Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Atvilkt
06. Jun 2014, 17:03#22821

Kopš: 09. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 488

Braucu ar: SM, Enduro, Kross, Lāpsta


05 Jun 2014, 20:57:32 Bagars rakstīja:

05 Jun 2014, 16:33:28 elf rakstīja:

05 Jun 2014, 13:04:02 Atvilkt rakstīja:

05 Jun 2014, 12:19:38 maris77 rakstīja:

05 Jun 2014, 10:49:21 Atvilkt rakstīja:
Krosa dampīts ēd eļļu. ap 150ml uz stundu.



Skaties kloķenes blīvslēgus...labāk uzreiz nomainīt!

+1,
bet vispirms skaties lufti kloķenes kakliņam gultnī vai labāk izņem kloķeni, ieliec prizmās uz indikatoriem


Ok, paldies par komentiem.

-----------------
Lēnām tik pankūkas cepam.

Offline

JS
06. Jun 2014, 17:23#22822

Kopš: 11. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 95

Braucu ar: yamaha xs400 cafe, Honda VFR 750 (renovācijas stadijā)

26 May 2014, 18:40:50 TB rakstīja:
Loca un metina Rozitis. Iebrauc pie vina un saruna

kāds ir mob nr tam rozītim? Vai arī ja kāds cits zin kur centrā es varu izlocīt trubu pa saprātīgu cenu, tad lūdzu padalieties ar kontaktiem. Tas kantoris kur es aizvedu pa nedēļu nav to izdarījuši, tapēc meklēju kurš to var izdarīt. vēlams šhodien, rītdien.

[ Šo ziņu laboja JS, 06 Jun 2014, 17:23:52 ]



-----------------
Moto remonts, apkope, restaurācija, riepu maiņa, argona metināšana utt. t: 28381983

Offline

Ferre
06. Jun 2014, 20:46#22823

Kopš: 26. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i

Kaut kā aizdomājos par tēmu.. Nekad neesmu lietojis nevienu no Engine Clean vai Fuel System Clean produktiem! Kāda nepieciešamība un cik regulāra būtu šādu produktu lietošana.., no kā tas atkarīgs - nobraukuma, braukšanas režīma..





-----------------
If You are good at something never do it for free! /HL as J/

Offline

Sliktais
06. Jun 2014, 21:02#22824

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


06 Jun 2014, 20:46:37 Ferre rakstīja:
Kaut kā aizdomājos par tēmu.. Nekad neesmu lietojis nevienu no Engine Clean vai Fuel System Clean produktiem! Kāda nepieciešamība un cik regulāra būtu šādu produktu lietošana.., no kā tas atkarīgs - nobraukuma, braukšanas režīma..

[IMG]klīneris[/IMG]

[IMG]klīners2[/IMG]

Isti nav uzticības šiem produktiem, ja nu laisti sūdīgu degvielu, tad varbūt ir jēga reizi pa reizei piešaut klāt. Vajadzētu par šiem produktiem Nieres kungu nopratināt


-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

UDT
06. Jun 2014, 21:36#22825

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


05 Jun 2014, 16:33:28 elf rakstīja:

05 Jun 2014, 13:04:02 Atvilkt rakstīja:

05 Jun 2014, 12:19:38 maris77 rakstīja:

05 Jun 2014, 10:49:21 Atvilkt rakstīja:
Sveicināti! Vajag kādu padomu. Krosa dampīts ēd eļļu. ap 150ml uz stundu. Virzuļkomplekts- jauns. Vārsti utt- pārbaudīts, viss kārtībā. Kawa 250. Aizmirsu kurš gads, šķiet, ka 2007 bija. Karburātors. Mocīts nogājis apmēram 60h kopumā. Kur tā eļļa varētu list? Nedūmo. Griežās viss super. Ko jaukt? Ir kāda pieredze?


Cik saprotu domats kx250f. Mans vecais 2007 ari eda, bet nu mazak - uz 10h varbut 2x bija japielejs. Jaunais ari ed, bet vēl mazak - varbut 1x uz 10h japielej. Pārāk neiespringu jo tāpat tā eļa bieži jāmaina. Manuprat pa ielam var but tikai 3 vietas - vainu gar virzuli, vai gar varstu blivslegiem vai kaut kur tek arā (piem gar atrumparslega puļķi). 2007 ar 60h tas protams ir galīgi nereāli ja nēsi pats jaunu pircis.

Ja jauns virzuis ar gredzeniem - meriji cik bija šķirba gredzeniem starp galiem kad ieliek cilindrā? Vai cilindrs bez švīkām? Vārstiem - izņēmi arī ārā no galvas? Blivslēgi ok? Vadīklās neļurkājas? No ārpuses nav eļļains kaut kur?



Tur tā lieta, ka visas stundas zināmas. Pirms kādām 6h ir nomainīts pirmais virzulis ar visām nepieciešamajām lietām. Moci taisu pie Pāruma. Viss tika izslīpēts un pārbaudīts utt. Virzuli tieši šī iemesla dēļ arī mainīju, jo grauza eļļu. Pēc nomaiņas izmaiņu nav. Nevaram saprast, kur paliek. No ārpuses viss perfekti. Ne piles. Vienīgais, kas vēl nāk prātā, tad kloķenes saļņiki... Tādēļ nolēmu apjautāties, varbūt ir kāds vēl viedoklis?
P.S. es eļļu mainu ik pa 4h , nesanāk pārbaudīt, cik apēd uz 10


Skaties kloķenes blīvslēgus...labāk uzreiz nomainīt!


Kaadaa veidaa 4 taktu motoram ellja var zust caur tiem klokjenes salnikiem?

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

endurists
06. Jun 2014, 21:51#22826

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98




Kaadaa veidaa 4 taktu motoram ellja var zust caur tiem klokjenes salnikiem?


Vecam KTM'am ir tā ja beidzas kloķenes blīvslēgs, tad pie kloķenes nonāk pārāk liels daudzums eļļas un tiek pumpēts caur kartera ventilāciju ārā, bet nu tas ir KTM

[ Šo ziņu laboja endurists, 06 Jun 2014, 21:51:30 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

mexa
06. Jun 2014, 23:11#22827

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


06 Jun 2014, 20:46:37 Ferre rakstīja:
Kaut kā aizdomājos par tēmu.. Nekad neesmu lietojis nevienu no Engine Clean vai Fuel System Clean produktiem! Kāda nepieciešamība un cik regulāra būtu šādu produktu lietošana.., no kā tas atkarīgs - nobraukuma, braukšanas režīma..






šitās piedevas labak nelietot. ja grib tīrīt sistēmu tad tīram ar stipru ķīmiju un noņemtu sistēmu, pēcak mainot filtrus, jaucot visu ārā... ja karbi tad manuprāt labāk pārjaukt un satīrīt kārtīgi, un izpūst. ja inžektori tad slēdzam pie sistēmas sprauslas uz motora vai noņemtas.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Kashelz
06. Jun 2014, 23:23#22828

Kopš: 26. Jul 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Ko tauta iesaka no CDI programejamiem blokiem priekš 4 cilindru moča? Ir tā, ka savā laikā aizdedzes bloks jau ir bijis nojucis un aizstāts ar mikrenēm, kam nav korekcijas vajadzīgās, tagad ari kloķenes signāla uztvērēji izbeidzās. Ir doma par custom CDI, lodet pašam, ko un kādu labāk? Vai ir kādi nopērkami varainti ne par baiso kosmosu? Itkā vajadzētu principā CDI kas darbojas no +12v, spēj darbināt 4 podus, divas aizdedzes spoles ar wasted spark 4 cilindriem.

Iesakiet kaut ko kurā virzienā rakt, viena poda urkšķjim nebūtu tik problemātiski, bet negribas likt divas iekārtas identiskas 4 cilindru drapakam.

Offline

chirkainais
07. Jun 2014, 11:41#22829

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku

Pirms rakstīt šeit, parakājos pa tīmekli un sapratu, ka ne man vienīgajam jūtīgas ciskas.
ārzemju forums
Problēma - V4 motors ārkārtīgi uzkarsē rāmi, sevišķi labajā pusē tieši zem braucēja (daļa zem sēdekļa priekšgala). Dzesēšanas šķidrumu jau sen grasījos mainīt, bet nedomāju, ka tas risinās problēmu (temp.dačiks rāda vidēji normālu t, tur nav prob.). Ķibele, šķiet, slēpjas tieši aiz rāmja, kur tieši atrodas izplūdes kolektors. Jautājums - vai var būt, ka karburatora regulēšana var līdzēt? Pa ziemu biju noņēmis karbi nost, moš degmaisījums kāds nelāgs. Vroģi iet normāli, sūdzību par gaitu nav, bet vai karb. regulējums var normalizēt izplūdes temp?

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

maniac
07. Jun 2014, 12:43#22830

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5169

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


07 Jun 2014, 11:41:08 chirkainais rakstīja:
Pirms rakstīt šeit, parakājos pa tīmekli un sapratu, ka ne man vienīgajam jūtīgas ciskas.
ārzemju forums
Problēma - V4 motors ārkārtīgi uzkarsē rāmi, sevišķi labajā pusē tieši zem braucēja (daļa zem sēdekļa priekšgala). Dzesēšanas šķidrumu jau sen grasījos mainīt, bet nedomāju, ka tas risinās problēmu (temp.dačiks rāda vidēji normālu t, tur nav prob.). Ķibele, šķiet, slēpjas tieši aiz rāmja, kur tieši atrodas izplūdes kolektors. Jautājums - vai var būt, ka karburatora regulēšana var līdzēt? Pa ziemu biju noņēmis karbi nost, moš degmaisījums kāds nelāgs. Vroģi iet normāli, sūdzību par gaitu nav, bet vai karb. regulējums var normalizēt izplūdes temp?

Man domāt - ja mehānisms strādā normāli, netraucē!
Labāk padomā par kādu siltumizolāciju attiecīgajā vietā.

Offline

Rockstar
07. Jun 2014, 13:06#22831

Kopš: 18. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 334

Braucu ar: EXC525

Pēdējā brauciena laikā kaut kāda problēma parādījās, ka atlaižot gāzi, gandrīz katru reizi, bet ne vienmēr, apgriezieni turās pie 2-3k un nesamazinās, kas tas varētu būt
Tukšgaitu nogriezu pavisam nost, bet nekas nemainījās..

Offline

agrais
07. Jun 2014, 13:32#22832

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


07 Jun 2014, 13:06:23 Rockstar rakstīja:
Pēdējā brauciena laikā kaut kāda problēma parādījās, ka atlaižot gāzi, gandrīz katru reizi, bet ne vienmēr, apgriezieni turās pie 2-3k un nesamazinās, kas tas varētu būt
Tukšgaitu nogriezu pavisam nost, bet nekas nemainījās..

Paskaties vai gāzes trosīte neķeras....

Offline

endurists
07. Jun 2014, 13:35#22833

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


07 Jun 2014, 13:06:23 Rockstar rakstīja:
Pēdējā brauciena laikā kaut kāda problēma parādījās, ka atlaižot gāzi, gandrīz katru reizi, bet ne vienmēr, apgriezieni turās pie 2-3k un nesamazinās, kas tas varētu būt
Tukšgaitu nogriezu pavisam nost, bet nekas nemainījās..


Paskaties vai nesūc gaisu klāt, plaisa ieplūdes muftē vai kāds no žņaugiem saplīsis. Gadās arī, ka plaisā pati ieplūdes drosele. Pa lielam divi varianti, vai nu drosele nenolaižas līdz lejai vai otrs, ka tiek radīts liesais ar daļēju aizsērējušu dīzi vai plaisu kur piesūc klāt gaisu.

[ Šo ziņu laboja endurists, 07 Jun 2014, 13:37:02 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Kashelz
07. Jun 2014, 13:46#22834

Kopš: 26. Jul 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


06 Jun 2014, 23:23:33 Kashelz rakstīja:
Ko tauta iesaka no CDI programejamiem blokiem priekš 4 cilindru moča? Ir tā, ka savā laikā aizdedzes bloks jau ir bijis nojucis un aizstāts ar mikrenēm, kam nav korekcijas vajadzīgās, tagad ari kloķenes signāla uztvērēji izbeidzās. Ir doma par custom CDI, lodet pašam, ko un kādu labāk? Vai ir kādi nopērkami varainti ne par baiso kosmosu? Itkā vajadzētu principā CDI kas darbojas no +12v, spēj darbināt 4 podus, divas aizdedzes spoles ar wasted spark 4 cilindriem.

Iesakiet kaut ko kurā virzienā rakt, viena poda urkšķjim nebūtu tik problemātiski, bet negribas likt divas iekārtas identiskas 4 cilindru drapakam.

Baigi aktuali, negribas ka sezonas laika mocis nostāv putekļos. Varbūt kādam ir uz jaukšanu Suzuki GSX 750 E/ES?

Offline

Rockstar
07. Jun 2014, 14:55#22835

Kopš: 18. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 334

Braucu ar: EXC525


07 Jun 2014, 13:35:50 endurists rakstīja:

07 Jun 2014, 13:06:23 Rockstar rakstīja:
Pēdējā brauciena laikā kaut kāda problēma parādījās, ka atlaižot gāzi, gandrīz katru reizi, bet ne vienmēr, apgriezieni turās pie 2-3k un nesamazinās, kas tas varētu būt
Tukšgaitu nogriezu pavisam nost, bet nekas nemainījās..


Paskaties vai nesūc gaisu klāt, plaisa ieplūdes muftē vai kāds no žņaugiem saplīsis. Gadās arī, ka plaisā pati ieplūdes drosele. Pa lielam divi varianti, vai nu drosele nenolaižas līdz lejai vai otrs, ka tiek radīts liesais ar daļēju aizsērējušu dīzi vai plaisu kur piesūc klāt gaisu.


Jā, tikko apskatījos sveci, ir liesais, gaiši pelēka. Izvelkot čoku labi darbojas. Žņaugi ir ok, pamēģināju arī pievilkt. Plaisas arī neredzās bet nu varbūt kaut kur.. Kaa negribās atkal karbi jaukt..

Offline

mexa
08. Jun 2014, 11:36#22836

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ja gribi likt kaadu versatiilo ecu tad jaabuut iemeslam apguut un uz uz taa teju pelniit. tupa uzlikt un pasham pie tam + regulaacija buus ilgi un gruuti nezinot visu no galvas. kameer pats nerubiisi un negribeesi vairaak vainu samaksaa kaadam kas uzliks un uz stenda, vai liec stock ecu. citaadi nopisiisi laiku tikai.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

garais61
08. Jun 2014, 11:48#22837

Kopš: 13. Jun 2010

Ziņojumi: 527

Braucu ar: Visu kas kust

ķiveres vizierim parādījās dažas skarmbiņas,ko varētu darīt lietas labā,izpulēt vai jaunu?

Offline

mexa
08. Jun 2014, 12:52#22838

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

neizpuleesi taa lai galva nereibtu. var meginat uz dienu aizpildiit, bet ne vairaak

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Kashelz
08. Jun 2014, 13:28#22839

Kopš: 26. Jul 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Pa lielam aizdedzi zinu kādu man vajag panākt, kādus apsteidzes lenķus, lai būtu max tuvu OEM. Skatos ir tāds krievu varaints: http://secu-3.org

Pat var vel papildus lietas pielikt, cik tur uz autosiem likts, izskatās tīri labs un viegli menedzejams.

Offline

Hamaii
09. Jun 2014, 08:33#22840

Kopš: 31. Jan 2013

No: Saldus

Ziņojumi: 276

Braucu ar: KTM Super Adventure 1290R

Cik liela iespēja, ka mocim uzsilstot, stators sāk atteikties?

Offline