Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
bigsaske
21. May 2014, 15:42#22621

Kopš: 06. Oct 2013

Ziņojumi: 1

Braucu ar: YAMAHA TZR 50

vai kads var tadu uzbūvēt ar lielaku ieeju priekš karb . KEIHIN PWK G252 AJHT uz 42mm un varu iedot paraugu kontatki 26795808 zz

[ Šo ziņu laboja bigsaske, 24 May 2014, 22:52:23 ]

Offline

eXistenZ
21. May 2014, 17:49#22622

Kopš: 03. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 127

Braucu ar: YAMAHA R6 99

Sveiki,
atnāca beidzot pagriezieni no jebaja: http://www.bildites.lv/images/trydmbxwqso1ewtooncp.jpg
Vakar noņēmu veco releju un pieliku to kas uz bildes. Pieliku priekšējos pavarotnikus, viss ok, viss strada nevainojami. Šodien pieliku arī pakaļējos un sākās problēmas. Kad ieslēdzu pa kreisi,- aizmugurējie vispār nedeg, bet priekšā tas kreisas labi deg, bet arī labais bišku bišku mirgo. tas pats arī kad slēdzu pa labi, - aizmugurē vispār nedeg, bet priekšā labais labi deg, kā arī kreisais bišku bišku mirgo. kas pa vainu? vai tam relejam ko pievienoju vajadzēja būt tikai 2 vadi? ko es palaidu garām?

-----------------
Motocikls nav bīstams transportlīdzeklis, Bīstamu viņu padara šofera nepilnīga pieredze.

Offline

zazzaa
21. May 2014, 18:00#22623

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


21 May 2014, 17:49:58 eXistenZ rakstīja:
Sveiki,
atnāca beidzot pagriezieni no jebaja: http://www.bildites.lv/images/trydmbxwqso1ewtooncp.jpg
Vakar noņēmu veco releju un pieliku to kas uz bildes. Pieliku priekšējos pavarotnikus, viss ok, viss strada nevainojami. Šodien pieliku arī pakaļējos un sākās problēmas. Kad ieslēdzu pa kreisi,- aizmugurējie vispār nedeg, bet priekšā tas kreisas labi deg, bet arī labais bišku bišku mirgo. tas pats arī kad slēdzu pa labi, - aizmugurē vispār nedeg, bet priekšā labais labi deg, kā arī kreisais bišku bišku mirgo. kas pa vainu? vai tam relejam ko pievienoju vajadzēja būt tikai 2 vadi? ko es palaidu garām?

Meklē kur zūd massa

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

eXistenZ
21. May 2014, 18:05#22624

Kopš: 03. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 127

Braucu ar: YAMAHA R6 99


21 May 2014, 18:00:17 zazzaa rakstīja:

21 May 2014, 17:49:58 eXistenZ rakstīja:
Sveiki,
atnāca beidzot pagriezieni no jebaja: http://www.bildites.lv/images/trydmbxwqso1ewtooncp.jpg
Vakar noņēmu veco releju un pieliku to kas uz bildes. Pieliku priekšējos pavarotnikus, viss ok, viss strada nevainojami. Šodien pieliku arī pakaļējos un sākās problēmas. Kad ieslēdzu pa kreisi,- aizmugurējie vispār nedeg, bet priekšā tas kreisas labi deg, bet arī labais bišku bišku mirgo. tas pats arī kad slēdzu pa labi, - aizmugurē vispār nedeg, bet priekšā labais labi deg, kā arī kreisais bišku bišku mirgo. kas pa vainu? vai tam relejam ko pievienoju vajadzēja būt tikai 2 vadi? ko es palaidu garām?

Meklē kur zūd massa


Nu massas vadu es pieliku pie akuča mīnusa, tā kā viss gāja labi, citur likt, tur vaina? CITUR PIELIKU, - NEKĀ.
p.s. vel bildes:
http://www.bildites.lv/images/jg6euhpu7bkrgd0jx1em.jpg
http://www.bildites.lv/images/wm7kdtzuge8thy81g6am.jpg

[ Šo ziņu laboja eXistenZ, 21 May 2014, 21:38:01 ]



-----------------
Motocikls nav bīstams transportlīdzeklis, Bīstamu viņu padara šofera nepilnīga pieredze.

Offline

suslix
21. May 2014, 21:40#22625

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 41

Braucu ar: Vespa Granturismo ; Suzuki GSF650

Suzuki bandit ( GSF 650)
vakarā noliku ejošu,bet nākošajā rītā iet vairs tikai 3 cilindri ... Kas varētu būt par vainām ?
Jau aptuveni zinu kurš cilindrs nestrādā,jo padarbinot motru trešais cilindra izpūtējs ir vēsāks nekā pārējie.
It kā dzirkstele svecē ir...
karburātors ???

Offline

qba
21. May 2014, 22:07#22626

Kopš: 21. Sep 2009

Ziņojumi: 360

Braucu ar:


21 May 2014, 21:40:36 suslix rakstīja:
Suzuki bandit ( GSF 650)
vakarā noliku ejošu,bet nākošajā rītā iet vairs tikai 3 cilindri ... Kas varētu būt par vainām ?
Jau aptuveni zinu kurš cilindrs nestrādā,jo padarbinot motru trešais cilindra izpūtējs ir vēsāks nekā pārējie.
It kā dzirkstele svecē ir...
karburātors ???



Svece slapja nebij'?

Offline

suslix
22. May 2014, 08:54#22627

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 41

Braucu ar: Vespa Granturismo ; Suzuki GSF650

Sveces sausas !

21 May 2014, 22:07:25 qba rakstīja:

21 May 2014, 21:40:36 suslix rakstīja:
Suzuki bandit ( GSF 650)
vakarā noliku ejošu,bet nākošajā rītā iet vairs tikai 3 cilindri ... Kas varētu būt par vainām ?
Jau aptuveni zinu kurš cilindrs nestrādā,jo padarbinot motru trešais cilindra izpūtējs ir vēsāks nekā pārējie.
It kā dzirkstele svecē ir...
karburātors ???



Svece slapja nebij'?

[ Šo ziņu laboja suslix, 22 May 2014, 08:54:27 ]

Offline

viesic
22. May 2014, 09:08#22628

Kopš: 15. Apr 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 160

Braucu ar: cbr900 un xr600

Pamaini sveces vietām un tad paskaties vai neiet tieši tas pats pods.

Offline

mexa
22. May 2014, 09:45#22629

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


21 May 2014, 18:05:45 eXistenZ rakstīja:

21 May 2014, 18:00:17 zazzaa rakstīja:

21 May 2014, 17:49:58 eXistenZ rakstīja:
Sveiki,
atnāca beidzot pagriezieni no jebaja: http://www.bildites.lv/images/trydmbxwqso1ewtooncp.jpg
Vakar noņēmu veco releju un pieliku to kas uz bildes. Pieliku priekšējos pavarotnikus, viss ok, viss strada nevainojami. Šodien pieliku arī pakaļējos un sākās problēmas. Kad ieslēdzu pa kreisi,- aizmugurējie vispār nedeg, bet priekšā tas kreisas labi deg, bet arī labais bišku bišku mirgo. tas pats arī kad slēdzu pa labi, - aizmugurē vispār nedeg, bet priekšā labais labi deg, kā arī kreisais bišku bišku mirgo. kas pa vainu? vai tam relejam ko pievienoju vajadzēja būt tikai 2 vadi? ko es palaidu garām?

Meklē kur zūd massa


Nu massas vadu es pieliku pie akuča mīnusa, tā kā viss gāja labi, citur likt, tur vaina? CITUR PIELIKU, - NEKĀ.
p.s. vel bildes:
http://www.bildites.lv/images/jg6euhpu7bkrgd0jx1em.jpg
http://www.bildites.lv/images/wm7kdtzuge8thy81g6am.jpg

ja spuldzes ir paralēli slēgtas tad nevar viena degt puskvēlē vai nedegt ja ir vesela, meklē kur nav masas, šķiet tavam mo bija joks ar to visu, uz pavarotiem katrai spuldzei jābūt labai masai, tālāk viss būs

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

suslix
22. May 2014, 11:00#22630

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 41

Braucu ar: Vespa Granturismo ; Suzuki GSF650

Viss atrisināts, problēma tanī ka sūc lieko gaisu...

22 May 2014, 08:54:17 suslix rakstīja:
Sveces sausas !

21 May 2014, 22:07:25 qba rakstīja:

21 May 2014, 21:40:36 suslix rakstīja:
Suzuki bandit ( GSF 650)
vakarā noliku ejošu,bet nākošajā rītā iet vairs tikai 3 cilindri ... Kas varētu būt par vainām ?
Jau aptuveni zinu kurš cilindrs nestrādā,jo padarbinot motru trešais cilindra izpūtējs ir vēsāks nekā pārējie.
It kā dzirkstele svecē ir...
karburātors ???



Svece slapja nebij'?


Offline

reimondz
22. May 2014, 13:47#22631

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1889

Braucu ar: siltu motoru

Palasot topiku par motociklu nobraukumiem redzu ka daudzi sūdzas ka Latvijā tie tiek nogriezti. O.K. par analogajiem spidometriem es pilīgi piekrītu, tos grozīt nav nekādu problēmu, bet kā ir ar digitālajiem, jābūt taču ir kaut kādam softam, vadam. Pat savam KLV oficiālais dīleris nav spējīgs nodrošināt pieslēgšanu pie kompja (nav vads) kur nu vēl runājot par par k.kādu cipariņu grozīšanu. Vai tiešām tas ir tik viegli izdarāms?
P.S. netaisos grozīt spidometrus, nosodu šādu rīcību
P.S.S. un vai tiešām KLV nav iespējams odometru pārslēgt no jūdzēm uz kilometriem?

-----------------

Offline

hla
22. May 2014, 13:59#22632

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 296

Braucu ar: KTM 950 SE R


22 May 2014, 13:47:50 reimondz rakstīja:
Palasot topiku par motociklu nobraukumiem redzu ka daudzi sūdzas ka Latvijā tie tiek nogriezti. O.K. par analogajiem spidometriem es pilīgi piekrītu, tos grozīt nav nekādu problēmu, bet kā ir ar digitālajiem, jābūt taču ir kaut kādam softam, vadam. Pat savam KLV oficiālais dīleris nav spējīgs nodrošināt pieslēgšanu pie kompja (nav vads) kur nu vēl runājot par par k.kādu cipariņu grozīšanu. Vai tiešām tas ir tik viegli izdarāms?
P.S. netaisos grozīt spidometrus, nosodu šādu rīcību
P.S.S. un vai tiešām KLV nav iespējams odometru pārslēgt no jūdzēm uz kilometriem?


izņem bateriju , vai arī viņa pati aiziet pa skuju taku.... un ir pa nullēm

Offline

Meiksans
22. May 2014, 21:11#22633

Kopš: 06. Oct 2013

No: Ikšķile

Ziņojumi: 143

Braucu ar: zetku

Problēma: aizeju uz garāžu, moci pēc nedēļas stāvēšanas pielaižu bez problēmām, izbraucu aplīti, noslāpēju uz 5min, pēc tam nevaru pielaist, aķis nosprādzis(lēnām pagriež un nomirst), ok, ar vadiem vai iestumjot palaižu, vēl pabraucu, noslāpēju, tieši tas pats, pielaižu, pabraukāju, nekādu problēmu, lec un aķis griež ka traks... kas varētu būt par problēmu? aķis vai drīzāk starteris? mocis honda hornet 600 2001

Offline

RadekSkylark
22. May 2014, 23:02#22634

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8

Vajadzīgas idejas no spečukiem!

Trīs problēmas:

1) Dominators turpina šad tad slāpt. Kad ir uzsilis, brīvgaitā neslāpst, bet braucot, kā jau iepriekš minēts, mēdz noslāpt bremzējot, kad apgriezieni nokrītas līdz ~1500-2000. Kad šādā veidā noslāpst, 50% reižu var uzreiz pielaist, otrus 50% reižu nē - dažreiz uzreiz griež bet nelec kādas 1-3sec, tā it kā būtu pārlējies, citreiz vispār klusums - spied pogu un nekas nenotiek kādas 1-5sec un tad pielec. Šodien piefiksēju, ka stāvot uz vietas brīvgaitā nospiežot priekšējo bremzi un riktīgi uzdodot uz priekšējiem amīšiem, tā ka tie riktīgi iesēžas, mocim apgriezieni nokrītas no 1500 uz 1000 tā it kā gribētu noslāpt - tas laikam arī ir tas, kas dažreiz liek bremzējot noslāpt vai sākt slāpt (parasti tiešām strauji bremzējot - nevajag pat nemaz tik strauji - piekare mīksta). Jautājums tāds - kāpēc grib slāpt - pārlejas vai nepietiek degviela, kad sasvēries? Jebkurā gadījumā, kādas idejas par šo slāpšanas problēmu??? (jāpiemin, ka pateicoties foruma lietotājam Gerbijam ir notestēts arī viņa rezerves karburators, čoka trose, kā arī insulators - bez panākumiem).

2) Tāpat braucot un nospiežot sajūgu pirms mierīgs bremzēšanas apgriezieni mēdz nokrist līdz 1500 (brīvgaita) un tad pēc vēl 1-2sec līdz 1100-1200. Dažreiz pirms apstāšanās uzkāpj atpakaļ līdz tiem 1500, dažreiz paliek tur pat līdz sāc braukt, un kad mēģini uzsākt, dažreiz vēlās pat noslāpt. Kas varētu izraisīt šādu problēmu?

3) Nežēlīgs patēriņš - ~9(litri)/100km. Kas varētu būt par vainu?

Liels paldies visiem par padomiem, bez tiem nekādīgi...

[ Šo ziņu laboja RadekSkylark, 22 May 2014, 23:03:03 ]

Offline

Zevs
23. May 2014, 08:59#22635

Kopš: 21. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: Moci

Man Suzuki bija lidzigas problemas es panemu iztiriju un nosinhroniszeju karburatorus, uzliku jaunas sveces un problemas nav. Veel var buut ka spoles suudiigas vai svecvadi caursisti.


22 May 2014, 23:02:44 RadekSkylark rakstīja:
Vajadzīgas idejas no spečukiem!

Trīs problēmas:

1) Dominators turpina šad tad slāpt. Kad ir uzsilis, brīvgaitā neslāpst, bet braucot, kā jau iepriekš minēts, mēdz noslāpt bremzējot, kad apgriezieni nokrītas līdz ~1500-2000. Kad šādā veidā noslāpst, 50% reižu var uzreiz pielaist, otrus 50% reižu nē - dažreiz uzreiz griež bet nelec kādas 1-3sec, tā it kā būtu pārlējies, citreiz vispār klusums - spied pogu un nekas nenotiek kādas 1-5sec un tad pielec. Šodien piefiksēju, ka stāvot uz vietas brīvgaitā nospiežot priekšējo bremzi un riktīgi uzdodot uz priekšējiem amīšiem, tā ka tie riktīgi iesēžas, mocim apgriezieni nokrītas no 1500 uz 1000 tā it kā gribētu noslāpt - tas laikam arī ir tas, kas dažreiz liek bremzējot noslāpt vai sākt slāpt (parasti tiešām strauji bremzējot - nevajag pat nemaz tik strauji - piekare mīksta). Jautājums tāds - kāpēc grib slāpt - pārlejas vai nepietiek degviela, kad sasvēries? Jebkurā gadījumā, kādas idejas par šo slāpšanas problēmu??? (jāpiemin, ka pateicoties foruma lietotājam Gerbijam ir notestēts arī viņa rezerves karburators, čoka trose, kā arī insulators - bez panākumiem).

2) Tāpat braucot un nospiežot sajūgu pirms mierīgs bremzēšanas apgriezieni mēdz nokrist līdz 1500 (brīvgaita) un tad pēc vēl 1-2sec līdz 1100-1200. Dažreiz pirms apstāšanās uzkāpj atpakaļ līdz tiem 1500, dažreiz paliek tur pat līdz sāc braukt, un kad mēģini uzsākt, dažreiz vēlās pat noslāpt. Kas varētu izraisīt šādu problēmu?

3) Nežēlīgs patēriņš - ~9(litri)/100km. Kas varētu būt par vainu?

Liels paldies visiem par padomiem, bez tiem nekādīgi...

Offline

mexa
23. May 2014, 09:17#22636

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

izbaudi karbus, pludiņadatas, līmeņus, vai nav sūdu un vai nepiesūc

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

viesic
23. May 2014, 09:41#22637

Kopš: 15. Apr 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 160

Braucu ar: cbr900 un xr600

Aukstie lodējumi iekš cdi ar var visādus pigorus taisīt.

Offline

eeKa
23. May 2014, 09:53#22638

Kopš: 20. May 2011

Ziņojumi: 60

Braucu ar: Honda XL600V, Pannonia T5, Tiger 800XC, R1200GS

Pālīgāā!

Honda Transalp XL600 problēma:
Nekādi nevaru dabūt normālu degmaisījumu
svece balta abiem cilindriem! Karbiķi pārtīrīti/pārmazgāti, nosinhronizēti vairākas reizes. Gaisu, itkā, nekur nepiesūc. Degmaisījuma skrūve principā ārā ~4 apgriezieni. Vārsti saregulēti. Ir kāds kurš varētu padalīties ar ieteikumiem vai pie kā griezties, lai šo problēmu novērstu?

Offline

Zevs
23. May 2014, 10:00#22639

Kopš: 21. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: Moci

Kaadam nav info kur var sametinat aluminiju? Man viens kronsteins salausts kas tur vejstiklu?

Offline

RadekSkylark
23. May 2014, 12:10#22640

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8


23 May 2014, 08:59:36 Zevs rakstīja:
Man Suzuki bija lidzigas problemas es panemu iztiriju un nosinhroniszeju karburatorus, uzliku jaunas sveces un problemas nav. Veel var buut ka spoles suudiigas vai svecvadi caursisti.


Karburātors tīrīts 2 reizes, svece jauna.
Es arī it kā svēros uz to ka varbūt kkas ar spoli un svečvadu, bet nu ticamība šķiet maza, jo tomēr problēma ir ar degmaisījumu (ja nebutu dzirkstele kādā brīdī mocim būtu jāraustas vai kkā tā, vismaz man tā šķiet (viens cilindrs)).


Offline