Autors | Ziņojums |
Tomars | 03. Jun 2014, 10:06 | #22761 |
|
Kopš: 29. Mar 2013
No: Kuldīga
Ziņojumi: 4
Braucu ar: Honda Transalp 700
|
03 Jun 2014, 08:45:51 mexa rakstīja:
03 Jun 2014, 08:21:59 Tomars rakstīja:
Problēma sekojošā.
Manam Honda Transalp 700 ir ieķēries tahometrs (kad pastāv ilgāku laiku, tad viņš tur darbojas, bet kad kādu laiku pabrauc, tad ieķeras un paliek vienā stāvoklī, parasti uz kādiem 5 k rpm., arī pēc moča noslāpēšanas viņš paliek ieķērie).
Kādi varētu būt ieteikumi, risinājumi varbūt kādam ir gadījusies līdziga problēma?
Biju Honda Moto, man tur palīdzēt nevarēja.
iespējams jājauc un jāskatās kas ķeras, varbūt tupa bultiņu paspiest uz vienu pusi un viss bet ja jauksi pats tad uzmanīgi
Tur viss ir elektronisks, biju pajaucis un paskatījos, nekā tur nav (vai arī es nesaprotu), varbūt kāds elektriķis var kaut ko ieteikt! |
Offline | |
|
mexa | 03. Jun 2014, 10:35 | #22762 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| nu skaidrs ka elektronisks, bet aizķeršanās ta mehāniska noteikti kkur vainu šķībi vainu kkas atgājis vainu asi pavilkt uz kādu no pusēm, tik jā zin kur tieši ķer
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
lomsz | 03. Jun 2014, 11:45 | #22763 |
|
Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
|
03 Jun 2014, 08:27:15 Karats rakstīja:
Kur varētu piemeklēt motorašāles pēc izmēriem?
Tur izmērīt vesela māksla, ar indikatordiegiem, arī ovāls vai nav kloķenei jāmēra, tā ka ved pie normāla motoru meistara, lai dara, kas māk... Pirms gadiem 15 arī domāju, ka visu māku un tur tak nekā tāda nav, rezultāts bija 2 nokauti XV 1000 dzinēji... |
Offline | |
|
|
sarmands | 03. Jun 2014, 11:51 | #22764 |
|
Kopš: 09. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 148
Braucu ar: Versys 650
| Rizza, ģeņģeris ta pats nav beigts? Man šitā bija - braucu - zem kaut kādiem 2K vai 2,5K apgriezieniem nelādē, aķķa lampa deg panelī, pēc laika izdziest pats panelis un deg tikai visas service lampas. Izrādījās, ka ģeņģim kaput un vajadzeja restaurēt. Tagad, tpu, tpu, tpu, viss ir štokos. Ja ar zaļajiem ir tikts skaidrībā, tad meklē moš vainu ģeņģerī. |
Offline | |
|
Barada | 03. Jun 2014, 11:58 | #22765 |
|
Kopš: 02. Sep 2009
No: Lielvārde
Ziņojumi: 1357
Braucu ar: XL1000V, W163
|
03 Jun 2014, 11:43:11 Rizza rakstīja:
Džeksoni, jautājums tāds: Ja autosam aķi lādē švaki, t.i. panelī lampas nedeg, bet pabraukājot riņķī aķis drīz vien tukšs. Ar ko JŪS sāktu praverku ?
Pārbauditas lietas:
1) Jaunas šokoladkas ar strāvas regulatoru ( viss sborā )
2) no ģeneratora izejošie vadi Ok, zaļais iztīrīts.
3) (+) vads no ģener->starter->aķis pārbaudīts/notīrīts.
Vienīgi tikko ieraudzīju kur (-) klemme skrūvējas pie kuzavas tur biš zaļš un nesmuks,līdz ar ko arī (-)klemme pie aķa bij zaļa - to visu pārbaudīšu.
Principā izskatās, ka tēma ir jau aptverta. nedomāju ka kaut kādi mistiskie bloki ir pipec.. man jau ir zb čakarēties
Paskaties vēl masas vadu dzinējs-virsbūve. Tad iedarbini dzinēju un ar testeri pamēri kas notiek. Tad palūdz kādu lai paslēgā elektro ierīces. Tipa tuvās/tālās gaismas, krāsniņas ventilatoru. Salīdzini mērījumus. +/- nekādu lielo izmaiņu nedrīkst būt. Ja rādījumi izmainās vainīgs ģenģerators (tinumi). Jebšu arī pats akumulators.
P.S. Vienu reizi vaina bija pašā + vadā, no ģeneratora (sadrupis). Nelaida cauri strāvu.
----------------- Piedāvājumā Moto/Auto RockOil smērvielas. |
Offline | |
|
Rizza | 03. Jun 2014, 12:10 | #22766 |
|
Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| Barada paldies par ieteikumu, pārbaudīšu pārējās lietas:AKB-kuzavs un Motors-Kuzavs. |
Offline | |
|
Barada | 03. Jun 2014, 12:34 | #22767 |
|
Kopš: 02. Sep 2009
No: Lielvārde
Ziņojumi: 1357
Braucu ar: XL1000V, W163
|
03 Jun 2014, 12:10:57 Rizza rakstīja:
Barada paldies par ieteikumu, pārbaudīšu pārējās lietas:AKB-kuzavs un Motors-Kuzavs.
Un vēl. Ja ieslēdz aizdedzi panelī jāiedegas akumulatora kontrollampiņai.
Pielaižot dzinēju tai ir jānodziest.
Ja lampiņa nedziest, vai vāji deg - vainīgas oglītes/relejs.
Ja pie aizdedzes kontrollampiņa neiedegas un darbinot dzinēju nedeg - vaina ģeneratorā. Vai nu nav ierosmes (aizdedzes atslēga-ģenerators). Palīga nāks testeris vai kontrollampiņa.
Veiksmes.
----------------- Piedāvājumā Moto/Auto RockOil smērvielas. |
Offline | |
|
Rizza | 03. Jun 2014, 12:38 | #22768 |
|
Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| pārbaudīšu, bet ir tā, ka visas kontrollampas nodziest un ne blāvi nu nekā vairs neiedegas. ķipa viss kulē, bet pa kluso tomēr aķi izēd un vienā brīdī ir čušš
vienu brīdi bij ( kad bij kapitāls zaļai vienā štepselī ) piestartē, viss nodziest, un pēc 10sek atkal iedegas ka nelādē, bet taad tā nav. visticamāk jātiek skaidrībā ar zaļo, es tā čuju ka tur ir 95% problēma. jo masas vads bij zaļs abos galis, gan pie virsbuuves gan pie aķa. |
Offline | |
|
Barada | 03. Jun 2014, 12:43 | #22769 |
|
Kopš: 02. Sep 2009
No: Lielvārde
Ziņojumi: 1357
Braucu ar: XL1000V, W163
| Nu ta baudi aķi ar testeri uz lādēšanu. Bet ja vadu gali zaļi droši, ka arī zem izolācijas ir zaļais. Patīri izolāciju.
----------------- Piedāvājumā Moto/Auto RockOil smērvielas. |
Offline | |
|
termostats | 03. Jun 2014, 15:24 | #22770 |
|
Kopš: 08. Jul 2013
Ziņojumi: 103
Braucu ar: GSX-R 1000 K7
| pēdējā laikā arvien retāk strādā neitrālā indiktors (zaļā lampiņa panelī).. kas varētu būt par iemeslu?
gsxr 1000 K7
paldies |
Offline | |
|
agrais | 03. Jun 2014, 16:01 | #22771 |
|
Kopš: 03. Oct 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 960
Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,
|
03 Jun 2014, 11:43:11 Rizza rakstīja:
Džeksoni, jautājums tāds: Ja autosam aķi lādē švaki, t.i. panelī lampas nedeg, bet pabraukājot riņķī aķis drīz vien tukšs. Ar ko JŪS sāktu praverku ?
Pārbauditas lietas:
1) Jaunas šokoladkas ar strāvas regulatoru ( viss sborā )
2) no ģeneratora izejošie vadi Ok, zaļais iztīrīts.
3) (+) vads no ģener->starter->aķis pārbaudīts/notīrīts.
Vienīgi tikko ieraudzīju kur (-) klemme skrūvējas pie kuzavas tur biš zaļš un nesmuks,līdz ar ko arī (-)klemme pie aķa bij zaļa - to visu pārbaudīšu.
Principā izskatās, ka tēma ir jau aptverta. nedomāju ka kaut kādi mistiskie bloki ir pipec.. man jau ir zb čakarēties
Nam kādreiz vienam franču auto līdzīgi bija, nekādīgi nevarēja atrast kas pa vainu.Itkā lādē, brīžiem atkal nelādē kā vajag. Atrisinājās tā lieta tād kad uz ceļa škivoka viena daļa nokrita. izrādās ka škivoks sastāvēja no divām daļām,ārējās un iekšējās. savienojuma vietā laikam kautkas līdzīgs gumijai bija .Tad nu kādu laiku tur notika izslīdēšana, brīžiem vairāk, brīžiem mazāk. Līdz ar to siksnas visu griež, bet uzdodot gāzi sāk nedaudz izsļidēt savstarpēji tās škivoka divas daļas. Un tā pamazām aķis tika izēsts tukšs... Itkā Audi ar kaut kādiem motoriem tāda'problēma gadoties, varbūt vēl kādam .Es toreiz tupa sametināju kopā, dažus gadus turēja, tad pārdevu....
Tagad atcerējos- man brīvgaitā lādēšana mērot bija normāla, bet palielinot apgriezienus spriegums kritās. Toreiz vairākus elektriķus apmeklēju, neviens neko atrast nevarēja...Pēc tam, kad jau vaina bija konstatēta, ar vienu runājos. Nu tad viņš atcerējās ka bija par tādu lietu dzirdējis...Pirms tam arī nomainīju ģeneratoru, akumulatoru, vadiem cauri izgāju.... [ Šo ziņu laboja agrais, 04 Jun 2014, 00:18:27 ] |
Offline | |
|
nk | 03. Jun 2014, 17:33 | #22772 |
|
Kopš: 11. Sep 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 473
Braucu ar: Āfriku
|
02 Jun 2014, 22:28:05 mexa rakstīja:
lai slīd, tipa ziepes. lai hermetizēt ja rūsa vai piem līks disks tad liek speciālo hermētiķi
Paldies Būs jāprovē ar to pašu zeķūdeni |
Offline | |
|
mexa | 03. Jun 2014, 18:27 | #22773 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
03 Jun 2014, 15:24:55 termostats rakstīja:
pēdējā laikā arvien retāk strādā neitrālā indiktors (zaļā lampiņa panelī).. kas varētu būt par iemeslu?
gsxr 1000 K7
paldies
ņem un baudi ar testeri neitrālā kontaktu, ja lampiņa nedeg bet uz massu testeris rāda meklē vainu vados vai savienojumos kas uzpeld. ja arī pretestību nerāda vai rāda palielu tad kontakts ir netīrs un viņš ir jātīra. mēra atvienojot vadu no kontakta.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
zet | 03. Jun 2014, 21:06 | #22774 |
|
Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
|
03 Jun 2014, 12:38:26 Rizza rakstīja:
pārbaudīšu, bet ir tā, ka visas kontrollampas nodziest un ne blāvi nu nekā vairs neiedegas. ķipa viss kulē, bet pa kluso tomēr aķi izēd un vienā brīdī ir čušš
vienu brīdi bij ( kad bij kapitāls zaļai vienā štepselī ) piestartē, viss nodziest, un pēc 10sek atkal iedegas ka nelādē, bet taad tā nav. visticamāk jātiek skaidrībā ar zaļo, es tā čuju ka tur ir 95% problēma. jo masas vads bij zaļs abos galis, gan pie virsbuuves gan pie aķa.
Ja uz klemmēm bieži zaļums vai baltums piemetas, tad āķis nav vesels. |
Offline | |
|
maniac | 03. Jun 2014, 21:19 | #22775 |
|
Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5169
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
03 Jun 2014, 21:06:03 zet rakstīja:
03 Jun 2014, 12:38:26 Rizza rakstīja:
pārbaudīšu, bet ir tā, ka visas kontrollampas nodziest un ne blāvi nu nekā vairs neiedegas. ķipa viss kulē, bet pa kluso tomēr aķi izēd un vienā brīdī ir čušš
vienu brīdi bij ( kad bij kapitāls zaļai vienā štepselī ) piestartē, viss nodziest, un pēc 10sek atkal iedegas ka nelādē, bet taad tā nav. visticamāk jātiek skaidrībā ar zaļo, es tā čuju ka tur ir 95% problēma. jo masas vads bij zaļs abos galis, gan pie virsbuuves gan pie aķa.
Ja uz klemmēm bieži zaļums vai baltums piemetas, tad āķis nav vesels.
Ir kāds "zinātnisks" pamatojums? Izņrmot,ka slikts kontakts... |
Offline | |
|
EDX | 03. Jun 2014, 22:17 | #22776 |
|
Kopš: 24. Nov 2009
Ziņojumi: 147
Braucu ar: Yam YZ290F; Husky SMR 510, Suz V-Strom650, Yam FJR 1300 u.c.
| Nu vīri palīdz ar padomu!
Dots - Husqvarna SMR 510 '08 FI
Pie straujas bremzēšanas (aka Stoppie, bet var pat nebūt uz viena rata, vienkārši strauja bremzēšana)noslāpst. Burtiski uzreiz kā beidz bremzēt sit pa starteri un atkal aiziet.
Sajūta tāda, ka degviela bākā aizskrien un sūknis nevar sasūkt, bet agrāk tā nebija. Pārbaudīts arī ar pilnu bāku.
Kritiena sensors atvienots, viss tā pat.
Idejas, padomi?
----------------- It's all about fun.... |
Offline | |
|
seriqous | 03. Jun 2014, 22:30 | #22777 |
|
Kopš: 03. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 573
Braucu ar: Moto
| Šodien pazuda lādēšana. Tagad skatoties ieraudzīju,ka lādēšanas relejs drūmi slist. Kas varētu būt par vainu?
Relejs izbeidzies?
Paldies |
Offline | |
|
retrokurmis | 03. Jun 2014, 23:00 | #22778 |
|
Kopš: 17. Feb 2014
Ziņojumi: 65
Braucu ar:
| Sveiki, ir problēma ar lifanu. Lieta tāda, ka uzliku citu aizdedzi, visi vadi ir 100% pareizi salikti, strāva ir (kurbulējot ap 10v rāda), pa nagiem dod stipri. Viss ir tā ka būtu jāiet, bet lai vai kā stumtu vai kurbulētu dzirksteles nav. Sveces ir pārbaudītas vairākas gan tādas kuras pirmstam gāja, gan jaunas. Kur varētu būt problēma? Aizdedzes spoles arī jau 3 paŗbaudītas. Kur varētu būt vaina? |
Offline | |
|
mexa | 03. Jun 2014, 23:12 | #22779 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| zaļais uz aķa var būt no vara un slikta kontakta ar to. vainu tek aķis un tiek uz klemmēm , vienīgā aķa vaina... slikti turošs jeg kapacitāti pazaudējis aķis nesāks te tagad "rūsēt"
EDX-tev taču sprausla? sūknis ārā? ja tā tad piebaro kaut no pudeles kārtīgi, varbūt bākā sūds kas aizsprosto kanālu piemēram, vai kkur citur... redzēts ka no bākas filtra plastmasas sūds tika sūknī... nu itkā nesabeidza domāju ka būs kkur kāds sūdiņš kas met ciet pirmssūkņa kanālu, tas manas domas
ja nelādē tad 90% ka RR, pārējie procenti uz sliktu kontaktu. ar testeri nobaudi vai uz aķi vadi labi zvanās un rāda 0 omus. a citādi meklē rokā jaunu RR, ķīnas mopēdu releji, nu to lielāko kubatūru mēdz arī kalpot, mēdz mēnesi noturēt... čoms ebajā ieķēra vienu pa nedārgo, pagaidām iet labi
ar testeri var provēt noteikt vai slēdzis ok, atvienot kontaktu un pēc manuāļa skatoties zvanīt vadus, kko vairāk uzzinās. ja aizdedzes restarts labo šo joku tad elektronikai tev tur, mehānikas nav. varbūt zaļais vai vads ielūza... testeri vajadzēs ja gribi pats burties. ja ne slēdzī tad pavarotu "smadzene" iespējams kirdik, varbūt sīkums kāds
smadzene ir kkāda viņam? iedo studijā slēguma shēmu, lai zin kā tev tur ir kas. barošana mērīta tukšgaitā, tobiš bez slodzes noteikti es domāju, pieslēdz nelielu slodzi, pamēri tad. shēmu iedo padomāsim kur vaina ja toč 100% pareizi saslēdzi, kur parasti visa vaina ir tajos 100%
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
retrokurmis | 03. Jun 2014, 23:22 | #22780 |
|
Kopš: 17. Feb 2014
Ziņojumi: 65
Braucu ar:
|
Slēdzās viss pie šāda cdi, slēdzu pēc šādas shēmas un citiem ķīniešu īpašniekiem ir tāpat saslēgts un viss iet http://img.auctiva.com/imgdata/4/7/8/9/5/1/webi...614_o.jpg?nc=480
[ Šo ziņu laboja retrokurmis, 03 Jun 2014, 23:22:40 ] |
Offline | |
|