Autors | Ziņojums |
TT600R | 22. Apr 2014, 09:54 | #22221 |
|
Kopš: 21. Jan 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 27
Braucu ar: Yamaha TT600R
|
22 Apr 2014, 09:43:28 kba-pro rakstīja:
22 Apr 2014, 09:28:45 TT600R rakstīja:
Sveiki, vai kāds ir saskāries ar problēmu, ka mocis negrib škilties uzsilis. Aukstu nav problēmu iedarbināt, bet kad ir pabraukts tikai ar lielām grūtībām var iedarbināt. Runa ir par yamaha tt600r 1998. gada.
karlsons bija saskāries
Un kā viņš atrisināja šo problēmu? |
Offline | |
|
kba-pro | 22. Apr 2014, 10:26 | #22222 |
|
Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| Galva |
Offline | |
|
mexa | 22. Apr 2014, 10:35 | #22223 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| RR mirst ļoti bieži, ģenģerim baudi pretestību, voltāžu cik viņš dod var mērī īslaicīgi, citādi ģenģeris nodegs bez slodzes. var mēģināt lēto ķīnas mopēda, bet tur arī loterija, čoms brauc jau 3 sezonu, otrs čoms pirmo knapi atvēra (RR sezonas)
kondensators tāds elektroniķim būs pie rokas vienmēr čut ne
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
|
Ferre | 22. Apr 2014, 11:27 | #22224 |
|
Kopš: 26. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 2345
Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i
|
22 Apr 2014, 03:12:58 Archy96 rakstīja:
21 Apr 2014, 21:46:21 Ferre rakstīja:
Šozezon noķēru jocīgu sajūtu braucot ap 120-130km/h sāk palielināties mo vibrācija (tāda sajūta, ka mo grib, lai iemet augstākā robā, bet ir jau 6tajā).., bet griežot tālāk jau ap 140 izzūd un griežot uz augšu arī nekas, tiklīdz ātrums samzināts līdz ~120 atkal vibrē..!
Jautājums vai tam tā jābūt (pagājušajā sezonā neko tādu nemanīju).., nepieciešama kaut kāda diagnostika.. nez kā citiem R6 lietotājiem..
Bija man identisks gļuks ar R1, tikai neatkarīgi no ātruma, bet apgriezieniem, vienā noteiktā diapazonā sāka vibrēt. Ilgi vainu meklēju, bet viss izrādījās elementāri - viena svece čakarējās, nomainīju visas 4 un problēma pazuda, bet varianti var būt arī citi
Nu jā, laikam jau tā ir apskatīju tahametru, tā izteiktāk vibrāciju novēroju ap 6k..! Lai notiek! Sagaidīšu brīvu laiku un tad jau sākšu ar svecēm.., paldies..
----------------- If You are good at something never do it for free! /HL as J/ |
Offline | |
|
Indo | 22. Apr 2014, 11:35 | #22225 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
22 Apr 2014, 09:44:01 deMarco rakstīja:
Es elektronikā esmu pilnīgākais un arī abas rokas kreisās, tāpēc meklēju kādu, kurš to lietu varētu savest kārtībā!!
ir man tāds koņģors uz vienas vecas plates - brauc ciemos, pielodēšu.
-----------------
|
Offline | |
|
ANDZA117 | 22. Apr 2014, 12:10 | #22226 |
|
Kopš: 18. Jun 2013
No: Krāslava
Ziņojumi: 47
Braucu ar: BMW F650GS , Honda Varadero XL1000V ,Jawa634 6v
| varbūt var kāds ieteikt labu specialistu moto elektronika man bmw f650gs Latgalē nav spejiga 10 min darbojas un tad noslāpst varbut ir kadam ar numurs San Faitera |
Offline | |
|
Blackadder | 22. Apr 2014, 13:17 | #22227 |
|
Kopš: 23. Jun 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 80
Braucu ar: VFR750F RC24
|
22 Apr 2014, 09:09:20 andrejins rakstīja:
Kā pārbaudīt RR, praktiski vienmēr, kad kāda diode izbliezta pie aķīša parādīsies maiņstrāva, to pamēri, ja ir, tad RR jāmaina nost pēc iespējas ātrāk!
Arī vari pamēģināt cik dod ārā ģenerators, būtu jābūt 50+V
Nav jājauc ģenerators ārā lai to visu nomērītu, vajag pie RR kontaktus apskatīt. Būs trīs vienādi (parasti dzelteni) vadi (maiņstrāva) Un divi citas krāsas (zaļš/sarkans) līdzstrāva...
50+Volti no ģeneratora gan būs tikai pie palielinātiem apgriezieniem, brīvgaitā parasti būs mazāk. Bet pats galvenais - visos no trijiem vadiem cipariem ir jābūt ļoti līdzīgiem.
Otra lieta, kas ir jāpārbauda - vai nav īssavienojums kādam no ģeneratora vadiem uz masu. Testerī uzliekam setingu, kas vienkārši pārbauda kontakta klātesamību. Tādai nebūtu jābūt.
Regulatoram-relejam principā jau arī var diodes pārbaudīt ar testeri, bet te jau slinkums man ir rakstīt to garo pamācību. |
Offline | |
|
mexa | 22. Apr 2014, 14:16 | #22228 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| caur tiltu tukšgaitā 15 volti būs, var arī vairāk būt. RR var arī čakarēt smadzeni tiristori vai ko ražotājs licis, un izbeigties var dažādi, cits nelādē vispār, cits pārlādē, cits karst. uz diožu režīma var pabaudīt RR diodes, bet nu ja kontakti ok, un ģenģera pretestības ir OK-starpvijumu laikam 0.2 0.5 omi bija(baudio visus dzeltenos savā starpā), uz masu bezgalība jeb nav ne mazākā kontakta. bet tam lētais testeris neder, viņam kļūda liela un vadu pretestība paliela būs, ja vienīgi pirms pārbaudot(ko vispār tā pat dara)spailes kopā un skaties ko rāda, ja rāda 0 tad ok un mēram, pieņemot ka nebūs liela ķļūda, dēļ lētā testera švakā ADC soļa(izšķirtspēja, izkrita no galvas īstais vārds ), kas dod to pielaidi, ja rāda kādu pretestību tad zinam testera vadu pretestību, kuru atskaitam no iegūtiem mērījumiem. ja ir pretestība robežās un kontakti ir tīrīti un stingri tad 95% ka RR beigts. pats maucu ar paštaisīttu, ko iesaku arī iegādāties, itkā SSā bija viens kas tirgoja labu mantu, nē man paša darināts un pagaidam nelaižu apgrozībā iekams nebūs kārtīgi davests līdz vēlamam rezultātam
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Blackadder | 22. Apr 2014, 14:42 | #22229 |
|
Kopš: 23. Jun 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 80
Braucu ar: VFR750F RC24
|
22 Apr 2014, 14:16:46 mexa rakstīja:
pats maucu ar paštaisīttu, ko iesaku arī iegādāties, itkā SSā bija viens kas tirgoja labu mantu, nē man paša darināts un pagaidam nelaižu apgrozībā iekams nebūs kārtīgi davests līdz vēlamam rezultātam
Ar shēmu un izmantotajām tehnoloģijām negribi padalīties?)) Par nelielu, bet taisnīgu atlīdzību. [ Šo ziņu laboja Blackadder, 22 Apr 2014, 14:43:10 ] |
Offline | |
|
andrejins | 22. Apr 2014, 15:30 | #22230 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
Nav jau nekā jauna šajā pasaulē...
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
TT600R | 22. Apr 2014, 15:39 | #22231 |
|
Kopš: 21. Jan 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 27
Braucu ar: Yamaha TT600R
|
22 Apr 2014, 10:26:25 kba-pro rakstīja:
Galva
Varbūt ir vel kāds cits iemesls kāpēc nelec silts? |
Offline | |
|
andrejins | 22. Apr 2014, 15:45 | #22232 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
22 Apr 2014, 15:39:20 TT600R rakstīja:
22 Apr 2014, 10:26:25 kba-pro rakstīja:
Galva
Varbūt ir vel kāds cits iemesls kāpēc nelec silts?
Un auksts lec labi vai slikti?
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
TT600R | 22. Apr 2014, 16:00 | #22233 |
|
Kopš: 21. Jan 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 27
Braucu ar: Yamaha TT600R
|
22 Apr 2014, 15:45:42 andrejins rakstīja:
22 Apr 2014, 15:39:20 TT600R rakstīja:
22 Apr 2014, 10:26:25 kba-pro rakstīja:
Galva
Varbūt ir vel kāds cits iemesls kāpēc nelec silts?
Un auksts lec labi vai slikti?
Aukstu pielaizt nav problēmu ar 1-2 pielec. Siltu vajag ilgi mocīt kamēr dabon pie dziesmas |
Offline | |
|
Blackadder | 22. Apr 2014, 16:01 | #22234 |
|
Kopš: 23. Jun 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 80
Braucu ar: VFR750F RC24
|
22 Apr 2014, 15:30:58 andrejins rakstīja:
Nav jau nekā jauna šajā pasaulē...
Nu šo, vispārīgo shēmu jau es arī zinu, mani interesē jau konkrētu detaļu saraksts. |
Offline | |
|
bums | 22. Apr 2014, 16:13 | #22235 |
|
Kopš: 29. Sep 2011
Ziņojumi: 7
Braucu ar: suzuki GSXR 1000
| Tā asāk nospiežot priekšas bremzes,tāds paskaļš tikšķis kkur dakšā iedziedas,ja nospiežu bremzi un pieveku mo pie sevis arī var dabūt iepriekš dzirdamo tikšķi. varbūt gultņi pipec? |
Offline | |
|
andrejins | 22. Apr 2014, 16:17 | #22236 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
22 Apr 2014, 16:00:40 TT600R rakstīja:
22 Apr 2014, 15:45:42 andrejins rakstīja:
22 Apr 2014, 15:39:20 TT600R rakstīja:
22 Apr 2014, 10:26:25 kba-pro rakstīja:
Galva
Varbūt ir vel kāds cits iemesls kāpēc nelec silts?
Un auksts lec labi vai slikti?
Aukstu pielaizt nav problēmu ar 1-2 pielec. Siltu vajag ilgi mocīt kamēr dabon pie dziesmas
tikšķoša skaņa ir tukšgaitā galvas rajonā?
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
mexa | 22. Apr 2014, 16:19 | #22237 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
22 Apr 2014, 15:30:58 andrejins rakstīja:
Nav jau nekā jauna šajā pasaulē...
šī shēma ir no galvas zināma, visa fiška how to... kādu slēdzi izmantot un kādu vadību
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
andrejins | 22. Apr 2014, 16:32 | #22238 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
22 Apr 2014, 16:19:25 mexa rakstīja:
22 Apr 2014, 15:30:58 andrejins rakstīja:
Nav jau nekā jauna šajā pasaulē...
šī shēma ir no galvas zināma, visa fiška how to... kādu slēdzi izmantot un kādu vadību
how to... Te ir jāatrod kompromiss, domāju, ka katrs atradīs ko savu un visi varianti daudz maz sakritīs vai pat pārsniegs original daļu mūžu... Kā zināms lielākai daļai viņi jau kopš dzimšanas turās uz robežas...
Re ku jau viens censonis pat ar daļām sarakstījis kas un kā...
Links[ Šo ziņu laboja andrejins, 22 Apr 2014, 16:40:28 ]
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
Archy96 | 22. Apr 2014, 16:40 | #22239 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Kurš var Ohlins regulējamajam dempferim manžetes nomainīt un eļļu jaunu saliet???? Koļam zvanīju, šis spānijā, citi varianti ir ????
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
TT600R | 22. Apr 2014, 16:48 | #22240 |
|
Kopš: 21. Jan 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 27
Braucu ar: Yamaha TT600R
|
22 Apr 2014, 16:17:01 andrejins rakstīja:
22 Apr 2014, 16:00:40 TT600R rakstīja:
22 Apr 2014, 15:45:42 andrejins rakstīja:
22 Apr 2014, 15:39:20 TT600R rakstīja:
22 Apr 2014, 10:26:25 kba-pro rakstīja:
Galva
Varbūt ir vel kāds cits iemesls kāpēc nelec silts?
Un auksts lec labi vai slikti?
Aukstu pielaizt nav problēmu ar 1-2 pielec. Siltu vajag ilgi mocīt kamēr dabon pie dziesmas
tikšķoša skaņa ir tukšgaitā galvas rajonā?
Hmm nedaudz laiam ir, bet neliekas baigi traka, bet ir. |
Offline | |
|