Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
maniac
28. May 2014, 10:30#22701

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5169

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


27 May 2014, 16:45:58 fredijz rakstīja:
Nesen iegādājos Suzuki dr650 94', kā jau nākas uzreiz nomainīju motoreļļu, pa pāris mēnešiem esmu nobraucis ap 2k kilometru, vakar pamanīju, ka eļļas līmenis nav pat uz minimuma.. iegāzu 1l, tagad rāda, ka ir max.. Vai tas ir normāli, ka tik īsā laika posmā tik daudz eļļu rij?

Izskatās, ka jāmaina arī ķēde+zobrati jo pie augstākiem abgriezienem sāk pārlekt, būšu pateicīgs ja ieteiksiet kādu ķēdi izvēlēties, jo cenu piedāvājums ir ļoi plašā diapazonā..

Iepriekš paldies!

Varbūt nemaz nerij? DR-am eļļa un tausts rāmī? Tad jāmēra, kā teikts instrukcijā. Piem.: XT teikts, ka pēc 1 minūtes. Ilgāk stāvot, eļļa var satecēt karterī. Pamēģini nomainīt, ievērojot noteiktos daudzumus, tad padarbināt un pamērīt.
P.S.Es arī iesākumā biju nesaprašanā - ta pa daudz, ta pa maz...

Offline

partijnieks
28. May 2014, 10:40#22702

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6


27 May 2014, 16:45:58 fredijz rakstīja:
Nesen iegādājos Suzuki dr650 94', kā jau nākas uzreiz nomainīju motoreļļu, pa pāris mēnešiem esmu nobraucis ap 2k kilometru, vakar pamanīju, ka eļļas līmenis nav pat uz minimuma.. iegāzu 1l, tagad rāda, ka ir max.. Vai tas ir normāli, ka tik īsā laika posmā tik daudz eļļu rij?

Izskatās, ka jāmaina arī ķēde+zobrati jo pie augstākiem abgriezienem sāk pārlekt, būšu pateicīgs ja ieteiksiet kādu ķēdi izvēlēties, jo cenu piedāvājums ir ļoi plašā diapazonā..

Iepriekš paldies!


Ja uz 2000 km litrs, tad nav pa ko satraukties - močī tik, jo tik sirms mocis kā tavs eļļu neēd tikai tad, kad tā ir jau beigusies.. pārbaudi tik līmeni ik pa laikam.


-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline

RadekSkylark
28. May 2014, 13:04#22703

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8


28 May 2014, 10:30:04 maniac rakstīja:

27 May 2014, 16:45:58 fredijz rakstīja:
Nesen iegādājos Suzuki dr650 94', kā jau nākas uzreiz nomainīju motoreļļu, pa pāris mēnešiem esmu nobraucis ap 2k kilometru, vakar pamanīju, ka eļļas līmenis nav pat uz minimuma.. iegāzu 1l, tagad rāda, ka ir max.. Vai tas ir normāli, ka tik īsā laika posmā tik daudz eļļu rij?

Izskatās, ka jāmaina arī ķēde+zobrati jo pie augstākiem abgriezienem sāk pārlekt, būšu pateicīgs ja ieteiksiet kādu ķēdi izvēlēties, jo cenu piedāvājums ir ļoi plašā diapazonā..

Iepriekš paldies!

Varbūt nemaz nerij? DR-am eļļa un tausts rāmī? Tad jāmēra, kā teikts instrukcijā. Piem.: XT teikts, ka pēc 1 minūtes. Ilgāk stāvot, eļļa var satecēt karterī. Pamēģini nomainīt, ievērojot noteiktos daudzumus, tad padarbināt un pamērīt.
P.S.Es arī iesākumā biju nesaprašanā - ta pa daudz, ta pa maz...


Tieši gribēju rakstīts... Man dominatoram arī eļļa rāmī jālej, arī štoks rāmī... Pēc manuāļa jāpadaribna pāris minūtes, jānoslāpē, jāļauj pastāvēt pāris minūtes un tad jāskatās līmenis...

Esmu ievērojis, ka manam mocim kkas ar šito sistēmu nav kārtībā, jo pēc parastas padarbināšanas brīvgaitā ne vienmēr eļļa atgriežas rāmī... ja pabrauc normāli kādas 5-10min tad pēc apstāšanās un ~5min viss ir bumbās... Grūti teikt kāpēc tā.

Negantelis bija ieteicis padarbināt ~30sec-1min (brīvgaitā) tad līdz ar noslāpēšanu ātri raut štoku ārā un skatīties - vienmēr bija līmenis, tāds, kāds apmēram ir arī pēc brītiņa normālas pabraukšanas... Pietam, ka šādi ātri izrauju štoku var pilnīgi dzirdēt "buļ buļ buļ" kā visa eļļa satek dzinējā...

Offline

fredijz
28. May 2014, 13:26#22704

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 207

Braucu ar: KTM690EnduroR, HD Fatboy


28 May 2014, 13:04:31 RadekSkylark rakstīja:

28 May 2014, 10:30:04 maniac rakstīja:

27 May 2014, 16:45:58 fredijz rakstīja:
Nesen iegādājos Suzuki dr650 94', kā jau nākas uzreiz nomainīju motoreļļu, pa pāris mēnešiem esmu nobraucis ap 2k kilometru, vakar pamanīju, ka eļļas līmenis nav pat uz minimuma.. iegāzu 1l, tagad rāda, ka ir max.. Vai tas ir normāli, ka tik īsā laika posmā tik daudz eļļu rij?

Izskatās, ka jāmaina arī ķēde+zobrati jo pie augstākiem abgriezienem sāk pārlekt, būšu pateicīgs ja ieteiksiet kādu ķēdi izvēlēties, jo cenu piedāvājums ir ļoi plašā diapazonā..

Iepriekš paldies!

Varbūt nemaz nerij? DR-am eļļa un tausts rāmī? Tad jāmēra, kā teikts instrukcijā. Piem.: XT teikts, ka pēc 1 minūtes. Ilgāk stāvot, eļļa var satecēt karterī. Pamēģini nomainīt, ievērojot noteiktos daudzumus, tad padarbināt un pamērīt.
P.S.Es arī iesākumā biju nesaprašanā - ta pa daudz, ta pa maz...


Tieši gribēju rakstīts... Man dominatoram arī eļļa rāmī jālej, arī štoks rāmī... Pēc manuāļa jāpadaribna pāris minūtes, jānoslāpē, jāļauj pastāvēt pāris minūtes un tad jāskatās līmenis...

Esmu ievērojis, ka manam mocim kkas ar šito sistēmu nav kārtībā, jo pēc parastas padarbināšanas brīvgaitā ne vienmēr eļļa atgriežas rāmī... ja pabrauc normāli kādas 5-10min tad pēc apstāšanās un ~5min viss ir bumbās... Grūti teikt kāpēc tā.

Negantelis bija ieteicis padarbināt ~30sec-1min (brīvgaitā) tad līdz ar noslāpēšanu ātri raut štoku ārā un skatīties - vienmēr bija līmenis, tāds, kāds apmēram ir arī pēc brītiņa normālas pabraukšanas... Pietam, ka šādi ātri izrauju štoku var pilnīgi dzirdēt "buļ buļ buļ" kā visa eļļa satek dzinējā...


It kā visu darīju pēc instrukcijām.. Jāpaskatās kas notiks pēc kāda laika! paldies

Offline

ANR
29. May 2014, 09:59#22705

Kopš: 07. Aug 2011

Ziņojumi: 320

Braucu ar: LC4 640


26 May 2014, 14:37:12 rinalds2m rakstīja:
Varbūt kāds zin viskozitāti transmisijas eļļai LHM+?
Ir tas pats kas SAE10?
Domāju ko liet KTM 525 hidrauliskajā sajūgā...

Rekas rakstīts KTM 250 EXC manuālii
If necessary, fill up with biodegradable hydraulic oil SAE 10 (e.g. Shell Naturelle HF-E15).Biodegradable hydraulic oil is available from your 4 KTM dealer (50ml).
Savukaart citu motokacu KTM manuaalos figuree Motorex KTM Mineral Oil Clutch Fluid 75 un protams Magura Blood un visiem viniem ir MAGURA cilindrs
-----------
1) Magurai viskozitaate pie 40gradiem=20,5mm2/s
2) Motorex pie 40gradiem=15mm2/s
3) Shell pie 40gradiem=14,1mm2/s pie 100gradiem=4,2mm2/s
LHM+ pie 40gradiem=18-19,1mm2/s (kaa nu kuras firmas) pie 100gradiem=6mm2/s

Offline

VZR1800
29. May 2014, 10:02#22706

Kopš: 18. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

labrīt,
pēc ziemas sākās ķibele ar moci, berot virsū pie 3000 rpm sāk raustīties un izmetās kļūda F1. Nomainīju sveces, sliktāk nepalika , bet jutamus uzlabojumus nesajutu. uz vietas gāzējot kļuda nelec, palsījos forumos, bet ātras zāles netardu. Mocis - Suzuki M1800R

Offline

Negantelis
29. May 2014, 10:12#22707

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


29 May 2014, 10:02:30 VZR1800 rakstīja:
labrīt,
pēc ziemas sākās ķibele ar moci, berot virsū pie 3000 rpm sāk raustīties un izmetās kļūda F1. Nomainīju sveces, sliktāk nepalika , bet jutamus uzlabojumus nesajutu. uz vietas gāzējot kļuda nelec, palsījos forumos, bet ātras zāles netardu. Mocis - Suzuki M1800R


Fi ir fuel injection. Ar svecēm sakara nav.

Suzukiem taču var kļūdas kodus nolasīt no paneļa. Zem sēdekļa jābūt štekerim,tur ieliek peremičķu un tā tālāk.... roc internetā.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Negantelis
29. May 2014, 10:13#22708

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


29 May 2014, 09:59:25 ANR rakstīja:

26 May 2014, 14:37:12 rinalds2m rakstīja:
Varbūt kāds zin viskozitāti transmisijas eļļai LHM+?
Ir tas pats kas SAE10?
Domāju ko liet KTM 525 hidrauliskajā sajūgā...

Rekas rakstīts KTM 250 EXC manuālii
If necessary, fill up with biodegradable hydraulic oil SAE 10 (e.g. Shell Naturelle HF-E15).Biodegradable hydraulic oil is available from your 4 KTM dealer (50ml).
Savukaart citu motokacu KTM manuaalos figuree Motorex KTM Mineral Oil Clutch Fluid 75 un protams Magura Blood un visiem viniem ir MAGURA cilindrs
-----------
1) Magurai viskozitaate pie 40gradiem=20,5mm2/s
2) Motorex pie 40gradiem=15mm2/s
3) Shell pie 40gradiem=14,1mm2/s pie 100gradiem=4,2mm2/s
LHM+ pie 40gradiem=18-19,1mm2/s (kaa nu kuras firmas) pie 100gradiem=6mm2/s




Tikai tagad man pieleca kāpēc KTM visi prasa lai eļļa sajūgā būtu BIODEGRADABLE. Visiem viņiem tas cilindrs sāk tecēt vai agrāk vai vēlāk un tāpēc viņus nevar sertificēt meža lietošanai ja tek ārā Dot4

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

ANR
29. May 2014, 10:26#22709

Kopš: 07. Aug 2011

Ziņojumi: 320

Braucu ar: LC4 640


29 May 2014, 10:13:54 Negantelis rakstīja:

29 May 2014, 09:59:25 ANR rakstīja:

26 May 2014, 14:37:12 rinalds2m rakstīja:
Varbūt kāds zin viskozitāti transmisijas eļļai LHM+?
Ir tas pats kas SAE10?
Domāju ko liet KTM 525 hidrauliskajā sajūgā...

Rekas rakstīts KTM 250 EXC manuālii
If necessary, fill up with biodegradable hydraulic oil SAE 10 (e.g. Shell Naturelle HF-E15).Biodegradable hydraulic oil is available from your 4 KTM dealer (50ml).
Savukaart citu motokacu KTM manuaalos figuree Motorex KTM Mineral Oil Clutch Fluid 75 un protams Magura Blood un visiem viniem ir MAGURA cilindrs
-----------
1) Magurai viskozitaate pie 40gradiem=20,5mm2/s
2) Motorex pie 40gradiem=15mm2/s
3) Shell pie 40gradiem=14,1mm2/s pie 100gradiem=4,2mm2/s
LHM+ pie 40gradiem=18-19,1mm2/s (kaa nu kuras firmas) pie 100gradiem=6mm2/s

Tikai tagad man pieleca kāpēc KTM visi prasa lai eļļa sajūgā būtu BIODEGRADABLE. Visiem viņiem tas cilindrs sāk tecēt vai agrāk vai vēlāk un tāpēc viņus nevar sertificēt meža lietošanai ja tek ārā Dot4
un ja taa padomaa tak litru ellas nevajag prieks sajuuga. un liidz ar to inzenieri ar nav glupie, keras klat un kaut ko samugiija lai 100ml vareetu nopaardot par litra cenu

Offline

envy
29. May 2014, 10:53#22710

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem


29 May 2014, 09:59:25 ANR rakstīja:

26 May 2014, 14:37:12 rinalds2m rakstīja:
Varbūt kāds zin viskozitāti transmisijas eļļai LHM+?
Ir tas pats kas SAE10?
Domāju ko liet KTM 525 hidrauliskajā sajūgā...

Rekas rakstīts KTM 250 EXC manuālii
If necessary, fill up with biodegradable hydraulic oil SAE 10 (e.g. Shell Naturelle HF-E15).Biodegradable hydraulic oil is available from your 4 KTM dealer (50ml).
Savukaart citu motokacu KTM manuaalos figuree Motorex KTM Mineral Oil Clutch Fluid 75 un protams Magura Blood un visiem viniem ir MAGURA cilindrs
-----------
1) Magurai viskozitaate pie 40gradiem=20,5mm2/s
2) Motorex pie 40gradiem=15mm2/s
3) Shell pie 40gradiem=14,1mm2/s pie 100gradiem=4,2mm2/s
LHM+ pie 40gradiem=18-19,1mm2/s (kaa nu kuras firmas) pie 100gradiem=6mm2/s




manam EXC ir brembo cilindrs un jāgāž iekšā DOT5.1

[ Šo ziņu laboja envy, 29 May 2014, 10:53:57 ]



-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

Shadow
29. May 2014, 11:14#22711

Kopš: 29. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 125

Braucu ar: Yamaha R1, Honda 900rr, Ducati 749, ducati 919, ducati 848, ducati 750

Ir kads meistarojis gabaritus mocim? noperkot tadu vispar nav bijis tagad uz TA jauztaisa ,domaju vai meklet kadas mazas patronas no auto kapsetas no mašinam vai ka savadak meistarot lai ari skate der viņi domaju ar pielodetu lampinai vadiem piekasitos , Ka ir vispar ja ielik diodi ieksa pielodetu? ir kads meginajis Iet TA?

Offline

ANR
29. May 2014, 13:10#22712

Kopš: 07. Aug 2011

Ziņojumi: 320

Braucu ar: LC4 640


29 May 2014, 10:53:28 envy rakstīja:

29 May 2014, 09:59:25 ANR rakstīja:

26 May 2014, 14:37:12 rinalds2m rakstīja:
Varbūt kāds zin viskozitāti transmisijas eļļai LHM+?
Ir tas pats kas SAE10?
Domāju ko liet KTM 525 hidrauliskajā sajūgā...

Rekas rakstīts KTM 250 EXC manuālii
If necessary, fill up with biodegradable hydraulic oil SAE 10 (e.g. Shell Naturelle HF-E15).Biodegradable hydraulic oil is available from your 4 KTM dealer (50ml).
Savukaart citu motokacu KTM manuaalos figuree Motorex KTM Mineral Oil Clutch Fluid 75 un protams Magura Blood un visiem viniem ir MAGURA cilindrs
-----------
1) Magurai viskozitaate pie 40gradiem=20,5mm2/s
2) Motorex pie 40gradiem=15mm2/s
3) Shell pie 40gradiem=14,1mm2/s pie 100gradiem=4,2mm2/s
LHM+ pie 40gradiem=18-19,1mm2/s (kaa nu kuras firmas) pie 100gradiem=6mm2/s




manam EXC ir brembo cilindrs un jāgāž iekšā DOT5.1

re kur cilindrs KTM 250 EXC 1999-2002cilindrs
un reko gramata saka KTM 250 EXC 2003 gads
graamata
un te veel ko saka ebay
gumijas


taatad ir kam magura ir kam brembo

[ Šo ziņu laboja ANR, 29 May 2014, 13:39:34 ]

Offline

MIGs
29. May 2014, 13:37#22713

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


29 May 2014, 11:14:34 Shadow rakstīja:
Ir kads meistarojis gabaritus mocim? noperkot tadu vispar nav bijis tagad uz TA jauztaisa ,domaju vai meklet kadas mazas patronas no auto kapsetas no mašinam vai ka savadak meistarot lai ari skate der viņi domaju ar pielodetu lampinai vadiem piekasitos , Ka ir vispar ja ielik diodi ieksa pielodetu? ir kads meginajis Iet TA?

Atnāca Kawai lampa no USA bez gabarītiem.
Atradu autoservisā kaut kādas, laikam šādas "patronas".

Sīkāk: http://www.molex.com/molex/products/datasheet.j...THER_SOCKETS.xml

Ieliku ~šādu lampiņu:


Piepirku ELFā štekerus un kontaktiņus(der arī nogriezt šrotā no pravodkas).


Lampai pat +- bija paradzēta vieta. Ar urbi izurbu caurumu, ar mazu plakano vīli izvīlēju vietas priekš štekera ķepiņām. Apkasiju skaidas, turās labi, stingri, +- hermētiski, gluži kā dzimtie.

Biki palauzīju galvu ar smuku vadu savilkšanu, bet tagad ir tā, ka pašam prieks par rezultātu !

Žēl, ka neuzbildēju neko no procesa.

Vēl ir šāda opcija:
Piemēram KTM mēdz šādi nākt gabarītu lampiņa.

[ Šo ziņu laboja MIGs, 29 May 2014, 13:38:41 ]



-----------------

Offline

Naits
29. May 2014, 13:50#22714

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Otrā opcija ir vienkārša un pārbaudīta. Ja vajag tad tās patronas ir pieejamas

[ Šo ziņu laboja Naits, 29 May 2014, 13:50:21 ]



-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Shadow
29. May 2014, 13:54#22715

Kopš: 29. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 125

Braucu ar: Yamaha R1, Honda 900rr, Ducati 749, ducati 919, ducati 848, ducati 750


29 May 2014, 13:50:10 Naits rakstīja:
Otrā opcija ir vienkārša un pārbaudīta. Ja vajag tad tās patronas ir pieejamas

man ir 1 patrona ko ielikt tuvaja , tik nez ko teiks TA ka nav ari talaja

uzvanišu velak tev

Offline

Shadow
29. May 2014, 13:55#22716

Kopš: 29. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 125

Braucu ar: Yamaha R1, Honda 900rr, Ducati 749, ducati 919, ducati 848, ducati 750


29 May 2014, 13:37:08 MIGs rakstīja:

29 May 2014, 11:14:34 Shadow rakstīja:
Ir kads meistarojis gabaritus mocim? noperkot tadu vispar nav bijis tagad uz TA jauztaisa ,domaju vai meklet kadas mazas patronas no auto kapsetas no mašinam vai ka savadak meistarot lai ari skate der viņi domaju ar pielodetu lampinai vadiem piekasitos , Ka ir vispar ja ielik diodi ieksa pielodetu? ir kads meginajis Iet TA?

Atnāca Kawai lampa no USA bez gabarītiem.
Atradu autoservisā kaut kādas, laikam šādas "patronas".

Sīkāk: http://www.molex.com/molex/products/datasheet.j...THER_SOCKETS.xml

Ieliku ~šādu lampiņu:


Piepirku ELFā štekerus un kontaktiņus(der arī nogriezt šrotā no pravodkas).


Lampai pat +- bija paradzēta vieta. Ar urbi izurbu caurumu, ar mazu plakano vīli izvīlēju vietas priekš štekera ķepiņām. Apkasiju skaidas, turās labi, stingri, +- hermētiski, gluži kā dzimtie.

Biki palauzīju galvu ar smuku vadu savilkšanu, bet tagad ir tā, ka pašam prieks par rezultātu !

Žēl, ka neuzbildēju neko no procesa.

Vēl ir šāda opcija:
Piemēram KTM mēdz šādi nākt gabarītu lampiņa.




Šis labs variants tieši atradu tadu 1 patronu majas tik 2 jadabu , nezinu vai ietu cauri ka deg tikai 1 gabarits kaut ka 2x skati iet deļj šada sikuma negribetos

Offline

Caramba
29. May 2014, 18:10#22717

Kopš: 24. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 52

Braucu ar: BMW R1200GSA

Iesakiet, kur iegādāt brembo bremzmašīnu vadīklu putekļugumijas. Mo KTM 950 adv. Kaut kā Serģī, 15EUR par diviem pipšiem, maksāt baigi negribās.

Offline

majmuni
29. May 2014, 18:34#22718

Kopš: 23. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 54

Braucu ar: Suzuki GS500

Starters griež pa riņķi un nekas nenotiek(neiedarbinas).
Dzirksteles nau. kas butu pie vainas? ar ko sakt skatities?
Moto: Aprilia RSV Mille 1000

Offline

snyder
29. May 2014, 19:22#22719

Kopš: 16. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 57

Braucu ar: Honda CBF 600S

Sveiki! Ir sanācis tā ka mocim vajag nedaudz piekrāsot plastmasas, bet krāsotājs adūras pret nelielu problēmu, noteikt kāda konkrēti ir tā krāsa(krāsotājs labs), kā tur viss ir jāsajaus un kāda sastāv daļas vajag lai dabūtu to īsto krāsu, kas ir orģināla, vai kāds var ko pastāstīt un pateikt?

Offline

rinalds2m
29. May 2014, 19:34#22720

Kopš: 21. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 281

Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450


29 May 2014, 10:13:54 Negantelis rakstīja:

29 May 2014, 09:59:25 ANR rakstīja:

26 May 2014, 14:37:12 rinalds2m rakstīja:
Varbūt kāds zin viskozitāti transmisijas eļļai LHM+?
Ir tas pats kas SAE10?
Domāju ko liet KTM 525 hidrauliskajā sajūgā...

Rekas rakstīts KTM 250 EXC manuālii
If necessary, fill up with biodegradable hydraulic oil SAE 10 (e.g. Shell Naturelle HF-E15).Biodegradable hydraulic oil is available from your 4 KTM dealer (50ml).
Savukaart citu motokacu KTM manuaalos figuree Motorex KTM Mineral Oil Clutch Fluid 75 un protams Magura Blood un visiem viniem ir MAGURA cilindrs
-----------
1) Magurai viskozitaate pie 40gradiem=20,5mm2/s
2) Motorex pie 40gradiem=15mm2/s
3) Shell pie 40gradiem=14,1mm2/s pie 100gradiem=4,2mm2/s
LHM+ pie 40gradiem=18-19,1mm2/s (kaa nu kuras firmas) pie 100gradiem=6mm2/s




Tikai tagad man pieleca kāpēc KTM visi prasa lai eļļa sajūgā būtu BIODEGRADABLE. Visiem viņiem tas cilindrs sāk tecēt vai agrāk vai vēlāk un tāpēc viņus nevar sertificēt meža lietošanai ja tek ārā Dot4


Tecēt sāk tieši dēļ tā ka lej DOT4, kas saēd gumijas. Inženieri parūpējušies par to.

Karoč - pēc ilgas interneta pārlūkošanas, ielēju dakšas eļļu SAE 5 (kas ir minerāleļļa) un sajūgs strādā teicami.

[ Šo ziņu laboja rinalds2m, 29 May 2014, 19:36:19 ]

Offline