Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
RadekSkylark
27. Apr 2014, 12:51#22341

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8


27 Apr 2014, 12:21:53 zazzaa rakstīja:
taisi vaļā skaties vēlreiz sadaleni!!!

skaties vēlreiz vai pareizas vietas metkas un vai vairakas reizes apgriežot metkas pareizi nostājas katru reizi.. a tev aizdedze kaut ka regulējas?


Kad saliku trīs reizes izgriezu kloķeni (kā manuālī teikts) un metkas bija pa vietām. Aizdedze šitam it kā neregulējas, tāpēc man rodas jautājums, kā šitais aparāts saprot kura taktī dot dzirksteli...

Offline

zazzaa
27. Apr 2014, 13:05#22342

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen

tev sadalenes zobrata turetajs nak uz šlicēm?...ņemi nost? pareizi uzliki?
Un atmetkas pret svitriņu nevis pret T burtu liki kā manuālī...
es ar negribeju piekrist ka sadaleni nepreizi uzlicis, bet bija... zinu, kā negribās visu jaukt ārā

ja tev viss pirms tam stradaja labi CDI ģenerators karburators, tad skaties sadaleni

vēl vari izmērīt kompresiju...domāju, ka nebūs

[ Šo ziņu laboja zazzaa, 27 Apr 2014, 13:07:06 ]



-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

garais61
27. Apr 2014, 14:40#22343

Kopš: 13. Jun 2010

Ziņojumi: 527

Braucu ar: Visu kas kust

GSF 600 aizmugures riepai dilts mazliet kreisā mala.kur varētu meklēt vainu?

Offline

Negantelis
27. Apr 2014, 15:26#22344

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


27 Apr 2014, 14:40:53 garais61 rakstīja:
GSF 600 aizmugures riepai dilts mazliet kreisā mala.kur varētu meklēt vainu?


TAJĀ ka latvijā brauc pa labo ceļa pusi un ceļš irslīps un arī pa LOKU tu visticamāk brauc krieso pusi.

Bet ja ar to nepietiek tad noliec moci taisni un paskaties no priekšas (ne aizmugures). Ja arī ar to nepietiek tad sadabū pilnīgi taisnus metāla kvadrātcaurules gabalus un pievelc pie abiem ratiem un paskaties vai abi gali paralēli, ja arī ar to nepietiek aizbrauc uz favorītu un paprasi lai tev ar lāzeru nomēra (maksas pakalpojums)


Un vai tu mainīsi dakšu ja būs škība?

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

garais61
27. Apr 2014, 16:03#22345

Kopš: 13. Jun 2010

Ziņojumi: 527

Braucu ar: Visu kas kust


27 Apr 2014, 15:26:40 Negantelis rakstīja:

27 Apr 2014, 14:40:53 garais61 rakstīja:
GSF 600 aizmugures riepai dilts mazliet kreisā mala.kur varētu meklēt vainu?


TAJĀ ka latvijā brauc pa labo ceļa pusi un ceļš irslīps un arī pa LOKU tu visticamāk brauc krieso pusi.

Bet ja ar to nepietiek tad noliec moci taisni un paskaties no priekšas (ne aizmugures). Ja arī ar to nepietiek tad sadabū pilnīgi taisnus metāla kvadrātcaurules gabalus un pievelc pie abiem ratiem un paskaties vai abi gali paralēli, ja arī ar to nepietiek aizbrauc uz favorītu un paprasi lai tev ar lāzeru nomēra (maksas pakalpojums)


Un vai tu mainīsi dakšu ja būs škība?


paldies par info.būs jāpapēta.

Offline

elf
27. Apr 2014, 16:58#22346

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


27 Apr 2014, 10:24:53 ksneps rakstīja:
Kāpēc oriģinālās suzuki vāku blīves nenodrošina to, ka eļļa nesulos garām vākam? Vai tiešām ir jālieto arī hermetiķis kā padomju savienības tehnikai?

Sulo tāpēc ka vāka plakne nav taisna...pielepē plakli un pietiks ar jaunu blīvi..

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

RadekSkylark
27. Apr 2014, 19:28#22347

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8


27 Apr 2014, 13:05:32 zazzaa rakstīja:
tev sadalenes zobrata turetajs nak uz šlicēm?...ņemi nost? pareizi uzliki?
Un atmetkas pret svitriņu nevis pret T burtu liki kā manuālī...
es ar negribeju piekrist ka sadaleni nepreizi uzlicis, bet bija... zinu, kā negribās visu jaukt ārā

ja tev viss pirms tam stradaja labi CDI ģenerators karburators, tad skaties sadaleni

vēl vari izmērīt kompresiju...domāju, ka nebūs


Vecajai sadalenei virsū bija dekompresatora sistēma, kura tika uzlikta uz jaunās sadalenes, bet tiem šķīvjiem ir dubultā šlice un viņu pārlika džeki @ KSM (iedevu arī manuāļa izdrukas), tāpēc šaubos, ka viņi tur kādu tik vienkāršu kļūdu būtu pieļāvuši. Jā, T burts horizontāli nogāzts ar svītriņu kreisajā pusē, liku pret svītriņu (pa kreisi no šīs svītriņas F burts, kuram arī pa kreisi atbilstošā svītriņa).

Pirmstam viss strādāja.

Domāju, ka jāizmēra kompresija, tad jānoņem moška karbis, jāpaskatās kāpēc viņš pārplūst (tas taču nav normāli?), tāpat ar kārtīgu strobaskopu jāpaskatās kas ir ar to aizdedzi... tik pēc tam sākšu kko jaukt vaļā, ja nekas no šīm lietām nenāks kā risinājums...

Offline

mexa
27. Apr 2014, 20:02#22348

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

jautājums par riepām atkal
110/90 16 priekšā, pakaļā 160/60 17, ceļgals nedabū zemi, ir chicken strips pakaļā uz centimetru, priekšā pa nullēm, novelt to uz riepas izmēru? ir kāda saikne starp priekšas pakaļas riepu platumiem lai būtu optimāla braukšana? gribās zemāk, bet nu jau jūtu ka tālāk nevar, priekša jau uz robežas, saprotu ka pašaura, bet pagaidām nav cita diska, ir japārtaisa, bet laika maz


uuun varbūt kāds ir redzējis tipa žalūzijas priekš radiatora? es ar savu veferu aukstā laikā nevaru motoru ieslildīt vispār, pa dienu smuki ratā rauj, pa nakti skuju, netiek jaudas, strelka pazemu, vajag ko viegli noņemamu, žalūzijas tipa būtu ideāli, nez vai sastopamas tādas šitādai vietai

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

agrais
27. Apr 2014, 20:41#22349

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


27 Apr 2014, 20:02:11 mexa rakstīja:
jautājums par riepām atkal
110/90 16 priekšā, pakaļā 160/60 17, ceļgals nedabū zemi, ir chicken strips pakaļā uz centimetru, priekšā pa nullēm, novelt to uz riepas izmēru? ir kāda saikne starp priekšas pakaļas riepu platumiem lai būtu optimāla braukšana? gribās zemāk, bet nu jau jūtu ka tālāk nevar, priekša jau uz robežas, saprotu ka pašaura, bet pagaidām nav cita diska, ir japārtaisa, bet laika maz


uuun varbūt kāds ir redzējis tipa žalūzijas priekš radiatora? es ar savu veferu aukstā laikā nevaru motoru ieslildīt vispār, pa dienu smuki ratā rauj, pa nakti skuju, netiek jaudas, strelka pazemu, vajag ko viegli noņemamu, žalūzijas tipa būtu ideāli, nez vai sastopamas tādas šitādai vietai
moška Tev termostats izravēts?

Offline

mexa
27. Apr 2014, 21:41#22350

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

da nēēē ir protams un strādā, tas viss izdarīts pēc pirkšanas teju uzreiz. iesilt viņš tupa negrib kad ārā ir kādi +8 tobiš naktī maucot zaudēju jaudu. rindinieki ta reāli ātri sakarst, mans V4 negrib. vēsajā laikā kartons priekšā bija

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Bullis
27. Apr 2014, 22:05#22351

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 473

Braucu ar: Kawasaki kx250f

Ko sakat par delkevic izputejiem?

Offline

sarmands
27. Apr 2014, 22:55#22352

Kopš: 09. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 148

Braucu ar: Versys 650

Delkevic'am sakarīga cena, bet skaļi diezgan, garākiem pārbraucieniem traucējoši.. Man piegariezās un pārdevu.

Offline

mezamaris
27. Apr 2014, 23:07#22353

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Īsti vairs neatceros,bet pastāvēja iespēja noteikt izplūdes gāzu klātbūtni dzesēšanas šķidrumā.Nu nejau kā ar lakmusa papīriņu,bet kāds serviss vēl reklamēja ka varot sniegt šādu pakalpojumu.Ir kādam informācija?

Offline

agrais
27. Apr 2014, 23:55#22354

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


27 Apr 2014, 21:41:43 mexa rakstīja:
da nēēē ir protams un strādā, tas viss izdarīts pēc pirkšanas teju uzreiz. iesilt viņš tupa negrib kad ārā ir kādi +8 tobiš naktī maucot zaudēju jaudu. rindinieki ta reāli ātri sakarst, mans V4 negrib. vēsajā laikā kartons priekšā bija
Nu jā, mans panasonix arī vēsākā laikā lēni uzsilst, temperatūra stipri zema turas. jaudas zudumu gan neizjūtu, bet termostatu pārbaudīju, tas strādā. Nu par cik nekādas neērtības neizjūtu tā dēļ, tad saprotu ka tā tam jābūt...Siltākā laikā pa pilsētu mīcoties, tad gan temp. uzkāpj normas robežās. Tādas žalūzijas bija veciem krievu gazikiem.... Varbūt vari apgraizīt un pieķīmiķot, skats būs labais....

Offline

RadekSkylark
28. Apr 2014, 07:51#22355

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8


27 Apr 2014, 12:14:17 RadekSkylark rakstīja:
Vajadzīgs padoms kungi!

Vakar cerēdams paspēt uz atklāšanu no rīta saliku savu NX650 (dzinējs pēc kap. remonta) un nekādīgi nevarēju pielaist.

Dzirkstele ir (svece jauna), kompresija nav mērīta, bet izdarot secinājumus no dažām vienkāršām lietām šķiet ka vajadzētu būt ok.

Pirmā problēma - karburators pārlejas, tāpēc arī ir doma ka varētu nebūt kaut kas ar degvielas padevi, to mēģināšu nočekot.

Vēl sākumā griežot un mēģinot piešķilt divas reizes izšāva pa izpūtēju - pirmājā diezgan vienkārši/nedaudz (gandrīz vai kā lielu daudzumu saspiestu gaisu), bet otrajā riktīgi, tā kā ar pistoli (skaņa točna kā šaujot ar pistoli).

Bet principā izmēģināts tika arī variants iepūšot ēteri gaisa kastē ar aizgrieztu degvielas padevi - arī nekādas dzīvības pazīmes. Tāpāt izmēģināju nedaudz degvielu iepilināt caur sveces caurumu - nekādas dzīvības pazīmes. Pirms abiem šiem mēģinājumiem tika izņemta svece, aizgriezta degvielas padeve un pagriezts motors lai maksimāli izvēdinās/iztukšojas cilindri.

Pats uztraucos vai dzirksteli dod pareizajā brīdī, tāpēc ar roku, gana ātri griežot dzinēju, paspīdināju ar strobaskopu uz spararata un šķiet ka +/- pareizajā vietā dod to dzirksteli, vienīgais uztrauc nedaudz, vai esmu pareizi uzlicis sadaleni. Uzliku kloķeni pa metkām, sadaleni iegūldiju tā, lai vārsti ciet, sadalenes zobratu uzliku pa metkām un saskrūvēju ar sadaleni. Visam it kā būtu jābūt ok...

Varbūt kāds varētu ieteikt kaut ko? Kas varētu būt par ķibeli? Ko ieteicams būtu izdarīt/pārbaudīt?

Liels paldies jau iepriekš!


Varbūt vēl kādam ir kāds ieteikums?

Liels paldies!

Offline

mexa
28. Apr 2014, 08:59#22356

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

vnk braucot ir ok, bet paārdīties ar aukstu nesanāk, tapēc man tāda problēma jāpadomā...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Bruklyn
28. Apr 2014, 14:58#22357

Kopš: 27. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 882

Braucu ar: GS650f/GSXR

Nu ļoti vajag k4 lampu uz 1-2 dienām.
uz to laiku ielkšu UK variantu + gardumi vai arī tugriki no manis


-----------------
http://www.uvs.lv/ - Kases sistēmas, programmatūra, apkalpošana

Offline

mg-t
28. Apr 2014, 15:18#22358

Kopš: 25. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 573

Braucu ar: Africa twin slīdošo sajūgu.


27 Apr 2014, 23:07:06 mezamaris rakstīja:
Īsti vairs neatceros,bet pastāvēja iespēja noteikt izplūdes gāzu klātbūtni dzesēšanas šķidrumā.Nu nejau kā ar lakmusa papīriņu,bet kāds serviss vēl reklamēja ka varot sniegt šādu pakalpojumu.Ir kādam informācija?


Gāzanalizatora galu izplešanās traukā vai pie radiatora korķa, hc, co tur nav jābūt.

Offline

Ex
28. Apr 2014, 19:37#22359

Kopš: 14. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 471

Braucu ar: BMW F800GS, KTM 300 EXC

Kā lai dabū arā pakaļējā rata asi? Atskrūvēju kā vienmēr, bet nekustās nemaz. Ar WD40 jau visas vietas sapūtu, koka kluci ar āmuru jau izmēģināju . ???
Jā lai mazāk jautājumu,uzgriezni noņēmu.

Offline

ParaTr00per
28. Apr 2014, 19:48#22360

Kopš: 11. May 2011

Ziņojumi: 252

Braucu ar:


28 Apr 2014, 19:37:19 Ex rakstīja:
Kā lai dabū arā pakaļējā rata asi? Atskrūvēju kā vienmēr, bet nekustās nemaz. Ar WD40 jau visas vietas sapūtu, koka kluci ar āmuru jau izmēģināju . ???
Jā lai mazāk jautājumu,uzgriezni noņēmu.

izspiest ar gultņu/lodbalstu noņēmēju/izspiedēju?

Offline