Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
mironis
02. May 2014, 17:05#22421

Kopš: 10. Apr 2014

Ziņojumi: 12

Braucu ar:


02 May 2014, 16:47:41 zazzaa rakstīja:

02 May 2014, 16:29:31 mironis rakstīja:

02 May 2014, 01:21:04 Archy96 rakstīja:

02 May 2014, 00:09:11 mironis rakstīja:


tik vecu moci jataisha garazha nevis pa servisiem.



Tas dažkārt izmaksā finālā 2x dārgāk nekā aidzīt uz servisu, kur varbūt vainu novērsīs pa pāris stundām, nekā pats pisīsies dienām ilgi.

Aizved pie JR uz servisu, viņam tāds mocis bija kādreiz, tikai F3, biki jaunāks, visu uzreiz pateiks kas un kā, un gan jau cipars būs adekvāts.


kur ir JR serviss? varbut ir telefona nr, sazvanities sarunat kad varu aizvest moci.

http://stuntfighters.lv/


lielais paldies, pirmdien jamegina bus sazvanit

Offline

awesome
02. May 2014, 19:58#22422

Kopš: 23. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 85

Braucu ar:

Man tāds jautājums par koniskajiem gaisa filtriem. Man ir dubultais karburators, kuram jāuzliek koniskais gaisa filtrs, attiecīgi divi. Atradu netā ir parasts koniskais gaisa filtrs (pēc izskatā kā K&N), tikai cits nosaukums un maksā 10 eur gab. Un tad ir K&N, kas maksā 49 eur gab. Tādad jautājums, vai K&N ir 4 reizes labāks par to parasto vai K&N maksā tikai par nosaukumu?
Paldies par info.

Offline

Piradzinjsh
02. May 2014, 22:26#22423

Kopš: 31. Aug 2011

Ziņojumi: 440

Braucu ar:

Vai kāds, lūdzu, varētu paskaidrot, ar ko atšķiras parastā un apgrieztā dakša?

Offline

MIGs
02. May 2014, 22:28#22424

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Nu kā vizuāli atšķiras tu zini ?!

Galvenā ideja - USD(Up-side-down) dakšām ir tā, ka tās ir resnāks un tām ir mazāka vērpe.

-----------------

Offline

kasparitto
02. May 2014, 22:38#22425

Kopš: 18. Jul 2010

Ziņojumi: 168

Braucu ar:

Jautājums spečukiem.
Mocis nostāvēja garāžā nedaudz vairāk nekā gadu. Šodien tika piedarbināts un secināts, ka aizmugurējās bremzes kļuvušas ļoti vājas, varētu teikt, ka vispār nav. Šķidrums ir.
Protams, jājauc ārā jāskatās, bet varbūt kādam ir gadījies vai nojauš, kas varētu būt par lietu?

Pirms tam tika braukts un viss bija kārtībā.
Mocis - zx6r 98 gads.

Offline

vellabeerns
02. May 2014, 23:06#22426

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S


02 May 2014, 22:38:45 kasparitto rakstīja:
Jautājums spečukiem.
Mocis nostāvēja garāžā nedaudz vairāk nekā gadu. Šodien tika piedarbināts un secināts, ka aizmugurējās bremzes kļuvušas ļoti vājas, varētu teikt, ka vispār nav. Šķidrums ir.
Protams, jājauc ārā jāskatās, bet varbūt kādam ir gadījies vai nojauš, kas varētu būt par lietu?

Pirms tam tika braukts un viss bija kārtībā.
Mocis - zx6r 98 gads.

atgaiso un nomaini apturēšanas šķidrumu!

-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

RadekSkylark
03. May 2014, 00:14#22427

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8

Tad nu beidzot šodien mans NX650 pieleca - vainīgas bija vārstu atstarpes. Es ar savu nezināšanu, censtdamies paspēt uz sezonas atklāšanas pasākumu izdomāju, ka saregulēšu tās pēc pasākuma (likās, ka vajadzētu būt daudz maz pavietām). Izrādījās, ka abi izplūdes vārsti pilnībā nenoslēdzās... Līdz ar to pēc saregulēšanas viss bija bumbās.

Šodien pēc pirmajiem mazajiem izbraucieniem šādas ķibeles, varbūt varat kaut ko ieteikt:
1) piedarbinu ar čoku, ļauju biki uzsilt pamazām čoku atslēdzot - ja nav vēl pilnīgi uzsilis, bez čoka slāpst nost. Kad ir pilnīgi uzsilis, šķiet ka neslāpst. Tas ir normāli? Tāpat arī, šķiet, ka ja mocis nav pilnīgi uzsilis, braucot, metoties nost pa ātrumiem mocis mēdz noslāpt - ja uzreiz nomet uz 1 vai 2 un mēģina pielaist atlaižot sajūgu - nelec, jāapstājas un tad jādarbina un atkal viss iet. Kas varētu būt par lietu?
2) Mocis pagaidām nobraucis kādu 20km. Līdz 3k rpm šķiet iet normāli, pēc 3k rpm baigi negribīgi, it īpaši 3,4,5 robā. Sajūta tāda, it kā sajūgs izslīdētu (ne izteikti bet tomēr, tāda atturoša sajūta). Sajūga diski un plāksnītes visas iekļāvās manuāļa noteiktajās robežās. Varbūt sajūga trosi pieregulēt? Vai arī tas ir normāli tikko saliktam dzinējam?

P.S. Tā pat kā iepriekšējā jautājumā - aizmugurējās bremzes baigi vājas. Jau tika nomainīts šķidrums un atgaisotas, bet tik un tā baigi vājas. Disks un kluči kārtībā - kas varētu būt par vainu? Varbūt pacensties vēl pagaisot?

Liels paldies jau iepriekš!

[ Šo ziņu laboja RadekSkylark, 03 May 2014, 00:16:03 ]

Offline

RadekSkylark
04. May 2014, 00:24#22428

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8

Šodien atrisināju problēmu ar to ka īsti mocītis negribēja iet - tiešām sajūgs izslīdēja. Bet kopš saliku visu atpakaļ un veicu pirmo eļļas maiņu, šķiet, ka dzinējs nedaudz savādāk skan (iespējams, kāds papildu troksnis parādījies), iespējams ka kaut kas sācis grabēt ne dzinējā, bet nu nez. It kā jau liekas, ka skan normāli, bet par cik iepriekš visa tā padarīšana skanēja biki savādāk (vismaz tā liekas), tad nu te video (dzinēja skaņa):

https://www.youtube.com/watch?v=Y6Qyh_UP15w&feature=youtu.be

Ir/nav normāli?

P.S. Kāds ieteikums uz pārējām iepriekš aprakstītajām problēmām arī noderētu.

Liels paldies!

Offline

Slavixs
04. May 2014, 11:46#22429

Kopš: 20. Dec 2012

No: Sigulda

Ziņojumi: 124

Braucu ar: KTM Super Adventure 1290T

Sveiki. Kawai priekšējās bremzes baigi švakās, itkā visu atgaisoju (vienu bačoku cauri izlaidu), diski ir ok vēl, uzlikām ar it kā nav ne vainas! Hēbelis iet līdz ručkai un tad tā ne īpaši bremzē. Ko iesakat apskatīties?

Offline

MIGs
04. May 2014, 12:32#22430

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


04 May 2014, 11:46:01 Slavixs rakstīja:
Sveiki. Kawai priekšējās bremzes baigi švakās, itkā visu atgaisoju (vienu bačoku cauri izlaidu), diski ir ok vēl, uzlikām ar it kā nav ne vainas! Hēbelis iet līdz ručkai un tad tā ne īpaši bremzē. Ko iesakat apskatīties?

Ja tev ir 3 cilindrīšu Tokico suporti, tad 95%, ka vaina slēpjas tur !
Čakars ar viņiem ir by default. Viņiem aprūsē cilindrīši, oksidējas alumīnija korpuss un tas sasspiež manžetes.
Šādi:


Protams, ka vari:
* satīrīt suportus. Bet nu ja ņemsi ārā manžetes, tad visticamāk, ka tās tev vajadzēs jaunas.
* Kārtīgi izgaisot bremzes.
* Uz nakti uzlikt plastmasas savilcēju uz hēbeļa(Nepārcenties ar spēka pielietošanu).

Bet nu prakse rāda,ka vecajām Kawām šī kaite ir raksturīgi - suporti mēsls.
Kaut ka'das bremzes dabūt var, bet parasti ne tādas, kā gribētos.
Man ietiekum s- nevis investēt jaunās manžetēs un cilindrīšos, bet investēt cita tipa suportos un tie pielāgošanā !
Nezinu no kā 1:1 der suporti, bet nedomāju, ka šie stiprinājumi ir super specifiski tikai Kawai.

[ Šo ziņu laboja MIGs, 04 May 2014, 12:34:47 ]



-----------------

Offline

kere
04. May 2014, 13:07#22431

Kopš: 31. Mar 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Gsxr 1000 street

ari nesen mainot suportus gaisoju gaisoju un tadi nekadigi nedabun gaisu ara,beigas iespiedu suporta virzuli pilnigi ieksha ieliku starpliku lai paliek ieksha un tad gaisoju un rezultats bij atrs un jutams,skiet ka daudziem moto suportiem ir defalta jagaiso ar virzuli pilnigi ieksha

-----------------
es zinu ka daudz ko nezinu

Offline

Negantelis
04. May 2014, 15:39#22432

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Vēlams suportus noņemt no dakšas un kārtīgi izgrozīt jo gaiss mēdz paslēpties.


Un par to citu supportu atrašanu.

Navvjau viņiem jāsapasē skrūvju caurumi. Uztaisa plāksnes pārejas un gatavs.

Savam DL1000 tā uzliku suportus no gsxr750, cita aršana.

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 04 May 2014, 15:41:08 ]



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

mezamaris
04. May 2014, 16:03#22433

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:


04 May 2014, 15:39:14 Negantelis rakstīja:
Vēlams suportus noņemt no dakšas un kārtīgi izgrozīt jo gaiss mēdz paslēpties.


Un par to citu supportu atrašanu.

Navvjau viņiem jāsapasē skrūvju caurumi. Uztaisa plāksnes pārejas un gatavs.

Savam DL1000 tā uzliku suportus no gsxr750, cita aršana.
Attālums starp urbumiem ir viens,vēl ir izbīdījums līdz bremžu diskam.Nu bet starplikas protams var izgatavot jebkādas,mazliet čakars ar samērīšanu bet par jūsu naudu jebkuras izvirtības...

Offline

mezamaris
04. May 2014, 16:07#22434

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:


04 May 2014, 12:32:28 MIGs rakstīja:

04 May 2014, 11:46:01 Slavixs rakstīja:
Sveiki. Kawai priekšējās bremzes baigi švakās, itkā visu atgaisoju (vienu bačoku cauri izlaidu), diski ir ok vēl, uzlikām ar it kā nav ne vainas! Hēbelis iet līdz ručkai un tad tā ne īpaši bremzē. Ko iesakat apskatīties?

Ja tev ir 3 cilindrīšu Tokico suporti, tad 95%, ka vaina slēpjas tur !
Čakars ar viņiem ir by default. Viņiem aprūsē cilindrīši, oksidējas alumīnija korpuss un tas sasspiež manžetes.
Šādi:


Protams, ka vari:
* satīrīt suportus. Bet nu ja ņemsi ārā manžetes, tad visticamāk, ka tās tev vajadzēs jaunas.
* Kārtīgi izgaisot bremzes.
* Uz nakti uzlikt plastmasas savilcēju uz hēbeļa(Nepārcenties ar spēka pielietošanu).

Bet nu prakse rāda,ka vecajām Kawām šī kaite ir raksturīgi - suporti mēsls.
Kaut ka'das bremzes dabūt var, bet parasti ne tādas, kā gribētos.
Man ietiekum s- nevis investēt jaunās manžetēs un cilindrīšos, bet investēt cita tipa suportos un tie pielāgošanā !
Nezinu no kā 1:1 der suporti, bet nedomāju, ka šie stiprinājumi ir super specifiski tikai Kawai.
Tie sešcilindru suporti ir identiski ar 1200 Bandita četrcilindru suportiem.Suzukam arī dažiem modeļiem ir šie suporti un bremzes ir švakas.

Offline

mezamaris
04. May 2014, 16:13#22435

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Gandrīz aizmirsu ko gribēju prasīt-mopēds nav mans,bet kaimiņi jau zaj...ļi ar Dominātora spīdzināšanu visu brīvdienu garumā-karst izpūtēju līkumi.Pielaiž,pāris minūtes un sarkani.Izkopēju šiem manuāli,salika metkas,noregulēja atstarpes,bet nekas nemainās,sadegšana nepareiza,karburātors jāregulē...negribu baigi iedziļināties,bet ja kāds var pateikt priekšā būsū pateicīgs par klusuma atgrizšanos manā mežā.

Offline

Ferre
04. May 2014, 18:48#22436

Kopš: 26. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i


30 Apr 2014, 11:55:16 Negantelis rakstīja:

30 Apr 2014, 11:28:40 Ferre rakstīja:

29 Apr 2014, 20:53:42 Negantelis rakstīja:

29 Apr 2014, 10:43:59 Ferre rakstīja:
Palīdzību lūdzu..!

Šorīt sievas Fazer mēmi klusē - atslēgu griežot neviena lampiņa pat neiedegas! Vakar atbraucot no darba viss bijis tip-top.., kas varētu uz vietas stāvot garāžā vienas nakts laikā notikt..

Ar ko man sākotnēji vajadzētu pārbaudīt vai darīt..




Saderam uz aliņu ka biji saslēdzis stūri ar ieslēgtiem gabarītiem.


bet ar vislielāko varbūtību ka nē, jo sieva parasti piebrauc pie garāžas, noslāpē, iestumj garāžā un tad sabloķē..



Bet , neviena no tevis nosauktajām darbībām neizslēdz to ka saslēdzot stūri atslēga pagriezta par vienu pozīciju tālāk kā parasti.


Paldies! Tā arī bija kā teici - aķis sauss, tā arī bija visa cemme.. Aķis uzlādēts, viss notiek! Paldies pārējiem par citām alternatīvām manas problēmas risināšanā..

-----------------
If You are good at something never do it for free! /HL as J/

Offline

mezamaris
05. May 2014, 10:04#22437

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:


04 May 2014, 16:13:19 mezamaris rakstīja:
Gandrīz aizmirsu ko gribēju prasīt-mopēds nav mans,bet kaimiņi jau zaj...ļi ar Dominātora spīdzināšanu visu brīvdienu garumā-karst izpūtēju līkumi.Pielaiž,pāris minūtes un sarkani.Izkopēju šiem manuāli,salika metkas,noregulēja atstarpes,bet nekas nemainās,sadegšana nepareiza,karburātors jāregulē...negribu baigi iedziļināties,bet ja kāds var pateikt priekšā būsū pateicīgs par klusuma atgrizšanos manā mežā.
Nu nav neviena speca?

Offline

RadekSkylark
05. May 2014, 10:31#22438

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8


05 May 2014, 10:04:47 mezamaris rakstīja:

04 May 2014, 16:13:19 mezamaris rakstīja:
Gandrīz aizmirsu ko gribēju prasīt-mopēds nav mans,bet kaimiņi jau zaj...ļi ar Dominātora spīdzināšanu visu brīvdienu garumā-karst izpūtēju līkumi.Pielaiž,pāris minūtes un sarkani.Izkopēju šiem manuāli,salika metkas,noregulēja atstarpes,bet nekas nemainās,sadegšana nepareiza,karburātors jāregulē...negribu baigi iedziļināties,bet ja kāds var pateikt priekšā būsū pateicīgs par klusuma atgrizšanos manā mežā.
Nu nav neviena speca?


Neesmu nekāds specs, bet pirmkārt jau jāskatās vai ir saregulēts saucamais "pilot screw", ja ir, tad jau tik un tā diezvai bez noņemta un izjaukta karburatora kaut ko varēs saprast.

P.S. Pats dzinējs normālā ritmā strādā?

Offline

Pauliic
05. May 2014, 10:49#22439

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS

ar ko pildīti ir aftermarket sēdekļi, piemēram šis:

http://www.corbin.com/suzuki/sb12507gl.shtml

nevar DIY uztaisīt, varbūt kāds ir taisījis?

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

Negantelis
05. May 2014, 10:57#22440

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


04 May 2014, 18:48:48 Ferre rakstīja:

30 Apr 2014, 11:55:16 Negantelis rakstīja:

30 Apr 2014, 11:28:40 Ferre rakstīja:

29 Apr 2014, 20:53:42 Negantelis rakstīja:

29 Apr 2014, 10:43:59 Ferre rakstīja:
Palīdzību lūdzu..!

Šorīt sievas Fazer mēmi klusē - atslēgu griežot neviena lampiņa pat neiedegas! Vakar atbraucot no darba viss bijis tip-top.., kas varētu uz vietas stāvot garāžā vienas nakts laikā notikt..

Ar ko man sākotnēji vajadzētu pārbaudīt vai darīt..




Saderam uz aliņu ka biji saslēdzis stūri ar ieslēgtiem gabarītiem.


bet ar vislielāko varbūtību ka nē, jo sieva parasti piebrauc pie garāžas, noslāpē, iestumj garāžā un tad sabloķē..



Bet , neviena no tevis nosauktajām darbībām neizslēdz to ka saslēdzot stūri atslēga pagriezta par vienu pozīciju tālāk kā parasti.


Paldies! Tā arī bija kā teici - aķis sauss, tā arī bija visa cemme.. Aķis uzlādēts, viss notiek! Paldies pārējiem par citām alternatīvām manas problēmas risināšanā..




Kad būs +30, par aliņu nesūdzēšos

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline