Autors | Ziņojums |
Naits | 13. Aug 2014, 09:03 | #23361 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
13 Aug 2014, 02:12:08 Dzelzis rakstīja:
Labs vakars. Esmu iedzīvojies visnotaļ nervus uzvelkošā problēmā, nekādi neizdodas atgaisot sajūgu. Mēģināju visādi gan sagāzt moci uz sāniem, gan turēt nakti ar nospiestu hēbeli. Māster cilindrs labs, šļauka arī. Kaut kur sēž kāds milzīgs gaisa burbulis, jo ručka nu galīgi nekāda. Varbūt ir kādi ieteikumi? Mocis - Honda Magna VF 750.
Un varbūt kāds var par pāris aliņiem aizdot vakuuma atgaisotāju, jo šobrīd pa oldskūlam ņemos. Kaut ko šādu.
Paldies
ir kādi pāris veidi kā atrisināt Tavu problēmu, uzzvani pusdienlaikā pastāstīšu, slinkumss gari rakstīt Ir arī vakuma gaisotājs man, bet bez tā var iztikt.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
andrejins | 13. Aug 2014, 09:07 | #23362 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
12 Aug 2014, 23:12:40 bucisnsr rakstīja:
Sveiki. Šodien nopirku sev braucamo Suzuki bandit 400 un jau parādījusies pirmā problēma!!! Samazinot ātrumu un pārslēdzoties uz zemāku ātrumu noslāpa, pēc tam nevarēja piestartēt ar pogu, stumjot pielece... Ir doma, ka varbūt kaut kur masas vads uz īso, varbūt vēl kādi varianti?
p.s. šodien sanāca arī izbraukt cauri lietus gāzītei.
Izklausās ka aķis slikts, bet pie reizes vajadzētu pārbaudīt kontaktus un tad pašu aķi. Spriegumam no rīta vajadzētu būt 12.6, ja aķis pilns...
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
QQlis | 13. Aug 2014, 09:22 | #23363 |
|
Kopš: 24. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 817
Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku
|
13 Aug 2014, 06:29:51 lapsene rakstīja:
Ja reģ. apliecībā stāv ieraksts - jauda 24W, kā noteikt, vai tā tiešām ir? It kā uzrāviens normāls pilsētas satiksmē. Saimnieks saka, ka uz 200 arī ejot. Teorētiski, ja būtu ierobežotājs uzlikts, tad uz 200 neietu? SV650 2001.
A kur problēma? Samazinātā A kategorija, nevis pilnā!? Man jau liekas, ja ir pasē jauda mazāka par 35 kW, tad apakšā tur motorā kaut vai litrs, galvenais, ka pašam vai šajā gadījumā pašai der un liekas piemērots! Bet ja liekas, ka mopēds pie katras mazākās izdevības mēģina tevi nogalināt - nu tad varētu vēl padomāt. Bet mans viedoklis - ka droši var ņemt, galvenais sākumā nedaudz sevi pie bremzēt un iegūt iemaņas pamazām (nevis kā viens otrs te tikko nopērk moci, tā jau cep augšā topiku "kur izspiest maksimumu". Ja cena/ stāvoklis/ sajūta virsū esot patīk un apmierina, tad droši ņem tik ciet SV ir labs mopēds! [ Šo ziņu laboja QQlis, 13 Aug 2014, 09:23:41 ]
----------------- |
Offline | |
|
|
eriksdrummer | 13. Aug 2014, 10:00 | #23364 |
|
Kopš: 31. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 454
Braucu ar: V4
| Martin ko tu ar to doma?? Kur nonakt leja?
12 Aug 2014, 16:53:21 martinss rakstīja:
Slinkums lidz manim nonakt lejaa un pajautaat?
12 Aug 2014, 15:19:33 eriksdrummer rakstīja:
Kads var ieteikt virpotaju, kas no aluminija varetu uztaisit jaunu stieniti prieks atrumparsledzeja? Vai tas vispar ir reali
|
Offline | |
|
eriksdrummer | 13. Aug 2014, 10:01 | #23365 |
|
Kopš: 31. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 454
Braucu ar: V4
| Precizi uzreiz nepateiksu, bet garums kadi nu 10 cm. Diametrs 3,4 mm. Un ja vitne viena laba otra kreisa.
12 Aug 2014, 16:52:56 elf rakstīja:
12 Aug 2014, 15:19:33 eriksdrummer rakstīja:
Kads var ieteikt virpotaju, kas no aluminija varetu uztaisit jaunu stieniti prieks atrumparsledzeja? Vai tas vispar ir reali
Diametrs ,garums stienīša ?
|
Offline | |
|
lapsene | 13. Aug 2014, 10:53 | #23366 |
|
Kopš: 21. Jun 2014
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 94
Braucu ar: KTM EXC250
|
13 Aug 2014, 09:22:30 QQlis rakstīja:
13 Aug 2014, 06:29:51 lapsene rakstīja:
Ja reģ. apliecībā stāv ieraksts - jauda 24W, kā noteikt, vai tā tiešām ir? It kā uzrāviens normāls pilsētas satiksmē. Saimnieks saka, ka uz 200 arī ejot. Teorētiski, ja būtu ierobežotājs uzlikts, tad uz 200 neietu? SV650 2001.
A kur problēma? Samazinātā A kategorija, nevis pilnā!? Man jau liekas, ja ir pasē jauda mazāka par 35 kW, tad apakšā tur motorā kaut vai litrs, galvenais, ka pašam vai šajā gadījumā pašai der un liekas piemērots! Bet ja liekas, ka mopēds pie katras mazākās izdevības mēģina tevi nogalināt - nu tad varētu vēl padomāt. Bet mans viedoklis - ka droši var ņemt, galvenais sākumā nedaudz sevi pie bremzēt un iegūt iemaņas pamazām (nevis kā viens otrs te tikko nopērk moci, tā jau cep augšā topiku "kur izspiest maksimumu". Ja cena/ stāvoklis/ sajūta virsū esot patīk un apmierina, tad droši ņem tik ciet SV ir labs mopēds!
Problēma tajā, ka nevēlos ņemt moci ar ierobežotu jaudu 24kw, bet gan standarta solītos. Vēlos noskaidrot, vai pasē var būt arī kļūdaini ieraksti |
Offline | |
|
andrejins | 13. Aug 2014, 11:00 | #23367 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
13 Aug 2014, 10:53:48 lapsene rakstīja:
13 Aug 2014, 09:22:30 QQlis rakstīja:
13 Aug 2014, 06:29:51 lapsene rakstīja:
Ja reģ. apliecībā stāv ieraksts - jauda 24W, kā noteikt, vai tā tiešām ir? It kā uzrāviens normāls pilsētas satiksmē. Saimnieks saka, ka uz 200 arī ejot. Teorētiski, ja būtu ierobežotājs uzlikts, tad uz 200 neietu? SV650 2001.
A kur problēma? Samazinātā A kategorija, nevis pilnā!? Man jau liekas, ja ir pasē jauda mazāka par 35 kW, tad apakšā tur motorā kaut vai litrs, galvenais, ka pašam vai šajā gadījumā pašai der un liekas piemērots! Bet ja liekas, ka mopēds pie katras mazākās izdevības mēģina tevi nogalināt - nu tad varētu vēl padomāt. Bet mans viedoklis - ka droši var ņemt, galvenais sākumā nedaudz sevi pie bremzēt un iegūt iemaņas pamazām (nevis kā viens otrs te tikko nopērk moci, tā jau cep augšā topiku "kur izspiest maksimumu". Ja cena/ stāvoklis/ sajūta virsū esot patīk un apmierina, tad droši ņem tik ciet SV ir labs mopēds!
Problēma tajā, ka nevēlos ņemt moci ar ierobežotu jaudu 24kw, bet gan standarta solītos. Vēlos noskaidrot, vai pasē var būt arī kļūdaini ieraksti
Pasē ir ierakstīts tas, kas bija pirmo reizi reģistrējot LV, ja, teiksim DE vai UK bija ierobežotājs, tad jauda arī tāda būs ierakstīta, bet, ja tas amputēts, tad amputēts, tad reti kad kāds to norāda CSDD un maina pasi
Ja gribi pārliecināties par jaudu, tad sarunā ar kādu SV īpašnieku, lai patur aliņu un iedod izbraukt Tad jau redzēsi vai ir ierobežots vai ne [ Šo ziņu laboja andrejins, 13 Aug 2014, 11:01:45 ]
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
lapsene | 13. Aug 2014, 11:14 | #23368 |
|
Kopš: 21. Jun 2014
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 94
Braucu ar: KTM EXC250
| Paldies, laikam tā arī būs jādara. |
Offline | |
|
Chillin | 13. Aug 2014, 14:01 | #23369 |
|
Kopš: 11. Aug 2014
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
| Ir Pannonia, un papildu iepirkti vairāki donori. Tagad ir vēlme salikt maksimāli tuvu oriģinālam.
12 Aug 2014, 11:49:30 mezazvers rakstīja:
12 Aug 2014, 10:08:52 Chillin rakstīja:
Labdien! Esmu šeit jaunais. Vai ir šeit kāds, kurš vairāk ar vecām Jawām, Čežetām un tml. 60to un 70to gadu brīnumiem ņemās? Interesē ar ko sākt, lai daudzus gadus stāvējušu motoru iekustinātu, kādas eļļas tagad var liet pie benzīna, motorā, u.tml.
Ko tieši taisies celt augšā ja nav noslēpums?
|
Offline | |
|
Kosa | 13. Aug 2014, 16:21 | #23370 |
|
Kopš: 07. Jul 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7
Braucu ar: Suzuki GSX-R600 K3
| Sveiki , man te problēma ar Suzuki GSX-R600 K3,
pēc 5000 apgriezieniem sākas kaut kāda čarkstēšana no motora , zemos apgriezienos nav . Varbūt kāds jau ir saskāries ar šādu problēmu |
Offline | |
|
andrejins | 13. Aug 2014, 21:21 | #23371 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
13 Aug 2014, 16:21:06 Kosa rakstīja:
Sveiki , man te problēma ar Suzuki GSX-R600 K3,
pēc 5000 apgriezieniem sākas kaut kāda čarkstēšana no motora , zemos apgriezienos nav . Varbūt kāds jau ir saskāries ar šādu problēmu
Iesaku parbaudit kedes spriegotaju - palaid to vala un pievelc pa jaunu, bet labak jau butu dzirdet kada ir ta skana
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
Kosa | 13. Aug 2014, 21:43 | #23372 |
|
Kopš: 07. Jul 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7
Braucu ar: Suzuki GSX-R600 K3
| skaņa nāk no motora takā kaut kas tur pie vainas |
Offline | |
|
osiic | 13. Aug 2014, 21:53 | #23373 |
|
Kopš: 21. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3602
Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju
|
13 Aug 2014, 21:43:02 Kosa rakstīja:
skaņa nāk no motora takā kaut kas tur pie vainas
Cik noskreejis?
-----------------
www.streetfighters.lv |
Offline | |
|
Kosa | 13. Aug 2014, 22:12 | #23374 |
|
Kopš: 07. Jul 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7
Braucu ar: Suzuki GSX-R600 K3
| 14.000km visa ritošā daļa svaiga un nebij nekas kas rādītu par lielāku nobraukumu.
[ Šo ziņu laboja Kosa, 13 Aug 2014, 22:13:07 ] |
Offline | |
|
vellabeerns | 14. Aug 2014, 01:00 | #23375 |
|
Kopš: 15. Mar 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1772
Braucu ar: R1100S
|
13 Aug 2014, 22:12:28 Kosa rakstīja:
14.000km visa ritošā daļa svaiga un nebij nekas kas rādītu par lielāku nobraukumu.
nu tad, visticamāk, rūpnīcas brāķis, ja pie 14k km nobraukuma kaut kas grab motorā!
netici tam nobraukumam un vispirms izpīpē, no kurienes nāk tā graboņa motoram, skaties motora ķēdi/spriegotāju...!
----------------- Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis! |
Offline | |
|
andrejins | 14. Aug 2014, 09:30 | #23376 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
14 Aug 2014, 01:00:30 vellabeerns rakstīja:
13 Aug 2014, 22:12:28 Kosa rakstīja:
14.000km visa ritošā daļa svaiga un nebij nekas kas rādītu par lielāku nobraukumu.
nu tad, visticamāk, rūpnīcas brāķis, ja pie 14k km nobraukuma kaut kas grab motorā!
netici tam nobraukumam un vispirms izpīpē, no kurienes nāk tā graboņa motoram, skaties motora ķēdi/spriegotāju...!
To jau rakstīju, lai palaiž spriegotāju vaļā un pievelk pa jaunu, tie mēdz brīnumaini ieķerties
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
Kosa | 14. Aug 2014, 10:17 | #23377 |
|
Kopš: 07. Jul 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7
Braucu ar: Suzuki GSX-R600 K3
| Atradu ārzemēs šādu pašu gadijumu , joki mazi tam džekam kas rakstīja motors uzgāja gaisā , problēma nav milzīga bet motors jājauc ārā.
Jāmaina kāds no pus mēnestiņiem
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=13020
jūs man pateiksiet kā to latviski sauc jo man nav ne mazākās nojausmas [ Šo ziņu laboja Kosa, 14 Aug 2014, 10:19:19 ] |
Offline | |
|
bambuca24 | 14. Aug 2014, 10:28 | #23378 |
|
Kopš: 02. Jun 2014
No: Balvi
Ziņojumi: 12
Braucu ar: Yamaha R6 un Audi A6
| Kur varētu būt problēma, ka tukšgaitā nedaudz lēkā apgriezieni (Yamaha R6 2003 gada)? |
Offline | |
|
agrais | 14. Aug 2014, 10:32 | #23379 |
|
Kopš: 03. Oct 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 960
Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,
|
14 Aug 2014, 10:28:41 bambuca24 rakstīja:
Kur varētu būt problēma, ka tukšgaitā nedaudz lēkā apgriezieni (Yamaha R6 2003 gada)?
te nu sinhronizācija varētu līdzēt. |
Offline | |
|
bambuca24 | 14. Aug 2014, 10:38 | #23380 |
|
Kopš: 02. Jun 2014
No: Balvi
Ziņojumi: 12
Braucu ar: Yamaha R6 un Audi A6
| Man nav karburators, bet gan inžektors. Tos ar sinhronizē? |
Offline | |
|