Autors | Ziņojums |
andrejins | 22. Apr 2014, 17:13 | #22241 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
| Velk uz galvu... konkrētāk uz vārstiem vai ķēdi...
Jebkurā gadījumā jāskatās...
A ja aukstu iedarbina un karstu neslāpē, tad tak pats neslāpst nost...
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
karlsons | 22. Apr 2014, 17:16 | #22242 |
|
Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| Nu manam arii bik tikskjis ir.
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
|
Offline | |
|
TT600R | 22. Apr 2014, 17:20 | #22243 |
|
Kopš: 21. Jan 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 27
Braucu ar: Yamaha TT600R
|
22 Apr 2014, 17:13:47 andrejins rakstīja:
Velk uz galvu... konkrētāk uz vārstiem vai ķēdi...
Jebkurā gadījumā jāskatās...
A ja aukstu iedarbina un karstu neslāpē, tad tak pats neslāpst nost...
Ja iearbina tad nost neslāpst, bet vienreiz ilgi pa dubļeim ņemoties sāka detonēt un noslāpa. Pēcāk ilgi nevarēju iedarbināt kamēr atdzisa. |
Offline | |
|
|
Grants | 22. Apr 2014, 20:51 | #22244 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Sigulda
Ziņojumi: 100
Braucu ar: BMW R1200GS
| ir īss jautājums: "kāda ir vispārpieņemta prakse saistībā ar karbona izpūtēju pārpakošanu? vai un cik bieži tad būtu jādara? vai ir kāds vietējais kantoris kurš šo procesu var nokārtot?
Mocis ir R1200GS ar carbona slip on, vidēji nobraucu 7-10k sezonā. šķiet, ka paliek skaļāks, līdz ar to pacēlās šis jautājums par pakošanu.
Paldies.
----------------- braukt ir prieks.. |
Offline | |
|
Sliktais | 22. Apr 2014, 20:53 | #22245 |
|
Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
22 Apr 2014, 20:51:58 Grants rakstīja:
ir īss jautājums: "kāda ir vispārpieņemta prakse saistībā ar karbona izpūtēju pārpakošanu? vai un cik bieži tad būtu jādara? vai ir kāds vietējais kantoris kurš šo procesu var nokārtot?
Mocis ir R1200GS ar carbona slip on, vidēji nobraucu 7-10k sezonā. šķiet, ka paliek skaļāks, līdz ar to pacēlās šis jautājums par pakošanu.
Paldies.
Uzsit PM Baizelim, gan jau sakārtos. Bet vai tiešām vajag pārpakot
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart |
Offline | |
|
putns93 | 22. Apr 2014, 22:31 | #22246 |
|
Kopš: 05. Oct 2012
Ziņojumi: 36
Braucu ar: klx 650, yz450f
|
22 Apr 2014, 17:20:19 TT600R rakstīja:
22 Apr 2014, 17:13:47 andrejins rakstīja:
Velk uz galvu... konkrētāk uz vārstiem vai ķēdi...
Jebkurā gadījumā jāskatās...
A ja aukstu iedarbina un karstu neslāpē, tad tak pats neslāpst nost...
Ja iearbina tad nost neslāpst, bet vienreiz ilgi pa dubļeim ņemoties sāka detonēt un noslāpa. Pēcāk ilgi nevarēju iedarbināt kamēr atdzisa.
samēri atstarpes vārstiem, domāju ka tur tā visa vaina |
Offline | |
|
Icikinsh | 22. Apr 2014, 22:41 | #22247 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 198
Braucu ar: A un B kategorijām
|
22 Apr 2014, 09:09:20 andrejins rakstīja:
22 Apr 2014, 08:45:16 Icikinsh rakstīja:
22 Apr 2014, 03:12:58 Archy96 rakstīja:
21 Apr 2014, 21:46:21 Ferre rakstīja:
Šozezon noķēru jocīgu sajūtu braucot ap 120-130km/h sāk palielināties mo vibrācija (tāda sajūta, ka mo grib, lai iemet augstākā robā, bet ir jau 6tajā).., bet griežot tālāk jau ap 140 izzūd un griežot uz augšu arī nekas, tiklīdz ātrums samzināts līdz ~120 atkal vibrē..!
Jautājums vai tam tā jābūt (pagājušajā sezonā neko tādu nemanīju).., nepieciešama kaut kāda diagnostika.. nez kā citiem R6 lietotājiem..
Bija man identisks gļuks ar R1, tikai neatkarīgi no ātruma, bet apgriezieniem, vienā noteiktā diapazonā sāka vibrēt. Ilgi vainu meklēju, bet viss izrādījās elementāri - viena svece čakarējās, nomainīju visas 4 un problēma pazuda, bet varianti var būt arī citi
Tātad, lai ar savām kuslajām rociņām nemeklētu un tad, nemainītu visu pēc kārtas bezjēgā, vai spečukiem ir ieteikums pie kā vērsties? Kāds sakarīgs MO skrūvētājs, ne a**isējs, ne līkrocis?!
Kā pārbaudīt RR, praktiski vienmēr, kad kāda diode izbliezta pie aķīša parādīsies maiņstrāva, to pamēri, ja ir, tad RR jāmaina nost pēc iespējas ātrāk!
Arī vari pamēģināt cik dod ārā ģenerators, būtu jābūt 50+V
Nav jājauc ģenerators ārā lai to visu nomērītu, vajag pie RR kontaktus apskatīt. Būs trīs vienādi (parasti dzelteni) vadi (maiņstrāva) Un divi citas krāsas (zaļš/sarkans) līdzstrāva...
Sapratu, ka pats ne sūda netikšu galā! Pie kā braukt, lai sataisa
PM ar cilvēku, kantori, pie kā vērsties!
Paldies! |
Offline | |
|
Negantelis | 23. Apr 2014, 01:36 | #22248 |
|
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Ir kādam šādi?
HĒBEĻI AR REGULĒJAMU GARUMU
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
Archy96 | 23. Apr 2014, 01:40 | #22249 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
23 Apr 2014, 01:36:36 Negantelis rakstīja:
Ir kādam šādi?
HĒBEĻI AR REGULĒJAMU GARUMU
Man ir tādi tikai Rizoma, regulējas garums un atlokās pie kritiena, ir jau paguvuši sevi attaisnot
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
Matainais | 23. Apr 2014, 08:20 | #22250 |
|
Kopš: 01. Aug 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 7
Braucu ar: Suzuki GSR 600
| Kas varētu būt par problēmu, ka mocis ar pilnībā atvilktu čoku nelec, kad ir auksts, bet kad ir pabraukts, tad lec bez aizķeršanās? Starteris griež labi, aķis uzlādēts normāli. Mocis - Kawasaki ER5. |
Offline | |
|
andrejins | 23. Apr 2014, 09:05 | #22251 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
23 Apr 2014, 08:20:05 Matainais rakstīja:
Kas varētu būt par problēmu, ka mocis ar pilnībā atvilktu čoku nelec, kad ir auksts, bet kad ir pabraukts, tad lec bez aizķeršanās? Starteris griež labi, aķis uzlādēts normāli. Mocis - Kawasaki ER5.
Paprovē čoku tik līdz pusei izvilkt, ar pilnu varētu būt ka degvielas par daudz un gaisa par maz, lai degmaisījums degtu!
Pats šajos siltajos rītos ar pusčoku darbinu
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
mexa | 23. Apr 2014, 09:14 | #22252 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| nu vasarā pilnu nevajag, mans aizrijs pats, puse way to go, uz sava moča tev tas jājūt pašam
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Blackadder | 23. Apr 2014, 09:42 | #22253 |
|
Kopš: 23. Jun 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 80
Braucu ar: VFR750F RC24
| Jautājums banāls, bet - kurā veikalā meklēt VFR degvielas filtru, lai nebūtu jāpasūta? Nebija ne nojausmas, ka tas ir tāds nestandarts, jo jau vairākos veikalos esmu atšūts. |
Offline | |
|
bro | 23. Apr 2014, 11:11 | #22254 |
|
Kopš: 15. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 36
Braucu ar: to kas kustaas
| sveiki komraadi,
vai kaadam ir pieredze ar bojaataam numura ziimeem un/vai numuru saliidzinaashanu?
respektiivi, mezhaa mopeedam noinstaleeju pusi numura ziimes nost, palika burti un peedejie divi cipari. pagaidaam liekas ka jabrauc uz csdd saliidzinaat numurus un dabuut jauna ziime vietaa, biedee tikai salidzinaashana kaa taada, cik ljoti man tas mopeeds ir jasataisa street-legal? |
Offline | |
|
asfalts | 23. Apr 2014, 11:29 | #22255 |
|
Kopš: 16. Jul 2009
No: Rēzekne
Ziņojumi: 35
Braucu ar: YAMAHA FZS 600, BMW F650
| Sveiki! kāds nevarētu pastāstīt, kur esmu nokļūdījies? lieta tāda, ka BMW F650 Funduro ieliku dzinēju no F650 CS, atstāju veco cilindru un galvu. tagad situācija tāda, ka uz maziem apgriezieniem pielec un strādā kā pulkstenis, kā dod gāzi, tā sākas melni dūmi un stipra šaudīšana. Dūmi riktīgi pilni ar kvēpiem. |
Offline | |
|
bro | 23. Apr 2014, 11:57 | #22256 |
|
Kopš: 15. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 36
Braucu ar: to kas kustaas
|
23 Apr 2014, 11:29:48 asfalts rakstīja:
Sveiki! kāds nevarētu pastāstīt, kur esmu nokļūdījies? lieta tāda, ka BMW F650 Funduro ieliku dzinēju no F650 CS, atstāju veco cilindru un galvu. tagad situācija tāda, ka uz maziem apgriezieniem pielec un strādā kā pulkstenis, kā dod gāzi, tā sākas melni dūmi un stipra šaudīšana. Dūmi riktīgi pilni ar kvēpiem.
galiigi nav ponjas par to 2u dzineeju starpiibu, bet kas ar sadaleni/eem(kjeedi) un sadalenes deveeju? |
Offline | |
|
mexa | 23. Apr 2014, 12:14 | #22257 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| vecajam veferam lien iekšā mazais filtriņš no auto bodes, ir ok, sev liku, tikai biku šļaukas pastaipīju lai nespiež ar bāku pret rāmi.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
agrais | 23. Apr 2014, 12:30 | #22258 |
|
Kopš: 03. Oct 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 960
Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,
|
23 Apr 2014, 11:11:24 bro rakstīja:
sveiki komraadi,
vai kaadam ir pieredze ar bojaataam numura ziimeem un/vai numuru saliidzinaashanu?
respektiivi, mezhaa mopeedam noinstaleeju pusi numura ziimes nost, palika burti un peedejie divi cipari. pagaidaam liekas ka jabrauc uz csdd saliidzinaat numurus un dabuut jauna ziime vietaa, biedee tikai salidzinaashana kaa taada, cik ljoti man tas mopeeds ir jasataisa street-legal?
Ja nekas nav mainījies, tad ņem veco num. zobos un dodies uz CSDD pēc jauna. Transports uz num. salīdzināšanu nebija jādzen. Kādu labu laiku atpakaļ mainīju autosam sabojātu num. Nekādu problēmu nebija, aiznesu, samaksāju, dabūju jaunu...Jā, tehniskā pase ar iznāca mainīt. |
Offline | |
|
asfalts | 23. Apr 2014, 12:58 | #22259 |
|
Kopš: 16. Jul 2009
No: Rēzekne
Ziņojumi: 35
Braucu ar: YAMAHA FZS 600, BMW F650
|
23 Apr 2014, 11:57:10 bro rakstīja:
23 Apr 2014, 11:29:48 asfalts rakstīja:
Sveiki! kāds nevarētu pastāstīt, kur esmu nokļūdījies? lieta tāda, ka BMW F650 Funduro ieliku dzinēju no F650 CS, atstāju veco cilindru un galvu. tagad situācija tāda, ka uz maziem apgriezieniem pielec un strādā kā pulkstenis, kā dod gāzi, tā sākas melni dūmi un stipra šaudīšana. Dūmi riktīgi pilni ar kvēpiem.
galiigi nav ponjas par to 2u dzineeju starpiibu, bet kas ar sadaleni/eem(kjeedi) un sadalenes deveeju?
dzinējiem atšķirības praktiski nav nemaz... vienīgi vecais bija ar karburatoriem, jaunajam inžektors. sadalenēm nav nekādu devēju, ir tikai uz ģeneratora magnētiskā rotora sensors, kas abiem motoriem ir vienāds. vienīgi kas varētu būt nevienāds, ir aizdedzes moments. tad jautājums, vai karburatora un inžektora motoram būtu mainīts šis moments? un vai ar izmainītu momentu viņš tik labi lektu un strādātu uz maziem apgriezieniem!??? |
Offline | |
|
bro | 23. Apr 2014, 13:33 | #22260 |
|
Kopš: 15. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 36
Braucu ar: to kas kustaas
|
23 Apr 2014, 12:58:28 asfalts rakstīja:
dzinējiem atšķirības praktiski nav nemaz... vienīgi vecais bija ar karburatoriem, jaunajam inžektors. sadalenēm nav nekādu devēju, ir tikai uz ģeneratora magnētiskā rotora sensors, kas abiem motoriem ir vienāds. vienīgi kas varētu būt nevienāds, ir aizdedzes moments. tad jautājums, vai karburatora un inžektora motoram būtu mainīts šis moments? un vai ar izmainītu momentu viņš tik labi lektu un strādātu uz maziem apgriezieniem!???
man gribeetos teikt ka probleema ir kaukur aizdedzee, liidziigi simptomi ir ja autosam piemeram zobene ir uzlikta nepareizi, elektriiba(spoles/svechvadi) ir no vecaa vai jaunaa motora? |
Offline | |
|