Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
nBerts
11. Aug 2014, 08:34#23321

Kopš: 31. Jul 2012

Ziņojumi: 263

Braucu ar:


11 Aug 2014, 08:26:12 nk rakstīja:

11 Aug 2014, 00:27:32 Zigmunds rakstīja:

10 Aug 2014, 23:15:30 nBerts rakstīja:

10 Aug 2014, 23:04:38 nk rakstīja:
Varbūt kāds gudrs cilvēks varētu pastāstīt, kāpēc bremžu diski, kas ir bez nolietojuma pazīmēm, metas. Spiežu priekšas bremzi un vibrē. Izārdīju, konstatēju, ka abi!!! priekšas bremžu diski līki! Bet no kā Mo Honda Deauville 650 1999. gada. Diski parastie, nav peldošie.

sakarsēts -> peļķe
vai
nospiesta bremze -> bedre
vai
vienkārši kaut kur atdūries


vai arī bortējot kādā autoservisā riepas čaļi salocīja.


Jasna! Ir jeega pirkt jaunus, vai tomer labak lietotus mekleet. Vai shos pashus noeeveleet

Tā tava un apkārtējo drošība...

[ Šo ziņu laboja nBerts, 11 Aug 2014, 08:35:18 ]



-----------------

Offline

mexa
11. Aug 2014, 09:35#23322

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

joske-
lādēšanā piedalās aķis, RR, ģenerators, un protams vadi starp tiem nekā cita NAV
tātad vaina vienā no 4 mezgliem. masa visur ir laba? Genģerim pretestība mērīta? Kāda tad? jaunais ģenģeris tādas pat jaudas? vadi no viņa neiet ļoti tievi? vismaz salīdzinot pret veco?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
11. Aug 2014, 09:59#23323

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

kurš ir ņēmies ar SSS(single side swingarm) dakšām? especially ar VFR400 750 un 800 riteņiem vajag parunāties, jo ir no 400ā dakša bez ass pakaļā, gribu 17 disku ar 4 skrūvēm, meklēju tādu vidēju lētāku alternatīvu lai salasīt visu kopā nākamai sezonai interesē tieši asu aizvietojamība un papļāpāt

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Ivars8888
11. Aug 2014, 13:19#23324

Kopš: 16. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: Moto

Ir kādam info par kkādu moto servisu Skanstes ielas rajonā kas specializējās uz moto pulēšanu, krāsošanu un citu detaļu atjaunošanu?

Offline

Janx
11. Aug 2014, 19:23#23325

Kopš: 13. Apr 2010

Ziņojumi: 152

Braucu ar: Suzuki GS 550E, Audi, BMW

Ir jēga skatīties uz pērkamu motociklu, kuram nav spidometra?

Offline

Piradzinjsh
11. Aug 2014, 19:28#23326

Kopš: 31. Aug 2011

Ziņojumi: 440

Braucu ar:

Ja no rupnicas nav, tad jau nekas, bet ja noņemts, tad gan jocigi.
var jau uzlikt, bet tas prasis 100 un vairak eiro.
plus neerti ja neredz benzinu un temperaturu, ko lielakaja daļa ta vnk nemaz nevar uzlikt.

[ Šo ziņu laboja Piradzinjsh, 11 Aug 2014, 19:30:00 ]

Offline

Janx
11. Aug 2014, 19:59#23327

Kopš: 13. Apr 2010

Ziņojumi: 152

Braucu ar: Suzuki GS 550E, Audi, BMW

No rūpnīcas protams ir bijis, bet tagad nav.
Kādas problēmas tas varētu sagādāt, protams, ja neskaita, ka neredz ātrumu.
Jo ir doma aizbraukt apskatīties vienu moci, bet īpašnieks minēja, ka neesot spidometra, pārējais esot it kā viss tip top, taisījis priekš sevis, bet sapratis pēc tam, ka pa švaku priekš viņa.

Offline

Naits
11. Aug 2014, 20:11#23328

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

kas pa moci?


-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Janx
11. Aug 2014, 20:12#23329

Kopš: 13. Apr 2010

Ziņojumi: 152

Braucu ar: Suzuki GS 550E, Audi, BMW

Šis te.
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...asaki/ixbdg.html

Offline

Naits
11. Aug 2014, 20:17#23330

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

domāju nekas traks, tik pierēķini klāt kādu universālo pie izmaksām un viss.
es gan šitādu neņemtu, rets, ar visām no tā izrietošajām sekām. nav jav arī kaut kāda super lēta cena.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Janx
11. Aug 2014, 20:29#23331

Kopš: 13. Apr 2010

Ziņojumi: 152

Braucu ar: Suzuki GS 550E, Audi, BMW

Vienkārši skatos sev pirmo motociklu, iekrita acīs, ka diezgan vizuāli smuks un likās samērā lēts un ka varētu būt diezgan labs variants.
Skaidrs, paldies par informāciju, būs vēl ko padomāt.

Offline

Piradzinjsh
11. Aug 2014, 20:49#23332

Kopš: 31. Aug 2011

Ziņojumi: 440

Braucu ar:

ka tad vins TA dabuja bez spido.
Mja rets modelis + ipasnieks pats kko muhļī un sakombine = beigas tur var but ziepes, noperkot pa leto.

Offline

eds
11. Aug 2014, 20:57#23333

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu

Priekš TA uzliek velospidometru in viss zajebis.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

Joske
11. Aug 2014, 21:32#23334

Kopš: 21. Apr 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1660

Braucu ar: C2H6O


11 Aug 2014, 09:35:23 mexa rakstīja:
joske-
lādēšanā piedalās aķis, RR, ģenerators, un protams vadi starp tiem nekā cita NAV
tātad vaina vienā no 4 mezgliem. masa visur ir laba? Genģerim pretestība mērīta? Kāda tad? jaunais ģenģeris tādas pat jaudas? vadi no viņa neiet ļoti tievi? vismaz salīdzinot pret veco?


Paturpināšu savu SantaBarbaru. Šodien uzliku atpakaļ orģinālo statoru un RR, mazliet nokritās lādēšana, bet vadi silst tāpat. Tātad stators un RR ņepričom. Pamēģināju ielikt citu vadu starp statoru un RR, seim šit. Nevar būt kāda problēma ar pašu magnētu!?

Offline

mexa
11. Aug 2014, 23:31#23335

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

silt viņi sils, bet ne tik lai būtu kušana, tupa silti būs viņi. magnēts var dot mazāk gausu, kas principā mazinās silšanu. ja problēma ar zemu uzlādi, iedarbini uz īsu brīdi bez RR, un pamēri cik dod ārā starp izvadiem. ja būs pie 15-16 tad ok. maklē RR. pamēri uz čoma moča, cik lādē, un tad liec uz sava to RR, masa laba kā teicu?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Throatspray
12. Aug 2014, 00:38#23336

Kopš: 02. Jun 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 306

Braucu ar: Kawasaki ZR7, ķīlējas Honda CB900 cafe racer

Sveiciens!

Nepieciešams labs un uzticams mehāniķis. Vēlams tāds, kas salīdzinoši tīri strādā un nemētā motorus pa netīrām betona grīdām vai skrūvējot nesit ar atslēgu pa moča krāsu.
Nepieciešams Pārbaudīt Honda CB900 1979. gada motoru (ne pārāk ausīj tīkama skaņa)vajadzības gadījumā noregulēt vārstus, ķēdi vai pat pārlasīt pa reizinātājiem. Plus Mocis iegādāts pārbūvēts cafe racer stilā, ieskaitot gaisa filtra kastes nomaiņu uz konusa filtriem un īso izplūdi. Tīrot karbi, pamanīju, ka iepriekšējais īpašnieks pie pārbūves nav ņēmis vērā, ka karbim nepieciešams pārbūves kits uz treknāku maisījumu. Kuru tad būtu nepieciešams uzlikt (treknākas dīzes, regulējamas adatas utt.) Un protams finālā būtu nepieciešama karbju sinhronizācija. Vai ir kāds meistars padomā, kas visus darbiņus spētu paveikt kārtīgi un uzticami, nenoplēšot 10 ādas?

Offline

andrejins
12. Aug 2014, 09:24#23337

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


12 Aug 2014, 00:38:35 Throatspray rakstīja:
Sveiciens!

Nepieciešams labs un uzticams mehāniķis. Vēlams tāds, kas salīdzinoši tīri strādā un nemētā motorus pa netīrām betona grīdām vai skrūvējot nesit ar atslēgu pa moča krāsu.
Nepieciešams Pārbaudīt Honda CB900 1979. gada motoru (ne pārāk ausīj tīkama skaņa)vajadzības gadījumā noregulēt vārstus, ķēdi vai pat pārlasīt pa reizinātājiem. Plus Mocis iegādāts pārbūvēts cafe racer stilā, ieskaitot gaisa filtra kastes nomaiņu uz konusa filtriem un īso izplūdi. Tīrot karbi, pamanīju, ka iepriekšējais īpašnieks pie pārbūves nav ņēmis vērā, ka karbim nepieciešams pārbūves kits uz treknāku maisījumu. Kuru tad būtu nepieciešams uzlikt (treknākas dīzes, regulējamas adatas utt.) Un protams finālā būtu nepieciešama karbju sinhronizācija. Vai ir kāds meistars padomā, kas visus darbiņus spētu paveikt kārtīgi un uzticami, nenoplēšot 10 ādas?


Nu ko ieteikt. Man zināms tik viens kas katru moci, ko skrūvē, skrūvē kā savu un tas būtu Naits, tik iepriekš sakontaktējies, lai zināt, vai viņš vispār skrūvēs tagad kaut ko

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Chillin
12. Aug 2014, 10:08#23338

Kopš: 11. Aug 2014

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Labdien! Esmu šeit jaunais. Vai ir šeit kāds, kurš vairāk ar vecām Jawām, Čežetām un tml. 60to un 70to gadu brīnumiem ņemās? Interesē ar ko sākt, lai daudzus gadus stāvējušu motoru iekustinātu, kādas eļļas tagad var liet pie benzīna, motorā, u.tml.

Offline

mexa
12. Aug 2014, 10:11#23339

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

lai iemācītos dari tā, ir vecās grāmatas kurās sīki aprakstīts par regulāciju aizdedzes un karburatoru, ja aparāts stāvēja tad pēc grāmatas saprišini visu, kontaktuis notīri, atregulē karbi un laid dziesmā, eļļu lej 2t un miers mājā sīkāk jau jautā sīkāk ja gribi tiešāk par ko noteiktu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Chillin
12. Aug 2014, 10:26#23340

Kopš: 11. Aug 2014

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Nu apmēram tā arī domāju. Cik atceros no mopedu laiku grāmatām, bija kaut kas jālej cilindrā, tad jāmēģina izgriezt. Karburatoru uzmanīgi pajaukšu, tur visticamāk būs pludiņi un membrānas, kuras 67 gada mocim var būt ļoti vārīgas. Mūsdienās karbuli tāpat benzīnā mazgā vai arī ir parādījusies kāda labāka ķīmija. Sorry par jautājumiem, jo mocis nebija kustināts no 90to sākuma.

Offline