Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
tuchka
05. Aug 2014, 16:24#23241

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc


05 Aug 2014, 14:15:35 Sergejs80 rakstīja:
Kurš ir tehniskā ziņā uzticamāks: BMW F 650 vai Suzuki XF 650 Freewind ?


Suzuka



-----------------

Offline

andrejins
05. Aug 2014, 16:34#23242

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


05 Aug 2014, 16:24:19 tuchka rakstīja:

05 Aug 2014, 14:15:35 Sergejs80 rakstīja:
Kurš ir tehniskā ziņā uzticamāks: BMW F 650 vai Suzuki XF 650 Freewind ?

Suzuka


Tīri no teorijas gaisa dzeses motoriem mazāk kas var saiet dēlī, bet tas tikai pie nosacījuma, ka mocis ir kopts. Un, ja tas būs kopts, tad vari ņemt kā vienu tā otru.


-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

bro
05. Aug 2014, 16:41#23243

Kopš: 15. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 36

Braucu ar: to kas kustaas


05 Aug 2014, 13:29:15 Radiators rakstīja:

Pirmā svaiguma nav, bet es sagaidītu, ka tad problēmas būtu pie konkrētiem ātrumiem, nevis pie dzinēja apgriezieniem. Arī pirmajā ātrumā virs 5k jūtami sāk vibrēt


es tik velku paraleeles, ja aiztiki kjeedi un kaukas peectam iestaajaas, tad visdriizaak tas ir saistiits, tie 5k ir berot virsuu vai vienkaarshi turi 5k un vibree?

Offline

andrejins
05. Aug 2014, 16:43#23244

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


05 Aug 2014, 16:41:39 bro rakstīja:

05 Aug 2014, 13:29:15 Radiators rakstīja:

Pirmā svaiguma nav, bet es sagaidītu, ka tad problēmas būtu pie konkrētiem ātrumiem, nevis pie dzinēja apgriezieniem. Arī pirmajā ātrumā virs 5k jūtami sāk vibrēt


es tik velku paraleeles, ja aiztiki kjeedi un kaukas peectam iestaajaas, tad visdriizaak tas ir saistiits, tie 5k ir berot virsuu vai vienkaarshi turi 5k un vibree?


Pārbaudi motora stiprinājuma skrūves, tās mēdz šādus pigorus izspēlēt.

Yamaha forumos ir daudz par dažādām problēmām ar vibrācijām. izpūtējs, kāda no sveču pīpītēm, karbūži un pludiņi, jau pieminētās motora skrūves, ko arī varētu dzirdēt pēc skaņas, radiatora stiprinājumi utt. Respektīvi pārej visām skrūvēm pāri un pārliecinies, ka ir pievilktas, pēc tam pārbaudi svečvadu pīpītes, vai nav kāda iekšā sadalījusies (parasti kāda no vidējām) un kolektora savienojumu ar motorbloku, tur nāk metāla muftes (gredzeni) kas, ja pūš garām var radīt vibrācijas!

[ Šo ziņu laboja andrejins, 05 Aug 2014, 16:50:21 ]



-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Radiators
05. Aug 2014, 17:36#23245

Kopš: 02. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar: FZ6


05 Aug 2014, 16:41:39 bro rakstīja:

05 Aug 2014, 13:29:15 Radiators rakstīja:

Pirmā svaiguma nav, bet es sagaidītu, ka tad problēmas būtu pie konkrētiem ātrumiem, nevis pie dzinēja apgriezieniem. Arī pirmajā ātrumā virs 5k jūtami sāk vibrēt


es tik velku paraleeles, ja aiztiki kjeedi un kaukas peectam iestaajaas, tad visdriizaak tas ir saistiits, tie 5k ir berot virsuu vai vienkaarshi turi 5k un vibree?


Vienkārši turot. Zem 5k viss ļoti mierīgi.

Offline

Staris
05. Aug 2014, 17:41#23246

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 331

Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08

Vēlviens amatieru jautājums. Vai Ir jāvar ar vienu izspiestu sajūgu pārslēgt vairākus ātrumus vienlaicīgi? Nospiežu sajūgu, no 4. ielieku 3., tad slēdzu tālāk uz otro un vajadzības gadījumā pirmo. Kā ir paredzēts normālā darbības režīmā? Dažreiz sanāk neparedzēti apstāties ar trešo ātrumu un izspiestu sajūgu. Otrajā ielikt varu, bet dažreiz uzreiz nevaru trāpīt neitrālajā vai pirmajā. Jāpalaiž nedaudz sajūgs vaļā, lai pārslēdzas uz otro un tad var turpināt čakarēt kārbu
Vai tas liecina par kārbas problēmām, vai normāla parādība, ka ne vienmēr var vairāk pa 2 robiem pārslēgt?
Parasti tā necenšos darīt, bet ir situācijas, kad centies ar trešo ātrumu lēnām braucot izbraukt līkumu, bet tad priekšā esošais auto strauji nobremzē un nevar 2 sekunžu laikā saslēgt katru ātrumu ar savu sajūga spiešanas reizi

Offline

Radiators
05. Aug 2014, 17:42#23247

Kopš: 02. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar: FZ6


05 Aug 2014, 16:43:48 andrejins rakstīja:

05 Aug 2014, 16:41:39 bro rakstīja:

05 Aug 2014, 13:29:15 Radiators rakstīja:

Pirmā svaiguma nav, bet es sagaidītu, ka tad problēmas būtu pie konkrētiem ātrumiem, nevis pie dzinēja apgriezieniem. Arī pirmajā ātrumā virs 5k jūtami sāk vibrēt


es tik velku paraleeles, ja aiztiki kjeedi un kaukas peectam iestaajaas, tad visdriizaak tas ir saistiits, tie 5k ir berot virsuu vai vienkaarshi turi 5k un vibree?


Pārbaudi motora stiprinājuma skrūves, tās mēdz šādus pigorus izspēlēt.

Yamaha forumos ir daudz par dažādām problēmām ar vibrācijām. izpūtējs, kāda no sveču pīpītēm, karbūži un pludiņi, jau pieminētās motora skrūves, ko arī varētu dzirdēt pēc skaņas, radiatora stiprinājumi utt. Respektīvi pārej visām skrūvēm pāri un pārliecinies, ka ir pievilktas, pēc tam pārbaudi svečvadu pīpītes, vai nav kāda iekšā sadalījusies (parasti kāda no vidējām) un kolektora savienojumu ar motorbloku, tur nāk metāla muftes (gredzeni) kas, ja pūš garām var radīt vibrācijas!


Liels paldies par info. Karbūzis man (par laimi?) nav, bet tie svečvadi, cik palasījos, esot tipiska problēma, ar to un skrūvēm arī sākšu.
Bet jebkurā gadījumā man liekas dīvaini, ka bez slodzes(uz pekas griežot) nekas vispār nevibrē.

Offline

david
05. Aug 2014, 17:56#23248

Kopš: 04. Feb 2013

Ziņojumi: 63

Braucu ar:


05 Aug 2014, 17:41:05 Staris rakstīja:
Vēlviens amatieru jautājums. Vai Ir jāvar ar vienu izspiestu sajūgu pārslēgt vairākus ātrumus vienlaicīgi? Nospiežu sajūgu, no 4. ielieku 3., tad slēdzu tālāk uz otro un vajadzības gadījumā pirmo. Kā ir paredzēts normālā darbības režīmā? Dažreiz sanāk neparedzēti apstāties ar trešo ātrumu un izspiestu sajūgu. Otrajā ielikt varu, bet dažreiz uzreiz nevaru trāpīt neitrālajā vai pirmajā. Jāpalaiž nedaudz sajūgs vaļā, lai pārslēdzas uz otro un tad var turpināt čakarēt kārbu
Vai tas liecina par kārbas problēmām, vai normāla parādība, ka ne vienmēr var vairāk pa 2 robiem pārslēgt?
Parasti tā necenšos darīt, bet ir situācijas, kad centies ar trešo ātrumu lēnām braucot izbraukt līkumu, bet tad priekšā esošais auto strauji nobremzē un nevar 2 sekunžu laikā saslēgt katru ātrumu ar savu sajūga spiešanas reizi


Atbilde - https://www.youtube.com/watch?v=Zk173i1Hu6M&...rwZCBKmcc8k9xKlw

Offline

Staris
05. Aug 2014, 22:57#23249

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 331

Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08

Ok, tātad man ar kārbu viss ir ok un varu mierīgi braukt. Paldies

Offline

Negantelis
05. Aug 2014, 23:08#23250

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


05 Aug 2014, 22:57:32 Staris rakstīja:
Ok, tātad man ar kārbu viss ir ok un varu mierīgi braukt. Paldies




Man šogad jau divi kursanti bija atbraukuši stāstīt bēdas ka kārba čupaa un kur lai remontē, bet viņiem bija piemirsies ko mācu pirmajā nodarbībā, moča kārba atškiras no auto, un ja nepaveicas var būt pat 4 reizes būs ar sajūgu tie zobrati jāiekustina.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Staris
06. Aug 2014, 00:05#23251

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 331

Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08

Ja pareizi saprotu, tad, ja jāpārmetas pa vairākiem robiem, tad starp katru ātrumu nedaudz izmantojam sajūgu, lai viss saslēdzas un tad slēdzam tālāk?

Offline

Superyder
06. Aug 2014, 09:09#23252

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 399

Braucu ar: kmxxx

Labrīt, uz M8 ir pieejama atgaisošanas skrūve br. suportam?

[ Šo ziņu laboja Superyder, 06 Aug 2014, 09:10:40 ]

Offline

mexa
06. Aug 2014, 09:14#23253

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

autosam ir sinhronizatori, kuri iekustina zobratus lai tie griežas ar vienādu ātrumu un nav klak pie slēgšanas. mo sinhro neliek. un zobrati jāiekustina vismaz pašam. biku palaist sajūgi ir vienīgais kā iekustināt. es nekad neslēdzu "pāri" vienmēr kaut cik bet atlaižu sajūgu, bremzējot vai nebremzējot ar motoru.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

peteris881
06. Aug 2014, 11:35#23254

Kopš: 16. Apr 2014

No: Auce

Ziņojumi: 25

Braucu ar: dominator, gio250, RF600R

sveiki.
ir problema ar suzuki banditu 96gada.
iesledzot aizdedzi lampinjam uz panela lenam nodziest. bet akumalators ir pilns. sakas problema ar to ka pie startesanas bija kliksis un lampinas nodzisa, un starters negrieza. kadas problemas varetu but?
ieprieks paldies

Offline

zona
06. Aug 2014, 11:37#23255

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 284

Braucu ar: Intruderi un Dominatoru


06 Aug 2014, 11:35:06 peteris881 rakstīja:
sveiki.
ir problema ar suzuki banditu 96gada.
iesledzot aizdedzi lampinjam uz panela lenam nodziest. bet akumalators ir pilns. sakas problema ar to ka pie startesanas bija kliksis un lampinas nodzisa, un starters negrieza. kadas problemas varetu but?
ieprieks paldies

Pārbaudi vai ir kārtīgs kontakts vadiem pie aķa.

-----------------
Ride hard, or stay home!

Offline

agrais
06. Aug 2014, 11:41#23256

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


06 Aug 2014, 11:35:06 peteris881 rakstīja:
sveiki.
ir problema ar suzuki banditu 96gada.
iesledzot aizdedzi lampinjam uz panela lenam nodziest. bet akumalators ir pilns. sakas problema ar to ka pie startesanas bija kliksis un lampinas nodzisa, un starters negrieza. kadas problemas varetu but?
ieprieks paldies

manam paziņam, bandītam ik pa laikam drošinātāju izsita. Pazīmes bija stipri līdzīgas, pirmo reizi arī labu laiku ņēmas, kamēr atrada kas pa lietu.... Cik minos, tad kaut kur zem beņķa bija tas drošinātājs..

Offline

Freimis
06. Aug 2014, 11:55#23257

Kopš: 05. Aug 2014

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Slāpst nost kad labi padzenājies pa pilsētu, parasti noslāpst neitrālā kad uzgāzē, pēc am pielec daudz maz ok.

Kas pa figņu?

Yamaha fz6s2004

Offline

Tomucis
06. Aug 2014, 20:16#23258

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

Večī.Ar ko mūsu platuma grādos lai pa smuko iztīra bāku?mainu krānam gumijas,un iekšā vienk ppc.viss rūsā.vismaz tos visus rūsas birzumus lai izvada?ar bendžu tupa skalot,jeb ir kautkas kā štatos?

Vai arī uzgriežņi un kola būs tieši laikā?

[ Šo ziņu laboja Tomucis, 06 Aug 2014, 20:57:02 ]

Offline

Kapralis
06. Aug 2014, 21:56#23259

Kopš: 25. Oct 2013

Ziņojumi: 124

Braucu ar: Yamaha Diversion XJ600; Honda XL1000; NX650

Kā un ar ko vislabāk eļļot sajūga trosīti? Pēc pāris stipriem lietiem trosītes gaita palikusi tāda cietāka.

Offline

Piradzinjsh
06. Aug 2014, 22:07#23260

Kopš: 31. Aug 2011

Ziņojumi: 440

Braucu ar:


06 Aug 2014, 21:56:15 Kapralis rakstīja:
Kā un ar ko vislabāk eļļot sajūga trosīti? Pēc pāris stipriem lietiem trosītes gaita palikusi tāda cietāka.

minerāleļļu

Offline