Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
TB
18. May 2014, 20:34#22601

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

10ieces aukstā laikā iedarbināt būs ļoti grūti, taču labāk darbojas augstās temperatūrās. 8otnieces tāds standartiņš.

Offline

Dzusels
18. May 2014, 21:18#22602

Kopš: 30. Jan 2014

Ziņojumi: 56

Braucu ar:


18 May 2014, 20:34:02 TB rakstīja:
10ieces aukstā laikā iedarbināt būs ļoti grūti, taču labāk darbojas augstās temperatūrās. 8otnieces tāds standartiņš.
Paldies

Offline

Freefayer
19. May 2014, 10:12#22603

Kopš: 04. May 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 1744

Braucu ar: buell ulysses, boober, indian, HD

Ar ko un ka samazinat gaisa filtros gaisa padevi. Uz lieliem atrumiem rauj par daudz gaisu iejsa.

Offline

andrejins
19. May 2014, 10:27#22604

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


19 May 2014, 10:12:26 Freefayer rakstīja:
Ar ko un ka samazinat gaisa filtros gaisa padevi. Uz lieliem atrumiem rauj par daudz gaisu iejsa.

Ir divi varianti, vai nu gaisa filtrs, vai arī pieregulēt karburatoru, lai dod arī degvielu vairāk

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Slavixs
19. May 2014, 12:17#22605

Kopš: 20. Dec 2012

No: Sigulda

Ziņojumi: 124

Braucu ar: KTM Super Adventure 1290T

Šķiet ka frikciju diskiem ir pipec...



[ Šo ziņu laboja Slavixs, 19 May 2014, 12:18:25 ]

Offline

akasiko
19. May 2014, 12:33#22606

Kopš: 23. Oct 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 102

Braucu ar: Melnu 1200 baņģītu

Jautāšu arī šeit, cik ļoti skatās TA uz moča priekšējo vēja stikla marķējumiem (Mocis CBR 600f 00`) Respektīvi, ja orģinālo aizstāšu ar analogu- paštaisītu no orgāniskā stikla, TA vīri dusmosies, jebšu viņiem būs vienalga? Ir kādam bijusi pieredze?

Offline

mezamaris
19. May 2014, 12:45#22607

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:


19 May 2014, 12:17:54 Slavixs rakstīja:
Šķiet ka frikciju diskiem ir pipec...




Bez ,,šķiet,,ir vēl mērinstrumenti un ražotāja not. min. izmērs.

Offline

andrejins
19. May 2014, 13:13#22608

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


19 May 2014, 12:33:05 akasiko rakstīja:
Jautāšu arī šeit, cik ļoti skatās TA uz moča priekšējo vēja stikla marķējumiem (Mocis CBR 600f 00`) Respektīvi, ja orģinālo aizstāšu ar analogu- paštaisītu no orgāniskā stikla, TA vīri dusmosies, jebšu viņiem būs vienalga? Ir kādam bijusi pieredze?

Tīri teorētiski moto priekšējais stikls ir vējstikls, tb sanāk, ka pat tonējot jāievēro gaismas caurlaidība, bet no otras puses, ja stikls izskatīsies kā moča stikls, tad visticamāk pat kašķi nemeklēs...

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Slavixs
19. May 2014, 15:38#22609

Kopš: 20. Dec 2012

No: Sigulda

Ziņojumi: 124

Braucu ar: KTM Super Adventure 1290T


19 May 2014, 12:45:04 mezamaris rakstīja:
Bez ,,šķiet,,ir vēl mērinstrumenti un ražotāja not. min. izmērs.


5 diski ir galīgi nodeguši, tur pat varēja nemērīt! pārējie 5 ir normas robežās. Bet tāpat uzsūtiju visu komplektu lai visi ir vienādi!

Offline

eriksdrummer
19. May 2014, 19:03#22610

Kopš: 31. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 454

Braucu ar: V4

Nu spečuki pastāstiet lūdzu šādu lietu. Vai ilgstoši braucot ar pārāk liesu degmaisījumu , tas var atstāt ļoti nelabvelīgu ietekmi uz dzinēju? Prasu ,jo pirms 3 nedēļām uzliku pilno Akras izplūdi un tagad gaidu, kad dīleris man iešūs kompī "race mapi". Aprilia forumā, kaut kādi gudreļi raksta, ka ar stoka mapi un pilno race izplūdi degmaisījums ir pārāk liess un tas var konkrēti sačakarēt dzinēju.

Offline

Sliktais
19. May 2014, 19:18#22611

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


19 May 2014, 19:03:25 eriksdrummer rakstīja:
Nu spečuki pastāstiet lūdzu šādu lietu. Vai ilgstoši braucot ar pārāk liesu degmaisījumu , tas var atstāt ļoti nelabvelīgu ietekmi uz dzinēju? Prasu ,jo pirms 3 nedēļām uzliku pilno Akras izplūdi un tagad gaidu, kad dīleris man iešūs kompī "race mapi". Aprilia forumā, kaut kādi gudreļi raksta, ka ar stoka mapi un pilno race izplūdi degmaisījums ir pārāk liess un tas var konkrēti sačakarēt dzinēju.

Tantes tirgū pie pērnajiem kartupeļiem runāja, ka pārāk liess degmaisījums sadegot ar pārāk augstu temperatūru vai visticamāk, izplūdes gāzu temperatūra ir krietni virs normas, kā paredzējis ražotājs, līdz ar to secinājumus izdari pats.

[ Šo ziņu laboja Sliktais, 19 May 2014, 19:21:33 ]



-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Maa
19. May 2014, 21:45#22612

Kopš: 03. Apr 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 23

Braucu ar: GSXR

LV ir kkadi mo shroti,vai kas tamlidziigs?
Intereseejos tieshi par uudens pumpi(cbr 954rr 03')
Vienkaarshi pasutiit vinju diezgan padaargi sanaak.Ir kaadi ieteikumi,vai kaads cilveeks,kursh ar hondaam njemas?

Offline

aivarsk
19. May 2014, 22:15#22613

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T


19 May 2014, 19:18:02 Sliktais rakstīja:

19 May 2014, 19:03:25 eriksdrummer rakstīja:
Nu spečuki pastāstiet lūdzu šādu lietu. Vai ilgstoši braucot ar pārāk liesu degmaisījumu , tas var atstāt ļoti nelabvelīgu ietekmi uz dzinēju? Prasu ,jo pirms 3 nedēļām uzliku pilno Akras izplūdi un tagad gaidu, kad dīleris man iešūs kompī "race mapi". Aprilia forumā, kaut kādi gudreļi raksta, ka ar stoka mapi un pilno race izplūdi degmaisījums ir pārāk liess un tas var konkrēti sačakarēt dzinēju.

Tantes tirgū pie pērnajiem kartupeļiem runāja, ka pārāk liess degmaisījums sadegot ar pārāk augstu temperatūru vai visticamāk, izplūdes gāzu temperatūra ir krietni virs normas, kā paredzējis ražotājs, līdz ar to secinājumus izdari pats.

Ir bijuši gadījumi, kad virzulim caurums izdeg.

Offline

RadekSkylark
19. May 2014, 22:25#22614

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8


19 May 2014, 19:03:25 eriksdrummer rakstīja:
Nu spečuki pastāstiet lūdzu šādu lietu. Vai ilgstoši braucot ar pārāk liesu degmaisījumu , tas var atstāt ļoti nelabvelīgu ietekmi uz dzinēju? Prasu ,jo pirms 3 nedēļām uzliku pilno Akras izplūdi un tagad gaidu, kad dīleris man iešūs kompī "race mapi". Aprilia forumā, kaut kādi gudreļi raksta, ka ar stoka mapi un pilno race izplūdi degmaisījums ir pārāk liess un tas var konkrēti sačakarēt dzinēju.


Kā jau iepriekš minēts sadegšana notiek pie augstākas temperatūras nekā paredzēts, kas ļoti karstā dienā ne pie pārāk labiem apstākļiem var novest pie detonācijas un atkarībā no tās "apjomiem" viss var beigties vai nu daudz maz ok, vai ar dzinēju miskastē.

P.S. Lai no tā izvairītos kamēr neesi saņēmis pareizās degvielas kartes lej tikai 98E, tas situāciju padarīs nedaudz labāku.

P.S.S. Te būs nedaudz lasāmvielas:
http://en.wikipedia.org/wiki/Engine_knocking
http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating

[ Šo ziņu laboja RadekSkylark, 19 May 2014, 22:28:02 ]

Offline

enwit
19. May 2014, 22:50#22615

Kopš: 18. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 121

Braucu ar: bmw

ir tā, ka bremzēt laideni ar priekšējām bremzēm var līdz kādam noteiktam mirklim, tad rokturis it kā ieķerās un jāspiež ir stiprāk, un tad pārlec (tad jau sanāk pārāk stipra bremzēšana)

ar ko man sākt, kā sataisīt, lai varētu rokturi nospiest laideni? tur kkāda atspere tam rokturim ir, būtu jānomaina, kur vaina varētu but?

Offline

Archy96
19. May 2014, 23:54#22616

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


19 May 2014, 22:50:47 enwit rakstīja:
ir tā, ka bremzēt laideni ar priekšējām bremzēm var līdz kādam noteiktam mirklim, tad rokturis it kā ieķerās un jāspiež ir stiprāk, un tad pārlec (tad jau sanāk pārāk stipra bremzēšana)

ar ko man sākt, kā sataisīt, lai varētu rokturi nospiest laideni? tur kkāda atspere tam rokturim ir, būtu jānomaina, kur vaina varētu but?

Iesmērē solidolu tajā vietā, kur hēbelis spiež uz cilindrīti un viss būs kulē.


-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

oleg1121
20. May 2014, 00:00#22617

Kopš: 03. Apr 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 187

Braucu ar: Kawasaki ZX6R 00`

sveiki specuki ir divi jautajumi ko es ka iesaceis nezinu,vobsem pirma lieta ejot likuma ap 80kmh sak sture neforsi metat itka butu astotnieks uz riepas,sim lietam laikam bija paredzets demferis,ja ne ludzu izskaidrojiet
un otra nianse ka pie liela atruma sak rasties vibracija no dzineja, lidz 140kmh nav bet kad pari 180kmh tad paradas,tik nevajag mani lamat par atrumu ,biskit atvilku apdzenot dzivot nav apnicis vel.
P.S jau ieprieks paldies par atbildem un uzmanibu

[ Šo ziņu laboja oleg1121, 20 May 2014, 00:02:11 ]



-----------------
Oļežik

Offline

elf
20. May 2014, 09:17#22618

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


19 May 2014, 22:25:04 RadekSkylark rakstīja:

19 May 2014, 19:03:25 eriksdrummer rakstīja:
Nu spečuki pastāstiet lūdzu šādu lietu. Vai ilgstoši braucot ar pārāk liesu degmaisījumu , tas var atstāt ļoti nelabvelīgu ietekmi uz dzinēju? Prasu ,jo pirms 3 nedēļām uzliku pilno Akras izplūdi un tagad gaidu, kad dīleris man iešūs kompī "race mapi". Aprilia forumā, kaut kādi gudreļi raksta, ka ar stoka mapi un pilno race izplūdi degmaisījums ir pārāk liess un tas var konkrēti sačakarēt dzinēju.


Kā jau iepriekš minēts sadegšana notiek pie augstākas temperatūras nekā paredzēts, kas ļoti karstā dienā ne pie pārāk labiem apstākļiem var novest pie detonācijas un atkarībā no tās "apjomiem" viss var beigties vai nu daudz maz ok, vai ar dzinēju miskastē.

P.S. Lai no tā izvairītos kamēr neesi saņēmis pareizās degvielas kartes lej tikai 98E, tas situāciju padarīs nedaudz labāku.

P.S.S. Te būs nedaudz lasāmvielas:
http://en.wikipedia.org/wiki/Engine_knocking
http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating


Un ručku negriez līdz galam...

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

deMarco
20. May 2014, 09:46#22619

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95


20 May 2014, 00:00:50 oleg1121 rakstīja:
sveiki specuki ir divi jautajumi ko es ka iesaceis nezinu,vobsem pirma lieta ejot likuma ap 80kmh sak sture neforsi metat itka butu astotnieks uz riepas,sim lietam laikam bija paredzets demferis,ja ne ludzu izskaidrojiet
un otra nianse ka pie liela atruma sak rasties vibracija no dzineja, lidz 140kmh nav bet kad pari 180kmh tad paradas,tik nevajag mani lamat par atrumu ,biskit atvilku apdzenot dzivot nav apnicis vel.
P.S jau ieprieks paldies par atbildem un uzmanibu

Par otro nezinu, bet pirmajam varētu būt vaina riepā - "kontaina" , vai arī (ticamākais) amortiņi saregulēti šķērsām - pārāk ātrs "rebound".

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

oleg1121
20. May 2014, 12:33#22620

Kopš: 03. Apr 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 187

Braucu ar: Kawasaki ZX6R 00`


20 May 2014, 09:46:01 deMarco rakstīja:

20 May 2014, 00:00:50 oleg1121 rakstīja:
sveiki specuki ir divi jautajumi ko es ka iesaceis nezinu,vobsem pirma lieta ejot likuma ap 80kmh sak sture neforsi metat itka butu astotnieks uz riepas,sim lietam laikam bija paredzets demferis,ja ne ludzu izskaidrojiet
un otra nianse ka pie liela atruma sak rasties vibracija no dzineja, lidz 140kmh nav bet kad pari 180kmh tad paradas,tik nevajag mani lamat par atrumu ,biskit atvilku apdzenot dzivot nav apnicis vel.
P.S jau ieprieks paldies par atbildem un uzmanibu

Par otro nezinu, bet pirmajam varētu būt vaina riepā - "kontaina" , vai arī (ticamākais) amortiņi saregulēti šķērsām - pārāk ātrs "rebound".

laikam tiesam riepas vaina jo kadu laiku mo staveja bez stativiem.bet prikols ka taisni ejot neko svesu nepamanu

-----------------
Oļežik

Offline