Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ekipējums

Tēma: Ekipējuma izvēle

AutorsZiņojums
Dartagnan
08. Apr 2016, 13:54#2241

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Problematiski iebraukt aptaustit un uzmerit. Pietiek jau ar schuberth

-----------------

Offline

ix
09. Apr 2016, 00:53#2242

Kopš: 11. Nov 2008

Ziņojumi: 19

Braucu ar:

Kā ir jāienēsā jauni krosa zābaki. Uzvelkot jaunus ~30min tika nospiesta kāja uz ~1h. Man tas neliekas normāli. Un robus pārslēgt grūti.

Offline

G-as
09. Apr 2016, 01:24#2243

Kopš: 25. Sep 2014

Ziņojumi: 82

Braucu ar: R1200GS


09 Apr 2016, 00:53:36 ix rakstīja:
Kā ir jāienēsā jauni krosa zābaki. Uzvelkot jaunus ~30min tika nospiesta kāja uz ~1h. Man tas neliekas normāli. Un robus pārslēgt grūti.

Būs vien jameklē tādus, kas nespiež

[ Šo ziņu laboja G-as, 09 Apr 2016, 01:25:20 ]

Offline

Aspids
09. Apr 2016, 01:30#2244

Kopš: 04. Apr 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 144

Braucu ar: HD

Gribētos dzirdēt kādas atsauksmes par Modeka tekstila jakām un biksēm.Plusi mīnusi?

Offline

PASSATizhi
09. Apr 2016, 02:07#2245

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1286

Braucu ar: honda 600 un 125

ir abi. gan jaka gan bikses. modeļus gan nepateikšu tagad. nekas nost nenāk. ventilācija laba. iebūvētie aizsargi gan ir kakas, jo mazi un šļūk projām no savam vietām

Offline

Dartagnan
09. Apr 2016, 08:15#2246

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Sonedel meriju vairakas modek jakas. Bija viena touring jaka, kurai aizsargi stingri staveja tur kur jastav, aizsargi lieli, oderes, ventilacijas, jaka garra (nav plika mugura), parmainas pec piedurknes normala garuma, nav lidz elkoniem u.t.t. viss itka forsi, kabatas daudz un lielas, bet atveres kabatam mazas, krusu kabata roku nevar dabut ieksa. Apaksejas kabatas ari lielas, bet maku tur neielikt.
Beigas panemu ixs, pec manas pieredzes labakais price/performance

-----------------

Offline

S19
09. Apr 2016, 09:11#2247

Kopš: 05. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 745

Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E


09 Apr 2016, 02:07:04 PASSATizhi rakstīja:
ir abi. gan jaka gan bikses. modeļus gan nepateikšu tagad. nekas nost nenāk. ventilācija laba. iebūvētie aizsargi gan ir kakas, jo mazi un šļūk projām no savam vietām


Pie viņiem var nopirkt citus dīvaina putu (laikam) materiāla aizsargus, ar tiem viss Ok

Offline

Odzeens
09. Apr 2016, 10:49#2248

Kopš: 18. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 259

Braucu ar: Kosmosa pakaļu

Tie putu aizsargi saucas SAS-TEC. Izmanto ne tikai motobraucēji. Manuprāt ļoti ērti, jo no ķermeņa siltuma uzsilst un kļūst mīksti, ideāli pieguļ. Kolīdz saņem triecidnu, tā paliek cieti. Neesmu gan žāvies ar viņiem, bet esmu lūdzis, lai cilvēku ar dūri sit pa muguru, untādā gadījumā tiešāmstrādā.

-----------------
Visu cieņu.

Offline

nBerts
09. Apr 2016, 11:20#2249

Kopš: 31. Jul 2012

Ziņojumi: 263

Braucu ar:


09 Apr 2016, 10:49:46 Odzeens rakstīja:
Tie putu aizsargi saucas SAS-TEC. Izmanto ne tikai motobraucēji. Manuprāt ļoti ērti, jo no ķermeņa siltuma uzsilst un kļūst mīksti, ideāli pieguļ. Kolīdz saņem triecidnu, tā paliek cieti. Neesmu gan žāvies ar viņiem, bet esmu lūdzis, lai cilvēku ar dūri sit pa muguru, untādā gadījumā tiešāmstrādā.


Manējai ixs jakai plecos, elkoņos un mugurā ir SAS-TEC. Pagājušo gadu, kad ar stirnu uz šosejas nesadalīju ceļu, bet gan sadalīju stirnu, nācās lielā ātrumā pārkāpt no moča un asfaltu.
Visās vietās, kur bija jakas sargi, uz paša ādas nebija nedz skrambas (izņemot gurnu vietas - tur bija polsteri). Sargi nostrādāja, kā vajag. Par to, ka tie paliek cieti trieciena laikā - taisnība, bet to nejutu kritiena laikā, jo uzmanība bija asfaltā.




-----------------

Offline

UgunsX
09. Apr 2016, 14:07#2250

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 606

Braucu ar:


09 Apr 2016, 01:30:42 Aspids rakstīja:
Gribētos dzirdēt kādas atsauksmes par Modeka tekstila jakām un biksēm.Plusi mīnusi?


Ir Modeka jaka un bikses. Modeļus neatceros, touring stila. Priekš tās cenas laikam ir ok, bet kopumā gan es neteiktu ka būtu baigi kvalitatīvi un labi. Kaut gan no otras puses - ir redzēti arī dārgi brendīgie izstrādājumi kas ne ar ko nav labāki.
Bikses manām garajām kājām der ideāli, ir ūdens drošas. Toties neelpo itnemaz, sasvīst momentā. Staras apakšā ir rāvējslēdzis lai vieglāk uzvilkt zābakus, ļoti jāuzmanās lai viņā neierautu oderi, man abās pusēs jau caurumi izplēsti. Bikses ir savienojamas ar jaku ar rāvējslēdzi, bet rāvējslēdzis nav ar neko nosegts, visu laiku ir jāstūķē krekls biksēs vai apenes jāvelk uz augšu lai rāvējs nesanāk pret pliku ādu.

Jakai pa nepilnu pussezonu (5000 km) jau ir viskautkas saplīsis. Piekrītu Dartagnan, kabatas ir daudz, bet neērtas. Oriģinālos aizsargus ātri izmetu un ieliku tos putu izstrādājumus. Plecu aizsargiem kabatas ir sašūtas šķībi un nesimetriski, viņas visu laiku kaut kur pārvietojas.
Jakai ir siltā odere un lietus odere. Pati jaka vēdinās labi, bet lietus izturība ir apmēram tieši 3 sekundes pat nelielā pilināšanā. Ja ieliek lietus oderi, tad atkal slapjš paliec no iekšpuses, jo tā odere pilnīgi nemaz neelpo.

Vārdu sakot, Modeka komplekts ir šobrīd nolikts skapī kā rezerves variants.

Offline

Seelis
09. Apr 2016, 14:31#2251

Kopš: 12. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 208

Braucu ar: 701 un īsts fāteru pasāts

Ir Modeka, pilns komplekts. Varu apstiprināt to, kas sarakstīts.
Cena ir absolūti labākais tajā visā: pilns komplekts par 220EUR. Vasarā karsti ar visām ventilācijām, kuru jakai man ir laikam pat 6, biksēm 2. Ir siltā odere, ar kuru esmu nesalstot braucis arī pie +6. Lietus izturība - normāla. Esmu nobraucis 3h lietū, slapjš palika tikai šekumā, kur ūdens no bākas satecēja. Aizsargus nav nācies pārbaudīt, nemāku par tiem neko teikt. Elkoņu aizsargi gan brīvi pārvietojas pa roku, bet par laimi kāda daļa ir vienmēr uz elkoņa gan pie saliktas, gan pie taisnas rokas. Plecu sargi - bik pavāji izskatās. Ātri parādījās diegu gali nesvarīgās vietās - oderes, kabatas, velkro gali. Kaut kādas gumijas ļipas vieglākai velkro savilkšanai noplīsa jau pēc pirmajām 10 lietošanas reizēm.

Rezumē - ja vajag visu uzreiz, ņem ciet un būsi apmiernāts, ja vari lēnām apgūt (ir vecs gear, kuru jāsāk mainīt), tad es skatītos uz kaut ko dārgāku un kvalitatīvāku.

Offline

mxz
09. Apr 2016, 17:55#2252

Kopš: 05. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 41

Braucu ar:

Sveiki, vai varat ieteikt zābakos liekamas bikses vieglām enduro aktivitātēm? Vēlams ne raibas, vienkārši askētiskas, cenā sakarīgas, vēlams puslīdz ūdensizturīgas un bez bruņām - lai uz tām var uzlikt ceļu atbalstus? Attiecīgi, ne pārāk maisīgas ceļu daļā. KLIM, Rukka tā kā par dārgu, ja jāsūta uz LV - vismaz nezinu, vai šeit kāds šos zīmolus vispār tirgo/piedāvā?

Offline

dzieburs
09. Apr 2016, 23:42#2253

Kopš: 09. Jul 2013

No: Tukums

Ziņojumi: 102

Braucu ar: TÉNÉRÉ

Modeka Blizzard jakai un Ottawa biksēm ar drošību viss ir līmenī. Šļūciens pa granteni izturēts godam. Ko vajadzēja pasargāt, pasargāja un pats ekipējums palika bez defektiem.
Trūkums ir ventilācija. It kā sānos padušu daļā var izņemt palielus paneļus, bet tas tomēr nedarbojas tik labi kā atverami paneļi priekšā un un spraugas uz muguras, tā lai svaigo gaisu rauj cauri. Biksēm sānos atverami rāvējslēdzēji neko daudz nedod - pakaļa putās. Lietu turēja tīri labi un aukstā laikā pie +2 silda atbilstoši.
Tagad ir Macna Jura jaka un IXS Caracas 2 bikses. Daudz ērtāks un funkcionālāks ekipējums, bet cena jau arī vairs nav tāda.
Pilnīgi piekrītu Seelis sacītajam, ka kā starta ekipējums par savu cenu Modeka ir ok. Pagāja 2 sezonas, kad sāku meklēt pēc izmēriem, cenas, funkcijām un dizaina jau piemērotāku tieši sev ekipējumu.
Izmēru mērogs Modekai gan greizs - jakai M izmērs pie 190cm un 85 kg. Tagad Macnas jakai XXL izmērs.

Offline

baggy
10. Apr 2016, 21:31#2254

Kopš: 02. Dec 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: bagijs 1.8Turbo, rīga 13, rīga 22, honda cb600f

Braukāju ar savu hornetu bet nav īsti ko kājās vilkt. Kā izvēlēties pareizos apavus? Braucu gan īsus gan garākus gabalus. Nez kā ar staigāšanu? Negribas kkur aizbraucot staigāt kā kiborgam

Offline

GT
10. Apr 2016, 22:00#2255

Kopš: 25. Sep 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 467

Braucu ar: R1


10 Apr 2016, 21:31:20 baggy rakstīja:
Braukāju ar savu hornetu bet nav īsti ko kājās vilkt. Kā izvēlēties pareizos apavus? Braucu gan īsus gan garākus gabalus. Nez kā ar staigāšanu? Negribas kkur aizbraucot staigāt kā kiborgam

http://www.fc-moto.de/Motorcycle-Boot/City-Boots

Offline

Dartagnan
10. Apr 2016, 22:37#2256

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD


10 Apr 2016, 21:31:20 baggy rakstīja:
Braukāju ar savu hornetu bet nav īsti ko kājās vilkt. Kā izvēlēties pareizos apavus? Braucu gan īsus gan garākus gabalus. Nez kā ar staigāšanu? Negribas kkur aizbraucot staigāt kā kiborgam


Maksimali gari touring zabaki. Isie der tikai pilsetai silta laika. Touring - lai var pastaigat, tiesa gan pastaigat vinos vares tikai pec kadas nedelas aktivas valkasanas. Pievers uzmanibu zolei - lai nav galigi gluda (slid) un apala (nestabila) ka lielakajai dalai zabaku!

-----------------

Offline

Odzeens
10. Apr 2016, 22:47#2257

Kopš: 18. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 259

Braucu ar: Kosmosa pakaļu

Iesaku arī pievērst uzmanību tam, kā tu pārslēgsi ātrumus.
Pats paņēmu Touring zābakus (tiesa ar adventure ievirzi), un tagad jūtu, ka ir problēma ar slēgšanos.

-----------------
Visu cieņu.

Offline

Seelis
11. Apr 2016, 00:08#2258

Kopš: 12. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 208

Braucu ar: 701 un īsts fāteru pasāts


10 Apr 2016, 22:47:34 Odzeens rakstīja:
Iesaku arī pievērst uzmanību tam, kā tu pārslēgsi ātrumus.
Pats paņēmu Touring zābakus (tiesa ar adventure ievirzi), un tagad jūtu, ka ir problēma ar slēgšanos.


Var taču nevis ar purnu slēgt, bet ar sānu/zoli.

Offline

UgunsX
11. Apr 2016, 07:57#2259

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 606

Braucu ar:


10 Apr 2016, 22:47:34 Odzeens rakstīja:
Iesaku arī pievērst uzmanību tam, kā tu pārslēgsi ātrumus.
Pats paņēmu Touring zābakus (tiesa ar adventure ievirzi), un tagad jūtu, ka ir problēma ar slēgšanos.


Šī problēma tev pazudīs pēc pāris nobrauktām dienām kad zābaki ievalkāsies.

Offline

Atrix
11. Apr 2016, 11:28#2260

Kopš: 28. Aug 2014

Ziņojumi: 484

Braucu ar: bez braucamā pagaidām...

Kad pārgāju no Dainese MIG 2 garā zābaka uz Sidi Adventure GTX arī likās, ka nevarēšu sadraudzēties ar ātruma pārslēgu. Zābaku pārdevējs pat piedāvāja pacelt pārslēgu par vienu robiņu, bet sākumā gribēju saprast, vai varbūt varēs tomēr normāli slēgties. Tagad mēnesi braucu ar jaunajiem zābakiem un nemainītu tos ne pret ko citu. Jā, drusku vairāk ir jāpiedomā, meklējot ar purnu pārslēgu. Jaunajam zābakam purns ir ciets un biezs, nejūt tik labi, kā ar plāno zābaciņu. Un arī stulms tik viegli nelocās. Mana metode bija, ka slēdzoties, pirms spiežu sajūgu, piespriegoju ar purngalu pārslēgu - ja un kad sajūtu pārslēga pretestību, zinu, ka viss ir bumbās - izspiežu sajūgu un eleganti iekrīt robā. Respektīvi, pieraduma vaina. Un zābaks drusku ielocīsies, būs vēl vieglāk. Toties tad ir apavi ar normāliem aizsargiem, nevis it kā motozābaki, bet reāli kedas.

[ Šo ziņu laboja Atrix, 11 Apr 2016, 11:29:53 ]



-----------------
Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...

Offline