Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
norca13
09. May 2014, 20:35#22501

Kopš: 08. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 503

Braucu ar: 998 cm3

Sveiciens visiem moto brāļiem!
Tikko esmu iegādājies b/u varadero xl 1000, un šajā jomā esmu diletants.
Šo to jau esmu nomainījis un vēlos lai viss butu ok.
Gribētu arī kopīgus izbraucienus.
Vēlos uzdot jautājumu varadero spečukiem, par skaņu kas nāk no sajūga, tāda skaļa švīkstoņa itkā siksna izslīdētu, bet tur tak siksnas nav. hondā saka ka normāli, bet man liekas, ka nē?

Offline

Bullis
09. May 2014, 21:30#22502

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 473

Braucu ar: Kawasaki kx250f

Problēma tika atrisināta uz laiku, nedaudz paceļot brivgaitas apgriezienus, pa ziemu būs tas kurvis japarjauc.


09 May 2014, 20:05:08 Negantelis rakstīja:

09 May 2014, 17:03:13 Bullis rakstīja:
Jautajums par 2000 gada r1 sajūgu, vakar sāka diezgan spēcīgi grabēt tukšgaitā, izspiezot sajūgu skaņa pazūd, palielinot apgriezienus arī pieklust, kas tas par murgu? Ar tādu var braukt? Ir te kāds guru par tiem sajūgiem?



Tiešām pēkšņi tieši vakar sāka grabēt.

Vispār nerausties, nedaudz grabēs vienmēr tas kurvis.

Offline

Archy96
09. May 2014, 23:21#22503

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 May 2014, 21:30:58 Bullis rakstīja:
Problēma tika atrisināta uz laiku, nedaudz paceļot brivgaitas apgriezienus, pa ziemu būs tas kurvis japarjauc.


09 May 2014, 20:05:08 Negantelis rakstīja:

09 May 2014, 17:03:13 Bullis rakstīja:
Jautajums par 2000 gada r1 sajūgu, vakar sāka diezgan spēcīgi grabēt tukšgaitā, izspiezot sajūgu skaņa pazūd, palielinot apgriezienus arī pieklust, kas tas par murgu? Ar tādu var braukt? Ir te kāds guru par tiem sajūgiem?



Tiešām pēkšņi tieši vakar sāka grabēt.

Vispār nerausties, nedaudz grabēs vienmēr tas kurvis.


Tā R1 kurvju grabēšana ir hroniska slimība, tur vajag pārkniedēt tās atsperītes, kas darbojās kā dempferis, Teikas Arnis ar to nodarbojas.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

asfalts
10. May 2014, 07:19#22504

Kopš: 16. Jul 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 35

Braucu ar: YAMAHA FZS 600, BMW F650

Sveiki spečuki!
Varbūt kāds var pastāstīt par niansēm regulējot līmeni karburatoros. Situācija sekojoša, uz brīdi, kad saregulē, līmeņi ir ok, bet pēc laika, kad mocis ir pastāvējis pēc braukšanas, līmeni netur un degviela ceļas augšā un krājas filtra kastē. adatas izskatās ideāli, redzamu problēmu nav.

Offline

Karats
10. May 2014, 08:12#22505

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 100

Braucu ar: Yamaha XJR 1300

Sveiki
Mocim Suzuki Intruder Vs 800 ir samainīts viss sajūga komplekts(abi diski un atsperītes), bet vienalga riktīgi dodot virsū ir tam tendence izslīdēt. Kas varētu būt par problēmu?

Offline

tuchka
10. May 2014, 08:46#22506

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc


10 May 2014, 07:19:44 asfalts rakstīja:
Sveiki spečuki!
Varbūt kāds var pastāstīt par niansēm regulējot līmeni karburatoros. Situācija sekojoša, uz brīdi, kad saregulē, līmeņi ir ok, bet pēc laika, kad mocis ir pastāvējis pēc braukšanas, līmeni netur un degviela ceļas augšā un krājas filtra kastē. adatas izskatās ideāli, redzamu problēmu nav.


Pludiņkameras adatas, un tikai. Citreiz glābties var, tās samainot vietām. Ja nē, tad tikai jaunas.

-----------------

Offline

tuchka
10. May 2014, 08:47#22507

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc


10 May 2014, 08:12:02 Karats rakstīja:
Sveiki
Mocim Suzuki Intruder Vs 800 ir samainīts viss sajūga komplekts(abi diski un atsperītes), bet vienalga riktīgi dodot virsū ir tam tendence izslīdēt. Kas varētu būt par problēmu?


Eļļa, sviras brīvgaita, nepareizi salikts kurvis.

-----------------

Offline

tuchka
10. May 2014, 09:14#22508

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc


09 May 2014, 19:07:28 kba-pro rakstīja:

09 May 2014, 17:55:57 tuchka rakstīja:

09 May 2014, 15:47:24 tuchka rakstīja:
Pa elektrības lietām ir spečuki?

Tiek būvēts no jauna. Ir pulkstenis elektroniskais, taho un speedo.

Jautājums: Kur vienot klāt vadu, kurš paredzēts apgriezieniem.
Ir arī manuālis, kurā teikts, ka var pie spoles +, vai arī aptīt svečvadam.

Svečvads ir garām, jo taho nestabili strādā.
Ja pie + vada, tad max ko taho rāda ir 4,5rpm.

Tāda dilēma

??


pasties manuāli kā tev CDI dod dzirksteli cik pulsi, tik arī iestati savam kompim, tad rādīs pareizi

Pārāk vecs manuālis, tur nav CDI Bet ir jauna elektroniskā aizdedze, tur hvz kas notiek Neesmu elektro specs

-----------------

Offline

Maa
10. May 2014, 17:51#22509

Kopš: 03. Apr 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 23

Braucu ar: GSXR

cbr 954 rr 03'
Beidzaas degviela,ieleeju,itkaa viss mieriigi.
Peec kaada laika saaka uz lielaakiem apgriezieniem raustiities,peec laika vispaar noslaapa un nevareeja pielaist,mocis paaris h pastaaveeja un pieleca perfekti,bet tapat raustijaas.

Saraava netiirumus sisteemaa?

Offline

Archy96
10. May 2014, 20:54#22510

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

I have a problem:


Vai kādam pilsonim nav saimniecībā gultņu novilcējs ar vismaz 220mm garām kājām, lai varētu no ass nomaukt šādu te gultņa iekšējo čaulu, diametrs aptuveni 80mm, kulturāli, nesačakarējot gultni, ar fleksi un meiseli pats protu, bet gultni nedrīkst sačakarēt - maksā $$$ . Šāda izmēra novilcējs maksā diezgan normāli, nav man šobrīd budžetā ieplānots

[ Šo ziņu laboja Archy96, 10 May 2014, 20:54:56 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

tuchka
10. May 2014, 21:01#22511

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc


10 May 2014, 20:54:19 Archy96 rakstīja:
I have a problem:


Vai kādam pilsonim nav saimniecībā gultņu novilcējs ar vismaz 220mm garām kājām, lai varētu no ass nomaukt šādu te gultņa iekšējo čaulu, diametrs aptuveni 80mm, kulturāli, nesačakarējot gultni, ar fleksi un meiseli pats protu, bet gultni nedrīkst sačakarēt - maksā $$$ . Šāda izmēra novilcējs maksā diezgan normāli, nav man šobrīd budžetā ieplānots


Gudri pasildi, sagatavo ķīļus divus un ...
Ķipa pasildi, ar ķīļiem pastum un tālāk pats nokritīs Tik neaizraujies ar karsēšanu.

-----------------

Offline

Archy96
10. May 2014, 21:33#22512

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

par karsēšanu es ļoti labi zinu, līdz 150c var karsēt, vairāk nē, bet te tāda liela sēne vārpstai galā un kantīte gultnim maza, grūti aizķert, tamdēļ gribējās to darbu izdarī civilizēti, nu ja nebūs nevienam nekas, būvēšu sjomņiku no nulles :

P.S Gultnim iekšējā čaula sēž uz konusa, vēl vienu tādu pašu nost dabūju, gāja sasodīti grūti.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 10 May 2014, 21:34:46 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
10. May 2014, 21:44#22513

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Archy,
ja jau baigi dārgs gultnis, vai nav vērts iznomāt no SKF kādu smalkāku rīku?

Offline

Archy96
10. May 2014, 21:57#22514

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


10 May 2014, 21:44:41 Niere rakstīja:
Archy,
ja jau baigi dārgs gultnis, vai nav vērts iznomāt no SKF kādu smalkāku rīku?


Jā, 40 eiro zobos un jautājums risināts, principā var apskatīt arī šo alternatīvu, es pirms dažiem gadiem iekš SKF tieši griezos ar šādu vajadzību, bet tad vēl neviens nevarēja man neko jēdzīgu piedāvāt, acīmredzot ir progresējuši šajā ziņā.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
10. May 2014, 22:07#22515

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

a Tu aizbrauc ar visu detaļu pie šiem - 5min. un gultnis nost. par to, ka štrumu neiznes no viņu ofisa, soli pusi no 40Eur.

Offline

retrokurmis
11. May 2014, 19:58#22516

Kopš: 17. Feb 2014

Ziņojumi: 65

Braucu ar:

Sveiki, man sajūga vākam izlūza gabals, vai to var līmēt ar divkomponentu epoksīda līmi vai jāmetina? Interesē citu pieredze vai tā līme notur vai nē.

Offline

Zigmunds
11. May 2014, 20:23#22517

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


11 May 2014, 19:58:59 retrokurmis rakstīja:
Sveiki, man sajūga vākam izlūza gabals, vai to var līmēt ar divkomponentu epoksīda līmi vai jāmetina? Interesē citu pieredze vai tā līme notur vai nē.


labāk metināt, bet pie cilvēka , kas ar to regulāri nodarbojas, citādāk var uzkarsēt pa daudz un vāks `sametās`.

Offline

RadekSkylark
12. May 2014, 00:46#22518

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8


11 May 2014, 20:23:28 Zigmunds rakstīja:

11 May 2014, 19:58:59 retrokurmis rakstīja:
Sveiki, man sajūga vākam izlūza gabals, vai to var līmēt ar divkomponentu epoksīda līmi vai jāmetina? Interesē citu pieredze vai tā līme notur vai nē.


labāk metināt, bet pie cilvēka , kas ar to regulāri nodarbojas, citādāk var uzkarsēt pa daudz un vāks `sametās`.


Jebkurā gadījumā metināšanu ieteicams veikt ideālā variantā uz vara vai ne tik ideālā variantā uz alumīnija paliktņa, kas palīdzēs novadīt temperatūru no metināmās detaļas, tādējādi maksimāli to nepārkarsējot (ieteikums, ja nu gadījumā tiekat pie AC/DC TIG un paši gribat kaut ko mēģināt darīt - varat protams to ieteikt jebkuram meistaram, bet gan jau viņi to zin )

Offline

vellabeerns
12. May 2014, 13:06#22519

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S


11 May 2014, 19:58:59 retrokurmis rakstīja:
Sveiki, man sajūga vākam izlūza gabals, vai to var līmēt ar divkomponentu epoksīda līmi vai jāmetina? Interesē citu pieredze vai tā līme notur vai nē.

1.kārt - tikai metināt!
2.kārt - vispirms vienmērīgi uzsildi vāku līdz 250°C un tad metini (vajadzības gadījumā ik pa brīdim pasildot)!
3.kārt - metināšanu izveic ar mīkstāko alumīnija drāti!
vāks sametās nevis no pārkarsēšanas, bet no nepareizas metināšanas, kas arī izpaužas kā aukstas detaļas metināšana!
p.s. - laba rezultāta sasniegšanai to operāciju ieteicams uzticēt lietpratējam!

-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

shkapars
12. May 2014, 13:24#22520

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

Ja laba līme, tad var. man CRFam jau kādus gadus trīs ir salīmēts robs sajūga vākā (magnesium). ar JB Weld

Offline