Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
kidd
23. Apr 2014, 13:44#22261

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R


23 Apr 2014, 01:36:36 Negantelis rakstīja:
Ir kādam šādi?

HĒBEĻI AR REGULĒJAMU GARUMU


kādiem 3 saviem mopēdiem tādus esmu sūtījis. visiem kā viens ir jāpaliek šeibes zem sajūga hēbeļa, bet tā - nekādu problēmu nav bijis. ņemot vērā rizomas cenu un šito - neredzu jēgu pārmaksāt. nu - ja vien nav tendence reizi nedēļā žvempties un lauzt hēbeļus. Kas ir diezgan grūti izdarāms ar saīsinātajiem./..

Offline

asfalts
23. Apr 2014, 14:37#22262

Kopš: 16. Jul 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 35

Braucu ar: YAMAHA FZS 600, BMW F650


23 Apr 2014, 13:33:34 bro rakstīja:

23 Apr 2014, 12:58:28 asfalts rakstīja:
dzinējiem atšķirības praktiski nav nemaz... vienīgi vecais bija ar karburatoriem, jaunajam inžektors. sadalenēm nav nekādu devēju, ir tikai uz ģeneratora magnētiskā rotora sensors, kas abiem motoriem ir vienāds. vienīgi kas varētu būt nevienāds, ir aizdedzes moments. tad jautājums, vai karburatora un inžektora motoram būtu mainīts šis moments? un vai ar izmainītu momentu viņš tik labi lektu un strādātu uz maziem apgriezieniem!???

man gribeetos teikt ka probleema ir kaukur aizdedzee, liidziigi simptomi ir ja autosam piemeram zobene ir uzlikta nepareizi, elektriiba(spoles/svechvadi) ir no vecaa vai jaunaa motora?


no jaunā ir tikai ģeneratora magnētiskais rotors uz kura iz izcilņi, kas dod impulsu. uz vecā ir viens izcilnis uz jaunā 4-5, no kuriem viens ir garāks. jautājums varētu būt tāds, vai tie pārējie izcilņi izraisot dzirksteli uz sveces, kad virzulis iet uz augšu/leju var ietekmēt degmaisījuma aizdegšanos un motora darbību!? vienu vārdu sakot, vai ko var ietekmēt dzinēja darbībā tas, ja ir dzirkstele, kad virzulim vēl salīdzinoši krietns gājiens palicis un spiediens katlā nav pieaudzis.

Offline

andrejins
23. Apr 2014, 15:07#22263

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


23 Apr 2014, 14:37:06 asfalts rakstīja:

23 Apr 2014, 13:33:34 bro rakstīja:

23 Apr 2014, 12:58:28 asfalts rakstīja:
dzinējiem atšķirības praktiski nav nemaz... vienīgi vecais bija ar karburatoriem, jaunajam inžektors. sadalenēm nav nekādu devēju, ir tikai uz ģeneratora magnētiskā rotora sensors, kas abiem motoriem ir vienāds. vienīgi kas varētu būt nevienāds, ir aizdedzes moments. tad jautājums, vai karburatora un inžektora motoram būtu mainīts šis moments? un vai ar izmainītu momentu viņš tik labi lektu un strādātu uz maziem apgriezieniem!???

man gribeetos teikt ka probleema ir kaukur aizdedzee, liidziigi simptomi ir ja autosam piemeram zobene ir uzlikta nepareizi, elektriiba(spoles/svechvadi) ir no vecaa vai jaunaa motora?


no jaunā ir tikai ģeneratora magnētiskais rotors uz kura iz izcilņi, kas dod impulsu. uz vecā ir viens izcilnis uz jaunā 4-5, no kuriem viens ir garāks. jautājums varētu būt tāds, vai tie pārējie izcilņi izraisot dzirksteli uz sveces, kad virzulis iet uz augšu/leju var ietekmēt degmaisījuma aizdegšanos un motora darbību!? vienu vārdu sakot, vai ko var ietekmēt dzinēja darbībā tas, ja ir dzirkstele, kad virzulim vēl salīdzinoši krietns gājiens palicis un spiediens katlā nav pieaudzis.

Divas iespējas, vai nu uzliec veco ģeneratora rotoru (spararatu) vai arī no jaunā uzliec arī kompi...

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

asfalts
23. Apr 2014, 15:23#22264

Kopš: 16. Jul 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 35

Braucu ar: YAMAHA FZS 600, BMW F650


23 Apr 2014, 15:07:13 andrejins rakstīja:

23 Apr 2014, 14:37:06 asfalts rakstīja:

23 Apr 2014, 13:33:34 bro rakstīja:

23 Apr 2014, 12:58:28 asfalts rakstīja:
dzinējiem atšķirības praktiski nav nemaz... vienīgi vecais bija ar karburatoriem, jaunajam inžektors. sadalenēm nav nekādu devēju, ir tikai uz ģeneratora magnētiskā rotora sensors, kas abiem motoriem ir vienāds. vienīgi kas varētu būt nevienāds, ir aizdedzes moments. tad jautājums, vai karburatora un inžektora motoram būtu mainīts šis moments? un vai ar izmainītu momentu viņš tik labi lektu un strādātu uz maziem apgriezieniem!???

man gribeetos teikt ka probleema ir kaukur aizdedzee, liidziigi simptomi ir ja autosam piemeram zobene ir uzlikta nepareizi, elektriiba(spoles/svechvadi) ir no vecaa vai jaunaa motora?


no jaunā ir tikai ģeneratora magnētiskais rotors uz kura iz izcilņi, kas dod impulsu. uz vecā ir viens izcilnis uz jaunā 4-5, no kuriem viens ir garāks. jautājums varētu būt tāds, vai tie pārējie izcilņi izraisot dzirksteli uz sveces, kad virzulis iet uz augšu/leju var ietekmēt degmaisījuma aizdegšanos un motora darbību!? vienu vārdu sakot, vai ko var ietekmēt dzinēja darbībā tas, ja ir dzirkstele, kad virzulim vēl salīdzinoši krietns gājiens palicis un spiediens katlā nav pieaudzis.

Divas iespējas, vai nu uzliec veco ģeneratora rotoru (spararatu) vai arī no jaunā uzliec arī kompi...


no jaunā bija tikai motors, no vecā ģeneratoru uzlikt ir dikti sarežģīti, jo neder iekšējais diametrs..

Offline

andrejins
23. Apr 2014, 16:42#22265

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


23 Apr 2014, 15:23:44 asfalts rakstīja:

23 Apr 2014, 15:07:13 andrejins rakstīja:

23 Apr 2014, 14:37:06 asfalts rakstīja:

23 Apr 2014, 13:33:34 bro rakstīja:

23 Apr 2014, 12:58:28 asfalts rakstīja:
dzinējiem atšķirības praktiski nav nemaz... vienīgi vecais bija ar karburatoriem, jaunajam inžektors. sadalenēm nav nekādu devēju, ir tikai uz ģeneratora magnētiskā rotora sensors, kas abiem motoriem ir vienāds. vienīgi kas varētu būt nevienāds, ir aizdedzes moments. tad jautājums, vai karburatora un inžektora motoram būtu mainīts šis moments? un vai ar izmainītu momentu viņš tik labi lektu un strādātu uz maziem apgriezieniem!???

man gribeetos teikt ka probleema ir kaukur aizdedzee, liidziigi simptomi ir ja autosam piemeram zobene ir uzlikta nepareizi, elektriiba(spoles/svechvadi) ir no vecaa vai jaunaa motora?


no jaunā ir tikai ģeneratora magnētiskais rotors uz kura iz izcilņi, kas dod impulsu. uz vecā ir viens izcilnis uz jaunā 4-5, no kuriem viens ir garāks. jautājums varētu būt tāds, vai tie pārējie izcilņi izraisot dzirksteli uz sveces, kad virzulis iet uz augšu/leju var ietekmēt degmaisījuma aizdegšanos un motora darbību!? vienu vārdu sakot, vai ko var ietekmēt dzinēja darbībā tas, ja ir dzirkstele, kad virzulim vēl salīdzinoši krietns gājiens palicis un spiediens katlā nav pieaudzis.

Divas iespējas, vai nu uzliec veco ģeneratora rotoru (spararatu) vai arī no jaunā uzliec arī kompi...


no jaunā bija tikai motors, no vecā ģeneratoru uzlikt ir dikti sarežģīti, jo neder iekšējais diametrs..


A pats mahoviks ir uzlikts pareizā virzienā? Nevar gadīties, ka esi sajsucis garāko izcilni ar nelielu nobīdi? Jo dzirkstele ir nelaikā un izklausās, ka drusku pirms laika kad tai būtu jābūt...

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Bullis
23. Apr 2014, 17:19#22266

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 473

Braucu ar: Kawasaki kx250f

Kur var nopirkt kondicionierim freonu balonos R 134?

Offline

Negantelis
23. Apr 2014, 18:15#22267

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


23 Apr 2014, 13:44:51 kidd rakstīja:

23 Apr 2014, 01:36:36 Negantelis rakstīja:
Ir kādam šādi?

HĒBEĻI AR REGULĒJAMU GARUMU


kādiem 3 saviem mopēdiem tādus esmu sūtījis. visiem kā viens ir jāpaliek šeibes zem sajūga hēbeļa, bet tā - nekādu problēmu nav bijis. ņemot vērā rizomas cenu un šito - neredzu jēgu pārmaksāt. nu - ja vien nav tendence reizi nedēļā žvempties un lauzt hēbeļus. Kas ir diezgan grūti izdarāms ar saīsinātajiem./..




Kā cimds slīd pāri savienojuma vietai? Vai konstrukcija nelokās?

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Gliemiezis
23. Apr 2014, 20:28#22268

Kopš: 18. Sep 2011

Ziņojumi: 599

Braucu ar: Angry Bee 3

CBR 600 RR 2005
Problema-pēc ta kad sarēgule plk un pa nullem uzstadits "trip A un B"" ,braukajot pa dienu lidz vakaram, darbonot un stavot viss kartība.

Bet kad no rita atnakot piedarbinu MO ,tad plk rada nepareizi un odo trip arī ir pa nulle

Biju Honda centra ,tur neko konkreti nepateica, mekleju forumos ari netradu...varbut kadam ir versijas

Ar stravi viss ir ok,braucot arī nekas negluči ..

-----------------
MMC "НЫТИКИ" -"

Offline

asfalts
23. Apr 2014, 20:33#22269

Kopš: 16. Jul 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 35

Braucu ar: YAMAHA FZS 600, BMW F650


23 Apr 2014, 16:42:45 andrejins rakstīja:

23 Apr 2014, 15:23:44 asfalts rakstīja:

23 Apr 2014, 15:07:13 andrejins rakstīja:

23 Apr 2014, 14:37:06 asfalts rakstīja:

23 Apr 2014, 13:33:34 bro rakstīja:

23 Apr 2014, 12:58:28 asfalts rakstīja:
dzinējiem atšķirības praktiski nav nemaz... vienīgi vecais bija ar karburatoriem, jaunajam inžektors. sadalenēm nav nekādu devēju, ir tikai uz ģeneratora magnētiskā rotora sensors, kas abiem motoriem ir vienāds. vienīgi kas varētu būt nevienāds, ir aizdedzes moments. tad jautājums, vai karburatora un inžektora motoram būtu mainīts šis moments? un vai ar izmainītu momentu viņš tik labi lektu un strādātu uz maziem apgriezieniem!???

man gribeetos teikt ka probleema ir kaukur aizdedzee, liidziigi simptomi ir ja autosam piemeram zobene ir uzlikta nepareizi, elektriiba(spoles/svechvadi) ir no vecaa vai jaunaa motora?


no jaunā ir tikai ģeneratora magnētiskais rotors uz kura iz izcilņi, kas dod impulsu. uz vecā ir viens izcilnis uz jaunā 4-5, no kuriem viens ir garāks. jautājums varētu būt tāds, vai tie pārējie izcilņi izraisot dzirksteli uz sveces, kad virzulis iet uz augšu/leju var ietekmēt degmaisījuma aizdegšanos un motora darbību!? vienu vārdu sakot, vai ko var ietekmēt dzinēja darbībā tas, ja ir dzirkstele, kad virzulim vēl salīdzinoši krietns gājiens palicis un spiediens katlā nav pieaudzis.

Divas iespējas, vai nu uzliec veco ģeneratora rotoru (spararatu) vai arī no jaunā uzliec arī kompi...


no jaunā bija tikai motors, no vecā ģeneratoru uzlikt ir dikti sarežģīti, jo neder iekšējais diametrs..


A pats mahoviks ir uzlikts pareizā virzienā? Nevar gadīties, ka esi sajsucis garāko izcilni ar nelielu nobīdi? Jo dzirkstele ir nelaikā un izklausās, ka drusku pirms laika kad tai būtu jābūt...


tur jau tā lieta, ka nevar sajaukt, aizdedzes moments neregulējas. uzliec rotoru uz šponkas, un sensors pieskrūvējas tā, ka nevar nobīdīt ne uz vienu pusi... laikam jāpamēģina vēlreiz rotoru likt bez šponkas, pamainot aizdedzes momentu, tad redzēs vai vaina ir tur... vakar to jau darīju, tik minimāli uz vienu pusi... nekas nemainījās...

Offline

ksneps
23. Apr 2014, 21:52#22270

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 746

Braucu ar: R1 & 990 adv


12 Aug 2012, 21:08:52 Gunman rakstīja:

12 Aug 2012, 20:58:43 Naits rakstīja:

12 Aug 2012, 11:13:16 Gunman rakstīja:
kāds Latvijas veikalos ir redzējis ko šādu

90 grādu skrūvgriezis


Ir redzēts šādos tādos veikalos arī Motolandā var uzsūtīt, bet cena šiem ir diezgan augsta. Zinu ka Svariņam ir tāds. Tajā servisa štrumu veikalā, kas ir braucot ārā no Rīgas uz Jelgavu, Bijušajā LUNA uz Katlakalna ielas un Neatceros kā sauc uz Katlakalna un krustpils stūra vari painteresēties. Es sāktu ar pēdējo, jo tur varētu būt visdraudzīgākā cena.


Vot tā ir atbilde, paldies!




Kur tādu lai nopērk?!

80$ tas nav nopietni Motion Pro

Te varētu būt?! BB tools

Offline

davux
23. Apr 2014, 22:02#22271

Kopš: 12. May 2009

Ziņojumi: 305

Braucu ar: Cbr 954, R1,s1000rr, BMW 535d M-sport

Nez vai 600,750 k1,k2,k3 Astes plastmasa der prieks 1000 K1? Ir kads pats licis virsu?

Offline

Piradzinjsh
23. Apr 2014, 22:15#22272

Kopš: 31. Aug 2011

Ziņojumi: 440

Braucu ar:

Varat, lūdzu, parādīt kādu shēmu, kā pievienot dzesēšanas škidruma rezerves tvertni!?
Man vina nez kapēc nebija nemaz pievienota. varbut nemaz nevajag
honda cbr 600 f3

Offline

davux
23. Apr 2014, 22:24#22273

Kopš: 12. May 2009

Ziņojumi: 305

Braucu ar: Cbr 954, R1,s1000rr, BMW 535d M-sport


23 Apr 2014, 22:15:04 Piradzinjsh rakstīja:
Varat, lūdzu, parādīt kādu shēmu, kā pievienot dzesēšanas škidruma rezerves tvertni!?
Man vina nez kapēc nebija nemaz pievienota. varbut nemaz nevajag
honda cbr 600 f3
A pakurieni tu uzpildiit vari? tak nejau radiatora korkis ir?

Offline

vellabeerns
23. Apr 2014, 22:29#22274

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S


23 Apr 2014, 22:24:59 davux rakstīja:

23 Apr 2014, 22:15:04 Piradzinjsh rakstīja:
Varat, lūdzu, parādīt kādu shēmu, kā pievienot dzesēšanas škidruma rezerves tvertni!?
Man vina nez kapēc nebija nemaz pievienota. varbut nemaz nevajag
honda cbr 600 f3
A pakurieni tu uzpildiit vari? tak nejau radiatora korkis ir?


a vai tad radiatorā korķis tavam drapakam nav?

-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

davux
23. Apr 2014, 22:31#22275

Kopš: 12. May 2009

Ziņojumi: 305

Braucu ar: Cbr 954, R1,s1000rr, BMW 535d M-sport


23 Apr 2014, 22:29:04 vellabeerns rakstīja:

23 Apr 2014, 22:24:59 davux rakstīja:

23 Apr 2014, 22:15:04 Piradzinjsh rakstīja:
Varat, lūdzu, parādīt kādu shēmu, kā pievienot dzesēšanas škidruma rezerves tvertni!?
Man vina nez kapēc nebija nemaz pievienota. varbut nemaz nevajag
honda cbr 600 f3
A pakurieni tu uzpildiit vari? tak nejau radiatora korkis ir?


a vai tad radiatorā korķis tavam drapakam nav?
Es te laikam mazliet iemurgoju.. aizmirstam

Offline

vellabeerns
23. Apr 2014, 22:35#22276

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S


23 Apr 2014, 22:15:04 Piradzinjsh rakstīja:
Varat, lūdzu, parādīt kādu shēmu, kā pievienot dzesēšanas škidruma rezerves tvertni!?
Man vina nez kapēc nebija nemaz pievienota. varbut nemaz nevajag
honda cbr 600 f3

šķiet, ka trubiņa no radiatora (korķa kakliņa) uz to rezerves tvertni (izplešanās trauku)!

-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

mexa
23. Apr 2014, 22:41#22277

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


23 Apr 2014, 20:28:28 Gliemiezis rakstīja:
CBR 600 RR 2005
Problema-pēc ta kad sarēgule plk un pa nullem uzstadits "trip A un B"" ,braukajot pa dienu lidz vakaram, darbonot un stavot viss kartība.

Bet kad no rita atnakot piedarbinu MO ,tad plk rada nepareizi un odo trip arī ir pa nulle

Biju Honda centra ,tur neko konkreti nepateica, mekleju forumos ari netradu...varbut kadam ir versijas

Ar stravi viss ir ok,braucot arī nekas negluči ..

ja pulkstenim nav savas bachas kompii vai kur citur iebuuveetas, tad vinjam vajag spani, vaina vareetu buut sliktaa kontaktaa savienojumos. neliekas ka vinjam buutu uz tripa savs chips uz ieraksta

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
23. Apr 2014, 22:41#22278

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


23 Apr 2014, 20:28:28 Gliemiezis rakstīja:
CBR 600 RR 2005
Problema-pēc ta kad sarēgule plk un pa nullem uzstadits "trip A un B"" ,braukajot pa dienu lidz vakaram, darbonot un stavot viss kartība.

Bet kad no rita atnakot piedarbinu MO ,tad plk rada nepareizi un odo trip arī ir pa nulle

Biju Honda centra ,tur neko konkreti nepateica, mekleju forumos ari netradu...varbut kadam ir versijas

Ar stravi viss ir ok,braucot arī nekas negluči ..

ja pulkstenim nav savas bachas kompii vai kur citur iebuuveetas, tad vinjam vajag spani, vaina vareetu buut sliktaa kontaktaa savienojumos. neliekas ka vinjam buutu uz tripa savs chips uz ieraksta

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Piradzinjsh
23. Apr 2014, 22:42#22279

Kopš: 31. Aug 2011

Ziņojumi: 440

Braucu ar:


23 Apr 2014, 22:35:00 vellabeerns rakstīja:

23 Apr 2014, 22:15:04 Piradzinjsh rakstīja:
Varat, lūdzu, parādīt kādu shēmu, kā pievienot dzesēšanas škidruma rezerves tvertni!?
Man vina nez kapēc nebija nemaz pievienota. varbut nemaz nevajag
honda cbr 600 f3

šķiet, ka trubiņa no radiatora (korķa kakliņa) uz to rezerves tvertni (izplešanās trauku)!


hmm, sanak ka viena truba pievienota pie korķa radiatoram un otra vnk karājas? tipa taka ;sai shēma..:

tik vnk?

Offline

agrais
23. Apr 2014, 22:55#22280

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


23 Apr 2014, 22:42:51 Piradzinjsh rakstīja:

23 Apr 2014, 22:35:00 vellabeerns rakstīja:

23 Apr 2014, 22:15:04 Piradzinjsh rakstīja:
Varat, lūdzu, parādīt kādu shēmu, kā pievienot dzesēšanas škidruma rezerves tvertni!?
Man vina nez kapēc nebija nemaz pievienota. varbut nemaz nevajag
honda cbr 600 f3

šķiet, ka trubiņa no radiatora (korķa kakliņa) uz to rezerves tvertni (izplešanās trauku)!


hmm, sanak ka viena truba pievienota pie korķa radiatoram un otra vnk karājas? tipa taka ;sai shēma..:

tik vnk?
Pacel kādam autosam kapotu un paskaties, shēma pa lielam vienāda...

Offline