Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
bigsaske | 21. May 2014, 15:42 | #22621 |
| Kopš: 06. Oct 2013
Ziņojumi: 1
Braucu ar: YAMAHA TZR 50
| vai kads var tadu uzbūvēt ar lielaku ieeju priekš karb . KEIHIN PWK G252 AJHT uz 42mm un varu iedot paraugu kontatki 26795808 zz
[ Šo ziņu laboja bigsaske, 24 May 2014, 22:52:23 ] | Offline | | |
eXistenZ | 21. May 2014, 17:49 | #22622 |
| Kopš: 03. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 127
Braucu ar: YAMAHA R6 99
| Sveiki,
atnāca beidzot pagriezieni no jebaja: http://www.bildites.lv/images/trydmbxwqso1ewtooncp.jpg
Vakar noņēmu veco releju un pieliku to kas uz bildes. Pieliku priekšējos pavarotnikus, viss ok, viss strada nevainojami. Šodien pieliku arī pakaļējos un sākās problēmas. Kad ieslēdzu pa kreisi,- aizmugurējie vispār nedeg, bet priekšā tas kreisas labi deg, bet arī labais bišku bišku mirgo. tas pats arī kad slēdzu pa labi, - aizmugurē vispār nedeg, bet priekšā labais labi deg, kā arī kreisais bišku bišku mirgo. kas pa vainu? vai tam relejam ko pievienoju vajadzēja būt tikai 2 vadi? ko es palaidu garām?
----------------- Motocikls nav bīstams transportlīdzeklis, Bīstamu viņu padara šofera nepilnīga pieredze. | Offline | | |
zazzaa | 21. May 2014, 18:00 | #22623 |
| Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3334
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
|
21 May 2014, 17:49:58 eXistenZ rakstīja:
Sveiki,
atnāca beidzot pagriezieni no jebaja: http://www.bildites.lv/images/trydmbxwqso1ewtooncp.jpg
Vakar noņēmu veco releju un pieliku to kas uz bildes. Pieliku priekšējos pavarotnikus, viss ok, viss strada nevainojami. Šodien pieliku arī pakaļējos un sākās problēmas. Kad ieslēdzu pa kreisi,- aizmugurējie vispār nedeg, bet priekšā tas kreisas labi deg, bet arī labais bišku bišku mirgo. tas pats arī kad slēdzu pa labi, - aizmugurē vispār nedeg, bet priekšā labais labi deg, kā arī kreisais bišku bišku mirgo. kas pa vainu? vai tam relejam ko pievienoju vajadzēja būt tikai 2 vadi? ko es palaidu garām?
Meklē kur zūd massa
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline | | |
|
eXistenZ | 21. May 2014, 18:05 | #22624 |
| Kopš: 03. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 127
Braucu ar: YAMAHA R6 99
|
21 May 2014, 18:00:17 zazzaa rakstīja:
21 May 2014, 17:49:58 eXistenZ rakstīja:
Sveiki,
atnāca beidzot pagriezieni no jebaja: http://www.bildites.lv/images/trydmbxwqso1ewtooncp.jpg
Vakar noņēmu veco releju un pieliku to kas uz bildes. Pieliku priekšējos pavarotnikus, viss ok, viss strada nevainojami. Šodien pieliku arī pakaļējos un sākās problēmas. Kad ieslēdzu pa kreisi,- aizmugurējie vispār nedeg, bet priekšā tas kreisas labi deg, bet arī labais bišku bišku mirgo. tas pats arī kad slēdzu pa labi, - aizmugurē vispār nedeg, bet priekšā labais labi deg, kā arī kreisais bišku bišku mirgo. kas pa vainu? vai tam relejam ko pievienoju vajadzēja būt tikai 2 vadi? ko es palaidu garām?
Meklē kur zūd massa
Nu massas vadu es pieliku pie akuča mīnusa, tā kā viss gāja labi, citur likt, tur vaina? CITUR PIELIKU, - NEKĀ.
p.s. vel bildes:
http://www.bildites.lv/images/jg6euhpu7bkrgd0jx1em.jpg
http://www.bildites.lv/images/wm7kdtzuge8thy81g6am.jpg[ Šo ziņu laboja eXistenZ, 21 May 2014, 21:38:01 ]
----------------- Motocikls nav bīstams transportlīdzeklis, Bīstamu viņu padara šofera nepilnīga pieredze. | Offline | | |
suslix | 21. May 2014, 21:40 | #22625 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 41
Braucu ar: Vespa Granturismo ; Suzuki GSF650
| Suzuki bandit ( GSF 650)
vakarā noliku ejošu,bet nākošajā rītā iet vairs tikai 3 cilindri ... Kas varētu būt par vainām ?
Jau aptuveni zinu kurš cilindrs nestrādā,jo padarbinot motru trešais cilindra izpūtējs ir vēsāks nekā pārējie.
It kā dzirkstele svecē ir...
karburātors ???
| Offline | | |
qba | 21. May 2014, 22:07 | #22626 |
| Kopš: 21. Sep 2009
Ziņojumi: 360
Braucu ar:
|
21 May 2014, 21:40:36 suslix rakstīja:
Suzuki bandit ( GSF 650)
vakarā noliku ejošu,bet nākošajā rītā iet vairs tikai 3 cilindri ... Kas varētu būt par vainām ?
Jau aptuveni zinu kurš cilindrs nestrādā,jo padarbinot motru trešais cilindra izpūtējs ir vēsāks nekā pārējie.
It kā dzirkstele svecē ir...
karburātors ???
Svece slapja nebij'? | Offline | | |
suslix | 22. May 2014, 08:54 | #22627 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 41
Braucu ar: Vespa Granturismo ; Suzuki GSF650
| Sveces sausas !
21 May 2014, 22:07:25 qba rakstīja:
21 May 2014, 21:40:36 suslix rakstīja:
Suzuki bandit ( GSF 650)
vakarā noliku ejošu,bet nākošajā rītā iet vairs tikai 3 cilindri ... Kas varētu būt par vainām ?
Jau aptuveni zinu kurš cilindrs nestrādā,jo padarbinot motru trešais cilindra izpūtējs ir vēsāks nekā pārējie.
It kā dzirkstele svecē ir...
karburātors ???
Svece slapja nebij'?
[ Šo ziņu laboja suslix, 22 May 2014, 08:54:27 ] | Offline | | |
viesic | 22. May 2014, 09:08 | #22628 |
| Kopš: 15. Apr 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 160
Braucu ar: cbr900 un xr600
| Pamaini sveces vietām un tad paskaties vai neiet tieši tas pats pods. | Offline | | |
mexa | 22. May 2014, 09:45 | #22629 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
21 May 2014, 18:05:45 eXistenZ rakstīja:
21 May 2014, 18:00:17 zazzaa rakstīja:
21 May 2014, 17:49:58 eXistenZ rakstīja:
Sveiki,
atnāca beidzot pagriezieni no jebaja: http://www.bildites.lv/images/trydmbxwqso1ewtooncp.jpg
Vakar noņēmu veco releju un pieliku to kas uz bildes. Pieliku priekšējos pavarotnikus, viss ok, viss strada nevainojami. Šodien pieliku arī pakaļējos un sākās problēmas. Kad ieslēdzu pa kreisi,- aizmugurējie vispār nedeg, bet priekšā tas kreisas labi deg, bet arī labais bišku bišku mirgo. tas pats arī kad slēdzu pa labi, - aizmugurē vispār nedeg, bet priekšā labais labi deg, kā arī kreisais bišku bišku mirgo. kas pa vainu? vai tam relejam ko pievienoju vajadzēja būt tikai 2 vadi? ko es palaidu garām?
Meklē kur zūd massa
Nu massas vadu es pieliku pie akuča mīnusa, tā kā viss gāja labi, citur likt, tur vaina? CITUR PIELIKU, - NEKĀ.
p.s. vel bildes:
http://www.bildites.lv/images/jg6euhpu7bkrgd0jx1em.jpg
http://www.bildites.lv/images/wm7kdtzuge8thy81g6am.jpg
ja spuldzes ir paralēli slēgtas tad nevar viena degt puskvēlē vai nedegt ja ir vesela, meklē kur nav masas, šķiet tavam mo bija joks ar to visu, uz pavarotiem katrai spuldzei jābūt labai masai, tālāk viss būs
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
suslix | 22. May 2014, 11:00 | #22630 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 41
Braucu ar: Vespa Granturismo ; Suzuki GSF650
| Viss atrisināts, problēma tanī ka sūc lieko gaisu...
22 May 2014, 08:54:17 suslix rakstīja:
Sveces sausas !
21 May 2014, 22:07:25 qba rakstīja:
21 May 2014, 21:40:36 suslix rakstīja:
Suzuki bandit ( GSF 650)
vakarā noliku ejošu,bet nākošajā rītā iet vairs tikai 3 cilindri ... Kas varētu būt par vainām ?
Jau aptuveni zinu kurš cilindrs nestrādā,jo padarbinot motru trešais cilindra izpūtējs ir vēsāks nekā pārējie.
It kā dzirkstele svecē ir...
karburātors ???
Svece slapja nebij'?
| Offline | | |
reimondz | 22. May 2014, 13:47 | #22631 |
| Kopš: 16. Aug 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 1889
Braucu ar: siltu motoru
| Palasot topiku par motociklu nobraukumiem redzu ka daudzi sūdzas ka Latvijā tie tiek nogriezti. O.K. par analogajiem spidometriem es pilīgi piekrītu, tos grozīt nav nekādu problēmu, bet kā ir ar digitālajiem, jābūt taču ir kaut kādam softam, vadam. Pat savam KLV oficiālais dīleris nav spējīgs nodrošināt pieslēgšanu pie kompja (nav vads) kur nu vēl runājot par par k.kādu cipariņu grozīšanu. Vai tiešām tas ir tik viegli izdarāms?
P.S. netaisos grozīt spidometrus, nosodu šādu rīcību
P.S.S. un vai tiešām KLV nav iespējams odometru pārslēgt no jūdzēm uz kilometriem?
-----------------
| Offline | | |
hla | 22. May 2014, 13:59 | #22632 |
| Kopš: 22. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 296
Braucu ar: KTM 950 SE R
|
22 May 2014, 13:47:50 reimondz rakstīja:
Palasot topiku par motociklu nobraukumiem redzu ka daudzi sūdzas ka Latvijā tie tiek nogriezti. O.K. par analogajiem spidometriem es pilīgi piekrītu, tos grozīt nav nekādu problēmu, bet kā ir ar digitālajiem, jābūt taču ir kaut kādam softam, vadam. Pat savam KLV oficiālais dīleris nav spējīgs nodrošināt pieslēgšanu pie kompja (nav vads) kur nu vēl runājot par par k.kādu cipariņu grozīšanu. Vai tiešām tas ir tik viegli izdarāms?
P.S. netaisos grozīt spidometrus, nosodu šādu rīcību
P.S.S. un vai tiešām KLV nav iespējams odometru pārslēgt no jūdzēm uz kilometriem?
izņem bateriju , vai arī viņa pati aiziet pa skuju taku.... un ir pa nullēm | Offline | | |
Meiksans | 22. May 2014, 21:11 | #22633 |
| Kopš: 06. Oct 2013
No: Ikšķile
Ziņojumi: 143
Braucu ar: zetku
| Problēma: aizeju uz garāžu, moci pēc nedēļas stāvēšanas pielaižu bez problēmām, izbraucu aplīti, noslāpēju uz 5min, pēc tam nevaru pielaist, aķis nosprādzis(lēnām pagriež un nomirst), ok, ar vadiem vai iestumjot palaižu, vēl pabraucu, noslāpēju, tieši tas pats, pielaižu, pabraukāju, nekādu problēmu, lec un aķis griež ka traks... kas varētu būt par problēmu? aķis vai drīzāk starteris? mocis honda hornet 600 2001 | Offline | | |
RadekSkylark | 22. May 2014, 23:02 | #22634 |
| Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 425
Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8
| Vajadzīgas idejas no spečukiem!
Trīs problēmas:
1) Dominators turpina šad tad slāpt. Kad ir uzsilis, brīvgaitā neslāpst, bet braucot, kā jau iepriekš minēts, mēdz noslāpt bremzējot, kad apgriezieni nokrītas līdz ~1500-2000. Kad šādā veidā noslāpst, 50% reižu var uzreiz pielaist, otrus 50% reižu nē - dažreiz uzreiz griež bet nelec kādas 1-3sec, tā it kā būtu pārlējies, citreiz vispār klusums - spied pogu un nekas nenotiek kādas 1-5sec un tad pielec. Šodien piefiksēju, ka stāvot uz vietas brīvgaitā nospiežot priekšējo bremzi un riktīgi uzdodot uz priekšējiem amīšiem, tā ka tie riktīgi iesēžas, mocim apgriezieni nokrītas no 1500 uz 1000 tā it kā gribētu noslāpt - tas laikam arī ir tas, kas dažreiz liek bremzējot noslāpt vai sākt slāpt (parasti tiešām strauji bremzējot - nevajag pat nemaz tik strauji - piekare mīksta). Jautājums tāds - kāpēc grib slāpt - pārlejas vai nepietiek degviela, kad sasvēries? Jebkurā gadījumā, kādas idejas par šo slāpšanas problēmu??? (jāpiemin, ka pateicoties foruma lietotājam Gerbijam ir notestēts arī viņa rezerves karburators, čoka trose, kā arī insulators - bez panākumiem).
2) Tāpat braucot un nospiežot sajūgu pirms mierīgs bremzēšanas apgriezieni mēdz nokrist līdz 1500 (brīvgaita) un tad pēc vēl 1-2sec līdz 1100-1200. Dažreiz pirms apstāšanās uzkāpj atpakaļ līdz tiem 1500, dažreiz paliek tur pat līdz sāc braukt, un kad mēģini uzsākt, dažreiz vēlās pat noslāpt. Kas varētu izraisīt šādu problēmu?
3) Nežēlīgs patēriņš - ~9(litri)/100km. Kas varētu būt par vainu?
Liels paldies visiem par padomiem, bez tiem nekādīgi...[ Šo ziņu laboja RadekSkylark, 22 May 2014, 23:03:03 ] | Offline | | |
Zevs | 23. May 2014, 08:59 | #22635 |
| Kopš: 21. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 28
Braucu ar: Moci
| Man Suzuki bija lidzigas problemas es panemu iztiriju un nosinhroniszeju karburatorus, uzliku jaunas sveces un problemas nav. Veel var buut ka spoles suudiigas vai svecvadi caursisti.
22 May 2014, 23:02:44 RadekSkylark rakstīja:
Vajadzīgas idejas no spečukiem!
Trīs problēmas:
1) Dominators turpina šad tad slāpt. Kad ir uzsilis, brīvgaitā neslāpst, bet braucot, kā jau iepriekš minēts, mēdz noslāpt bremzējot, kad apgriezieni nokrītas līdz ~1500-2000. Kad šādā veidā noslāpst, 50% reižu var uzreiz pielaist, otrus 50% reižu nē - dažreiz uzreiz griež bet nelec kādas 1-3sec, tā it kā būtu pārlējies, citreiz vispār klusums - spied pogu un nekas nenotiek kādas 1-5sec un tad pielec. Šodien piefiksēju, ka stāvot uz vietas brīvgaitā nospiežot priekšējo bremzi un riktīgi uzdodot uz priekšējiem amīšiem, tā ka tie riktīgi iesēžas, mocim apgriezieni nokrītas no 1500 uz 1000 tā it kā gribētu noslāpt - tas laikam arī ir tas, kas dažreiz liek bremzējot noslāpt vai sākt slāpt (parasti tiešām strauji bremzējot - nevajag pat nemaz tik strauji - piekare mīksta). Jautājums tāds - kāpēc grib slāpt - pārlejas vai nepietiek degviela, kad sasvēries? Jebkurā gadījumā, kādas idejas par šo slāpšanas problēmu??? (jāpiemin, ka pateicoties foruma lietotājam Gerbijam ir notestēts arī viņa rezerves karburators, čoka trose, kā arī insulators - bez panākumiem).
2) Tāpat braucot un nospiežot sajūgu pirms mierīgs bremzēšanas apgriezieni mēdz nokrist līdz 1500 (brīvgaita) un tad pēc vēl 1-2sec līdz 1100-1200. Dažreiz pirms apstāšanās uzkāpj atpakaļ līdz tiem 1500, dažreiz paliek tur pat līdz sāc braukt, un kad mēģini uzsākt, dažreiz vēlās pat noslāpt. Kas varētu izraisīt šādu problēmu?
3) Nežēlīgs patēriņš - ~9(litri)/100km. Kas varētu būt par vainu?
Liels paldies visiem par padomiem, bez tiem nekādīgi...
| Offline | | |
mexa | 23. May 2014, 09:17 | #22636 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| izbaudi karbus, pludiņadatas, līmeņus, vai nav sūdu un vai nepiesūc
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
viesic | 23. May 2014, 09:41 | #22637 |
| Kopš: 15. Apr 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 160
Braucu ar: cbr900 un xr600
| Aukstie lodējumi iekš cdi ar var visādus pigorus taisīt. | Offline | | |
eeKa | 23. May 2014, 09:53 | #22638 |
| Kopš: 20. May 2011
Ziņojumi: 60
Braucu ar: Honda XL600V, Pannonia T5, Tiger 800XC, R1200GS
| Pālīgāā!
Honda Transalp XL600 problēma:
Nekādi nevaru dabūt normālu degmaisījumu
svece balta abiem cilindriem! Karbiķi pārtīrīti/pārmazgāti, nosinhronizēti vairākas reizes. Gaisu, itkā, nekur nepiesūc. Degmaisījuma skrūve principā ārā ~4 apgriezieni. Vārsti saregulēti. Ir kāds kurš varētu padalīties ar ieteikumiem vai pie kā griezties, lai šo problēmu novērstu? | Offline | | |
Zevs | 23. May 2014, 10:00 | #22639 |
| Kopš: 21. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 28
Braucu ar: Moci
| Kaadam nav info kur var sametinat aluminiju? Man viens kronsteins salausts kas tur vejstiklu? | Offline | | |
RadekSkylark | 23. May 2014, 12:10 | #22640 |
| Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 425
Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8
|
23 May 2014, 08:59:36 Zevs rakstīja:
Man Suzuki bija lidzigas problemas es panemu iztiriju un nosinhroniszeju karburatorus, uzliku jaunas sveces un problemas nav. Veel var buut ka spoles suudiigas vai svecvadi caursisti.
Karburātors tīrīts 2 reizes, svece jauna.
Es arī it kā svēros uz to ka varbūt kkas ar spoli un svečvadu, bet nu ticamība šķiet maza, jo tomēr problēma ir ar degmaisījumu (ja nebutu dzirkstele kādā brīdī mocim būtu jāraustas vai kkā tā, vismaz man tā šķiet (viens cilindrs)).
| Offline | | |
|
|