Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
mironis | 02. May 2014, 17:05 | #22421 |
| Kopš: 10. Apr 2014
Ziņojumi: 12
Braucu ar:
|
02 May 2014, 16:47:41 zazzaa rakstīja:
02 May 2014, 16:29:31 mironis rakstīja:
02 May 2014, 01:21:04 Archy96 rakstīja:
02 May 2014, 00:09:11 mironis rakstīja:
tik vecu moci jataisha garazha nevis pa servisiem.
Tas dažkārt izmaksā finālā 2x dārgāk nekā aidzīt uz servisu, kur varbūt vainu novērsīs pa pāris stundām, nekā pats pisīsies dienām ilgi.
Aizved pie JR uz servisu, viņam tāds mocis bija kādreiz, tikai F3, biki jaunāks, visu uzreiz pateiks kas un kā, un gan jau cipars būs adekvāts.
kur ir JR serviss? varbut ir telefona nr, sazvanities sarunat kad varu aizvest moci.
http://stuntfighters.lv/
lielais paldies, pirmdien jamegina bus sazvanit | Offline | | |
awesome | 02. May 2014, 19:58 | #22422 |
| Kopš: 23. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 85
Braucu ar:
| Man tāds jautājums par koniskajiem gaisa filtriem. Man ir dubultais karburators, kuram jāuzliek koniskais gaisa filtrs, attiecīgi divi. Atradu netā ir parasts koniskais gaisa filtrs (pēc izskatā kā K&N), tikai cits nosaukums un maksā 10 eur gab. Un tad ir K&N, kas maksā 49 eur gab. Tādad jautājums, vai K&N ir 4 reizes labāks par to parasto vai K&N maksā tikai par nosaukumu?
Paldies par info. | Offline | | |
Piradzinjsh | 02. May 2014, 22:26 | #22423 |
| Kopš: 31. Aug 2011
Ziņojumi: 440
Braucu ar:
| Vai kāds, lūdzu, varētu paskaidrot, ar ko atšķiras parastā un apgrieztā dakša? | Offline | | |
|
MIGs | 02. May 2014, 22:28 | #22424 |
| Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Nu kā vizuāli atšķiras tu zini ?!
Galvenā ideja - USD(Up-side-down) dakšām ir tā, ka tās ir resnāks un tām ir mazāka vērpe.
-----------------
| Offline | | |
kasparitto | 02. May 2014, 22:38 | #22425 |
| Kopš: 18. Jul 2010
Ziņojumi: 168
Braucu ar:
| Jautājums spečukiem.
Mocis nostāvēja garāžā nedaudz vairāk nekā gadu. Šodien tika piedarbināts un secināts, ka aizmugurējās bremzes kļuvušas ļoti vājas, varētu teikt, ka vispār nav. Šķidrums ir.
Protams, jājauc ārā jāskatās, bet varbūt kādam ir gadījies vai nojauš, kas varētu būt par lietu?
Pirms tam tika braukts un viss bija kārtībā.
Mocis - zx6r 98 gads. | Offline | | |
vellabeerns | 02. May 2014, 23:06 | #22426 |
| Kopš: 15. Mar 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1772
Braucu ar: R1100S
|
02 May 2014, 22:38:45 kasparitto rakstīja:
Jautājums spečukiem.
Mocis nostāvēja garāžā nedaudz vairāk nekā gadu. Šodien tika piedarbināts un secināts, ka aizmugurējās bremzes kļuvušas ļoti vājas, varētu teikt, ka vispār nav. Šķidrums ir.
Protams, jājauc ārā jāskatās, bet varbūt kādam ir gadījies vai nojauš, kas varētu būt par lietu?
Pirms tam tika braukts un viss bija kārtībā.
Mocis - zx6r 98 gads.
atgaiso un nomaini apturēšanas šķidrumu!
----------------- Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis! | Offline | | |
RadekSkylark | 03. May 2014, 00:14 | #22427 |
| Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 425
Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8
| Tad nu beidzot šodien mans NX650 pieleca - vainīgas bija vārstu atstarpes. Es ar savu nezināšanu, censtdamies paspēt uz sezonas atklāšanas pasākumu izdomāju, ka saregulēšu tās pēc pasākuma (likās, ka vajadzētu būt daudz maz pavietām). Izrādījās, ka abi izplūdes vārsti pilnībā nenoslēdzās... Līdz ar to pēc saregulēšanas viss bija bumbās.
Šodien pēc pirmajiem mazajiem izbraucieniem šādas ķibeles, varbūt varat kaut ko ieteikt:
1) piedarbinu ar čoku, ļauju biki uzsilt pamazām čoku atslēdzot - ja nav vēl pilnīgi uzsilis, bez čoka slāpst nost. Kad ir pilnīgi uzsilis, šķiet ka neslāpst. Tas ir normāli? Tāpat arī, šķiet, ka ja mocis nav pilnīgi uzsilis, braucot, metoties nost pa ātrumiem mocis mēdz noslāpt - ja uzreiz nomet uz 1 vai 2 un mēģina pielaist atlaižot sajūgu - nelec, jāapstājas un tad jādarbina un atkal viss iet. Kas varētu būt par lietu?
2) Mocis pagaidām nobraucis kādu 20km. Līdz 3k rpm šķiet iet normāli, pēc 3k rpm baigi negribīgi, it īpaši 3,4,5 robā. Sajūta tāda, it kā sajūgs izslīdētu (ne izteikti bet tomēr, tāda atturoša sajūta). Sajūga diski un plāksnītes visas iekļāvās manuāļa noteiktajās robežās. Varbūt sajūga trosi pieregulēt? Vai arī tas ir normāli tikko saliktam dzinējam?
P.S. Tā pat kā iepriekšējā jautājumā - aizmugurējās bremzes baigi vājas. Jau tika nomainīts šķidrums un atgaisotas, bet tik un tā baigi vājas. Disks un kluči kārtībā - kas varētu būt par vainu? Varbūt pacensties vēl pagaisot?
Liels paldies jau iepriekš![ Šo ziņu laboja RadekSkylark, 03 May 2014, 00:16:03 ] | Offline | | |
RadekSkylark | 04. May 2014, 00:24 | #22428 |
| Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 425
Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8
| Šodien atrisināju problēmu ar to ka īsti mocītis negribēja iet - tiešām sajūgs izslīdēja. Bet kopš saliku visu atpakaļ un veicu pirmo eļļas maiņu, šķiet, ka dzinējs nedaudz savādāk skan (iespējams, kāds papildu troksnis parādījies), iespējams ka kaut kas sācis grabēt ne dzinējā, bet nu nez. It kā jau liekas, ka skan normāli, bet par cik iepriekš visa tā padarīšana skanēja biki savādāk (vismaz tā liekas), tad nu te video (dzinēja skaņa):
https://www.youtube.com/watch?v=Y6Qyh_UP15w&feature=youtu.be
Ir/nav normāli?
P.S. Kāds ieteikums uz pārējām iepriekš aprakstītajām problēmām arī noderētu.
Liels paldies! | Offline | | |
Slavixs | 04. May 2014, 11:46 | #22429 |
| Kopš: 20. Dec 2012
No: Sigulda
Ziņojumi: 124
Braucu ar: KTM Super Adventure 1290T
| Sveiki. Kawai priekšējās bremzes baigi švakās, itkā visu atgaisoju (vienu bačoku cauri izlaidu), diski ir ok vēl, uzlikām ar it kā nav ne vainas! Hēbelis iet līdz ručkai un tad tā ne īpaši bremzē. Ko iesakat apskatīties? | Offline | | |
MIGs | 04. May 2014, 12:32 | #22430 |
| Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
|
04 May 2014, 11:46:01 Slavixs rakstīja:
Sveiki. Kawai priekšējās bremzes baigi švakās, itkā visu atgaisoju (vienu bačoku cauri izlaidu), diski ir ok vēl, uzlikām ar it kā nav ne vainas! Hēbelis iet līdz ručkai un tad tā ne īpaši bremzē. Ko iesakat apskatīties?
Ja tev ir 3 cilindrīšu Tokico suporti, tad 95%, ka vaina slēpjas tur !
Čakars ar viņiem ir by default. Viņiem aprūsē cilindrīši, oksidējas alumīnija korpuss un tas sasspiež manžetes.
Šādi:
Protams, ka vari:
* satīrīt suportus. Bet nu ja ņemsi ārā manžetes, tad visticamāk, ka tās tev vajadzēs jaunas.
* Kārtīgi izgaisot bremzes.
* Uz nakti uzlikt plastmasas savilcēju uz hēbeļa(Nepārcenties ar spēka pielietošanu).
Bet nu prakse rāda,ka vecajām Kawām šī kaite ir raksturīgi - suporti mēsls.
Kaut ka'das bremzes dabūt var, bet parasti ne tādas, kā gribētos.
Man ietiekum s- nevis investēt jaunās manžetēs un cilindrīšos, bet investēt cita tipa suportos un tie pielāgošanā !
Nezinu no kā 1:1 der suporti, bet nedomāju, ka šie stiprinājumi ir super specifiski tikai Kawai.[ Šo ziņu laboja MIGs, 04 May 2014, 12:34:47 ]
-----------------
| Offline | | |
kere | 04. May 2014, 13:07 | #22431 |
| Kopš: 31. Mar 2014
No: Ogre
Ziņojumi: 18
Braucu ar: Gsxr 1000 street
| ari nesen mainot suportus gaisoju gaisoju un tadi nekadigi nedabun gaisu ara,beigas iespiedu suporta virzuli pilnigi ieksha ieliku starpliku lai paliek ieksha un tad gaisoju un rezultats bij atrs un jutams,skiet ka daudziem moto suportiem ir defalta jagaiso ar virzuli pilnigi ieksha
----------------- es zinu ka daudz ko nezinu | Offline | | |
Negantelis | 04. May 2014, 15:39 | #22432 |
| Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Vēlams suportus noņemt no dakšas un kārtīgi izgrozīt jo gaiss mēdz paslēpties.
Un par to citu supportu atrašanu.
Navvjau viņiem jāsapasē skrūvju caurumi. Uztaisa plāksnes pārejas un gatavs.
Savam DL1000 tā uzliku suportus no gsxr750, cita aršana.[ Šo ziņu laboja Negantelis, 04 May 2014, 15:41:08 ]
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
mezamaris | 04. May 2014, 16:03 | #22433 |
| Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
|
04 May 2014, 15:39:14 Negantelis rakstīja:
Vēlams suportus noņemt no dakšas un kārtīgi izgrozīt jo gaiss mēdz paslēpties.
Un par to citu supportu atrašanu.
Navvjau viņiem jāsapasē skrūvju caurumi. Uztaisa plāksnes pārejas un gatavs.
Savam DL1000 tā uzliku suportus no gsxr750, cita aršana.
Attālums starp urbumiem ir viens,vēl ir izbīdījums līdz bremžu diskam.Nu bet starplikas protams var izgatavot jebkādas,mazliet čakars ar samērīšanu bet par jūsu naudu jebkuras izvirtības... | Offline | | |
mezamaris | 04. May 2014, 16:07 | #22434 |
| Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
|
04 May 2014, 12:32:28 MIGs rakstīja:
04 May 2014, 11:46:01 Slavixs rakstīja:
Sveiki. Kawai priekšējās bremzes baigi švakās, itkā visu atgaisoju (vienu bačoku cauri izlaidu), diski ir ok vēl, uzlikām ar it kā nav ne vainas! Hēbelis iet līdz ručkai un tad tā ne īpaši bremzē. Ko iesakat apskatīties?
Ja tev ir 3 cilindrīšu Tokico suporti, tad 95%, ka vaina slēpjas tur !
Čakars ar viņiem ir by default. Viņiem aprūsē cilindrīši, oksidējas alumīnija korpuss un tas sasspiež manžetes.
Šādi:
Protams, ka vari:
* satīrīt suportus. Bet nu ja ņemsi ārā manžetes, tad visticamāk, ka tās tev vajadzēs jaunas.
* Kārtīgi izgaisot bremzes.
* Uz nakti uzlikt plastmasas savilcēju uz hēbeļa(Nepārcenties ar spēka pielietošanu).
Bet nu prakse rāda,ka vecajām Kawām šī kaite ir raksturīgi - suporti mēsls.
Kaut ka'das bremzes dabūt var, bet parasti ne tādas, kā gribētos.
Man ietiekum s- nevis investēt jaunās manžetēs un cilindrīšos, bet investēt cita tipa suportos un tie pielāgošanā !
Nezinu no kā 1:1 der suporti, bet nedomāju, ka šie stiprinājumi ir super specifiski tikai Kawai.
Tie sešcilindru suporti ir identiski ar 1200 Bandita četrcilindru suportiem.Suzukam arī dažiem modeļiem ir šie suporti un bremzes ir švakas. | Offline | | |
mezamaris | 04. May 2014, 16:13 | #22435 |
| Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Gandrīz aizmirsu ko gribēju prasīt-mopēds nav mans,bet kaimiņi jau zaj...ļi ar Dominātora spīdzināšanu visu brīvdienu garumā-karst izpūtēju līkumi.Pielaiž,pāris minūtes un sarkani.Izkopēju šiem manuāli,salika metkas,noregulēja atstarpes,bet nekas nemainās,sadegšana nepareiza,karburātors jāregulē...negribu baigi iedziļināties,bet ja kāds var pateikt priekšā būsū pateicīgs par klusuma atgrizšanos manā mežā. | Offline | | |
Ferre | 04. May 2014, 18:48 | #22436 |
| Kopš: 26. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 2345
Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i
|
30 Apr 2014, 11:55:16 Negantelis rakstīja:
30 Apr 2014, 11:28:40 Ferre rakstīja:
29 Apr 2014, 20:53:42 Negantelis rakstīja:
29 Apr 2014, 10:43:59 Ferre rakstīja:
Palīdzību lūdzu..!
Šorīt sievas Fazer mēmi klusē - atslēgu griežot neviena lampiņa pat neiedegas! Vakar atbraucot no darba viss bijis tip-top.., kas varētu uz vietas stāvot garāžā vienas nakts laikā notikt..
Ar ko man sākotnēji vajadzētu pārbaudīt vai darīt..
Saderam uz aliņu ka biji saslēdzis stūri ar ieslēgtiem gabarītiem.
bet ar vislielāko varbūtību ka nē, jo sieva parasti piebrauc pie garāžas, noslāpē, iestumj garāžā un tad sabloķē..
Bet , neviena no tevis nosauktajām darbībām neizslēdz to ka saslēdzot stūri atslēga pagriezta par vienu pozīciju tālāk kā parasti.
Paldies! Tā arī bija kā teici - aķis sauss, tā arī bija visa cemme.. Aķis uzlādēts, viss notiek! Paldies pārējiem par citām alternatīvām manas problēmas risināšanā..
----------------- If You are good at something never do it for free! /HL as J/ | Offline | | |
mezamaris | 05. May 2014, 10:04 | #22437 |
| Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
|
04 May 2014, 16:13:19 mezamaris rakstīja:
Gandrīz aizmirsu ko gribēju prasīt-mopēds nav mans,bet kaimiņi jau zaj...ļi ar Dominātora spīdzināšanu visu brīvdienu garumā-karst izpūtēju līkumi.Pielaiž,pāris minūtes un sarkani.Izkopēju šiem manuāli,salika metkas,noregulēja atstarpes,bet nekas nemainās,sadegšana nepareiza,karburātors jāregulē...negribu baigi iedziļināties,bet ja kāds var pateikt priekšā būsū pateicīgs par klusuma atgrizšanos manā mežā.
Nu nav neviena speca? | Offline | | |
RadekSkylark | 05. May 2014, 10:31 | #22438 |
| Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 425
Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8
|
05 May 2014, 10:04:47 mezamaris rakstīja:
04 May 2014, 16:13:19 mezamaris rakstīja:
Gandrīz aizmirsu ko gribēju prasīt-mopēds nav mans,bet kaimiņi jau zaj...ļi ar Dominātora spīdzināšanu visu brīvdienu garumā-karst izpūtēju līkumi.Pielaiž,pāris minūtes un sarkani.Izkopēju šiem manuāli,salika metkas,noregulēja atstarpes,bet nekas nemainās,sadegšana nepareiza,karburātors jāregulē...negribu baigi iedziļināties,bet ja kāds var pateikt priekšā būsū pateicīgs par klusuma atgrizšanos manā mežā.
Nu nav neviena speca?
Neesmu nekāds specs, bet pirmkārt jau jāskatās vai ir saregulēts saucamais "pilot screw", ja ir, tad jau tik un tā diezvai bez noņemta un izjaukta karburatora kaut ko varēs saprast.
P.S. Pats dzinējs normālā ritmā strādā? | Offline | | |
Pauliic | 05. May 2014, 10:49 | #22439 |
| Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 920
Braucu ar: GS
| ar ko pildīti ir aftermarket sēdekļi, piemēram šis:
http://www.corbin.com/suzuki/sb12507gl.shtml
nevar DIY uztaisīt, varbūt kāds ir taisījis?
----------------- Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes | Offline | | |
Negantelis | 05. May 2014, 10:57 | #22440 |
| Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
04 May 2014, 18:48:48 Ferre rakstīja:
30 Apr 2014, 11:55:16 Negantelis rakstīja:
30 Apr 2014, 11:28:40 Ferre rakstīja:
29 Apr 2014, 20:53:42 Negantelis rakstīja:
29 Apr 2014, 10:43:59 Ferre rakstīja:
Palīdzību lūdzu..!
Šorīt sievas Fazer mēmi klusē - atslēgu griežot neviena lampiņa pat neiedegas! Vakar atbraucot no darba viss bijis tip-top.., kas varētu uz vietas stāvot garāžā vienas nakts laikā notikt..
Ar ko man sākotnēji vajadzētu pārbaudīt vai darīt..
Saderam uz aliņu ka biji saslēdzis stūri ar ieslēgtiem gabarītiem.
bet ar vislielāko varbūtību ka nē, jo sieva parasti piebrauc pie garāžas, noslāpē, iestumj garāžā un tad sabloķē..
Bet , neviena no tevis nosauktajām darbībām neizslēdz to ka saslēdzot stūri atslēga pagriezta par vienu pozīciju tālāk kā parasti.
Paldies! Tā arī bija kā teici - aķis sauss, tā arī bija visa cemme.. Aķis uzlādēts, viss notiek! Paldies pārējiem par citām alternatīvām manas problēmas risināšanā..
Kad būs +30, par aliņu nesūdzēšos
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
|
|