Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
07 Mar 2014, 10:53:37 Auser rakstīja:
. . . Wow pēc 20k eļļa zaudēja savas īpašības un nokritās no 10w40 uz 10w30. . . .
Kad savam exBMW mainīju "kruto" Castroli, pēc 6,6k km tad no w40 bija palicis tikai w20, protams pašā range augšā, bet tomēr.
Tagad lietoju Amsoil.
Tas "krutais" kakustrolis ir tikai bm autā (cenas ziņā), lielveikala cena nesasniedz pat 50% no servisa rēķina cenas.
Kaut kad viens eļļu tirgotājs stāstīja,ka laba eļļa (sintētika) zem 10€ litrā nemēdz būt. Cik tur taisnības
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
|
Tas "krutais" kakustrolis ir tikai bm autā (cenas ziņā), lielveikala cena nesasniedz pat 50% no servisa rēķina cenas.
Kaut kad viens eļļu tirgotājs stāstīja,ka laba eļļa (sintētika) zem 10€ litrā nemēdz būt. Cik tur taisnības
Tas krutais Kastrolis ir šis?
Castrol
Šim cena tak laba... | Offline | | |
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
07 Mar 2014, 11:11:05 rex_saugerty rakstīja:
Nu pag, pagājušo gadu vēl maniju 4T trimmeri. Ļoti ilgi nevareju saprast, kapēc dīvaini skan. Eļļu gan tāpat ar bendžu jauca
Kādu eļļu? 4T ??
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
|
rex_saugerty | | Kopš: 11. Apr 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 655
Braucu ar: VFR vai Legacy
| Vot nezināšu.jāpaprasa sencītim, viņam darbā tas sūds kkur mētājās. Pieļauju, ka 2T.
----------------- patīk gudri dir*t | Offline | | |
deMarco | | Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
|
06 Mar 2014, 23:29:59 edmundo rakstīja:
Neņemiet ļaunā, bet vairums no spriedelējumiem ir infantili. Wow pēc 20k eļļa zaudēja savas īpašības un nokritās no 10w40 uz 10w30. A kāds bija sagaidosais rezultāts ka uzlabosies uz 5w50? Ja atskaita sportistus, kuri zin ko liet, tad parastie braucēji lejam to ko ražotājs prasa un galvenais ievērojam maiņas intervālu. Nav naudas lejam addinol silinolu citus. Patīk mast..bēt ne tikai dzīvē bet arī ar moci, izlejam atrobotku un sūtam Nierem, lai izmēra pa cik nokrities eļļas koeficients
Nevajag, lūdzu, pārspīlēt!
Un parādi man tos krutos sportistus, kuri zin ko liet... Rossi neskaitās...
Es arī esmu "sportists" un mēģinu saprast ko liet mocī - daudz kas ir izmēģināts, bet sniegums ir so so...
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
07 Mar 2014, 13:15:23 screwy rakstīja:
Tas "krutais" kakustrolis ir tikai bm autā (cenas ziņā), lielveikala cena nesasniedz pat 50% no servisa rēķina cenas.
Kaut kad viens eļļu tirgotājs stāstīja,ka laba eļļa (sintētika) zem 10€ litrā nemēdz būt. Cik tur taisnības
Tas krutais Kastrolis ir šis?
Šim cena tak laba...
Tas krutais kakstrolis bij Šis
tikai bm autas cipars bija 22,55 €/litrs pēc invoisa, -10% atlaide
Tā bij pēdējā reize, kad pie šiem šito *ūdu ielēja. Pēc 5k km bij vēl litrs jāuzlej, lai dabūtu līmeni
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
mezavecis | | Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
07 Mar 2014, 01:18:26 Archy96 rakstīja:
07 Mar 2014, 01:13:11 Niere rakstīja:
pieredze ar 2-taktenēm, kas ir strauji mirstošs tirgus,
pērn vēl plānoju, bet kaut kā vairs nesaista lidot ar 300...
1) 2T tirgus nemaz tik mirstošs nav, drīzāk pat pieaugošs - motorzāģi, trimmeri, krosa moči mazo kubatūru, enduro 125. 250. 300 kubiki iet uz urrā. Domāju, pat tad, kad mēs visi brauksim jau ar akumulātoriem, joprojām varēs nopirkt 2T tehniku, kā lielu ekstru motogardēžiem, nu tas tā.
2) Tev nevajag lidot pa šoseju uz 300, tam toč jēgas nav, bet pa meži uz 100, i kauli būs veseli, i adrenalīns sasmelts
Pa Moto gardēžiem ..viedi vārdi
P.s ir meiģinātas daudzas eļļas bet vislabāk sprāgst 2t mopēds ar 800to jotuli vai redline | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
07 Mar 2014, 19:28:06 Sliktais rakstīja:
Tas krutais kakstrolis bij Šis
tikai bm autas cipars bija 22,55 €/litrs pēc invoisa, -10% atlaide
nevarēju atrast nevienu piedienīgu vārdu, lai izteiktu emociju.... | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
07 Mar 2014, 21:04:29 Niere rakstīja:
07 Mar 2014, 19:28:06 Sliktais rakstīja:
Tas krutais kakstrolis bij Šis
tikai bm autas cipars bija 22,55 €/litrs pēc invoisa, -10% atlaide
nevarēju atrast nevienu piedienīgu vārdu, lai izteiktu emociju....
Toreiz ar bij šoks - WTF
Šamie teica: nūū, tā ir pati labākā eļļa (tagad iedomājos, kādas šiem pārējās ). Kaut kad jau te tika runāts par eļļu testiem ar visiem linkiem, toreiz kakstrolis bij īpaši atzīmējies ar ''FAIL"
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
Deep | | Kopš: 30. Sep 2008
Ziņojumi: 367
Braucu ar: Bandītu N1.2 '98
|
06 Mar 2014, 23:29:59 edmundo rakstīja:
Neņemiet ļaunā, bet vairums no spriedelējumiem ir infantili. Wow pēc 20k eļļa zaudēja savas īpašības un nokritās no 10w40 uz 10w30. A kāds bija sagaidosais rezultāts ka uzlabosies uz 5w50? Ja atskaita sportistus, kuri zin ko liet, tad parastie braucēji lejam to ko ražotājs prasa un galvenais ievērojam maiņas intervālu. Nav naudas lejam addinol silinolu citus. Patīk mast..bēt ne tikai dzīvē bet arī ar moci, izlejam atrobotku un sūtam Nierem, lai izmēra pa cik nokrities eļļas koeficients
+100
šitas mazohisms ar tām eļļām man nav saprotams...varētu padomāt, ka visi te taisās miljons km nobraukt ar vienu MO...dzinēju neaiztiekot...normāli lejam kas un kad paredzēts un maucam!...nē nu, protams, super problēmas vienmēr dzīvē var atrast...un jā- nerunāju tgd par gonšķikiem, tā jau atsevišķa šlaka
----------------- "Tu tikets tu Dabļin!"
"Kuda bļin????"
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
07 Mar 2014, 21:59:47 Deep rakstīja:
06 Mar 2014, 23:29:59 edmundo rakstīja:
Neņemiet ļaunā, bet vairums no spriedelējumiem ir infantili. Wow pēc 20k eļļa zaudēja savas īpašības un nokritās no 10w40 uz 10w30. A kāds bija sagaidosais rezultāts ka uzlabosies uz 5w50? Ja atskaita sportistus, kuri zin ko liet, tad parastie braucēji lejam to ko ražotājs prasa un galvenais ievērojam maiņas intervālu. Nav naudas lejam addinol silinolu citus. Patīk mast..bēt ne tikai dzīvē bet arī ar moci, izlejam atrobotku un sūtam Nierem, lai izmēra pa cik nokrities eļļas koeficients
+100
šitas mazohisms ar tām eļļām man nav saprotams...varētu padomāt, ka visi te taisās miljons km nobraukt ar vienu MO...dzinēju neaiztiekot...normāli lejam kas un kad paredzēts un maucam!...nē nu, protams, super problēmas vienmēr dzīvē var atrast...un jā- nerunāju tgd par gonšķikiem, tā jau atsevišķa šlaka
fak, šie dzīves viedie cilvji ar ņuhu, čuju un poņu...
pat i nestrīdēšos, jo pret ticību veiksmei nav argumentu. | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
07 Mar 2014, 21:52:25 Sliktais rakstīja:
07 Mar 2014, 21:04:29 Niere rakstīja:
07 Mar 2014, 19:28:06 Sliktais rakstīja:
Tas krutais kakstrolis bij Šis
tikai bm autas cipars bija 22,55 €/litrs pēc invoisa, -10% atlaide
nevarēju atrast nevienu piedienīgu vārdu, lai izteiktu emociju....
Toreiz ar bij šoks - WTF
Šamie teica: nūū, tā ir pati labākā eļļa (tagad iedomājos, kādas šiem pārējās ). Kaut kad jau te tika runāts par eļļu testiem ar visiem linkiem, toreiz kakstrolis bij īpaši atzīmējies ar ''FAIL"
Es tā skatos, dažs labs "autorizētais" dīleris no rumbulas perekupa un kolhoza gaterista diez ko diži neatšķiras, ja tik vien kā ar izkārtni un nosaukumu, darbības pa lielam tādas pašas :elitārs: :līmenis: :kolhozs: :gateris:
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
| Šinī gadījumā tiek pelnīts uz morālo - garantija, autorizēts dīleris utt.
Ir jau, protams, varianti, kad pašam nav kur un kad to darīt, nav instrumentu, zināšanu utt. Vispār jau vajadzēja rēķināties, ka moto braucēji nav tā šlaka uz ko varēs uzvārīties.
Ja runājam par eļļām, tad derētu saraksts ar ražotājiem, kuri "nežulījas"
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
elf | | Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
Ja runājam par eļļām, tad derētu saraksts ar ražotājiem, kuri "nežulījas"
Šajā lietā 100% garantija nevar būt...gandrīz visu brendu eļļas fasē ne vienmēr tur kur domājam.
Kad Latvijas komanda piedalījās F1 uz ūdens,eļļas pirms lietošanas deva uz analīzēm...tās pašas Castrol eļļas no dažādiem iepirkumiem esot atšķīrušās....
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
07 Mar 2014, 22:44:18 elf rakstīja:
Ja runājam par eļļām, tad derētu saraksts ar ražotājiem, kuri "nežulījas"
Šajā lietā 100% garantija nevar būt...gandrīz visu brendu eļļas fasē ne vienmēr tur kur domājam.
Kad Latvijas komanda piedalījās F1 uz ūdens,eļļas pirms lietošanas deva uz analīzēm...tās pašas Castrol eļļas no dažādiem iepirkumiem esot atšķīrušās....
Kau kad vēl šādas, līdzīgas baumas biju dzirdējis, tikai ražotājs toreiz bija Shell, kuram eļla ar vienādu nosaukumu un viskozitāti varēja būt jebkādā kvalitātē.
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
Coooool | | Kopš: 06. Dec 2012
Ziņojumi: 2285
Braucu ar: Deltām
| Fifth Gear S23 E12 - epizode par eļļām
----------------- moto.id.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit | Offline | | |
Mikelis | | Kopš: 22. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 120
Braucu ar: R6, WR450SM, MinskM103, e30&Z3c
| Neliels jautājums Nieres kungam, gan ne par moto eļļu šoreiz, bet par auto eļļu.
Pētot eļļu piedāvājumu auto, nonācu interesanta fakta priekšā, šajā gadījumā tas ir Liqui Moly. Viņi piedāvā gan tīru sintētiku, attiecīgi Vācijā tirgo zem vārda Vollsynthetisch, tātad jābūt pēc likuma, gan savu Synthese technology, kas domājams būtu Group III eļļu saturoša eļļa. Fakts, kas radīja interesi ir attiecīgo autoražotāju specifikācijas.
Liqui Moly sintētiskā eļļa 5w40 Synthoil atbilst relatīvi vecai ražotāja specifikācijai, kā piemēram BMW LL-98. Bet viņu Synthese Tech eļļas ar visām mūsdienu jauno dzinēju specifikācijām.
Tīri intereses pēc, kāds ir iemesls tam, ka eļļas ražotājs nepiedāvā jaunam auto pēc specifikācijas tīru sintētiku, bet jālej group III saturoša eļļa, kā, piemēram Top Tec 4100.
Vai tas atkarīgs no piedevu šķīdības vai kādiem elementiem sintētikā? Jeb no autoražotāja, kurš nevēlas sintētisko eļļu izmantošanu?
Kā arī vai var teikt, ka viena no eļļām nodrošinās labāku aizsardzību dzinējam?
Intereses pēc cenas atsķirība +25% sintētikai pret hydrocracku.
Kuru eļļu tu ieteiktu izvēlēties teiksim BMW pirms 98. gada, kuram vēl der LL-98 specifikācija. Šajā gadījumā BMW M3 S50B32, ja tas kaut ko izsaka.
Un kādu jaunākam, kuram ir noteikta LL-04 specifikācijas klase?
Neskatoties uz eļļas cenu.
Paldies[ Šo ziņu laboja Mikelis, 16 Mar 2014, 21:21:51 ]
----------------- Kā vējš skrien, kā vējš aizskrien :) | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Mikelis,
Vispirms par pamateļļām:
Ja moto jomā Group III piemīt dažādi netikumi (galvenokārt dēļ kārbas), tad auto jomā tas nav tik izteikti un var teikt, ka 'hydrocrack' izmantošana noteikti uzskatāma par attaisnotu. Faktiski nu jau ir tā, ka auto motoreļļu uz PAO un/vai esteru bāzes atrast vairs nav nemaz tik vienkārši. Bet noteikti var.
Par OEM rekomendācijām:
Praktiski nevienā manuālī neesmu manījis ražotāja ieteikumus, kas raksturotu pamateļļas izvēli. OEM ir pie kājas, izmanto kaut Risso, ja vien tas atbilst motora inženieru uzstādītām prasībām. Attiecīgi, Tavā gadījumā noteicošais ir BMW apstiprinājums.
Šajā Lubrizol instrumentā sapratīsi kurš apstiprinājums nosedz kuru un kādu eļļa līdz ar to jāizvēlas:
http://www.lubrizol.com/EngineOilAdditives/ACEA...ool/default.html
Par 98tā gada M3:
Kā saproti, LL-98 patiešām ir stipri novecojusi specene . Mūsdienās uz sintētisku eļļu etiķetēm ar 5W-40 viskozitāti visdrīzāk atradīsi LL-04, kas arī nav uzskatāma par ko īpašu. Kopumā var teikt, ka BMW prasa visai robustas eļļas, ja vien nav aprīkoti ar jaunās paaudzes katalizatoriem vai dpf, kuriem jau prasa ACEA C vai līdzvērtīgu kategoriju.
Tavā gadījumā nav īpaši jāiespringst un derēs praktiski jebkura 5W-40 sintētiska eļļa, ja vien neesi plānojis nomaiņas intervālus, kas pārsniedz OEM rekomendācijas.
Tā kā jautāji par piedevām:
Pieminētā ACEA C kategorija no, piemēram, ACEA A3/B4 atšķiras ar virsmu aizsardzības piedevu veidu un daudzumu. Proti, 'C' satur mazāku fosfora/cinka/sēra jeb ZDDP daudzumu, ko nosaka katalizatora vai dpf konstrukcija un dabas aizsardzības prasības. Bet tas nenozīmē, ka tādā eļļā ZDDP ir vienkārši mazāk. Tas tiek aizstāts ar citām piedevām, kas parasti ir organiskas skābes.
Ja neesmu atbildējis uz Taviem jautājumiem, jautā vēlreiz. | Offline | | |
Mikelis | | Kopš: 22. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 120
Braucu ar: R6, WR450SM, MinskM103, e30&Z3c
| Paldies,
radu atbildes uz daudziem jautājumiem.
Tad principā skatoties pēc Lubrizol, ņemot vērā specenes, kuras ir tai Liqui Moly Synthoil 5w40(API SM/CF, ACEA A3-04/B4-04), tās neaizpilda pat piemēram LL-98 prasību, lai arī viņi iesaka lietot eļļu tādu specifikāciju gadījumā. Jeb es jaucu kaut ko?
Kā arī, tā Liqui Moly Synthoil, ir taču tīra sintētika(ne group III) kā viņi slavē vai arī tas ir triks. Un ja ir, tad kālab šai eļļai nav jaunāku specifikāciju par esošajām? Liqui Moly Synthoil 5w40
Vai tas ir iemesls izvairīties vai skatīties uz ko citu?
----------------- Kā vējš skrien, kā vējš aizskrien :) | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Terminoloģijai:
nekādi ražotāju apgalvojumi par 'fully synthetic' un visādu smalku brendneimu izmantošana, kur pa vidu 'syn', ne tuvu negarantē, ka būs kas vairāk par Group III. Vienīgais veids, kā palūkoties zem ražotāja komercnoslēpumu segas, ir meklēt produkta drošības datu lapas jeb angliski MSDS. Tā kā tajās jānorāda bīstamās vielas, šo to no tām var izlobīt. Turklāt jāskatās dažādu valstu DDL, jo dažādām valstīm dažādas prasības.
Par specenēm:
Ja eļļai ir tikai LL-98, labāk skaties uz citu produktu.
Iespējams īsti neuztvēru Tavas problēmas būtību, bet gadījumā, ja uzskati, ka 98tā gada bmw nepieciešams tieši LL-98 (kā tas arī manuālī), tad noteikti tā nav. Taču vienlaikus Tev nav vajadzības arī pēc eļļām, kuras Lubrizol-ā augstu vērtētas pēc 'Aftertreatment compatability' un 'Fuel economy'.
Ja salīdzināsi LL-04 ar LL-01, redzēsi, ka tās atšķiras vienīgi pēc manis aprakstīto piedevu tipu izmantošanas. Tātad LL-01 [+ACEA A3/B4-08(10) + MB 229.5 + Porsche A40] būtu visnotaļ optimāls variants, taču var izmantot arī LL-04 un, piemēram, ACEA C3 komplektā. Taču, ja izvēlēsies eļļu ar 'Aftertreatment compatability', noteikti skaties arī, lai tai ir ne tikai LL-04, bet arī kāds MB 229.51.
Nu, kaut kā tā…. | Offline | | |
|
|