Autors | Ziņojums |
tuchka | 05. Aug 2014, 16:24 | #23241 |
|
Kopš: 08. May 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 926
Braucu ar: visu kas rūc un nerūc
|
05 Aug 2014, 14:15:35 Sergejs80 rakstīja:
Kurš ir tehniskā ziņā uzticamāks: BMW F 650 vai Suzuki XF 650 Freewind ?
Suzuka
-----------------
|
Offline | |
|
andrejins | 05. Aug 2014, 16:34 | #23242 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
05 Aug 2014, 16:24:19 tuchka rakstīja:
05 Aug 2014, 14:15:35 Sergejs80 rakstīja:
Kurš ir tehniskā ziņā uzticamāks: BMW F 650 vai Suzuki XF 650 Freewind ?
Suzuka
Tīri no teorijas gaisa dzeses motoriem mazāk kas var saiet dēlī, bet tas tikai pie nosacījuma, ka mocis ir kopts. Un, ja tas būs kopts, tad vari ņemt kā vienu tā otru.
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
bro | 05. Aug 2014, 16:41 | #23243 |
|
Kopš: 15. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 36
Braucu ar: to kas kustaas
|
05 Aug 2014, 13:29:15 Radiators rakstīja:
Pirmā svaiguma nav, bet es sagaidītu, ka tad problēmas būtu pie konkrētiem ātrumiem, nevis pie dzinēja apgriezieniem. Arī pirmajā ātrumā virs 5k jūtami sāk vibrēt
es tik velku paraleeles, ja aiztiki kjeedi un kaukas peectam iestaajaas, tad visdriizaak tas ir saistiits, tie 5k ir berot virsuu vai vienkaarshi turi 5k un vibree? |
Offline | |
|
|
andrejins | 05. Aug 2014, 16:43 | #23244 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
05 Aug 2014, 16:41:39 bro rakstīja:
05 Aug 2014, 13:29:15 Radiators rakstīja:
Pirmā svaiguma nav, bet es sagaidītu, ka tad problēmas būtu pie konkrētiem ātrumiem, nevis pie dzinēja apgriezieniem. Arī pirmajā ātrumā virs 5k jūtami sāk vibrēt
es tik velku paraleeles, ja aiztiki kjeedi un kaukas peectam iestaajaas, tad visdriizaak tas ir saistiits, tie 5k ir berot virsuu vai vienkaarshi turi 5k un vibree?
Pārbaudi motora stiprinājuma skrūves, tās mēdz šādus pigorus izspēlēt.
Yamaha forumos ir daudz par dažādām problēmām ar vibrācijām. izpūtējs, kāda no sveču pīpītēm, karbūži un pludiņi, jau pieminētās motora skrūves, ko arī varētu dzirdēt pēc skaņas, radiatora stiprinājumi utt. Respektīvi pārej visām skrūvēm pāri un pārliecinies, ka ir pievilktas, pēc tam pārbaudi svečvadu pīpītes, vai nav kāda iekšā sadalījusies (parasti kāda no vidējām) un kolektora savienojumu ar motorbloku, tur nāk metāla muftes (gredzeni) kas, ja pūš garām var radīt vibrācijas![ Šo ziņu laboja andrejins, 05 Aug 2014, 16:50:21 ]
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
Radiators | 05. Aug 2014, 17:36 | #23245 |
|
Kopš: 02. Oct 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 17
Braucu ar: FZ6
|
05 Aug 2014, 16:41:39 bro rakstīja:
05 Aug 2014, 13:29:15 Radiators rakstīja:
Pirmā svaiguma nav, bet es sagaidītu, ka tad problēmas būtu pie konkrētiem ātrumiem, nevis pie dzinēja apgriezieniem. Arī pirmajā ātrumā virs 5k jūtami sāk vibrēt
es tik velku paraleeles, ja aiztiki kjeedi un kaukas peectam iestaajaas, tad visdriizaak tas ir saistiits, tie 5k ir berot virsuu vai vienkaarshi turi 5k un vibree?
Vienkārši turot. Zem 5k viss ļoti mierīgi. |
Offline | |
|
Staris | 05. Aug 2014, 17:41 | #23246 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 331
Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08
| Vēlviens amatieru jautājums. Vai Ir jāvar ar vienu izspiestu sajūgu pārslēgt vairākus ātrumus vienlaicīgi? Nospiežu sajūgu, no 4. ielieku 3., tad slēdzu tālāk uz otro un vajadzības gadījumā pirmo. Kā ir paredzēts normālā darbības režīmā? Dažreiz sanāk neparedzēti apstāties ar trešo ātrumu un izspiestu sajūgu. Otrajā ielikt varu, bet dažreiz uzreiz nevaru trāpīt neitrālajā vai pirmajā. Jāpalaiž nedaudz sajūgs vaļā, lai pārslēdzas uz otro un tad var turpināt čakarēt kārbu
Vai tas liecina par kārbas problēmām, vai normāla parādība, ka ne vienmēr var vairāk pa 2 robiem pārslēgt?
Parasti tā necenšos darīt, bet ir situācijas, kad centies ar trešo ātrumu lēnām braucot izbraukt līkumu, bet tad priekšā esošais auto strauji nobremzē un nevar 2 sekunžu laikā saslēgt katru ātrumu ar savu sajūga spiešanas reizi |
Offline | |
|
Radiators | 05. Aug 2014, 17:42 | #23247 |
|
Kopš: 02. Oct 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 17
Braucu ar: FZ6
|
05 Aug 2014, 16:43:48 andrejins rakstīja:
05 Aug 2014, 16:41:39 bro rakstīja:
05 Aug 2014, 13:29:15 Radiators rakstīja:
Pirmā svaiguma nav, bet es sagaidītu, ka tad problēmas būtu pie konkrētiem ātrumiem, nevis pie dzinēja apgriezieniem. Arī pirmajā ātrumā virs 5k jūtami sāk vibrēt
es tik velku paraleeles, ja aiztiki kjeedi un kaukas peectam iestaajaas, tad visdriizaak tas ir saistiits, tie 5k ir berot virsuu vai vienkaarshi turi 5k un vibree?
Pārbaudi motora stiprinājuma skrūves, tās mēdz šādus pigorus izspēlēt.
Yamaha forumos ir daudz par dažādām problēmām ar vibrācijām. izpūtējs, kāda no sveču pīpītēm, karbūži un pludiņi, jau pieminētās motora skrūves, ko arī varētu dzirdēt pēc skaņas, radiatora stiprinājumi utt. Respektīvi pārej visām skrūvēm pāri un pārliecinies, ka ir pievilktas, pēc tam pārbaudi svečvadu pīpītes, vai nav kāda iekšā sadalījusies (parasti kāda no vidējām) un kolektora savienojumu ar motorbloku, tur nāk metāla muftes (gredzeni) kas, ja pūš garām var radīt vibrācijas!
Liels paldies par info. Karbūzis man (par laimi?) nav, bet tie svečvadi, cik palasījos, esot tipiska problēma, ar to un skrūvēm arī sākšu.
Bet jebkurā gadījumā man liekas dīvaini, ka bez slodzes(uz pekas griežot) nekas vispār nevibrē. |
Offline | |
|
david | 05. Aug 2014, 17:56 | #23248 |
|
Kopš: 04. Feb 2013
Ziņojumi: 63
Braucu ar:
|
05 Aug 2014, 17:41:05 Staris rakstīja:
Vēlviens amatieru jautājums. Vai Ir jāvar ar vienu izspiestu sajūgu pārslēgt vairākus ātrumus vienlaicīgi? Nospiežu sajūgu, no 4. ielieku 3., tad slēdzu tālāk uz otro un vajadzības gadījumā pirmo. Kā ir paredzēts normālā darbības režīmā? Dažreiz sanāk neparedzēti apstāties ar trešo ātrumu un izspiestu sajūgu. Otrajā ielikt varu, bet dažreiz uzreiz nevaru trāpīt neitrālajā vai pirmajā. Jāpalaiž nedaudz sajūgs vaļā, lai pārslēdzas uz otro un tad var turpināt čakarēt kārbu
Vai tas liecina par kārbas problēmām, vai normāla parādība, ka ne vienmēr var vairāk pa 2 robiem pārslēgt?
Parasti tā necenšos darīt, bet ir situācijas, kad centies ar trešo ātrumu lēnām braucot izbraukt līkumu, bet tad priekšā esošais auto strauji nobremzē un nevar 2 sekunžu laikā saslēgt katru ātrumu ar savu sajūga spiešanas reizi
Atbilde - https://www.youtube.com/watch?v=Zk173i1Hu6M&...rwZCBKmcc8k9xKlw |
Offline | |
|
Staris | 05. Aug 2014, 22:57 | #23249 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 331
Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08
| Ok, tātad man ar kārbu viss ir ok un varu mierīgi braukt. Paldies
|
Offline | |
|
Negantelis | 05. Aug 2014, 23:08 | #23250 |
|
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
05 Aug 2014, 22:57:32 Staris rakstīja:
Ok, tātad man ar kārbu viss ir ok un varu mierīgi braukt. Paldies
Man šogad jau divi kursanti bija atbraukuši stāstīt bēdas ka kārba čupaa un kur lai remontē, bet viņiem bija piemirsies ko mācu pirmajā nodarbībā, moča kārba atškiras no auto, un ja nepaveicas var būt pat 4 reizes būs ar sajūgu tie zobrati jāiekustina.
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
Staris | 06. Aug 2014, 00:05 | #23251 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 331
Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08
| Ja pareizi saprotu, tad, ja jāpārmetas pa vairākiem robiem, tad starp katru ātrumu nedaudz izmantojam sajūgu, lai viss saslēdzas un tad slēdzam tālāk? |
Offline | |
|
Superyder | 06. Aug 2014, 09:09 | #23252 |
|
Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 399
Braucu ar: kmxxx
| Labrīt, uz M8 ir pieejama atgaisošanas skrūve br. suportam? [ Šo ziņu laboja Superyder, 06 Aug 2014, 09:10:40 ] |
Offline | |
|
mexa | 06. Aug 2014, 09:14 | #23253 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| autosam ir sinhronizatori, kuri iekustina zobratus lai tie griežas ar vienādu ātrumu un nav klak pie slēgšanas. mo sinhro neliek. un zobrati jāiekustina vismaz pašam. biku palaist sajūgi ir vienīgais kā iekustināt. es nekad neslēdzu "pāri" vienmēr kaut cik bet atlaižu sajūgu, bremzējot vai nebremzējot ar motoru.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
peteris881 | 06. Aug 2014, 11:35 | #23254 |
|
Kopš: 16. Apr 2014
No: Auce
Ziņojumi: 25
Braucu ar: dominator, gio250, RF600R
| sveiki.
ir problema ar suzuki banditu 96gada.
iesledzot aizdedzi lampinjam uz panela lenam nodziest. bet akumalators ir pilns. sakas problema ar to ka pie startesanas bija kliksis un lampinas nodzisa, un starters negrieza. kadas problemas varetu but?
ieprieks paldies |
Offline | |
|
zona | 06. Aug 2014, 11:37 | #23255 |
|
Kopš: 25. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 284
Braucu ar: Intruderi un Dominatoru
|
06 Aug 2014, 11:35:06 peteris881 rakstīja:
sveiki.
ir problema ar suzuki banditu 96gada.
iesledzot aizdedzi lampinjam uz panela lenam nodziest. bet akumalators ir pilns. sakas problema ar to ka pie startesanas bija kliksis un lampinas nodzisa, un starters negrieza. kadas problemas varetu but?
ieprieks paldies
Pārbaudi vai ir kārtīgs kontakts vadiem pie aķa.
----------------- Ride hard, or stay home! |
Offline | |
|
agrais | 06. Aug 2014, 11:41 | #23256 |
|
Kopš: 03. Oct 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 960
Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,
|
06 Aug 2014, 11:35:06 peteris881 rakstīja:
sveiki.
ir problema ar suzuki banditu 96gada.
iesledzot aizdedzi lampinjam uz panela lenam nodziest. bet akumalators ir pilns. sakas problema ar to ka pie startesanas bija kliksis un lampinas nodzisa, un starters negrieza. kadas problemas varetu but?
ieprieks paldies
manam paziņam, bandītam ik pa laikam drošinātāju izsita. Pazīmes bija stipri līdzīgas, pirmo reizi arī labu laiku ņēmas, kamēr atrada kas pa lietu.... Cik minos, tad kaut kur zem beņķa bija tas drošinātājs.. |
Offline | |
|
Freimis | 06. Aug 2014, 11:55 | #23257 |
|
Kopš: 05. Aug 2014
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Slāpst nost kad labi padzenājies pa pilsētu, parasti noslāpst neitrālā kad uzgāzē, pēc am pielec daudz maz ok.
Kas pa figņu?
Yamaha fz6s2004 |
Offline | |
|
Tomucis | 06. Aug 2014, 20:16 | #23258 |
|
Kopš: 12. Apr 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 1133
Braucu ar: CapoNord
| Večī.Ar ko mūsu platuma grādos lai pa smuko iztīra bāku?mainu krānam gumijas,un iekšā vienk ppc.viss rūsā.vismaz tos visus rūsas birzumus lai izvada?ar bendžu tupa skalot,jeb ir kautkas kā štatos?
Vai arī uzgriežņi un kola būs tieši laikā?[ Šo ziņu laboja Tomucis, 06 Aug 2014, 20:57:02 ] |
Offline | |
|
Kapralis | 06. Aug 2014, 21:56 | #23259 |
|
Kopš: 25. Oct 2013
Ziņojumi: 124
Braucu ar: Yamaha Diversion XJ600; Honda XL1000; NX650
| Kā un ar ko vislabāk eļļot sajūga trosīti? Pēc pāris stipriem lietiem trosītes gaita palikusi tāda cietāka. |
Offline | |
|
Piradzinjsh | 06. Aug 2014, 22:07 | #23260 |
|
Kopš: 31. Aug 2011
Ziņojumi: 440
Braucu ar:
|
06 Aug 2014, 21:56:15 Kapralis rakstīja:
Kā un ar ko vislabāk eļļot sajūga trosīti? Pēc pāris stipriem lietiem trosītes gaita palikusi tāda cietāka.
minerāleļļu |
Offline | |
|