Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Slēgtas teritorijas/trases treniņiem
Autors | Ziņojums |
jurro | | Kopš: 16. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: S1000RR-SRF edition
|
14 May 2012, 07:55:11 kidd rakstīja:
14 May 2012, 01:28:18 deMarco rakstīja:
13 May 2012, 23:49:13 kidd rakstīja:
a) kādēļ nedrīkst atstāt spoguļus vaļā?
b) kādēļ muļķīgi jārāda ar roku, kad nobrauc no trases?
c)kādēļ ir jābremzē pirms līkuma, nevis tajā?
d) kādēļ ir vēlams pirms dragāšanas izbliezt pāris apļus easy režīmā?
e)kādēļ nevajag vadīties pēc auto atstātajām trajektoriju pēdām?
f)kādēļ nevajag mēģināt katrā līkumā pieskārtyies ar celīti zemei?
Nu uzrakstīšu ko es par to visu domāju...
A) labāk spoguļus vispār noņemts - tie traucē pareizi skatīties; saplīst pie kreša; ja nav aizlīmēti - novērš uzmanību un provocē braucēju uz neloģisku rīcību. Vajag turēt savu tempu un trajektoriju - kas būs ātrāks apdzīs tāpat.
B)Lai citi saprastu ko domā darīt, nenobītos, nesāktu apdzīšanu pa nepareizo pusi. Te gan vajadzētu arī pārkārtoties uz trases malu, lai netraucētu citiem, kā arī neatmesties pēkšņi.
C)Kāpēc nevar bremzēt līkumā par "trail braking" neko neesi dzirdējis? Ir dažādi braukšanas stili un daži bremzē līkumos, citi ne.
D)Iesildies pats, iesildi riepas (iesaku arī skatīt diskusiju par spiedieniem) izpēti trasi.
E)Nevajag vadīties ne pēc viena. Katram savs braukšanas stils un tehnika.
F) Celis pie zemes nav pašmērķis (OK, iesācējam ir gan ). Bet, ja viss iet kā vajag, celis automātiski ir pie zemes praktiski katrā līkumā.
Būtu arī interesanti dzirdēt Kidd domas...
viss tas pats tik par bremzēšanu līkumos manas domas atšķiras. Kādēļ? jo iesācējam tā lielākoties būs biete. Celis pie zemes - man, kā iesācējam tas bija pašmērķis, kamēr lēnākā līkumā nenoliku uz mutes un instruktors nepastāstīja, ka ne vienmēr tam celim ir jārīvē to asfaltu
----------------- Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333 | Offline | | |
deMarco | | Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| Neredzu problēmu kāpēc būtu jābietē ar bremzēšanu. Ja nesaprot, ka bremzēm nav tikai on/off pozīcija tad tāpat nekas ar to braukšanu nesanāks...
Celītis pie zemes jau ir vairāk indikators un nav uz tā jābalstās (ja nu vienīgi, izslīdot riepām var ko dažreiz saglābt). "Sataustam" zemi un tad piepaceļam lai tikai justu kas notiek. Savādāk baigi dārgi sanāk
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas | Offline | | |
StraiF | | Kopš: 06. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1838
Braucu ar: power of dreams
|
14 May 2012, 10:01:20 deMarco rakstīja:
Neredzu problēmu kāpēc būtu jābietē ar bremzēšanu.
Visu to nosaka skill level. Sākumā to iesaciem mož arī nevajag meģināt. Jo saistīts ar priekšejas dakšas regulešanu.[ Šo ziņu laboja StraiF, 14 May 2012, 10:36:55 ]
----------------- BrunoMoto.lv
Bruno Racing Team #379 | Offline | | |
|
user | | Kopš: 24. Apr 2008
Ziņojumi: 209
Braucu ar: z750
|
14 May 2012, 10:01:20 deMarco rakstīja:
Neredzu problēmu kāpēc būtu jābietē ar bremzēšanu. Ja nesaprot, ka bremzēm nav tikai on/off pozīcija tad tāpat nekas ar to braukšanu nesanāks...
Celītis pie zemes jau ir vairāk indikators un nav uz tā jābalstās (ja nu vienīgi, izslīdot riepām var ko dažreiz saglābt). "Sataustam" zemi un tad piepaceļam lai tikai justu kas notiek. Savādāk baigi dārgi sanāk
vispār interesanta diskusija! es ka iesācējs daudz ko nerubīju vasarā arī jābrauc uz trasi būs trenēties
bet par to bremzēšanu un paātrināšanos līkumos - skatījos kaut kādu vido, kur saka - līkumos vienmēr paātrinies vienmērīgi utt.. bet ko darīt, ja ļoti garš līkums? un beigās paliek vēl asāks? sanāk, ka nevar visu laiku paātrināties? kādā veidā bremzēt tajā līkumā, lai nenoliktos? gandrīz taisni aizbraucu, jo bail bremzēt bija līkumā knapi sagāju..
ko vispār sakiet par bremzēšanu ar ātrumiem? ar mašīnu tas ir normāli? kā ar moci? | Offline | | |
TB | | Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
| Ja zini, ka līkums aizverās, tad nepaātrinies tik daudz, lai nav par ātru, maigi atmeties, lai nav asas kustības uns smaguma centra maiņas, maigi piebremzē vai arī cel augšā moci, nobremzē un vuldi atkal līkumā Izvēlies drošu trajektoriju un pareizu!
Aizej pie Shkapara pamācies, tas ir lētāk nekā aiz nezināšanas nobietēt | Offline | | |
zazzaa | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3334
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
|
14 May 2012, 10:53:57 user rakstīja:
14 May 2012, 10:01:20 deMarco rakstīja:
Neredzu problēmu kāpēc būtu jābietē ar bremzēšanu. Ja nesaprot, ka bremzēm nav tikai on/off pozīcija tad tāpat nekas ar to braukšanu nesanāks...
Celītis pie zemes jau ir vairāk indikators un nav uz tā jābalstās (ja nu vienīgi, izslīdot riepām var ko dažreiz saglābt). "Sataustam" zemi un tad piepaceļam lai tikai justu kas notiek. Savādāk baigi dārgi sanāk
vispār interesanta diskusija! es ka iesācējs daudz ko nerubīju vasarā arī jābrauc uz trasi būs trenēties
bet par to bremzēšanu un paātrināšanos līkumos - skatījos kaut kādu vido, kur saka - līkumos vienmēr paātrinies vienmērīgi utt.. bet ko darīt, ja ļoti garš līkums? un beigās paliek vēl asāks? sanāk, ka nevar visu laiku paātrināties? kādā veidā bremzēt tajā līkumā, lai nenoliktos? gandrīz taisni aizbraucu, jo bail bremzēt bija līkumā knapi sagāju..
ko vispār sakiet par bremzēšanu ar ātrumiem? ar mašīnu tas ir normāli? kā ar moci?
ar ātrumiem bremzējot jābūt uzmanīgam, ka pakaļu neiznes, ja ir slipper cluch, tad var diezgan droši, bet man ar sumo reāli pakaļu sanes strauji parmetoties uz leju (stock sajūgs, laikam jāmekle slippers)
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline | | |
TB | | Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
| Sajūgu var arī pieslidināt, lai maigāk kā arī lieli lomu spēlē starpgāzīte | Offline | | |
user | | Kopš: 24. Apr 2008
Ziņojumi: 209
Braucu ar: z750
|
14 May 2012, 11:00:26 zazzaa rakstīja:
ar ātrumiem bremzējot jābūt uzmanīgam, ka pakaļu neiznes, ja ir slipper cluch, tad var diezgan droši, bet man ar sumo reāli pakaļu sanes strauji parmetoties uz leju (stock sajūgs, laikam jāmekle slippers)
jā man arī to pakaļu nēsā, bet tas neliekas nekas traks.. panēsā jau bet nekas slikts nenotiek it kā.. | Offline | | |
deMarco | | Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| SuMo (viencilindriniekiem) un "twiniem" ir stiprāka motora bremze kā R4. Vispār jau sportisti griež lielāku tukšgaitu, lai motora bremze būtu minimālāka (es gan to nedaru, jo braukāju arī pa ielu).
Ja ir līkums ar samazinošos rādiusu - vai nu izbrauc nedaudz atmetoties (izmantojot motora bremzi), vai arī minimāli "pavelk" priekšējo bremzi. Vispār jau pareizi droši vien būtu bremzēt ar pakaļu tikai to skilu gan ir ilgi un dikti jāatstrādā kamēr izkož.
Ja jūt ka stipri pa ātru ieiets līkumā un jau ir sasvērts - atsever atpakaļ, straujāk nobremzē un gulda atkal
Manuprāt arī iesācējiem jau nav tik traki ar to bremzēšanu. Ne pie viena kursos neesmu gājis, bet ar bremzi vienmēr esmu bijis vairāk vai mazāk draugos. Jāiemācās "izjust" ko dara priekša un jādarbojas ar galvu
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas | Offline | | |
user | | Kopš: 24. Apr 2008
Ziņojumi: 209
Braucu ar: z750
| un kā tieksim GP1 vīri brauc līkumu sacenēs, kur svarīga katra sekundes simtdaļa, ja ir, piemēram, tāds liels līkums, kurš ir ļoti garš un paliek asāks beigās? | Offline | | |
TB | | Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
| 1. viņi piedzima ar moci kopā
2. bremzē ar abām
3. viņiem ir elektronika, kas palīdz
4. viņi trennējās katru dienu dažādās nodarbībās un viņiem tas ir darbs neviss izklaide
Patiesībā ir vērts pastudēt fiziku un spēkus, daudzas lietas kļūst skaidras no teorijas viedokļa un pēc tam praksē vieglāk analizēt situāciju | Offline | | |
StraiF | | Kopš: 06. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1838
Braucu ar: power of dreams
| Drīz jūsu diskusija aiziejes tupikā vai pārversies uz spamu.
Es vel reiz saku, labaka apmācība notiek tikai uz trases.
www.durka.lv sadaļa 'motoskola'
----------------- BrunoMoto.lv
Bruno Racing Team #379 | Offline | | |
kidd | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 3272
Braucu ar: Kawa ZX6R
|
14 May 2012, 10:35:44 StraiF rakstīja:
14 May 2012, 10:01:20 deMarco rakstīja:
Neredzu problēmu kāpēc būtu jābietē ar bremzēšanu.
Visu to nosaka skill level. Sākumā to iesaciem mož arī nevajag meģināt. Jo saistīts ar priekšejas dakšas regulešanu.
tiesi tā - iesācējam un nezinātājam ir lielākas iespējas nobietēt lietojot priekšējās bremzes guļoties līkumā. Un pretejo man neiestāstīs neviens prakse, prakse un vēlreiz prakse.. | Offline | | |
panika_ | | Kopš: 01. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 539
Braucu ar: bandit
| garie likumi ir labakais mizejnerva kutinatajs meginu iziet neatmetot, uz beigam pati jautriba, kad atrums liels, likums nebeidzas, un vienigais, ko var darit, ir iegulties vel dzilak un vel nedaudz iedot gaziti tads mazohisms sanak, bet beigas laimigas (ja apakshvelja vel sausa)
----------------- www.fotOblog.lv | Offline | | |
zazzaa | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3334
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
|
10 May 2012, 15:29:38 motoaplis rakstīja:
Ceturtdien, 10.05.2012, 18:15 - 19:15, treniņš pa LIELO MOTO TRASI un KARTODROMU.
Treniņu grafiks 2012:
http://motoaplis.lv/kalendars_treninu.php
Svaigākā infa par treniņiem:
http://motoaplis.lv/trenini.php
Cik Biķerniekos trenniņš maksā? Lapās neatradu info rakstits Moto treniņa cena
Cena pagaidām vēl nav zināma.
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| pa lielo ir 12 Ls | Offline | | |
zazzaa | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3334
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
| man ar SuMo laikam vairāk vajadzētu mazo kartinga + vēl iesācejs
12 tas par stundu?
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| jā, par sundu, jo tikai stundu jau treniņš arī ir. pa kartindzeni nezinu, kāds cits varēs pateikt | Offline | | |
jurro | | Kopš: 16. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: S1000RR-SRF edition
|
14 May 2012, 20:03:44 shkapars rakstīja:
jā, par sundu, jo tikai stundu jau treniņš arī ir. pa kartindzeni nezinu, kāds cits varēs pateikt
Kartodroms 7.00
----------------- Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333 | Offline | | |
zazzaa | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3334
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
| ok Paldies, bus rit jaaizbrauc pavizināties
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline | | |
|
|