Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Barada
25. Apr 2014, 17:29#22321

Kopš: 02. Sep 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 1357

Braucu ar: XL1000V, W163


25 Apr 2014, 16:35:43 bro rakstīja:

25 Apr 2014, 14:06:06 Andris_323i rakstīja:
+ cik lielai jabut ta atstarpei starp sveci un to uz kuru sit dzirksteli?

+ var likt dazadu firmu razojumu svces, kas paredzetas atbilstosajam mocim?


atbildee uz ieprieksheejo jautaajumu par sveceem riigaa - nav nekur leetas, ebays izkonkuree visus tirgonjus uz urraa, suuti no .uk bet tad jagaida ~ nedeelja.

svecei atstarpe ir 1mm un parasti taa nav jaaaiztiek, par jaukshanu, imo tapat kaa ar dazhaadu marku riepaam, katram buus viedokliitis

Svecei atstarpe - 1 mm ir rūpnīcas standarts. Elektroda atstarpe jāskatās manuālī. Parasti ir 0,8 - 0,9 mm.
Par aizvietošanu. Protams ka aizvietot var. Ja nav oriģināla. Tehnoloģijas iet uz priekšu. Tamdēļ eksistē katalogi.

-----------------
Piedāvājumā Moto/Auto RockOil smērvielas.

Offline

RU
25. Apr 2014, 17:35#22322

Kopš: 27. Sep 2009

Ziņojumi: 1078

Braucu ar: z750


25 Apr 2014, 17:16:31 Leto rakstīja:
Vai uz TA moto (Suzuki k4) obligāti vajag aizmugurējo beņķi un kāpšļus?


Vajag obligāti, ja vien tehniskajā pasē nav rakstīts "motocikls solo".

Offline

StraiF
25. Apr 2014, 17:58#22323

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams


25 Apr 2014, 17:00:51 Karote rakstīja:
Atlīmējās STOMPGRIP ar ko labāk izšķīdināt orģinālo līmi un ko pēc tam (izturīgāku) uzlikt vietā?



ne ar ko
labāk pielimēt divpusīgo skotču un pielipināt atpakaļ

-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

Archy96
25. Apr 2014, 18:30#22324

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


25 Apr 2014, 17:58:07 StraiF rakstīja:

25 Apr 2014, 17:00:51 Karote rakstīja:
Atlīmējās STOMPGRIP ar ko labāk izšķīdināt orģinālo līmi un ko pēc tam (izturīgāku) uzlikt vietā?



ne ar ko
labāk pielimēt divpusīgo skotču un pielipināt atpakaļ

Bija man tā pati problēma, attaukoju un pielīmēju ar superlīmi, tagad laikam nekad mūžā vairs nost nedabūs, turās ārprātā

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

partijnieks
25. Apr 2014, 20:03#22325

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6


25 Apr 2014, 17:35:15 RU rakstīja:

25 Apr 2014, 17:16:31 Leto rakstīja:
Vai uz TA moto (Suzuki k4) obligāti vajag aizmugurējo beņķi un kāpšļus?


Vajag obligāti, ja vien tehniskajā pasē nav rakstīts "motocikls solo".


Ne gluži tā - solo ir visi, kas nav aprīkoti ar blaķeni, nav tricikli vai kvadracikli. Teh. pasē ir vietu skaits tip vien, vai divvietīgs, ja otrais variants, tad pasažiera kāpšļiem jābūt obligāti, sēdeklis var nebūt.

-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline

reisers
25. Apr 2014, 21:28#22326

Kopš: 30. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 135

Braucu ar: Zx6r '02 Zx636r Performance ’13


25 Apr 2014, 09:30:19 agrais rakstīja:

25 Apr 2014, 08:25:28 reisers rakstīja:
Bļāviens, vakar mocim(zx6r) viena svece atteicās strādāt, lidz sestdienai vajadzētu nomainit. Internetā tikai īsās atradu. Kur var nopirkt garo svečatslēgu 16mm vai varbūt kāds varētu aizdot uz pāris stundām?? Esmu Rīgā..
Depo, Krautā pie instrumentiem. Jebkurā instrumentu veikalā vari meklēt...


Paldies. Tiešām šodien iebraucu un nopirku Depo.

Bet stulbākais, ka sākot sveču maiņas operāciju atradu komplektā orģinālo kawasaki svečatslēgu.

Offline

Negantelis
25. Apr 2014, 21:32#22327

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


25 Apr 2014, 13:51:36 Andris_323i rakstīja:
Kur Riga ir viss labaka cena svecem?


Leinod techniks. Tas ir netālu no spices uz tā ceļa kas iet uz jūrmalu.

Pazvani izstāstīšu precīzāk.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Negantelis
25. Apr 2014, 21:32#22328

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


25 Apr 2014, 13:51:36 Andris_323i rakstīja:
Kur Riga ir viss labaka cena svecem?


Leinod techniks. Tas ir netālu no spices uz tā ceļa kas iet uz jūrmalu.

Pazvani izstāstīšu precīzāk.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Fergusons
25. Apr 2014, 21:43#22329

Kopš: 05. Apr 2012

Ziņojumi: 172

Braucu ar: s1000rr & sxf 350


25 Apr 2014, 20:03:29 partijnieks rakstīja:

25 Apr 2014, 17:35:15 RU rakstīja:

25 Apr 2014, 17:16:31 Leto rakstīja:
Vai uz TA moto (Suzuki k4) obligāti vajag aizmugurējo beņķi un kāpšļus?

Vajag obligāti, ja vien tehniskajā pasē nav rakstīts "motocikls solo".


Ne gluži tā - solo ir visi, kas nav aprīkoti ar blaķeni, nav tricikli vai kvadracikli. Teh. pasē ir vietu skaits tip vien, vai divvietīgs, ja otrais variants, tad pasažiera kāpšļiem jābūt obligāti, sēdeklis var nebūt.

Pagaajuso gadu tiesi deel kaapsliem dabuju maksaat atkartoti par skati

Offline

Leto
25. Apr 2014, 23:33#22330

Kopš: 04. Apr 2013

Ziņojumi: 152

Braucu ar: tabureti pa istabu


25 Apr 2014, 21:43:20 Fergusons rakstīja:

25 Apr 2014, 20:03:29 partijnieks rakstīja:

25 Apr 2014, 17:35:15 RU rakstīja:

25 Apr 2014, 17:16:31 Leto rakstīja:
Vai uz TA moto (Suzuki k4) obligāti vajag aizmugurējo beņķi un kāpšļus?

Vajag obligāti, ja vien tehniskajā pasē nav rakstīts "motocikls solo".


Ne gluži tā - solo ir visi, kas nav aprīkoti ar blaķeni, nav tricikli vai kvadracikli. Teh. pasē ir vietu skaits tip vien, vai divvietīgs, ja otrais variants, tad pasažiera kāpšļiem jābūt obligāti, sēdeklis var nebūt.

Pagaajuso gadu tiesi deel kaapsliem dabuju maksaat atkartoti par skati


Paldies par info, tad mēģināšu ar kāpšļiem vien tikt cauri sveikā! Ir solo teh. pasē, vietas 2, cerams nepiesiesies, ka nav beņķa.

Offline

trez0r
26. Apr 2014, 13:58#22331

Kopš: 05. Jan 2009

Ziņojumi: 218

Braucu ar: gsxr 750

Sveiki!

Nepieciešams iegriezt svaigu vītni kartera vākā, kā arī pati skrūve (atbilstoša jaunajam coķim) ir vajadzīga. Kur to (vēlams abus uzreiz un Rīgā) izdarīt/atrast?

Biju cerējis nomainīt eļļu un šaut uz parādi, viss beidzās ar sabojātu kartera vāku rokās.

-----------------
It's about time we all get out and vote for love!

Offline

Gacho
26. Apr 2014, 15:55#22332

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4660

Braucu ar: ZRX

Trezor, iebrauc pie Naita Motoland servisā.

-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline

trez0r
26. Apr 2014, 16:49#22333

Kopš: 05. Jan 2009

Ziņojumi: 218

Braucu ar: gsxr 750

Paldies, gandrīz pa ceļam un pie reizes arī ķiveres uzmērīšu.

-----------------
It's about time we all get out and vote for love!

Offline

ksneps
27. Apr 2014, 10:24#22334

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 746

Braucu ar: R1 & 990 adv

Kāpēc oriģinālās suzuki vāku blīves nenodrošina to, ka eļļa nesulos garām vākam? Vai tiešām ir jālieto arī hermetiķis kā padomju savienības tehnikai?

Offline

Negantelis
27. Apr 2014, 11:29#22335

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


27 Apr 2014, 10:24:53 ksneps rakstīja:
Kāpēc oriģinālās suzuki vāku blīves nenodrošina to, ka eļļa nesulos garām vākam? Vai tiešām ir jālieto arī hermetiķis kā padomju savienības tehnikai?



Pat manuālī rakstīts ka stūrīšos un kur sadaleņu gropes jāuzliek hermētiķis. Tas par galvas vākiem.

Sānu vākiem jāturās uz blīves.

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 27 Apr 2014, 11:30:24 ]



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

ksneps
27. Apr 2014, 12:01#22336

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 746

Braucu ar: R1 & 990 adv


27 Apr 2014, 11:29:34 Negantelis rakstīja:

27 Apr 2014, 10:24:53 ksneps rakstīja:
Kāpēc oriģinālās suzuki vāku blīves nenodrošina to, ka eļļa nesulos garām vākam? Vai tiešām ir jālieto arī hermetiķis kā padomju savienības tehnikai?



Pat manuālī rakstīts ka stūrīšos un kur sadaleņu gropes jāuzliek hermētiķis. Tas par galvas vākiem.

Sānu vākiem jāturās uz blīves.


Paldies par atbildi. Sulo sānu vāks. It kā skrūves arī akurāti piegriezu secīgi. Varbūt par daudz piegriezts...

Offline

RadekSkylark
27. Apr 2014, 12:14#22337

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8

Vajadzīgs padoms kungi!

Vakar cerēdams paspēt uz atklāšanu no rīta saliku savu NX650 (dzinējs pēc kap. remonta) un nekādīgi nevarēju pielaist.

Dzirkstele ir (svece jauna), kompresija nav mērīta, bet izdarot secinājumus no dažām vienkāršām lietām šķiet ka vajadzētu būt ok.

Pirmā problēma - karburators pārlejas, tāpēc arī ir doma ka varētu nebūt kaut kas ar degvielas padevi, to mēģināšu nočekot.

Vēl sākumā griežot un mēģinot piešķilt divas reizes izšāva pa izpūtēju - pirmājā diezgan vienkārši/nedaudz (gandrīz vai kā lielu daudzumu saspiestu gaisu), bet otrajā riktīgi, tā kā ar pistoli (skaņa točna kā šaujot ar pistoli).

Bet principā izmēģināts tika arī variants iepūšot ēteri gaisa kastē ar aizgrieztu degvielas padevi - arī nekādas dzīvības pazīmes. Tāpāt izmēģināju nedaudz degvielu iepilināt caur sveces caurumu - nekādas dzīvības pazīmes. Pirms abiem šiem mēģinājumiem tika izņemta svece, aizgriezta degvielas padeve un pagriezts motors lai maksimāli izvēdinās/iztukšojas cilindri.

Pats uztraucos vai dzirksteli dod pareizajā brīdī, tāpēc ar roku, gana ātri griežot dzinēju, paspīdināju ar strobaskopu uz spararata un šķiet ka +/- pareizajā vietā dod to dzirksteli, vienīgais uztrauc nedaudz, vai esmu pareizi uzlicis sadaleni. Uzliku kloķeni pa metkām, sadaleni iegūldiju tā, lai vārsti ciet, sadalenes zobratu uzliku pa metkām un saskrūvēju ar sadaleni. Visam it kā būtu jābūt ok...

Varbūt kāds varētu ieteikt kaut ko? Kas varētu būt par ķibeli? Ko ieteicams būtu izdarīt/pārbaudīt?

Liels paldies jau iepriekš!

[ Šo ziņu laboja RadekSkylark, 27 Apr 2014, 12:16:32 ]

Offline

zazzaa
27. Apr 2014, 12:21#22338

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen

taisi vaļā skaties vēlreiz sadaleni!!!

man tas pats bija +/-1 zobs un tev nošaus visu, bet nepielēks!

vislabak ir liekot kopā katru sīko kustību iefočēt, lai pēc tam var netaisot vaļā soli pa solim izet un salidzināt ar manuāli

[ Šo ziņu laboja zazzaa, 27 Apr 2014, 12:23:26 ]



-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

RadekSkylark
27. Apr 2014, 12:41#22339

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8


27 Apr 2014, 12:21:53 zazzaa rakstīja:
taisi vaļā skaties vēlreiz sadaleni!!!

man tas pats bija +/-1 zobs un tev nošaus visu, bet nepielēks!

vislabak ir liekot kopā katru sīko kustību iefočēt, lai pēc tam var netaisot vaļā soli pa solim izet un salidzināt ar manuāli


Man ir uzfočēts, ne gana sīki gan... Bet principā es liku visu pēc manuāļa. Principā, manuāli vispār bija teikts vienkārši uzlikt pēc metkām kloķeni, tad uzlikt pēc metkām augšējo zobratu un pieskrūvēt pie sadalenes. Respektīvi, sadalenes pozīcija (kulaciļi uz leju - vārsti ciet, vai kulaciņi uz augšu - vārsti vaļā) netiek noteikta, jo principā jau tik un tā ik pēc 1 kloķenes apgrieziena sadalene ir apgriezusies pa 180 grādiem. Man vienīgais uztrauc kā šitam mocim ir ar aizdedzi - kā viņš zin kurā taktī dod aizdedzi - man ir tādas sliktas aizdomas, ka man sanāk ka tajā taktī kad dod dzirksteli ir vārsti vaļā... bet nu hvz...

Rekur bilde kā ieliku sadalenes metkas -


Nav ideāli, bet viens zobs +/- un būs vispār pakaļā.

[ Šo ziņu laboja RadekSkylark, 27 Apr 2014, 12:46:35 ]

Offline

zazzaa
27. Apr 2014, 12:49#22340

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


27 Apr 2014, 12:41:58 RadekSkylark rakstīja:

27 Apr 2014, 12:21:53 zazzaa rakstīja:
taisi vaļā skaties vēlreiz sadaleni!!!

man tas pats bija +/-1 zobs un tev nošaus visu, bet nepielēks!

vislabak ir liekot kopā katru sīko kustību iefočēt, lai pēc tam var netaisot vaļā soli pa solim izet un salidzināt ar manuāli


Man ir uzfočēts, ne gana sīki gan... Bet principā es liku visu pēc manuāļa. Principā, manuāli vispār bija teikts vienkārši uzlikt pēc metkām kloķeni, tad uzlikt pēc metkām augšējo zobratu un pieskrūvēt pie sadalenes. Respektīvi, sadalenes pozīcija (kulaciļi uz leju - vārsti ciet, vai kulaciņi uz augšu - vārsti vaļā) netiek noteikta, jo principā jau tik un tā ik pēc 1 kloķenes apgrieziena sadalene ir apgriezusies pa 180 grādiem. Man vienīgais uztrauc kā šitam mocim ir ar aizdedzi - kā viņš zin kurā taktī dod aizdedzi - man ir tādas sliktas aizdomas, ka man sanāk ka tajā taktī kad dod dzirksteli ir vārsti vaļā... bet nu hvz...

skaties vēlreiz vai pareizas vietas metkas un vai vairakas reizes apgriežot metkas pareizi nostājas katru reizi.. a tev aizdedze kaut ka regulējas?

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline