Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
andrejins
22. Apr 2014, 17:13#22241

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada

Velk uz galvu... konkrētāk uz vārstiem vai ķēdi...

Jebkurā gadījumā jāskatās...

A ja aukstu iedarbina un karstu neslāpē, tad tak pats neslāpst nost...

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

karlsons
22. Apr 2014, 17:16#22242

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Nu manam arii bik tikskjis ir.

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

TT600R
22. Apr 2014, 17:20#22243

Kopš: 21. Jan 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 27

Braucu ar: Yamaha TT600R


22 Apr 2014, 17:13:47 andrejins rakstīja:
Velk uz galvu... konkrētāk uz vārstiem vai ķēdi...

Jebkurā gadījumā jāskatās...

A ja aukstu iedarbina un karstu neslāpē, tad tak pats neslāpst nost...


Ja iearbina tad nost neslāpst, bet vienreiz ilgi pa dubļeim ņemoties sāka detonēt un noslāpa. Pēcāk ilgi nevarēju iedarbināt kamēr atdzisa.

Offline

Grants
22. Apr 2014, 20:51#22244

Kopš: 22. Apr 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 100

Braucu ar: BMW R1200GS

ir īss jautājums: "kāda ir vispārpieņemta prakse saistībā ar karbona izpūtēju pārpakošanu? vai un cik bieži tad būtu jādara? vai ir kāds vietējais kantoris kurš šo procesu var nokārtot?
Mocis ir R1200GS ar carbona slip on, vidēji nobraucu 7-10k sezonā. šķiet, ka paliek skaļāks, līdz ar to pacēlās šis jautājums par pakošanu.

Paldies.

-----------------
braukt ir prieks..

Offline

Sliktais
22. Apr 2014, 20:53#22245

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


22 Apr 2014, 20:51:58 Grants rakstīja:
ir īss jautājums: "kāda ir vispārpieņemta prakse saistībā ar karbona izpūtēju pārpakošanu? vai un cik bieži tad būtu jādara? vai ir kāds vietējais kantoris kurš šo procesu var nokārtot?
Mocis ir R1200GS ar carbona slip on, vidēji nobraucu 7-10k sezonā. šķiet, ka paliek skaļāks, līdz ar to pacēlās šis jautājums par pakošanu.

Paldies.

Uzsit PM Baizelim, gan jau sakārtos. Bet vai tiešām vajag pārpakot

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

putns93
22. Apr 2014, 22:31#22246

Kopš: 05. Oct 2012

Ziņojumi: 36

Braucu ar: klx 650, yz450f


22 Apr 2014, 17:20:19 TT600R rakstīja:

22 Apr 2014, 17:13:47 andrejins rakstīja:
Velk uz galvu... konkrētāk uz vārstiem vai ķēdi...

Jebkurā gadījumā jāskatās...

A ja aukstu iedarbina un karstu neslāpē, tad tak pats neslāpst nost...


Ja iearbina tad nost neslāpst, bet vienreiz ilgi pa dubļeim ņemoties sāka detonēt un noslāpa. Pēcāk ilgi nevarēju iedarbināt kamēr atdzisa.
samēri atstarpes vārstiem, domāju ka tur tā visa vaina

Offline

Icikinsh
22. Apr 2014, 22:41#22247

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 198

Braucu ar: A un B kategorijām


22 Apr 2014, 09:09:20 andrejins rakstīja:

22 Apr 2014, 08:45:16 Icikinsh rakstīja:

22 Apr 2014, 03:12:58 Archy96 rakstīja:

21 Apr 2014, 21:46:21 Ferre rakstīja:
Šozezon noķēru jocīgu sajūtu braucot ap 120-130km/h sāk palielināties mo vibrācija (tāda sajūta, ka mo grib, lai iemet augstākā robā, bet ir jau 6tajā).., bet griežot tālāk jau ap 140 izzūd un griežot uz augšu arī nekas, tiklīdz ātrums samzināts līdz ~120 atkal vibrē..!
Jautājums vai tam tā jābūt (pagājušajā sezonā neko tādu nemanīju).., nepieciešama kaut kāda diagnostika.. nez kā citiem R6 lietotājiem..

Bija man identisks gļuks ar R1, tikai neatkarīgi no ātruma, bet apgriezieniem, vienā noteiktā diapazonā sāka vibrēt. Ilgi vainu meklēju, bet viss izrādījās elementāri - viena svece čakarējās, nomainīju visas 4 un problēma pazuda, bet varianti var būt arī citi


Tātad, lai ar savām kuslajām rociņām nemeklētu un tad, nemainītu visu pēc kārtas bezjēgā, vai spečukiem ir ieteikums pie kā vērsties? Kāds sakarīgs MO skrūvētājs, ne a**isējs, ne līkrocis?!


Kā pārbaudīt RR, praktiski vienmēr, kad kāda diode izbliezta pie aķīša parādīsies maiņstrāva, to pamēri, ja ir, tad RR jāmaina nost pēc iespējas ātrāk!

Arī vari pamēģināt cik dod ārā ģenerators, būtu jābūt 50+V

Nav jājauc ģenerators ārā lai to visu nomērītu, vajag pie RR kontaktus apskatīt. Būs trīs vienādi (parasti dzelteni) vadi (maiņstrāva) Un divi citas krāsas (zaļš/sarkans) līdzstrāva...


Sapratu, ka pats ne sūda netikšu galā! Pie kā braukt, lai sataisa

PM ar cilvēku, kantori, pie kā vērsties!
Paldies!

Offline

Negantelis
23. Apr 2014, 01:36#22248

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Ir kādam šādi?

HĒBEĻI AR REGULĒJAMU GARUMU

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Archy96
23. Apr 2014, 01:40#22249

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


23 Apr 2014, 01:36:36 Negantelis rakstīja:
Ir kādam šādi?

HĒBEĻI AR REGULĒJAMU GARUMU

Man ir tādi tikai Rizoma, regulējas garums un atlokās pie kritiena, ir jau paguvuši sevi attaisnot

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Matainais
23. Apr 2014, 08:20#22250

Kopš: 01. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 7

Braucu ar: Suzuki GSR 600

Kas varētu būt par problēmu, ka mocis ar pilnībā atvilktu čoku nelec, kad ir auksts, bet kad ir pabraukts, tad lec bez aizķeršanās? Starteris griež labi, aķis uzlādēts normāli. Mocis - Kawasaki ER5.

Offline

andrejins
23. Apr 2014, 09:05#22251

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


23 Apr 2014, 08:20:05 Matainais rakstīja:
Kas varētu būt par problēmu, ka mocis ar pilnībā atvilktu čoku nelec, kad ir auksts, bet kad ir pabraukts, tad lec bez aizķeršanās? Starteris griež labi, aķis uzlādēts normāli. Mocis - Kawasaki ER5.


Paprovē čoku tik līdz pusei izvilkt, ar pilnu varētu būt ka degvielas par daudz un gaisa par maz, lai degmaisījums degtu!

Pats šajos siltajos rītos ar pusčoku darbinu

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

mexa
23. Apr 2014, 09:14#22252

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

nu vasarā pilnu nevajag, mans aizrijs pats, puse way to go, uz sava moča tev tas jājūt pašam

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Blackadder
23. Apr 2014, 09:42#22253

Kopš: 23. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 80

Braucu ar: VFR750F RC24

Jautājums banāls, bet - kurā veikalā meklēt VFR degvielas filtru, lai nebūtu jāpasūta? Nebija ne nojausmas, ka tas ir tāds nestandarts, jo jau vairākos veikalos esmu atšūts.

Offline

bro
23. Apr 2014, 11:11#22254

Kopš: 15. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 36

Braucu ar: to kas kustaas

sveiki komraadi,

vai kaadam ir pieredze ar bojaataam numura ziimeem un/vai numuru saliidzinaashanu?
respektiivi, mezhaa mopeedam noinstaleeju pusi numura ziimes nost, palika burti un peedejie divi cipari. pagaidaam liekas ka jabrauc uz csdd saliidzinaat numurus un dabuut jauna ziime vietaa, biedee tikai salidzinaashana kaa taada, cik ljoti man tas mopeeds ir jasataisa street-legal?

Offline

asfalts
23. Apr 2014, 11:29#22255

Kopš: 16. Jul 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 35

Braucu ar: YAMAHA FZS 600, BMW F650

Sveiki! kāds nevarētu pastāstīt, kur esmu nokļūdījies? lieta tāda, ka BMW F650 Funduro ieliku dzinēju no F650 CS, atstāju veco cilindru un galvu. tagad situācija tāda, ka uz maziem apgriezieniem pielec un strādā kā pulkstenis, kā dod gāzi, tā sākas melni dūmi un stipra šaudīšana. Dūmi riktīgi pilni ar kvēpiem.

Offline

bro
23. Apr 2014, 11:57#22256

Kopš: 15. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 36

Braucu ar: to kas kustaas


23 Apr 2014, 11:29:48 asfalts rakstīja:
Sveiki! kāds nevarētu pastāstīt, kur esmu nokļūdījies? lieta tāda, ka BMW F650 Funduro ieliku dzinēju no F650 CS, atstāju veco cilindru un galvu. tagad situācija tāda, ka uz maziem apgriezieniem pielec un strādā kā pulkstenis, kā dod gāzi, tā sākas melni dūmi un stipra šaudīšana. Dūmi riktīgi pilni ar kvēpiem.


galiigi nav ponjas par to 2u dzineeju starpiibu, bet kas ar sadaleni/eem(kjeedi) un sadalenes deveeju?

Offline

mexa
23. Apr 2014, 12:14#22257

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

vecajam veferam lien iekšā mazais filtriņš no auto bodes, ir ok, sev liku, tikai biku šļaukas pastaipīju lai nespiež ar bāku pret rāmi.


-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

agrais
23. Apr 2014, 12:30#22258

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


23 Apr 2014, 11:11:24 bro rakstīja:
sveiki komraadi,

vai kaadam ir pieredze ar bojaataam numura ziimeem un/vai numuru saliidzinaashanu?
respektiivi, mezhaa mopeedam noinstaleeju pusi numura ziimes nost, palika burti un peedejie divi cipari. pagaidaam liekas ka jabrauc uz csdd saliidzinaat numurus un dabuut jauna ziime vietaa, biedee tikai salidzinaashana kaa taada, cik ljoti man tas mopeeds ir jasataisa street-legal?
Ja nekas nav mainījies, tad ņem veco num. zobos un dodies uz CSDD pēc jauna. Transports uz num. salīdzināšanu nebija jādzen. Kādu labu laiku atpakaļ mainīju autosam sabojātu num. Nekādu problēmu nebija, aiznesu, samaksāju, dabūju jaunu...Jā, tehniskā pase ar iznāca mainīt.

Offline

asfalts
23. Apr 2014, 12:58#22259

Kopš: 16. Jul 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 35

Braucu ar: YAMAHA FZS 600, BMW F650


23 Apr 2014, 11:57:10 bro rakstīja:

23 Apr 2014, 11:29:48 asfalts rakstīja:
Sveiki! kāds nevarētu pastāstīt, kur esmu nokļūdījies? lieta tāda, ka BMW F650 Funduro ieliku dzinēju no F650 CS, atstāju veco cilindru un galvu. tagad situācija tāda, ka uz maziem apgriezieniem pielec un strādā kā pulkstenis, kā dod gāzi, tā sākas melni dūmi un stipra šaudīšana. Dūmi riktīgi pilni ar kvēpiem.


galiigi nav ponjas par to 2u dzineeju starpiibu, bet kas ar sadaleni/eem(kjeedi) un sadalenes deveeju?


dzinējiem atšķirības praktiski nav nemaz... vienīgi vecais bija ar karburatoriem, jaunajam inžektors. sadalenēm nav nekādu devēju, ir tikai uz ģeneratora magnētiskā rotora sensors, kas abiem motoriem ir vienāds. vienīgi kas varētu būt nevienāds, ir aizdedzes moments. tad jautājums, vai karburatora un inžektora motoram būtu mainīts šis moments? un vai ar izmainītu momentu viņš tik labi lektu un strādātu uz maziem apgriezieniem!???

Offline

bro
23. Apr 2014, 13:33#22260

Kopš: 15. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 36

Braucu ar: to kas kustaas


23 Apr 2014, 12:58:28 asfalts rakstīja:
dzinējiem atšķirības praktiski nav nemaz... vienīgi vecais bija ar karburatoriem, jaunajam inžektors. sadalenēm nav nekādu devēju, ir tikai uz ģeneratora magnētiskā rotora sensors, kas abiem motoriem ir vienāds. vienīgi kas varētu būt nevienāds, ir aizdedzes moments. tad jautājums, vai karburatora un inžektora motoram būtu mainīts šis moments? un vai ar izmainītu momentu viņš tik labi lektu un strādātu uz maziem apgriezieniem!???

man gribeetos teikt ka probleema ir kaukur aizdedzee, liidziigi simptomi ir ja autosam piemeram zobene ir uzlikta nepareizi, elektriiba(spoles/svechvadi) ir no vecaa vai jaunaa motora?

Offline