Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
mexa | 09. Jun 2014, 09:26 | #22841 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| testeri rokā un mēram pretestību tinumiem uz auksta un tad uz karsta(ar atvienotu RR motoru nedarbinam!)ja vienāda tad stators ir ok. nedomāju ka viņā būtu vaina, kura pazūd šādi. bet sliecos uz sliktu kontaktu štekeros no RR vai uz pašu RR, jo viņš ta arī iesilst pastrādājot. ja statoram būs pretestība 0.3-0.5 omi aukstam un karstam un kontakti būs labi un tīri tad maini RR. ar roku patausti vai ģenģera štepselis nekarst. un var joka pēc pamērīt ar testeri cik voltu dod viņš, bet ar pieslēgtu RR, bez viņa var ļoti īslaicīgi strādāt ģenģeris. un cik ir tavs nelādē volti? jābūt vidēji 14
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
mexa | 09. Jun 2014, 09:30 | #22842 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
08 Jun 2014, 13:28:59 Kashelz rakstīja:
Pa lielam aizdedzi zinu kādu man vajag panākt, kādus apsteidzes lenķus, lai būtu max tuvu OEM. Skatos ir tāds krievu varaints: http://secu-3.org
Pat var vel papildus lietas pielikt, cik tur uz autosiem likts, izskatās tīri labs un viegli menedzejams.
a nu ja tikai aizdedze tad vieglāk čota likās ka fuel karti ar vajadzēs bija šeit reklamēti arī citi analogi programmējamiem ecu, par tem RUs nezinu kas un kā. microsquirt negribi? tik neatceros kādreiz bija štelle ar RPM uz ms, nevilka tik daudz rpm. varbūt pirmais relīzs tas bija
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Hamaii | 09. Jun 2014, 10:05 | #22843 |
| Kopš: 31. Jan 2013
No: Saldus
Ziņojumi: 276
Braucu ar: KTM Super Adventure 1290R
|
09 Jun 2014, 09:26:38 mexa rakstīja:
testeri rokā un mēram pretestību tinumiem uz auksta un tad uz karsta(ar atvienotu RR motoru nedarbinam!)ja vienāda tad stators ir ok. nedomāju ka viņā būtu vaina, kura pazūd šādi. bet sliecos uz sliktu kontaktu štekeros no RR vai uz pašu RR, jo viņš ta arī iesilst pastrādājot. ja statoram būs pretestība 0.3-0.5 omi aukstam un karstam un kontakti būs labi un tīri tad maini RR. ar roku patausti vai ģenģera štepselis nekarst. un var joka pēc pamērīt ar testeri cik voltu dod viņš, bet ar pieslēgtu RR, bez viņa var ļoti īslaicīgi strādāt ģenģeris. un cik ir tavs nelādē volti? jābūt vidēji 14
RR jau paspēju nomainīt, tā ka tam būtu jāatkrīt. Visi kontakti un štepseļi kā jauni un pēc shēmas.
Karstam voltus neesmu mērījis, bet domāju ka stipri pa maz, ja iedegas kļūdas lampiņa, un pēc neilga brīža sākās pa īstam - no sākuma pazūd uguņi, bet vēlāk jau strauji uzdodot gāzi strāva ir tik maz, ka pat nepietiek visam aizdedzes procesam. Bet auksts strādā normas robežās - ja nemaldos 13.7v.
Ok, skriešu mērīt omus....ceru ka stators, nav vairs variantu... | Offline | | |
|
walts | 09. Jun 2014, 10:12 | #22844 |
| Kopš: 10. Mar 2014
Ziņojumi: 9
Braucu ar:
| Nevaretu but iespeja, ka zx6r(2000-2002g)ramis ir vienads ar zx9r(2002g) rami? | Offline | | |
mexa | 09. Jun 2014, 12:41 | #22845 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
09 Jun 2014, 10:05:51 Hamaii rakstīja:
09 Jun 2014, 09:26:38 mexa rakstīja:
testeri rokā un mēram pretestību tinumiem uz auksta un tad uz karsta(ar atvienotu RR motoru nedarbinam!)ja vienāda tad stators ir ok. nedomāju ka viņā būtu vaina, kura pazūd šādi. bet sliecos uz sliktu kontaktu štekeros no RR vai uz pašu RR, jo viņš ta arī iesilst pastrādājot. ja statoram būs pretestība 0.3-0.5 omi aukstam un karstam un kontakti būs labi un tīri tad maini RR. ar roku patausti vai ģenģera štepselis nekarst. un var joka pēc pamērīt ar testeri cik voltu dod viņš, bet ar pieslēgtu RR, bez viņa var ļoti īslaicīgi strādāt ģenģeris. un cik ir tavs nelādē volti? jābūt vidēji 14
RR jau paspēju nomainīt, tā ka tam būtu jāatkrīt. Visi kontakti un štepseļi kā jauni un pēc shēmas.
Karstam voltus neesmu mērījis, bet domāju ka stipri pa maz, ja iedegas kļūdas lampiņa, un pēc neilga brīža sākās pa īstam - no sākuma pazūd uguņi, bet vēlāk jau strauji uzdodot gāzi strāva ir tik maz, ka pat nepietiek visam aizdedzes procesam. Bet auksts strādā normas robežās - ja nemaldos 13.7v.
Ok, skriešu mērīt omus....ceru ka stators, nav vairs variantu...
nu karstam būtu obligati jāmēra cik voltu. viņš tev slāpst kad iesilst? un tu domā ka ar ģenģeri problēma? iedarbināt taču vari pēc slāpšanas? ja vari tobiš mocis sāk slāpt NE no aķa tukšuma, tad starterim pietiks viņu griezt. ja izsūc aķi tad ar voltmetru ejam cauri visām ķēdēm un pētam kur sāk pazust barošana. nu ja ļoti labi iesilstot sāk zust lādēšana tad var domāt par starpvijumu šaizi... nu bet hz. es izbaudītu jau noslāpušam pretestību uz statora un ja viss ok ar to un uz aķa voltāža nenokrīt zem 12 kad slāpst tad vaina būs citur. ja kas PM, interesē paplašināt zināšanu horizontu pētot nestandarta situācijas
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
qba | 09. Jun 2014, 14:54 | #22846 |
| Kopš: 21. Sep 2009
Ziņojumi: 360
Braucu ar:
| Nu tā, dzīvot un braukt netraucē, bet... karbuļbarots cbr motorītis, startējās un strādā ok, bet kad motors karstā laikā, kārtīgi izdarbināts, nedaudz pastāvējis un no jauna tiek startēts, kautkā ļoti gausi, nu ļoti gausi startējas....
Vai var būt ka šī problēmiņa vsrētu slēpties membrānās????, vai ir kādas idejas???
Liels paldies jau iepriekš.... | Offline | | |
Meiksans | 09. Jun 2014, 19:42 | #22847 |
| Kopš: 06. Oct 2013
No: Ikšķile
Ziņojumi: 143
Braucu ar: zetku
|
09 Jun 2014, 14:54:29 qba rakstīja:
Nu tā, dzīvot un braukt netraucē, bet... karbuļbarots cbr motorītis, startējās un strādā ok, bet kad motors karstā laikā, kārtīgi izdarbināts, nedaudz pastāvējis un no jauna tiek startēts, kautkā ļoti gausi, nu ļoti gausi startējas....
Vai var būt ka šī problēmiņa vsrētu slēpties membrānās????, vai ir kādas idejas???
Liels paldies jau iepriekš....
man tieši tas pats ir '01 hornetam, šodien jau domas līst iekšā un meklēt kur tas starters paslēpies bet njaa, moš tomēr kāds cits iemesls, auksts viss čotka, kā mazliet izbrauc vsjo, aķis pagriež un nosprāgst, bet aķim viss čotka, pēc garākiem gabaliem tas nav novērots pagaidām | Offline | | |
pirkt | 09. Jun 2014, 20:05 | #22848 |
| Kopš: 06. Aug 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 608
Braucu ar: jsd100, cb500s twin
|
09 Jun 2014, 14:54:29 qba rakstīja:
Nu tā, dzīvot un braukt netraucē, bet... karbuļbarots cbr motorītis, startējās un strādā ok, bet kad motors karstā laikā, kārtīgi izdarbināts, nedaudz pastāvējis un no jauna tiek startēts, kautkā ļoti gausi, nu ļoti gausi startējas....
Vai var būt ka šī problēmiņa vsrētu slēpties membrānās????, vai ir kādas idejas???
Liels paldies jau iepriekš....
ja pirms starteeshanas uz karstu un karstaa laikaa vispirms caur benziinkraana "prime" poziiciju uzpildiit pludinkameras - nekas nemainaas?kaadaa kraasaa sveces? gaisafiltrs kad mainiits? nav atskiriibas - baaka pilna, vai gandriiz sausa?
----------------- eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D | Offline | | |
einaars | 09. Jun 2014, 20:12 | #22849 |
| Kopš: 24. Mar 2011
Ziņojumi: 66
Braucu ar: gsxr
| kur var pārtīt ģeneratoru ? | Offline | | |
Ferre | 09. Jun 2014, 22:01 | #22850 |
| Kopš: 26. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 2345
Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i
|
06 Jun 2014, 23:11:15 mexa rakstīja:
06 Jun 2014, 20:46:37 Ferre rakstīja:
Kaut kā aizdomājos par tēmu.. Nekad neesmu lietojis nevienu no Engine Clean vai Fuel System Clean produktiem! Kāda nepieciešamība un cik regulāra būtu šādu produktu lietošana.., no kā tas atkarīgs - nobraukuma, braukšanas režīma..
šitās piedevas labak nelietot. ja grib tīrīt sistēmu tad tīram ar stipru ķīmiju un noņemtu sistēmu, pēcak mainot filtrus, jaucot visu ārā... ja karbi tad manuprāt labāk pārjaukt un satīrīt kārtīgi, un izpūst. ja inžektori tad slēdzam pie sistēmas sprauslas uz motora vai noņemtas.
Paldies! Apmēram skaidrība radās! Un cik liela nepieciešamība ir veikt šādu procedūru Reku Sliktais saka ja lej sūdīgu degvielu.., ar šo mo trešā sezona un tikai Statoil (nezinu laba vai slikta, pieradums, laikam )
Un kādas varētu būt izmaksas šādai procedūrai..?!
----------------- If You are good at something never do it for free! /HL as J/ | Offline | | |
qba | 09. Jun 2014, 23:44 | #22851 |
| Kopš: 21. Sep 2009
Ziņojumi: 360
Braucu ar:
|
09 Jun 2014, 20:05:03 pirkt rakstīja:
09 Jun 2014, 14:54:29 qba rakstīja:
Nu tā, dzīvot un braukt netraucē, bet... karbuļbarots cbr motorītis, startējās un strādā ok, bet kad motors karstā laikā, kārtīgi izdarbināts, nedaudz pastāvējis un no jauna tiek startēts, kautkā ļoti gausi, nu ļoti gausi startējas....
Vai var būt ka šī problēmiņa vsrētu slēpties membrānās????, vai ir kādas idejas???
Liels paldies jau iepriekš....
ja pirms starteeshanas uz karstu un karstaa laikaa vispirms caur benziinkraana "prime" poziiciju uzpildiit pludinkameras - nekas nemainaas?kaadaa kraasaa sveces? gaisafiltrs kad mainiits? nav atskiriibas - baaka pilna, vai gandriiz sausa?
Gaisa filtram vēl nav 1K, pludiņkamerām jābūt pilnām, jo šamam ir vakuuma sūknis un nav prime pozīcijas, jā, sveces nav skatītas, bet ir tā ka nevis griež ar starteri un nelec, bet ļoti viegli un lēnām pieaug apgriezieni, nav raksturīgā siniena- "brumm", un tikai karstam- auksts, vai braukts pie +15 pilsētā- nekādas problēmas, pamanīju tikai pamizojot pa Biķerniekiem- sajūta muļķīga... | Offline | | |
mexa | 10. Jun 2014, 00:12 | #22852 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
09 Jun 2014, 22:01:14 Ferre rakstīja:
06 Jun 2014, 23:11:15 mexa rakstīja:
06 Jun 2014, 20:46:37 Ferre rakstīja:
Kaut kā aizdomājos par tēmu.. Nekad neesmu lietojis nevienu no Engine Clean vai Fuel System Clean produktiem! Kāda nepieciešamība un cik regulāra būtu šādu produktu lietošana.., no kā tas atkarīgs - nobraukuma, braukšanas režīma..
šitās piedevas labak nelietot. ja grib tīrīt sistēmu tad tīram ar stipru ķīmiju un noņemtu sistēmu, pēcak mainot filtrus, jaucot visu ārā... ja karbi tad manuprāt labāk pārjaukt un satīrīt kārtīgi, un izpūst. ja inžektori tad slēdzam pie sistēmas sprauslas uz motora vai noņemtas.
Paldies! Apmēram skaidrība radās! Un cik liela nepieciešamība ir veikt šādu procedūru Reku Sliktais saka ja lej sūdīgu degvielu.., ar šo mo trešā sezona un tikai Statoil (nezinu laba vai slikta, pieradums, laikam )
Un kādas varētu būt izmaksas šādai procedūrai..?!
personigi es labaak karbu izpuushu ar kompresoru un paskaloju, nekaa visu aizleju ar to svako kiimiju. lietoju wynns tiramo, 14 eur litraa, tiiru inzektorus. paareejais par darbu ja tev karbi tad dod tos lai parjauc, nonem droseles un pludinju, pietiks lai izpuust caurumus, ja reaali netiirs tad jaabaksta siikaak. sisteemu tiiriit.... cik tur mocim taas trubas ta jau saliec jaunus slangus un paskalo papuut baakas kraanaa, un papuut ievaaceeja sietu piemeeram, neko vairaak nevajag
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Abendrots | 10. Jun 2014, 01:12 | #22853 |
| Kopš: 01. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 398
Braucu ar: rindindiņ
|
09 Jun 2014, 10:12:59 walts rakstīja:
Nevaretu but iespeja, ka zx6r(2000-2002g)ramis ir vienads ar zx9r(2002g) rami?
noteikti nē! zx6r ir īsāks un krietni vājāks. zx9r ir lielāka bāka un platāks dzinējs.ja iebāzīsi,Varbūt mēnesim pietiks Visp. no to gadu zx9r rāmjiem vienīgais normālais ir 2003. gada zx9r (pastiprināts)
----------------- Lietotas motociklu rezerves daļas.
| Offline | | |
walts | 10. Jun 2014, 01:25 | #22854 |
| Kopš: 10. Mar 2014
Ziņojumi: 9
Braucu ar:
|
10 Jun 2014, 01:12:19 Abendrots rakstīja:
09 Jun 2014, 10:12:59 walts rakstīja:
Nevaretu but iespeja, ka zx6r(2000-2002g)ramis ir vienads ar zx9r(2002g) rami?
noteikti nē! zx6r ir īsāks un krietni vājāks. zx9r ir lielāka bāka un platāks dzinējs.ja iebāzīsi,Varbūt mēnesim pietiks Visp. no to gadu zx9r rāmjiem vienīgais normālais ir 2003. gada zx9r (pastiprināts)
Nu paldies par info... a 2002 gada zx9r der no 2003g.? | Offline | | |
Piradzinjsh | 10. Jun 2014, 11:08 | #22855 |
| Kopš: 31. Aug 2011
Ziņojumi: 440
Braucu ar:
| Spidometrs nerāda, KOSO, pastāv iespēja, ka esmu magnētus otrādi ielicis, varētu būt par iemeslu?
It kā visus vadus pareizi saliku. viss pārējais funkcionē.
Rāda 00. | Offline | | |
Barada | 10. Jun 2014, 11:14 | #22856 |
| Kopš: 02. Sep 2009
No: Lielvārde
Ziņojumi: 1357
Braucu ar: XL1000V, W163
|
10 Jun 2014, 11:08:47 Piradzinjsh rakstīja:
Spidometrs nerāda, KOSO, pastāv iespēja, ka esmu magnētus otrādi ielicis, varētu būt par iemeslu?
It kā visus vadus pareizi saliku. viss pārējais funkcionē.
Rāda 00.
Rādīja un vairs ne? Jebšu uzinstalēji un neiet? Es savam magnētus nepētīju. Uzliku un viss. A uzstādījumus visus pareizi saliki? Un devēju saregulēji? Tur diezgan precīzi vajag visam būt.
----------------- Piedāvājumā Moto/Auto RockOil smērvielas. | Offline | | |
Piradzinjsh | 10. Jun 2014, 11:20 | #22857 |
| Kopš: 31. Aug 2011
Ziņojumi: 440
Braucu ar:
|
10 Jun 2014, 11:14:21 Barada rakstīja:
Rādīja un vairs ne? Jebšu uzinstalēji un neiet? Es savam magnētus nepētīju. Uzliku un viss. A uzstādījumus visus pareizi saliki? Un devēju saregulēji? Tur diezgan precīzi vajag visam būt.
Jā, iepriekš gāja. štekerus sapraudu. It kā devējs ir pretī. Kādi uzstādījumi?? Ir kkas japieregule pēc pievienošanas, atvienošanas? Man ir 3 magneti no 6 skrūvēm.
[ Šo ziņu laboja Piradzinjsh, 10 Jun 2014, 11:21:02 ] | Offline | | |
Barada | 10. Jun 2014, 11:26 | #22858 |
| Kopš: 02. Sep 2009
No: Lielvārde
Ziņojumi: 1357
Braucu ar: XL1000V, W163
|
10 Jun 2014, 11:20:22 Piradzinjsh rakstīja:
10 Jun 2014, 11:14:21 Barada rakstīja:
Rādīja un vairs ne? Jebšu uzinstalēji un neiet? Es savam magnētus nepētīju. Uzliku un viss. A uzstādījumus visus pareizi saliki? Un devēju saregulēji? Tur diezgan precīzi vajag visam būt.
Jā, iepriekš gāja. štekerus sapraudu. It kā devējs ir pretī. Kādi uzstādījumi?? Ir kkas japieregule pēc pievienošanas, atvienošanas? Man ir 3 magneti no 6 skrūvēm.
Jo vairāk magnētu, jo precīzāk rāda. Uzstādījumos jāsavada riteņa diametrs, cik magnētu u.t.t. Pamācība tak nāca līdz?
P.S. Uzsit PM Gantais. Šamais nesen te lamājās, ka KOSo spido pārstājis rādīt. Varbūt ir problēmu atrisinājis.
----------------- Piedāvājumā Moto/Auto RockOil smērvielas. | Offline | | |
pirkt | 10. Jun 2014, 11:29 | #22859 |
| Kopš: 06. Aug 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 608
Braucu ar: jsd100, cb500s twin
|
09 Jun 2014, 23:44:37 qba rakstīja:
09 Jun 2014, 20:05:03 pirkt rakstīja:
09 Jun 2014, 14:54:29 qba rakstīja:
Nu tā, dzīvot un braukt netraucē, bet... karbuļbarots cbr motorītis, startējās un strādā ok, bet kad motors karstā laikā, kārtīgi izdarbināts, nedaudz pastāvējis un no jauna tiek startēts, kautkā ļoti gausi, nu ļoti gausi startējas....
Vai var būt ka šī problēmiņa vsrētu slēpties membrānās????, vai ir kādas idejas???
Liels paldies jau iepriekš....
ja pirms starteeshanas uz karstu un karstaa laikaa vispirms caur benziinkraana "prime" poziiciju uzpildiit pludinkameras - nekas nemainaas?kaadaa kraasaa sveces? gaisafiltrs kad mainiits? nav atskiriibas - baaka pilna, vai gandriiz sausa?
Gaisa filtram vēl nav 1K, pludiņkamerām jābūt pilnām, jo šamam ir vakuuma sūknis un nav prime pozīcijas, jā, sveces nav skatītas, bet ir tā ka nevis griež ar starteri un nelec, bet ļoti viegli un lēnām pieaug apgriezieni, nav raksturīgā siniena- "brumm", un tikai karstam- auksts, vai braukts pie +15 pilsētā- nekādas problēmas, pamanīju tikai pamizojot pa Biķerniekiem- sajūta muļķīga...
ne p nevar saprast no taviem staastiem: starteris dzineeju leeni griezh, jeb pielecot dzineejs leeni uznjem tuksgaitas apgriezienus?
ja pirmais - starteris peec skanjas aatri malj, a dzineejs leenu griezhas? ja jaa - vareetu buut starter clutch pie vainas ( pieljauju - konstrukciju shim briinumam peetiijis neesmu).
ja starteris ar leeni griezhun tad pamazaam ieskrienas - skaties akumulatoru, masas vadus, plusu, ievilceejreleju un citas elementaaraas elektriskaas lietas. iisumaa - vai nu akjim vaaks staajas, vai kautkur kontakts suudiigs.
----------------- eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D | Offline | | |
Kashelz | 10. Jun 2014, 11:30 | #22860 |
| Kopš: 26. Jul 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
07 Jun 2014, 13:46:38 Kashelz rakstīja:
06 Jun 2014, 23:23:33 Kashelz rakstīja:
Ko tauta iesaka no CDI programejamiem blokiem priekš 4 cilindru moča? Ir tā, ka savā laikā aizdedzes bloks jau ir bijis nojucis un aizstāts ar mikrenēm, kam nav korekcijas vajadzīgās, tagad ari kloķenes signāla uztvērēji izbeidzās. Ir doma par custom CDI, lodet pašam, ko un kādu labāk? Vai ir kādi nopērkami varainti ne par baiso kosmosu? Itkā vajadzētu principā CDI kas darbojas no +12v, spēj darbināt 4 podus, divas aizdedzes spoles ar wasted spark 4 cilindriem.
Iesakiet kaut ko kurā virzienā rakt, viena poda urkšķjim nebūtu tik problemātiski, bet negribas likt divas iekārtas identiskas 4 cilindru drapakam.
Baigi aktuali, negribas ka sezonas laika mocis nostāv putekļos. Varbūt kādam ir uz jaukšanu Suzuki GSX 750 E/ES?
up | Offline | | |
|
|