Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Slavixs
07. May 2014, 12:52#22461

Kopš: 20. Dec 2012

No: Sigulda

Ziņojumi: 124

Braucu ar: KTM Super Adventure 1290T

Labprāt aizvilktu savu aparātu pie kāda meistara lai apskatās un iespējams saremontē! Tik interesanti, ar cik lielu summu man jārēķinās, lai nav tā, ka tas aparāts nav tā vērts un vieglāk paņemt citu moci!

p.s. sajūga trossīti pārbaudīšu.


07 May 2014, 11:52:08 MIGs rakstīja:

05 May 2014, 18:18:35 Slavixs rakstīja:
Tagad atkal cita šaize, nomainiju eļļu uz Castrol Power1 GPS 4t 10W-40, un sāka slīdēt sajūgs un tagad piedevām vēl pirmajos 2 robos neiemest! Šodien līdz Biķerniekiem tiku, un viss pirmo divu robu nav. Tas ar eļļas dēļ, vai vnk tur viss ir pakaļā tagad?

Iespējams, ka ar šo eļļu tev sajūgs vairāk izslīd, bet ja tā, tad pirms tam viņš nav bijis nekāds labais.

Ja ķeras robi, tad varbūt diski salīp(reāli var notikt tikai no stāvēšanas), vai sajūga dzelzs diski ir savērpušies. iespējams no pārkaršanas kas rodas izslīdot sajūgam. kamēr neizņemsi diezin vai redzēsi. Parasti ir tā, ka ja diski līki, tad nevar normā;li ielikt 1 ātrumā, nevar ielikt neintrālajā utt.

Varbūt tev vienkārši jāpieregulē sajūga trosīte ?!

[ Šo ziņu laboja Slavixs, 07 May 2014, 12:55:01 ]

Offline

mexa
07. May 2014, 13:45#22462

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

cik vadu OEM relejam?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
07. May 2014, 13:58#22463

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ja 2 tad variantu nav tādu labu, jo slēdzas ķēdē, ja tikai pārlasīt releju un iepist leilāku kondiķi lai ilgāk lādējas, bet tad parastasi konfigs ar OEM lampām lēni mirgos, ja 3 vadu relejs tad elementāri var pirkt releju kurš paredzēts priekš LED, iekšā visticamāk būs elektroniskā atslēga kura darbosies visu laiku, tukšgaitā tas patērēs minimāli pat nemanāmi. tas der arī lampām, ja to paredz konstrukcija, jeb max wati ko var dot patērēt cauri. ja oem 3 vadu var arī kondiķi samainīt, ķīmiķot var enīvei ja zin ko darīt

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

RadekSkylark
07. May 2014, 14:26#22464

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8

Jautājums - man dominatoram zem bākas ir divi štuceri divām šļaukām - viena no tām noteikti ir bākas ventilācija (lielākais no štuceriem - pārbaudīju iepūšot gaisu pa caurumu, kas ir zem bākas vāciņa), bet kas ir otrs - mazais štuceris (apmēram 4mm diametrā)???

Offline

maris77
07. May 2014, 15:20#22465

Kopš: 27. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 111

Braucu ar: Kawasaki KX250F


07 May 2014, 09:19:50 egis rakstīja:

05 May 2014, 20:12:19 egis rakstīja:
Uzlikti jauni spoguļi ar integrētiem LED pagriezieniem. LED spuldzes 0,9W, iepriekšējās parastās 10W, līdz ar to pagrieziens mirgo kā negudrs, t.i. ļoti ātri, ibejā par nereālu lielu maksuir kaut kādi rezistori sākot no 25W un uz augšu. http://www.ebay.com/itm/2pcs-25W-6-8-LED-Indica...5054&vxp=mtr
A, kādu jaudu vajag manā gadījumā? Vai 25W ir ok, vai vajag vairāk/mazāk?



Nav neviena elektriķa?


Vispar man liekas ka precizi pateik kadu vajag gruti, jo atkarigs no releja. Ja relejs jauns un gudrs, ispejams pietiek ar mazjaudigu un ar lieliem omiem. Ja grib 1:1 nosimulet originalo spuldzi tad itkaa vajadzetu 12 Omu / 10W resistoru uz katru ledu.

Jo lielaka pretestiba, jo mazak W vajadzigi un jo mazak karsis un stravu edis. Es laikam aizbrauktu uz argus.lv nopirktu paris 50 - 100 - 200 Omigus, 5 vai 9 W, kadi nu vinjiem ir. (maksā centus) Un sakot no lielākiem Omiem uz mazākiem liktu klat un skatitos kā mainās mirgošanas ātrums.
http://argus.lv/products?cat=W8157

Man liekas vinjiem ari ir kaut kas lidzigs ka originalajaa ebay linkaa.

Offline

mexa
07. May 2014, 15:21#22466

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

tā kas zem vāka ir iespējams ir domāta pārliešanas attecei, domi netaustīju, bet tā iespējams būs, viena maza šļauka kā reiza arī ir tā ventilācija. tev bākas vāks veras ciet hermētiski? un tavuprāt tas caurums kurp aiziet? loģiski padomājot izsecināsi pats. mazai trubiņai vajadzetu būt ventilācijai, bet pie bākas korķa caurumā notek liekais ja lej pa daudz, lai moci visu neaplietu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
07. May 2014, 15:26#22467

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

rezistori kuri paredzēti statiskām ierīcēm uz MO var salūzt, tobiš vibrāciju dēļ atvibrēs iekšā kontakts vai kā tamlīdzīgi, mikrenes moto auto kompjos arī iet specializētās lai tur salu un vibrāciju. rezistori arī var neizturēt, dzirdēti gadījumi, bet tas spļāviens jūrām, dēl lētas cenas po, var samainīt reizi desmitgadē zinot spuldzes jaudu izrēķinam kāda ir viņās pretestība, tādu arī liekam, var provēt pielikt rezervi palielinot pretestību, lai mazāk aiziet siltumā, kaut arī cik ta mirgo viņi... atkarībā no jaudas rezistori vairāk vai mažāk nesilst, vnk spēj vai nespēj izkliedēt ilglaicīgi to jaudu, tas lai nemulsina ka likšu jaudīgu ta nesils, vnk nesadegs

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

RadekSkylark
07. May 2014, 16:11#22468

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8


07 May 2014, 15:21:27 mexa rakstīja:
tā kas zem vāka ir iespējams ir domāta pārliešanas attecei, domi netaustīju, bet tā iespējams būs, viena maza šļauka kā reiza arī ir tā ventilācija. tev bākas vāks veras ciet hermētiski? un tavuprāt tas caurums kurp aiziet? loģiski padomājot izsecināsi pats. mazai trubiņai vajadzetu būt ventilācijai, bet pie bākas korķa caurumā notek liekais ja lej pa daudz, lai moci visu neaplietu


Taisnība

Offline

RadekSkylark
07. May 2014, 19:49#22469

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8

Saliku visas šļaukas kā vajag Problēma, protams, netika atrisināta...

Mocis mēdz noslāpt brīvgaitā - strādā smuki un pēkšņi, tā it kā atslēga tiktu pagriezta - noslāpst. Tāpat mocīts mēdz noslāpt bremzējot pirms apstāšanās... Braucot ne reizi nav raustījies vai mēģinājis slāpt.

Karburators tika iztīrīts, brīvgaita arī tika noregulēta tā kā manuālī teikts (varbūt ar kaut kādām neprecizitātēm, bet tuvu). Principā viss pārējais ir ok...

Ir kāda ideja, kas varētu būt par vainu?
Paldies

Offline

tuchka
07. May 2014, 22:38#22470

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc


07 May 2014, 19:49:23 RadekSkylark rakstīja:
Saliku visas šļaukas kā vajag Problēma, protams, netika atrisināta...

Mocis mēdz noslāpt brīvgaitā - strādā smuki un pēkšņi, tā it kā atslēga tiktu pagriezta - noslāpst. Tāpat mocīts mēdz noslāpt bremzējot pirms apstāšanās... Braucot ne reizi nav raustījies vai mēģinājis slāpt.

Karburators tika iztīrīts, brīvgaita arī tika noregulēta tā kā manuālī teikts (varbūt ar kaut kādām neprecizitātēm, bet tuvu). Principā viss pārējais ir ok...

Ir kāda ideja, kas varētu būt par vainu?
Paldies


Ja kompresija ir zem normas, tad pacel apgriezienus.
Brīvgaitas skrūve - paspēlējies no pusotra līdz trīs apgriezieni.
Visus kontaktus atvieno un savieno.
Ja nekas nelīdz, tad nomaini

-----------------

Offline

agrais
07. May 2014, 22:42#22471

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


07 May 2014, 19:49:23 RadekSkylark rakstīja:
Saliku visas šļaukas kā vajag Problēma, protams, netika atrisināta...

Mocis mēdz noslāpt brīvgaitā - strādā smuki un pēkšņi, tā it kā atslēga tiktu pagriezta - noslāpst. Tāpat mocīts mēdz noslāpt bremzējot pirms apstāšanās... Braucot ne reizi nav raustījies vai mēģinājis slāpt.

Karburators tika iztīrīts, brīvgaita arī tika noregulēta tā kā manuālī teikts (varbūt ar kaut kādām neprecizitātēm, bet tuvu). Principā viss pārējais ir ok...

Ir kāda ideja, kas varētu būt par vainu?
Paldies


Pārbaudi kontaktus pie ķepas...

[ Šo ziņu laboja agrais, 07 May 2014, 22:43:25 ]

Offline

Freefayer
07. May 2014, 22:42#22472

Kopš: 04. May 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 1744

Braucu ar: buell ulysses, boober, indian, HD

Parbaudi vai kepa nav pa valigu un ir stingra pie pogas

Offline

Freefayer
07. May 2014, 22:43#22473

Kopš: 04. May 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 1744

Braucu ar: buell ulysses, boober, indian, HD

Mums ar agro viena doma. Hihhi

Offline

agrais
07. May 2014, 22:47#22474

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


07 May 2014, 22:43:18 Freefayer rakstīja:
Mums ar agro viena doma. Hihhi
ta kaut kad te vienam bija kaut kas līdzīgs-tur ķepa bija vainīga...

Offline

RadekSkylark
07. May 2014, 23:15#22475

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8

Paldies par padomu - rīt iečekošu - ceru, ka tā arī būs problēma... savādāk jau zūd varianti

Offline

dzerrais
07. May 2014, 23:27#22476

Kopš: 08. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1489

Braucu ar:

Man ari lidzigi bija - http://www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=1...5&start=8160

Offline

Ivis
07. May 2014, 23:30#22477

Kopš: 31. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: WR250R

Notika neliela šaize, ieplīsa tahometra stikliņš, ir kādas iespējas nomainīt tikai pašu stiklu?
Mocis Yamaha R6 04. gada.

[ Šo ziņu laboja Ivis, 07 May 2014, 23:30:32 ]



-----------------
Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski

Offline

Archy96
07. May 2014, 23:44#22478

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


07 May 2014, 23:30:07 Ivis rakstīja:
Notika neliela šaize, ieplīsa tahometra stikliņš, ir kādas iespējas nomainīt tikai pašu stiklu?
Mocis Yamaha R6 04. gada.


Dodies uz šejieni, nomainīs, ir tāda lieta kādreiz darīta :

http://www.angars.lv/

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

glock
08. May 2014, 13:44#22479

Kopš: 15. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 57

Braucu ar: MO

Sveiki. Problēma joprojām neatrisināta. Varbūt kādam ir padoms! Suzuki GSF 12.gada digitālais degvielas dačiks nerāda līmeni bet viena iedaļa skrien visu laiku uz priekšu! Itkā testa režīms! Kas par vainu? Mēģināju noņemt klemmu, nelīdzēja!

Offline

uvelis
08. May 2014, 16:50#22480

Kopš: 17. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 408

Braucu ar: Kāču

Šodien provēju uzinstalēt rezistorus uz led pagriezieniem, bet šie mirgoja tik pat ātri?!? Kādam kādas idejas? Moš kkas īpašs jāzin/jàņem vērā??? It kā plug&play....
R&G micro resistors saucas!

-----------------
...one life - live it...

Offline