Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Yamaha

Tēma: Yamaha YZF-R1

AutorsZiņojums
JIHAD
23. Jul 2009, 00:40#221

Kopš: 22. Apr 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 451

Braucu ar: MV Agusta F4 1000 R


23 Jul 2009, 00:35:59 kurbuls rakstīja:

23 Jul 2009, 00:16:40 laurichh rakstīja:
dirsā to augustu, nav kas paslavē un paliela! ej topika hujusta un tur poste cik tas traktors ir labs, pizģets no visiem kas šeit postē labi ja divi % ar erku dīra, pārējie nahuj pārgudrinieku bars ar hujustām un citiem makarončiku traktoriem

Nevajag jau ar naidu. Mocis pats nebrauc. Laikam jau Archy96 vieniigais var ko sakariigu par sho lietu teikt (varbuut esmu kaadu piemirsis, sorry)


+1

-----------------

Offline

damn
23. Jul 2009, 00:40#222

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 857

Braucu ar: Honda TRX400EX

imo viss atkarīgs no pieredzes nevis no moto. Zinu, ka liela daļa pa trasi atvilks ar 125 cm3 ātrāk nekā es ar 1000cm3. Ok, tas tā vnk izteiciens. Vnk gribēju pateikt, ka labs braucējs arī ar 125 var nobraukt ātrāk nekā iesācējs ar jaudīgu mo

[ Šo ziņu laboja damn, 23 Jul 2009, 00:41:16 ]

Offline

kurbuls
23. Jul 2009, 00:41#223

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


23 Jul 2009, 00:40:25 damn rakstīja:
imo viss atkarīgs no pieredzes nevis no moto. Zinu, ka liela daļa pa trasi atvilks ar 125 cm3 ātrāk nekā es ar 1000cm3. Ok, tas tā vnk izteiciens. Vnk gribēju pateikt, ka labs braucējs arī ar 125 var nobraukt ātri

+10

-----------------
per rectum ad astra

Offline

JIHAD
23. Jul 2009, 00:42#224

Kopš: 22. Apr 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 451

Braucu ar: MV Agusta F4 1000 R

nu jau aizgaja off topic. runa jau bija pavisam par ko citu. interesanti vai laurich arī kādam citam lektu augumā par tādu komentāru, kas starpcitu, bija kontekstā ar vispārējo diskusiju..? te diskusijās nezkāpēc nespējam pie tēmas turēties + sākas visādi kurš tur ātrāk var, kurš nevar. Runājam jau par tehniku šajā topic.

[ Šo ziņu laboja dzumandzi, 23 Jul 2009, 00:43:56 ]



-----------------

Offline

damn
23. Jul 2009, 00:45#225

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 857

Braucu ar: Honda TRX400EX

Jā, bet tehnika sastāda pavisam mazu daļu no kopvērtējuma. Lielāko daļu sastāda pieredze.

[ Šo ziņu laboja damn, 23 Jul 2009, 00:45:18 ]

Offline

kurbuls
23. Jul 2009, 01:03#226

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T

Man nekad nav bijis baiks (laikam taapeec vareetu buut neobjektiivs). Peec pirmaa nopietnaa kritiena ar Adventuri (KTM 950) noleemu paartaisiit prieksheejo dakshu (pagarinaat + revalve + stabilizer). Rezultaats - nestabilaaks uz cieta seguma (laikam nereagjee uz siikiem neliidzenumiem) + stabilaizers paarmet kustiibu uz pakaljeejo ratu. Uz granteneem turaas ieveerojami labaak, sevishkji pie lielaakiem aatrumiem. Secinaajums - piekari ir iespeejams pielaagot noteiktiem apstaakljiem (domaaju, ka tas pats ir veerojams arii baikiem). jaateic, ka isaakaa un miikstaakaa piekare ikdienas praukshanai bija ieveerojami komfortablaaka

-----------------
per rectum ad astra

Offline

Ekimons
23. Jul 2009, 01:11#227

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 1124

Braucu ar: KTM

isak sakot, visi divriteņi, izņemot čoperus*, ir paredzēti braušanai.
*paredzēti pedarastīšanai un kruīzēšanai sirmā vecumā

-----------------
Saule. Pērkons. Daugava

Offline

kurbuls
23. Jul 2009, 01:21#228

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


23 Jul 2009, 01:11:46 Ekimons rakstīja:
isak sakot, visi divriteņi, izņemot čoperus*, ir paredzēti braušanai.
*paredzēti pedarastīšanai un kruīzēšanai sirmā vecumā

Ja kas, neesmu maniijis daudzus bruceejus, kuri mainitu amiishu regulaaciju sacensiibu laikaa. Bet tas dod daudz (kompresija + rebound + preload). parasti ir kaadas +/- 20 poziicijas. Nezinu kaa shosejaa, bet offroad tas nav maznoziimiigi. Ar to gribeeju teikt, ka rozhotaajs arii ir paredzeejis moci aarpus ikdienas lietoshanai. Nothing special...

-----------------
per rectum ad astra

Offline

uldens2
23. Jul 2009, 08:47#229

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


23 Jul 2009, 01:21:02 kurbuls rakstīja:

23 Jul 2009, 01:11:46 Ekimons rakstīja:
isak sakot, visi divriteņi, izņemot čoperus*, ir paredzēti braušanai.
*paredzēti pedarastīšanai un kruīzēšanai sirmā vecumā

Ja kas, neesmu maniijis daudzus bruceejus, kuri mainitu amiishu regulaaciju sacensiibu laikaa. Bet tas dod daudz (kompresija + rebound + preload). parasti ir kaadas +/- 20 poziicijas. Nezinu kaa shosejaa, bet offroad tas nav maznoziimiigi. Ar to gribeeju teikt, ka rozhotaajs arii ir paredzeejis moci aarpus ikdienas lietoshanai. Nothing special...
Amišu regulešana labumu dod tikai taja gadijuma ka meistariba sak pietuvoties 100%robežai ko tas mocis spej.Kamer brauc uz kaut kadiem 30%no iespejama rezultata tikmer tas neko nedod.Vobšem jasaniedz ir meistariba augstakais punkts un tikai tad ar krutakiem aparatiem saksi braukt labak neka ar kaut kadu standartu.Tad var temet uz augustu vai kadu megašķunetu japani.Lidz tam tas viss ir tikai blatošanai

Offline

matiss
23. Jul 2009, 09:41#230

Kopš: 22. Apr 2008

No: Dagda

Ziņojumi: 375

Braucu ar:


23 Jul 2009, 00:08:39 dzumandzi rakstīja:
Trase un viss pārējais...


moš kaut ko nesapratu pareizi bet šajā rakstā ir termins "Superstock race at Oulton Park", kas manuprāt nozīmē ka abi motocikli (gan agusta gan r1) bija kā no mātes miesām neviens jau neapgalvo ka marchessini diski ir sliktāki par r1 stock diskiem bet tomēr uzskatu, ka agustas gadījumā noteikti jāmaksā arī par vārdu... savukārt tās smalkās nianses parasts ielu gonščiks diezvai jutīs... bet cenas starpība

-----------------
... ja kas....

Offline

matiss
23. Jul 2009, 09:50#231

Kopš: 22. Apr 2008

No: Dagda

Ziņojumi: 375

Braucu ar:

1 Valentino ROSSI ITA Fiat Yamaha Team 176
2 Jorge LORENZO SPA Fiat Yamaha Team 162
3 Casey STONER AUS Ducati Marlboro Team 148
4 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team 108
5 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 83
6 Marco MELANDRI ITA Hayate Racing Team 70
7 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team 69
8 Chris VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP 64
9 Loris CAPIROSSI ITA Rizla Suzuki MotoGP 61
10 Randy DE PUNIET FRA LCR Honda MotoGP 58
11 Alex DE ANGELIS RSM San Carlo Honda Gresini 47
12 Toni ELIAS SPA San Carlo Honda Gresini 47
13 Nicky HAYDEN USA Ducati Marlboro Team 46
14 James TOSELAND GBR Monster Yamaha Tech 3 45
15 Mika KALLIO FIN Pramac Racing 28
16 Niccolo CANEPA ITA Pramac Racing 20
17 Sete GIBERNAU SPA Grupo Francisco Hernando 12
18 Yuki TAKAHASHI JPN Scot Racing Team MotoGP 9
19 Gabor TALMACSI HUN Scot Racing Team MotoGP

ā ja jau dzumandzi gribēja par trasi parunāt- kur tad šeit ir agusta???? dīvaini ka neviens negrib braukt ar visātrāko motociklu!

-----------------
... ja kas....

Offline

JIHAD
23. Jul 2009, 10:57#232

Kopš: 22. Apr 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 451

Braucu ar: MV Agusta F4 1000 R

60-70os gados ar MV Agusta ir izcīnītas vairāk kā 3000 uzvaras dažādās sacensībās. 500cc un 350cc klasēs tajos gados visi pārēji Agustai pienesa ūdeni. Nav jau runa par gribēšanu, bet par varēšanu. Kā visiem Bugatti u.c. vnk nav tāda tirgus un finansiāli mūsdenās tas viņiem nav pavelkams. Ne velti viņi ir jau pārpirkti 3x. Tādas motosporta vēstures kā MV Agustai nav nevienai šķībacaino ļoļiku markai. Gan jau HD tam atradīs naudu un viņi noteikti brauks. F4 dzinējs kā nekā ir no 1992. gada Ferrari F1

tie, kas vispār kaut ko zin par motosportu, kas tā par marku

[ Šo ziņu laboja dzumandzi, 23 Jul 2009, 10:59:38 ]



-----------------

Offline

matiss
23. Jul 2009, 11:06#233

Kopš: 22. Apr 2008

No: Dagda

Ziņojumi: 375

Braucu ar:


23 Jul 2009, 10:57:35 dzumandzi rakstīja:
60-70os gados ar MV Agusta ir izcīnītas vairāk kā 3000 uzvaras dažādās sacensībās. 500cc un 350cc klasēs tajos gados visi pārēji Agustai pienesa ūdeni. Nav jau runa par gribēšanu, bet par varēšanu. Kā visiem Bugatti u.c. vnk nav tāda tirgus un finansiāli mūsdenās tas viņiem nav pavelkams. Ne velti viņi ir jau pārpirkti 3x. Tādas motosporta vēstures kā MV Agustai nav nevienai šķībacaino ļoļiku markai. Gan jau HD tam atradīs naudu un viņi noteikti brauks. F4 dzinējs kā nekā ir no 1992. gada Ferrari F1

tehnoloģijas attīstās un tas kas bija kruts 60-tajos gados ir šobrīd vēsture! Latvijas vīriešu basketbola izlase arī bija eiropas čempioni sensenos laikos bet tagad tikai tur kur ir!
nedomāju ka tām komandām, kas brauc GP ir tik maz naudas lai nevarētu nopirkt agusta moci sacensībām
turklāt man liekas ka agustas gadījumā cenu nosaka nevis motocikla krutums trasē, bet gan komplektējošo daļu cenas, kas neapšaubāmi ir nesamērīgi augstas brenda dēļ!


-----------------
... ja kas....

Offline

JIHAD
23. Jul 2009, 11:11#234

Kopš: 22. Apr 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 451

Braucu ar: MV Agusta F4 1000 R


23 Jul 2009, 11:06:22 matiss rakstīja:

23 Jul 2009, 10:57:35 dzumandzi rakstīja:
60-70os gados ar MV Agusta ir izcīnītas vairāk kā 3000 uzvaras dažādās sacensībās. 500cc un 350cc klasēs tajos gados visi pārēji Agustai pienesa ūdeni. Nav jau runa par gribēšanu, bet par varēšanu. Kā visiem Bugatti u.c. vnk nav tāda tirgus un finansiāli mūsdenās tas viņiem nav pavelkams. Ne velti viņi ir jau pārpirkti 3x. Tādas motosporta vēstures kā MV Agustai nav nevienai šķībacaino ļoļiku markai. Gan jau HD tam atradīs naudu un viņi noteikti brauks. F4 dzinējs kā nekā ir no 1992. gada Ferrari F1

tehnoloģijas attīstās un tas kas bija kruts 60-tajos gados ir šobrīd vēsture! Latvijas vīriešu basketbola izlase arī bija eiropas čempioni sensenos laikos bet tagad tikai tur kur ir!
nedomāju ka tām komandām, kas brauc GP ir tik maz naudas lai nevarētu nopirkt agusta moci sacensībām
turklāt man liekas ka agustas gadījumā cenu nosaka nevis motocikla krutums trasē, bet gan komplektējošo daļu cenas, kas neapšaubāmi ir nesamērīgi augstas brenda dēļ!



Tu pats nonāc kautkādās pretrunās. un GP nepietiek vien ar moča nopirkšanu. Ja godīgi, Tu nes pilnīgi neargumentētu bazaru un cenu nosaka tieši krutums trasē. Es taču minēju piemērus. Ja vēlies piedalīties diskusijā, esi vismaz tik precīzs un raksti pareizi nosaukumu, nav nekādas AUGUSTAS, ir Agusta! Tas laikam gan attiecas arī uz pārējiem.

[ Šo ziņu laboja dzumandzi, 23 Jul 2009, 11:14:38 ]



-----------------

Offline

matiss
23. Jul 2009, 11:17#235

Kopš: 22. Apr 2008

No: Dagda

Ziņojumi: 375

Braucu ar:


23 Jul 2009, 11:11:48 dzumandzi rakstīja:

23 Jul 2009, 11:06:22 matiss rakstīja:

23 Jul 2009, 10:57:35 dzumandzi rakstīja:
60-70os gados ar MV Agusta ir izcīnītas vairāk kā 3000 uzvaras dažādās sacensībās. 500cc un 350cc klasēs tajos gados visi pārēji Agustai pienesa ūdeni. Nav jau runa par gribēšanu, bet par varēšanu. Kā visiem Bugatti u.c. vnk nav tāda tirgus un finansiāli mūsdenās tas viņiem nav pavelkams. Ne velti viņi ir jau pārpirkti 3x. Tādas motosporta vēstures kā MV Agustai nav nevienai šķībacaino ļoļiku markai. Gan jau HD tam atradīs naudu un viņi noteikti brauks. F4 dzinējs kā nekā ir no 1992. gada Ferrari F1

tehnoloģijas attīstās un tas kas bija kruts 60-tajos gados ir šobrīd vēsture! Latvijas vīriešu basketbola izlase arī bija eiropas čempioni sensenos laikos bet tagad tikai tur kur ir!
nedomāju ka tām komandām, kas brauc GP ir tik maz naudas lai nevarētu nopirkt agusta moci sacensībām
turklāt man liekas ka agustas gadījumā cenu nosaka nevis motocikla krutums trasē, bet gan komplektējošo daļu cenas, kas neapšaubāmi ir nesamērīgi augstas brenda dēļ!



Tu pats nonāc kautkādās pretrunās. un GP nepietiek vien ar moča nopirkšanu. Ja godīgi, Tu nes pilnīgi neargumentētu bazaru un cenu nosaka tieši krutums trasē. Es taču minēju piemērus. Ja vēlies piedalīties diskusijā, esi vismaz tik precīzs un raksti pareizi nosaukumu, nav nekādas AUGUSTAS, ir Agusta! Tas laikam gan attiecas arī uz pārējiem.

kuras tad ir manas pretrunas? Tu vienkārši nespēj pārdzīvot ka esi nopircis agustu par lielu naudu un tas nav krutākais mocis pasaulē! vismaz tāds rodas priekšstats! un vēl- parādi man kaut vienu vietu kurā esmu uzrakstījis nepareizi agusta!

-----------------
... ja kas....

Offline

Niksons
23. Jul 2009, 11:21#236

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Ja kāds domā ka viņa ielas mocim ir kkas* kopīgs ar Rossi/Stonera/Pedrosas kaujas zirgiem, tad tas ir pilnīgs
====
*uzlīmes uz bākas neskaitās

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

matiss
23. Jul 2009, 11:22#237

Kopš: 22. Apr 2008

No: Dagda

Ziņojumi: 375

Braucu ar:


23 Jul 2009, 11:21:01 Niksons rakstīja:
Ja kāds domā ka viņa ielas mocim ir kkas* kopīgs ar Rossi/Stonera/Pedrosas kaujas zirgiem, tad tas ir pilnīgs
====
*uzlīmes uz bākas neskaitās


labs par uzlīmēm

-----------------
... ja kas....

Offline

JIHAD
23. Jul 2009, 11:23#238

Kopš: 22. Apr 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 451

Braucu ar: MV Agusta F4 1000 R


23 Jul 2009, 11:17:40 matiss rakstīja:

23 Jul 2009, 11:11:48 dzumandzi rakstīja:

23 Jul 2009, 11:06:22 matiss rakstīja:

23 Jul 2009, 10:57:35 dzumandzi rakstīja:
60-70os gados ar MV Agusta ir izcīnītas vairāk kā 3000 uzvaras dažādās sacensībās. 500cc un 350cc klasēs tajos gados visi pārēji Agustai pienesa ūdeni. Nav jau runa par gribēšanu, bet par varēšanu. Kā visiem Bugatti u.c. vnk nav tāda tirgus un finansiāli mūsdenās tas viņiem nav pavelkams. Ne velti viņi ir jau pārpirkti 3x. Tādas motosporta vēstures kā MV Agustai nav nevienai šķībacaino ļoļiku markai. Gan jau HD tam atradīs naudu un viņi noteikti brauks. F4 dzinējs kā nekā ir no 1992. gada Ferrari F1

tehnoloģijas attīstās un tas kas bija kruts 60-tajos gados ir šobrīd vēsture! Latvijas vīriešu basketbola izlase arī bija eiropas čempioni sensenos laikos bet tagad tikai tur kur ir!
nedomāju ka tām komandām, kas brauc GP ir tik maz naudas lai nevarētu nopirkt agusta moci sacensībām
turklāt man liekas ka agustas gadījumā cenu nosaka nevis motocikla krutums trasē, bet gan komplektējošo daļu cenas, kas neapšaubāmi ir nesamērīgi augstas brenda dēļ!



Tu pats nonāc kautkādās pretrunās. un GP nepietiek vien ar moča nopirkšanu. Ja godīgi, Tu nes pilnīgi neargumentētu bazaru un cenu nosaka tieši krutums trasē. Es taču minēju piemērus. Ja vēlies piedalīties diskusijā, esi vismaz tik precīzs un raksti pareizi nosaukumu, nav nekādas AUGUSTAS, ir Agusta! Tas laikam gan attiecas arī uz pārējiem.

kuras tad ir manas pretrunas? Tu vienkārši nespēj pārdzīvot ka esi nopircis agustu par lielu naudu un tas nav krutākais mocis pasaulē! vismaz tāds rodas priekšstats! un vēl- parādi man kaut vienu vietu kurā esmu uzrakstījis nepareizi agusta!


Jā, atvainojos, tas nebiji Tu. Un tas ir krutākais mocis pasaulē . Man taču pohuj, ko kurš domā, es diskutēju par sev patīkamu un interesējošu tematu - motocikliem un motosportu.

Pretrunas ir tādas, ka mēs abi itkā nonācām pie secinājuma, ka no STOCK močiem Agusta ir pats ātrākais no visiem visiem un tālāk tu raksti, ka diezvai GP komandām trūkst naudas nopirkt viņus sacensībām (lai gan tā tās lietas tur nenotiek), ja jau tas esot pats ātrākais.

-----------------

Offline

JIHAD
23. Jul 2009, 11:24#239

Kopš: 22. Apr 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 451

Braucu ar: MV Agusta F4 1000 R


23 Jul 2009, 11:21:01 Niksons rakstīja:
Ja kāds domā ka viņa ielas mocim ir kkas* kopīgs ar Rossi/Stonera/Pedrosas kaujas zirgiem, tad tas ir pilnīgs
====
*uzlīmes uz bākas neskaitās


+1

-----------------

Offline

JIHAD
23. Jul 2009, 11:25#240

Kopš: 22. Apr 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 451

Braucu ar: MV Agusta F4 1000 R

starpcitu Nikson, ir viena intereanta lieta, Agusta arī sāka ar aviāciju un pārmetās uz močiem vēlāk, dēļ krīzes aviācijā. BMW gan to aizliedza Vācijas parakstītais līgums pēc kara. Bet nu sākums visam ir aviācijā

pizec off topic. šitais pēc izlasīšanas ir jādzēš arā viss.

[ Šo ziņu laboja dzumandzi, 23 Jul 2009, 11:27:23 ]



-----------------

Offline