Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Atvilkt | 06. Jun 2014, 17:03 | #22821 |
| Kopš: 09. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 488
Braucu ar: SM, Enduro, Kross, Lāpsta
|
05 Jun 2014, 20:57:32 Bagars rakstīja:
05 Jun 2014, 16:33:28 elf rakstīja:
05 Jun 2014, 13:04:02 Atvilkt rakstīja:
05 Jun 2014, 12:19:38 maris77 rakstīja:
05 Jun 2014, 10:49:21 Atvilkt rakstīja:
Krosa dampīts ēd eļļu. ap 150ml uz stundu.
Skaties kloķenes blīvslēgus...labāk uzreiz nomainīt!
+1,
bet vispirms skaties lufti kloķenes kakliņam gultnī vai labāk izņem kloķeni, ieliec prizmās uz indikatoriem
Ok, paldies par komentiem.
----------------- Lēnām tik pankūkas cepam. | Offline | | |
JS | 06. Jun 2014, 17:23 | #22822 |
| Kopš: 11. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 95
Braucu ar: yamaha xs400 cafe, Honda VFR 750 (renovācijas stadijā)
| 26 May 2014, 18:40:50 TB rakstīja:
Loca un metina Rozitis. Iebrauc pie vina un saruna
kāds ir mob nr tam rozītim? Vai arī ja kāds cits zin kur centrā es varu izlocīt trubu pa saprātīgu cenu, tad lūdzu padalieties ar kontaktiem. Tas kantoris kur es aizvedu pa nedēļu nav to izdarījuši, tapēc meklēju kurš to var izdarīt. vēlams šhodien, rītdien.[ Šo ziņu laboja JS, 06 Jun 2014, 17:23:52 ]
----------------- Moto remonts, apkope, restaurācija, riepu maiņa, argona metināšana utt. t: 28381983 | Offline | | |
Ferre | 06. Jun 2014, 20:46 | #22823 |
| Kopš: 26. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 2345
Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i
| Kaut kā aizdomājos par tēmu.. Nekad neesmu lietojis nevienu no Engine Clean vai Fuel System Clean produktiem! Kāda nepieciešamība un cik regulāra būtu šādu produktu lietošana.., no kā tas atkarīgs - nobraukuma, braukšanas režīma..
----------------- If You are good at something never do it for free! /HL as J/ | Offline | | |
|
Sliktais | 06. Jun 2014, 21:02 | #22824 |
| Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
06 Jun 2014, 20:46:37 Ferre rakstīja:
Kaut kā aizdomājos par tēmu.. Nekad neesmu lietojis nevienu no Engine Clean vai Fuel System Clean produktiem! Kāda nepieciešamība un cik regulāra būtu šādu produktu lietošana.., no kā tas atkarīgs - nobraukuma, braukšanas režīma..
[IMG]klīneris[/IMG]
[IMG]klīners2[/IMG]
Isti nav uzticības šiem produktiem, ja nu laisti sūdīgu degvielu, tad varbūt ir jēga reizi pa reizei piešaut klāt. Vajadzētu par šiem produktiem Nieres kungu nopratināt
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
UDT | 06. Jun 2014, 21:36 | #22825 |
| Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
05 Jun 2014, 16:33:28 elf rakstīja:
05 Jun 2014, 13:04:02 Atvilkt rakstīja:
05 Jun 2014, 12:19:38 maris77 rakstīja:
05 Jun 2014, 10:49:21 Atvilkt rakstīja:
Sveicināti! Vajag kādu padomu. Krosa dampīts ēd eļļu. ap 150ml uz stundu. Virzuļkomplekts- jauns. Vārsti utt- pārbaudīts, viss kārtībā. Kawa 250. Aizmirsu kurš gads, šķiet, ka 2007 bija. Karburātors. Mocīts nogājis apmēram 60h kopumā. Kur tā eļļa varētu list? Nedūmo. Griežās viss super. Ko jaukt? Ir kāda pieredze?
Cik saprotu domats kx250f. Mans vecais 2007 ari eda, bet nu mazak - uz 10h varbut 2x bija japielejs. Jaunais ari ed, bet vēl mazak - varbut 1x uz 10h japielej. Pārāk neiespringu jo tāpat tā eļa bieži jāmaina. Manuprat pa ielam var but tikai 3 vietas - vainu gar virzuli, vai gar varstu blivslegiem vai kaut kur tek arā (piem gar atrumparslega puļķi). 2007 ar 60h tas protams ir galīgi nereāli ja nēsi pats jaunu pircis.
Ja jauns virzuis ar gredzeniem - meriji cik bija šķirba gredzeniem starp galiem kad ieliek cilindrā? Vai cilindrs bez švīkām? Vārstiem - izņēmi arī ārā no galvas? Blivslēgi ok? Vadīklās neļurkājas? No ārpuses nav eļļains kaut kur?
Tur tā lieta, ka visas stundas zināmas. Pirms kādām 6h ir nomainīts pirmais virzulis ar visām nepieciešamajām lietām. Moci taisu pie Pāruma. Viss tika izslīpēts un pārbaudīts utt. Virzuli tieši šī iemesla dēļ arī mainīju, jo grauza eļļu. Pēc nomaiņas izmaiņu nav. Nevaram saprast, kur paliek. No ārpuses viss perfekti. Ne piles. Vienīgais, kas vēl nāk prātā, tad kloķenes saļņiki... Tādēļ nolēmu apjautāties, varbūt ir kāds vēl viedoklis?
P.S. es eļļu mainu ik pa 4h , nesanāk pārbaudīt, cik apēd uz 10
Skaties kloķenes blīvslēgus...labāk uzreiz nomainīt!
Kaadaa veidaa 4 taktu motoram ellja var zust caur tiem klokjenes salnikiem?
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
endurists | 06. Jun 2014, 21:51 | #22826 |
| Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
Kaadaa veidaa 4 taktu motoram ellja var zust caur tiem klokjenes salnikiem?
Vecam KTM'am ir tā ja beidzas kloķenes blīvslēgs, tad pie kloķenes nonāk pārāk liels daudzums eļļas un tiek pumpēts caur kartera ventilāciju ārā, bet nu tas ir KTM [ Šo ziņu laboja endurists, 06 Jun 2014, 21:51:30 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
mexa | 06. Jun 2014, 23:11 | #22827 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
06 Jun 2014, 20:46:37 Ferre rakstīja:
Kaut kā aizdomājos par tēmu.. Nekad neesmu lietojis nevienu no Engine Clean vai Fuel System Clean produktiem! Kāda nepieciešamība un cik regulāra būtu šādu produktu lietošana.., no kā tas atkarīgs - nobraukuma, braukšanas režīma..
šitās piedevas labak nelietot. ja grib tīrīt sistēmu tad tīram ar stipru ķīmiju un noņemtu sistēmu, pēcak mainot filtrus, jaucot visu ārā... ja karbi tad manuprāt labāk pārjaukt un satīrīt kārtīgi, un izpūst. ja inžektori tad slēdzam pie sistēmas sprauslas uz motora vai noņemtas.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Kashelz | 06. Jun 2014, 23:23 | #22828 |
| Kopš: 26. Jul 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Ko tauta iesaka no CDI programejamiem blokiem priekš 4 cilindru moča? Ir tā, ka savā laikā aizdedzes bloks jau ir bijis nojucis un aizstāts ar mikrenēm, kam nav korekcijas vajadzīgās, tagad ari kloķenes signāla uztvērēji izbeidzās. Ir doma par custom CDI, lodet pašam, ko un kādu labāk? Vai ir kādi nopērkami varainti ne par baiso kosmosu? Itkā vajadzētu principā CDI kas darbojas no +12v, spēj darbināt 4 podus, divas aizdedzes spoles ar wasted spark 4 cilindriem.
Iesakiet kaut ko kurā virzienā rakt, viena poda urkšķjim nebūtu tik problemātiski, bet negribas likt divas iekārtas identiskas 4 cilindru drapakam. | Offline | | |
chirkainais | 07. Jun 2014, 11:41 | #22829 |
| Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 1546
Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku
| Pirms rakstīt šeit, parakājos pa tīmekli un sapratu, ka ne man vienīgajam jūtīgas ciskas.
ārzemju forums
Problēma - V4 motors ārkārtīgi uzkarsē rāmi, sevišķi labajā pusē tieši zem braucēja (daļa zem sēdekļa priekšgala). Dzesēšanas šķidrumu jau sen grasījos mainīt, bet nedomāju, ka tas risinās problēmu (temp.dačiks rāda vidēji normālu t, tur nav prob.). Ķibele, šķiet, slēpjas tieši aiz rāmja, kur tieši atrodas izplūdes kolektors. Jautājums - vai var būt, ka karburatora regulēšana var līdzēt? Pa ziemu biju noņēmis karbi nost, moš degmaisījums kāds nelāgs. Vroģi iet normāli, sūdzību par gaitu nav, bet vai karb. regulējums var normalizēt izplūdes temp?
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze) | Offline | | |
maniac | 07. Jun 2014, 12:43 | #22830 |
| Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5169
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
07 Jun 2014, 11:41:08 chirkainais rakstīja:
Pirms rakstīt šeit, parakājos pa tīmekli un sapratu, ka ne man vienīgajam jūtīgas ciskas.
ārzemju forums
Problēma - V4 motors ārkārtīgi uzkarsē rāmi, sevišķi labajā pusē tieši zem braucēja (daļa zem sēdekļa priekšgala). Dzesēšanas šķidrumu jau sen grasījos mainīt, bet nedomāju, ka tas risinās problēmu (temp.dačiks rāda vidēji normālu t, tur nav prob.). Ķibele, šķiet, slēpjas tieši aiz rāmja, kur tieši atrodas izplūdes kolektors. Jautājums - vai var būt, ka karburatora regulēšana var līdzēt? Pa ziemu biju noņēmis karbi nost, moš degmaisījums kāds nelāgs. Vroģi iet normāli, sūdzību par gaitu nav, bet vai karb. regulējums var normalizēt izplūdes temp?
Man domāt - ja mehānisms strādā normāli, netraucē!
Labāk padomā par kādu siltumizolāciju attiecīgajā vietā. | Offline | | |
Rockstar | 07. Jun 2014, 13:06 | #22831 |
| Kopš: 18. Jul 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 334
Braucu ar: EXC525
| Pēdējā brauciena laikā kaut kāda problēma parādījās, ka atlaižot gāzi, gandrīz katru reizi, bet ne vienmēr, apgriezieni turās pie 2-3k un nesamazinās, kas tas varētu būt
Tukšgaitu nogriezu pavisam nost, bet nekas nemainījās.. | Offline | | |
agrais | 07. Jun 2014, 13:32 | #22832 |
| Kopš: 03. Oct 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 960
Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,
|
07 Jun 2014, 13:06:23 Rockstar rakstīja:
Pēdējā brauciena laikā kaut kāda problēma parādījās, ka atlaižot gāzi, gandrīz katru reizi, bet ne vienmēr, apgriezieni turās pie 2-3k un nesamazinās, kas tas varētu būt
Tukšgaitu nogriezu pavisam nost, bet nekas nemainījās..
Paskaties vai gāzes trosīte neķeras.... | Offline | | |
endurists | 07. Jun 2014, 13:35 | #22833 |
| Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
07 Jun 2014, 13:06:23 Rockstar rakstīja:
Pēdējā brauciena laikā kaut kāda problēma parādījās, ka atlaižot gāzi, gandrīz katru reizi, bet ne vienmēr, apgriezieni turās pie 2-3k un nesamazinās, kas tas varētu būt
Tukšgaitu nogriezu pavisam nost, bet nekas nemainījās..
Paskaties vai nesūc gaisu klāt, plaisa ieplūdes muftē vai kāds no žņaugiem saplīsis. Gadās arī, ka plaisā pati ieplūdes drosele. Pa lielam divi varianti, vai nu drosele nenolaižas līdz lejai vai otrs, ka tiek radīts liesais ar daļēju aizsērējušu dīzi vai plaisu kur piesūc klāt gaisu.[ Šo ziņu laboja endurists, 07 Jun 2014, 13:37:02 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
Kashelz | 07. Jun 2014, 13:46 | #22834 |
| Kopš: 26. Jul 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
06 Jun 2014, 23:23:33 Kashelz rakstīja:
Ko tauta iesaka no CDI programejamiem blokiem priekš 4 cilindru moča? Ir tā, ka savā laikā aizdedzes bloks jau ir bijis nojucis un aizstāts ar mikrenēm, kam nav korekcijas vajadzīgās, tagad ari kloķenes signāla uztvērēji izbeidzās. Ir doma par custom CDI, lodet pašam, ko un kādu labāk? Vai ir kādi nopērkami varainti ne par baiso kosmosu? Itkā vajadzētu principā CDI kas darbojas no +12v, spēj darbināt 4 podus, divas aizdedzes spoles ar wasted spark 4 cilindriem.
Iesakiet kaut ko kurā virzienā rakt, viena poda urkšķjim nebūtu tik problemātiski, bet negribas likt divas iekārtas identiskas 4 cilindru drapakam.
Baigi aktuali, negribas ka sezonas laika mocis nostāv putekļos. Varbūt kādam ir uz jaukšanu Suzuki GSX 750 E/ES? | Offline | | |
Rockstar | 07. Jun 2014, 14:55 | #22835 |
| Kopš: 18. Jul 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 334
Braucu ar: EXC525
|
07 Jun 2014, 13:35:50 endurists rakstīja:
07 Jun 2014, 13:06:23 Rockstar rakstīja:
Pēdējā brauciena laikā kaut kāda problēma parādījās, ka atlaižot gāzi, gandrīz katru reizi, bet ne vienmēr, apgriezieni turās pie 2-3k un nesamazinās, kas tas varētu būt
Tukšgaitu nogriezu pavisam nost, bet nekas nemainījās..
Paskaties vai nesūc gaisu klāt, plaisa ieplūdes muftē vai kāds no žņaugiem saplīsis. Gadās arī, ka plaisā pati ieplūdes drosele. Pa lielam divi varianti, vai nu drosele nenolaižas līdz lejai vai otrs, ka tiek radīts liesais ar daļēju aizsērējušu dīzi vai plaisu kur piesūc klāt gaisu.
Jā, tikko apskatījos sveci, ir liesais, gaiši pelēka. Izvelkot čoku labi darbojas. Žņaugi ir ok, pamēģināju arī pievilkt. Plaisas arī neredzās bet nu varbūt kaut kur.. Kaa negribās atkal karbi jaukt.. | Offline | | |
mexa | 08. Jun 2014, 11:36 | #22836 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| ja gribi likt kaadu versatiilo ecu tad jaabuut iemeslam apguut un uz uz taa teju pelniit. tupa uzlikt un pasham pie tam + regulaacija buus ilgi un gruuti nezinot visu no galvas. kameer pats nerubiisi un negribeesi vairaak vainu samaksaa kaadam kas uzliks un uz stenda, vai liec stock ecu. citaadi nopisiisi laiku tikai.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
garais61 | 08. Jun 2014, 11:48 | #22837 |
| Kopš: 13. Jun 2010
Ziņojumi: 527
Braucu ar: Visu kas kust
| ķiveres vizierim parādījās dažas skarmbiņas,ko varētu darīt lietas labā,izpulēt vai jaunu? | Offline | | |
mexa | 08. Jun 2014, 12:52 | #22838 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| neizpuleesi taa lai galva nereibtu. var meginat uz dienu aizpildiit, bet ne vairaak
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Kashelz | 08. Jun 2014, 13:28 | #22839 |
| Kopš: 26. Jul 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Pa lielam aizdedzi zinu kādu man vajag panākt, kādus apsteidzes lenķus, lai būtu max tuvu OEM. Skatos ir tāds krievu varaints: http://secu-3.org
Pat var vel papildus lietas pielikt, cik tur uz autosiem likts, izskatās tīri labs un viegli menedzejams. | Offline | | |
Hamaii | 09. Jun 2014, 08:33 | #22840 |
| Kopš: 31. Jan 2013
No: Saldus
Ziņojumi: 276
Braucu ar: KTM Super Adventure 1290R
| Cik liela iespēja, ka mocim uzsilstot, stators sāk atteikties? | Offline | | |
|
|