Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Piradzinjsh
10. Jun 2014, 11:43#22861

Kopš: 31. Aug 2011

Ziņojumi: 440

Braucu ar:


10 Jun 2014, 11:26:17 Barada rakstīja:

10 Jun 2014, 11:20:22 Piradzinjsh rakstīja:

10 Jun 2014, 11:14:21 Barada rakstīja:
Rādīja un vairs ne? Jebšu uzinstalēji un neiet? Es savam magnētus nepētīju. Uzliku un viss. A uzstādījumus visus pareizi saliki? Un devēju saregulēji? Tur diezgan precīzi vajag visam būt.

Jā, iepriekš gāja. štekerus sapraudu. It kā devējs ir pretī. Kādi uzstādījumi?? Ir kkas japieregule pēc pievienošanas, atvienošanas? Man ir 3 magneti no 6 skrūvēm.

Jo vairāk magnētu, jo precīzāk rāda. Uzstādījumos jāsavada riteņa diametrs, cik magnētu u.t.t. Pamācība tak nāca līdz?
P.S. Uzsit PM Gantais. Šamais nesen te lamājās, ka KOSo spido pārstājis rādīt. Varbūt ir problēmu atrisinājis.

Nokačāju tikko manuāli. Jā, ir jāregulē riepas apkārtmērs, mangētu skaits. Iespējams arī magnētu puses jāpamaina, jo specenē apzīmējums N. (negative) Paldies

Offline

Barada
10. Jun 2014, 11:48#22862

Kopš: 02. Sep 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 1357

Braucu ar: XL1000V, W163


10 Jun 2014, 11:43:23 Piradzinjsh rakstīja:

10 Jun 2014, 11:26:17 Barada rakstīja:

10 Jun 2014, 11:20:22 Piradzinjsh rakstīja:

10 Jun 2014, 11:14:21 Barada rakstīja:
Rādīja un vairs ne? Jebšu uzinstalēji un neiet? Es savam magnētus nepētīju. Uzliku un viss. A uzstādījumus visus pareizi saliki? Un devēju saregulēji? Tur diezgan precīzi vajag visam būt.

Jā, iepriekš gāja. štekerus sapraudu. It kā devējs ir pretī. Kādi uzstādījumi?? Ir kkas japieregule pēc pievienošanas, atvienošanas? Man ir 3 magneti no 6 skrūvēm.

Jo vairāk magnētu, jo precīzāk rāda. Uzstādījumos jāsavada riteņa diametrs, cik magnētu u.t.t. Pamācība tak nāca līdz?
P.S. Uzsit PM Gantais. Šamais nesen te lamājās, ka KOSo spido pārstājis rādīt. Varbūt ir problēmu atrisinājis.

Nokačāju tikko manuāli. Jā, ir jāregulē riepas apkārtmērs, mangētu skaits. Iespējams arī magnētu puses jāpamaina, jo specenē apzīmējums N. (negative) Paldies

Ņem par labu!
Kad sataisīsi pastāsti, kas bij pie vainas. Lai citi arī zin.

-----------------
Piedāvājumā Moto/Auto RockOil smērvielas.

Offline

husq
10. Jun 2014, 15:23#22863

Kopš: 10. Jun 2014

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

1) Vai tas ir normāli šitik daudz metāla skaidu pēc aptuveni 150 km braukāšanas?
Tantes stāsta, ka krosa močiem tā ir normāla parādība, bet vai tik daudz?

2) Vēl vecajā eļļā atradu šādu te detaļu. Kas tas ir un vai ir vērts sākt uztraukties? (bildēts blakus pildspalvai, lai vieglāk saprast izmērus)

Mocis husqvarna SMR510

[ Šo ziņu laboja husq, 10 Jun 2014, 15:26:06 ]

Offline

UDT
10. Jun 2014, 15:28#22864

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


10 Jun 2014, 15:23:37 husq rakstīja:
1) Vai tas ir normāli šitik daudz metāla skaidu pēc aptuveni 150 km braukāšanas?
Tantes stāsta, ka krosa močiem tā ir normāla parādība, bet vai tik daudz?

2) Vēl vecajā eļļā atradu šādu te detaļu. Kas tas ir un vai ir vērts sākt uztraukties? (bildēts blakus pildspalvai, lai vieglāk saprast izmērus)

Mocis husqvarna SMR510




Normaali tas nav, bet gan jau ka arii nekas tragjisks.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

pirkt
10. Jun 2014, 15:41#22865

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin

nekas tragisks? uz cik ta taa motora pietiek pie taadas dilshanas? ~1000 km?
manupraat, tas ir pilniigs pizdec!
un detalja izskataas peec no kautkurienes izkritusha stifta?
koroch, man domaat, dzineeja reviizija nenaaktu par ljaunu, bet labaak, protams, veel ar kaadu motorspecu parunaat...

-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

UDT
10. Jun 2014, 16:03#22866

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama

Peec 1000 km tas motors nodils tik mazs kaa 50 cm3, un vieglaak buus izcelt.



-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

Piradzinjsh
10. Jun 2014, 16:42#22867

Kopš: 31. Aug 2011

Ziņojumi: 440

Braucu ar:


10 Jun 2014, 11:08:47 Piradzinjsh rakstīja:
Spidometrs nerāda, KOSO, pastāv iespēja, ka esmu magnētus otrādi ielicis, varētu būt par iemeslu?
It kā visus vadus pareizi saliku. viss pārējais funkcionē.
Rāda 00.

Jap, magneti otradi bija. pasa vaina. Iestatijumi viss ok.
Un magneti iekš br.diska skrūvēm. ārā nāk, pielīmējot ar superlīmi skrūvju pagarinājumus. 5min un gatavs.

[ Šo ziņu laboja Piradzinjsh, 10 Jun 2014, 16:57:11 ]

Offline

screwy
10. Jun 2014, 21:18#22868

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Vai tas ir normāli, ka pārbaudot dzinējam,vai ir dzirkstele, startējot dzinēju dzirksteli sāk dot tikai kādu 1-2sek pēc tā kā motors sāk griezt. Dzirkstelei nav jāparādās tieši tajā momentā, kad piespiež startera pogu? Tāda 1-2 sek nobīde ir normāla?

Offline

Sliktais
10. Jun 2014, 21:24#22869

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


10 Jun 2014, 21:18:15 screwy rakstīja:
Vai tas ir normāli, ka pārbaudot dzinējam,vai ir dzirkstele, startējot dzinēju dzirksteli sāk dot tikai kādu 1-2sek pēc tā kā motors sāk griezt. Dzirkstelei nav jāparādās tieši tajā momentā, kad piespiež startera pogu? Tāda 1-2 sek nobīde ir normāla?

Pēc teorijas, jā, jo lai nav tendence "sist atpakaļ", tā pat kā kurbuli.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

screwy
10. Jun 2014, 21:28#22870

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Nu tad skaidrs, paldies!

Offline

Barada
10. Jun 2014, 21:55#22871

Kopš: 02. Sep 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 1357

Braucu ar: XL1000V, W163


10 Jun 2014, 21:18:15 screwy rakstīja:
Vai tas ir normāli, ka pārbaudot dzinējam,vai ir dzirkstele, startējot dzinēju dzirksteli sāk dot tikai kādu 1-2sek pēc tā kā motors sāk griezt. Dzirkstelei nav jāparādās tieši tajā momentā, kad piespiež startera pogu? Tāda 1-2 sek nobīde ir normāla?

Dzirkstele tiek padota uz takts. Nedaudz pirms virzuļa augstākā punkta sasniegšanas. Dzirkstele var parādīties arī tad, kad piespiež palaišanas pogu. Bet tikai tad, ja sapas visi dzinēja palaišanas priekšnoteikumi. Youtubē to visu var labi papētīt. Ja ir interese protams.
Jebšu pasēdēt blakus motoristam un nemitīgi viņam krist uz nerva.

-----------------
Piedāvājumā Moto/Auto RockOil smērvielas.

Offline

Archy96
11. Jun 2014, 00:59#22872

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


10 Jun 2014, 15:28:07 UDT rakstīja:

10 Jun 2014, 15:23:37 husq rakstīja:
1) Vai tas ir normāli šitik daudz metāla skaidu pēc aptuveni 150 km braukāšanas?
Tantes stāsta, ka krosa močiem tā ir normāla parādība, bet vai tik daudz?

2) Vēl vecajā eļļā atradu šādu te detaļu. Kas tas ir un vai ir vērts sākt uztraukties? (bildēts blakus pildspalvai, lai vieglāk saprast izmērus)

Mocis husqvarna SMR510




Normaali tas nav, bet gan jau ka arii nekas tragjisks.

Nu krosačiem šādi "eži" pie magnēta ir bieža parādība, kā nu kuram modelim, citam vairāk, citam mazāk, bet motora revīzija nekad pa ļaunu nenāk, ja protams to var atļauties.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 11 Jun 2014, 01:00:19 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mezavecis
11. Jun 2014, 08:15#22873

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


11 Jun 2014, 00:59:44 Archy96 rakstīja:

Nu krosačiem šādi "eži" pie magnēta ir bieža parādība, kā nu kuram modelim, citam vairāk, citam mazāk, bet motora revīzija nekad pa ļaunu nenāk, ja protams to var atļauties.
Pēcāk var sanākt krietni dārgāk
viens garš vakars un bilde klāra no kurienes radušās skaidas..

Offline

termostats
11. Jun 2014, 08:51#22874

Kopš: 08. Jul 2013

Ziņojumi: 103

Braucu ar: GSX-R 1000 K7


03 Jun 2014, 18:27:03 mexa rakstīja:

03 Jun 2014, 15:24:55 termostats rakstīja:
pēdējā laikā arvien retāk strādā neitrālā indiktors (zaļā lampiņa panelī).. kas varētu būt par iemeslu?

gsxr 1000 K7

paldies

ņem un baudi ar testeri neitrālā kontaktu, ja lampiņa nedeg bet uz massu testeris rāda meklē vainu vados vai savienojumos kas uzpeld. ja arī pretestību nerāda vai rāda palielu tad kontakts ir netīrs un viņš ir jātīra. mēra atvienojot vadu no kontakta.


Vainu joprojām neesmu atradis, scenārijs identisks kā šim : " I've got a good one on my 1k4 that I'm looking for advice on.
My neutral light does not always work. Sometimes it won't come on when I turn the bike on (it was parked in neutral) after sitting a bit. Sometimes it won't come on while I'm riding and I click into neutral.
First, I replaced the gear position sensor. No change to behavior.
That surprised me. Then I noticed that EVERY TIME it didn't work, when I moved the kickstand up it began to work (from the parked situation) and when I moved the kickstand down (when I came to a stop and it wasn't working). So the next obvious thing, I replaced the kickstand switch.
NO CHANGE.
I'm at a loss what to check next. Because I replaced those 2 switches, those connectors have also been reseated.
Any advice?"

Offline

screwy
11. Jun 2014, 08:57#22875

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:


10 Jun 2014, 21:55:19 Barada rakstīja:

10 Jun 2014, 21:18:15 screwy rakstīja:
Vai tas ir normāli, ka pārbaudot dzinējam,vai ir dzirkstele, startējot dzinēju dzirksteli sāk dot tikai kādu 1-2sek pēc tā kā motors sāk griezt. Dzirkstelei nav jāparādās tieši tajā momentā, kad piespiež startera pogu? Tāda 1-2 sek nobīde ir normāla?

Dzirkstele tiek padota uz takts. Nedaudz pirms virzuļa augstākā punkta sasniegšanas. Dzirkstele var parādīties arī tad, kad piespiež palaišanas pogu. Bet tikai tad, ja sapas visi dzinēja palaišanas priekšnoteikumi. Youtubē to visu var labi papētīt. Ja ir interese protams.
Jebšu pasēdēt blakus motoristam un nemitīgi viņam krist uz nerva.


Nu tur jau tā lieta, ka pa to 1-2 sek, mocis jau paspēj uztaisīt vairākus ciklus, un tikai tad parādās dzirkstele, un ne reizi nesanāca,ka parādās uzreiz. Bet nu karoče vienalga, ja tas ir normāli tad kāda tur starpība Vienkārši domāju vai aizdedzes modulis vai regulators gļuko.

Offline

spridzons1
11. Jun 2014, 11:08#22876

Kopš: 13. Jul 2010

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 10

Braucu ar: HONDA XL250

sveiki.

man ir enduro honda xl 250 degre.
Un man tosolu spiezh ara pa korki, vinam ir spiediens. kas tur varetu but pa vainu?

sarkana lampina par parkarshanu itka nedeg. un ventilators man ir uztaisits lai strada visu laiku.
savadak vins parkarstu.

Un isti ka tur ir. vai tosolam ir jabut taja mazaja bachoka vai ari tur radiatora vinam ir jabut pilnam?

Offline

screwy
11. Jun 2014, 11:23#22877

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Ja spiež ārā, tad vainu galvas blīve kaput, vai pati galva savērpusies no pārkarsēšanas.

Es nezinu, kas ir tas "mazais bačoks", bet pārplūdes bačokā šķidrumam ir jābūt, varbūt tev tas ir kaut kas cits, konkrēto modeli nazinu.

Offline

spridzons1
11. Jun 2014, 11:28#22878

Kopš: 13. Jul 2010

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 10

Braucu ar: HONDA XL250

mazo bachoku domaju tur kur ir rakstits limenis,

Tapec es nesaprotu vai tikai tur ir jaskatas, vai ari radiatora jalej pilnu.

Bet ja blivei vaina tad tacu to vajadzetu redzet ka laizh garam ne?

Offline

shkapars
11. Jun 2014, 12:25#22879

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

pielej pilnu radiatoru, pielej pārplūdes traukā līmeni. apskaties kārtīgi vai radiatora korķis un kakliņš, kur korķis atspiežas ir tīri, vai tur nav bojājumi. dzesēšanas sistēmā pastāvīgi ir spiediens, uz korķa ir rakstīts pie kāda spiediena tas atverās un lieko šķidrumu novada uz pārplūdes trauku. Ja būs bojājumi, tad dzīs dzes.šķ. ārā.
Ja tur viss kārtībā (patestē ar cita moča korķi, lielākajai daļai tie ir vienādi), tad meklē vainu iepriekš pieminētajā galvas blīvē. nē, no ārpuses neredzēsi bojātu galvas blīvi

Offline

lauriits111
11. Jun 2014, 12:28#22880

Kopš: 16. Aug 2013

No: Saldus

Ziņojumi: 104

Braucu ar: BMW 330d-------- ZX6R

Radaas taada stulba ideja- jaamaina kheede baikam, bet vinja ir ar kniedeejamo savienojuma posmu un newienam tuvaakajaa apkaartnee kam esmu prasiijis naw tas kniedeejamais. Jautaajums ir taads- vai var likt parasto savienojuma posmu vai arii taa ir slikta ideja?

Offline