Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Kashelz
01. Jul 2014, 23:38#23001

Kopš: 26. Jul 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Ir reāli atrast lietotu galvu un sadalenes priekš KLR250 mopēda? Viss ir slikti izpētot sīkāk un nez vai ir jēga ko mēģināt celt vai ari braukt kamēr vārsti pa visam izjūk un tad meklēt?

Offline

chirkainais
01. Jul 2014, 23:49#23002

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku


01 Jul 2014, 23:38:12 Kashelz rakstīja:
Ir reāli atrast lietotu galvu un sadalenes priekš KLR250 mopēda? Viss ir slikti izpētot sīkāk un nez vai ir jēga ko mēģināt celt vai ari braukt kamēr vārsti pa visam izjūk un tad meklēt?

Par KLR250 neesmu drošs, bet par KLX650 varu teikt, ka var uzcelt. Lietotu meklēt nedomāju, ka būs vērts, jo tā viņu vājākā vieta un ja motorā kapi, tad visticamāk, ka galvā, sadalenēs un to ķēdē (jo rūpnieciski sūdīgs ķēdes spriegotājs). Man visu pa smuko sakārtoja Ogres Ramoto. Arī Saldū Autogalvu remonts mierīgi saķūnēs. Par metropoles faķīriem ziņu nav.

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

mexa
01. Jul 2014, 23:55#23003

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

tu zini kas ir sinhronizācija? tā ir droseļu salāgošana, lai retinājums katra cilindra ieplūdes kanālā būtu vienāds vai maksimāli vienāds, kas izsakās tikai kā stabila tukšgaita, braukšanai tas maz ko ietekmē, ja vien nav pavisam staļingrada. regulācija notiek ar skrūvgriezi un manometriem, nu bāku vēl var nākties noņemt. bet tā nav karbja tīrīšana vai cita veida kontrole, visi grib iejaukt to sinhronizāciju. a vot netīrs karbis ir pavisam cita dziesma, plus kopā ar caurumu kolektorā

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mezamaris
02. Jul 2014, 00:19#23004

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Muļķības kaut kādas-kāds ir četriniekam uz viena cilindra atbraucis mājās,kaut no stūra bodes!

Offline

glock
02. Jul 2014, 00:28#23005

Kopš: 15. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 57

Braucu ar: MO

Hei tauta! Kur te var atrast kādu infu par moto signalizācijām?

Offline

mexa
02. Jul 2014, 00:41#23006

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


02 Jul 2014, 00:19:55 mezamaris rakstīja:
Muļķības kaut kādas-kāds ir četriniekam uz viena cilindra atbraucis mājās,kaut no stūra bodes!

es cilvēkiem sen pārstāju ticēt uz vārda, pilnīgi iespējams ka sveces nav slapjas kā tādas, tapēc to faktu es ignorēju, to ļauj minējums ka sinhronizācija tika veikta ka karbos tjipa viss ok, tas liecina ka dotajā gadījumā cilvēks pats neremontē, bet saka ko pateica citi... enīvei ja kolektora blīve ok, un kompresija arī, tad karbus uz galda un risinam visu pa ķēdītei. un viena poda hz, uz 2 vai trim vēl varētu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
02. Jul 2014, 00:50#23007

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


02 Jul 2014, 00:28:45 glock rakstīja:
Hei tauta! Kur te var atrast kādu infu par moto signalizācijām?

ko tieši vajag? kur kā vai koriģēt esošās darbību tipa programmēt utt, vai kas cits?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

agrais
02. Jul 2014, 09:27#23008

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


01 Jul 2014, 23:55:36 mexa rakstīja:
tu zini kas ir sinhronizācija? tā ir droseļu salāgošana, lai retinājums katra cilindra ieplūdes kanālā būtu vienāds vai maksimāli vienāds, kas izsakās tikai kā stabila tukšgaita, braukšanai tas maz ko ietekmē, ja vien nav pavisam staļingrada. regulācija notiek ar skrūvgriezi un manometriem, nu bāku vēl var nākties noņemt. bet tā nav karbja tīrīšana vai cita veida kontrole, visi grib iejaukt to sinhronizāciju. a vot netīrs karbis ir pavisam cita dziesma, plus kopā ar caurumu kolektorā

Nu taisni tāpēc... Es vienam lūznim mēģināju sinhronizēt, nesanāk un nesanāk. Vienam cilindram manometra rādītaji staigā...Izrādījās gumija stipri vaļīga,vienam cilindram....Sariktēju un viss izdevās. Tāpēc teicu ka varbūt varētu redzēt ka kāda gumija beigta....Varbūt...

Offline

ssandijss
02. Jul 2014, 13:19#23009

Kopš: 02. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 548

Braucu ar: T7, Husi

Kāds Latvijā taisa alumīnija motora pannas močiem?

Offline

zazzaa
02. Jul 2014, 14:49#23010

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


02 Jul 2014, 13:19:52 ssandijss rakstīja:
Kāds Latvijā taisa alumīnija motora pannas močiem?


JR
http://stuntfighters.lv/

[ Šo ziņu laboja zazzaa, 02 Jul 2014, 14:50:08 ]



-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

ssandijss
02. Jul 2014, 15:20#23011

Kopš: 02. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 548

Braucu ar: T7, Husi


02 Jul 2014, 14:49:15 zazzaa rakstīja:

02 Jul 2014, 13:19:52 ssandijss rakstīja:
Kāds Latvijā taisa alumīnija motora pannas močiem?


JR
http://stuntfighters.lv/


Sazināšos!

Offline

Agris
02. Jul 2014, 20:40#23012

Kopš: 11. Feb 2009

Ziņojumi: 115

Braucu ar: Sherco SE2,5-iF


01 Jul 2014, 23:38:12 Kashelz rakstīja:
Ir reāli atrast lietotu galvu un sadalenes priekš KLR250 mopēda? Viss ir slikti izpētot sīkāk un nez vai ir jēga ko mēģināt celt vai ari braukt kamēr vārsti pa visam izjūk un tad meklēt?


Paņēmi vai ņemsi to no ss pa 200eiram?

Offline

Kashelz
02. Jul 2014, 21:15#23013

Kopš: 26. Jul 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


02 Jul 2014, 20:40:22 Agris rakstīja:

01 Jul 2014, 23:38:12 Kashelz rakstīja:
Ir reāli atrast lietotu galvu un sadalenes priekš KLR250 mopēda? Viss ir slikti izpētot sīkāk un nez vai ir jēga ko mēģināt celt vai ari braukt kamēr vārsti pa visam izjūk un tad meklēt?


Paņēmi vai ņemsi to no ss pa 200eiram?

Paņēmu Kaut ko jau izdomās, nebiju iedomājies ka tūr tādu ķīmiju kāds būs taisījis. Virzuli salidzinoshi viss skaidrs ko un ka.

Offline

JS
02. Jul 2014, 22:33#23014

Kopš: 11. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 95

Braucu ar: yamaha xs400 cafe, Honda VFR 750 (renovācijas stadijā)


02 Jul 2014, 20:44:39 Agris rakstīja:
Labi, man ar tehniska rakstura jautājums spečukiem - atvainojos par stulbumu jau iepriekš


Tātad - slapjais sajūgs. VAi tam ir tā jābūt, ka palaižot motoru (auksts), tad tas sajūgs neslidina kā nākas. Mīning, piekurbulē un ja met uzreiz robā, tad principā noslāpst, jo metot no neitralā pirmajā ir it kā tā, kā sajūgs nebūtu līdz gal izspiests. Ja mators uzsili (tobiš, kārbas eļļa silta), tad viss bumbās.
Eļļa motuls kaut kāds factory racing speciāli pirku priekš divtakteriem ar slapjo sajūgu jamahas veikalā.

Nu tad kā būt - viss kārtībā vai eļļa nešancē?
jābūt sajūga regulēšanas skrūvei. vai arī paskaties vai sajūga trose nav jāpievelk.

-----------------
Moto remonts, apkope, restaurācija, riepu maiņa, argona metināšana utt. t: 28381983

Offline

Agris
02. Jul 2014, 22:47#23015

Kopš: 11. Feb 2009

Ziņojumi: 115

Braucu ar: Sherco SE2,5-iF


02 Jul 2014, 22:33:18 JS rakstīja:

02 Jul 2014, 20:44:39 Agris rakstīja:
Labi, man ar tehniska rakstura jautājums spečukiem - atvainojos par stulbumu jau iepriekš


Tātad - slapjais sajūgs. VAi tam ir tā jābūt, ka palaižot motoru (auksts), tad tas sajūgs neslidina kā nākas. Mīning, piekurbulē un ja met uzreiz robā, tad principā noslāpst, jo metot no neitralā pirmajā ir it kā tā, kā sajūgs nebūtu līdz gal izspiests. Ja mators uzsili (tobiš, kārbas eļļa silta), tad viss bumbās.
Eļļa motuls kaut kāds factory racing speciāli pirku priekš divtakteriem ar slapjo sajūgu jamahas veikalā.

Nu tad kā būt - viss kārtībā vai eļļa nešancē?
jābūt sajūga regulēšanas skrūvei. vai arī paskaties vai sajūga trose nav jāpievelk.


jā, nepierakstīju, ka sajūgs hidrauliskais un cilindrīti pie stūres izspiež normāli. Pieļauju, ka citas sajūga regulēšanas skrūves nav. Domāju, ka, ja problēma būtu ne- sajūga ellā, tad čakarētos arī pie silta motora, ne?

[ Šo ziņu laboja Agris, 02 Jul 2014, 22:49:48 ]

Offline

Agris
03. Jul 2014, 10:03#23016

Kopš: 11. Feb 2009

Ziņojumi: 115

Braucu ar: Sherco SE2,5-iF


02 Jul 2014, 23:36:07 Bagars rakstīja:
vnk eļļa par biezu


Nu šobrīd ir motul transoil expert sae 10w40. Šo ieteica yamas veikalā. Manuālī ieteicamais ir lietot kaut kādu maxima MTL 75wt 2cycle transmission lube- kādu nevar dabūt ne maximas veikalos ( ), ne kur citur iekš lv.
Varbūt eļļu spečuki ko var ieteikt?

Offline

Cedgars28
03. Jul 2014, 10:05#23017

Kopš: 26. Jun 2013

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

iesakiet kaadu moto elektrikji

Offline

TT600R
03. Jul 2014, 10:33#23018

Kopš: 21. Jan 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 27

Braucu ar: Yamaha TT600R

Sveiki, vakar braukājot pa mežu pazuda otrais ātrums. Pārējie ātrumi darbojas un slēdzas viegli, bet kad ieliek otrajā tas pats kas neitrālajā. Vai ir cerība ka nav liela vaina, teiksim kaut kas atskrūvējies, vai tomēr nāksies nopietni investēt kārbas remontā? Cik aptuveni maksā kārbas remonts? Man ir yamaha tt600r.

Offline

andrejins
04. Jul 2014, 10:39#23019

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada

Veči, varbūt kāds no jums zina, kur dabūt gumiju loksnēs. Nepieciešams izgriezt vienu blīvi, bet pilnīgs nestandarts, tāpēc iedomājos, mok ir kāda vieta, kur var dabūt tādu lietu?

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Gantais
04. Jul 2014, 12:57#23020

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


04 Jul 2014, 10:39:21 andrejins rakstīja:
Veči, varbūt kāds no jums zina, kur dabūt gumiju loksnēs. Nepieciešams izgriezt vienu blīvi, bet pilnīgs nestandarts, tāpēc iedomājos, mok ir kāda vieta, kur var dabūt tādu lietu?



'Plastena' Katlakalna ielā

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline