Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Droša braukšana

Tēma: Slēgtas teritorijas/trases treniņiem

AutorsZiņojums
motoaplis
15. May 2012, 09:28#2321

Kopš: 25. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 302

Braucu ar:


13 May 2012, 23:13:29 motoaplis rakstīja:
Otrdien, 15.05.2012, 18:30 - 19:30, treniņš pa LIELO MOTO TRASI un KARTODROMU.


Pēc prognozēm izskatās, ka ceturtdienas treniņš izkritīs, tā kā jāmauc kamēr var.


-----------------

Motošosejas klubs MOTOAPLIS


Svaigākā informācija par treniņiem Biķerniekos

Offline

shkapars
15. May 2012, 09:28#2322

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

trasei ielas/ielas sporta riepām priekšā aukstām 2,1bar un aizmugurē 1,9bar. nepeldēs. Dunlop Ntec sporta riepām piemēram aizmugurē ir 1,0-1,2 aukstām, tās gan var just, ka Biķeros reizēm uzpeld

[ Šo ziņu laboja shkapars, 15 May 2012, 09:29:25 ]

Offline

TB
15. May 2012, 09:36#2323

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Spiediens riepās aukstās pirmkārt ir atkarīgs no braukšanas režīmiem. Ja tu spēj riepu uzsildīt līdz ideālajai t, tad aulstā riepā vajag mazāku, lai uzsilstot tas būtu vakadzīgajā līmeni, citādi riepa būs pārāk cieta un nestrādās kā nākas. Ja brauc vēl lēnām un riepa īsti neuzsilst, tad spiedien aukstai vajag tuvāku ražotāja noteiktajam. Tas tev braucot ir jā eksperimentē ar manometru čekojot spiedienus. Kā arī izjūtas kurā brīdī tev ir viskomfortablākā sajūta un saķere. Dažādiem braucējiem riepu spiedieni var atšķirties siltai riepai pat līdz 1/2 bar'am.

Šo es saku no autosportista viedokļa, taču esmu par 90% pārliecināts, ka uz mo attiecas tā pat, jo fiziku ja neviens nav atcēlis

Offline

deMarco
15. May 2012, 11:29#2324

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95


15 May 2012, 09:36:05 TB rakstīja:
Spiediens riepās aukstās pirmkārt ir atkarīgs no braukšanas režīmiem. Ja tu spēj riepu uzsildīt līdz ideālajai t, tad aulstā riepā vajag mazāku, lai uzsilstot tas būtu vakadzīgajā līmeni, citādi riepa būs pārāk cieta un nestrādās kā nākas. Ja brauc vēl lēnām un riepa īsti neuzsilst, tad spiedien aukstai vajag tuvāku ražotāja noteiktajam. Tas tev braucot ir jā eksperimentē ar manometru čekojot spiedienus. Kā arī izjūtas kurā brīdī tev ir viskomfortablākā sajūta un saķere. Dažādiem braucējiem riepu spiedieni var atšķirties siltai riepai pat līdz 1/2 bar'am.

Šo es saku no autosportista viedokļa, taču esmu par 90% pārliecināts, ka uz mo attiecas tā pat, jo fiziku ja neviens nav atcēlis

Es gan teiktu, ka loģika ir otrādāka - ja ir labs ātrums, tad vajag biki lielāku spiedienu lai nepārkarsētu gumiju; ja ātrums nav tik liels, vajag biki mīkstāku, lai riepa vairāk strādātu un līdz ar to arī siltu

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

Wanags
15. May 2012, 16:15#2325

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


14 May 2012, 11:00:26 zazzaa rakstīja:
ar ātrumiem bremzējot jābūt uzmanīgam, ka pakaļu neiznes, ja ir slipper cluch, tad var diezgan droši, bet man ar sumo reāli pakaļu sanes strauji parmetoties uz leju (stock sajūgs, laikam jāmekle slippers)


Manējam tas pats variants,ta kā es dinamiski metos uz leju tad man arī pakaļu mētā normāli,agrāk bija mīziens,tagad jau pierasts. Dzirdēju ka tāds slīdošais sajūgs maksā 500ls!!!

[ Šo ziņu laboja StraiF, 16 May 2012, 08:28:00 ]

Offline

jurro
15. May 2012, 16:53#2326

Kopš: 16. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: S1000RR-SRF edition


15 May 2012, 16:15:43 Wanags rakstīja:
Manējam tas pats variants,ta kā es dinamiski metos uz leju tad man arī pakaļu mētā normāli,agrāk bija mīziens,tagad jau pierasts. Dzirdēju ka tāds slīdošais sajūgs maksā 500ls!!!

Cena var svārstīties no 600-1000 EUR. Cenu iespaido ražotājs un motocikla modelis.

[ Šo ziņu laboja StraiF, 16 May 2012, 08:28:21 ]



-----------------
Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333

Offline

Exciter
15. May 2012, 18:12#2327

Kopš: 27. Jul 2009

Ziņojumi: 1149

Braucu ar: WR450F


15 May 2012, 16:15:43 Wanags rakstīja:
Manējam tas pats variants,ta kā es dinamiski metos uz leju tad man arī pakaļu mētā normāli,agrāk bija mīziens,tagad jau pierasts. Dzirdēju ka tāds slīdošais sajūgs maksā 500ls!!!

Par starpgāzi nekas nav dzirdēts jūsu galā

[ Šo ziņu laboja StraiF, 16 May 2012, 08:27:34 ]

Offline

user
15. May 2012, 18:45#2328

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 209

Braucu ar: z750


15 May 2012, 18:12:40 Exciter rakstīja:
Par starpgāzi nekas nav dzirdēts jūsu galā

protams var ar gāzīti, bet tad nebremzējas tik labi

Offline

talker
15. May 2012, 21:02#2329

Kopš: 09. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: zx9r mtx80 s80

Pirmo reizi izbraukts Biķernieku trasē. Sajūtas jaunu iespaidīgas. Sen biju gribējis, tik tagad saņēmos beidzot.

Offline

bekerisa
15. May 2012, 21:30#2330

Kopš: 19. Sep 2011

No: Ventspils

Ziņojumi: 461

Braucu ar: gsxr 1000 k7

Šodien nepajokam izbraukāts tika pabūts ar TB @333 un vakarā biķernieku NOT MIZING patīkams besis tagad...

Offline

zazzaa
15. May 2012, 22:20#2331

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen

Bija super!
Biķeros trase nedaudz lēnāka (kartinga ) bet ar SuMo bija interesanti, kad sapratu kuri likumi ka iet...nedaudz likās smilšaina bet asfalts rupjāks lidz ar to turējas labi... biete nebija

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

zazzaa
15. May 2012, 22:43#2332

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


Kā kombis!

Kombis ir ok un pirmo bieti ari iztureeja ar nelielam skrambām Par to cenu domaju ka ideāls Cerams ka uz lielakiem atrumiem izturibu nenaksies notesteet

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

zazzaa
15. May 2012, 22:50#2333

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


15 May 2012, 22:44:55 Coool rakstīja:
Tas labi. Kā šuves?


Nezinu neesmu baigi peetijis bet pa lielam neesmu pamanijis ka kaut kas butu iziris vai kada jauna ventilacijas lūka parādijusies
Cenšos nepētīt, bet dot vairāk ručkā.
Lai "Laiminieki" par šuvēm uztraucās

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

Wanags
16. May 2012, 01:29#2334

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


15 May 2012, 18:12:40 Exciter rakstīja:
Par starpgāzi nekas nav dzirdēts jūsu galā


Es ar SuMo braucu dinamiski un laika starpgāzēm nesanāk,pirms līkuma savācos un pēc tam dodu ručkā.Man jau liekas ja ar žileti mauc kārtīgi tad arī nav laika starpgāzēm,zaudē laiku un sekundes?

[ Šo ziņu laboja StraiF, 16 May 2012, 08:26:49 ]

Offline

deMarco
16. May 2012, 08:54#2335

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Un tu domā, ka tie džeki televīzorā arī brauktu ātrāk, ja nelietotu starpgāzes?
Starpgāzīte ir way to go. Vejag tikai pierast un viss kārtībā - nekādu laiku nepakāš.

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

StraiF
16. May 2012, 08:56#2336

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams


16 May 2012, 08:54:41 deMarco rakstīja:
Un tu domā, ka tie džeki televīzorā arī brauktu ātrāk, ja nelietotu starpgāzes?
Starpgāzīte ir way to go. Vejag tikai pierast un viss kārtībā - nekādu laiku nepakāš.


+1

-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

Ivis
16. May 2012, 09:00#2337

Kopš: 31. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: WR250R

Vai šogad tiks organizēti treniņi arī pa lielo apli instruktoru pavadībā? Ar pašreizējo moci mazajās trasēs nav ko darīt

-----------------
Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski

Offline

deMarco
16. May 2012, 09:30#2338

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

BTW!
Vakar Biķernieku kartodromā (vidrīzāk) pakāsu Gaerne zābaka siksniņu. Moš kāds pamanīja un savāca

P.s. Pāris kommenti par treniņu - džeks uz zilā Suzuka (laikam) - neskaties visu laiku apkārt, bet brauc pa savu trajektoriju, nerausties un miers. Savādāk tā tu tikai čakarē braucienu citiem un pats arī nekad neprogresēsi
Džeks, kas norāva uz acīm kartindzenes tālajā galā. Varēji jau aiz sevis savākt trasi kad biji no šoka atkopies. Cēli stāvi malā, bet trasē zāles kumšķi un kaut kādi moča dzelži. Kāds uzbrauktu virsū un būtu vēl viena biete

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

shkapars
16. May 2012, 09:43#2339

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


16 May 2012, 09:30:47 deMarco rakstīja:
BTW!
Vakar Biķernieku kartodromā (vidrīzāk) pakāsu Gaerne zābaka siksniņu. Moš kāds pamanīja un savāca




kad braucu prom, siksniņa bij uzlikta uz elektrības kastes

Offline

shkapars
16. May 2012, 09:46#2340

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


16 May 2012, 09:41:32 Coool rakstīja:
Labāk izstāstiet kā pareizi to starpgāzi lietot. Man liekas, ka es to pa lēni daru vai kaut kāda cita huiņa. Ne vienmēr sanāk gludi parslēgties uz leju.


jātrāpa visi trīs reizē, mazs sajūdziņš, asa gāze un ātrumpārslēgs. pie katra krustojuma piebraucot, kaut arī lēnu un nevajag, vajag slēgties ar starpgāzi, treniņam .. un arī izklausās cool, Coool!

Offline