Autors | Ziņojums |
TB | 18. May 2014, 20:34 | #22601 |
|
Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
| 10ieces aukstā laikā iedarbināt būs ļoti grūti, taču labāk darbojas augstās temperatūrās. 8otnieces tāds standartiņš. |
Offline | |
|
Dzusels | 18. May 2014, 21:18 | #22602 |
|
Kopš: 30. Jan 2014
Ziņojumi: 56
Braucu ar:
|
18 May 2014, 20:34:02 TB rakstīja:
10ieces aukstā laikā iedarbināt būs ļoti grūti, taču labāk darbojas augstās temperatūrās. 8otnieces tāds standartiņš.
Paldies |
Offline | |
|
Freefayer | 19. May 2014, 10:12 | #22603 |
|
Kopš: 04. May 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 1744
Braucu ar: buell ulysses, boober, indian, HD
| Ar ko un ka samazinat gaisa filtros gaisa padevi. Uz lieliem atrumiem rauj par daudz gaisu iejsa. |
Offline | |
|
|
andrejins | 19. May 2014, 10:27 | #22604 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
19 May 2014, 10:12:26 Freefayer rakstīja:
Ar ko un ka samazinat gaisa filtros gaisa padevi. Uz lieliem atrumiem rauj par daudz gaisu iejsa.
Ir divi varianti, vai nu gaisa filtrs, vai arī pieregulēt karburatoru, lai dod arī degvielu vairāk
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
Slavixs | 19. May 2014, 12:17 | #22605 |
|
Kopš: 20. Dec 2012
No: Sigulda
Ziņojumi: 124
Braucu ar: KTM Super Adventure 1290T
| Šķiet ka frikciju diskiem ir pipec...
[ Šo ziņu laboja Slavixs, 19 May 2014, 12:18:25 ] |
Offline | |
|
akasiko | 19. May 2014, 12:33 | #22606 |
|
Kopš: 23. Oct 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 102
Braucu ar: Melnu 1200 baņģītu
| Jautāšu arī šeit, cik ļoti skatās TA uz moča priekšējo vēja stikla marķējumiem (Mocis CBR 600f 00`) Respektīvi, ja orģinālo aizstāšu ar analogu- paštaisītu no orgāniskā stikla, TA vīri dusmosies, jebšu viņiem būs vienalga? Ir kādam bijusi pieredze? |
Offline | |
|
mezamaris | 19. May 2014, 12:45 | #22607 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
|
19 May 2014, 12:17:54 Slavixs rakstīja:
Šķiet ka frikciju diskiem ir pipec...
Bez ,,šķiet,,ir vēl mērinstrumenti un ražotāja not. min. izmērs. |
Offline | |
|
andrejins | 19. May 2014, 13:13 | #22608 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
19 May 2014, 12:33:05 akasiko rakstīja:
Jautāšu arī šeit, cik ļoti skatās TA uz moča priekšējo vēja stikla marķējumiem (Mocis CBR 600f 00`) Respektīvi, ja orģinālo aizstāšu ar analogu- paštaisītu no orgāniskā stikla, TA vīri dusmosies, jebšu viņiem būs vienalga? Ir kādam bijusi pieredze?
Tīri teorētiski moto priekšējais stikls ir vējstikls, tb sanāk, ka pat tonējot jāievēro gaismas caurlaidība, bet no otras puses, ja stikls izskatīsies kā moča stikls, tad visticamāk pat kašķi nemeklēs...
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
Slavixs | 19. May 2014, 15:38 | #22609 |
|
Kopš: 20. Dec 2012
No: Sigulda
Ziņojumi: 124
Braucu ar: KTM Super Adventure 1290T
|
19 May 2014, 12:45:04 mezamaris rakstīja:
Bez ,,šķiet,,ir vēl mērinstrumenti un ražotāja not. min. izmērs.
5 diski ir galīgi nodeguši, tur pat varēja nemērīt! pārējie 5 ir normas robežās. Bet tāpat uzsūtiju visu komplektu lai visi ir vienādi! |
Offline | |
|
eriksdrummer | 19. May 2014, 19:03 | #22610 |
|
Kopš: 31. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 454
Braucu ar: V4
| Nu spečuki pastāstiet lūdzu šādu lietu. Vai ilgstoši braucot ar pārāk liesu degmaisījumu , tas var atstāt ļoti nelabvelīgu ietekmi uz dzinēju? Prasu ,jo pirms 3 nedēļām uzliku pilno Akras izplūdi un tagad gaidu, kad dīleris man iešūs kompī "race mapi". Aprilia forumā, kaut kādi gudreļi raksta, ka ar stoka mapi un pilno race izplūdi degmaisījums ir pārāk liess un tas var konkrēti sačakarēt dzinēju. |
Offline | |
|
Sliktais | 19. May 2014, 19:18 | #22611 |
|
Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
19 May 2014, 19:03:25 eriksdrummer rakstīja:
Nu spečuki pastāstiet lūdzu šādu lietu. Vai ilgstoši braucot ar pārāk liesu degmaisījumu , tas var atstāt ļoti nelabvelīgu ietekmi uz dzinēju? Prasu ,jo pirms 3 nedēļām uzliku pilno Akras izplūdi un tagad gaidu, kad dīleris man iešūs kompī "race mapi". Aprilia forumā, kaut kādi gudreļi raksta, ka ar stoka mapi un pilno race izplūdi degmaisījums ir pārāk liess un tas var konkrēti sačakarēt dzinēju.
Tantes tirgū pie pērnajiem kartupeļiem runāja, ka pārāk liess degmaisījums sadegot ar pārāk augstu temperatūru vai visticamāk, izplūdes gāzu temperatūra ir krietni virs normas, kā paredzējis ražotājs, līdz ar to secinājumus izdari pats. [ Šo ziņu laboja Sliktais, 19 May 2014, 19:21:33 ]
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart |
Offline | |
|
Maa | 19. May 2014, 21:45 | #22612 |
|
Kopš: 03. Apr 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 23
Braucu ar: GSXR
| LV ir kkadi mo shroti,vai kas tamlidziigs?
Intereseejos tieshi par uudens pumpi(cbr 954rr 03')
Vienkaarshi pasutiit vinju diezgan padaargi sanaak.Ir kaadi ieteikumi,vai kaads cilveeks,kursh ar hondaam njemas? |
Offline | |
|
aivarsk | 19. May 2014, 22:15 | #22613 |
|
Kopš: 21. Mar 2011
Ziņojumi: 185
Braucu ar: 520 4T
|
19 May 2014, 19:18:02 Sliktais rakstīja:
19 May 2014, 19:03:25 eriksdrummer rakstīja:
Nu spečuki pastāstiet lūdzu šādu lietu. Vai ilgstoši braucot ar pārāk liesu degmaisījumu , tas var atstāt ļoti nelabvelīgu ietekmi uz dzinēju? Prasu ,jo pirms 3 nedēļām uzliku pilno Akras izplūdi un tagad gaidu, kad dīleris man iešūs kompī "race mapi". Aprilia forumā, kaut kādi gudreļi raksta, ka ar stoka mapi un pilno race izplūdi degmaisījums ir pārāk liess un tas var konkrēti sačakarēt dzinēju.
Tantes tirgū pie pērnajiem kartupeļiem runāja, ka pārāk liess degmaisījums sadegot ar pārāk augstu temperatūru vai visticamāk, izplūdes gāzu temperatūra ir krietni virs normas, kā paredzējis ražotājs, līdz ar to secinājumus izdari pats.
Ir bijuši gadījumi, kad virzulim caurums izdeg. |
Offline | |
|
RadekSkylark | 19. May 2014, 22:25 | #22614 |
|
Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 425
Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8
|
19 May 2014, 19:03:25 eriksdrummer rakstīja:
Nu spečuki pastāstiet lūdzu šādu lietu. Vai ilgstoši braucot ar pārāk liesu degmaisījumu , tas var atstāt ļoti nelabvelīgu ietekmi uz dzinēju? Prasu ,jo pirms 3 nedēļām uzliku pilno Akras izplūdi un tagad gaidu, kad dīleris man iešūs kompī "race mapi". Aprilia forumā, kaut kādi gudreļi raksta, ka ar stoka mapi un pilno race izplūdi degmaisījums ir pārāk liess un tas var konkrēti sačakarēt dzinēju.
Kā jau iepriekš minēts sadegšana notiek pie augstākas temperatūras nekā paredzēts, kas ļoti karstā dienā ne pie pārāk labiem apstākļiem var novest pie detonācijas un atkarībā no tās "apjomiem" viss var beigties vai nu daudz maz ok, vai ar dzinēju miskastē.
P.S. Lai no tā izvairītos kamēr neesi saņēmis pareizās degvielas kartes lej tikai 98E, tas situāciju padarīs nedaudz labāku.
P.S.S. Te būs nedaudz lasāmvielas:
http://en.wikipedia.org/wiki/Engine_knocking
http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating[ Šo ziņu laboja RadekSkylark, 19 May 2014, 22:28:02 ] |
Offline | |
|
enwit | 19. May 2014, 22:50 | #22615 |
|
Kopš: 18. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 121
Braucu ar: bmw
| ir tā, ka bremzēt laideni ar priekšējām bremzēm var līdz kādam noteiktam mirklim, tad rokturis it kā ieķerās un jāspiež ir stiprāk, un tad pārlec (tad jau sanāk pārāk stipra bremzēšana)
ar ko man sākt, kā sataisīt, lai varētu rokturi nospiest laideni? tur kkāda atspere tam rokturim ir, būtu jānomaina, kur vaina varētu but? |
Offline | |
|
Archy96 | 19. May 2014, 23:54 | #22616 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
19 May 2014, 22:50:47 enwit rakstīja:
ir tā, ka bremzēt laideni ar priekšējām bremzēm var līdz kādam noteiktam mirklim, tad rokturis it kā ieķerās un jāspiež ir stiprāk, un tad pārlec (tad jau sanāk pārāk stipra bremzēšana)
ar ko man sākt, kā sataisīt, lai varētu rokturi nospiest laideni? tur kkāda atspere tam rokturim ir, būtu jānomaina, kur vaina varētu but?
Iesmērē solidolu tajā vietā, kur hēbelis spiež uz cilindrīti un viss būs kulē.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
oleg1121 | 20. May 2014, 00:00 | #22617 |
|
Kopš: 03. Apr 2012
No: Jelgava
Ziņojumi: 187
Braucu ar: Kawasaki ZX6R 00`
| sveiki specuki ir divi jautajumi ko es ka iesaceis nezinu,vobsem pirma lieta ejot likuma ap 80kmh sak sture neforsi metat itka butu astotnieks uz riepas,sim lietam laikam bija paredzets demferis,ja ne ludzu izskaidrojiet
un otra nianse ka pie liela atruma sak rasties vibracija no dzineja, lidz 140kmh nav bet kad pari 180kmh tad paradas,tik nevajag mani lamat par atrumu ,biskit atvilku apdzenot dzivot nav apnicis vel.
P.S jau ieprieks paldies par atbildem un uzmanibu [ Šo ziņu laboja oleg1121, 20 May 2014, 00:02:11 ]
----------------- Oļežik |
Offline | |
|
elf | 20. May 2014, 09:17 | #22618 |
|
Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
19 May 2014, 22:25:04 RadekSkylark rakstīja:
19 May 2014, 19:03:25 eriksdrummer rakstīja:
Nu spečuki pastāstiet lūdzu šādu lietu. Vai ilgstoši braucot ar pārāk liesu degmaisījumu , tas var atstāt ļoti nelabvelīgu ietekmi uz dzinēju? Prasu ,jo pirms 3 nedēļām uzliku pilno Akras izplūdi un tagad gaidu, kad dīleris man iešūs kompī "race mapi". Aprilia forumā, kaut kādi gudreļi raksta, ka ar stoka mapi un pilno race izplūdi degmaisījums ir pārāk liess un tas var konkrēti sačakarēt dzinēju.
Kā jau iepriekš minēts sadegšana notiek pie augstākas temperatūras nekā paredzēts, kas ļoti karstā dienā ne pie pārāk labiem apstākļiem var novest pie detonācijas un atkarībā no tās "apjomiem" viss var beigties vai nu daudz maz ok, vai ar dzinēju miskastē.
P.S. Lai no tā izvairītos kamēr neesi saņēmis pareizās degvielas kartes lej tikai 98E, tas situāciju padarīs nedaudz labāku.
P.S.S. Te būs nedaudz lasāmvielas:
http://en.wikipedia.org/wiki/Engine_knocking
http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating
Un ručku negriez līdz galam...
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
|
Offline | |
|
deMarco | 20. May 2014, 09:46 | #22619 |
|
Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
|
20 May 2014, 00:00:50 oleg1121 rakstīja:
sveiki specuki ir divi jautajumi ko es ka iesaceis nezinu,vobsem pirma lieta ejot likuma ap 80kmh sak sture neforsi metat itka butu astotnieks uz riepas,sim lietam laikam bija paredzets demferis,ja ne ludzu izskaidrojiet
un otra nianse ka pie liela atruma sak rasties vibracija no dzineja, lidz 140kmh nav bet kad pari 180kmh tad paradas,tik nevajag mani lamat par atrumu ,biskit atvilku apdzenot dzivot nav apnicis vel.
P.S jau ieprieks paldies par atbildem un uzmanibu
Par otro nezinu, bet pirmajam varētu būt vaina riepā - "kontaina" , vai arī (ticamākais) amortiņi saregulēti šķērsām - pārāk ātrs "rebound".
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas |
Offline | |
|
oleg1121 | 20. May 2014, 12:33 | #22620 |
|
Kopš: 03. Apr 2012
No: Jelgava
Ziņojumi: 187
Braucu ar: Kawasaki ZX6R 00`
|
20 May 2014, 09:46:01 deMarco rakstīja:
20 May 2014, 00:00:50 oleg1121 rakstīja:
sveiki specuki ir divi jautajumi ko es ka iesaceis nezinu,vobsem pirma lieta ejot likuma ap 80kmh sak sture neforsi metat itka butu astotnieks uz riepas,sim lietam laikam bija paredzets demferis,ja ne ludzu izskaidrojiet
un otra nianse ka pie liela atruma sak rasties vibracija no dzineja, lidz 140kmh nav bet kad pari 180kmh tad paradas,tik nevajag mani lamat par atrumu ,biskit atvilku apdzenot dzivot nav apnicis vel.
P.S jau ieprieks paldies par atbildem un uzmanibu
Par otro nezinu, bet pirmajam varētu būt vaina riepā - "kontaina" , vai arī (ticamākais) amortiņi saregulēti šķērsām - pārāk ātrs "rebound".
laikam tiesam riepas vaina jo kadu laiku mo staveja bez stativiem.bet prikols ka taisni ejot neko svesu nepamanu
----------------- Oļežik |
Offline | |
|