Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
maniac | 28. May 2014, 10:30 | #22701 |
| Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5169
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
27 May 2014, 16:45:58 fredijz rakstīja:
Nesen iegādājos Suzuki dr650 94', kā jau nākas uzreiz nomainīju motoreļļu, pa pāris mēnešiem esmu nobraucis ap 2k kilometru, vakar pamanīju, ka eļļas līmenis nav pat uz minimuma.. iegāzu 1l, tagad rāda, ka ir max.. Vai tas ir normāli, ka tik īsā laika posmā tik daudz eļļu rij?
Izskatās, ka jāmaina arī ķēde+zobrati jo pie augstākiem abgriezienem sāk pārlekt, būšu pateicīgs ja ieteiksiet kādu ķēdi izvēlēties, jo cenu piedāvājums ir ļoi plašā diapazonā..
Iepriekš paldies!
Varbūt nemaz nerij? DR-am eļļa un tausts rāmī? Tad jāmēra, kā teikts instrukcijā. Piem.: XT teikts, ka pēc 1 minūtes. Ilgāk stāvot, eļļa var satecēt karterī. Pamēģini nomainīt, ievērojot noteiktos daudzumus, tad padarbināt un pamērīt.
P.S.Es arī iesākumā biju nesaprašanā - ta pa daudz, ta pa maz... | Offline | | |
partijnieks | 28. May 2014, 10:40 | #22702 |
| Kopš: 28. Jan 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 621
Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6
|
27 May 2014, 16:45:58 fredijz rakstīja:
Nesen iegādājos Suzuki dr650 94', kā jau nākas uzreiz nomainīju motoreļļu, pa pāris mēnešiem esmu nobraucis ap 2k kilometru, vakar pamanīju, ka eļļas līmenis nav pat uz minimuma.. iegāzu 1l, tagad rāda, ka ir max.. Vai tas ir normāli, ka tik īsā laika posmā tik daudz eļļu rij?
Izskatās, ka jāmaina arī ķēde+zobrati jo pie augstākiem abgriezienem sāk pārlekt, būšu pateicīgs ja ieteiksiet kādu ķēdi izvēlēties, jo cenu piedāvājums ir ļoi plašā diapazonā..
Iepriekš paldies!
Ja uz 2000 km litrs, tad nav pa ko satraukties - močī tik, jo tik sirms mocis kā tavs eļļu neēd tikai tad, kad tā ir jau beigusies.. pārbaudi tik līmeni ik pa laikam.
----------------- достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/ | Offline | | |
RadekSkylark | 28. May 2014, 13:04 | #22703 |
| Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 425
Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8
|
28 May 2014, 10:30:04 maniac rakstīja:
27 May 2014, 16:45:58 fredijz rakstīja:
Nesen iegādājos Suzuki dr650 94', kā jau nākas uzreiz nomainīju motoreļļu, pa pāris mēnešiem esmu nobraucis ap 2k kilometru, vakar pamanīju, ka eļļas līmenis nav pat uz minimuma.. iegāzu 1l, tagad rāda, ka ir max.. Vai tas ir normāli, ka tik īsā laika posmā tik daudz eļļu rij?
Izskatās, ka jāmaina arī ķēde+zobrati jo pie augstākiem abgriezienem sāk pārlekt, būšu pateicīgs ja ieteiksiet kādu ķēdi izvēlēties, jo cenu piedāvājums ir ļoi plašā diapazonā..
Iepriekš paldies!
Varbūt nemaz nerij? DR-am eļļa un tausts rāmī? Tad jāmēra, kā teikts instrukcijā. Piem.: XT teikts, ka pēc 1 minūtes. Ilgāk stāvot, eļļa var satecēt karterī. Pamēģini nomainīt, ievērojot noteiktos daudzumus, tad padarbināt un pamērīt.
P.S.Es arī iesākumā biju nesaprašanā - ta pa daudz, ta pa maz...
Tieši gribēju rakstīts... Man dominatoram arī eļļa rāmī jālej, arī štoks rāmī... Pēc manuāļa jāpadaribna pāris minūtes, jānoslāpē, jāļauj pastāvēt pāris minūtes un tad jāskatās līmenis...
Esmu ievērojis, ka manam mocim kkas ar šito sistēmu nav kārtībā, jo pēc parastas padarbināšanas brīvgaitā ne vienmēr eļļa atgriežas rāmī... ja pabrauc normāli kādas 5-10min tad pēc apstāšanās un ~5min viss ir bumbās... Grūti teikt kāpēc tā.
Negantelis bija ieteicis padarbināt ~30sec-1min (brīvgaitā) tad līdz ar noslāpēšanu ātri raut štoku ārā un skatīties - vienmēr bija līmenis, tāds, kāds apmēram ir arī pēc brītiņa normālas pabraukšanas... Pietam, ka šādi ātri izrauju štoku var pilnīgi dzirdēt "buļ buļ buļ" kā visa eļļa satek dzinējā... | Offline | | |
|
fredijz | 28. May 2014, 13:26 | #22704 |
| Kopš: 28. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 207
Braucu ar: KTM690EnduroR, HD Fatboy
|
28 May 2014, 13:04:31 RadekSkylark rakstīja:
28 May 2014, 10:30:04 maniac rakstīja:
27 May 2014, 16:45:58 fredijz rakstīja:
Nesen iegādājos Suzuki dr650 94', kā jau nākas uzreiz nomainīju motoreļļu, pa pāris mēnešiem esmu nobraucis ap 2k kilometru, vakar pamanīju, ka eļļas līmenis nav pat uz minimuma.. iegāzu 1l, tagad rāda, ka ir max.. Vai tas ir normāli, ka tik īsā laika posmā tik daudz eļļu rij?
Izskatās, ka jāmaina arī ķēde+zobrati jo pie augstākiem abgriezienem sāk pārlekt, būšu pateicīgs ja ieteiksiet kādu ķēdi izvēlēties, jo cenu piedāvājums ir ļoi plašā diapazonā..
Iepriekš paldies!
Varbūt nemaz nerij? DR-am eļļa un tausts rāmī? Tad jāmēra, kā teikts instrukcijā. Piem.: XT teikts, ka pēc 1 minūtes. Ilgāk stāvot, eļļa var satecēt karterī. Pamēģini nomainīt, ievērojot noteiktos daudzumus, tad padarbināt un pamērīt.
P.S.Es arī iesākumā biju nesaprašanā - ta pa daudz, ta pa maz...
Tieši gribēju rakstīts... Man dominatoram arī eļļa rāmī jālej, arī štoks rāmī... Pēc manuāļa jāpadaribna pāris minūtes, jānoslāpē, jāļauj pastāvēt pāris minūtes un tad jāskatās līmenis...
Esmu ievērojis, ka manam mocim kkas ar šito sistēmu nav kārtībā, jo pēc parastas padarbināšanas brīvgaitā ne vienmēr eļļa atgriežas rāmī... ja pabrauc normāli kādas 5-10min tad pēc apstāšanās un ~5min viss ir bumbās... Grūti teikt kāpēc tā.
Negantelis bija ieteicis padarbināt ~30sec-1min (brīvgaitā) tad līdz ar noslāpēšanu ātri raut štoku ārā un skatīties - vienmēr bija līmenis, tāds, kāds apmēram ir arī pēc brītiņa normālas pabraukšanas... Pietam, ka šādi ātri izrauju štoku var pilnīgi dzirdēt "buļ buļ buļ" kā visa eļļa satek dzinējā...
It kā visu darīju pēc instrukcijām.. Jāpaskatās kas notiks pēc kāda laika! paldies | Offline | | |
ANR | 29. May 2014, 09:59 | #22705 |
| Kopš: 07. Aug 2011
Ziņojumi: 320
Braucu ar: LC4 640
|
26 May 2014, 14:37:12 rinalds2m rakstīja:
Varbūt kāds zin viskozitāti transmisijas eļļai LHM+?
Ir tas pats kas SAE10?
Domāju ko liet KTM 525 hidrauliskajā sajūgā...
Rekas rakstīts KTM 250 EXC manuālii
If necessary, fill up with biodegradable hydraulic oil SAE 10 (e.g. Shell Naturelle HF-E15).Biodegradable hydraulic oil is available from your 4 KTM dealer (50ml).
Savukaart citu motokacu KTM manuaalos figuree Motorex KTM Mineral Oil Clutch Fluid 75 un protams Magura Blood un visiem viniem ir MAGURA cilindrs
-----------
1) Magurai viskozitaate pie 40gradiem=20,5mm2/s
2) Motorex pie 40gradiem=15mm2/s
3) Shell pie 40gradiem=14,1mm2/s pie 100gradiem=4,2mm2/s
LHM+ pie 40gradiem=18-19,1mm2/s (kaa nu kuras firmas) pie 100gradiem=6mm2/s | Offline | | |
VZR1800 | 29. May 2014, 10:02 | #22706 |
| Kopš: 18. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 15
Braucu ar:
| labrīt,
pēc ziemas sākās ķibele ar moci, berot virsū pie 3000 rpm sāk raustīties un izmetās kļūda F1. Nomainīju sveces, sliktāk nepalika , bet jutamus uzlabojumus nesajutu. uz vietas gāzējot kļuda nelec, palsījos forumos, bet ātras zāles netardu. Mocis - Suzuki M1800R | Offline | | |
Negantelis | 29. May 2014, 10:12 | #22707 |
| Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
29 May 2014, 10:02:30 VZR1800 rakstīja:
labrīt,
pēc ziemas sākās ķibele ar moci, berot virsū pie 3000 rpm sāk raustīties un izmetās kļūda F1. Nomainīju sveces, sliktāk nepalika , bet jutamus uzlabojumus nesajutu. uz vietas gāzējot kļuda nelec, palsījos forumos, bet ātras zāles netardu. Mocis - Suzuki M1800R
Fi ir fuel injection. Ar svecēm sakara nav.
Suzukiem taču var kļūdas kodus nolasīt no paneļa. Zem sēdekļa jābūt štekerim,tur ieliek peremičķu un tā tālāk.... roc internetā.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
Negantelis | 29. May 2014, 10:13 | #22708 |
| Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
29 May 2014, 09:59:25 ANR rakstīja:
26 May 2014, 14:37:12 rinalds2m rakstīja:
Varbūt kāds zin viskozitāti transmisijas eļļai LHM+?
Ir tas pats kas SAE10?
Domāju ko liet KTM 525 hidrauliskajā sajūgā...
Rekas rakstīts KTM 250 EXC manuālii
If necessary, fill up with biodegradable hydraulic oil SAE 10 (e.g. Shell Naturelle HF-E15).Biodegradable hydraulic oil is available from your 4 KTM dealer (50ml).
Savukaart citu motokacu KTM manuaalos figuree Motorex KTM Mineral Oil Clutch Fluid 75 un protams Magura Blood un visiem viniem ir MAGURA cilindrs
-----------
1) Magurai viskozitaate pie 40gradiem=20,5mm2/s
2) Motorex pie 40gradiem=15mm2/s
3) Shell pie 40gradiem=14,1mm2/s pie 100gradiem=4,2mm2/s
LHM+ pie 40gradiem=18-19,1mm2/s (kaa nu kuras firmas) pie 100gradiem=6mm2/s
Tikai tagad man pieleca kāpēc KTM visi prasa lai eļļa sajūgā būtu BIODEGRADABLE. Visiem viņiem tas cilindrs sāk tecēt vai agrāk vai vēlāk un tāpēc viņus nevar sertificēt meža lietošanai ja tek ārā Dot4
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
ANR | 29. May 2014, 10:26 | #22709 |
| Kopš: 07. Aug 2011
Ziņojumi: 320
Braucu ar: LC4 640
|
29 May 2014, 10:13:54 Negantelis rakstīja:
29 May 2014, 09:59:25 ANR rakstīja:
26 May 2014, 14:37:12 rinalds2m rakstīja:
Varbūt kāds zin viskozitāti transmisijas eļļai LHM+?
Ir tas pats kas SAE10?
Domāju ko liet KTM 525 hidrauliskajā sajūgā...
Rekas rakstīts KTM 250 EXC manuālii
If necessary, fill up with biodegradable hydraulic oil SAE 10 (e.g. Shell Naturelle HF-E15).Biodegradable hydraulic oil is available from your 4 KTM dealer (50ml).
Savukaart citu motokacu KTM manuaalos figuree Motorex KTM Mineral Oil Clutch Fluid 75 un protams Magura Blood un visiem viniem ir MAGURA cilindrs
-----------
1) Magurai viskozitaate pie 40gradiem=20,5mm2/s
2) Motorex pie 40gradiem=15mm2/s
3) Shell pie 40gradiem=14,1mm2/s pie 100gradiem=4,2mm2/s
LHM+ pie 40gradiem=18-19,1mm2/s (kaa nu kuras firmas) pie 100gradiem=6mm2/s
Tikai tagad man pieleca kāpēc KTM visi prasa lai eļļa sajūgā būtu BIODEGRADABLE. Visiem viņiem tas cilindrs sāk tecēt vai agrāk vai vēlāk un tāpēc viņus nevar sertificēt meža lietošanai ja tek ārā Dot4
un ja taa padomaa tak litru ellas nevajag prieks sajuuga. un liidz ar to inzenieri ar nav glupie, keras klat un kaut ko samugiija lai 100ml vareetu nopaardot par litra cenu | Offline | | |
envy | 29. May 2014, 10:53 | #22710 |
| Kopš: 21. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1632
Braucu ar: labiem drapakiem
|
29 May 2014, 09:59:25 ANR rakstīja:
26 May 2014, 14:37:12 rinalds2m rakstīja:
Varbūt kāds zin viskozitāti transmisijas eļļai LHM+?
Ir tas pats kas SAE10?
Domāju ko liet KTM 525 hidrauliskajā sajūgā...
Rekas rakstīts KTM 250 EXC manuālii
If necessary, fill up with biodegradable hydraulic oil SAE 10 (e.g. Shell Naturelle HF-E15).Biodegradable hydraulic oil is available from your 4 KTM dealer (50ml).
Savukaart citu motokacu KTM manuaalos figuree Motorex KTM Mineral Oil Clutch Fluid 75 un protams Magura Blood un visiem viniem ir MAGURA cilindrs
-----------
1) Magurai viskozitaate pie 40gradiem=20,5mm2/s
2) Motorex pie 40gradiem=15mm2/s
3) Shell pie 40gradiem=14,1mm2/s pie 100gradiem=4,2mm2/s
LHM+ pie 40gradiem=18-19,1mm2/s (kaa nu kuras firmas) pie 100gradiem=6mm2/s
manam EXC ir brembo cilindrs un jāgāž iekšā DOT5.1[ Šo ziņu laboja envy, 29 May 2014, 10:53:57 ]
----------------- KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally
| Offline | | |
Shadow | 29. May 2014, 11:14 | #22711 |
| Kopš: 29. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 125
Braucu ar: Yamaha R1, Honda 900rr, Ducati 749, ducati 919, ducati 848, ducati 750
| Ir kads meistarojis gabaritus mocim? noperkot tadu vispar nav bijis tagad uz TA jauztaisa ,domaju vai meklet kadas mazas patronas no auto kapsetas no mašinam vai ka savadak meistarot lai ari skate der viņi domaju ar pielodetu lampinai vadiem piekasitos , Ka ir vispar ja ielik diodi ieksa pielodetu? ir kads meginajis Iet TA? | Offline | | |
ANR | 29. May 2014, 13:10 | #22712 |
| Kopš: 07. Aug 2011
Ziņojumi: 320
Braucu ar: LC4 640
|
29 May 2014, 10:53:28 envy rakstīja:
29 May 2014, 09:59:25 ANR rakstīja:
26 May 2014, 14:37:12 rinalds2m rakstīja:
Varbūt kāds zin viskozitāti transmisijas eļļai LHM+?
Ir tas pats kas SAE10?
Domāju ko liet KTM 525 hidrauliskajā sajūgā...
Rekas rakstīts KTM 250 EXC manuālii
If necessary, fill up with biodegradable hydraulic oil SAE 10 (e.g. Shell Naturelle HF-E15).Biodegradable hydraulic oil is available from your 4 KTM dealer (50ml).
Savukaart citu motokacu KTM manuaalos figuree Motorex KTM Mineral Oil Clutch Fluid 75 un protams Magura Blood un visiem viniem ir MAGURA cilindrs
-----------
1) Magurai viskozitaate pie 40gradiem=20,5mm2/s
2) Motorex pie 40gradiem=15mm2/s
3) Shell pie 40gradiem=14,1mm2/s pie 100gradiem=4,2mm2/s
LHM+ pie 40gradiem=18-19,1mm2/s (kaa nu kuras firmas) pie 100gradiem=6mm2/s
manam EXC ir brembo cilindrs un jāgāž iekšā DOT5.1
re kur cilindrs KTM 250 EXC 1999-2002cilindrs
un reko gramata saka KTM 250 EXC 2003 gads
graamata
un te veel ko saka ebay
gumijas
taatad ir kam magura ir kam brembo [ Šo ziņu laboja ANR, 29 May 2014, 13:39:34 ] | Offline | | |
MIGs | 29. May 2014, 13:37 | #22713 |
| Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
|
29 May 2014, 11:14:34 Shadow rakstīja:
Ir kads meistarojis gabaritus mocim? noperkot tadu vispar nav bijis tagad uz TA jauztaisa ,domaju vai meklet kadas mazas patronas no auto kapsetas no mašinam vai ka savadak meistarot lai ari skate der viņi domaju ar pielodetu lampinai vadiem piekasitos , Ka ir vispar ja ielik diodi ieksa pielodetu? ir kads meginajis Iet TA?
Atnāca Kawai lampa no USA bez gabarītiem.
Atradu autoservisā kaut kādas, laikam šādas "patronas".
Sīkāk: http://www.molex.com/molex/products/datasheet.j...THER_SOCKETS.xml
Ieliku ~šādu lampiņu:
Piepirku ELFā štekerus un kontaktiņus(der arī nogriezt šrotā no pravodkas).
Lampai pat +- bija paradzēta vieta. Ar urbi izurbu caurumu, ar mazu plakano vīli izvīlēju vietas priekš štekera ķepiņām. Apkasiju skaidas, turās labi, stingri, +- hermētiski, gluži kā dzimtie.
Biki palauzīju galvu ar smuku vadu savilkšanu, bet tagad ir tā, ka pašam prieks par rezultātu !
Žēl, ka neuzbildēju neko no procesa.
Vēl ir šāda opcija:
Piemēram KTM mēdz šādi nākt gabarītu lampiņa.
[ Šo ziņu laboja MIGs, 29 May 2014, 13:38:41 ]
-----------------
| Offline | | |
Naits | 29. May 2014, 13:50 | #22714 |
| Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Otrā opcija ir vienkārša un pārbaudīta. Ja vajag tad tās patronas ir pieejamas [ Šo ziņu laboja Naits, 29 May 2014, 13:50:21 ]
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
Shadow | 29. May 2014, 13:54 | #22715 |
| Kopš: 29. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 125
Braucu ar: Yamaha R1, Honda 900rr, Ducati 749, ducati 919, ducati 848, ducati 750
|
29 May 2014, 13:50:10 Naits rakstīja:
Otrā opcija ir vienkārša un pārbaudīta. Ja vajag tad tās patronas ir pieejamas
man ir 1 patrona ko ielikt tuvaja , tik nez ko teiks TA ka nav ari talaja
uzvanišu velak tev | Offline | | |
Shadow | 29. May 2014, 13:55 | #22716 |
| Kopš: 29. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 125
Braucu ar: Yamaha R1, Honda 900rr, Ducati 749, ducati 919, ducati 848, ducati 750
|
29 May 2014, 13:37:08 MIGs rakstīja:
29 May 2014, 11:14:34 Shadow rakstīja:
Ir kads meistarojis gabaritus mocim? noperkot tadu vispar nav bijis tagad uz TA jauztaisa ,domaju vai meklet kadas mazas patronas no auto kapsetas no mašinam vai ka savadak meistarot lai ari skate der viņi domaju ar pielodetu lampinai vadiem piekasitos , Ka ir vispar ja ielik diodi ieksa pielodetu? ir kads meginajis Iet TA?
Atnāca Kawai lampa no USA bez gabarītiem.
Atradu autoservisā kaut kādas, laikam šādas "patronas".
Sīkāk: http://www.molex.com/molex/products/datasheet.j...THER_SOCKETS.xml
Ieliku ~šādu lampiņu:
Piepirku ELFā štekerus un kontaktiņus(der arī nogriezt šrotā no pravodkas).
Lampai pat +- bija paradzēta vieta. Ar urbi izurbu caurumu, ar mazu plakano vīli izvīlēju vietas priekš štekera ķepiņām. Apkasiju skaidas, turās labi, stingri, +- hermētiski, gluži kā dzimtie.
Biki palauzīju galvu ar smuku vadu savilkšanu, bet tagad ir tā, ka pašam prieks par rezultātu !
Žēl, ka neuzbildēju neko no procesa.
Vēl ir šāda opcija:
Piemēram KTM mēdz šādi nākt gabarītu lampiņa.
Šis labs variants tieši atradu tadu 1 patronu majas tik 2 jadabu , nezinu vai ietu cauri ka deg tikai 1 gabarits kaut ka 2x skati iet deļj šada sikuma negribetos | Offline | | |
Caramba | 29. May 2014, 18:10 | #22717 |
| Kopš: 24. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 52
Braucu ar: BMW R1200GSA
| Iesakiet, kur iegādāt brembo bremzmašīnu vadīklu putekļugumijas. Mo KTM 950 adv. Kaut kā Serģī, 15EUR par diviem pipšiem, maksāt baigi negribās. | Offline | | |
majmuni | 29. May 2014, 18:34 | #22718 |
| Kopš: 23. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 54
Braucu ar: Suzuki GS500
| Starters griež pa riņķi un nekas nenotiek(neiedarbinas).
Dzirksteles nau. kas butu pie vainas? ar ko sakt skatities?
Moto: Aprilia RSV Mille 1000 | Offline | | |
snyder | 29. May 2014, 19:22 | #22719 |
| Kopš: 16. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 57
Braucu ar: Honda CBF 600S
| Sveiki! Ir sanācis tā ka mocim vajag nedaudz piekrāsot plastmasas, bet krāsotājs adūras pret nelielu problēmu, noteikt kāda konkrēti ir tā krāsa(krāsotājs labs), kā tur viss ir jāsajaus un kāda sastāv daļas vajag lai dabūtu to īsto krāsu, kas ir orģināla, vai kāds var ko pastāstīt un pateikt? | Offline | | |
rinalds2m | 29. May 2014, 19:34 | #22720 |
| Kopš: 21. Oct 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 281
Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450
|
29 May 2014, 10:13:54 Negantelis rakstīja:
29 May 2014, 09:59:25 ANR rakstīja:
26 May 2014, 14:37:12 rinalds2m rakstīja:
Varbūt kāds zin viskozitāti transmisijas eļļai LHM+?
Ir tas pats kas SAE10?
Domāju ko liet KTM 525 hidrauliskajā sajūgā...
Rekas rakstīts KTM 250 EXC manuālii
If necessary, fill up with biodegradable hydraulic oil SAE 10 (e.g. Shell Naturelle HF-E15).Biodegradable hydraulic oil is available from your 4 KTM dealer (50ml).
Savukaart citu motokacu KTM manuaalos figuree Motorex KTM Mineral Oil Clutch Fluid 75 un protams Magura Blood un visiem viniem ir MAGURA cilindrs
-----------
1) Magurai viskozitaate pie 40gradiem=20,5mm2/s
2) Motorex pie 40gradiem=15mm2/s
3) Shell pie 40gradiem=14,1mm2/s pie 100gradiem=4,2mm2/s
LHM+ pie 40gradiem=18-19,1mm2/s (kaa nu kuras firmas) pie 100gradiem=6mm2/s
Tikai tagad man pieleca kāpēc KTM visi prasa lai eļļa sajūgā būtu BIODEGRADABLE. Visiem viņiem tas cilindrs sāk tecēt vai agrāk vai vēlāk un tāpēc viņus nevar sertificēt meža lietošanai ja tek ārā Dot4
Tecēt sāk tieši dēļ tā ka lej DOT4, kas saēd gumijas. Inženieri parūpējušies par to.
Karoč - pēc ilgas interneta pārlūkošanas, ielēju dakšas eļļu SAE 5 (kas ir minerāleļļa) un sajūgs strādā teicami. [ Šo ziņu laboja rinalds2m, 29 May 2014, 19:36:19 ] | Offline | | |
|
|