Autors | Ziņojums |
dzhanis | 22. Jul 2014, 23:01 | #23121 |
|
Kopš: 30. Apr 2010
Ziņojumi: 366
Braucu ar: kx250
|
22 Jul 2014, 20:41:03 shkapars rakstīja:
Jo vairāk eļļas jo progresīvāka dakša. Ja esi smagāks, lej vairāk, ja vieglāks lej mazāk. Ja sit cauri, pielej vēl. Eļļas daudzums jeb pareizāk gaisa daudzums darbojas kā papildus atspere.iespiežot dakšu tās tilpums samazinās, tā kā šķidrumi nav saspiežami, tad tiek saspiests augšā esošais gaiss.
uzleju 95mm . Pameginasu ka bus. Pirmie iespaidi pastumdot garaza ir varetu teikt, ka kops moto iegades esmu braucis ar tuksiem amortizatoriem. Vizuali bukses izskatijas laba stavokli, bet pec sajutam viens stoks apakseja bukse kustas vairak par otru. Par to butu jasatraucas vai lidz nakamajai apkopei izvilks? Nu loooti liels besis butu to visu velreiz jaukt vala un likt kopa. [ Šo ziņu laboja dzhanis, 22 Jul 2014, 23:01:55 ] |
Offline | |
|
arniz | 22. Jul 2014, 23:01 | #23122 |
|
Kopš: 20. Dec 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 154
Braucu ar: Muti,ZX9R,GSXR1000,KTM 690,RIGA13,
|
22 Jul 2014, 22:54:09 qba rakstīja:
22 Jul 2014, 22:32:47 arniz rakstīja:
22 Jul 2014, 14:53:21 elf rakstīja:
21 Jul 2014, 22:27:02 arniz rakstīja:
ir kāds saskāriesar šo?manam suzuki k5 met bremžu diski pa 1mm! ko darīt,mest ārā un likt jaunus vai kādu laiku var virināt...
Pēc gosta laikam var mest ne vairāk par 0.3mm.
0,03
Cilveecinj, kaads bija iemesls meeriit bremzju diskus aploces novirzei ja , kaa Tu saki, nevibree bremzeejot??? Godiigi, man bija riktiigi saliekti diski, Teikas Arnis tos iztaisnoja liidz 0,2, ne trasee, ne uz ielas vibraaciju nebija. Ja nekas nav mainiijies, es varu noprecizeet kaa ir tagad, jo zinu kas ar tiem diskiem brauc, un tici man , tas cinveeks jeedz braukt....
neko dīvainu uz hēbeļiem neizjūtu,značit uz savu atbildību!ir doma par BRAKING diskiem |
Offline | |
|
Atvilkt | 23. Jul 2014, 09:10 | #23123 |
|
Kopš: 09. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 488
Braucu ar: SM, Enduro, Kross, Lāpsta
| Jautājums: vai var pārlikt klusinātājus slip on no Atventūrera uz SM? Abiem viens gads, abi LC8, abi 990.
----------------- Lēnām tik pankūkas cepam. |
Offline | |
|
|
Kau | 23. Jul 2014, 23:26 | #23124 |
|
Kopš: 23. Jul 2014
No: Talsi
Ziņojumi: 27
Braucu ar: Aprilia RS4
| Sveicināti. Mana problēma ir šāda - drīz sākšu likt A1 (125cc) kategorijas tiesības un man izvēlēts pirmais mocis ir Gas Gas EC 125 Racing. Šim motociklam ir vairāk par 11kW. Jautājums ir šāds - vai ir iespējams dabūt ierobežotāju vai ko tamlīdzīgu ar ko es varu šo moci piereģistrēt CSDD, lai būtu tie 11 kW un varētu vadīt no16 gadiem? |
Offline | |
|
mynameislenards | 23. Jul 2014, 23:41 | #23125 |
|
Kopš: 02. May 2014
No: Ogre
Ziņojumi: 38
Braucu ar:
|
23 Jul 2014, 23:26:58 Kau rakstīja:
Sveicināti. Mana problēma ir šāda - drīz sākšu likt A1 (125cc) kategorijas tiesības un man izvēlēts pirmais mocis ir Gas Gas EC 125 Racing. Šim motociklam ir vairāk par 11kW. Jautājums ir šāds - vai ir iespējams dabūt ierobežotāju vai ko tamlīdzīgu ar ko es varu šo moci piereģistrēt CSDD, lai būtu tie 11 kW un varētu vadīt no16 gadiem?
Ja vinš jau ir reģistrēts, tad baigās jēgas vairs nav. Bet ja tiks tikai vēl reģistrēts, tad var paveikties, ka neieraksta īsto jaudu kilovatos. Man tā bija ar Cagiva Mito 125, īstā jauda viņam ir ja nemaldos 24kw, bet pasē ielika 6kw.
Bet ja pārsniedz tos 11kw, tad jau tur ir cita kategorija vajadzīga. |
Offline | |
|
Negantelis | 24. Jul 2014, 09:30 | #23126 |
|
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
23 Jul 2014, 23:41:30 mynameislenards rakstīja:
23 Jul 2014, 23:26:58 Kau rakstīja:
Sveicināti. Mana problēma ir šāda - drīz sākšu likt A1 (125cc) kategorijas tiesības un man izvēlēts pirmais mocis ir Gas Gas EC 125 Racing. Šim motociklam ir vairāk par 11kW. Jautājums ir šāds - vai ir iespējams dabūt ierobežotāju vai ko tamlīdzīgu ar ko es varu šo moci piereģistrēt CSDD, lai būtu tie 11 kW un varētu vadīt no16 gadiem?
Ja vinš jau ir reģistrēts, tad baigās jēgas vairs nav. Bet ja tiks tikai vēl reģistrēts, tad var paveikties, ka neieraksta īsto jaudu kilovatos. Man tā bija ar Cagiva Mito 125, īstā jauda viņam ir ja nemaldos 24kw, bet pasē ielika 6kw.
Bet ja pārsniedz tos 11kw, tad jau tur ir cita kategorija vajadzīga.
Vaivšis mocis vispār ir reģistrējams ielai? Stipri šaubos
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
Kau | 24. Jul 2014, 12:52 | #23127 |
|
Kopš: 23. Jul 2014
No: Talsi
Ziņojumi: 27
Braucu ar: Aprilia RS4
|
24 Jul 2014, 09:30:57 Negantelis rakstīja:
23 Jul 2014, 23:41:30 mynameislenards rakstīja:
23 Jul 2014, 23:26:58 Kau rakstīja:
Sveicināti. Mana problēma ir šāda - drīz sākšu likt A1 (125cc) kategorijas tiesības un man izvēlēts pirmais mocis ir Gas Gas EC 125 Racing. Šim motociklam ir vairāk par 11kW. Jautājums ir šāds - vai ir iespējams dabūt ierobežotāju vai ko tamlīdzīgu ar ko es varu šo moci piereģistrēt CSDD, lai būtu tie 11 kW un varētu vadīt no16 gadiem?
Ja vinš jau ir reģistrēts, tad baigās jēgas vairs nav. Bet ja tiks tikai vēl reģistrēts, tad var paveikties, ka neieraksta īsto jaudu kilovatos. Man tā bija ar Cagiva Mito 125, īstā jauda viņam ir ja nemaldos 24kw, bet pasē ielika 6kw.
Bet ja pārsniedz tos 11kw, tad jau tur ir cita kategorija vajadzīga.
Vaivšis mocis vispār ir reģistrējams ielai? Stipri šaubos
Ir ir, es vakar zvanīju dīlerim, viņš teica ka ir 2 veidi - halogonētie (priekš šosejas) un nehalogonētie (nedrīkst lietot uz ceļa), kaut kā tamlīdzīgi tie vārdi bija |
Offline | |
|
andrejins | 24. Jul 2014, 13:23 | #23128 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
24 Jul 2014, 12:52:21 Kau rakstīja:
24 Jul 2014, 09:30:57 Negantelis rakstīja:
23 Jul 2014, 23:41:30 mynameislenards rakstīja:
23 Jul 2014, 23:26:58 Kau rakstīja:
Sveicināti. Mana problēma ir šāda - drīz sākšu likt A1 (125cc) kategorijas tiesības un man izvēlēts pirmais mocis ir Gas Gas EC 125 Racing. Šim motociklam ir vairāk par 11kW. Jautājums ir šāds - vai ir iespējams dabūt ierobežotāju vai ko tamlīdzīgu ar ko es varu šo moci piereģistrēt CSDD, lai būtu tie 11 kW un varētu vadīt no16 gadiem?
Ja vinš jau ir reģistrēts, tad baigās jēgas vairs nav. Bet ja tiks tikai vēl reģistrēts, tad var paveikties, ka neieraksta īsto jaudu kilovatos. Man tā bija ar Cagiva Mito 125, īstā jauda viņam ir ja nemaldos 24kw, bet pasē ielika 6kw.
Bet ja pārsniedz tos 11kw, tad jau tur ir cita kategorija vajadzīga.
Vaivšis mocis vispār ir reģistrējams ielai? Stipri šaubos
Ir ir, es vakar zvanīju dīlerim, viņš teica ka ir 2 veidi - halogonētie (priekš šosejas) un nehalogonētie (nedrīkst lietot uz ceļa), kaut kā tamlīdzīgi tie vārdi bija
Dīlerim arī vajadzēja paprasīt kādu jaudu norāda reģistrējot!
Liela daļa jau ieliek tādu, lai var braukt ar B/A1
kategoriju
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
mexa | 24. Jul 2014, 14:10 | #23129 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| kas tas pa vārdu halogonētie?
nebiji domājis homologētie
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Kau | 24. Jul 2014, 14:31 | #23130 |
|
Kopš: 23. Jul 2014
No: Talsi
Ziņojumi: 27
Braucu ar: Aprilia RS4
|
24 Jul 2014, 14:10:55 mexa rakstīja:
kas tas pa vārdu halogonētie?
nebiji domājis homologētie
Es teicu kā atcerējos, pats zinu ka nepareizi uzrakstīju |
Offline | |
|
Kau | 24. Jul 2014, 17:01 | #23131 |
|
Kopš: 23. Jul 2014
No: Talsi
Ziņojumi: 27
Braucu ar: Aprilia RS4
|
24 Jul 2014, 16:49:30 Bagars rakstīja:
24 Jul 2014, 12:52:21 Kau rakstīja:
24 Jul 2014, 09:30:57 Negantelis rakstīja:
23 Jul 2014, 23:41:30 mynameislenards rakstīja:
23 Jul 2014, 23:26:58 Kau rakstīja:
izvēlēts pirmais mocis ir Gas Gas EC 125 Racing. es varu šo moci piereģistrēt CSDD, lai būtu tie 11 kW un varētu vadīt no16 gadiem?
Ja vinš jau ir reģistrēts, .... Bet ja tiks tikai vēl reģistrēts,.. tad jau tur ir cita kategorija vajadzīga.
Vaivšis mocis vispār ir reģistrējams ielai? Stipri šaubos
Ir ir, es vakar zvanīju dīlerim, viņš teica ka ir 2 veidi - ... kaut kā tamlīdzīgi tie vārdi bija
vai pajautāji dīlerim, cik attiecīgie mo ir jauni reģistrēti CSDD dalībai satiksmē? Vai tam vispār ir veikta tipa apstiprināšanaLinks? Pēdējo reizi gan to darīju pirms dažiem gadiem. Problēma ir 3) punktā, kas manā gadījumā sastādīja gandrīz 6kg A4 formāta papīros. Iespējams, ka ir kas mainījies.
Toreiz, konkrētajam tipam bija vairāk par 10 variantiem (arī par iepriekšējiem gadiem). Lai visus reģistrētu un varētu reģistrēt nākamos modeļus, piestādīja rēķinu par ~600Ls. Tad nu es tos reģistrēju kā pēdējos un vienīgos, lai nebūtu tie daudzie simti jāmaksā. Bet tā jau dīlera problēma.
P.s. izvēlēts labs mopēds
Rīt pazvanīšu vēlreiz. Pagaidām paldies |
Offline | |
|
ositis | 24. Jul 2014, 18:53 | #23132 |
|
Kopš: 12. Oct 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 308
Braucu ar: BMW 730i.... Kawasaki GPZ600
| Jautajums specukiem. Ko regulet,varstus vai karbikus?Kad mocis ir auksts,pielaist var,pec kadam 15.min kad jau ir normali uzsilis ar starteri nevar pielaist,tikai uzstumjot. |
Offline | |
|
Sliktais | 24. Jul 2014, 19:49 | #23133 |
|
Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
24 Jul 2014, 18:53:40 ositis rakstīja:
Jautajums specukiem. Ko regulet,varstus vai karbikus?Kad mocis ir auksts,pielaist var,pec kadam 15.min kad jau ir normali uzsilis ar starteri nevar pielaist,tikai uzstumjot.
Bik piemirstas karbu tehnoloģijas, bet izklausās, ka jāregulē karbiķis. Pēc neveiksmīgas startēšanas izskrūvē sveci un apskties - sausa, vai slapja, tad arī būs skaidrība, kurā virzienā mocīt karbiķi
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart |
Offline | |
|
ositis | 24. Jul 2014, 22:47 | #23134 |
|
Kopš: 12. Oct 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 308
Braucu ar: BMW 730i.... Kawasaki GPZ600
|
24 Jul 2014, 19:49:11 Sliktais rakstīja:
24 Jul 2014, 18:53:40 ositis rakstīja:
Jautajums specukiem. Ko regulet,varstus vai karbikus?Kad mocis ir auksts,pielaist var,pec kadam 15.min kad jau ir normali uzsilis ar starteri nevar pielaist,tikai uzstumjot.
Bik piemirstas karbu tehnoloģijas, bet izklausās, ka jāregulē karbiķis. Pēc neveiksmīgas startēšanas izskrūvē sveci un apskties - sausa, vai slapja, tad arī būs skaidrība, kurā virzienā mocīt karbiķi
abiem karbikiem skruvem ir palicis vel apmeram viens apgrieziens un bus lidz galam ieksa.Bet rita pacekosu ka tur ir. |
Offline | |
|
11jan4uks | 25. Jul 2014, 00:37 | #23135 |
|
Kopš: 28. May 2013
No: Sigulda
Ziņojumi: 21
Braucu ar: Cagiva Mito 125
| neuzmanibas dēļ 2t dzineja virzulim apakšējā daļā izlauzu gabaliņu vai ir iespēja paturēt virzuli vai neriskēt un pirkt jaunu? |
Offline | |
|
Archy96 | 25. Jul 2014, 00:42 | #23136 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
25 Jul 2014, 00:37:16 11jan4uks rakstīja:
neuzmanibas dēļ 2t dzineja virzulim apakšējā daļā izlauzu gabaliņu vai ir iespēja paturēt virzuli vai neriskēt un pirkt jaunu?
Tas virzulis tāds saguris un bēdīgs izskatās, cik nu no tās superbildes var spriest, es jau labāk samainītu.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
Laureens | 25. Jul 2014, 01:03 | #23137 |
|
Kopš: 27. Apr 2014
Ziņojumi: 103
Braucu ar:
| Kas varētu būt par iemeslu, ka mēneša laikā sveces paliek melnas kā velni? |
Offline | |
|
Niere | 25. Jul 2014, 01:06 | #23138 |
|
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Laurēns, te |
Offline | |
|
Laureens | 25. Jul 2014, 01:10 | #23139 |
|
Kopš: 27. Apr 2014
Ziņojumi: 103
Braucu ar:
| O! Es savu nabaga sveci vienam moto čomam rādīju 10 min un nedabūju nekādu atbildi, te 10 sekundēs man pašai tapa viss skaidrs. Milzīgs paldies! Tagad jāstudē kā to eļļu noregulēt.
Te arī bilde
[ Šo ziņu laboja Laureens, 25 Jul 2014, 18:52:04 ] |
Offline | |
|
Niere | 25. Jul 2014, 01:13 | #23140 |
|
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| te nedaudz labāks metērijs. |
Offline | |
|