Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Droša braukšana

Tēma: Slēgtas teritorijas/trases treniņiem

AutorsZiņojums
jurro
14. May 2012, 08:49#2281

Kopš: 16. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: S1000RR-SRF edition


14 May 2012, 07:55:11 kidd rakstīja:

14 May 2012, 01:28:18 deMarco rakstīja:

13 May 2012, 23:49:13 kidd rakstīja:
a) kādēļ nedrīkst atstāt spoguļus vaļā?
b) kādēļ muļķīgi jārāda ar roku, kad nobrauc no trases?
c)kādēļ ir jābremzē pirms līkuma, nevis tajā?
d) kādēļ ir vēlams pirms dragāšanas izbliezt pāris apļus easy režīmā?
e)kādēļ nevajag vadīties pēc auto atstātajām trajektoriju pēdām?
f)kādēļ nevajag mēģināt katrā līkumā pieskārtyies ar celīti zemei?

Nu uzrakstīšu ko es par to visu domāju...

A) labāk spoguļus vispār noņemts - tie traucē pareizi skatīties; saplīst pie kreša; ja nav aizlīmēti - novērš uzmanību un provocē braucēju uz neloģisku rīcību. Vajag turēt savu tempu un trajektoriju - kas būs ātrāks apdzīs tāpat.
B)Lai citi saprastu ko domā darīt, nenobītos, nesāktu apdzīšanu pa nepareizo pusi. Te gan vajadzētu arī pārkārtoties uz trases malu, lai netraucētu citiem, kā arī neatmesties pēkšņi.
C)Kāpēc nevar bremzēt līkumā par "trail braking" neko neesi dzirdējis? Ir dažādi braukšanas stili un daži bremzē līkumos, citi ne.
D)Iesildies pats, iesildi riepas (iesaku arī skatīt diskusiju par spiedieniem) izpēti trasi.
E)Nevajag vadīties ne pēc viena. Katram savs braukšanas stils un tehnika.
F) Celis pie zemes nav pašmērķis (OK, iesācējam ir gan ). Bet, ja viss iet kā vajag, celis automātiski ir pie zemes praktiski katrā līkumā.

Būtu arī interesanti dzirdēt Kidd domas...


viss tas pats tik par bremzēšanu līkumos manas domas atšķiras. Kādēļ? jo iesācējam tā lielākoties būs biete. Celis pie zemes - man, kā iesācējam tas bija pašmērķis, kamēr lēnākā līkumā nenoliku uz mutes un instruktors nepastāstīja, ka ne vienmēr tam celim ir jārīvē to asfaltu


-----------------
Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333

Offline

deMarco
14. May 2012, 10:01#2282

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Neredzu problēmu kāpēc būtu jābietē ar bremzēšanu. Ja nesaprot, ka bremzēm nav tikai on/off pozīcija tad tāpat nekas ar to braukšanu nesanāks...
Celītis pie zemes jau ir vairāk indikators un nav uz tā jābalstās (ja nu vienīgi, izslīdot riepām var ko dažreiz saglābt). "Sataustam" zemi un tad piepaceļam lai tikai justu kas notiek. Savādāk baigi dārgi sanāk

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

StraiF
14. May 2012, 10:35#2283

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams


14 May 2012, 10:01:20 deMarco rakstīja:
Neredzu problēmu kāpēc būtu jābietē ar bremzēšanu.


Visu to nosaka skill level. Sākumā to iesaciem mož arī nevajag meģināt. Jo saistīts ar priekšejas dakšas regulešanu.

[ Šo ziņu laboja StraiF, 14 May 2012, 10:36:55 ]



-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

user
14. May 2012, 10:53#2284

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 209

Braucu ar: z750


14 May 2012, 10:01:20 deMarco rakstīja:
Neredzu problēmu kāpēc būtu jābietē ar bremzēšanu. Ja nesaprot, ka bremzēm nav tikai on/off pozīcija tad tāpat nekas ar to braukšanu nesanāks...
Celītis pie zemes jau ir vairāk indikators un nav uz tā jābalstās (ja nu vienīgi, izslīdot riepām var ko dažreiz saglābt). "Sataustam" zemi un tad piepaceļam lai tikai justu kas notiek. Savādāk baigi dārgi sanāk


vispār interesanta diskusija! es ka iesācējs daudz ko nerubīju vasarā arī jābrauc uz trasi būs trenēties
bet par to bremzēšanu un paātrināšanos līkumos - skatījos kaut kādu vido, kur saka - līkumos vienmēr paātrinies vienmērīgi utt.. bet ko darīt, ja ļoti garš līkums? un beigās paliek vēl asāks? sanāk, ka nevar visu laiku paātrināties? kādā veidā bremzēt tajā līkumā, lai nenoliktos? gandrīz taisni aizbraucu, jo bail bremzēt bija līkumā knapi sagāju..
ko vispār sakiet par bremzēšanu ar ātrumiem? ar mašīnu tas ir normāli? kā ar moci?

Offline

TB
14. May 2012, 10:59#2285

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Ja zini, ka līkums aizverās, tad nepaātrinies tik daudz, lai nav par ātru, maigi atmeties, lai nav asas kustības uns smaguma centra maiņas, maigi piebremzē vai arī cel augšā moci, nobremzē un vuldi atkal līkumā Izvēlies drošu trajektoriju un pareizu!
Aizej pie Shkapara pamācies, tas ir lētāk nekā aiz nezināšanas nobietēt

Offline

zazzaa
14. May 2012, 11:00#2286

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


14 May 2012, 10:53:57 user rakstīja:

14 May 2012, 10:01:20 deMarco rakstīja:
Neredzu problēmu kāpēc būtu jābietē ar bremzēšanu. Ja nesaprot, ka bremzēm nav tikai on/off pozīcija tad tāpat nekas ar to braukšanu nesanāks...
Celītis pie zemes jau ir vairāk indikators un nav uz tā jābalstās (ja nu vienīgi, izslīdot riepām var ko dažreiz saglābt). "Sataustam" zemi un tad piepaceļam lai tikai justu kas notiek. Savādāk baigi dārgi sanāk


vispār interesanta diskusija! es ka iesācējs daudz ko nerubīju vasarā arī jābrauc uz trasi būs trenēties
bet par to bremzēšanu un paātrināšanos līkumos - skatījos kaut kādu vido, kur saka - līkumos vienmēr paātrinies vienmērīgi utt.. bet ko darīt, ja ļoti garš līkums? un beigās paliek vēl asāks? sanāk, ka nevar visu laiku paātrināties? kādā veidā bremzēt tajā līkumā, lai nenoliktos? gandrīz taisni aizbraucu, jo bail bremzēt bija līkumā knapi sagāju..
ko vispār sakiet par bremzēšanu ar ātrumiem? ar mašīnu tas ir normāli? kā ar moci?
ar ātrumiem bremzējot jābūt uzmanīgam, ka pakaļu neiznes, ja ir slipper cluch, tad var diezgan droši, bet man ar sumo reāli pakaļu sanes strauji parmetoties uz leju (stock sajūgs, laikam jāmekle slippers)

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

TB
14. May 2012, 11:06#2287

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Sajūgu var arī pieslidināt, lai maigāk kā arī lieli lomu spēlē starpgāzīte

Offline

user
14. May 2012, 11:07#2288

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 209

Braucu ar: z750


14 May 2012, 11:00:26 zazzaa rakstīja:
ar ātrumiem bremzējot jābūt uzmanīgam, ka pakaļu neiznes, ja ir slipper cluch, tad var diezgan droši, bet man ar sumo reāli pakaļu sanes strauji parmetoties uz leju (stock sajūgs, laikam jāmekle slippers)


jā man arī to pakaļu nēsā, bet tas neliekas nekas traks.. panēsā jau bet nekas slikts nenotiek it kā..

Offline

deMarco
14. May 2012, 11:08#2289

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

SuMo (viencilindriniekiem) un "twiniem" ir stiprāka motora bremze kā R4. Vispār jau sportisti griež lielāku tukšgaitu, lai motora bremze būtu minimālāka (es gan to nedaru, jo braukāju arī pa ielu).
Ja ir līkums ar samazinošos rādiusu - vai nu izbrauc nedaudz atmetoties (izmantojot motora bremzi), vai arī minimāli "pavelk" priekšējo bremzi. Vispār jau pareizi droši vien būtu bremzēt ar pakaļu tikai to skilu gan ir ilgi un dikti jāatstrādā kamēr izkož.
Ja jūt ka stipri pa ātru ieiets līkumā un jau ir sasvērts - atsever atpakaļ, straujāk nobremzē un gulda atkal

Manuprāt arī iesācējiem jau nav tik traki ar to bremzēšanu. Ne pie viena kursos neesmu gājis, bet ar bremzi vienmēr esmu bijis vairāk vai mazāk draugos. Jāiemācās "izjust" ko dara priekša un jādarbojas ar galvu

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

user
14. May 2012, 11:11#2290

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 209

Braucu ar: z750

un kā tieksim GP1 vīri brauc līkumu sacenēs, kur svarīga katra sekundes simtdaļa, ja ir, piemēram, tāds liels līkums, kurš ir ļoti garš un paliek asāks beigās?

Offline

TB
14. May 2012, 11:18#2291

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

1. viņi piedzima ar moci kopā
2. bremzē ar abām
3. viņiem ir elektronika, kas palīdz
4. viņi trennējās katru dienu dažādās nodarbībās un viņiem tas ir darbs neviss izklaide

Patiesībā ir vērts pastudēt fiziku un spēkus, daudzas lietas kļūst skaidras no teorijas viedokļa un pēc tam praksē vieglāk analizēt situāciju

Offline

StraiF
14. May 2012, 12:49#2292

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams

Drīz jūsu diskusija aiziejes tupikā vai pārversies uz spamu.

Es vel reiz saku, labaka apmācība notiek tikai uz trases.

www.durka.lv sadaļa 'motoskola'



-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

kidd
14. May 2012, 13:00#2293

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R


14 May 2012, 10:35:44 StraiF rakstīja:

14 May 2012, 10:01:20 deMarco rakstīja:
Neredzu problēmu kāpēc būtu jābietē ar bremzēšanu.


Visu to nosaka skill level. Sākumā to iesaciem mož arī nevajag meģināt. Jo saistīts ar priekšejas dakšas regulešanu.


tiesi tā - iesācējam un nezinātājam ir lielākas iespējas nobietēt lietojot priekšējās bremzes guļoties līkumā. Un pretejo man neiestāstīs neviens prakse, prakse un vēlreiz prakse..

Offline

panika_
14. May 2012, 15:18#2294

Kopš: 01. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 539

Braucu ar: bandit

garie likumi ir labakais mizejnerva kutinatajs meginu iziet neatmetot, uz beigam pati jautriba, kad atrums liels, likums nebeidzas, un vienigais, ko var darit, ir iegulties vel dzilak un vel nedaudz iedot gaziti tads mazohisms sanak, bet beigas laimigas (ja apakshvelja vel sausa)

-----------------
www.fotOblog.lv

Offline

zazzaa
14. May 2012, 19:43#2295

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


10 May 2012, 15:29:38 motoaplis rakstīja:
Ceturtdien, 10.05.2012, 18:15 - 19:15, treniņš pa LIELO MOTO TRASI un KARTODROMU.

Treniņu grafiks 2012:
http://motoaplis.lv/kalendars_treninu.php

Svaigākā infa par treniņiem:
http://motoaplis.lv/trenini.php

Cik Biķerniekos trenniņš maksā? Lapās neatradu info rakstits Moto treniņa cena
Cena pagaidām vēl nav zināma.

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

shkapars
14. May 2012, 19:50#2296

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

pa lielo ir 12 Ls

Offline

zazzaa
14. May 2012, 19:52#2297

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen

man ar SuMo laikam vairāk vajadzētu mazo kartinga + vēl iesācejs
12 tas par stundu?

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

shkapars
14. May 2012, 20:03#2298

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

jā, par sundu, jo tikai stundu jau treniņš arī ir. pa kartindzeni nezinu, kāds cits varēs pateikt

Offline

jurro
14. May 2012, 20:17#2299

Kopš: 16. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: S1000RR-SRF edition


14 May 2012, 20:03:44 shkapars rakstīja:
jā, par sundu, jo tikai stundu jau treniņš arī ir. pa kartindzeni nezinu, kāds cits varēs pateikt

Kartodroms 7.00

-----------------
Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333

Offline

zazzaa
14. May 2012, 20:47#2300

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen

ok Paldies, bus rit jaaizbrauc pavizināties

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline