Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
dzhanis
22. Jul 2014, 23:01#23121

Kopš: 30. Apr 2010

Ziņojumi: 366

Braucu ar: kx250


22 Jul 2014, 20:41:03 shkapars rakstīja:
Jo vairāk eļļas jo progresīvāka dakša. Ja esi smagāks, lej vairāk, ja vieglāks lej mazāk. Ja sit cauri, pielej vēl. Eļļas daudzums jeb pareizāk gaisa daudzums darbojas kā papildus atspere.iespiežot dakšu tās tilpums samazinās, tā kā šķidrumi nav saspiežami, tad tiek saspiests augšā esošais gaiss.




uzleju 95mm . Pameginasu ka bus. Pirmie iespaidi pastumdot garaza ir varetu teikt, ka kops moto iegades esmu braucis ar tuksiem amortizatoriem. Vizuali bukses izskatijas laba stavokli, bet pec sajutam viens stoks apakseja bukse kustas vairak par otru. Par to butu jasatraucas vai lidz nakamajai apkopei izvilks? Nu loooti liels besis butu to visu velreiz jaukt vala un likt kopa.

[ Šo ziņu laboja dzhanis, 22 Jul 2014, 23:01:55 ]

Offline

arniz
22. Jul 2014, 23:01#23122

Kopš: 20. Dec 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 154

Braucu ar: Muti,ZX9R,GSXR1000,KTM 690,RIGA13,


22 Jul 2014, 22:54:09 qba rakstīja:

22 Jul 2014, 22:32:47 arniz rakstīja:

22 Jul 2014, 14:53:21 elf rakstīja:

21 Jul 2014, 22:27:02 arniz rakstīja:
ir kāds saskāriesar šo?manam suzuki k5 met bremžu diski pa 1mm! ko darīt,mest ārā un likt jaunus vai kādu laiku var virināt...


Pēc gosta laikam var mest ne vairāk par 0.3mm.
0,03


Cilveecinj, kaads bija iemesls meeriit bremzju diskus aploces novirzei ja , kaa Tu saki, nevibree bremzeejot??? Godiigi, man bija riktiigi saliekti diski, Teikas Arnis tos iztaisnoja liidz 0,2, ne trasee, ne uz ielas vibraaciju nebija. Ja nekas nav mainiijies, es varu noprecizeet kaa ir tagad, jo zinu kas ar tiem diskiem brauc, un tici man , tas cinveeks jeedz braukt....
neko dīvainu uz hēbeļiem neizjūtu,značit uz savu atbildību!ir doma par BRAKING diskiem

Offline

Atvilkt
23. Jul 2014, 09:10#23123

Kopš: 09. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 488

Braucu ar: SM, Enduro, Kross, Lāpsta

Jautājums: vai var pārlikt klusinātājus slip on no Atventūrera uz SM? Abiem viens gads, abi LC8, abi 990.

-----------------
Lēnām tik pankūkas cepam.

Offline

Kau
23. Jul 2014, 23:26#23124

Kopš: 23. Jul 2014

No: Talsi

Ziņojumi: 27

Braucu ar: Aprilia RS4

Sveicināti. Mana problēma ir šāda - drīz sākšu likt A1 (125cc) kategorijas tiesības un man izvēlēts pirmais mocis ir Gas Gas EC 125 Racing. Šim motociklam ir vairāk par 11kW. Jautājums ir šāds - vai ir iespējams dabūt ierobežotāju vai ko tamlīdzīgu ar ko es varu šo moci piereģistrēt CSDD, lai būtu tie 11 kW un varētu vadīt no16 gadiem?

Offline

mynameislenards
23. Jul 2014, 23:41#23125

Kopš: 02. May 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 38

Braucu ar:


23 Jul 2014, 23:26:58 Kau rakstīja:
Sveicināti. Mana problēma ir šāda - drīz sākšu likt A1 (125cc) kategorijas tiesības un man izvēlēts pirmais mocis ir Gas Gas EC 125 Racing. Šim motociklam ir vairāk par 11kW. Jautājums ir šāds - vai ir iespējams dabūt ierobežotāju vai ko tamlīdzīgu ar ko es varu šo moci piereģistrēt CSDD, lai būtu tie 11 kW un varētu vadīt no16 gadiem?


Ja vinš jau ir reģistrēts, tad baigās jēgas vairs nav. Bet ja tiks tikai vēl reģistrēts, tad var paveikties, ka neieraksta īsto jaudu kilovatos. Man tā bija ar Cagiva Mito 125, īstā jauda viņam ir ja nemaldos 24kw, bet pasē ielika 6kw.
Bet ja pārsniedz tos 11kw, tad jau tur ir cita kategorija vajadzīga.

Offline

Negantelis
24. Jul 2014, 09:30#23126

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


23 Jul 2014, 23:41:30 mynameislenards rakstīja:

23 Jul 2014, 23:26:58 Kau rakstīja:
Sveicināti. Mana problēma ir šāda - drīz sākšu likt A1 (125cc) kategorijas tiesības un man izvēlēts pirmais mocis ir Gas Gas EC 125 Racing. Šim motociklam ir vairāk par 11kW. Jautājums ir šāds - vai ir iespējams dabūt ierobežotāju vai ko tamlīdzīgu ar ko es varu šo moci piereģistrēt CSDD, lai būtu tie 11 kW un varētu vadīt no16 gadiem?


Ja vinš jau ir reģistrēts, tad baigās jēgas vairs nav. Bet ja tiks tikai vēl reģistrēts, tad var paveikties, ka neieraksta īsto jaudu kilovatos. Man tā bija ar Cagiva Mito 125, īstā jauda viņam ir ja nemaldos 24kw, bet pasē ielika 6kw.
Bet ja pārsniedz tos 11kw, tad jau tur ir cita kategorija vajadzīga.






Vaivšis mocis vispār ir reģistrējams ielai? Stipri šaubos

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Kau
24. Jul 2014, 12:52#23127

Kopš: 23. Jul 2014

No: Talsi

Ziņojumi: 27

Braucu ar: Aprilia RS4


24 Jul 2014, 09:30:57 Negantelis rakstīja:

23 Jul 2014, 23:41:30 mynameislenards rakstīja:

23 Jul 2014, 23:26:58 Kau rakstīja:
Sveicināti. Mana problēma ir šāda - drīz sākšu likt A1 (125cc) kategorijas tiesības un man izvēlēts pirmais mocis ir Gas Gas EC 125 Racing. Šim motociklam ir vairāk par 11kW. Jautājums ir šāds - vai ir iespējams dabūt ierobežotāju vai ko tamlīdzīgu ar ko es varu šo moci piereģistrēt CSDD, lai būtu tie 11 kW un varētu vadīt no16 gadiem?


Ja vinš jau ir reģistrēts, tad baigās jēgas vairs nav. Bet ja tiks tikai vēl reģistrēts, tad var paveikties, ka neieraksta īsto jaudu kilovatos. Man tā bija ar Cagiva Mito 125, īstā jauda viņam ir ja nemaldos 24kw, bet pasē ielika 6kw.
Bet ja pārsniedz tos 11kw, tad jau tur ir cita kategorija vajadzīga.






Vaivšis mocis vispār ir reģistrējams ielai? Stipri šaubos
Ir ir, es vakar zvanīju dīlerim, viņš teica ka ir 2 veidi - halogonētie (priekš šosejas) un nehalogonētie (nedrīkst lietot uz ceļa), kaut kā tamlīdzīgi tie vārdi bija

Offline

andrejins
24. Jul 2014, 13:23#23128

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


24 Jul 2014, 12:52:21 Kau rakstīja:

24 Jul 2014, 09:30:57 Negantelis rakstīja:

23 Jul 2014, 23:41:30 mynameislenards rakstīja:

23 Jul 2014, 23:26:58 Kau rakstīja:
Sveicināti. Mana problēma ir šāda - drīz sākšu likt A1 (125cc) kategorijas tiesības un man izvēlēts pirmais mocis ir Gas Gas EC 125 Racing. Šim motociklam ir vairāk par 11kW. Jautājums ir šāds - vai ir iespējams dabūt ierobežotāju vai ko tamlīdzīgu ar ko es varu šo moci piereģistrēt CSDD, lai būtu tie 11 kW un varētu vadīt no16 gadiem?


Ja vinš jau ir reģistrēts, tad baigās jēgas vairs nav. Bet ja tiks tikai vēl reģistrēts, tad var paveikties, ka neieraksta īsto jaudu kilovatos. Man tā bija ar Cagiva Mito 125, īstā jauda viņam ir ja nemaldos 24kw, bet pasē ielika 6kw.
Bet ja pārsniedz tos 11kw, tad jau tur ir cita kategorija vajadzīga.






Vaivšis mocis vispār ir reģistrējams ielai? Stipri šaubos
Ir ir, es vakar zvanīju dīlerim, viņš teica ka ir 2 veidi - halogonētie (priekš šosejas) un nehalogonētie (nedrīkst lietot uz ceļa), kaut kā tamlīdzīgi tie vārdi bija


Dīlerim arī vajadzēja paprasīt kādu jaudu norāda reģistrējot!

Liela daļa jau ieliek tādu, lai var braukt ar B/A1
kategoriju

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

mexa
24. Jul 2014, 14:10#23129

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

kas tas pa vārdu halogonētie?
nebiji domājis homologētie

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Kau
24. Jul 2014, 14:31#23130

Kopš: 23. Jul 2014

No: Talsi

Ziņojumi: 27

Braucu ar: Aprilia RS4


24 Jul 2014, 14:10:55 mexa rakstīja:
kas tas pa vārdu halogonētie?
nebiji domājis homologētie

Es teicu kā atcerējos, pats zinu ka nepareizi uzrakstīju

Offline

Kau
24. Jul 2014, 17:01#23131

Kopš: 23. Jul 2014

No: Talsi

Ziņojumi: 27

Braucu ar: Aprilia RS4


24 Jul 2014, 16:49:30 Bagars rakstīja:

24 Jul 2014, 12:52:21 Kau rakstīja:

24 Jul 2014, 09:30:57 Negantelis rakstīja:

23 Jul 2014, 23:41:30 mynameislenards rakstīja:

23 Jul 2014, 23:26:58 Kau rakstīja:
izvēlēts pirmais mocis ir Gas Gas EC 125 Racing. es varu šo moci piereģistrēt CSDD, lai būtu tie 11 kW un varētu vadīt no16 gadiem?

Ja vinš jau ir reģistrēts, .... Bet ja tiks tikai vēl reģistrēts,.. tad jau tur ir cita kategorija vajadzīga.

Vaivšis mocis vispār ir reģistrējams ielai? Stipri šaubos
Ir ir, es vakar zvanīju dīlerim, viņš teica ka ir 2 veidi - ... kaut kā tamlīdzīgi tie vārdi bija

vai pajautāji dīlerim, cik attiecīgie mo ir jauni reģistrēti CSDD dalībai satiksmē? Vai tam vispār ir veikta tipa apstiprināšanaLinks? Pēdējo reizi gan to darīju pirms dažiem gadiem. Problēma ir 3) punktā, kas manā gadījumā sastādīja gandrīz 6kg A4 formāta papīros. Iespējams, ka ir kas mainījies.
Toreiz, konkrētajam tipam bija vairāk par 10 variantiem (arī par iepriekšējiem gadiem). Lai visus reģistrētu un varētu reģistrēt nākamos modeļus, piestādīja rēķinu par ~600Ls. Tad nu es tos reģistrēju kā pēdējos un vienīgos, lai nebūtu tie daudzie simti jāmaksā. Bet tā jau dīlera problēma.
P.s. izvēlēts labs mopēds

Rīt pazvanīšu vēlreiz. Pagaidām paldies

Offline

ositis
24. Jul 2014, 18:53#23132

Kopš: 12. Oct 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 308

Braucu ar: BMW 730i.... Kawasaki GPZ600

Jautajums specukiem. Ko regulet,varstus vai karbikus?Kad mocis ir auksts,pielaist var,pec kadam 15.min kad jau ir normali uzsilis ar starteri nevar pielaist,tikai uzstumjot.

Offline

Sliktais
24. Jul 2014, 19:49#23133

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


24 Jul 2014, 18:53:40 ositis rakstīja:
Jautajums specukiem. Ko regulet,varstus vai karbikus?Kad mocis ir auksts,pielaist var,pec kadam 15.min kad jau ir normali uzsilis ar starteri nevar pielaist,tikai uzstumjot.

Bik piemirstas karbu tehnoloģijas, bet izklausās, ka jāregulē karbiķis. Pēc neveiksmīgas startēšanas izskrūvē sveci un apskties - sausa, vai slapja, tad arī būs skaidrība, kurā virzienā mocīt karbiķi

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

ositis
24. Jul 2014, 22:47#23134

Kopš: 12. Oct 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 308

Braucu ar: BMW 730i.... Kawasaki GPZ600


24 Jul 2014, 19:49:11 Sliktais rakstīja:

24 Jul 2014, 18:53:40 ositis rakstīja:
Jautajums specukiem. Ko regulet,varstus vai karbikus?Kad mocis ir auksts,pielaist var,pec kadam 15.min kad jau ir normali uzsilis ar starteri nevar pielaist,tikai uzstumjot.

Bik piemirstas karbu tehnoloģijas, bet izklausās, ka jāregulē karbiķis. Pēc neveiksmīgas startēšanas izskrūvē sveci un apskties - sausa, vai slapja, tad arī būs skaidrība, kurā virzienā mocīt karbiķi

abiem karbikiem skruvem ir palicis vel apmeram viens apgrieziens un bus lidz galam ieksa.Bet rita pacekosu ka tur ir.

Offline

11jan4uks
25. Jul 2014, 00:37#23135

Kopš: 28. May 2013

No: Sigulda

Ziņojumi: 21

Braucu ar: Cagiva Mito 125

neuzmanibas dēļ 2t dzineja virzulim apakšējā daļā izlauzu gabaliņu
vai ir iespēja paturēt virzuli vai neriskēt un pirkt jaunu?

Offline

Archy96
25. Jul 2014, 00:42#23136

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


25 Jul 2014, 00:37:16 11jan4uks rakstīja:
neuzmanibas dēļ 2t dzineja virzulim apakšējā daļā izlauzu gabaliņu
vai ir iespēja paturēt virzuli vai neriskēt un pirkt jaunu?

Tas virzulis tāds saguris un bēdīgs izskatās, cik nu no tās superbildes var spriest, es jau labāk samainītu.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Laureens
25. Jul 2014, 01:03#23137

Kopš: 27. Apr 2014

Ziņojumi: 103

Braucu ar:

Kas varētu būt par iemeslu, ka mēneša laikā sveces paliek melnas kā velni?

Offline

Niere
25. Jul 2014, 01:06#23138

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Laurēns, te

Offline

Laureens
25. Jul 2014, 01:10#23139

Kopš: 27. Apr 2014

Ziņojumi: 103

Braucu ar:

O! Es savu nabaga sveci vienam moto čomam rādīju 10 min un nedabūju nekādu atbildi, te 10 sekundēs man pašai tapa viss skaidrs. Milzīgs paldies! Tagad jāstudē kā to eļļu noregulēt.

Te arī bilde

[ Šo ziņu laboja Laureens, 25 Jul 2014, 18:52:04 ]

Offline

Niere
25. Jul 2014, 01:13#23140

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

te nedaudz labāks metērijs.

Offline