Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
Auser | | Kopš: 19. May 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 509
Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M
| Amsoil eļļas uz tirdziņu:
10W-40 Advanced Synthetic Motorcycle Oil
API SG, SL/CF, CG-4; JASO MA/MA2; ISO-L-EMA2; API GL-1
Advanced multi-functional formula for both domestic and foreign motorcycles. Recommended for high-performance liquid or air-cooled 4-stroke engines and transmissions and both 4- and 2-stroke motorcycles. Wet-clutch compatible. Not recommended where an API GL-4 or GL-5 gear oil is required.
Cena 16 eur/946 ml.
20W-50 Advanced Synthetic Motorcycle Oil
API SG, SL/CF, CG-4; JASO MA/MA2; ISO-L-EMA2; API GL-1
Advanced multi-functional formula for both domestic and foreign motorcycles. Excellent in air-cooled motorcycle engines due to high heat resistance. Can be used in engines, transmissions and the primary chaincase. Not recommended where an API GL-4 or GL-5 gear oil is required.
Cena 16 eur/946 ml.
DOMINATOR® Synthetic 2-Stroke Racing Oil
Racers can’t win what they don’t finish. That’s why AMSOIL formulators built DOMINATOR® 2-Stroke Racing Oil. This complex blend of oils and additives directly addresses the heat, pressure and friction of race-engineered engines. These engines operate on the edge, yet engine reliability is critical. DOMINATOR does an outstanding job protecting high-performance engines. It adds durability that professional racing teams depend on and delivers confidence so engines can be pushed to the limit.
Cena 16 eur/946 ml.
Synthetic SAE 60 Motorcycle Oil
API SG, SL/CF • JASO MA/MA2 • ISO-L-EMA2 • API GL-1
Synthetic SAE 60 Motorcycle Oil is a premium oil designed for those who demand the absolute best lubrication for their motorcycles. The result of extensive research, it is specially formulated to excel in all areas unique to motorcycles, including high engine RPM, wet-clutch lubrication and more.
Cena 17 eur/946 ml.
Bildes šeit:
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=12842
----------------- Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz. | Offline | | |
keg | | Kopš: 23. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 150
Braucu ar: Suzuki Intruder VS750
| Suzuki VS750 Intruder 1989.g. ražotājs rekomendē SAE 10W40 motoreļļu. Veikalā ieteica Motul 15W50 pussintētiku. Būs labi? Tik vecam mocim vajag nedaudz "biezāku"? Noskrējiens vismaz 90kkm, bet varbūt jau otrais riņķis uz odo... | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| keg,
ja pamanāmas motora diluma pazīmes, dūmošana, pazemināts eļļas spiediens, trokšņi u.c., SAE 15W-50 būs optimāla izvēle.
pretējā gadījumā izvēlies to pašu 10W-40.
arī 180tkm nobraukums mocim var būt nieks, ja iepriekšējais īpašnieks apkopes veicis savlaicīgi un pareizi. pareizas apkopes gan negarantē ideālu motoru pēc šāda nobraukuma.
edit:
tiesa gan, ja izvēlies Motul daļēju sintētiku, būs baigs perebors cenas ziņā. ja vari atļauties Motul daļēju sintētiku, tad labāk pērc mazāk skaļa zīmola sintētiku par to pašu ciparu.
pilnīgi droši, ka būsi ieguvējs.[ Šo ziņu laboja Niere, 07 Aug 2014, 17:22:28 ] | Offline | | |
|
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Niere, ko saki, man priekš meža čunčināšanas der Motorex 10W50 uz Husqvarna TE510 2006. gada? Kaut kur internātos raksta, ka vajag 20W50, bet tāda pat iemīļotajā bodē nav
Tāpēc paņēmu šo http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1147&l...mp;eintragId=148 | Offline | | |
keg | | Kopš: 23. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 150
Braucu ar: Suzuki Intruder VS750
|
.. tad labāk pērc mazāk skaļa zīmola sintētiku par to pašu ciparu.
pilnīgi droši, ka būsi ieguvējs.
Tad tas ir mīts, ka tik veciem dzinējiem sintētiku nevajadzētu liet iekšā?
Par pārmērīgu nodilumu nemācēšu teikt. Motors nedūmo. Vienīgi sestajā robā ir stipri savādāka (žvadzoša/graboša?) skaņa, nekā pārējos. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Soulfreak
lieto vien to pašu Tevis izraudzīto Motorex-i. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| keg,
jā mīts.
Tavs motors vēl nav uzskatāms par 'vecu' no uzbūves viedokļa. ja runa būtu par kādu klasiku, retro vai vintāžu, tad eļļošanas nosacījumi mainās.
a Tev pienākas standarta produkti.
patiesībā jau vari visai mierīgi lietot kaut minerāleļļu. protams, sintētikai ir daudz priekšrocību, taču Tavam mocim nav īpašas prasības.
sanāks lētāk.
un.... ja tomēr kārbā problēmas, vari pamēģināt 15(vai 20)W-50 viskozitāti. 20W-50 tikai tad, ja nebrauc temperatūrā ap 0C.
kā noprotu, Tev kārba/motors/sajūgs ir vienā eļļošanas sistēmā.
ja domā ar šo moci vēl vismaz pāris sezonas rullēt, iesaku ziemā parakāties kārbā. citādi kārbas problēmas mēdz progresēt un čakarēt pārējās saistītās sistēmas. | Offline | | |
wisch | | Kopš: 15. Dec 2008
Ziņojumi: 107
Braucu ar: Honda CB600F Hornet 2005
| Motorex,manuprāt,ir ļoti labas eļļas,vismaz pilnā sintētika un nu lēta galīgi nav.
07 Aug 2014, 17:41:01 soulfreak rakstīja:
Niere, ko saki, man priekš meža čunčināšanas der Motorex 10W50 uz Husqvarna TE510 2006. gada? Kaut kur internātos raksta, ka vajag 20W50, bet tāda pat iemīļotajā bodē nav
Tāpēc paņēmu šo http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1147&l...mp;eintragId=148
| Offline | | |
keg | | Kopš: 23. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 150
Braucu ar: Suzuki Intruder VS750
|
07 Aug 2014, 18:11:03 Niere rakstīja:
keg,
jā mīts.
Tavs motors vēl nav uzskatāms par 'vecu' no uzbūves viedokļa. ja runa būtu par kādu klasiku, retro vai vintāžu, tad eļļošanas nosacījumi mainās.
a Tev pienākas standarta produkti.
patiesībā jau vari visai mierīgi lietot kaut minerāleļļu. protams, sintētikai ir daudz priekšrocību, taču Tavam mocim nav īpašas prasības.
sanāks lētāk.
un.... ja tomēr kārbā problēmas, vari pamēģināt 15(vai 20)W-50 viskozitāti. 20W-50 tikai tad, ja nebrauc temperatūrā ap 0C.
kā noprotu, Tev kārba/motors/sajūgs ir vienā eļļošanas sistēmā.
ja domā ar šo moci vēl vismaz pāris sezonas rullēt, iesaku ziemā parakāties kārbā. citādi kārbas problēmas mēdz progresēt un čakarēt pārējās saistītās sistēmas.
Paldies, Niere!
Kā vienmēr - kodolīgi un saturīgi! Meklēšu kādu mazāk zīmolīgu sintētisko 15W-50. Kārbu iedošu "paklausīties" kādam zinātājam.
Priekā! | Offline | | |
motoNoob | | Kopš: 23. Jul 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 38
Braucu ar: Kawasaki ZR7
| Iesakiet lūdzu čaiņikam kāda eļļa mocim vajadzīga.
Kawsaki ZR7 (2000)
Manuālis rekomendē 10W-40, kā arī 10W-50, 20W-40, 20W-50 ZR750-H1 dzinējam (nav nejausmas kurš man ir). Vairāk neko nesaprotu, jo līdz šim eļļu esmu mainījis tikai 125niekam
Skatos Motul(cik saprotu labs brends) tur vairāki veidi ar 10w40 moto eļļām.
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| neskatījos manuālī, bet visai droši Tev lietojama eļļa ar 10W-40 viskozitāti, API SH/SJ + JASO MA vai MA2 klesēm. Vēlams sintētisku eļļu. | Offline | | |
Sergejs80 | | Kopš: 26. Jul 2013
Ziņojumi: 1223
Braucu ar: V-Strom
| Sveiki! Vai priekš Suzuki freewind xf 650 šāda eļļa būs laba?
http://www.motolietas.lv/produkti/4t-pussinteti...er-4t-10w40.html
Manuālī rakstīts 10W-40 API SF or SG , bet nejēdzu saprast par to JASO | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Sergejs,
nebūs laba, jo ārprātīgs cipars par daļēju sintētiku. a produkts reāls sūds uz jebkuras sintētikas fona.
par tādu ciparu var iegādāt augstākās klases sintētiku no alternatīva ražotāja. | Offline | | |
Sergejs80 | | Kopš: 26. Jul 2013
Ziņojumi: 1223
Braucu ar: V-Strom
| Varētu kādu piemēru? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Tev der jebkura sintētiska moto eļļa ar atbilstošu viskozitāti. | Offline | | |
ksneps | | Kopš: 24. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 746
Braucu ar: R1 & 990 adv
| Ja reiz visi par eļļu tā runā, tad arī uzdošu jautājumu. Problēma šāda: mocim nobraukums kādi ~40tkm. (ja var ticēt), Suzuki SV650, 2000 g. Eļļas līmenis manāmi nokritias pa vasaru, kopš marta esmu pielējis klāt 1 l eļļas, braucu bieži), ja brīvgaitā apgriezieni virs ~10 tūkst., izmet mazliet melnu dūmu. Lietoju Serģī pirktu eļļu: DENICOL BIKER 4 TAKTU SEA 10W40 1L motora eļļa
Uzsaktu, ka melns dūms un eļļas līmeņa krišanās ir saistīta ar motora nobraukumu/nodilumu. Tā nevarētu būt eļļas vaina!? Attiecīgi būtu jāmaina vārstu blīvslēgi, jāskatās kompresija, jāmaina gredzeni, jāslīpē vārsti utt. Jātaisa motora apkope kārtīga? Droši vien uz ziemu tas būtu pareizi visu šo sakopt [ Šo ziņu laboja ksneps, 20 Aug 2014, 23:04:17 ] | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Nu ka iekomentē fiksi šo te:
Vērtējumu 10 baļļu sistēmā, taisos vairumā ieķert
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Ksneps,
eļļas patēriņš var būt vismaz 40 iemeslu dēļ.
Te vēl viens matērijs par tēmu.
tur gan runa par auto, taču iemesli mocim būs visai līdzīgi.
tiesa gan, ir dzelži, kuriem liels eļļas patēriņš ir normāls stāvoklis. Links
Tavam dzelzim nav īpašas prasības eļļai. gari neskaidrošu, bet, ja Tavam mocim ir kāda kaite, kādēļ patērē vairāk eļļas, vari mēģināt to 'pielāpīt' ar augstāku viskozitāti karstajā galā, piemēram, 10(15)W-50. tas nenovērš dzelža problēmas, bet īslaicīgs risinājums būs. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Archy,
lielāku bildi nevarēji atrast?
par Motul 2T 800:
ja vari šo eļļu dabūt par labu ciparu, tad šim jābūt tiešām labam produktam. kā jau agrāk runājām, tieši 2Takteriem esteri ir pašā laikā, jo tīrāk sadeg un ir nestabilāki, kādēļ labi jaucas ar bendžu. tarklāt, cik atceros, šim konkrētajam produktam bija stipri augstāka viskozitāte @+100C, kas Tavam ūberdzelzim varētu būt nepieciešams.
noprotu, ka 'premix' norādes tieši dēļ augstās viskozitātes.
edit: starp citu, Mezavecis tirgo kaut ko līdzvērtīgu no RedLine. nu, tas tā...[ Šo ziņu laboja Niere, 21 Aug 2014, 08:52:31 ] | Offline | | |
ksneps | | Kopš: 24. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 746
Braucu ar: R1 & 990 adv
| Paldies par labu info | Offline | | |
|
|