Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
mrGrant
24. Aug 2014, 17:05#23461

Kopš: 10. Aug 2014

Ziņojumi: 213

Braucu ar: HD

Kāds ir vislabākais cena/ kvalitāte ziņā hromēto daļu tīrītājs?

Offline

Gantais
24. Aug 2014, 17:14#23462

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


23 Aug 2014, 21:15:41 karlsons rakstīja:

23 Aug 2014, 18:40:59 e_nduro rakstīja:
Jautājums ar kādu šķidrumu labāk attīrīt motocikla dakšu ? Vajadzētu attīrīt dakšu no netīrumiem jo sulo kreisais štoks...

https://www.youtube.com/watch?v=Kg96yEBmGic


Brake cleaner?

Wr450 ir kaadam jelgavaa?
Liidz 2006 gadam.




Brake cleaner, būs par niknu, agresīvu. Vajadzīgs, vienkārš attaukotājs vai auto bodē nopērkams pšikināmais dzinēju mazgāšanai. Ja vajag tagad un tulīt, ņem kaut vai fairy

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Gantais
24. Aug 2014, 17:27#23463

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


24 Aug 2014, 02:34:08 Andis_87 rakstīja:

18 Aug 2014, 02:39:42 Nerzaveika rakstīja:

17 Aug 2014, 23:06:19 Archy96 rakstīja:

17 Aug 2014, 21:13:18 Andis_87 rakstīja:
sveiki..

ir sheit kads kas ir stiprs mochu motoros precizak 99 gad r1 motoraa ir mistiska problema ko gari jastasta , kadam atsaucoties izstastishu
ps. shkapars netiek galaa


Škapars, un netiek galā, opā Problēma ir mehāniska rakstura, je ar elektroniku, degvielas padevēm saistīta?


Pastasti sheit, bet ja Shkapars netiek gala
Esmu pajaucis paris reizes shos

vienvaard akot situacija sekojosha, nokavu mocim karbu,(motors straadaaja ideali bez kaadam problemam) shkapars samainija karbu visu, ielika motoru atpakalj 7 km noverpas shales, labi nomainiju shales, gredzenus, klani, eljas sukni, kljedi, 2 km atkal noverpas mierigi braucot.
labi nospljavos iegadajos citu motoru 10 km atkal ta pati skanja motora kas vecajam respektivi laikam atkal shales
kas to visu huinju vel var darit elektronika?? karbuzis?? nav ne mazakas nojausmas ko iesakt



Šāles vērpjās tad ja viņas ir pārvilktas vai netiek eļļotas, vai abi kopā... neeļļoties viņas var ja eļļas sūknis ir aizgājis pensijā, jeb pēc jaukšanas, kkas, kkur ne tā ir vai nav salikts vai 'nehigiēniski' strādājot aizkakāti eļļošanas kanāli.
Iesākumam, pārbaudi grabošajam motoram eļļas spiedienu...zaudēt tāpat nav ko
Vēl jautājums.. kuras šāles vērpjās.. pamatnieces vai klaņu?

[ Šo ziņu laboja Gantais, 24 Aug 2014, 17:33:39 ]



-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Ksp
24. Aug 2014, 17:31#23464

Kopš: 11. Aug 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 49

Braucu ar: Suzuki GSF 600 Bandit

Varbūt kāds var izlīdzēt ar padomu.

Tika iegādāts Suzuki Bandit 600 97. gada ļoti labā stāvoklī. Viss labi, rūc, brauc, ceļ un iet. Tika nobraukti ~300 km, līdz pēdējo bāku sanāca izbraukt gandrīz sausu izmantojot "rezervi" tā teikt. Pēc tam šķietami bija sarauta draza karburātoros no bākas un dziļāk papētot bāku, tā arī izskatījās. Mocis protams neiet, spļaudās, šauj uguņus no izpūtēja un skaņa kā enduram. Lieta skaidra - karburātoru tīrīšana.

Par diezgan brangu naudu pie meistara tika izjaukti un iztīrīti karburātori, kuri paši par sevi arī izrādijās labā stāvoklī (bez iekšējas oksidācijas, rūsas vai citām kaitēm), it kā visu salika, saregulēja un noshinronizēja. Pie viena izskaloja un iztīrija bāku.

Mocis sāka atkal strādāt, bet problēma tajā, ka vairs neceļ no zemiem apgriezieniem tā, kā cēla iepriekš. Pazudis ir asums, motors strādā, bet jūtami gurdenāk. Brīžiem straujāk paātrinoties pirmajā ātrumā tāpat uz brīdi ir dzirdama enduro stila burbuļošana un maza rīstīšanās. Pie augstiem apgriezieniem ar paātrinājumu ir labāk. Tukšgaitā diezgan "peld".

Meistars saka, ka viss esot labi, karburātori esot regulēti pēc rūpnīcas specifikācijām un neko citu kā jaudas stenda mērījumus un testus (arī par brangām naudām) nevar īsti piedāvāt.

Esmu mazliet apjucis un nezinu ko lai dara tālāk.

Tehniski pārējais viss ir top zustand, jaunas sveces, jauna eļļa un filtri.

[ Šo ziņu laboja Ksp, 24 Aug 2014, 17:31:34 ]

Offline

Dragster
24. Aug 2014, 18:23#23465

Kopš: 24. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 108

Braucu ar: Yamaha Fazer FZS600


24 Aug 2014, 17:31:23 Ksp rakstīja:
Varbūt kāds var izlīdzēt ar padomu.

Tika iegādāts Suzuki Bandit 600 97. gada ļoti labā stāvoklī. Viss labi, rūc, brauc, ceļ un iet. Tika nobraukti ~300 km, līdz pēdējo bāku sanāca izbraukt gandrīz sausu izmantojot "rezervi" tā teikt. Pēc tam šķietami bija sarauta draza karburātoros no bākas un dziļāk papētot bāku, tā arī izskatījās. Mocis protams neiet, spļaudās, šauj uguņus no izpūtēja un skaņa kā enduram. Lieta skaidra - karburātoru tīrīšana.

Par diezgan brangu naudu pie meistara tika izjaukti un iztīrīti karburātori, kuri paši par sevi arī izrādijās labā stāvoklī (bez iekšējas oksidācijas, rūsas vai citām kaitēm), it kā visu salika, saregulēja un noshinronizēja. Pie viena izskaloja un iztīrija bāku.

Mocis sāka atkal strādāt, bet problēma tajā, ka vairs neceļ no zemiem apgriezieniem tā, kā cēla iepriekš. Pazudis ir asums, motors strādā, bet jūtami gurdenāk. Brīžiem straujāk paātrinoties pirmajā ātrumā tāpat uz brīdi ir dzirdama enduro stila burbuļošana un maza rīstīšanās. Pie augstiem apgriezieniem ar paātrinājumu ir labāk. Tukšgaitā diezgan "peld".

Meistars saka, ka viss esot labi, karburātori esot regulēti pēc rūpnīcas specifikācijām un neko citu kā jaudas stenda mērījumus un testus (arī par brangām naudām) nevar īsti piedāvāt.

Esmu mazliet apjucis un nezinu ko lai dara tālāk.

Tehniski pārējais viss ir top zustand, jaunas sveces, jauna eļļa un filtri.

visdrīzākais ar netīrumiem ir aizaudzis degvielas filtrs kas pie sūkņa, tikko bij viens tāds pats case, izjauca un iztīrīja, viss iet.

Offline

mexa
24. Aug 2014, 18:40#23466

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


24 Aug 2014, 15:42:24 rinalds2m rakstīja:
Kas par problēmu varētu būt, ja KLX 650 (95.g.) aizmugurējās bremzes ķīlējas?
Atgaiso, pāris reizes nospiež, pedālis paliek ciets un rats kā pie mieta. Acīm redzamu defektu nav.

ja atlaižot sapunu atiet bremze tad turās spiediens, vaina būs master cilindrā, vainu manžete pārsedz atplūdes caurumu, vainu aizsists, vainu pedālis slikti atiet

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

DUNCIS
24. Aug 2014, 18:43#23467

Kopš: 14. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: Ducati


24 Aug 2014, 16:30:07 DUNCIS rakstīja:
Jautājums sekojošs - Mocis nostāvējis kādu gadu nekustināts, bāka stāvējusi pustukša un atverot vāciņu ir manāma rūsas pleķīši maziņi apsūbējuši...
Kā rīkoties? Mocīts šobrīd ir pielaižams, bet nav braucams īsti. Plānoju līdz nākošajai sezonai viņu savest kārtībā, bet negribās, lai sāpe aiziet lielāka, ir kāds variants, vai vnk jāmaina bāka?
Paldies jau iepriekš!


UP

Offline

McX
24. Aug 2014, 19:05#23468

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 469

Braucu ar:


24 Aug 2014, 18:43:07 DUNCIS rakstīja:

24 Aug 2014, 16:30:07 DUNCIS rakstīja:
Jautājums sekojošs - Mocis nostāvējis kādu gadu nekustināts, bāka stāvējusi pustukša un atverot vāciņu ir manāma rūsas pleķīši maziņi apsūbējuši...
Kā rīkoties? Mocīts šobrīd ir pielaižams, bet nav braucams īsti. Plānoju līdz nākošajai sezonai viņu savest kārtībā, bet negribās, lai sāpe aiziet lielāka, ir kāds variants, vai vnk jāmaina bāka?
Paldies jau iepriekš!


UP


Kaac mocis? vakar leju degvielu un pabrinijos ka pie parpludes notekas ruusinja uzmetusies... 600rr stavejis ne ilgaag kaa dazhas dienas pedejos paris gadus. Ja degvielas filtri visi straadaa ta pokuj... tik gatavojies vinjus mainiit ja no bakas naak meslaine. citadi njem baku nost un taisi lielo tirishanu, ja gribas.

Offline

ursus
24. Aug 2014, 19:13#23469

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD


24 Aug 2014, 18:43:07 DUNCIS rakstīja:

24 Aug 2014, 16:30:07 DUNCIS rakstīja:
Jautājums sekojošs - Mocis nostāvējis kādu gadu nekustināts, bāka stāvējusi pustukša un atverot vāciņu ir manāma rūsas pleķīši maziņi apsūbējuši...
Kā rīkoties? Mocīts šobrīd ir pielaižams, bet nav braucams īsti. Plānoju līdz nākošajai sezonai viņu savest kārtībā, bet negribās, lai sāpe aiziet lielāka, ir kāds variants, vai vnk jāmaina bāka?
Paldies jau iepriekš!


UP


No tava texta saprotu,ka tev nav par ko uztraukties.

-----------------
JAWA

Offline

DUNCIS
24. Aug 2014, 19:26#23470

Kopš: 14. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: Ducati


24 Aug 2014, 19:05:47 McX rakstīja:

24 Aug 2014, 18:43:07 DUNCIS rakstīja:

24 Aug 2014, 16:30:07 DUNCIS rakstīja:
Jautājums sekojošs - Mocis nostāvējis kādu gadu nekustināts, bāka stāvējusi pustukša un atverot vāciņu ir manāma rūsas pleķīši maziņi apsūbējuši...
Kā rīkoties? Mocīts šobrīd ir pielaižams, bet nav braucams īsti. Plānoju līdz nākošajai sezonai viņu savest kārtībā, bet negribās, lai sāpe aiziet lielāka, ir kāds variants, vai vnk jāmaina bāka?
Paldies jau iepriekš!


UP


Kaac mocis? vakar leju degvielu un pabrinijos ka pie parpludes notekas ruusinja uzmetusies... 600rr stavejis ne ilgaag kaa dazhas dienas pedejos paris gadus. Ja degvielas filtri visi straadaa ta pokuj... tik gatavojies vinjus mainiit ja no bakas naak meslaine. citadi njem baku nost un taisi lielo tirishanu, ja gribas.


Mocis ir Ducati Monster 620 02' gada.. Nu skaidrs, domāju bāku pārkrāsot, takā pie reizes ta būs jāuztaisa tīrīšana izskatās, ganaju jūtūbs palīdzēs ar to.. paldies par padomu!

Offline

Ksp
24. Aug 2014, 20:59#23471

Kopš: 11. Aug 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 49

Braucu ar: Suzuki GSF 600 Bandit


24 Aug 2014, 18:23:47 Dragster rakstīja:

24 Aug 2014, 17:31:23 Ksp rakstīja:
Varbūt kāds var izlīdzēt ar padomu.

Tika iegādāts Suzuki Bandit 600 97. gada ļoti labā stāvoklī. Viss labi, rūc, brauc, ceļ un iet. Tika nobraukti ~300 km, līdz pēdējo bāku sanāca izbraukt gandrīz sausu izmantojot "rezervi" tā teikt. Pēc tam šķietami bija sarauta draza karburātoros no bākas un dziļāk papētot bāku, tā arī izskatījās. Mocis protams neiet, spļaudās, šauj uguņus no izpūtēja un skaņa kā enduram. Lieta skaidra - karburātoru tīrīšana.

Par diezgan brangu naudu pie meistara tika izjaukti un iztīrīti karburātori, kuri paši par sevi arī izrādijās labā stāvoklī (bez iekšējas oksidācijas, rūsas vai citām kaitēm), it kā visu salika, saregulēja un noshinronizēja. Pie viena izskaloja un iztīrija bāku.

Mocis sāka atkal strādāt, bet problēma tajā, ka vairs neceļ no zemiem apgriezieniem tā, kā cēla iepriekš. Pazudis ir asums, motors strādā, bet jūtami gurdenāk. Brīžiem straujāk paātrinoties pirmajā ātrumā tāpat uz brīdi ir dzirdama enduro stila burbuļošana un maza rīstīšanās. Pie augstiem apgriezieniem ar paātrinājumu ir labāk. Tukšgaitā diezgan "peld".

Meistars saka, ka viss esot labi, karburātori esot regulēti pēc rūpnīcas specifikācijām un neko citu kā jaudas stenda mērījumus un testus (arī par brangām naudām) nevar īsti piedāvāt.

Esmu mazliet apjucis un nezinu ko lai dara tālāk.

Tehniski pārējais viss ir top zustand, jaunas sveces, jauna eļļa un filtri.

visdrīzākais ar netīrumiem ir aizaudzis degvielas filtrs kas pie sūkņa, tikko bij viens tāds pats case, izjauca un iztīrīja, viss iet.


Manam modelim nav atsevišķa degvielas filtra starp degvielas trubu, jo vēl ir vecā tipa vakuuma degvielas sūknis. Pamēģināju pabraukt ar krāniņu RES (reserves) pozīcijā un šķiet, ka ir mazliet labāk. Visādā ziņā burbuļošana noteikti ir mazāk, bet tāpat 1 ātrumā no 0 pāatrinoties ir kaut kāds sekundes "missfire" un tad aiziet. Sāku domāt, varbūt tā krāniņa/vakumpumpja uzparikte iet uz beigām.

Offline

Andis_87
25. Aug 2014, 08:48#23472

Kopš: 01. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 65

Braucu ar: Yamaha R1


24 Aug 2014, 17:27:59 Gantais rakstīja:

24 Aug 2014, 02:34:08 Andis_87 rakstīja:

18 Aug 2014, 02:39:42 Nerzaveika rakstīja:

17 Aug 2014, 23:06:19 Archy96 rakstīja:

17 Aug 2014, 21:13:18 Andis_87 rakstīja:
sveiki..

ir sheit kads kas ir stiprs mochu motoros precizak 99 gad r1 motoraa ir mistiska problema ko gari jastasta , kadam atsaucoties izstastishu
ps. shkapars netiek galaa


Škapars, un netiek galā, opā Problēma ir mehāniska rakstura, je ar elektroniku, degvielas padevēm saistīta?


Pastasti sheit, bet ja Shkapars netiek gala
Esmu pajaucis paris reizes shos

vienvaard akot situacija sekojosha, nokavu mocim karbu,(motors straadaaja ideali bez kaadam problemam) shkapars samainija karbu visu, ielika motoru atpakalj 7 km noverpas shales, labi nomainiju shales, gredzenus, klani, eljas sukni, kljedi, 2 km atkal noverpas mierigi braucot.
labi nospljavos iegadajos citu motoru 10 km atkal ta pati skanja motora kas vecajam respektivi laikam atkal shales
kas to visu huinju vel var darit elektronika?? karbuzis?? nav ne mazakas nojausmas ko iesakt



Šāles vērpjās tad ja viņas ir pārvilktas vai netiek eļļotas, vai abi kopā... neeļļoties viņas var ja eļļas sūknis ir aizgājis pensijā, jeb pēc jaukšanas, kkas, kkur ne tā ir vai nav salikts vai 'nehigiēniski' strādājot aizkakāti eļļošanas kanāli.
Iesākumam, pārbaudi grabošajam motoram eļļas spiedienu...zaudēt tāpat nav ko
Vēl jautājums.. kuras šāles vērpjās.. pamatnieces vai klaņu?


1 klanja shale, shkapars diezgan pedanti pie taas lietas pieiet unne jau pirmo reizi vinjsh ir mainijis, un mistika ir tur ka ieliu citu motoru un tam tas pats pec tik pat lieliem kilometriem

Offline

shkapars
25. Aug 2014, 09:48#23473

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

KAD ES TEV TO MOTORU JAUCU??? PIEZVANI MAN 26404408 UN IZSTĀSTI!

Offline

mexa
25. Aug 2014, 10:18#23474

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


24 Aug 2014, 17:31:23 Ksp rakstīja:
Varbūt kāds var izlīdzēt ar padomu.

Tika iegādāts Suzuki Bandit 600 97. gada ļoti labā stāvoklī. Viss labi, rūc, brauc, ceļ un iet. Tika nobraukti ~300 km, līdz pēdējo bāku sanāca izbraukt gandrīz sausu izmantojot "rezervi" tā teikt. Pēc tam šķietami bija sarauta draza karburātoros no bākas un dziļāk papētot bāku, tā arī izskatījās. Mocis protams neiet, spļaudās, šauj uguņus no izpūtēja un skaņa kā enduram. Lieta skaidra - karburātoru tīrīšana.

Par diezgan brangu naudu pie meistara tika izjaukti un iztīrīti karburātori, kuri paši par sevi arī izrādijās labā stāvoklī (bez iekšējas oksidācijas, rūsas vai citām kaitēm), it kā visu salika, saregulēja un noshinronizēja. Pie viena izskaloja un iztīrija bāku.

Mocis sāka atkal strādāt, bet problēma tajā, ka vairs neceļ no zemiem apgriezieniem tā, kā cēla iepriekš. Pazudis ir asums, motors strādā, bet jūtami gurdenāk. Brīžiem straujāk paātrinoties pirmajā ātrumā tāpat uz brīdi ir dzirdama enduro stila burbuļošana un maza rīstīšanās. Pie augstiem apgriezieniem ar paātrinājumu ir labāk. Tukšgaitā diezgan "peld".

Meistars saka, ka viss esot labi, karburātori esot regulēti pēc rūpnīcas specifikācijām un neko citu kā jaudas stenda mērījumus un testus (arī par brangām naudām) nevar īsti piedāvāt.

Esmu mazliet apjucis un nezinu ko lai dara tālāk.

Tehniski pārējais viss ir top zustand, jaunas sveces, jauna eļļa un filtri.


nu a kas jauca karbus? iztīrīja arī filtriņus karbos? adatas nebija cietušas? es gan teiktu ka meistara vaina tiktāl. ja jauca karbus noteikti ņēma nost. varbūt slikti salika, varbūt spraugas, varbūt kkur trubiņa neuzmaukta. ja brauc ilglaicīgi uz ne visai augstiem RPM kad negrib vilkt sveces pēc tā kādā krāsā? ja pabrauc tā labāk kādā krāsā sveces? varbūt maisījumā vaina. sveču kalpaki kādā stāvoklī? mērīji pretestību HV vadiem ar kalpakiem kopā?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Ksp
25. Aug 2014, 10:56#23475

Kopš: 11. Aug 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 49

Braucu ar: Suzuki GSF 600 Bandit


25 Aug 2014, 10:18:42 mexa rakstīja:

24 Aug 2014, 17:31:23 Ksp rakstīja:
Varbūt kāds var izlīdzēt ar padomu.

Tika iegādāts Suzuki Bandit 600 97. gada ļoti labā stāvoklī. Viss labi, rūc, brauc, ceļ un iet. Tika nobraukti ~300 km, līdz pēdējo bāku sanāca izbraukt gandrīz sausu izmantojot "rezervi" tā teikt. Pēc tam šķietami bija sarauta draza karburātoros no bākas un dziļāk papētot bāku, tā arī izskatījās. Mocis protams neiet, spļaudās, šauj uguņus no izpūtēja un skaņa kā enduram. Lieta skaidra - karburātoru tīrīšana.

Par diezgan brangu naudu pie meistara tika izjaukti un iztīrīti karburātori, kuri paši par sevi arī izrādijās labā stāvoklī (bez iekšējas oksidācijas, rūsas vai citām kaitēm), it kā visu salika, saregulēja un noshinronizēja. Pie viena izskaloja un iztīrija bāku.

Mocis sāka atkal strādāt, bet problēma tajā, ka vairs neceļ no zemiem apgriezieniem tā, kā cēla iepriekš. Pazudis ir asums, motors strādā, bet jūtami gurdenāk. Brīžiem straujāk paātrinoties pirmajā ātrumā tāpat uz brīdi ir dzirdama enduro stila burbuļošana un maza rīstīšanās. Pie augstiem apgriezieniem ar paātrinājumu ir labāk. Tukšgaitā diezgan "peld".

Meistars saka, ka viss esot labi, karburātori esot regulēti pēc rūpnīcas specifikācijām un neko citu kā jaudas stenda mērījumus un testus (arī par brangām naudām) nevar īsti piedāvāt.

Esmu mazliet apjucis un nezinu ko lai dara tālāk.

Tehniski pārējais viss ir top zustand, jaunas sveces, jauna eļļa un filtri.


nu a kas jauca karbus? iztīrīja arī filtriņus karbos? adatas nebija cietušas? es gan teiktu ka meistara vaina tiktāl. ja jauca karbus noteikti ņēma nost. varbūt slikti salika, varbūt spraugas, varbūt kkur trubiņa neuzmaukta. ja brauc ilglaicīgi uz ne visai augstiem RPM kad negrib vilkt sveces pēc tā kādā krāsā? ja pabrauc tā labāk kādā krāsā sveces? varbūt maisījumā vaina. sveču kalpaki kādā stāvoklī? mērīji pretestību HV vadiem ar kalpakiem kopā?


Es negribu minēt servisu, nav ko lieki kašķi meklēt.

Par filtriem un adatām nemāku konkrēti teikt, bet karbi tika ņemti nost un es pieņemu, ka meistars arī iztīrija filtrus un ja adatām būtu kāda vaina, to arī pateiktu. Vizuāli sveces bija labas, pēc normālas, dinamiskas braukšanas viegli pelēkas/brūnas, nav baltu nosēdumu vai eļļas pēdas. Visiem svečvadiem pretestība bija ~ 9-10 Ω.

Offline

AK292
25. Aug 2014, 13:02#23476

Kopš: 09. Dec 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 296

Braucu ar: FE350

Varbūt kāds zin, vai mūsdienu japāņu krosačiem var uzstādīt elektrostarteri, varbūt kādos forumos kas tāds minēts?

Offline

mexa
25. Aug 2014, 15:20#23477

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

es gan tēmētu uz karbiem. vainu kko meistars aizmirsa pievienot. enīvei ved pie cita meistara. pašam jāties nebūs tolks. pīpītēm un svečvadiem kopā daži omi? sveču krāsa pabraucot mierīgāk? un vēl mierīgāk? dzirkstele zila? čota man liekas ka meistars kko samudjīja, pilotskrūvi viņš skrūvēja? un nolika kādā vietā, tai pašā? vai cik liela starpība bija?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

envy
25. Aug 2014, 15:33#23478

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem


25 Aug 2014, 13:02:23 AK292 rakstīja:
Varbūt kāds zin, vai mūsdienu japāņu krosačiem var uzstādīt elektrostarteri, varbūt kādos forumos kas tāds minēts?

Yamahai var. Jāņem karteris no WR versijas un jākrāmē virsū.

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

elf
25. Aug 2014, 15:39#23479

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


25 Aug 2014, 13:02:23 AK292 rakstīja:
Varbūt kāds zin, vai mūsdienu japāņu krosačiem var uzstādīt elektrostarteri, varbūt kādos forumos kas tāds minēts?

Endūra variantā ir ar starteri.


-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Ksp
25. Aug 2014, 16:01#23480

Kopš: 11. Aug 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 49

Braucu ar: Suzuki GSF 600 Bandit


25 Aug 2014, 15:20:07 mexa rakstīja:
es gan tēmētu uz karbiem. vainu kko meistars aizmirsa pievienot. enīvei ved pie cita meistara. pašam jāties nebūs tolks. pīpītēm un svečvadiem kopā daži omi? sveču krāsa pabraucot mierīgāk? un vēl mierīgāk? dzirkstele zila? čota man liekas ka meistars kko samudjīja, pilotskrūvi viņš skrūvēja? un nolika kādā vietā, tai pašā? vai cik liela starpība bija?


Tik sīki atbildēt es nevaru.

Vari kādu ieteikt, kurš tādas lietas izdarīs/izlabos rūpīgāk?

Offline