Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Niere
31. Mar 2014, 12:33#21941

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

MIGs,
droši vien, droši vien. man vienkārši galvā lasīts fakts, ka galējā versijā ūdens var novest pie bremžu ķīļa. tādēļ nepadomāju un nepareizu loģisko saiti uzrakstīju. bet par koroziju gan noteikti būs atrodams pietiekami atsauču.
taču... bremzes nav tā sistēma, kuras problēmās īpaši nācies iedziļināties.

uz ātru roku, te cilvis par sistēmas skalošanu un eļļas maiņu, kur saka:
For some reason, brake fluid flushing is not addressed in any automobile owner's manual I've ever seen, but it's just as important for four wheels as it is for two. I learned the hard way, when a master cylinder became completely corroded due to the water that was in the dirty fluid.
Believe me, replacing a master cylinder or disk brake caliper is way, way more expensive and time consuming than simply flushing the brake fluid once a year.

[ Šo ziņu laboja Niere, 31 Mar 2014, 12:43:53 ]

Offline

mexa
31. Mar 2014, 12:42#21942

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

jaunajam hebelim ar vīli vai fleksi apvīlē biku īsaku to vietu kura skaras pie cilindra, tā ir zināma kaite un ātri ārstējas, kļūdu pielaidi jo nepētīji vai jaunais hebelis ir toch kā vecais, visa vaina tur, vai manžete izpletās un aiztaisīja caurumu. tas pie nosacījuma ka hēbelis ciets palika, tobish sistēma zem spiediena kas arī deva ķīlēšanu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

MIGs
31. Mar 2014, 13:03#21943

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Niere - visairāk bremžu šķidrums pievelkt ūdeni tad, kad bremžu sistēmas šķidrums ir uzvārīts.

Atiecībi vizbiežāk ta sir sportistiem vai līdžigiem kadriem un paŗsvarā(ne vienmeŗ) tādi tehnikai seko līdiz un maina biežāk.
Vispār bremžu šķidrumu iesaka mainīt ja to ir izdevies uzvārīt. Jā pašam arī vairākkārt ir izevies uzvārit bremzes mocim. Tiesa supermoto, ne baikam.

-----------------

Offline

Niere
31. Mar 2014, 13:15#21944

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

MIGs,
bremžu šķidrums, esot sistēmā, piesaista ūdeni jebkurā gadījumā. un maldīgs ir uzskats, ka daži procenti ūdens nevar radīt koroziju.
vēl kāds citāts uz ātru roku:
Brake fluid is so "hygroscopic" (attracts water) that leaving the lid off a can of fresh brake fluid can ruin it overnight. It will absorb so much moisture from the air that it becomes too badly contaminated to use.
How often should the fluid be replaced? By the time a new car is only 12 months old, its brake fluid contains about 2% water. After 18 months, the water content is approaching 3%, which is enough to lower the boiling temperature by 25%. After several years of service, it is not unusual to find brake fluid containing seven to eight percent water.

Offline

MIGs
31. Mar 2014, 16:05#21945

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Niere, es neaqpšaubīšu šos ciparus, bet esmu novērojis, ka Tu daudzus apogalvojumus balsti uz viena cilvēka citātiem.

Par bremžu eļļas tieksmi piesaistīt ūdeni vajadzētu uzveikt testu.
Vai bremžu eļļa pati izžūst un izgaro līdzīgi kā ūdens/spirts/utt ?!
Varētu nosvērt atvērtu pudeli, atstāt uz nakti un nosvērt vēlreiz.
Uz puslitru tiem būtu jkābūt vismaz 10 gramiem. Šādu starpību parādīs pat virtuves svariņi.

Tālāk - Bremžu suporti parasti ir alumīnijs un virzulīši nerūšejošais tērauds. Ir protams atkāpes un labāki risinājumi arī. manāmi oksidējas dzelzs un alumīnija detaļas.

Es saprotu, ka teorijā, teorija no prakses neatšķiras. Bet nu no tiem pašiem suportiem ko man nācies redzēt, tad vienmēr korozija ir bijusi no ārpuses nevis iekšpuses (bremžu šķidruma puses).


Bremžu sistēma pēc būtības ir slēgta sistēma. Bet kaut kā to ūdeni tomēr piesaista.

Tāpat uzskatu mazliet pārspīlētu apgalvojumu, ka nav labi izmantot atvērtu pudelīti. Nu domāju, ka tad jau vairāk piesaista ūdeni pašā pieliešanas procesā nevis no tā, ka no tā, ka pudele bijusi atveŗta. nav runa par to, ak pudeli tur gadu kā atvērtu.

[ Šo ziņu laboja MIGs, 31 Mar 2014, 16:37:07 ]



-----------------

Offline

Niere
31. Mar 2014, 17:33#21946

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

MIGs,
nu, veci, te Tu, savukārt, mani pārsteidzi. par tēmu iemetu pirmo linku, kas pagadījās tādēļ, ka domāju nav vajadzības pierādīt vispārzināmas patiesības.
atradīsi daudz informācijas par tēmu. lai ir nopietnāka reference, te nodaļa no grāmatas Brake Systems: OEM & Racing Brake Technology
Bremžu šķidrums (par eļļu nebūtu pareizi saukt) ir tik higroskopisks, ka bez vajadzības velams nevērt vaļā nedz sistēmu, nedz iepakojumu.

jā, iespējams šīs problēmas mūsu platuma grādos nobāl pret tām, kas rodas dēļ korozijas no ārpuses. iespējams tas ir dēļ ziemā kaisītā sāls agras sezonas sākšanas. bet tas tikai pieņēmums.

lai vai kā, padomā pats, kādēļ DOT 3;4;5.1 nav iespējams iegādāt lielākā traukā kā 4-5L. un tie ir iepakojumi smagas tehnikas servisiem, kur šādu iepakojumu iztērē vienā ņēmienā tāpat kā tu 100-200ml pudeli.

un par atsaucēm: uz vienu cilvēku vai vietni atsaucos tikai tajos gadījumos, ja esmu pārliecināts, ka līdzīgas atsauces atrodamas pietiekamā skaitā un no gana vērā ņemama avota. MP nav vieta, kur piekopt zinātniskā darba metodes, bet tās man ir zināmas.

Offline

Niere
31. Mar 2014, 18:00#21947

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

domāju, ka mocim grafiks daudz neatšķiras:



un par tēmu 'reālā pasaule' vs teorija:
What About the Real World? How Many Cars Actually Have Contaminated Fluid?

All the laboratory data in all the scientific papers become purely academic if data from vehicles in daily use does not support the lab findings. As it turns out, the lab data is well supported by data collected from cars in use. One study of 83 vehicles conducted by the TÜV in Germany found “over 60% [50 vehicles] of the [83] vehicles tested… had brake fluid with water content above 4%. On the average 4% water reduces the boiling point by 100 degrees centigrade [212 ºF].” [54] They concluded that “even with regular fluid changes being recommended by European automobile manufacturers, high water content is a major problem in the general population of vehicles. Either the recommended service is not being followed or water is entering the system much faster than previously thought.”[54] Their conclusions could not be more clear-cut because the full service history of each vehicle could not be known with certainty. A study conducted by the National Highway Traffic and Safety Administration (NHTSA) “found that the brake fluid in 20% [344] of 1,720 vehicles sampled contained 5% or more water.”


bet metam mieru par šo. zinu, ka par bremžu šķidrumiem pilns nets ar gana uzticamu informāciju.

Offline

MIGs
31. Mar 2014, 18:06#21948

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Es tak nesaku, ka bremžu šķidrums nepiesaista ūdeni.
Es iebildu par oksidēšanos no iekšspuses reālā dabā. Nē nu jau atkal - cilvēku spēja sabeigt tehniku nebeidz pārsteigt,bet nu runa principā bija par to, ka jādod reālas dzīves padomi nevis no teorijas plauktiņa.
Un reālās džives pieredze saka, ka sūdi parasti primāri ir ārpusē.
Un LV nav daudz moči kas braukltu pa ziemu un sāļiem.

-----------------

Offline

Niere
31. Mar 2014, 18:27#21949

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

norādītajā grāmatā par iekšējo koroziju ir gana aprakstīts.
bet ok, kā jau teicu - bremžu sistēmas nav tēma, ko būtu padziļināti pētījis, tādēļ metam mieru.
jāteic gan, ka teorētiskā virzienā pats aizvilki, izteikdams galēji aplamus apgalvojumus.
vai tad man jācitē?
lai paliek. man nav laika un pacietības pierādīt vispārzināmas patiesības.

Offline

Meiksans
31. Mar 2014, 18:33#21950

Kopš: 06. Oct 2013

No: Ikšķile

Ziņojumi: 143

Braucu ar: zetku

pienācis laiks nomainīt tupeles manam zirgam, bet pētot piedāvājumu un esot iesācējam šajā jomā rodas jautājums, ar ko atšķiras 120/70 R17 no 120/70 ZR17? cenas ziņā atšķiras par kādiem 40-50 eur, bet kas vēl?

Offline

spring
31. Mar 2014, 18:40#21951

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 499

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange


31 Mar 2014, 18:33:31 Meiksans rakstīja:
pienācis laiks nomainīt tupeles manam zirgam, bet pētot piedāvājumu un esot iesācējam šajā jomā rodas jautājums, ar ko atšķiras 120/70 R17 no 120/70 ZR17? cenas ziņā atšķiras par kādiem 40-50 eur, bet kas vēl?


vai tikai nebija ātruma izturība.
tipa no tēmas:
ātruma indexi
bet varbūt kļūdos

Offline

ssandijss
31. Mar 2014, 21:19#21952

Kopš: 02. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 548

Braucu ar: T7, Husi

Kas varētu būt par vainu, ja mocis atmetoties šauj no izpūtējiem? Mocis Yamaha XT660Z, 2009.gada.

Offline

zazzaa
31. Mar 2014, 21:35#21953

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


31 Mar 2014, 21:19:23 ssandijss rakstīja:
Kas varētu būt par vainu, ja mocis atmetoties šauj no izpūtējiem? Mocis Yamaha XT660Z, 2009.gada.

degvielas/gaisa maisījums

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

kaukacmurgs
31. Mar 2014, 21:35#21954

Kopš: 31. Mar 2014

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Weekendā izvilku saulītē savu moci. Ieliku āķi, ielēju bendzīnu un mēģināju startēt. Bija diezgan jāpagriež līdz pirmajam rūcienam. Un tad sākās vēl neredzēta uzvedība. Mocis strādā praktiski tukšgaitā un pie gāzes uzdošanas mirst nost. Pie pielaišanas šauj, pat ar liesmām, tad kad pielec, tad strādā nevienmērīgi (šaujot), nedaudz dūmojot un smird pēc nepareizi sadegušas degvielas. Kad es viņu biju uzsildījis, tad arī daudz nekas nemainījās. Apgriezienus cēla itkā normāli, bet strādāja diezgan nevienmērīgi līdz vienu brīdi noslāpa un vairs nebija pielaižams. Pēc tam es viņu baigi ilgi šķilt vairs nemēģināju, jo ir skaidrs, ka tā nevajadzētu būt. Noņēmu, karbuli ar domu tīrīt, tas varētu līdzēt vai nē? Sveces pagājušo gad mainīju un ar viņām nobraukts max 300km. Sveces bija slapjas un melnas. Varbūt kādam ir padoms vai ideja, par to kas aparātam kaiš?
Mocis Honda CB500 1997. gads

Offline

Leto
31. Mar 2014, 21:48#21955

Kopš: 04. Apr 2013

Ziņojumi: 152

Braucu ar: tabureti pa istabu

Kā zināt vai TA neizbrāķēs priekšējo lukturi mocim no UK (Suzuki gsxr6`04). Paldies jau iepriekš!

Offline

Naits
31. Mar 2014, 21:50#21956

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


31 Mar 2014, 21:48:59 Leto rakstīja:
Kā zināt vai TA neizbrāķēs priekšējo lukturi mocim no UK (Suzuki gsxr6`04). Paldies jau iepriekš!

Piebrauc pie sienas un paskaties uz kuru pusi laužas stars, ja pa kreisi, tad nelaidīs, ja pa labi vai taisns tad viss būs ok.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Gantais
31. Mar 2014, 21:55#21957

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


31 Mar 2014, 21:35:45 kaukacmurgs rakstīja:
Weekendā izvilku saulītē savu moci. Ieliku āķi, ielēju bendzīnu un mēģināju startēt. Bija diezgan jāpagriež līdz pirmajam rūcienam. Un tad sākās vēl neredzēta uzvedība. Mocis strādā praktiski tukšgaitā un pie gāzes uzdošanas mirst nost. Pie pielaišanas šauj, pat ar liesmām, tad kad pielec, tad strādā nevienmērīgi (šaujot), nedaudz dūmojot un smird pēc nepareizi sadegušas degvielas. Kad es viņu biju uzsildījis, tad arī daudz nekas nemainījās. Apgriezienus cēla itkā normāli, bet strādāja diezgan nevienmērīgi līdz vienu brīdi noslāpa un vairs nebija pielaižams. Pēc tam es viņu baigi ilgi šķilt vairs nemēģināju, jo ir skaidrs, ka tā nevajadzētu būt. Noņēmu, karbuli ar domu tīrīt, tas varētu līdzēt vai nē? Sveces pagājušo gad mainīju un ar viņām nobraukts max 300km. Sveces bija slapjas un melnas. Varbūt kādam ir padoms vai ideja, par to kas aparātam kaiš?
Mocis Honda CB500 1997. gads



Man domāt, ka netur pludiņkameru adatas un benzo tiek ar spaiņiem liets katlos. Melnas, slapjas sveces ir rādītājs, ka viņas slīkst

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

kaukacmurgs
31. Mar 2014, 21:58#21958

Kopš: 31. Mar 2014

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Man domāt, ka netur pludiņkameru adatas un benzo tiek ar spaiņiem liets katlos. Melnas, slapjas sveces ir rādītājs, ka viņas slīkst


Tad vajadzētu karbuli jaukt un taisīt?

Offline

Barada
31. Mar 2014, 22:05#21959

Kopš: 02. Sep 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 1357

Braucu ar: XL1000V, W163


31 Mar 2014, 21:58:49 kaukacmurgs rakstīja:
Man domāt, ka netur pludiņkameru adatas un benzo tiek ar spaiņiem liets katlos. Melnas, slapjas sveces ir rādītājs, ka viņas slīkst


Tad vajadzētu karbuli jaukt un taisīt?

Citreiz pietiek apgriezt otrādi un pakratīt. Adatas/a nostājas vietā un viss.

-----------------
Piedāvājumā Moto/Auto RockOil smērvielas.

Offline

kaukacmurgs
31. Mar 2014, 22:10#21960

Kopš: 31. Mar 2014

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


31 Mar 2014, 22:05:17 Barada rakstīja:

31 Mar 2014, 21:58:49 kaukacmurgs rakstīja:
Man domāt, ka netur pludiņkameru adatas un benzo tiek ar spaiņiem liets katlos. Melnas, slapjas sveces ir rādītājs, ka viņas slīkst


Tad vajadzētu karbuli jaukt un taisīt?


Citreiz pietiek apgriezt otrādi un pakratīt. Adatas/a nostājas vietā un viss.

Tas ir makgaivera risinājums uz ceļa vai uzticams remonts, lai turpmāk tas neatkārtotos? Jo karbulim kkas iepriekš arī nebija ok. Ja ilgāku laiku tur virs 105-110km/h, tad viņš rijās ciet un noslāpst. Kamēr nelaid pāri 100kmh tikmēr viss strādā.

Offline