Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
atomix | | Kopš: 16. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 81
Braucu ar: Grizzly
|
16 Jun 2009, 15:15:58 Sliktais rakstīja:
16 Jun 2009, 15:08:50 Voortex rakstīja:
Kur raut uz ātro manam mocim bremžu klučus, ja BMauto nav...??? Mocis BMW f800s, modelis itkā jauns un nekur citur jau laikam nav vērts meklēt nemaz...
Iebrauc maxmoto, šiem ar kkādi kluči ir, pēc majaslapas skatoties, priekš BMW ar ražo, moš uz vietas ir.
Painteresejies jebkura normala moto veikala, domaju ka kada noteikti bus | Offline | | |
Voortex | | Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14
Braucu ar: M5 un F800S
|
16 Jun 2009, 15:15:58 Sliktais rakstīja:
16 Jun 2009, 15:08:50 Voortex rakstīja:
Kur raut uz ātro manam mocim bremžu klučus, ja BMauto nav...??? Mocis BMW f800s, modelis itkā jauns un nekur citur jau laikam nav vērts meklēt nemaz...
Iebrauc maxmoto, šiem ar kkādi kluči ir, pēc majaslapas skatoties, priekš BMW ar ražo, moš uz vietas ir.
Milzonīgs paldies... itkā pat esot uz vietas un 4x lētāk... | Offline | | |
GR | | Kopš: 10. Apr 2009
Ziņojumi: 805
Braucu ar: zx6r
| Šodien sāka čakarēties otrais gaņģis. Brīžiem metot otrajā liekas brīvenē... Kas tur ir par šaizi? Moš kāds var pateikt? Mo ir zx6r '06 | Offline | | |
|
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| No 1. liekot 2. ?
Nu itkā jau neintrālā meklešana ir uz uz starpgāzi parasti. Moš tu esi sācis savādak slēgties ?!
-----------------
| Offline | | |
rayvex | | Kopš: 11. May 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 113
Braucu ar: Honda Interceptor = VFR800
| Labdien tāda problēma manam rs125 nobeidzās aizmugurējais amortizators kādas varētu būt alternatīvas no kāda cita modeļa motofavarītā sola tikai pēc mēneša a braukt gribas | Offline | | |
martinss | | Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
|
Tad jau ieraksta googlee Peteris Sergis un japiesakaas ciemos pie vinja...
16 Jun 2009, 17:52:33 rayvex rakstīja:
Labdien tāda problēma manam rs125 nobeidzās aizmugurējais amortizators kādas varētu būt alternatīvas no kāda cita modeļa motofavarītā sola tikai pēc mēneša a braukt gribas
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
zet | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
|
15 Jun 2009, 23:36:14 Subbis rakstīja:
Ātrumpārslēga svirai un kārbas asītei šlices aprautas! Kādi ērti risinājumi varētu eksistēt
Varbuut paariet uz citu diametru(partaisot sviruhttp://www.failiem.lv/list.php?i=zzyuki | Offline | | |
mke | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 174
Braucu ar: Kawasaki Ninja ZX6R
| shon peec trakaa 7dienas brauciena nomazgaaju mociiti un tad piedarbinaaju to... skatos kaut kaa it kaa bremzhuguns deg visu laiku, bet gaismas nav iesleegtas. paspaidiiju abas bremzes, nekas nemainiijaas. izsleedzu aizdedzi, padauziiju aizmugures lampu, pieshkjiilu un viss chiki kaut kas kaut kur bija sagaajis uz iiso vai kaut kur iekjiileejies? | Offline | | |
Duke11 | | Kopš: 06. Jun 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 165
Braucu ar: 200 Dual Sport :@:@
|
16 Jun 2009, 23:18:16 mke rakstīja:
shon peec trakaa 7dienas brauciena nomazgaaju mociiti un tad piedarbinaaju to... skatos kaut kaa it kaa bremzhuguns deg visu laiku, bet gaismas nav iesleegtas. paspaidiiju abas bremzes, nekas nemainiijaas. izsleedzu aizdedzi, padauziiju aizmugures lampu, pieshkjiilu un viss chiki kaut kas kaut kur bija sagaajis uz iiso vai kaut kur iekjiileejies?
Varētu būt īsais,no tā mitruma
| Offline | | |
tarinsch-s | | Kopš: 03. Dec 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 323
Braucu ar: honda AFRICA TWIN.-CRF 450-CR250
| SVEICIENS!Ta ari neviens spechuks neatbildeja uz jautajumu. CIK VAJAG GRAMU ELLAS PRIEKSHEJOS SHTOKOS.??????MO YAMAHA TENERA 89gada [ Šo ziņu laboja tarinsch-s, 17 Jun 2009, 10:15:15 ] | Offline | | |
rayvex | | Kopš: 11. May 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 113
Braucu ar: Honda Interceptor = VFR800
| Paldies par Serģi nākošo nedēļu varēšu atkal braukāt | Offline | | |
feciic | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
| Ieslēdzot mocim gaismas, motors pēc kāda brītiņa berot virsū sāk raustīties, tad sāk raustīties arī neberot virsū un beigās noslāpsts. Izslēdzot un ieslēdzot aizdedzi viss atkal kārtībā. Braucot bez gaismām tāds gļuks nav novērots. Plus vel vakar bija kad braucot ar gaismām motors noslāpst, spidometrs nodziest, paliek tikai tālās gaismas lampiņa. Izslēdzot un ieslēdzot aizdedzi atkal viss labi. Tukšgaitā ar gaismām rūc normāli, vadus arī itkā visus izraustīju un nekontaktu neatradu.
Kādas idejas? | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
17 Jun 2009, 16:27:03 feciic rakstīja:
Ieslēdzot mocim gaismas, motors pēc kāda brītiņa berot virsū sāk raustīties, tad sāk raustīties arī neberot virsū un beigās noslāpsts. Izslēdzot un ieslēdzot aizdedzi viss atkal kārtībā. Braucot bez gaismām tāds gļuks nav novērots. Plus vel vakar bija kad braucot ar gaismām motors noslāpst, spidometrs nodziest, paliek tikai tālās gaismas lampiņa. Izslēdzot un ieslēdzot aizdedzi atkal viss labi. Tukšgaitā ar gaismām rūc normāli, vadus arī itkā visus izraustīju un nekontaktu neatradu.
Kādas idejas?
Kaut kur gaismu ķēdē daļējs īsais, sakratās un sametās pa taisno, tik jokaini ka drošinātāju nepārdedzina. Kā Tu vari savam izslēgt gaismas? Manam nav tāda opcija.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
17 Jun 2009, 16:27:03 feciic rakstīja:
Ieslēdzot mocim gaismas, motors pēc kāda brītiņa berot virsū sāk raustīties, tad sāk raustīties arī neberot virsū un beigās noslāpsts. Izslēdzot un ieslēdzot aizdedzi viss atkal kārtībā. Braucot bez gaismām tāds gļuks nav novērots. Plus vel vakar bija kad braucot ar gaismām motors noslāpst, spidometrs nodziest, paliek tikai tālās gaismas lampiņa. Izslēdzot un ieslēdzot aizdedzi atkal viss labi. Tukšgaitā ar gaismām rūc normāli, vadus arī itkā visus izraustīju un nekontaktu neatradu.
Kādas idejas?
Neesmu nekāds spečox, bet nu es sāktu ar to, ka pieliktu voltmetru pie accu spailēm un paskatītos, ko tas rāda problēmu brīžos.
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
gynts | | Kopš: 27. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 460
Braucu ar: yamaha xjr1200:
|
17 Jun 2009, 16:34:14 endurists rakstīja:
17 Jun 2009, 16:27:03 feciic rakstīja:
Ieslēdzot mocim gaismas, motors pēc kāda brītiņa berot virsū sāk raustīties, tad sāk raustīties arī neberot virsū un beigās noslāpsts. Izslēdzot un ieslēdzot aizdedzi viss atkal kārtībā. Braucot bez gaismām tāds gļuks nav novērots. Plus vel vakar bija kad braucot ar gaismām motors noslāpst, spidometrs nodziest, paliek tikai tālās gaismas lampiņa. Izslēdzot un ieslēdzot aizdedzi atkal viss labi. Tukšgaitā ar gaismām rūc normāli, vadus arī itkā visus izraustīju un nekontaktu neatradu.
Kādas idejas?
Kaut kur gaismu ķēdē daļējs īsais, sakratās un sametās pa taisno, tik jokaini ka drošinātāju nepārdedzina. Kā Tu vari savam izslēgt gaismas? Manam nav tāda opcija.
domaju sleedzene vareetu buut kad iesleedz lampas, slodze palielinaas un saakn karst kontakti naf kontakta resp arii massa var nebuut uz dzineeju vai kaut kur lurinaaas.driizaak naw kontakta uzkarst nav atdziest ir savienojumus skaties stekerus.[ Šo ziņu laboja gynts, 17 Jun 2009, 16:42:40 ] | Offline | | |
Tobish | | Kopš: 27. Jan 2009
Ziņojumi: 231
Braucu ar: Domīti
|
17 Jun 2009, 16:34:49 Niksons rakstīja:
17 Jun 2009, 16:27:03 feciic rakstīja:
Ieslēdzot mocim gaismas, motors pēc kāda brītiņa berot virsū sāk raustīties, tad sāk raustīties arī neberot virsū un beigās noslāpsts. Izslēdzot un ieslēdzot aizdedzi viss atkal kārtībā. Braucot bez gaismām tāds gļuks nav novērots. Plus vel vakar bija kad braucot ar gaismām motors noslāpst, spidometrs nodziest, paliek tikai tālās gaismas lampiņa. Izslēdzot un ieslēdzot aizdedzi atkal viss labi. Tukšgaitā ar gaismām rūc normāli, vadus arī itkā visus izraustīju un nekontaktu neatradu.
Kādas idejas?
Neesmu nekāds spečox, bet nu es sāktu ar to, ka pieliktu voltmetru pie accu spailēm un paskatītos, ko tas rāda problēmu brīžos.
Lasot šito atceros kā bēru līdz 140kmh Mežciemā ar audjiku, kamēr servismenis ar pieštepselētu kompi(caur kapota šķirbu un logu) pētīja gļukainās elektroniskās štellītes | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
17 Jun 2009, 16:56:16 Tobish rakstīja:
17 Jun 2009, 16:34:49 Niksons rakstīja:
17 Jun 2009, 16:27:03 feciic rakstīja:
Ieslēdzot mocim gaismas, motors pēc kāda brītiņa berot virsū sāk raustīties, tad sāk raustīties arī neberot virsū un beigās noslāpsts. Izslēdzot un ieslēdzot aizdedzi viss atkal kārtībā. Braucot bez gaismām tāds gļuks nav novērots. Plus vel vakar bija kad braucot ar gaismām motors noslāpst, spidometrs nodziest, paliek tikai tālās gaismas lampiņa. Izslēdzot un ieslēdzot aizdedzi atkal viss labi. Tukšgaitā ar gaismām rūc normāli, vadus arī itkā visus izraustīju un nekontaktu neatradu.
Kādas idejas?
Neesmu nekāds spečox, bet nu es sāktu ar to, ka pieliktu voltmetru pie accu spailēm un paskatītos, ko tas rāda problēmu brīžos.
Lasot šito atceros kā bēru līdz 140kmh Mežciemā ar audjiku, kamēr servismenis ar pieštepselētu kompi(caur kapota šķirbu un logu) pētīja gļukainās elektroniskās štellītes
Man jau liekas, ka tur ir kas vairāk par sliktu kontaktu. Tie nevar izprovocēt moča noslāpšanu
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
feciic | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
17 Jun 2009, 16:59:46 Niksons rakstīja:
17 Jun 2009, 16:56:16 Tobish rakstīja:
17 Jun 2009, 16:34:49 Niksons rakstīja:
17 Jun 2009, 16:27:03 feciic rakstīja:
Ieslēdzot mocim gaismas, motors pēc kāda brītiņa berot virsū sāk raustīties, tad sāk raustīties arī neberot virsū un beigās noslāpsts. Izslēdzot un ieslēdzot aizdedzi viss atkal kārtībā. Braucot bez gaismām tāds gļuks nav novērots. Plus vel vakar bija kad braucot ar gaismām motors noslāpst, spidometrs nodziest, paliek tikai tālās gaismas lampiņa. Izslēdzot un ieslēdzot aizdedzi atkal viss labi. Tukšgaitā ar gaismām rūc normāli, vadus arī itkā visus izraustīju un nekontaktu neatradu.
Kādas idejas?
Neesmu nekāds spečox, bet nu es sāktu ar to, ka pieliktu voltmetru pie accu spailēm un paskatītos, ko tas rāda problēmu brīžos.
Lasot šito atceros kā bēru līdz 140kmh Mežciemā ar audjiku, kamēr servismenis ar pieštepselētu kompi(caur kapota šķirbu un logu) pētīja gļukainās elektroniskās štellītes
Man jau liekas, ka tur ir kas vairāk par sliktu kontaktu. Tie nevar izprovocēt moča noslāpšanu
Zo paspēlējos ar testeri-viss itkā čiki. Bez lampām maksimums 14.5 volti ar tuvo, tālo plus bremzi 13,56. Vienīgi dīvaini liekas ka atkarībā no apgriezieniem lēkā tie spriegumi
Varbūt domu gājienam var palīdzēt tas ka vakar mo tika nolikts plakaniski uz granchenes. Pirms tam tāda bēda netika manīta. Jāpaskatās kas vel zem bākas darās.[ Šo ziņu laboja feciic, 17 Jun 2009, 17:07:52 ] | Offline | | |
rinalds2m | | Kopš: 21. Oct 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 281
Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450
|
15 Jun 2009, 16:03:53 dzeksis rakstīja:
15 Jun 2009, 15:52:19 rinalds2m rakstīja:
Sveiciens! Ar šitādu riepu var ieziet TA? Itkā pumpene, bet "direction" ir, "E4" marķējums ir un uzraksts "cross" nekur nav manāms...
--> VĒL BILDES <--
ja uz riepām nav rakstīts - SPORT vai "not use for highway", tad mierīgi iziesi..
Vienā citā forumā saņēmu šādu atbildi:"Protektora virsmai ir jābūt vairāk par atstarpēm starp to."
Tā varētu būt? MK noteikumos neko tamlīdzīgu neatrodu: http://www.likumi.lv/doc.php?id=88101
Varu mēģināt strīdēties, ja inspektors man piesienas pie riepas? | Offline | | |
feciic | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
17 Jun 2009, 18:02:10 rinalds2m rakstīja:
15 Jun 2009, 16:03:53 dzeksis rakstīja:
15 Jun 2009, 15:52:19 rinalds2m rakstīja:
Sveiciens! Ar šitādu riepu var ieziet TA? Itkā pumpene, bet "direction" ir, "E4" marķējums ir un uzraksts "cross" nekur nav manāms...
--> VĒL BILDES <--
ja uz riepām nav rakstīts - SPORT vai "not use for highway", tad mierīgi iziesi..
Vienā citā forumā saņēmu šādu atbildi:"Protektora virsmai ir jābūt vairāk par atstarpēm starp to."
Tā varētu būt? MK noteikumos neko tamlīdzīgu neatrodu: http://www.likumi.lv/doc.php?id=88101
Varu mēģināt strīdēties, ja inspektors man piesienas pie riepas?
Vakar skatē prasīju par šito-jābūt virsū E burtam, kas nozīmē ka ir pielaide lietot uz koplietošanas ceļiem un viss. Man aizmugurējai riepai vidus protektors tāds pats, sāni biku platākām pumpām. Inspektors nemaz īpaši nepētīja kaut gan man nav tas E virsū.
| Offline | | |
|
|