju sintētiku, tad labāk pērc mazāk skaļa zīmola sintētiku par to pašu ciparu.
pilnīgi droši, ka būsi ieguvējs.

[ Šo ziņu laboja Niere, 07 Aug 2014, 17:22:28 ]

Offline

soulfreak
07. Aug 2014, 17:41#2351

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Niere, ko saki, man priekš meža čunčināšanas der Motorex 10W50 uz Husqvarna TE510 2006. gada? Kaut kur internātos raksta, ka vajag 20W50, bet tāda pat iemīļotajā bodē nav
Tāpēc paņēmu šo http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1147&l...mp;eintragId=148

Offline

keg
07. Aug 2014, 17:53#2352

Kopš: 23. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Suzuki Intruder VS750


.. tad labāk pērc mazāk skaļa zīmola sintētiku par to pašu ciparu.
pilnīgi droši, ka būsi ieguvējs.

Tad tas ir mīts, ka tik veciem dzinējiem sintētiku nevajadzētu liet iekšā?

Par pārmērīgu nodilumu nemācēšu teikt. Motors nedūmo. Vienīgi sestajā robā ir stipri savādāka (žvadzoša/graboša?) skaņa, nekā pārējos.

Offline

Niere
07. Aug 2014, 17:59#2353

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Soulfreak
lieto vien to pašu Tevis izraudzīto Motorex-i.

Offline

Niere
07. Aug 2014, 18:11#2354

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

keg,
jā mīts.
Tavs motors vēl nav uzskatāms par 'vecu' no uzbūves viedokļa. ja runa būtu par kādu klasiku, retro vai vintāžu, tad eļļošanas nosacījumi mainās.
a Tev pienākas standarta produkti.
patiesībā jau vari visai mierīgi lietot kaut minerāleļļu. protams, sintētikai ir daudz priekšrocību, taču Tavam mocim nav īpašas prasības.
sanāks lētāk.
un.... ja tomēr kārbā problēmas, vari pamēģināt 15(vai 20)W-50 viskozitāti. 20W-50 tikai tad, ja nebrauc temperatūrā ap 0C.

kā noprotu, Tev kārba/motors/sajūgs ir vienā eļļošanas sistēmā.
ja domā ar šo moci vēl vismaz pāris sezonas rullēt, iesaku ziemā parakāties kārbā. citādi kārbas problēmas mēdz progresēt un čakarēt pārējās saistītās sistēmas.

Offline

wisch
07. Aug 2014, 18:13#2355

Kopš: 15. Dec 2008

Ziņojumi: 107

Braucu ar: Honda CB600F Hornet 2005

Motorex,manuprāt,ir ļoti labas eļļas,vismaz pilnā sintētika un nu lēta galīgi nav.

07 Aug 2014, 17:41:01 soulfreak rakstīja:
Niere, ko saki, man priekš meža čunčināšanas der Motorex 10W50 uz Husqvarna TE510 2006. gada? Kaut kur internātos raksta, ka vajag 20W50, bet tāda pat iemīļotajā bodē nav
Tāpēc paņēmu šo http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1147&l...mp;eintragId=148

Offline

keg
07. Aug 2014, 23:37#2356

Kopš: 23. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Suzuki Intruder VS750


07 Aug 2014, 18:11:03 Niere rakstīja:
keg,
jā mīts.
Tavs motors vēl nav uzskatāms par 'vecu' no uzbūves viedokļa. ja runa būtu par kādu klasiku, retro vai vintāžu, tad eļļošanas nosacījumi mainās.
a Tev pienākas standarta produkti.
patiesībā jau vari visai mierīgi lietot kaut minerāleļļu. protams, sintētikai ir daudz priekšrocību, taču Tavam mocim nav īpašas prasības.
sanāks lētāk.
un.... ja tomēr kārbā problēmas, vari pamēģināt 15(vai 20)W-50 viskozitāti. 20W-50 tikai tad, ja nebrauc temperatūrā ap 0C.

kā noprotu, Tev kārba/motors/sajūgs ir vienā eļļošanas sistēmā.
ja domā ar šo moci vēl vismaz pāris sezonas rullēt, iesaku ziemā parakāties kārbā. citādi kārbas problēmas mēdz progresēt un čakarēt pārējās saistītās sistēmas.

Paldies, Niere!
Kā vienmēr - kodolīgi un saturīgi! Meklēšu kādu mazāk zīmolīgu sintētisko 15W-50. Kārbu iedošu "paklausīties" kādam zinātājam.

Priekā!

Offline

motoNoob
19. Aug 2014, 00:14#2357

Kopš: 23. Jul 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 38

Braucu ar: Kawasaki ZR7

Iesakiet lūdzu čaiņikam kāda eļļa mocim vajadzīga.

Kawsaki ZR7 (2000)

Manuālis rekomendē 10W-40, kā arī 10W-50, 20W-40, 20W-50 ZR750-H1 dzinējam (nav nejausmas kurš man ir). Vairāk neko nesaprotu, jo līdz šim eļļu esmu mainījis tikai 125niekam

Skatos Motul(cik saprotu labs brends) tur vairāki veidi ar 10w40 moto eļļām.

Offline

Niere
19. Aug 2014, 00:24#2358

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

neskatījos manuālī, bet visai droši Tev lietojama eļļa ar 10W-40 viskozitāti, API SH/SJ + JASO MA vai MA2 klesēm. Vēlams sintētisku eļļu.

Offline

Sergejs80
20. Aug 2014, 22:41#2359

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1223

Braucu ar: V-Strom

Sveiki! Vai priekš Suzuki freewind xf 650 šāda eļļa būs laba?
http://www.motolietas.lv/produkti/4t-pussinteti...er-4t-10w40.html
Manuālī rakstīts 10W-40 API SF or SG , bet nejēdzu saprast par to JASO

Offline

Niere
20. Aug 2014, 22:50#2360

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Sergejs,
nebūs laba, jo ārprātīgs cipars par daļēju sintētiku. a produkts reāls sūds uz jebkuras sintētikas fona.
par tādu ciparu var iegādāt augstākās klases sintētiku no alternatīva ražotāja.

Offline

Sergejs80
20. Aug 2014, 22:52#2361

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1223

Braucu ar: V-Strom

Varētu kādu piemēru?

Offline

Niere
20. Aug 2014, 22:56#2362

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Tev der jebkura sintētiska moto eļļa ar atbilstošu viskozitāti.

Offline

ksneps
20. Aug 2014, 23:03#2363

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 746

Braucu ar: R1 & 990 adv

Ja reiz visi par eļļu tā runā, tad arī uzdošu jautājumu. Problēma šāda: mocim nobraukums kādi ~40tkm. (ja var ticēt), Suzuki SV650, 2000 g. Eļļas līmenis manāmi nokritias pa vasaru, kopš marta esmu pielējis klāt 1 l eļļas, braucu bieži), ja brīvgaitā apgriezieni virs ~10 tūkst., izmet mazliet melnu dūmu. Lietoju Serģī pirktu eļļu: DENICOL BIKER 4 TAKTU SEA 10W40 1L motora eļļa


Uzsaktu, ka melns dūms un eļļas līmeņa krišanās ir saistīta ar motora nobraukumu/nodilumu. Tā nevarētu būt eļļas vaina!? Attiecīgi būtu jāmaina vārstu blīvslēgi, jāskatās kompresija, jāmaina gredzeni, jāslīpē vārsti utt. Jātaisa motora apkope kārtīga? Droši vien uz ziemu tas būtu pareizi visu šo sakopt

[ Šo ziņu laboja ksneps, 20 Aug 2014, 23:04:17 ]

Offline

Archy96
20. Aug 2014, 23:04#2364

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Nu ka iekomentē fiksi šo te:





Vērtējumu 10 baļļu sistēmā, taisos vairumā ieķert

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
21. Aug 2014, 08:43#2365

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Ksneps,
eļļas patēriņš var būt vismaz 40 iemeslu dēļ.
Te vēl viens matērijs par tēmu.
tur gan runa par auto, taču iemesli mocim būs visai līdzīgi.
tiesa gan, ir dzelži, kuriem liels eļļas patēriņš ir normāls stāvoklis. Links

Tavam dzelzim nav īpašas prasības eļļai. gari neskaidrošu, bet, ja Tavam mocim ir kāda kaite, kādēļ patērē vairāk eļļas, vari mēģināt to 'pielāpīt' ar augstāku viskozitāti karstajā galā, piemēram, 10(15)W-50. tas nenovērš dzelža problēmas, bet īslaicīgs risinājums būs.

Offline

Niere
21. Aug 2014, 08:49#2366

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Archy,
lielāku bildi nevarēji atrast?
par Motul 2T 800:
ja vari šo eļļu dabūt par labu ciparu, tad šim jābūt tiešām labam produktam. kā jau agrāk runājām, tieši 2Takteriem esteri ir pašā laikā, jo tīrāk sadeg un ir nestabilāki, kādēļ labi jaucas ar bendžu. tarklāt, cik atceros, šim konkrētajam produktam bija stipri augstāka viskozitāte @+100C, kas Tavam ūberdzelzim varētu būt nepieciešams.
noprotu, ka 'premix' norādes tieši dēļ augstās viskozitātes.

edit: starp citu, Mezavecis tirgo kaut ko līdzvērtīgu no RedLine. nu, tas tā...

[ Šo ziņu laboja Niere, 21 Aug 2014, 08:52:31 ]

Offline

ksneps
21. Aug 2014, 17:55#2367

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 746

Braucu ar: R1 & 990 adv

Paldies par labu info

Offline