Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
KM | | Kopš: 08. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 37
Braucu ar: MV Agusta F4 1000S, 650 individual
| Ieprieks rakstija ka motora iet ieksa 3litri elljas,tas ir kad visu ellju iztecina no motora un jalej tiesi 3litri vai ari kaut kas tomer paliek karteri un shljaukas?
----------------- Juridiskie pakalpojumi. PM | Offline | | |
Naits | | Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
18 Jun 2009, 14:51:20 funny12 rakstīja:
Vai 13,6 V līdz 13,8 V ir normāls spriegums ko grūž akumulatorā?
Kā jādarbina tā šim pa švaku. Nepietiek spēciņa.
Aķis vainīgs ne
Bez slodzes jābūt 14,2 bet ar slodzi varētu būt ok. ja tas ir bez slodzes, tad 99% regulators iet uz galu. Man tieši tā bij.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
Duke11 | | Kopš: 06. Jun 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 165
Braucu ar: 200 Dual Sport :@:@
| Yamaha ENDURO 1993 gada 80cm3 motoram.. virzulis cik maksā apmēram? | Offline | | |
|
toms79 | | Kopš: 17. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 36
Braucu ar: honda transalp '98
| Kāds ir savam mo uzlabojis veco dakšu pievienojot vārstus, kas novērš dakšas saspiešanos bremzējot?
Ja jā, tad vai ir japerk jau gatavie vērsti, vai arī var tepat uz vietas kāds meistars pietūnēt dakšu, lai tā saspiežas tikai pie ceļa nelīdzenmiem, nevis bremzējot?
es te skatos uz šiem produkiem, bet laikam uz LV nesūta...
http://store.ricorshocks.com/SearchResults.asp?Cat=48
kāda pieredze?
----------------- vajag! | Offline | | |
Tii | | Kopš: 11. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 188
Braucu ar: yamaha r1
| Man tāds jautājums- vakar iedarbinu mo un no sākuma strādāja tikai 1 un 4 cilindrs, pēc kādas minūtes iedarbojās arī 2 un 3. Vakar vakarā kad pielaidu visu laiku strādāja tikai 1 un 4. Nu un šodien pielaist vairs nevaru vispār. No sākuma domāju, ka bendža beidzies (patukšs jau bij) Bet nē, tāpat nekas nenotiek, tik tagad aķītis izbeidzās Starpcitu, varbūt stulbs jautājums, bet vai tas ir normāli, ka noņemot bāku no viņas ārā nekas netek? Tur ir kaut kādi sūkņi? Nākamā doma ir skatīties kas ar svecēm!
Varbūt ir kādi padomi? | Offline | | |
Marko | | Kopš: 06. Apr 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 1376
Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.
| Man jau liekas, ka šādā situācijā pirmais, kas jāskatās ir dzirkstele, tb sveces
Protams, ja ir benzīns bākā | Offline | | |
Tii | | Kopš: 11. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 188
Braucu ar: yamaha r1
| tagad jau bendža ir! Vēl tik jādabū normāla svečatslēga, jo sveces ir kaut kur 15 cm dziļumā no augšējā vāka. Un tas caurums ar baigi šaurs! | Offline | | |
gerots | | Kopš: 16. Oct 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 151
Braucu ar: yamaha xt600e '01
|
17 Jun 2009, 18:26:37 rinalds2m rakstīja:
Tas droši vien Rīgā! Mums te Liepājā inspektoriem patīk izcelties! Gan TA, gan csdd.
Tā jau nu gan nav, cilvēki vien ir, viss ir saprāta robežās... Vismaz man nekad problēmas ar burta kalpiem un ne pa tēmu nav bijušas... Ja brauc uz Grobiņas TA, tad tur visdrīzāk Okmanis pieņems, kā zināms, mo šim nav sveša lieta un nečakarēs... | Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| http://www.xrv.org.uk/forums/transalp/38183-bes...lp-fork-mod.html
te varētu būt atsauksme (pats tagad lasu).
19 Jun 2009, 08:28:42 toms79 rakstīja:
Kāds ir savam mo uzlabojis veco dakšu pievienojot vārstus, kas novērš dakšas saspiešanos bremzējot?
Ja jā, tad vai ir japerk jau gatavie vērsti, vai arī var tepat uz vietas kāds meistars pietūnēt dakšu, lai tā saspiežas tikai pie ceļa nelīdzenmiem, nevis bremzējot?
es te skatos uz šiem produkiem, bet laikam uz LV nesūta...
http://store.ricorshocks.com/SearchResults.asp?Cat=48
kāda pieredze?
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
Kengurs | | Kopš: 25. Apr 2008
Ziņojumi: 1012
Braucu ar: VX800
|
19 Jun 2009, 12:14:47 Tii rakstīja:
Man tāds jautājums- vakar iedarbinu mo un no sākuma strādāja tikai 1 un 4 cilindrs, pēc kādas minūtes iedarbojās arī 2 un 3. Vakar vakarā kad pielaidu visu laiku strādāja tikai 1 un 4. Nu un šodien pielaist vairs nevaru vispār. No sākuma domāju, ka bendža beidzies (patukšs jau bij) Bet nē, tāpat nekas nenotiek, tik tagad aķītis izbeidzās Starpcitu, varbūt stulbs jautājums, bet vai tas ir normāli, ka noņemot bāku no viņas ārā nekas netek? Tur ir kaut kādi sūkņi? Nākamā doma ir skatīties kas ar svecēm!
Varbūt ir kādi padomi?
Skaties kur ir saplīsusi vakuma truba no kāda karbuļa ielpūdnieka - krāniņš piedzenas ar vakumu - tāpēc beņa ārā netek - un karbuļos nesatek ne ti - man bija the seim shit - ka nevarēju pielaist .. Pielaidu tikai tādos gadījumos ka pieliku mašīnas aķi un mēmiski ilgi griezu kamēr sūknis izssūc brutāli cauri beņu "Vakumkrānam" ..
p.s - beņas sūknis man ar šķiet ka piedzenas uz vakuma .. [ Šo ziņu laboja Kengurs, 19 Jun 2009, 22:02:37 ]
----------------- Dodiet iedzert ... | Offline | | |
gerots | | Kopš: 16. Oct 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 151
Braucu ar: yamaha xt600e '01
| Daudzko no elektronikas nerubiju, bet nebija tiem 4cilindriniekiem 2 induķenes? Varbūt ka var pameklēt nekontaktus un vainu arī tajās... | Offline | | |
Kaspis_ | | Kopš: 16. Jun 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 2
Braucu ar: Suzuki Bandit 600
| hello
gribētu uzināt, kā būtu pareizi, drīzāk ērtāk, nocentrēt moci?
kad veic ķēdes pievilkšanu
atslābini ass skrūvi, nosprigo ķēdi cik vajag utt.
noliec ratu pēc metkām lai abās pūsēs ir vienādi, pēc atdzīmēm.
manuālī tā arī rakstīts, bet ir minēts vel "...swingarm and the edge of each chain
adjuster must be aligned to ensure that the front and rear
wheels are correctly aligned."
katras malas
regulētājierīces ir jāsaskaņo, lai nodrošinātu, ka priekšējo un aizmugurējo
riteņu ir pareizi noregulēti.
jautājums kā lai pārbauda ir vai nav noregulēti? | Offline | | |
feciic | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
19 Jun 2009, 22:53:20 Kaspis_ rakstīja:
hello
gribētu uzināt, kā būtu pareizi, drīzāk ērtāk, nocentrēt moci?
kad veic ķēdes pievilkšanu
atslābini ass skrūvi, nosprigo ķēdi cik vajag utt.
noliec ratu pēc metkām lai abās pūsēs ir vienādi, pēc atdzīmēm.
manuālī tā arī rakstīts, bet ir minēts vel "...swingarm and the edge of each chain
adjuster must be aligned to ensure that the front and rear
wheels are correctly aligned."
katras malas
regulētājierīces ir jāsaskaņo, lai nodrošinātu, ka priekšējo un aizmugurējo
riteņu ir pareizi noregulēti.
jautājums kā lai pārbauda ir vai nav noregulēti?
brauc taisni pa mīkstām smiltīm un skaties vai riteņi iet pa vienu sliedi. Ja nav sajūtas ka strauji berot virsū uz slidenāka seguma nerauj konkŗeti uz vienu malu tad neiespringsti [ Šo ziņu laboja feciic, 19 Jun 2009, 23:01:56 ] | Offline | | |
Kaspis_ | | Kopš: 16. Jun 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 2
Braucu ar: Suzuki Bandit 600
| labs variants
nu gribētos lai regulējums būtu precīzs. | Offline | | |
EEriks | | Kopš: 03. Sep 2008
Ziņojumi: 419
Braucu ar: te610
| var pielikt bidmeru no majatnika gala un tad salidzinat
----------------- mezi rulle | Offline | | |
EEriks | | Kopš: 03. Sep 2008
Ziņojumi: 419
Braucu ar: te610
| ar skuju tipa protektoru,mitas vai mefo,negaudo,leni dilst,cietam virsmam ok,dubliem so so
----------------- mezi rulle | Offline | | |
EEriks | | Kopš: 03. Sep 2008
Ziņojumi: 419
Braucu ar: te610
| mitas motosporta japasut laikam atri izperk vai max moto mefo jabut laikam uz vietas ?
----------------- mezi rulle | Offline | | |
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
|
19 Jun 2009, 23:29:58 genaadijs rakstīja:
staastiet kaadu enduro riepu uz 17 pirkt, lai var arii mieriigi gaazt pa asfaltu un nebaidiities, ka gabalos raznesiis. dubljiem nevajag, tik grants celjiem.
Kadreiz bij uz dominatora šitadahttp://www.mitas.cz/index.php?stranka=300&s...hread=&size= bij ok.Parak atri nedila un vareja kadā dublī ari ielaist | Offline | | |
Gaizins | | Kopš: 11. Feb 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 134
Braucu ar: Yamaha yz450f
| Sveiki! Man tāds jautājums! Man mocim YAMAHA R1, cik sapratu aprāva šāles, vai ir vērts slīpēt un to visu taisīt vai arī nav nekādas jēgas to darīt? | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
| Ja var dabūt labu R1 motoru, tad nav vērts, ja nē, tad slīpē kloķeni, maini kloķenes gultņus (šāles), utt, utp. Bet vispirms, parēķini, kas izdevīgāk. Moš pie drambļukiem ir vērts nopirkt kādu nokrašotu R1, i vēl noderīgu un pārdodamu rezerves daļu jūra...
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
|
|