Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
kba-pro
12. May 2014, 13:31#22521

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


12 May 2014, 13:24:23 shkapars rakstīja:
Ja laba līme, tad var. man CRFam jau kādus gadus trīs ir salīmēts robs sajūga vākā (magnesium). ar JB Weld


pareizi

Offline

vellabeerns
12. May 2014, 13:36#22522

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S


12 May 2014, 13:31:51 kba-pro rakstīja:

12 May 2014, 13:24:23 shkapars rakstīja:
Ja laba līme, tad var. man CRFam jau kādus gadus trīs ir salīmēts robs sajūga vākā (magnesium). ar JB Weld


pareizi

nu protams var jau mēģināt lipināt ar visādām smērēm, bet sametināts tomēr ir sametināts... ir ne mazums visādi daiļdarbi redzēti ar visādām līmēm, šķidrajiem metāliem utt, bet nu...nu katrs pats var izdarīt secinajumus un pieņemt pareizo lēmumu problēmas risināšanā! galvenais, lai rezultāts pašu apmierina!

-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

shkapars
12. May 2014, 13:58#22523

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

man pat neviens neņēmās metināt, jo magnesium vāks un paliels robs

Offline

Karats
12. May 2014, 14:02#22524

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 100

Braucu ar: Yamaha XJR 1300

Hidrauliskajam sajūgam pēc maiņas nekāda regulēšana nav nepieciešama?

Offline

Gantais
12. May 2014, 14:05#22525

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Alumīnija uzpūšanas metode. detaļa neuzsilst vairāk par kādiem 45-50 grādiem.

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

vellabeerns
12. May 2014, 14:18#22526

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S


12 May 2014, 13:58:03 shkapars rakstīja:
man pat neviens neņēmās metināt, jo magnesium vāks un paliels robs

tevis minētais magnesium visdrīzāk ir alumīnija un magnija sakausējums (vecajām ņinām tādi vāki nāk) un arī tāds ir metināms (tiesa gan, pasākums ir piņķerīgāks)! protams situācijas mēdz būt dažādas un ir reizes, kad metinātājs tiešām tevi sūtīs dirst, nevis ņemsies lāpīt tavu izšķaidīto vāku!
ar alumīnija uzpūšanu parasti aizpilda tilpumu (parasti tā lāpa/aizpilda plaisas un izdrupušus robus) un tie grādi pie pareizas darbošanās nav nekāda traģēdija!

-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

RadekSkylark
12. May 2014, 15:03#22527

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8


12 May 2014, 13:06:50 vellabeerns rakstīja:

11 May 2014, 19:58:59 retrokurmis rakstīja:
Sveiki, man sajūga vākam izlūza gabals, vai to var līmēt ar divkomponentu epoksīda līmi vai jāmetina? Interesē citu pieredze vai tā līme notur vai nē.

1.kārt - tikai metināt!
2.kārt - vispirms vienmērīgi uzsildi vāku līdz 250°C un tad metini (vajadzības gadījumā ik pa brīdim pasildot)!
3.kārt - metināšanu izveic ar mīkstāko alumīnija drāti!
vāks sametās nevis no pārkarsēšanas, bet no nepareizas metināšanas, kas arī izpaužas kā aukstas detaļas metināšana!
p.s. - laba rezultāta sasniegšanai to operāciju ieteicams uzticēt lietpratējam!


Vispār jau detaļas sametas dēļ iekšējiem spriegumiem, kas rodas metināšans laikā materiālam uzkarstot līdz noteiktai temperatūrai pie kuras sākas kristālu atdalīšanās/sadalīšanās, un pēc tam tie nekristalizējas tā kā iepriekš, kā rezultātā detaļa vienmēr sametas, ja ir pareizi metināta (samešanās var būt ļoti niecīga, ja tiek lietoti atbilstoši risinājumi, kā siltuma novadītājs, ļoti daudz argona utt., bet praktiski tā ir neizbēgama).

[ Šo ziņu laboja RadekSkylark, 12 May 2014, 15:04:44 ]

Offline

elf
12. May 2014, 15:38#22528

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Vāku vajag pieskrūvēt pie metāla plāksnes,tad samešanās būs mazāka....bet pēc metināšanas vāka plakni vajag pielepēt..
Alumīnija metināšana,lodēšana labi sanāk www.ramoto.lv
Tur par tehnoloģijām ar var palasīt...vai uzvanīt Rambas kungam.Viņam patīk parunātie...bet ja nav aizņemts tajā laikā..

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

_Gints_
12. May 2014, 16:15#22529

Kopš: 29. Apr 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 153

Braucu ar: TDMs

Pajautāšu gudrākiem cilvēkiem, kāds pienesums un ieguvums mocītim ir no irīdija svecēm?
Pēc interneta plašumos pieejamiem aprakstiem izklausās varen labi, asāks uz ručku vienmērīgāk motors strādā, labāk sadeg zupinieks utt..
It kā ir manam Kawasaki ZL 600B Eliminator arī pieejamas, bet dusk ir jau otrais cilvēks kas saka ka manam mocim tādas nevajag.
Tad nu gribu saprast vai ir reāls ieguvums mocītim vai tomēr labs mārketings..

Offline

DOPING
12. May 2014, 16:22#22530

Kopš: 09. Jun 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1328

Braucu ar: Kawasaki

Es sev sportbaikam ieliku šīs:




un nekādu atšķirību nejūtu, es domāju, ka tu 100% nesajutīsi

Offline

screwy
12. May 2014, 16:33#22531

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Irīdija/Platīna sveces kalpo ilgāk, tas arī ir viss.

Offline

elf
12. May 2014, 17:07#22532

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


12 May 2014, 16:33:53 screwy rakstīja:
Irīdija/Platīna sveces kalpo ilgāk, tas arī ir viss.



Bij kaut kur testu apraksts...jauda nedaudz lielāka ar irīdija svecēm..bet to jau praktiski navar just..

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

vellabeerns
12. May 2014, 20:14#22533

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S


12 May 2014, 15:03:51 RadekSkylark rakstīja:

12 May 2014, 13:06:50 vellabeerns rakstīja:

11 May 2014, 19:58:59 retrokurmis rakstīja:
Sveiki, man sajūga vākam izlūza gabals, vai to var līmēt ar divkomponentu epoksīda līmi vai jāmetina? Interesē citu pieredze vai tā līme notur vai nē.

1.kārt - tikai metināt!
2.kārt - vispirms vienmērīgi uzsildi vāku līdz 250°C un tad metini (vajadzības gadījumā ik pa brīdim pasildot)!
3.kārt - metināšanu izveic ar mīkstāko alumīnija drāti!
vāks sametās nevis no pārkarsēšanas, bet no nepareizas metināšanas, kas arī izpaužas kā aukstas detaļas metināšana!
p.s. - laba rezultāta sasniegšanai to operāciju ieteicams uzticēt lietpratējam!


Vispār jau detaļas sametas dēļ iekšējiem spriegumiem, kas rodas metināšans laikā materiālam uzkarstot līdz noteiktai temperatūrai pie kuras sākas kristālu atdalīšanās/sadalīšanās, un pēc tam tie nekristalizējas tā kā iepriekš, kā rezultātā detaļa vienmēr sametas, ja ir pareizi metināta (samešanās var būt ļoti niecīga, ja tiek lietoti atbilstoši risinājumi, kā siltuma novadītājs, ļoti daudz argona utt., bet praktiski tā ir neizbēgama).

samesties sametās vairāk vai mazāk vienmēr, bet zinātājs to ņem vērā un spēj daudzmaz kontrolēt (t.i. izvēlēties pareizo risinājumu metināšanai)! vārdu salikums "parkarsēts metinot" gan izklausās tads dīvains...


-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

Abendrots
12. May 2014, 20:35#22534

Kopš: 01. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 398

Braucu ar: rindindiņ

tieši par šo izteicienu iesmējos!
Tā vien izskatās ka izņemot Kārli ,neviens cits diskusijā iesaistītais nav metinājis un ja ir tad kalngals bijis mēsludakšas

-----------------
Lietotas motociklu rezerves daļas.

Offline

Zigmunds
12. May 2014, 20:44#22535

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


12 May 2014, 14:02:15 Karats rakstīja:
Hidrauliskajam sajūgam pēc maiņas nekāda regulēšana nav nepieciešama?


tikai laba atgaisošana

Offline

webo
12. May 2014, 21:35#22536

Kopš: 22. Jan 2009

Ziņojumi: 84

Braucu ar: Suzuki GSXR 750

Biju skatīties vienu cbr. Iedarbinot aukstu moci ir ļoti izteikta metāliska klaudzēšana, tā itkā sistos metāls pret metālu, uzgāzējot tā pazūd. siltu iedarbinot arī viņas nav. Kas varētu būt par vainu? Tur ķēdes spriegotājs uz eļļas spiediena? Kā uzgāzē tā tas sāk strādāt?

Offline

RadekSkylark
12. May 2014, 22:16#22537

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8


12 May 2014, 20:35:32 Abendrots rakstīja:
tieši par šo izteicienu iesmējos!
Tā vien izskatās ka izņemot Kārli ,neviens cits diskusijā iesaistītais nav metinājis un ja ir tad kalngals bijis mēsludakšas


Varbūt nav pārāk veiksmīgs vārdu salikums, bet ja tu nedaudz palasīsi par TIG metināšanu sāksi saprast... Ja, piemēram, ņeržu metinot pārkarsē metinājumu, ņeržā lielā mērā izdeg viss niķelis un tērauds tajā vietā paliek rūsējošs. Alumīniju pārkarsējot metinājums sarūk un veidojas zema profila "iegrimusi" šuve, kas ne tikai izskatās slikti, bet arī kvalitātes ziņā nav laba - alumīnijam ir ļoti svarīga temperatūra, kāda ir detaļai (metinājumam).

P.S. Pārītis no manu darbu kolekcijas



Offline

vellabeerns
12. May 2014, 22:41#22538

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S


12 May 2014, 22:16:10 RadekSkylark rakstīja:

12 May 2014, 20:35:32 Abendrots rakstīja:
tieši par šo izteicienu iesmējos!
Tā vien izskatās ka izņemot Kārli ,neviens cits diskusijā iesaistītais nav metinājis un ja ir tad kalngals bijis mēsludakšas


Varbūt nav pārāk veiksmīgs vārdu salikums, bet ja tu nedaudz palasīsi par TIG metināšanu sāksi saprast... Ja, piemēram, ņeržu metinot pārkarsē metinājumu, ņeržā lielā mērā izdeg viss niķelis un tērauds tajā vietā paliek rūsējošs. Alumīniju pārkarsējot metinājums sarūk un veidojas zema profila "iegrimusi" šuve, kas ne tikai izskatās slikti, bet arī kvalitātes ziņā nav laba - alumīnijam ir ļoti svarīga temperatūra, kāda ir detaļai (metinājumam).

tak nav jau runa par galejībām! tad jau milimetrīgo bleķi metinot ar 200A arī būs "pārkarsēšana metinot"!
sākotnējais jautājums bij par alumīnija vāku un tas ir brīvi metināms, ja vien to dara ar prātu! tipiskā kļūda visādiem kaktu darboņiem metinot alumīniju tā arī ir, ka netiek attīrītas metināmās virsmas un ka netiek uzsildītas tās metināmās detaļas! ja to akurāti izveic un ievēro, tad darbs ir paveicams ar prieku un baudu!
āmen!


-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

RadekSkylark
12. May 2014, 22:49#22539

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8


12 May 2014, 22:41:59 vellabeerns rakstīja:

12 May 2014, 22:16:10 RadekSkylark rakstīja:

12 May 2014, 20:35:32 Abendrots rakstīja:
tieši par šo izteicienu iesmējos!
Tā vien izskatās ka izņemot Kārli ,neviens cits diskusijā iesaistītais nav metinājis un ja ir tad kalngals bijis mēsludakšas


Varbūt nav pārāk veiksmīgs vārdu salikums, bet ja tu nedaudz palasīsi par TIG metināšanu sāksi saprast... Ja, piemēram, ņeržu metinot pārkarsē metinājumu, ņeržā lielā mērā izdeg viss niķelis un tērauds tajā vietā paliek rūsējošs. Alumīniju pārkarsējot metinājums sarūk un veidojas zema profila "iegrimusi" šuve, kas ne tikai izskatās slikti, bet arī kvalitātes ziņā nav laba - alumīnijam ir ļoti svarīga temperatūra, kāda ir detaļai (metinājumam).

tak nav jau runa par galejībām! tad jau milimetrīgo bleķi metinot ar 200A arī būs "pārkarsēšana metinot"!
sākotnējais jautājums bij par alumīnija vāku un tas ir brīvi metināms, ja vien to dara ar prātu! tipiskā kļūda visādiem kaktu darboņiem metinot alumīniju tā arī ir, ka netiek attīrītas metināmās virsmas un ka netiek uzsildītas tās metināmās detaļas! ja to akurāti izveic un ievēro, tad darbs ir paveicams ar prieku un baudu!
āmen!



Nav jālieto pat pārāk liela amperāža - metinot šuvi no vietas metāls pakāpeniski uzkarst ar vien vairāk un galā šuve sanāk nekvalitatīva. Ja ir labs siltuma novadītājs no tā iespējams labāk izvairīties. Labākais risinājums tomēr ir amperāžu regulējošs pedālis TIGam, ko, cik zinu, Latvijā praktiski neviens nelieto, tāpēc arī lielākā daļa ņeržu metinot pārkarsē. Tā pat arī lielākā daļa nelieto paplašinātos keramiskos uzgaļus, kas nodrošina pietiekamu argona pieplūdi, kas arī dzesē metinājumu... nemaz nerunājot, par piemēram, argona ielaišanu detaļai (caurulei) no iekšpuses, lai šuve ne oksidējas (attiecas gan tikai uz ņeržu)...

P.S. Nekasos, bet vnk vēlos likt uzsvaru, ka neatkarīgi no mana ne pārāk veiksmīgā vārdu salikuma teiktais tik un tā ir normāls ieteikums, kā tas arī bija domāts. Tāpat nedomāju, ka no vienkārša vārdu salikuma var spriest par to kurš ko un cik labi ir metinājis...

[ Šo ziņu laboja RadekSkylark, 12 May 2014, 22:51:35 ]

Offline

tivars
12. May 2014, 23:00#22540

Kopš: 19. Apr 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 568

Braucu ar: Briesmoni (© sieva)


12 May 2014, 16:15:48 _Gints_ rakstīja:
Pajautāšu gudrākiem cilvēkiem, kāds pienesums un ieguvums mocītim ir no irīdija svecēm?



Nepretendēju uz titulu "gudrāks", bet irīdija svecēm esot labāka dzirkstele, attiecīgi arī labāka maisījma sadegšana, ko, kā jau minēts diez vai praktiski sajutīsi, bet tās ātrāk nokaujoties.

Līdzīgi laikam ar tām krutajām Nightbraker spuldzēm - vairāk gaismas, bet 2x 3x ātrāk izbeidzās.

-----------------
Kuģis ostā ir drošībā, bet ne tādēļ kuģis ir būvēts.

Offline