Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM LC4 620/640

AutorsZiņojums
lockhead
10. Nov 2012, 18:51#221

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Nē, dekompresors tas nav, jo tas strādā vnk izspiežot rokeri no otras puses. Šis krāms ir otrā galā, starp izplūdes vārsta rulli un sadalenes gultni.

P.S. Ja es to dzeni nenoķeršu, Dievs mans liecinieks, es to mopēdu izšrotēšu un pārpalikumus uz tolmetu aizstiepšu.

Offline

MIGs
10. Nov 2012, 19:58#222

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Nu tev noteikti ir, gan manuālais dekompresors, gan automātiskais.

-----------------

Offline

lockhead
10. Nov 2012, 22:38#223

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Manuālais ir. Par automātisko nekko nezinu.

Offline

endurists
11. Nov 2012, 00:50#224

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


10 Nov 2012, 22:38:05 semjonoff rakstīja:
Manuālais ir. Par automātisko nekko nezinu.


Tasir autodekomp. bet tur jābūt atsperītei, nav baigi stingra, bet ir! Galīgi kā lupata viņs nevar purināties!

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

lockhead
11. Nov 2012, 16:46#225

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Pag, es to tūdu tad varu ravēt nost?
P.S. Kā viņš strādā? Tjip kamēr sadalenei mazi apgriezieni, tas sūds mazliet atspiež izplūdniekus?

Offline

zazzaa
11. Nov 2012, 16:52#226

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3333

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


11 Nov 2012, 16:46:18 semjonoff rakstīja:
Pag, es to tūdu tad varu ravēt nost?
P.S. Kā viņš strādā? Tjip kamēr sadalenei mazi apgriezieni, tas sūds mazliet atspiež izplūdniekus?

tipa jaa



-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

MIGs
11. Nov 2012, 18:39#227

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Nu skaties - tad starterim iespējams iestāsies hana, jeb būsi spiests visu laiku izmantot manuālo dekompresoru.
Nu iedomājies, ka virzulim ir kompresijas takts un tu provē viņu sākt griezt ar to mazo starterīti... Ja dabūn ieskrieties, tad ok, bet ja šādi tad moca starteri. Baigi moca.

-----------------

Offline

lockhead
11. Nov 2012, 18:51#228

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Man jau enivej ieradums vienmēr atvilkt manuālo. Provēs noņemt, vēl jau nav zvanīts ka šis pie vainas.

Offline

al13n
12. Nov 2012, 13:48#229

Kopš: 23. Jul 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 300 EXC

Uz sezonas beigās esmu kļuvis par KTM DUKE II īpašnieku un ir pāris jautājumi. Jau iepriekš brīdinu, ka jautājumi dažiem varētu šķist smieklīgi, bet šis ir mans pirmais mocis, līdz ar to nekādu priekšzināšanu nav:
1) Kā pareizi viņš būtu jāstartē?
Atgriežu degvielas padevi, pagriežu aizdedzi, pārbaudu vai ir N pozīcijā, uzgriežu čoku līdz pusei un spiežu starteri .. manā gadījumā viņš griež kādas 4 sec un tikai tad pielec, dažreiz pat nepielec ar 1. reizi. Kad mocis ir jau silts, tad lec kārtīgi.

2) Pamanīju, ka ieliekot neitrālajā uz paņeļa ne vienmēr iedegas N kontrollampiņa un ir elektriska skaņa panelī - vai ir raksturīgi, ka tur pazūd kontakts vai kaut kas tāds?

3) Kas būtu jāizdara pirms ieziemošanas? Turēts tiks siltas telpās (+15).

4) Pie kā griezties apkopju/remontu gadījumos?

5) Kur par draudzīgām cenām pirks eļļas, filtrus utt?

Offline

MIGs
12. Nov 2012, 14:00#230

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Noamini karburatoru uz Keihin, saregulē un būs tev +50% fun faktors uz tā moča !
Nu vai vismaz resnākas džies par standarta uzlikt + saregulēt.

Par standarta diskontaktu neka nav dzirdēts, bet tā kā tas ir vibrators, tad visādi gadās. Skrūvē vaļā un skaties. Ja dzirksteļo(skaņa) tad labāk novērs laicīgi - afdrug aizdegas kautkas ?!

Ja viņam ir manuālais dekomrpesors, tad var šķīlot atvilkt to, iegriezt ar starteri un tad mest vaļā dekomrpesoru. Paspēs uzsūkt degvielu, iegriezt motoru utt.
Ar Čoku jāeksperimentē - tas kā nu kuram, cik nu daudz jāatvelk.

Eļļas - nu eļļas viņam patīk biezas 10w50, 15w50, kautkas tāds. 10/15w60 laikam īsti tomēr nevajadzētu.
Top eļļas, Motorex, Motul u.c. Silkoline un Putoline laikam atr bija tīri foršas. Skaties ko labu vari dabūt.
Eļļas:
Motul: Ape motors
Motorex: KSM, Motofavorīts

-----------------

Offline

al13n
12. Nov 2012, 14:26#231

Kopš: 23. Jul 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 300 EXC

MIGs, paldies par ātro atbildi

Tā kā šis ir pirmais mocis, tad sākumam jaudas būs pietiekami

Manuālais dekompresors ir, kā būtu pareizi jārīkojas? Jāatvelk viņš pirms startera griešanas vai griešanās laikā? Kurā brīdī jālaiž atpakaļ?
Cik noprotu, tad šim gāzi nevajag dot startēšanas laikā, jā?

Atvērti paliek jautajumi par ieziemošanu siltās telpās un pie kā griesties remontu gadījumos?


[ Šo ziņu laboja al13n, 12 Nov 2012, 14:26:48 ]

Offline

Sad
12. Nov 2012, 14:33#232

Kopš: 22. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 102

Braucu ar:

Vismaz manam vecajam Duke tās lampiņas panelī mīleja atvibrēt. Tie stiprinajumi tur tādi nekādi. Var mēģināt lampiņam kājiiņas pielocīt.

Uz ziemu neko īpaši nedariju. Nomazgā, saeļļo ķēdi un liec gulēt.

Pārējo MIGs jau izstastīja.

P.S> Kādu paņēmi? To par kuru pirmīt prasīji?

Offline

al13n
12. Nov 2012, 14:54#233

Kopš: 23. Jul 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 300 EXC

Labi, būs jāatver un jāapskatās kas darās panelī.

Tavu veco arī paņēmu. Tev viņš kārtīgi leca vai izmantoji manuālo dekompresoru?

Offline

Sad
12. Nov 2012, 22:44#234

Kopš: 22. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 102

Braucu ar:


12 Nov 2012, 14:54:27 al13n rakstīja:
Labi, būs jāatver un jāapskatās kas darās panelī.

Tavu veco arī paņēmu. Tev viņš kārtīgi leca vai izmantoji manuālo dekompresoru?

Man viņš vienmēr labi lēca. Ja auksts tad vēru čoku vaļā līdz galam.
Dekompresoru tā īsti nekad nelietoju. Vienīgi lai ar kurbuli piedarbinātu un arī reti.

Offline

lukijs
13. Nov 2012, 15:30#235

Kopš: 02. Nov 2011

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Sveiki!
Par cik Jūs šeit ierunājāties par karburātoriem, gribēju uzjautāt, varbūt, kāds tirgo Keihin?

Offline

endurists
13. Nov 2012, 15:41#236

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


13 Nov 2012, 15:30:49 lukijs rakstīja:
Sveiki!
Par cik Jūs šeit ierunājāties par karburātoriem, gribēju uzjautāt, varbūt, kāds tirgo Keihin?


http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...ctors/hpxfg.html

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...cycle/hlnxb.html

Ja vēl pieejams tad labāk ņemt to no Yamahas, jo tas ir otrās paaudzes FCR karburators, jeb FCR MX. No tā KTM ir pirmās paaudzes ar ārēju paatrinātājsūkņa aktivizācijas sviru. Būs biežāk jātīra, hermetizācija nepieciešama.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

lukijs
13. Nov 2012, 16:49#237

Kopš: 02. Nov 2011

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Paldies par info! Neesmu līdz galam vēl izpētījis, kas vēl ir vajadzīgs, vai, kas jāpamaina, lai uzliktu šāda veida karburatoru. Gribu uzlikt Duke I 98. gada Lc4 640.

Offline

endurists
13. Nov 2012, 17:37#238

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


13 Nov 2012, 16:49:22 lukijs rakstīja:
Paldies par info! Neesmu līdz galam vēl izpētījis, kas vēl ir vajadzīgs, vai, kas jāpamaina, lai uzliktu šāda veida karburatoru. Gribu uzlikt Duke I 98. gada Lc4 640.


http://advrider.com/forums/showthread.php?t=834556

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

motoinstruktors
14. Nov 2012, 12:00#239

Kopš: 01. Dec 2009

Ziņojumi: 952

Braucu ar: ktm LC4


09 Nov 2012, 22:42:56 semjonoff rakstīja:
Kas tas par sūdu uz sadalenes, kādas funkcijas tas pilda un nahujam leperē kā puņķis uz kociņa?
P.S. Nu nav man augstākās inženiertehniskās, nav...!




...semjonoff,paņem beidzot KTM service manual...sūdīgi ar angleni?
Tam gredzenam sīks nodilums jau traucē normāli strādāt,atsperītei obligāti jābūt...
Esmu mainījis,pirms tam starteris nevarēja pagriezt...

Offline

motoinstruktors
14. Nov 2012, 12:28#240

Kopš: 01. Dec 2009

Ziņojumi: 952

Braucu ar: ktm LC4


12 Nov 2012, 13:48:51 al13n rakstīja:
Uz sezonas beigās esmu kļuvis par KTM DUKE II īpašnieku un ir pāris jautājumi. Jau iepriekš brīdinu, ka jautājumi dažiem varētu šķist smieklīgi, bet šis ir mans pirmais mocis, līdz ar to nekādu priekšzināšanu nav:
1) Kā pareizi viņš būtu jāstartē?
Atgriežu degvielas padevi, pagriežu aizdedzi, pārbaudu vai ir N pozīcijā, uzgriežu čoku līdz pusei un spiežu starteri .. manā gadījumā viņš griež kādas 4 sec un tikai tad pielec, dažreiz pat nepielec ar 1. reizi. Kad mocis ir jau silts, tad lec kārtīgi.

2) Pamanīju, ka ieliekot neitrālajā uz paņeļa ne vienmēr iedegas N kontrollampiņa un ir elektriska skaņa panelī - vai ir raksturīgi, ka tur pazūd kontakts vai kaut kas tāds?

3) Kas būtu jāizdara pirms ieziemošanas? Turēts tiks siltas telpās (+15).

4) Pie kā griezties apkopju/remontu gadījumos?

5) Kur par draudzīgām cenām pirks eļļas, filtrus utt?


...apsveicu ar DUKE II,jau leģenda(neražo)...
Pašam ir 2003.g.,pārtaisīts,vēl jānomaina MIKUNI uz KEIHIN...
Eļļas lietoju tikai PUTOLINE 15W50,eļļas filtri HIFLO(155 un 156) vislētākie KSM...ap 7 Ls/abi
Ziemošanai moci noteikti uzliec uz beņķa-labāk amortiem,riepām...
Apkopes mācies taisīt pats,pēc tam arī remontus...

Offline