Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
JS
05. Jun 2014, 00:09#22801

Kopš: 11. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 95

Braucu ar: yamaha xs400 cafe, Honda VFR 750 (renovācijas stadijā)

kā sauc to materiaalu ko tin uz izpūtējiem? angliski.


-----------------
Moto remonts, apkope, restaurācija, riepu maiņa, argona metināšana utt. t: 28381983

Offline

Archy96
05. Jun 2014, 00:15#22802

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Exhaust wrap

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mezavecis
05. Jun 2014, 07:42#22803

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:

oldscoolam var tīt stila pēc lentu..
kam jaunākam vai sportam sen jau keramiku klāj virsū

Offline

B320
05. Jun 2014, 09:28#22804

Kopš: 05. Jun 2014

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

kas var pateikt kas par vainu.? ir mocītis 125 ccm un problema tada. piedarbinot un braucot lēni viss kartibaa bet tiklīdz gāzi pilnu iedot tad rijās ciet vai sit pāri. nevar saprast. samainīju sveci pret jaunu. izadriju karburatoru ari tur viss tiirs un dizes tiras.??

Offline

mexa
05. Jun 2014, 09:33#22805

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


04 Jun 2014, 23:19:50 seriqous rakstīja:
Ja regulators silst,tātad ģenerators lādē ,ja? Vadi ir tīri,viss kārtībā. Bail,ka regulators var nebūt pie vainas,jo cik dzirdēji,lēti viņi nav

nu teorētiski jā. ja ģena beigts tad uzlādes nav, pa daudz viņas ģenas dēļ nebūs. RR mirst vairākkārt tā-tupa sadeg(pat ar dūmiem) tā ka sit ārā main fuse. dod ārā pārmērīgi daudz, braucot pat 30V. uzlādi dod tukšgaitā vai tikai braucot pie noteitiem apgriezieniem, kas var pa druskai izsūkt aķi. nedod ārā neko, tikai tik cik aķis dod. vai pat sēdina ar varu pašu aķi. var pavadīties ar silšanu vai konkrētu karšanu. ļoti silti iesaku teju katram nopirkt kaut ebajā LED voltmetru pa tiem 3 dolāriem un uzstādīt, lai sekot līdzi voltāžai. vismaz uz ceļa zināsi ko darīt-rezka uz mājpusi vai braukt tālāk sev jau sen saliku, un čomus arī kūdu. pabieža tā problēma ar RR močiem.
paprovē pie kāda aizņemties RR, bet dodu 90% ka RR pie vainas un to nāksies pirkt. ebaja variants kas maksā uz pusi lētak par vietējo ķīnu itkā šancē pagaidām a cik tas ir nelādē, pie kādiem rpm cik dod ārā pasaki

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

pirkt
05. Jun 2014, 10:02#22806

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin


04 Jun 2014, 22:50:06 mexa rakstīja:

saistiibas elektronikai ar stoppie ir mazaak nekaa benziina sisteemai. Ja tikai nebaltaajas smadzenes uz vadiem, un viens kkurs ir parberzies... nu var parbaudiit vadus un kontaktus pie prieksejas daksas, mosh saspiezot amortu kkas kkur zuud... divataa noseediniet purnu vai supiniet uz vietas. suknis baakaa? nesupojas kaa nevajag? visus blokus nobaudiit vai staav vietaa. nu veel var mineet ka smadzenees atkrita vai tika kaads metqala sudinsh, kas sit uz iiso... variantu daudz vispaar


da tur pie dotaas informaacijas dofiga variantu var buut.
pilniigaakai bildei vajadzeetu pabremzeet turot dzineeju uz videejiem apgriezieniem un paklausiities, kas notiek - dzineejs slaaspt uzreiz, kaa nogriezts, jeb paleenaam, itkaa taktis izlaistu? ja tai momentaa kad saak slaapt atlaiz bremzi - darbiiba atjaunojas? kad "ber virsuu", nekaadu liidziigu probleemu nav?
galugalaa - iesprices degvielas rampaa piekolhoziit manometru un paveerot kas ar spiedienu notiek....
voltmetru borttiiklaa un paluureet kas arii ar spriegumu notiekaas. paarbaudiit visus savienojkumus - vai nav zalji, nekustaas paarmeeriigi, nesilst...?paarriiveejushies vadi, kaa te jau teica - man mobiilim bija vienreiz vads no holla deveeja aizdedzei zem gaisafiltyra kastes - paarberzusies izolaacija. reizeem, kad sirdiigi beeru virsuu ar meedza buut ka taakaa jaudas nav....vads reizeem korotiija uz massu - i arii -kas to buutu domaajis...

-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

seriqous
05. Jun 2014, 10:20#22807

Kopš: 03. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 573

Braucu ar: Moto

Noslāpētam ir 13.12v. Pielaižot tukšgaitā ir 12.8,bet lēnām kāpj uz augšu(minūtes laikā uzkāpa līdz 13.55v.Riktīgi sagāzējot līdz 14 v uzkāpj.
Tukšgaitā ar tuvajiem apmēram 12.5,gāzējot krīt voltāža. Fiška arī joprojām karst normāli(pie motora)

Viens džeks ss.lv tirgo regulators cik redzēju. Kādi tie ir?

Offline

pirkt
05. Jun 2014, 10:24#22808

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin


05 Jun 2014, 10:20:26 seriqous rakstīja:
Noslāpētam ir 13.12v. Pielaižot tukšgaitā ir 12.8,bet lēnām kāpj uz augšu(minūtes laikā uzkāpa līdz 13.55v.Riktīgi sagāzējot līdz 14 v uzkāpj.
Tukšgaitā ar tuvajiem apmēram 12.5,gāzējot krīt voltāža. Fiška arī joprojām karst normāli(pie motora)

Viens džeks ss.lv tirgo regulators cik redzēju. Kādi tie ir?


vispirms fisku sataisi, tad skaties taalaak. fiska _nedriikst_ karst!
karst - taatad slikts kontakts, palielinaata pretestiiba, kas pa starpai arii var buut tieshs iemesls tai suituaacijai, ko tu ar voltaazu noveero.

-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

mexa
05. Jun 2014, 10:34#22809

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

nav jau tā ka pavisam nelādē. bet fiška jāsataisa, nav tur ilgi tas. ja arī tālāk tā dara, pamēram statora pretestību, starp katru no 3 vadiem, jābūt 0.3-0.5 omi, drusku vairāk vēl nekas. bet testeri vajag labu. pasaki kas būs

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

katerhams
05. Jun 2014, 10:40#22810

Kopš: 22. May 2011

Ziņojumi: 380

Braucu ar: TIG`u pa ļumīniju


05 Jun 2014, 09:28:33 B320 rakstīja:
kas var pateikt kas par vainu.? ir mocītis 125 ccm un problema tada. piedarbinot un braucot lēni viss kartibaa bet tiklīdz gāzi pilnu iedot tad rijās ciet vai sit pāri. nevar saprast. samainīju sveci pret jaunu. izadriju karburatoru ari tur viss tiirs un dizes tiras.??

varbūt svečvads, varbūt pīpīte, varbūt liesais. man ļoti līdzīga huinja bija, vainīgs bija svečvads pie pīpes, iekšā bija pārlūzis kontakts (laikam iepriekšējais saimnieks ņemot nost vadu no sveces bija nevis aiz pīpes ņēmis, bet rāvis aiz vada). nomainīju, viss aizgāja.

[ Šo ziņu laboja katerhams, 05 Jun 2014, 10:41:16 ]



-----------------
gudrs neesmu, bet protu daudz lasīt un patīk gudri pļūtīt

Offline

Atvilkt
05. Jun 2014, 10:49#22811

Kopš: 09. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 488

Braucu ar: SM, Enduro, Kross, Lāpsta

Sveicināti! Vajag kādu padomu. Krosa dampīts ēd eļļu. ap 150ml uz stundu. Virzuļkomplekts- jauns. Vārsti utt- pārbaudīts, viss kārtībā. Kawa 250. Aizmirsu kurš gads, šķiet, ka 2007 bija. Karburātors. Mocīts nogājis apmēram 60h kopumā. Kur tā eļļa varētu list? Nedūmo. Griežās viss super. Ko jaukt? Ir kāda pieredze?

-----------------
Lēnām tik pankūkas cepam.

Offline

Ivis
05. Jun 2014, 10:52#22812

Kopš: 31. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: WR250R

Nepieciešama interneta diagnostika: mocim identiska skaņa video dzirdamajai : https://www.youtube.com/watch?v=SpeasQS4PTs
Vai pie vainas ķēdes spriegotājs? Nobraukums 23t km

-----------------
Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski

Offline

seriqous
05. Jun 2014, 11:23#22813

Kopš: 03. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 573

Braucu ar: Moto


05 Jun 2014, 10:34:21 mexa rakstīja:
nav jau tā ka pavisam nelādē. bet fiška jāsataisa, nav tur ilgi tas. ja arī tālāk tā dara, pamēram statora pretestību, starp katru no 3 vadiem, jābūt 0.3-0.5 omi, drusku vairāk vēl nekas. bet testeri vajag labu. pasaki kas būs



sataisīju fišku.tāpat silst vads visā garumā no regulatoram līdz fiškai pie motora.

Offline

mexa
05. Jun 2014, 12:02#22814

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

auksts viņš nebūs noteikti, tomēr RR princips ir salaist uz īso lieko spriegumu tā teikt. ja silst pastiprināti kontakts tas slikti. vadi jau kopumā tādi būs. mans self made RR arīsildina vadus, bet tur vel jāpielabo viss. ssa variants itkā ir neko, bet dzirdēts ka tomēr brāķis gadās... pamēri pretestību, bet citādi vienalga ir jāmaina RR, nedomāju ka tev sadega ģena ka nepietiek špaņa. RR rezervē būtu jāstāv plauktā vai līdzi
bet tas caur inetu sakot netaustot aparātu, jo 100% nevaru dot ar klaviatūru

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

seriqous
05. Jun 2014, 12:09#22815

Kopš: 03. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 573

Braucu ar: Moto


05 Jun 2014, 12:02:23 mexa rakstīja:
auksts viņš nebūs noteikti, tomēr RR princips ir salaist uz īso lieko spriegumu tā teikt. ja silst pastiprināti kontakts tas slikti. vadi jau kopumā tādi būs. mans self made RR arīsildina vadus, bet tur vel jāpielabo viss. ssa variants itkā ir neko, bet dzirdēts ka tomēr brāķis gadās... pamēri pretestību, bet citādi vienalga ir jāmaina RR, nedomāju ka tev sadega ģena ka nepietiek špaņa. RR rezervē būtu jāstāv plauktā vai līdzi
bet tas caur inetu sakot netaustot aparātu, jo 100% nevaru dot ar klaviatūru


Ok.meklēšu regulatoru.paldies

Offline

maris77
05. Jun 2014, 12:19#22816

Kopš: 27. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 111

Braucu ar: Kawasaki KX250F


05 Jun 2014, 10:49:21 Atvilkt rakstīja:
Sveicināti! Vajag kādu padomu. Krosa dampīts ēd eļļu. ap 150ml uz stundu. Virzuļkomplekts- jauns. Vārsti utt- pārbaudīts, viss kārtībā. Kawa 250. Aizmirsu kurš gads, šķiet, ka 2007 bija. Karburātors. Mocīts nogājis apmēram 60h kopumā. Kur tā eļļa varētu list? Nedūmo. Griežās viss super. Ko jaukt? Ir kāda pieredze?


Cik saprotu domats kx250f. Mans vecais 2007 ari eda, bet nu mazak - uz 10h varbut 2x bija japielejs. Jaunais ari ed, bet vēl mazak - varbut 1x uz 10h japielej. Pārāk neiespringu jo tāpat tā eļa bieži jāmaina. Manuprat pa ielam var but tikai 3 vietas - vainu gar virzuli, vai gar varstu blivslegiem vai kaut kur tek arā (piem gar atrumparslega puļķi). 2007 ar 60h tas protams ir galīgi nereāli ja nēsi pats jaunu pircis.

Ja jauns virzuis ar gredzeniem - meriji cik bija šķirba gredzeniem starp galiem kad ieliek cilindrā? Vai cilindrs bez švīkām? Vārstiem - izņēmi arī ārā no galvas? Blivslēgi ok? Vadīklās neļurkājas? No ārpuses nav eļļains kaut kur?

Offline

Atvilkt
05. Jun 2014, 13:04#22817

Kopš: 09. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 488

Braucu ar: SM, Enduro, Kross, Lāpsta


05 Jun 2014, 12:19:38 maris77 rakstīja:

05 Jun 2014, 10:49:21 Atvilkt rakstīja:
Sveicināti! Vajag kādu padomu. Krosa dampīts ēd eļļu. ap 150ml uz stundu. Virzuļkomplekts- jauns. Vārsti utt- pārbaudīts, viss kārtībā. Kawa 250. Aizmirsu kurš gads, šķiet, ka 2007 bija. Karburātors. Mocīts nogājis apmēram 60h kopumā. Kur tā eļļa varētu list? Nedūmo. Griežās viss super. Ko jaukt? Ir kāda pieredze?


Cik saprotu domats kx250f. Mans vecais 2007 ari eda, bet nu mazak - uz 10h varbut 2x bija japielejs. Jaunais ari ed, bet vēl mazak - varbut 1x uz 10h japielej. Pārāk neiespringu jo tāpat tā eļa bieži jāmaina. Manuprat pa ielam var but tikai 3 vietas - vainu gar virzuli, vai gar varstu blivslegiem vai kaut kur tek arā (piem gar atrumparslega puļķi). 2007 ar 60h tas protams ir galīgi nereāli ja nēsi pats jaunu pircis.

Ja jauns virzuis ar gredzeniem - meriji cik bija šķirba gredzeniem starp galiem kad ieliek cilindrā? Vai cilindrs bez švīkām? Vārstiem - izņēmi arī ārā no galvas? Blivslēgi ok? Vadīklās neļurkājas? No ārpuses nav eļļains kaut kur?



Tur tā lieta, ka visas stundas zināmas. Pirms kādām 6h ir nomainīts pirmais virzulis ar visām nepieciešamajām lietām. Moci taisu pie Pāruma. Viss tika izslīpēts un pārbaudīts utt. Virzuli tieši šī iemesla dēļ arī mainīju, jo grauza eļļu. Pēc nomaiņas izmaiņu nav. Nevaram saprast, kur paliek. No ārpuses viss perfekti. Ne piles. Vienīgais, kas vēl nāk prātā, tad kloķenes saļņiki... Tādēļ nolēmu apjautāties, varbūt ir kāds vēl viedoklis?
P.S. es eļļu mainu ik pa 4h , nesanāk pārbaudīt, cik apēd uz 10

[ Šo ziņu laboja Atvilkt, 05 Jun 2014, 13:05:08 ]



-----------------
Lēnām tik pankūkas cepam.

Offline

elf
05. Jun 2014, 16:33#22818

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


05 Jun 2014, 13:04:02 Atvilkt rakstīja:

05 Jun 2014, 12:19:38 maris77 rakstīja:

05 Jun 2014, 10:49:21 Atvilkt rakstīja:
Sveicināti! Vajag kādu padomu. Krosa dampīts ēd eļļu. ap 150ml uz stundu. Virzuļkomplekts- jauns. Vārsti utt- pārbaudīts, viss kārtībā. Kawa 250. Aizmirsu kurš gads, šķiet, ka 2007 bija. Karburātors. Mocīts nogājis apmēram 60h kopumā. Kur tā eļļa varētu list? Nedūmo. Griežās viss super. Ko jaukt? Ir kāda pieredze?


Cik saprotu domats kx250f. Mans vecais 2007 ari eda, bet nu mazak - uz 10h varbut 2x bija japielejs. Jaunais ari ed, bet vēl mazak - varbut 1x uz 10h japielej. Pārāk neiespringu jo tāpat tā eļa bieži jāmaina. Manuprat pa ielam var but tikai 3 vietas - vainu gar virzuli, vai gar varstu blivslegiem vai kaut kur tek arā (piem gar atrumparslega puļķi). 2007 ar 60h tas protams ir galīgi nereāli ja nēsi pats jaunu pircis.

Ja jauns virzuis ar gredzeniem - meriji cik bija šķirba gredzeniem starp galiem kad ieliek cilindrā? Vai cilindrs bez švīkām? Vārstiem - izņēmi arī ārā no galvas? Blivslēgi ok? Vadīklās neļurkājas? No ārpuses nav eļļains kaut kur?



Tur tā lieta, ka visas stundas zināmas. Pirms kādām 6h ir nomainīts pirmais virzulis ar visām nepieciešamajām lietām. Moci taisu pie Pāruma. Viss tika izslīpēts un pārbaudīts utt. Virzuli tieši šī iemesla dēļ arī mainīju, jo grauza eļļu. Pēc nomaiņas izmaiņu nav. Nevaram saprast, kur paliek. No ārpuses viss perfekti. Ne piles. Vienīgais, kas vēl nāk prātā, tad kloķenes saļņiki... Tādēļ nolēmu apjautāties, varbūt ir kāds vēl viedoklis?
P.S. es eļļu mainu ik pa 4h , nesanāk pārbaudīt, cik apēd uz 10


Skaties kloķenes blīvslēgus...labāk uzreiz nomainīt!

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

PR
05. Jun 2014, 20:40#22819

Kopš: 11. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 45

Braucu ar: R1 '09 Crossplane

Kurš zin kādu, kas relatīvi ātri (nenoliks stūrī uz pāris nedēļām) var pāršūt motorollera sēdekli?

Offline

zet
05. Jun 2014, 23:04#22820

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu


03 Jun 2014, 21:19:58 maniac rakstīja:

03 Jun 2014, 21:06:03 zet rakstīja:

03 Jun 2014, 12:38:26 Rizza rakstīja:
pārbaudīšu, bet ir tā, ka visas kontrollampas nodziest un ne blāvi nu nekā vairs neiedegas. ķipa viss kulē, bet pa kluso tomēr aķi izēd un vienā brīdī ir čušš

vienu brīdi bij ( kad bij kapitāls zaļai vienā štepselī ) piestartē, viss nodziest, un pēc 10sek atkal iedegas ka nelādē, bet taad tā nav. visticamāk jātiek skaidrībā ar zaļo, es tā čuju ka tur ir 95% problēma. jo masas vads bij zaļs abos galis, gan pie virsbuuves gan pie aķa.

Ja uz klemmēm bieži zaļums vai baltums piemetas, tad āķis nav vesels.

Ir kāds "zinātnisks" pamatojums? Izņrmot,ka slikts kontakts...

Par zaļumiem ir. Kaut kur lasiju. Kaut kāds galvaniskais efekts pat ja aķis sauss.

[ Šo ziņu laboja zet, 05 Jun 2014, 23:14:04 ]

Offline