Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Rizza
19. May 2014, 17:44#2335

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

nē nu šeit vairāk par to, ka ielas braucēji pārāk iespringst un Motuļiem utt..

Offline

TB
19. May 2014, 17:55#2336

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Ielas braucējiem vsp nav vērts neuzko iespringt arī lielai daļai mūsu "sportistu"

pa lielam, galvenais, lai eļļa ir no zināma ražotāja, ar zināmiem raksturlielumiem un laicīgi nomainīta

Offline

romculs
20. May 2014, 10:34#2337

Kopš: 25. Apr 2013

Ziņojumi: 132

Braucu ar: Nozagts Suzuki Bandit 650


19 May 2014, 15:49:06 Rizza rakstīja:
Pārdomas pa tēmu.
Ielēju Eneos citymax 10w40 no jūzera Kawaracer,eļļai bij ļoti laba cena, pabraucot nejūtu neko īpaši labu ne arī sliktu, tad nesaprotu, kāds tolks ir gāzt kkādu pārreklamētu eļļu, ja tāpat tas viss ir relatīvs ? nerunāju par tikai trases mo...


Es ar lēju to pašu Eneos city max...
eļļa kā eļļa, jāmaina tik regulāri
Tiešām viss ir relatīvs un Mārketings jau strādā mūsu mežonīgajos tirgus apstākļos...
Eļlai jābut brandīgai un jāmaina regulāri... Basta...
Pārējais, tur mega testi, analīzes u.t.t. lai paliek zinātniekiem....

Offline

Niere
21. May 2014, 20:36#2338

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


20 May 2014, 10:34:40 romculs rakstīja:

19 May 2014, 15:49:06 Rizza rakstīja:
Pārdomas pa tēmu.
Ielēju Eneos citymax 10w40 no jūzera Kawaracer,eļļai bij ļoti laba cena, pabraucot nejūtu neko īpaši labu ne arī sliktu, tad nesaprotu, kāds tolks ir gāzt kkādu pārreklamētu eļļu, ja tāpat tas viss ir relatīvs ? nerunāju par tikai trases mo...

Es ar lēju to pašu Eneos city max...
eļļa kā eļļa, jāmaina tik regulāri
Tiešām viss ir relatīvs un Mārketings jau strādā mūsu mežonīgajos tirgus apstākļos...
Eļlai jābut brandīgai un jāmaina regulāri... Basta...
Pārējais, tur mega testi, analīzes u.t.t. lai paliek zinātniekiem....

veči, pārāk, pārāk vienkāršojat.
ja vienīgais eļļu veiktspējas parametrs būtu sajūtas, tad to nebūtu 1000šiem dažādu veidu dažādam pielietojumam (runa ne tikai par moto). pēc skata tās atšķiras minimāli, taču uzbūve var atšķirties kā h2o pret c2h5oh.
ja eļļu var 'sajust', tad ļoti iespējams jau ir lielas ziepes. savulaik ieņirdzu par Shell reklāmu - "Sajūti atšķirību!"

Offline

Bullis
21. May 2014, 21:37#2339

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 473

Braucu ar: Kawasaki kx250f

Un ko sliktu /labu var pateikt par motul 5100 4t 10w40 tehnosintezi? Var lietot r1 ielai?

[ Šo ziņu laboja Bullis, 21 May 2014, 21:37:34 ]

Offline

kidd
21. May 2014, 21:47#2340

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R

hvz , kas man pirms tam bija par eļļu, bet pirmajā gaņģī sajūgs pieslīdēja. Ielēju Repsola 10w50 un pazuda slīdēšana. tā kā - nu nezinu gan par to jušanu/nejušanu.

p.s - tā ir bijis vēl vienam mopēdam, tik neatceros točna - kuram. ar vienu eļļu slīd - ar otru nē.

P.P.S - sajūgs = jauns

[ Šo ziņu laboja kidd, 21 May 2014, 21:48:25 ]

Offline

Niere
21. May 2014, 22:02#2341

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


21 May 2014, 21:47:41 kidd rakstīja:
hvz , kas man pirms tam bija par eļļu, bet pirmajā gaņģī sajūgs pieslīdēja. Ielēju Repsola 10w50 un pazuda slīdēšana. tā kā - nu nezinu gan par to jušanu/nejušanu.
p.s - tā ir bijis vēl vienam mopēdam, tik neatceros točna - kuram. ar vienu eļļu slīd - ar otru nē.
P.P.S - sajūgs = jauns

nu, ok, ok, Tev taisnība tādā ziņā, ka mocim ir viena sistēma, kas ļoti pat attiecināma uz 'fīlingu'. bet tas nenozīmē, ka katra eļļa, kas baudāma sajūgam, ir baudāma kārbai un motoram.
visprimitīvākās motoreļļas varētu būt ļoti piemērotas sajūgiem, bet ne pārējām sistēmām. nu, tas tā.... līdzībai ar antifrīzu - labākais dzesētājs ir ūdens.
nojaušu, ka kāds varētu pieminēt arī kārbas slēgšanos, bet tas jau ir neviennozīmīgs 'fīlings', jo atkarīgs no viskozitātes izmaiņām un piedevu pakas. ar to domāju, ka var būt objektīva problēma un var būt tikai nepatīkama sajūta.

Offline

Next
27. May 2014, 06:35#2342

Kopš: 30. Jul 2013

Ziņojumi: 155

Braucu ar:


21 May 2014, 22:02:35 Niere rakstīja:
nojaušu, ka kāds varētu pieminēt arī kārbas slēgšanos, bet tas jau ir neviennozīmīgs 'fīlings', jo atkarīgs no viskozitātes izmaiņām un piedevu pakas. ar to domāju, ka var būt objektīva problēma un var būt tikai nepatīkama sajūta.

ir, ir šis "fīligs"! vakar pats uz savas yamaikas parliecinājos. ieverojami mīkstāk sāka kārba strādāt. nav tik zinams uz cik ilgi šis hidrokreks izturēs.

p.s. analīzes vel ir iespēja veikt? var gadīties ka pēc kada laiciņa man būs ko iesniegt paanalizēt

Offline

Niere
27. May 2014, 09:44#2343

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Next,
jā, var veikt analīzes.
tā kā šeit pēdējā laikā retāk iegriežos, raksti uz e-kasti. adresi atradīsi iekš 'Lietotās eļļas analīzes' tēmas.

Offline

Agris
03. Jul 2014, 15:21#2344

Kopš: 11. Feb 2009

Ziņojumi: 115

Braucu ar: Sherco SE2,5-iF

Pārcelšu no tehniskā topika uz Nieres topiku vienu jautājumu.

God. Niere, saki, kā būt!

Problēmas razklads te:
Tātad - 125, 2T triāla aparāc (tātad - sajūgs dabūn trūkties diezgan), slapjais sajūgs. Sajūga izspiešana hidrauliski. Vai tam ir tā jābūt, ka palaižot motoru (auksts), tad tas sajūgs neslidina kā nākas? Piekurbulē un ja met uzreiz robā, tad principā noslāpst, jo metot no neitralā pirmajā ir it kā tā, kā sajūgs nebūtu līdz galam izspiests (pieļauju, ka tā nav jābūt). Ja mators uzsilis (tobiš, kārbas eļļa silta), tad viss šancē.
Šobrīd ir motul transoil expert sae 10w40. Šo ieteica yamas veikalā. sherco manuālī ieteicamais ir lietot kaut kādu maxima MTL 75wt 2cycle transmission lube- kādu nevar dabūt ne maximas veikalos ( ), ne kur citur iekš lv.
Varbūt eļļu spečuks/i ko var ieteikt?

tnx

Offline

Niere
03. Jul 2014, 17:55#2345

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Agri,
Bakstu mobzī, tādēļ lakoniski.
Sajūga problēmas dēļ pārlieku augstas eļļas viskozitātes, kamēr eļļa auksta.
Mans domāt, ka Tev jāsazinās ar MPistu 'Mezavecis'. Man ir arī tel.nr.
Viņš tirgo RedLine Oils, kura sortimentā ir šāds:
http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=112&pcid=13
80W, bet vajadzētu darboties.
P.s.
Neesmu ieinteresēts produkta promotēšanā.

Ja kas nesanāk, noteikti jautā vēlreiz.
Labāk uz eriks.lielmanis@gmail.com

Offline

Agris
03. Jul 2014, 18:30#2346

Kopš: 11. Feb 2009

Ziņojumi: 115

Braucu ar: Sherco SE2,5-iF


03 Jul 2014, 17:55:27 Niere rakstīja:
Agri,
Bakstu mobzī, tādēļ lakoniski.
Sajūga problēmas dēļ pārlieku augstas eļļas viskozitātes, kamēr eļļa auksta.
Mans domāt, ka Tev jāsazinās ar MPistu 'Mezavecis'. Man ir arī tel.nr.
Viņš tirgo RedLine Oils, kura sortimentā ir šāds:
http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=112&pcid=13
80W, bet vajadzētu darboties.
P.s.
Neesmu ieinteresēts produkta promotēšanā.

Ja kas nesanāk, noteikti jautā vēlreiz.
Labāk uz eriks.lielmanis@gmail.com


Niere, respect! Tā ir atbilde, ko cerēju saņemt.
Sazināšos ar mezaveci un paldies par padomu. pamēģināšu ieteikto, tad manīs, kas un kā.

Tnx

Offline

Niere
06. Jul 2014, 13:15#2347

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


04 Jul 2014, 00:45:37 Bagars rakstīja:
... 80w varētu būt par biezu..

80W, protams, nav 75W, taču uzlabojums pret 10W-40 motoreļļu būs gan aprakstītajā problēmā, gan tīri tehniski. ja nu 80W uzrādīs kādu problēmu, tas būs aukstā laikā. bet čalim jau nav īpašas opcijas, ja gribās braukt, ne gaidīt. maz vai kāds LV uz vietas tur specifisku produktu ar 75W viskozitāti.
ir vēl apsvērumi, kādēļ izvēlei vajadzētu būt ok, bet tas nu tā..

Offline

Auser
14. Jul 2014, 09:59#2348

Kopš: 19. May 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 509

Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M

Amsoil eļļas uz tirdziņu:


10W-40 Advanced Synthetic Motorcycle Oil
API SG, SL/CF, CG-4; JASO MA/MA2; ISO-L-EMA2; API GL-1
Advanced multi-functional formula for both domestic and foreign motorcycles. Recommended for high-performance liquid or air-cooled 4-stroke engines and transmissions and both 4- and 2-stroke motorcycles. Wet-clutch compatible. Not recommended where an API GL-4 or GL-5 gear oil is required.

Cena 16 eur/946 ml.


20W-50 Advanced Synthetic Motorcycle Oil
API SG, SL/CF, CG-4; JASO MA/MA2; ISO-L-EMA2; API GL-1
Advanced multi-functional formula for both domestic and foreign motorcycles. Excellent in air-cooled motorcycle engines due to high heat resistance. Can be used in engines, transmissions and the primary chaincase. Not recommended where an API GL-4 or GL-5 gear oil is required.

Cena 16 eur/946 ml.


DOMINATOR® Synthetic 2-Stroke Racing Oil
Racers can’t win what they don’t finish. That’s why AMSOIL formulators built DOMINATOR® 2-Stroke Racing Oil. This complex blend of oils and additives directly addresses the heat, pressure and friction of race-engineered engines. These engines operate on the edge, yet engine reliability is critical. DOMINATOR does an outstanding job protecting high-performance engines. It adds durability that professional racing teams depend on and delivers confidence so engines can be pushed to the limit.

Cena 16 eur/946 ml.



Synthetic SAE 60 Motorcycle Oil
API SG, SL/CF • JASO MA/MA2 • ISO-L-EMA2 • API GL-1
Synthetic SAE 60 Motorcycle Oil is a premium oil designed for those who demand the absolute best lubrication for their motorcycles. The result of extensive research, it is specially formulated to excel in all areas unique to motorcycles, including high engine RPM, wet-clutch lubrication and more.

Cena 17 eur/946 ml.

Bildes šeit:

http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=12842

-----------------
Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz.

Offline

keg
07. Aug 2014, 17:06#2349

Kopš: 23. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Suzuki Intruder VS750

Suzuki VS750 Intruder 1989.g. ražotājs rekomendē SAE 10W40 motoreļļu. Veikalā ieteica Motul 15W50 pussintētiku. Būs labi? Tik vecam mocim vajag nedaudz "biezāku"? Noskrējiens vismaz 90kkm, bet varbūt jau otrais riņķis uz odo...

Offline

Niere
07. Aug 2014, 17:19#2350

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

keg,
ja pamanāmas motora diluma pazīmes, dūmošana, pazemināts eļļas spiediens, trokšņi u.c., SAE 15W-50 būs optimāla izvēle.
pretējā gadījumā izvēlies to pašu 10W-40.
arī 180tkm nobraukums mocim var būt nieks, ja iepriekšējais īpašnieks apkopes veicis savlaicīgi un pareizi. pareizas apkopes gan negarantē ideālu motoru pēc šāda nobraukuma.

edit:
tiesa gan, ja izvēlies Motul daļēju sintētiku, būs baigs perebors cenas ziņā. ja vari atļauties Motul daļēju sintētiku, tad labāk pērc mazāk skaļa zīmola sintētiku par to pašu ciparu.
pilnīgi droši, ka būsi ieguvējs.

[ Šo ziņu laboja Niere, 07 Aug 2014, 17:22:28 ]

Offline

soulfreak
07. Aug 2014, 17:41#2351

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Niere, ko saki, man priekš meža čunčināšanas der Motorex 10W50 uz Husqvarna TE510 2006. gada? Kaut kur internātos raksta, ka vajag 20W50, bet tāda pat iemīļotajā bodē nav
Tāpēc paņēmu šo http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1147&l...mp;eintragId=148

Offline

keg
07. Aug 2014, 17:53#2352

Kopš: 23. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Suzuki Intruder VS750


.. tad labāk pērc mazāk skaļa zīmola sintētiku par to pašu ciparu.
pilnīgi droši, ka būsi ieguvējs.

Tad tas ir mīts, ka tik veciem dzinējiem sintētiku nevajadzētu liet iekšā?

Par pārmērīgu nodilumu nemācēšu teikt. Motors nedūmo. Vienīgi sestajā robā ir stipri savādāka (žvadzoša/graboša?) skaņa, nekā pārējos.

Offline

Niere
07. Aug 2014, 17:59#2353

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Soulfreak
lieto vien to pašu Tevis izraudzīto Motorex-i.

Offline

Niere
07. Aug 2014, 18:11#2354

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

keg,
jā mīts.
Tavs motors vēl nav uzskatāms par 'vecu' no uzbūves viedokļa. ja runa būtu par kādu klasiku, retro vai vintāžu, tad eļļošanas nosacījumi mainās.
a Tev pienākas standarta produkti.
patiesībā jau vari visai mierīgi lietot kaut minerāleļļu. protams, sintētikai ir daudz priekšrocību, taču Tavam mocim nav īpašas prasības.
sanāks lētāk.
un.... ja tomēr kārbā problēmas, vari pamēģināt 15(vai 20)W-50 viskozitāti. 20W-50 tikai tad, ja nebrauc temperatūrā ap 0C.

kā noprotu, Tev kārba/motors/sajūgs ir vienā eļļošanas sistēmā.
ja domā ar šo moci vēl vismaz pāris sezonas rullēt, iesaku ziemā parakāties kārbā. citādi kārbas problēmas mēdz progresēt un čakarēt pārējās saistītās sistēmas.

Offline