Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Mikelis
16. Mar 2014, 21:20#2234

Kopš: 22. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 120

Braucu ar: R6, WR450SM, MinskM103, e30&Z3c

Neliels jautājums Nieres kungam, gan ne par moto eļļu šoreiz, bet par auto eļļu.

Pētot eļļu piedāvājumu auto, nonācu interesanta fakta priekšā, šajā gadījumā tas ir Liqui Moly. Viņi piedāvā gan tīru sintētiku, attiecīgi Vācijā tirgo zem vārda Vollsynthetisch, tātad jābūt pēc likuma, gan savu Synthese technology, kas domājams būtu Group III eļļu saturoša eļļa. Fakts, kas radīja interesi ir attiecīgo autoražotāju specifikācijas.
Liqui Moly sintētiskā eļļa 5w40 Synthoil atbilst relatīvi vecai ražotāja specifikācijai, kā piemēram BMW LL-98. Bet viņu Synthese Tech eļļas ar visām mūsdienu jauno dzinēju specifikācijām.

Tīri intereses pēc, kāds ir iemesls tam, ka eļļas ražotājs nepiedāvā jaunam auto pēc specifikācijas tīru sintētiku, bet jālej group III saturoša eļļa, kā, piemēram Top Tec 4100.
Vai tas atkarīgs no piedevu šķīdības vai kādiem elementiem sintētikā? Jeb no autoražotāja, kurš nevēlas sintētisko eļļu izmantošanu?

Kā arī vai var teikt, ka viena no eļļām nodrošinās labāku aizsardzību dzinējam?
Intereses pēc cenas atsķirība +25% sintētikai pret hydrocracku.

Kuru eļļu tu ieteiktu izvēlēties teiksim BMW pirms 98. gada, kuram vēl der LL-98 specifikācija. Šajā gadījumā BMW M3 S50B32, ja tas kaut ko izsaka.
Un kādu jaunākam, kuram ir noteikta LL-04 specifikācijas klase?
Neskatoties uz eļļas cenu.


Paldies

[ Šo ziņu laboja Mikelis, 16 Mar 2014, 21:21:51 ]



-----------------
Kā vējš skrien, kā vējš aizskrien :)

Offline

Niere
17. Mar 2014, 14:09#2235

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

Mikelis,

Vispirms par pamateļļām:
Ja moto jomā Group III piemīt dažādi netikumi (galvenokārt dēļ kārbas), tad auto jomā tas nav tik izteikti un var teikt, ka 'hydrocrack' izmantošana noteikti uzskatāma par attaisnotu. Faktiski nu jau ir tā, ka auto motoreļļu uz PAO un/vai esteru bāzes atrast vairs nav nemaz tik vienkārši. Bet noteikti var.

Par OEM rekomendācijām:
Praktiski nevienā manuālī neesmu manījis ražotāja ieteikumus, kas raksturotu pamateļļas izvēli. OEM ir pie kājas, izmanto kaut Risso, ja vien tas atbilst motora inženieru uzstādītām prasībām. Attiecīgi, Tavā gadījumā noteicošais ir BMW apstiprinājums.
Šajā Lubrizol instrumentā sapratīsi kurš apstiprinājums nosedz kuru un kādu eļļa līdz ar to jāizvēlas:
http://www.lubrizol.com/EngineOilAdditives/ACEA...ool/default.html

Par 98tā gada M3:
Kā saproti, LL-98 patiešām ir stipri novecojusi specene . Mūsdienās uz sintētisku eļļu etiķetēm ar 5W-40 viskozitāti visdrīzāk atradīsi LL-04, kas arī nav uzskatāma par ko īpašu. Kopumā var teikt, ka BMW prasa visai robustas eļļas, ja vien nav aprīkoti ar jaunās paaudzes katalizatoriem vai dpf, kuriem jau prasa ACEA C vai līdzvērtīgu kategoriju.
Tavā gadījumā nav īpaši jāiespringst un derēs praktiski jebkura 5W-40 sintētiska eļļa, ja vien neesi plānojis nomaiņas intervālus, kas pārsniedz OEM rekomendācijas.

Tā kā jautāji par piedevām:
Pieminētā ACEA C kategorija no, piemēram, ACEA A3/B4 atšķiras ar virsmu aizsardzības piedevu veidu un daudzumu. Proti, 'C' satur mazāku fosfora/cinka/sēra jeb ZDDP daudzumu, ko nosaka katalizatora vai dpf konstrukcija un dabas aizsardzības prasības. Bet tas nenozīmē, ka tādā eļļā ZDDP ir vienkārši mazāk. Tas tiek aizstāts ar citām piedevām, kas parasti ir organiskas skābes.

Ja neesmu atbildējis uz Taviem jautājumiem, jautā vēlreiz.

Offline

Mikelis
17. Mar 2014, 18:39#2236

Kopš: 22. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 120

Braucu ar: R6, WR450SM, MinskM103, e30&Z3c

Paldies,

radu atbildes uz daudziem jautājumiem.
Tad principā skatoties pēc Lubrizol, ņemot vērā specenes, kuras ir tai Liqui Moly Synthoil 5w40(API SM/CF, ACEA A3-04/B4-04), tās neaizpilda pat piemēram LL-98 prasību, lai arī viņi iesaka lietot eļļu tādu specifikāciju gadījumā. Jeb es jaucu kaut ko?
Kā arī, tā Liqui Moly Synthoil, ir taču tīra sintētika(ne group III) kā viņi slavē vai arī tas ir triks. Un ja ir, tad kālab šai eļļai nav jaunāku specifikāciju par esošajām? Liqui Moly Synthoil 5w40
Vai tas ir iemesls izvairīties vai skatīties uz ko citu?

-----------------
Kā vējš skrien, kā vējš aizskrien :)

Offline

Niere
17. Mar 2014, 19:31#2237

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

Terminoloģijai:
nekādi ražotāju apgalvojumi par 'fully synthetic' un visādu smalku brendneimu izmantošana, kur pa vidu 'syn', ne tuvu negarantē, ka būs kas vairāk par Group III. Vienīgais veids, kā palūkoties zem ražotāja komercnoslēpumu segas, ir meklēt produkta drošības datu lapas jeb angliski MSDS. Tā kā tajās jānorāda bīstamās vielas, šo to no tām var izlobīt. Turklāt jāskatās dažādu valstu DDL, jo dažādām valstīm dažādas prasības.

Par specenēm:
Ja eļļai ir tikai LL-98, labāk skaties uz citu produktu.
Iespējams īsti neuztvēru Tavas problēmas būtību, bet gadījumā, ja uzskati, ka 98tā gada bmw nepieciešams tieši LL-98 (kā tas arī manuālī), tad noteikti tā nav. Taču vienlaikus Tev nav vajadzības arī pēc eļļām, kuras Lubrizol-ā augstu vērtētas pēc 'Aftertreatment compatability' un 'Fuel economy'.

Ja salīdzināsi LL-04 ar LL-01, redzēsi, ka tās atšķiras vienīgi pēc manis aprakstīto piedevu tipu izmantošanas. Tātad LL-01 [+ACEA A3/B4-08(10) + MB 229.5 + Porsche A40] būtu visnotaļ optimāls variants, taču var izmantot arī LL-04 un, piemēram, ACEA C3 komplektā. Taču, ja izvēlēsies eļļu ar 'Aftertreatment compatability', noteikti skaties arī, lai tai ir ne tikai LL-04, bet arī kāds MB 229.51.

Nu, kaut kā tā….

Offline

Mikelis
17. Mar 2014, 21:18#2238

Kopš: 22. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 120

Braucu ar: R6, WR450SM, MinskM103, e30&Z3c

Skaidrs par to, bet šoreiz par konkrēto produktu.
Viņi tirgojot Vācijā apgalvo, ka tā ir tīra sintētika, attiecīgi balstoties uz dzirdēto, ka Vācijā nedrīkst nesintētiskai eļļai norādīt Vollsynthetisch, prasu vai tā varētu būt sintētika?
Runa iet par iepriekš pieminēto Liqui Moly produktu.

Safety data sheet no produkta. MSDS
Vai tu vari uzmest aci un mēģināt izkodolot kaut ko.

Šajā gadījumā prasu par šo eļļu pastiprināti, jo ar motosportu saistīti cilvēki esot pārgājuši no Motula, kurš kādreiz perfomējis labāk, uz Liqui Moly un slavē, ka salīdzinoši uzlabojušies rādītāji balstoties uz nodilumu(Saprotu, ka nevar vispārināti runāt par brendu kā tādu). Par šo info gan nekādas sīkākas detaļas nav. Tāpēc principā tāda interese, cik kas ir sintētisks, cik labs un cik slikts. Protams tikai virspusēji, cik no šīs info var izvilkt.

[ Šo ziņu laboja Mikelis, 17 Mar 2014, 21:19:03 ]



-----------------
Kā vējš skrien, kā vējš aizskrien :)

Offline

Niere
17. Mar 2014, 23:27#2239

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:


17 Mar 2014, 21:18:28 Mikelis rakstīja:
Skaidrs par to, bet šoreiz par konkrēto produktu.
Viņi tirgojot Vācijā apgalvo, ka tā ir tīra sintētika, attiecīgi balstoties uz dzirdēto, ka Vācijā nedrīkst nesintētiskai eļļai norādīt Vollsynthetisch, prasu vai tā varētu būt sintētika?

tad vispirms tiekam skaidrībā ar jēdzienu 'sintētika'. arī GroupIII juridiski ir dēvējama par sintētisku eļļu. kā esmu rakstījis, to Castrol tiesvedības ceļā izkaroja prot Mobil un tā tas ir arī Eiropā, tostarp Vācijā.
parasti, ja ražotājs izmantojis dārgāku un augstvērtīgāku PAO/esteri, to cenšas izcelt jau produkta aprakstošajā daļā.

Runa iet par iepriekš pieminēto Liqui Moly produktu.
Safety data sheet no produkta. MSDS
Vai tu vari uzmest aci un mēģināt izkodolot kaut ko.
Šajā gadījumā prasu par šo eļļu pastiprināti, jo ar motosportu saistīti cilvēki esot pārgājuši no Motula, kurš kādreiz perfomējis labāk, uz Liqui Moly un slavē, ka salīdzinoši uzlabojušies rādītāji balstoties uz nodilumu(Saprotu, ka nevar vispārināti runāt par brendu kā tādu). Par šo info gan nekādas sīkākas detaļas nav. Tāpēc principā tāda interese, cik kas ir sintētisks, cik labs un cik slikts. Protams tikai virspusēji, cik no šīs info var izvilkt.

konkrētais LMoly produkts, kaut arī tam visai labi zemo temperatūru parametri, man zīmējās kā GroupIII. bet vari uzjautāt ražotājam pa taisno, vai eļļā izmantots PAO vai nē. ja cena produktam ir relatīvi zema, tad vari arī nejautāt, tāpat skaidrs, ka hydrocracks.

bet jautājums tad vēl tāds - vai tiešām Tev tik ļoti nepieciešama 'pati-pati' eļļa un esi par to gatavs maksāt krietni virs vidējā?

Offline

Mikelis
18. Mar 2014, 01:40#2240

Kopš: 22. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 120

Braucu ar: R6, WR450SM, MinskM103, e30&Z3c


17 Mar 2014, 23:27:50 Niere rakstīja:
tad vispirms tiekam skaidrībā ar jēdzienu 'sintētika'. arī GroupIII juridiski ir dēvējama par sintētisku eļļu. kā esmu rakstījis, to Castrol tiesvedības ceļā izkaroja prot Mobil un tā tas ir arī Eiropā, tostarp Vācijā.
parasti, ja ražotājs izmantojis dārgāku un augstvērtīgāku PAO/esteri, to cenšas izcelt jau produkta aprakstošajā daļā.

Skaidrs, tad biju maldījies par jēdzienu sintētisks un Vācijas tirgu.


17 Mar 2014, 23:27:50 Niere rakstīja:
konkrētais LMoly produkts, kaut arī tam visai labi zemo temperatūru parametri, man zīmējās kā GroupIII. bet vari uzjautāt ražotājam pa taisno, vai eļļā izmantots PAO vai nē. ja cena produktam ir relatīvi zema, tad vari arī nejautāt, tāpat skaidrs, ka hydrocracks.

bet jautājums tad vēl tāds - vai tiešām Tev tik ļoti nepieciešama 'pati-pati' eļļa un esi par to gatavs maksāt krietni virs vidējā?

Cena tas ir stiepts jēdziens, Latvijā 5w40 nāk par 10eur/l, DE atkal var dabūt par 7eur/l.
Protams, cenu nevar salīdzināt ar Motul 300V vai kādu citu tīru sintētiku, bet man izbrīnu radīja tas, ka šis LMoly Synthoil 5w40 ar to pašu LL98 bija dārgāks par viņu TopTec kaut kādu, kuram LL04 un der visiem jaunajiem. Tikai atsķirība tāda, ka to produktu viņi sauc par Synthese technology un šo produktu par Vollsynthetisch(Fully Synthetic).

No kādas cenas vispār caurmērā sākas kārtīgs PAO produkts?

Tā kā tas ir S50 motors, skatos uz kādu eļļu, kas būtu optimāli.
Iepriekš tika braukts ar 300V 15w50 trases apstākļos, tad tika liets Mobil 1 Peak life 5w50 ikdienai(eļļa, kuru friči forumos slavē priekš S50 dzinēja). Sakarā ar tiem izteikumiem par Liqui Moly no sportistu puses iedomājos papētīt, ko šie piedāvā.
Motul 300V maksā 2x vairāk kā abi pēdējie.
Mobil 1 tas ir hydrocracked, par to ir skaidrs.
Kā tu skaties uz moču ziņā nejauko plašo viskozitātes klasi? Auto gadījumā tā arī ir tik svarīga?


-----------------
Kā vējš skrien, kā vējš aizskrien :)

Offline

Mikelis
18. Mar 2014, 14:19#2241

Kopš: 22. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 120

Braucu ar: R6, WR450SM, MinskM103, e30&Z3c

Paturpinot jautājumu par Liqui Moly Vollsynthetisch, vakar aplaimoju viņus ar jautājumu, uz kuru šodien jau saņēmu atbildi.

All unsere Motorenöle, welche mit ''vollsynthetisch'' gekennzeichnet sind, haben ein Gruppe 4 Öl als Basis.
Unsere Synthese Technology Öle haben als Grundöl Gruppe 3 Öle.


Sanāk viss, kas viņu sortimentā ir Vollsynthetisch, jābūt balstītam uz Group 4, attiecīgi PAO.
Bet tad kāpēc tam ir tikai LL98 specene?

-----------------
Kā vējš skrien, kā vējš aizskrien :)

Offline

Niere
18. Mar 2014, 15:32#2242

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

Tu re kā! Tad jau pelnīti L-Moly iraid stabils Vācijas tirgus līderis. Citiem ražotājiem es šādu viennozīmīgu 'Vollsynthetisch' likumsakarību nevaru konstatēt.
Palūrēju, kas šiem rakstīts citu 'Vollsynthetisch' PDLapās. Jocīgi, dažās ir minēts 'unconventional base stock', bet citās nav, tostarp arī Tevis noskatītajā Synthol High Tech 5W-40. tomēr priekš šīs viskozitātes klases uzkrītoši zemais sastingšanas punkts (-45C), kā arī frāze "extremely low evaporative losses", liek domāt, ka ražotājs nav samelojis par PAO izmantošanu. Jocīgi, ka viņi šo faktu neizceļ.

Runājot par to, kādēļ konkrētajam produktam ir novecojis apstiprinājums:
Praktiski visi auto motoreļļu apstiprinājumi tiek izstrādāti ielas auto vajadzībām. Kā zināms, ielas auto primārās prasības ir dabas aizsardzība, no kuras izriet arī degvielas ekonomija, palielināti eļļas nomaiņas intervāli, sistēmas sevišķa attīrītspēja, ZDDP aizstāšana ar 'bezpelnu' piedevām utt.
Savukārt pretējā galējība ir tīrasiņu sacīkšu eļļa, kurai primāras ir pilnīgi atšķirīgas prasības - virsmu aizsardzība, viskozitātes stabilitāte (tostarp degvielas kontaminācijas gadījumā un HTHS apstākļos), termālā stabilitāte un dažkārt jaudas palielinājums.

Attiecīgi, iespējams arī variants, ka sacīkšu eļļa neizpilda vispār nevienu no mūsdienu prasībām, ja, piemēram, sevišķi lielā daudzumā eļļai pievienots robustais ZDDP (virs 1200ppm jeb 1.2%). Līdzīgi, starp citu, tas ir arī moto eļļām, jo tām kārbas aizsardzībai nepieciešams palielināts daudzums virsmas aizsardzības piedevu. Un rodas paradokss - OEM iesaka kaut kādu antīku API SH/SJ un neiesaka SM/SN, jo neuzticas katra eļļu ražotāja godaprātam (neskaidrošu sīkāk).
Vārdu sakot, LM Syntol High Tech 5W-40 gadījumā redzams, ka 'Sulphated Ash' ir max, ko pieļauj uzskaitītās specenes. Un šī tiešām beigu beigās varētu būt optimāla eļļa Tavam 98tā gada BMW M3.

Lai tauta neielec pretējā galējībā, nomierināšu ar apgalvojumu, ka liels sulfāta pelnu daudzums (Sulphated Ash) nozīmē ne tikai lielu ZDDP daudzumu, bet arī to, ka šāda eļļa viegli rada uzdegumu svecēm, vārstiem, gredzeniem un visai izplūdes sistēmai. Kas, savukārt, jau atkal var sekundāri novest pie palielināta nodiluma un citām saistītām problēmām. Tātad - koks ar diviem galiem, kādēļ jāskatās, cik konkrētam auto (vai mocim) konkrētos izmantošanas apstākļos nepieciešams kaut kas iz 'racing' gala.
Ja Tu brauc ne tikai satiksmē, bet arī pa trasi, šī eļļa varētu būt labs kompromiss. Bet ņem arī vērā, ka šī nav sacīkšu eļļa, šī ir 'robusta' ielas eļļa.

Jā, vēl:
Tā kā Tavs auto gan jau ir palietojies (M3 tāda gada citādi nemēdz būt), iespējams parādījušās kaut kādas nodiluma pazīmes. Tad, iespējams, ir vērts izskatīt līdzīgu eļļu ar 5(10;15)W-50 viskozitātes klasi.
Bet tas tikai gadījumā, ja ir diluma pazīmes, citādi nē, jo bez pamatojuma paaugstināt viskozitāti ir nevēlami.
Auto gadījumā sevišķi paplašinātas viskozitātes klases būtu nevēlamas galvenokārt sacīkšu auto pielietojumā.

Offline

Mikelis
18. Mar 2014, 16:48#2243

Kopš: 22. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 120

Braucu ar: R6, WR450SM, MinskM103, e30&Z3c

Paldies par info, patīkami, ka tika izzināts vismaz šis ražotājs.

Pats pašlaik domāju pieturēties pie 5w40 klases, eļļas patēriņš auto nav palielināts, kā arī pamatgultņi ir mainīti profilakses nolūkos pirms pāris gadiem.

Kā jau iepriekš minēju, šai eļļai arī cena nav stipri augstāka par citām brendu eļļam un šķiet pieņemama, kas ir 7 - 10eur/l.

-----------------
Kā vējš skrien, kā vējš aizskrien :)

Offline

Niere
18. Mar 2014, 17:32#2244

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

Prieks, ka manis agrāk rakstītajam ir jēga. Proti, redzu, ka esi iedziļinājies tekstos un jautājumi jau ir ar izpratnes fonu. Tad arī iespējams kādu patiesību izmedīt no duļķainajiem eļļu ražotāju ūdeņiem.

p.s. Runājot par ūdeņiem, kaitina tas Pāvilostas peizāžs avatarā…

Offline

Mikelis
18. Mar 2014, 18:09#2245

Kopš: 22. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 120

Braucu ar: R6, WR450SM, MinskM103, e30&Z3c

Jā, visam jau sen izbūros cauri.

Bija labs pūtiens, labi ka fotogrāfu nenopūta no kājām. Ja nemaldos 2011. gads.

-----------------
Kā vējš skrien, kā vējš aizskrien :)

Offline

Leif
20. Mar 2014, 00:30#2246

Kopš: 02. Sep 2012

No: Tukums

Ziņojumi: 29

Braucu ar: R1200GS, Model Y

Tik izglītots neesmu, lai izburtos cauri visiem tiem parametriem ko jūs te apspriežat!Jautājums tāds: manuālī rakstīts ka jālej 10w40 eļļa, bet kāda sintētika vai pussintētika?Otrs kādu ražotāju labāk izvēlēties, savām mašīnām leju castrol, pēc vilšanās ar Mobil?

[ Šo ziņu laboja Leif, 20 Mar 2014, 00:31:18 ]

Offline

soulfreak
20. Mar 2014, 08:23#2247

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Protams, ka lej sintētiku unkāpēc tad lej Castrol, ja viņš nav toč labāks par Mobil? Vismaz tik daudz paburies cauri

Offline

ROCK-OIL
20. Mar 2014, 11:21#2248

Kopš: 10. Sep 2013

No: Ķegums

Ziņojumi: 10

Braucu ar: Gatavojos


20 Mar 2014, 00:30:35 Leif rakstīja:
Tik izglītots neesmu, lai izburtos cauri visiem tiem parametriem ko jūs te apspriežat!Jautājums tāds: manuālī rakstīts ka jālej 10w40 eļļa, bet kāda sintētika vai pussintētika?Otrs kādu ražotāju labāk izvēlēties, savām mašīnām leju castrol, pēc vilšanās ar Mobil?


Ievērtē...
http://www.rockoil.lv/mototehnika/ella2/100-sintetiska-ella

http://www.rockoil.lv/images/pdf1/Synthesis%204%2010W-40.pdf

[ Šo ziņu laboja ROCK-OIL, 20 Mar 2014, 11:33:48 ]

Offline

Leif
20. Mar 2014, 13:30#2249

Kopš: 02. Sep 2012

No: Tukums

Ziņojumi: 29

Braucu ar: R1200GS, Model Y


20 Mar 2014, 08:23:17 soulfreak rakstīja:
Protams, ka lej sintētiku unkāpēc tad lej Castrol, ja viņš nav toč labāks par Mobil? Vismaz tik daudz paburies cauri

Izlasi vēlreiz!Vīlies esmu ar Mobil, nevis Castrol. ;-)

Offline

soulfreak
20. Mar 2014, 13:48#2250

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Tad nu jājautā plašāk. Kādu Mobil produktu lietoji un kā viņu lietoji? Kādas ir mopēda rekomendācijas? Kā'du Castrol produktu tagad lieto? Kādas bija sekas? Vai taisīji eļļas analīzi?

Tas tā, lai nebūtu vispārinājumu, bet ar faktu.

Offline

Sliktais
20. Mar 2014, 14:18#2251

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Ja cilvēks palasītu vismaz dažas lapas atpakaļ to topiku, tad par kakustroli ar sajūsma pazustu
Pirms pāris gadiem šo te ar apspriedām

Jā, un vēl, Niere varēja pakomentēt arī par šo


20 Mar 2014, 11:21:37 ROCK-OIL rakstīja:
Ievērtē...
http://www.rockoil.lv/mototehnika/ella2/100-sintetiska-ella
http://www.rockoil.lv/images/pdf1/Synthesis%204%2010W-40.pdf



-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

VATERLAND
20. Mar 2014, 14:23#2252

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


20 Mar 2014, 14:18:07 Sliktais rakstīja:
Ja cilvēks palasītu vismaz dažas lapas atpakaļ to topiku, tad par kakustroli ar sajūsma pazustu
Pirms pāris gadiem šo te ar apspriedām

Jā, un vēl, Niere varēja pakomentēt arī par šo


20 Mar 2014, 11:21:37 ROCK-OIL rakstīja:
Ievērtē...
http://www.rockoil.lv/mototehnika/ella2/100-sintetiska-ella
http://www.rockoil.lv/images/pdf1/Synthesis%204%2010W-40.pdf




Tur taču nav jābūt Nierem, lai saprastu, ka runa ir par Group III, nevis Sintētisko eļļu tās vistiešākājā izpratnē.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Sliktais
20. Mar 2014, 14:31#2253

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


20 Mar 2014, 14:23:45 VATERLAND rakstīja:

Tur taču nav jābūt Nierem, lai saprastu, ka runa ir par Group III, nevis Sintētisko eļļu tās vistiešākājā izpratnē.

Jā, tikai uz kakstroļa raxtīc "sintētiskā"
Bet, tas jau izrunāts, ka kakstrolis melo, bet ne tikai šamie vien.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline