Autors | Ziņojums |
RadekSkylark | 27. Apr 2014, 12:51 | #22341 |
|
Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 425
Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8
|
27 Apr 2014, 12:21:53 zazzaa rakstīja:
taisi vaļā skaties vēlreiz sadaleni!!!
skaties vēlreiz vai pareizas vietas metkas un vai vairakas reizes apgriežot metkas pareizi nostājas katru reizi.. a tev aizdedze kaut ka regulējas?
Kad saliku trīs reizes izgriezu kloķeni (kā manuālī teikts) un metkas bija pa vietām. Aizdedze šitam it kā neregulējas, tāpēc man rodas jautājums, kā šitais aparāts saprot kura taktī dot dzirksteli... |
Offline | |
|
zazzaa | 27. Apr 2014, 13:05 | #22342 |
|
Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3334
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
| tev sadalenes zobrata turetajs nak uz šlicēm?...ņemi nost? pareizi uzliki?
Un atmetkas pret svitriņu nevis pret T burtu liki kā manuālī...
es ar negribeju piekrist ka sadaleni nepreizi uzlicis, bet bija... zinu, kā negribās visu jaukt ārā
ja tev viss pirms tam stradaja labi CDI ģenerators karburators, tad skaties sadaleni
vēl vari izmērīt kompresiju...domāju, ka nebūs[ Šo ziņu laboja zazzaa, 27 Apr 2014, 13:07:06 ]
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
|
Offline | |
|
garais61 | 27. Apr 2014, 14:40 | #22343 |
|
Kopš: 13. Jun 2010
Ziņojumi: 527
Braucu ar: Visu kas kust
| GSF 600 aizmugures riepai dilts mazliet kreisā mala.kur varētu meklēt vainu? |
Offline | |
|
|
Negantelis | 27. Apr 2014, 15:26 | #22344 |
|
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
27 Apr 2014, 14:40:53 garais61 rakstīja:
GSF 600 aizmugures riepai dilts mazliet kreisā mala.kur varētu meklēt vainu?
TAJĀ ka latvijā brauc pa labo ceļa pusi un ceļš irslīps un arī pa LOKU tu visticamāk brauc krieso pusi.
Bet ja ar to nepietiek tad noliec moci taisni un paskaties no priekšas (ne aizmugures). Ja arī ar to nepietiek tad sadabū pilnīgi taisnus metāla kvadrātcaurules gabalus un pievelc pie abiem ratiem un paskaties vai abi gali paralēli, ja arī ar to nepietiek aizbrauc uz favorītu un paprasi lai tev ar lāzeru nomēra (maksas pakalpojums)
Un vai tu mainīsi dakšu ja būs škība?
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
garais61 | 27. Apr 2014, 16:03 | #22345 |
|
Kopš: 13. Jun 2010
Ziņojumi: 527
Braucu ar: Visu kas kust
|
27 Apr 2014, 15:26:40 Negantelis rakstīja:
27 Apr 2014, 14:40:53 garais61 rakstīja:
GSF 600 aizmugures riepai dilts mazliet kreisā mala.kur varētu meklēt vainu?
TAJĀ ka latvijā brauc pa labo ceļa pusi un ceļš irslīps un arī pa LOKU tu visticamāk brauc krieso pusi.
Bet ja ar to nepietiek tad noliec moci taisni un paskaties no priekšas (ne aizmugures). Ja arī ar to nepietiek tad sadabū pilnīgi taisnus metāla kvadrātcaurules gabalus un pievelc pie abiem ratiem un paskaties vai abi gali paralēli, ja arī ar to nepietiek aizbrauc uz favorītu un paprasi lai tev ar lāzeru nomēra (maksas pakalpojums)
Un vai tu mainīsi dakšu ja būs škība?
paldies par info.būs jāpapēta. |
Offline | |
|
elf | 27. Apr 2014, 16:58 | #22346 |
|
Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
27 Apr 2014, 10:24:53 ksneps rakstīja:
Kāpēc oriģinālās suzuki vāku blīves nenodrošina to, ka eļļa nesulos garām vākam? Vai tiešām ir jālieto arī hermetiķis kā padomju savienības tehnikai?
Sulo tāpēc ka vāka plakne nav taisna...pielepē plakli un pietiks ar jaunu blīvi..
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
|
Offline | |
|
RadekSkylark | 27. Apr 2014, 19:28 | #22347 |
|
Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 425
Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8
|
27 Apr 2014, 13:05:32 zazzaa rakstīja:
tev sadalenes zobrata turetajs nak uz šlicēm?...ņemi nost? pareizi uzliki?
Un atmetkas pret svitriņu nevis pret T burtu liki kā manuālī...
es ar negribeju piekrist ka sadaleni nepreizi uzlicis, bet bija... zinu, kā negribās visu jaukt ārā
ja tev viss pirms tam stradaja labi CDI ģenerators karburators, tad skaties sadaleni
vēl vari izmērīt kompresiju...domāju, ka nebūs
Vecajai sadalenei virsū bija dekompresatora sistēma, kura tika uzlikta uz jaunās sadalenes, bet tiem šķīvjiem ir dubultā šlice un viņu pārlika džeki @ KSM (iedevu arī manuāļa izdrukas), tāpēc šaubos, ka viņi tur kādu tik vienkāršu kļūdu būtu pieļāvuši. Jā, T burts horizontāli nogāzts ar svītriņu kreisajā pusē, liku pret svītriņu (pa kreisi no šīs svītriņas F burts, kuram arī pa kreisi atbilstošā svītriņa).
Pirmstam viss strādāja.
Domāju, ka jāizmēra kompresija, tad jānoņem moška karbis, jāpaskatās kāpēc viņš pārplūst (tas taču nav normāli?), tāpat ar kārtīgu strobaskopu jāpaskatās kas ir ar to aizdedzi... tik pēc tam sākšu kko jaukt vaļā, ja nekas no šīm lietām nenāks kā risinājums... |
Offline | |
|
mexa | 27. Apr 2014, 20:02 | #22348 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| jautājums par riepām atkal
110/90 16 priekšā, pakaļā 160/60 17, ceļgals nedabū zemi, ir chicken strips pakaļā uz centimetru, priekšā pa nullēm, novelt to uz riepas izmēru? ir kāda saikne starp priekšas pakaļas riepu platumiem lai būtu optimāla braukšana? gribās zemāk, bet nu jau jūtu ka tālāk nevar, priekša jau uz robežas, saprotu ka pašaura, bet pagaidām nav cita diska, ir japārtaisa, bet laika maz
uuun varbūt kāds ir redzējis tipa žalūzijas priekš radiatora? es ar savu veferu aukstā laikā nevaru motoru ieslildīt vispār, pa dienu smuki ratā rauj, pa nakti skuju, netiek jaudas, strelka pazemu, vajag ko viegli noņemamu, žalūzijas tipa būtu ideāli, nez vai sastopamas tādas šitādai vietai
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
agrais | 27. Apr 2014, 20:41 | #22349 |
|
Kopš: 03. Oct 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 960
Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,
|
27 Apr 2014, 20:02:11 mexa rakstīja:
jautājums par riepām atkal
110/90 16 priekšā, pakaļā 160/60 17, ceļgals nedabū zemi, ir chicken strips pakaļā uz centimetru, priekšā pa nullēm, novelt to uz riepas izmēru? ir kāda saikne starp priekšas pakaļas riepu platumiem lai būtu optimāla braukšana? gribās zemāk, bet nu jau jūtu ka tālāk nevar, priekša jau uz robežas, saprotu ka pašaura, bet pagaidām nav cita diska, ir japārtaisa, bet laika maz
uuun varbūt kāds ir redzējis tipa žalūzijas priekš radiatora? es ar savu veferu aukstā laikā nevaru motoru ieslildīt vispār, pa dienu smuki ratā rauj, pa nakti skuju, netiek jaudas, strelka pazemu, vajag ko viegli noņemamu, žalūzijas tipa būtu ideāli, nez vai sastopamas tādas šitādai vietai
moška Tev termostats izravēts? |
Offline | |
|
mexa | 27. Apr 2014, 21:41 | #22350 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| da nēēē ir protams un strādā, tas viss izdarīts pēc pirkšanas teju uzreiz. iesilt viņš tupa negrib kad ārā ir kādi +8 tobiš naktī maucot zaudēju jaudu. rindinieki ta reāli ātri sakarst, mans V4 negrib. vēsajā laikā kartons priekšā bija
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Bullis | 27. Apr 2014, 22:05 | #22351 |
|
Kopš: 14. May 2008
Ziņojumi: 473
Braucu ar: Kawasaki kx250f
| Ko sakat par delkevic izputejiem? |
Offline | |
|
sarmands | 27. Apr 2014, 22:55 | #22352 |
|
Kopš: 09. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 148
Braucu ar: Versys 650
| Delkevic'am sakarīga cena, bet skaļi diezgan, garākiem pārbraucieniem traucējoši.. Man piegariezās un pārdevu. |
Offline | |
|
mezamaris | 27. Apr 2014, 23:07 | #22353 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Īsti vairs neatceros,bet pastāvēja iespēja noteikt izplūdes gāzu klātbūtni dzesēšanas šķidrumā.Nu nejau kā ar lakmusa papīriņu,bet kāds serviss vēl reklamēja ka varot sniegt šādu pakalpojumu.Ir kādam informācija? |
Offline | |
|
agrais | 27. Apr 2014, 23:55 | #22354 |
|
Kopš: 03. Oct 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 960
Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,
|
27 Apr 2014, 21:41:43 mexa rakstīja:
da nēēē ir protams un strādā, tas viss izdarīts pēc pirkšanas teju uzreiz. iesilt viņš tupa negrib kad ārā ir kādi +8 tobiš naktī maucot zaudēju jaudu. rindinieki ta reāli ātri sakarst, mans V4 negrib. vēsajā laikā kartons priekšā bija
Nu jā, mans panasonix arī vēsākā laikā lēni uzsilst, temperatūra stipri zema turas. jaudas zudumu gan neizjūtu, bet termostatu pārbaudīju, tas strādā. Nu par cik nekādas neērtības neizjūtu tā dēļ, tad saprotu ka tā tam jābūt...Siltākā laikā pa pilsētu mīcoties, tad gan temp. uzkāpj normas robežās. Tādas žalūzijas bija veciem krievu gazikiem.... Varbūt vari apgraizīt un pieķīmiķot, skats būs labais.... |
Offline | |
|
RadekSkylark | 28. Apr 2014, 07:51 | #22355 |
|
Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 425
Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8
|
27 Apr 2014, 12:14:17 RadekSkylark rakstīja:
Vajadzīgs padoms kungi!
Vakar cerēdams paspēt uz atklāšanu no rīta saliku savu NX650 (dzinējs pēc kap. remonta) un nekādīgi nevarēju pielaist.
Dzirkstele ir (svece jauna), kompresija nav mērīta, bet izdarot secinājumus no dažām vienkāršām lietām šķiet ka vajadzētu būt ok.
Pirmā problēma - karburators pārlejas, tāpēc arī ir doma ka varētu nebūt kaut kas ar degvielas padevi, to mēģināšu nočekot.
Vēl sākumā griežot un mēģinot piešķilt divas reizes izšāva pa izpūtēju - pirmājā diezgan vienkārši/nedaudz (gandrīz vai kā lielu daudzumu saspiestu gaisu), bet otrajā riktīgi, tā kā ar pistoli (skaņa točna kā šaujot ar pistoli).
Bet principā izmēģināts tika arī variants iepūšot ēteri gaisa kastē ar aizgrieztu degvielas padevi - arī nekādas dzīvības pazīmes. Tāpāt izmēģināju nedaudz degvielu iepilināt caur sveces caurumu - nekādas dzīvības pazīmes. Pirms abiem šiem mēģinājumiem tika izņemta svece, aizgriezta degvielas padeve un pagriezts motors lai maksimāli izvēdinās/iztukšojas cilindri.
Pats uztraucos vai dzirksteli dod pareizajā brīdī, tāpēc ar roku, gana ātri griežot dzinēju, paspīdināju ar strobaskopu uz spararata un šķiet ka +/- pareizajā vietā dod to dzirksteli, vienīgais uztrauc nedaudz, vai esmu pareizi uzlicis sadaleni. Uzliku kloķeni pa metkām, sadaleni iegūldiju tā, lai vārsti ciet, sadalenes zobratu uzliku pa metkām un saskrūvēju ar sadaleni. Visam it kā būtu jābūt ok...
Varbūt kāds varētu ieteikt kaut ko? Kas varētu būt par ķibeli? Ko ieteicams būtu izdarīt/pārbaudīt?
Liels paldies jau iepriekš!
Varbūt vēl kādam ir kāds ieteikums?
Liels paldies! |
Offline | |
|
mexa | 28. Apr 2014, 08:59 | #22356 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| vnk braucot ir ok, bet paārdīties ar aukstu nesanāk, tapēc man tāda problēma jāpadomā...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Bruklyn | 28. Apr 2014, 14:58 | #22357 |
|
Kopš: 27. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 882
Braucu ar: GS650f/GSXR
| Nu ļoti vajag k4 lampu uz 1-2 dienām.
uz to laiku ielkšu UK variantu + gardumi vai arī tugriki no manis
----------------- http://www.uvs.lv/ - Kases sistēmas, programmatūra, apkalpošana |
Offline | |
|
mg-t | 28. Apr 2014, 15:18 | #22358 |
|
Kopš: 25. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 573
Braucu ar: Africa twin slīdošo sajūgu.
|
27 Apr 2014, 23:07:06 mezamaris rakstīja:
Īsti vairs neatceros,bet pastāvēja iespēja noteikt izplūdes gāzu klātbūtni dzesēšanas šķidrumā.Nu nejau kā ar lakmusa papīriņu,bet kāds serviss vēl reklamēja ka varot sniegt šādu pakalpojumu.Ir kādam informācija?
Gāzanalizatora galu izplešanās traukā vai pie radiatora korķa, hc, co tur nav jābūt. |
Offline | |
|
Ex | 28. Apr 2014, 19:37 | #22359 |
|
Kopš: 14. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 471
Braucu ar: BMW F800GS, KTM 300 EXC
| Kā lai dabū arā pakaļējā rata asi? Atskrūvēju kā vienmēr, bet nekustās nemaz. Ar WD40 jau visas vietas sapūtu, koka kluci ar āmuru jau izmēģināju . ???
Jā lai mazāk jautājumu,uzgriezni noņēmu. |
Offline | |
|
ParaTr00per | 28. Apr 2014, 19:48 | #22360 |
|
Kopš: 11. May 2011
Ziņojumi: 252
Braucu ar:
|
28 Apr 2014, 19:37:19 Ex rakstīja:
Kā lai dabū arā pakaļējā rata asi? Atskrūvēju kā vienmēr, bet nekustās nemaz. Ar WD40 jau visas vietas sapūtu, koka kluci ar āmuru jau izmēģināju . ???
Jā lai mazāk jautājumu,uzgriezni noņēmu.
izspiest ar gultņu/lodbalstu noņēmēju/izspiedēju? |
Offline | |
|