Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
kidd | 23. Apr 2014, 13:44 | #22261 |
| Kopš: 31. Mar 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 3272
Braucu ar: Kawa ZX6R
|
23 Apr 2014, 01:36:36 Negantelis rakstīja:
Ir kādam šādi?
HĒBEĻI AR REGULĒJAMU GARUMU
kādiem 3 saviem mopēdiem tādus esmu sūtījis. visiem kā viens ir jāpaliek šeibes zem sajūga hēbeļa, bet tā - nekādu problēmu nav bijis. ņemot vērā rizomas cenu un šito - neredzu jēgu pārmaksāt. nu - ja vien nav tendence reizi nedēļā žvempties un lauzt hēbeļus. Kas ir diezgan grūti izdarāms ar saīsinātajiem./.. | Offline | | |
asfalts | 23. Apr 2014, 14:37 | #22262 |
| Kopš: 16. Jul 2009
No: Rēzekne
Ziņojumi: 35
Braucu ar: YAMAHA FZS 600, BMW F650
|
23 Apr 2014, 13:33:34 bro rakstīja:
23 Apr 2014, 12:58:28 asfalts rakstīja:
dzinējiem atšķirības praktiski nav nemaz... vienīgi vecais bija ar karburatoriem, jaunajam inžektors. sadalenēm nav nekādu devēju, ir tikai uz ģeneratora magnētiskā rotora sensors, kas abiem motoriem ir vienāds. vienīgi kas varētu būt nevienāds, ir aizdedzes moments. tad jautājums, vai karburatora un inžektora motoram būtu mainīts šis moments? un vai ar izmainītu momentu viņš tik labi lektu un strādātu uz maziem apgriezieniem!???
man gribeetos teikt ka probleema ir kaukur aizdedzee, liidziigi simptomi ir ja autosam piemeram zobene ir uzlikta nepareizi, elektriiba(spoles/svechvadi) ir no vecaa vai jaunaa motora?
no jaunā ir tikai ģeneratora magnētiskais rotors uz kura iz izcilņi, kas dod impulsu. uz vecā ir viens izcilnis uz jaunā 4-5, no kuriem viens ir garāks. jautājums varētu būt tāds, vai tie pārējie izcilņi izraisot dzirksteli uz sveces, kad virzulis iet uz augšu/leju var ietekmēt degmaisījuma aizdegšanos un motora darbību!? vienu vārdu sakot, vai ko var ietekmēt dzinēja darbībā tas, ja ir dzirkstele, kad virzulim vēl salīdzinoši krietns gājiens palicis un spiediens katlā nav pieaudzis. | Offline | | |
andrejins | 23. Apr 2014, 15:07 | #22263 |
| Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
23 Apr 2014, 14:37:06 asfalts rakstīja:
23 Apr 2014, 13:33:34 bro rakstīja:
23 Apr 2014, 12:58:28 asfalts rakstīja:
dzinējiem atšķirības praktiski nav nemaz... vienīgi vecais bija ar karburatoriem, jaunajam inžektors. sadalenēm nav nekādu devēju, ir tikai uz ģeneratora magnētiskā rotora sensors, kas abiem motoriem ir vienāds. vienīgi kas varētu būt nevienāds, ir aizdedzes moments. tad jautājums, vai karburatora un inžektora motoram būtu mainīts šis moments? un vai ar izmainītu momentu viņš tik labi lektu un strādātu uz maziem apgriezieniem!???
man gribeetos teikt ka probleema ir kaukur aizdedzee, liidziigi simptomi ir ja autosam piemeram zobene ir uzlikta nepareizi, elektriiba(spoles/svechvadi) ir no vecaa vai jaunaa motora?
no jaunā ir tikai ģeneratora magnētiskais rotors uz kura iz izcilņi, kas dod impulsu. uz vecā ir viens izcilnis uz jaunā 4-5, no kuriem viens ir garāks. jautājums varētu būt tāds, vai tie pārējie izcilņi izraisot dzirksteli uz sveces, kad virzulis iet uz augšu/leju var ietekmēt degmaisījuma aizdegšanos un motora darbību!? vienu vārdu sakot, vai ko var ietekmēt dzinēja darbībā tas, ja ir dzirkstele, kad virzulim vēl salīdzinoši krietns gājiens palicis un spiediens katlā nav pieaudzis.
Divas iespējas, vai nu uzliec veco ģeneratora rotoru (spararatu) vai arī no jaunā uzliec arī kompi...
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
|
asfalts | 23. Apr 2014, 15:23 | #22264 |
| Kopš: 16. Jul 2009
No: Rēzekne
Ziņojumi: 35
Braucu ar: YAMAHA FZS 600, BMW F650
|
23 Apr 2014, 15:07:13 andrejins rakstīja:
23 Apr 2014, 14:37:06 asfalts rakstīja:
23 Apr 2014, 13:33:34 bro rakstīja:
23 Apr 2014, 12:58:28 asfalts rakstīja:
dzinējiem atšķirības praktiski nav nemaz... vienīgi vecais bija ar karburatoriem, jaunajam inžektors. sadalenēm nav nekādu devēju, ir tikai uz ģeneratora magnētiskā rotora sensors, kas abiem motoriem ir vienāds. vienīgi kas varētu būt nevienāds, ir aizdedzes moments. tad jautājums, vai karburatora un inžektora motoram būtu mainīts šis moments? un vai ar izmainītu momentu viņš tik labi lektu un strādātu uz maziem apgriezieniem!???
man gribeetos teikt ka probleema ir kaukur aizdedzee, liidziigi simptomi ir ja autosam piemeram zobene ir uzlikta nepareizi, elektriiba(spoles/svechvadi) ir no vecaa vai jaunaa motora?
no jaunā ir tikai ģeneratora magnētiskais rotors uz kura iz izcilņi, kas dod impulsu. uz vecā ir viens izcilnis uz jaunā 4-5, no kuriem viens ir garāks. jautājums varētu būt tāds, vai tie pārējie izcilņi izraisot dzirksteli uz sveces, kad virzulis iet uz augšu/leju var ietekmēt degmaisījuma aizdegšanos un motora darbību!? vienu vārdu sakot, vai ko var ietekmēt dzinēja darbībā tas, ja ir dzirkstele, kad virzulim vēl salīdzinoši krietns gājiens palicis un spiediens katlā nav pieaudzis.
Divas iespējas, vai nu uzliec veco ģeneratora rotoru (spararatu) vai arī no jaunā uzliec arī kompi...
no jaunā bija tikai motors, no vecā ģeneratoru uzlikt ir dikti sarežģīti, jo neder iekšējais diametrs.. | Offline | | |
andrejins | 23. Apr 2014, 16:42 | #22265 |
| Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
23 Apr 2014, 15:23:44 asfalts rakstīja:
23 Apr 2014, 15:07:13 andrejins rakstīja:
23 Apr 2014, 14:37:06 asfalts rakstīja:
23 Apr 2014, 13:33:34 bro rakstīja:
23 Apr 2014, 12:58:28 asfalts rakstīja:
dzinējiem atšķirības praktiski nav nemaz... vienīgi vecais bija ar karburatoriem, jaunajam inžektors. sadalenēm nav nekādu devēju, ir tikai uz ģeneratora magnētiskā rotora sensors, kas abiem motoriem ir vienāds. vienīgi kas varētu būt nevienāds, ir aizdedzes moments. tad jautājums, vai karburatora un inžektora motoram būtu mainīts šis moments? un vai ar izmainītu momentu viņš tik labi lektu un strādātu uz maziem apgriezieniem!???
man gribeetos teikt ka probleema ir kaukur aizdedzee, liidziigi simptomi ir ja autosam piemeram zobene ir uzlikta nepareizi, elektriiba(spoles/svechvadi) ir no vecaa vai jaunaa motora?
no jaunā ir tikai ģeneratora magnētiskais rotors uz kura iz izcilņi, kas dod impulsu. uz vecā ir viens izcilnis uz jaunā 4-5, no kuriem viens ir garāks. jautājums varētu būt tāds, vai tie pārējie izcilņi izraisot dzirksteli uz sveces, kad virzulis iet uz augšu/leju var ietekmēt degmaisījuma aizdegšanos un motora darbību!? vienu vārdu sakot, vai ko var ietekmēt dzinēja darbībā tas, ja ir dzirkstele, kad virzulim vēl salīdzinoši krietns gājiens palicis un spiediens katlā nav pieaudzis.
Divas iespējas, vai nu uzliec veco ģeneratora rotoru (spararatu) vai arī no jaunā uzliec arī kompi...
no jaunā bija tikai motors, no vecā ģeneratoru uzlikt ir dikti sarežģīti, jo neder iekšējais diametrs..
A pats mahoviks ir uzlikts pareizā virzienā? Nevar gadīties, ka esi sajsucis garāko izcilni ar nelielu nobīdi? Jo dzirkstele ir nelaikā un izklausās, ka drusku pirms laika kad tai būtu jābūt...
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
Bullis | 23. Apr 2014, 17:19 | #22266 |
| Kopš: 14. May 2008
Ziņojumi: 473
Braucu ar: Kawasaki kx250f
| Kur var nopirkt kondicionierim freonu balonos R 134? | Offline | | |
Negantelis | 23. Apr 2014, 18:15 | #22267 |
| Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
23 Apr 2014, 13:44:51 kidd rakstīja:
23 Apr 2014, 01:36:36 Negantelis rakstīja:
Ir kādam šādi?
HĒBEĻI AR REGULĒJAMU GARUMU
kādiem 3 saviem mopēdiem tādus esmu sūtījis. visiem kā viens ir jāpaliek šeibes zem sajūga hēbeļa, bet tā - nekādu problēmu nav bijis. ņemot vērā rizomas cenu un šito - neredzu jēgu pārmaksāt. nu - ja vien nav tendence reizi nedēļā žvempties un lauzt hēbeļus. Kas ir diezgan grūti izdarāms ar saīsinātajiem./..
Kā cimds slīd pāri savienojuma vietai? Vai konstrukcija nelokās?
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
Gliemiezis | 23. Apr 2014, 20:28 | #22268 |
| Kopš: 18. Sep 2011
Ziņojumi: 599
Braucu ar: Angry Bee 3
| CBR 600 RR 2005
Problema-pēc ta kad sarēgule plk un pa nullem uzstadits "trip A un B"" ,braukajot pa dienu lidz vakaram, darbonot un stavot viss kartība.
Bet kad no rita atnakot piedarbinu MO ,tad plk rada nepareizi un odo trip arī ir pa nulle
Biju Honda centra ,tur neko konkreti nepateica, mekleju forumos ari netradu...varbut kadam ir versijas
Ar stravi viss ir ok,braucot arī nekas negluči ..
----------------- MMC "НЫТИКИ" -" | Offline | | |
asfalts | 23. Apr 2014, 20:33 | #22269 |
| Kopš: 16. Jul 2009
No: Rēzekne
Ziņojumi: 35
Braucu ar: YAMAHA FZS 600, BMW F650
|
23 Apr 2014, 16:42:45 andrejins rakstīja:
23 Apr 2014, 15:23:44 asfalts rakstīja:
23 Apr 2014, 15:07:13 andrejins rakstīja:
23 Apr 2014, 14:37:06 asfalts rakstīja:
23 Apr 2014, 13:33:34 bro rakstīja:
23 Apr 2014, 12:58:28 asfalts rakstīja:
dzinējiem atšķirības praktiski nav nemaz... vienīgi vecais bija ar karburatoriem, jaunajam inžektors. sadalenēm nav nekādu devēju, ir tikai uz ģeneratora magnētiskā rotora sensors, kas abiem motoriem ir vienāds. vienīgi kas varētu būt nevienāds, ir aizdedzes moments. tad jautājums, vai karburatora un inžektora motoram būtu mainīts šis moments? un vai ar izmainītu momentu viņš tik labi lektu un strādātu uz maziem apgriezieniem!???
man gribeetos teikt ka probleema ir kaukur aizdedzee, liidziigi simptomi ir ja autosam piemeram zobene ir uzlikta nepareizi, elektriiba(spoles/svechvadi) ir no vecaa vai jaunaa motora?
no jaunā ir tikai ģeneratora magnētiskais rotors uz kura iz izcilņi, kas dod impulsu. uz vecā ir viens izcilnis uz jaunā 4-5, no kuriem viens ir garāks. jautājums varētu būt tāds, vai tie pārējie izcilņi izraisot dzirksteli uz sveces, kad virzulis iet uz augšu/leju var ietekmēt degmaisījuma aizdegšanos un motora darbību!? vienu vārdu sakot, vai ko var ietekmēt dzinēja darbībā tas, ja ir dzirkstele, kad virzulim vēl salīdzinoši krietns gājiens palicis un spiediens katlā nav pieaudzis.
Divas iespējas, vai nu uzliec veco ģeneratora rotoru (spararatu) vai arī no jaunā uzliec arī kompi...
no jaunā bija tikai motors, no vecā ģeneratoru uzlikt ir dikti sarežģīti, jo neder iekšējais diametrs..
A pats mahoviks ir uzlikts pareizā virzienā? Nevar gadīties, ka esi sajsucis garāko izcilni ar nelielu nobīdi? Jo dzirkstele ir nelaikā un izklausās, ka drusku pirms laika kad tai būtu jābūt...
tur jau tā lieta, ka nevar sajaukt, aizdedzes moments neregulējas. uzliec rotoru uz šponkas, un sensors pieskrūvējas tā, ka nevar nobīdīt ne uz vienu pusi... laikam jāpamēģina vēlreiz rotoru likt bez šponkas, pamainot aizdedzes momentu, tad redzēs vai vaina ir tur... vakar to jau darīju, tik minimāli uz vienu pusi... nekas nemainījās... | Offline | | |
ksneps | 23. Apr 2014, 21:52 | #22270 |
| Kopš: 24. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 746
Braucu ar: R1 & 990 adv
|
12 Aug 2012, 21:08:52 Gunman rakstīja:
12 Aug 2012, 20:58:43 Naits rakstīja:
12 Aug 2012, 11:13:16 Gunman rakstīja:
kāds Latvijas veikalos ir redzējis ko šādu
90 grādu skrūvgriezis
Ir redzēts šādos tādos veikalos arī Motolandā var uzsūtīt, bet cena šiem ir diezgan augsta. Zinu ka Svariņam ir tāds. Tajā servisa štrumu veikalā, kas ir braucot ārā no Rīgas uz Jelgavu, Bijušajā LUNA uz Katlakalna ielas un Neatceros kā sauc uz Katlakalna un krustpils stūra vari painteresēties. Es sāktu ar pēdējo, jo tur varētu būt visdraudzīgākā cena.
Vot tā ir atbilde, paldies!
Kur tādu lai nopērk?!
80$ tas nav nopietni Motion Pro
Te varētu būt?! BB tools | Offline | | |
davux | 23. Apr 2014, 22:02 | #22271 |
| Kopš: 12. May 2009
Ziņojumi: 305
Braucu ar: Cbr 954, R1,s1000rr, BMW 535d M-sport
| Nez vai 600,750 k1,k2,k3 Astes plastmasa der prieks 1000 K1? Ir kads pats licis virsu? | Offline | | |
Piradzinjsh | 23. Apr 2014, 22:15 | #22272 |
| Kopš: 31. Aug 2011
Ziņojumi: 440
Braucu ar:
| Varat, lūdzu, parādīt kādu shēmu, kā pievienot dzesēšanas škidruma rezerves tvertni!?
Man vina nez kapēc nebija nemaz pievienota. varbut nemaz nevajag
honda cbr 600 f3 | Offline | | |
davux | 23. Apr 2014, 22:24 | #22273 |
| Kopš: 12. May 2009
Ziņojumi: 305
Braucu ar: Cbr 954, R1,s1000rr, BMW 535d M-sport
|
23 Apr 2014, 22:15:04 Piradzinjsh rakstīja:
Varat, lūdzu, parādīt kādu shēmu, kā pievienot dzesēšanas škidruma rezerves tvertni!?
Man vina nez kapēc nebija nemaz pievienota. varbut nemaz nevajag
honda cbr 600 f3
A pakurieni tu uzpildiit vari? tak nejau radiatora korkis ir?
| Offline | | |
vellabeerns | 23. Apr 2014, 22:29 | #22274 |
| Kopš: 15. Mar 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1772
Braucu ar: R1100S
|
23 Apr 2014, 22:24:59 davux rakstīja:
23 Apr 2014, 22:15:04 Piradzinjsh rakstīja:
Varat, lūdzu, parādīt kādu shēmu, kā pievienot dzesēšanas škidruma rezerves tvertni!?
Man vina nez kapēc nebija nemaz pievienota. varbut nemaz nevajag
honda cbr 600 f3
A pakurieni tu uzpildiit vari? tak nejau radiatora korkis ir?
a vai tad radiatorā korķis tavam drapakam nav?
----------------- Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis! | Offline | | |
davux | 23. Apr 2014, 22:31 | #22275 |
| Kopš: 12. May 2009
Ziņojumi: 305
Braucu ar: Cbr 954, R1,s1000rr, BMW 535d M-sport
|
23 Apr 2014, 22:29:04 vellabeerns rakstīja:
23 Apr 2014, 22:24:59 davux rakstīja:
23 Apr 2014, 22:15:04 Piradzinjsh rakstīja:
Varat, lūdzu, parādīt kādu shēmu, kā pievienot dzesēšanas škidruma rezerves tvertni!?
Man vina nez kapēc nebija nemaz pievienota. varbut nemaz nevajag
honda cbr 600 f3
A pakurieni tu uzpildiit vari? tak nejau radiatora korkis ir?
a vai tad radiatorā korķis tavam drapakam nav?
Es te laikam mazliet iemurgoju.. aizmirstam | Offline | | |
vellabeerns | 23. Apr 2014, 22:35 | #22276 |
| Kopš: 15. Mar 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1772
Braucu ar: R1100S
|
23 Apr 2014, 22:15:04 Piradzinjsh rakstīja:
Varat, lūdzu, parādīt kādu shēmu, kā pievienot dzesēšanas škidruma rezerves tvertni!?
Man vina nez kapēc nebija nemaz pievienota. varbut nemaz nevajag
honda cbr 600 f3
šķiet, ka trubiņa no radiatora (korķa kakliņa) uz to rezerves tvertni (izplešanās trauku)!
----------------- Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis! | Offline | | |
mexa | 23. Apr 2014, 22:41 | #22277 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
23 Apr 2014, 20:28:28 Gliemiezis rakstīja:
CBR 600 RR 2005
Problema-pēc ta kad sarēgule plk un pa nullem uzstadits "trip A un B"" ,braukajot pa dienu lidz vakaram, darbonot un stavot viss kartība.
Bet kad no rita atnakot piedarbinu MO ,tad plk rada nepareizi un odo trip arī ir pa nulle
Biju Honda centra ,tur neko konkreti nepateica, mekleju forumos ari netradu...varbut kadam ir versijas
Ar stravi viss ir ok,braucot arī nekas negluči ..
ja pulkstenim nav savas bachas kompii vai kur citur iebuuveetas, tad vinjam vajag spani, vaina vareetu buut sliktaa kontaktaa savienojumos. neliekas ka vinjam buutu uz tripa savs chips uz ieraksta
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
mexa | 23. Apr 2014, 22:41 | #22278 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
23 Apr 2014, 20:28:28 Gliemiezis rakstīja:
CBR 600 RR 2005
Problema-pēc ta kad sarēgule plk un pa nullem uzstadits "trip A un B"" ,braukajot pa dienu lidz vakaram, darbonot un stavot viss kartība.
Bet kad no rita atnakot piedarbinu MO ,tad plk rada nepareizi un odo trip arī ir pa nulle
Biju Honda centra ,tur neko konkreti nepateica, mekleju forumos ari netradu...varbut kadam ir versijas
Ar stravi viss ir ok,braucot arī nekas negluči ..
ja pulkstenim nav savas bachas kompii vai kur citur iebuuveetas, tad vinjam vajag spani, vaina vareetu buut sliktaa kontaktaa savienojumos. neliekas ka vinjam buutu uz tripa savs chips uz ieraksta
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Piradzinjsh | 23. Apr 2014, 22:42 | #22279 |
| Kopš: 31. Aug 2011
Ziņojumi: 440
Braucu ar:
|
23 Apr 2014, 22:35:00 vellabeerns rakstīja:
23 Apr 2014, 22:15:04 Piradzinjsh rakstīja:
Varat, lūdzu, parādīt kādu shēmu, kā pievienot dzesēšanas škidruma rezerves tvertni!?
Man vina nez kapēc nebija nemaz pievienota. varbut nemaz nevajag
honda cbr 600 f3
šķiet, ka trubiņa no radiatora (korķa kakliņa) uz to rezerves tvertni (izplešanās trauku)!
hmm, sanak ka viena truba pievienota pie korķa radiatoram un otra vnk karājas? tipa taka ;sai shēma..:
tik vnk? | Offline | | |
agrais | 23. Apr 2014, 22:55 | #22280 |
| Kopš: 03. Oct 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 960
Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,
|
23 Apr 2014, 22:42:51 Piradzinjsh rakstīja:
23 Apr 2014, 22:35:00 vellabeerns rakstīja:
23 Apr 2014, 22:15:04 Piradzinjsh rakstīja:
Varat, lūdzu, parādīt kādu shēmu, kā pievienot dzesēšanas škidruma rezerves tvertni!?
Man vina nez kapēc nebija nemaz pievienota. varbut nemaz nevajag
honda cbr 600 f3
šķiet, ka trubiņa no radiatora (korķa kakliņa) uz to rezerves tvertni (izplešanās trauku)!
hmm, sanak ka viena truba pievienota pie korķa radiatoram un otra vnk karājas? tipa taka ;sai shēma..:
tik vnk?
Pacel kādam autosam kapotu un paskaties, shēma pa lielam vienāda... | Offline | | |
|
|