Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Niere
22. Jul 2014, 17:59#23101

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

negribu izlikties par zinātāju bremžu štellēs, bet savērpts bremžu disks ir brīvbiļete uz kapsētu.
tiklīdz būs mērce biksēs un nāksies strauji bremzēt, tā rats būs bloķēts.
kamēr viss pa mierīgo, var bremzēt kaut ar kāju.

Offline

Runcis71
22. Jul 2014, 19:15#23102

Kopš: 06. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 853

Braucu ar: CBR1000RR


22 Jul 2014, 17:59:39 Niere rakstīja:
negribu izlikties par zinātāju bremžu štellēs, bet savērpts bremžu disks ir brīvbiļete uz kapsētu.
tiklīdz būs mērce biksēs un nāksies strauji bremzēt, tā rats būs bloķēts.
kamēr viss pa mierīgo, var bremzēt kaut ar kāju.
Tad neizlieces !

Un ar kāju varēji pastāstīt kā tur pa to Liepājeni atvelkot ar ričuku virs 200km/h ar kāju bremzē, ticamāk būs.

-----------------
Saulrietā, ļaujiet man palikt vienam :)
http://www.youtube.com/watch?v=___tLrTuMpk

Offline

dzhanis
22. Jul 2014, 19:44#23103

Kopš: 30. Apr 2010

Ziņojumi: 366

Braucu ar: kx250

Mainot ellu kyb 46mm daksai ir vairaki variati ellas ''augstumam''. parsvara figure 90-110mm attalums. Man nav manualis tiesi prieks mana 98taa gada. 99-00-01 katram pa gadam atskiras sie dati. Kads varbut var pakomentet ka ietekmes zemaks/augstaks ellas limenis?

p.s. nemaceju neko sagooglet

[ Šo ziņu laboja dzhanis, 22 Jul 2014, 19:44:35 ]

Offline

shkapars
22. Jul 2014, 20:41#23104

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

Jo vairāk eļļas jo progresīvāka dakša. Ja esi smagāks, lej vairāk, ja vieglāks lej mazāk. Ja sit cauri, pielej vēl. Eļļas daudzums jeb pareizāk gaisa daudzums darbojas kā papildus atspere.iespiežot dakšu tās tilpums samazinās, tā kā šķidrumi nav saspiežami, tad tiek saspiests augšā esošais gaiss.

Offline

aivarsk
22. Jul 2014, 20:45#23105

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T


22 Jul 2014, 19:44:14 dzhanis rakstīja:
Mainot ellu kyb 46mm daksai ir vairaki variati ellas ''augstumam''. parsvara figure 90-110mm attalums. Man nav manualis tiesi prieks mana 98taa gada. 99-00-01 katram pa gadam atskiras sie dati. Kads varbut var pakomentet ka ietekmes zemaks/augstaks ellas limenis?

p.s. nemaceju neko sagooglet

Tas attālums ir no augšējās malas līdz eļļas līmenim - no tā secinam: jo mazāks cipars (90 mm), jo vairāk eļļa un mazāk gaiss štokā, jo to mazāk var saspiest - dakša stingrāka -krosam.
Jo lielāks cipars (110 mmm) eļļa mazāk, bet vairāk štokā gaiss, ko vairāk var arī saspiest, tātad dakša ne tik stingra - enduro braukšanai.
Palabojiet, ja kļūdos.

Offline

RU
22. Jul 2014, 20:47#23106

Kopš: 27. Sep 2009

Ziņojumi: 1078

Braucu ar: z750


21 Jul 2014, 11:20:47 mezazvers rakstīja:
Gribu iepirkt kompresoru garāžai, pamatā izpūst/izmazgāt detaļas, retu reizi kaut ko nelielu nokrāsot. Kā ir ar visādiem poļu/ķīniešu darinājumiem kā Erman Maktek utt. vispār ir vērts virsu skatīties??? Vai arī pie tik mazas noslodzes viņi var ātri izbeigties? Varbūt kādam bijusi darīšana.


Nesen vajadzēja ūdens pumpi netīram ūdenim. Pajautāju divos veikalos, kā ir ar tiem ķīniešiesm. Pārdevēji atbildēja, ka viss ok un ka brāķu procents nav lielāks kā itāļiem vai vāciešiem, un neviens no viņiem necentās man pārdot 2-3 reizes dārgāku mantu. Garantija ir tāda pati kā dārgajiem analogiem.
Ja ierīce tiktu lietota 24/7, ķīnieti droši vien neņemtu, bet sīkiem mājas darbiem tas būs gana labs. Vēl viens piemērs, vajadzēja ieklāt lamināta grīdu un vēl šo to piezāģēt ar figūrzāģi. Iegāju Depo un paņēmu pa ~15,- Eur Jasper brīnumu. Nopirku Bosch asmeņus un trīs dienas to kārtīgi mocīju. Pilnīgi nekādu problēmu. Toreiz arī negribējās izmest lieku naudu par brendotiem instrumentiem, uzskatu, ka nekļūdījos.
Bet nu izvēlēties Tev pašam.

Offline

shkapars
22. Jul 2014, 20:52#23107

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

Ne gluži. Gājiena sākumā ar dažādiem eļļas līmeņiem dakšu darbība maz atšķirsies, palielinoties gājienam būs atšķirība. Nevarētu īsti teikt ka enduro un kross. Tur šaibojumi atšķiras

Offline

sejejs
22. Jul 2014, 21:00#23108

Kopš: 10. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1617

Braucu ar: GSXR1000

Man ar daži Jasperīši ir pastrādājuši labi un nekādas vainas. Jau ir atpelnījušies un vēl pastrādās.

-----------------
Still Slow & low

Offline

aivarsk
22. Jul 2014, 21:11#23109

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T

Esmu dzirdējis viedokli, ka: trasē konkrēti ielecot bedrē, vai piezemējoties smagi uz priekšas, dakšai ir jāizsit cauri, jo pēc tādiem gadījumiem var noteikt, ka dakšas darbības amplitūda tiek izmantota pilnībā?
Vai tā varētu būt?
Iepriekšējam mocītim, pēc šādām piezemēšanās reizēm (no putekļu riņķīša uz štoka) varēju scināt, ka dakša ir bijusi saspiesta pilnībā. Savukart braucot ar tagadējo moto to putekļu riņķi līdz apakšai neesmu nospiedis (paliek savi 30mm) un arī piezemējoties jūtu ka priekša tāda pastingra, tad nu jautājums:
vai "mīkstāku" dakšu padarīs "compression" klikšķi, eļļas līmeņa pazemināšana, vai šeibas jāpārskata?

P.S. Man tā visa ir tumša bilde, tādēļ lasu no drupačām un cenšos saprast kas un kā.

Offline

shkapars
22. Jul 2014, 21:21#23110

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

Ar esmu lasījis viedokli, reizi 3 apļos vajadzētu dakšai aiziet līdz galam. Tiesa sev taisu nedaudz stingrāku, jo neesmu pro un kļūdos diezgan un tad stingrāka dakša ir labāk, neizsit cauri pārāk agri.
Par jautājumu. Kā tev uzvedās mocis līkumu ieejās? Vai ir viegli iegāzt? Vai izejās vari noturēt priekšu vai tai ir tendence līst uz āru?

Offline

UDT
22. Jul 2014, 21:29#23111

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama

Cik es saprotu taam daksaam kuraak ir sleegtais kartridžs, taa eļļa kas ir pie atsperes domaata tikai lai eļļotu bukses. Nu jaa ja grib lai ir miikstaaka jaaregulee kompresija.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

aivarsk
22. Jul 2014, 21:31#23112

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T


22 Jul 2014, 21:21:34 shkapars rakstīja:
Ar esmu lasījis viedokli, reizi 3 apļos vajadzētu dakšai aiziet līdz galam. Tiesa sev taisu nedaudz stingrāku, jo neesmu pro un kļūdos diezgan un tad stingrāka dakša ir labāk, neizsit cauri pārāk agri.
Par jautājumu. Kā tev uzvedās mocis līkumu ieejās? Vai ir viegli iegāzt? Vai izejās vari noturēt priekšu vai tai ir tendence līst uz āru?

šādas nianses tev nevarēšu izstāstīt, jo arī es neesmu pat ne tuvu PRO, bet par dakšas cietību man bišku pretējs viedoklis, Jo tā kā neesmu pat ne tuvu PRO, tad lielajā trasē, bieži ir nedaļots, līdz ar to baigais trieciens pa rokām, summējoties ar fizisko nenoturību - ļoti ātri piedzenās rokas un piezemējoties smagi noturēt stūri, tad nu cerības lieku uz mīkstāku dakšu, lai iztiktu bez triecieniem un gājienu izmantotu pilnībā.

P.S. Jā zinu, zinu - jātrenē fizuha

Offline

shkapars
22. Jul 2014, 21:46#23113

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


22 Jul 2014, 21:31:11 aivarsk rakstīja:

22 Jul 2014, 21:21:34 shkapars rakstīja:
Ar esmu lasījis viedokli, reizi 3 apļos vajadzētu dakšai aiziet līdz galam. Tiesa sev taisu nedaudz stingrāku, jo neesmu pro un kļūdos diezgan un tad stingrāka dakša ir labāk, neizsit cauri pārāk agri.
Par jautājumu. Kā tev uzvedās mocis līkumu ieejās? Vai ir viegli iegāzt? Vai izejās vari noturēt priekšu vai tai ir tendence līst uz āru?

šādas nianses tev nevarēšu izstāstīt, jo arī es neesmu pat ne tuvu PRO, bet par dakšas cietību man bišku pretējs viedoklis, Jo tā kā neesmu pat ne tuvu PRO, tad lielajā trasē, bieži ir nedaļots, līdz ar to baigais trieciens pa rokām, summējoties ar fizisko nenoturību - ļoti ātri piedzenās rokas un piezemējoties smagi noturēt stūri, tad nu cerības lieku uz mīkstāku dakšu, lai iztiktu bez triecieniem un gājienu izmantotu pilnībā.

P.S. Jā zinu, zinu - jātrenē fizuha


nē UDT, eļļas (gaisa) daudzums ārējā daļā arī strādā kā papildus atspere, par ko rakstīju iepriekš. pieliesi par daudz, dakša neies līdz galam, pieliesi par maz, sitīs cauri un ar compression neko nezdarīsi.

Aivar, grūti pateikt, iespējams, ka eļļas par daudz, iespējams, ka compression šaibojums pirms tam ir taisīts ātram braucējam. bet ja piedzen rokas, tad mēģini laist valā compression, ja palaid vaļā un paliek labāk, bet tik un tā neiet dakša tālāk, tad pamēģini noliet bišķi eļļu, to vislabāk un precīzāk izdarīt ar šprici un trubiņu. bet vari arī man uzzvanīt, ne tagad, bet kkad pa dienu

Offline

aivarsk
22. Jul 2014, 21:51#23114

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T


22 Jul 2014, 21:46:28 shkapars rakstīja:

22 Jul 2014, 21:31:11 aivarsk rakstīja:

22 Jul 2014, 21:21:34 shkapars rakstīja:
Ar esmu lasījis viedokli, reizi 3 apļos vajadzētu dakšai aiziet līdz galam. Tiesa sev taisu nedaudz stingrāku, jo neesmu pro un kļūdos diezgan un tad stingrāka dakša ir labāk, neizsit cauri pārāk agri.
Par jautājumu. Kā tev uzvedās mocis līkumu ieejās? Vai ir viegli iegāzt? Vai izejās vari noturēt priekšu vai tai ir tendence līst uz āru?

šādas nianses tev nevarēšu izstāstīt, jo arī es neesmu pat ne tuvu PRO, bet par dakšas cietību man bišku pretējs viedoklis, Jo tā kā neesmu pat ne tuvu PRO, tad lielajā trasē, bieži ir nedaļots, līdz ar to baigais trieciens pa rokām, summējoties ar fizisko nenoturību - ļoti ātri piedzenās rokas un piezemējoties smagi noturēt stūri, tad nu cerības lieku uz mīkstāku dakšu, lai iztiktu bez triecieniem un gājienu izmantotu pilnībā.

P.S. Jā zinu, zinu - jātrenē fizuha


nē UDT, eļļas (gaisa) daudzums ārējā daļā arī strādā kā papildus atspere, par ko rakstīju iepriekš. pieliesi par daudz, dakša neies līdz galam, pieliesi par maz, sitīs cauri un ar compression neko nezdarīsi.

Aivar, grūti pateikt, iespējams, ka eļļas par daudz, iespējams, ka compression šaibojums pirms tam ir taisīts ātram braucējam. bet ja piedzen rokas, tad mēģini laist valā compression, ja palaid vaļā un paliek labāk, bet tik un tā neiet dakša tālāk, tad pamēģini noliet bišķi eļļu, to vislabāk un precīzāk izdarīt ar šprici un trubiņu. bet vari arī man uzzvanīt, ne tagad, bet kkad pa dienu

kad dakšu saliku pielēju max. eļļas līmeni pēc rekomendācijām, uz to arī lieku aizdomas, ka ir par augstu, jātiek galā ar karburatoru, tad arī izgāzīšu un patestēšu.

Offline

JS
22. Jul 2014, 22:11#23115

Kopš: 11. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 95

Braucu ar: yamaha xs400 cafe, Honda VFR 750 (renovācijas stadijā)


21 Jul 2014, 22:27:02 arniz rakstīja:
ir kāds saskāriesar šo?manam suzuki k5 met bremžu diski pa 1mm! ko darīt,mest ārā un likt jaunus vai kādu laiku var virināt...

1mm ir dahuja par daudz. var pataisnot, bet tas tik īslaicīgi palīdz. meklē normālu lietotu vai pērc jaunu.

-----------------
Moto remonts, apkope, restaurācija, riepu maiņa, argona metināšana utt. t: 28381983

Offline

arniz
22. Jul 2014, 22:17#23116

Kopš: 20. Dec 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 154

Braucu ar: Muti,ZX9R,GSXR1000,KTM 690,RIGA13,


22 Jul 2014, 17:51:01 deMarco rakstīja:
Skaties pats pēc izjūtām - cik stipri purina.
Var arī mēģināt iztaisnot.


21 Jul 2014, 22:27:02 arniz rakstīja:
ir kāds saskāriesar šo?manam suzuki k5 met bremžu diski pa 1mm! ko darīt,mest ārā un likt jaunus vai kādu laiku var virināt...
tur jau tā lieta ,ka nepurina

Offline

qba
22. Jul 2014, 22:26#23117

Kopš: 21. Sep 2009

Ziņojumi: 360

Braucu ar:


22 Jul 2014, 22:17:57 arniz rakstīja:

22 Jul 2014, 17:51:01 deMarco rakstīja:
Skaties pats pēc izjūtām - cik stipri purina.
Var arī mēģināt iztaisnot.


21 Jul 2014, 22:27:02 arniz rakstīja:
ir kāds saskāriesar šo?manam suzuki k5 met bremžu diski pa 1mm! ko darīt,mest ārā un likt jaunus vai kādu laiku var virināt...
tur jau tā lieta ,ka nepurina



Kaa tas ir iespeejams????????
Mosh ir taa ka tikai liekas ka met???? Varbuu kniedees shkiibi nostaajies, tur lufte ir iespeejama....

Offline

arniz
22. Jul 2014, 22:31#23118

Kopš: 20. Dec 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 154

Braucu ar: Muti,ZX9R,GSXR1000,KTM 690,RIGA13,


22 Jul 2014, 22:26:06 qba rakstīja:

22 Jul 2014, 22:17:57 arniz rakstīja:

22 Jul 2014, 17:51:01 deMarco rakstīja:
Skaties pats pēc izjūtām - cik stipri purina.
Var arī mēģināt iztaisnot.


21 Jul 2014, 22:27:02 arniz rakstīja:
ir kāds saskāriesar šo?manam suzuki k5 met bremžu diski pa 1mm! ko darīt,mest ārā un likt jaunus vai kādu laiku var virināt...
tur jau tā lieta ,ka nepurina



Kaa tas ir iespeejams????????
Mosh ir taa ka tikai liekas ka met???? Varbuu kniedees shkiibi nostaajies, tur lufte ir iespeejama....
tika noņemti suporti un pamērīts! vispār gudrīši saka, ka pats bremžu diska aploce nelokās ,bet tā vidusdaļa

Offline

arniz
22. Jul 2014, 22:32#23119

Kopš: 20. Dec 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 154

Braucu ar: Muti,ZX9R,GSXR1000,KTM 690,RIGA13,


22 Jul 2014, 14:53:21 elf rakstīja:

21 Jul 2014, 22:27:02 arniz rakstīja:
ir kāds saskāriesar šo?manam suzuki k5 met bremžu diski pa 1mm! ko darīt,mest ārā un likt jaunus vai kādu laiku var virināt...


Pēc gosta laikam var mest ne vairāk par 0.3mm.
0,03

Offline

qba
22. Jul 2014, 22:54#23120

Kopš: 21. Sep 2009

Ziņojumi: 360

Braucu ar:


22 Jul 2014, 22:32:47 arniz rakstīja:

22 Jul 2014, 14:53:21 elf rakstīja:

21 Jul 2014, 22:27:02 arniz rakstīja:
ir kāds saskāriesar šo?manam suzuki k5 met bremžu diski pa 1mm! ko darīt,mest ārā un likt jaunus vai kādu laiku var virināt...


Pēc gosta laikam var mest ne vairāk par 0.3mm.
0,03


Cilveecinj, kaads bija iemesls meeriit bremzju diskus aploces novirzei ja , kaa Tu saki, nevibree bremzeejot??? Godiigi, man bija riktiigi saliekti diski, Teikas Arnis tos iztaisnoja liidz 0,2, ne trasee, ne uz ielas vibraaciju nebija. Ja nekas nav mainiijies, es varu noprecizeet kaa ir tagad, jo zinu kas ar tiem diskiem brauc, un tici man , tas cinveeks jeedz braukt....

Offline