Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
grosha
30. Mar 2014, 21:14#21921

Kopš: 26. Apr 2008

Ziņojumi: 2058

Braucu ar:


30 Mar 2014, 20:00:33 mexa rakstīja:

30 Mar 2014, 11:50:16 MIGs rakstīja:

30 Mar 2014, 10:12:15 Morteins rakstīja:
Labrīt. Ir radies jautājums. Ja uz izpūtējabunduļiem uzlikšu karbona imitācijas plēvi, vai tā nenokusīs? Pašam liekas ka viņai būs kirdik.Moš hidroprint? Vai tie ir nereāli murgi?


Parastā krāsa nodegs, parastās līmplēves nodegs.
Ir termo izturīgas līmplēves. Sīku un smalki nezinu, bet džeki ir ploterējuši uzlīmes uz izpūtējiem un tās nesakūst.

Tāpat ir karstumizturīgās krāsas.
Nu VVZ var jau būt, ka grioša var hidroprintu uztaisīt arī ar ka'du no karstumizturīgajām krāsam.

Bet tāpat manuprāt ir tā, ka baudāmsiznākums ir tikpat kā neiespējams. Jo īpašiu visi šite karbona pakaļdarinājumi.

hidroprint ir platmasa rupji runājot, tipa polimērs kā čoms teica. nav jēdzīgāk karbona trubu nopirkt?

Tavs čoms, rupji runājot, lej No tās plēves pāri paliek tikai krāsa, plēve izkūst/izšķīst.

Offline

bro
30. Mar 2014, 21:55#21922

Kopš: 15. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 36

Braucu ar: to kas kustaas


30 Mar 2014, 19:00:09 Fergusons rakstīja:

30 Mar 2014, 18:54:40 Negantelis rakstīja:

30 Mar 2014, 16:47:57 bro rakstīja:
hallo kompadres, varbuut kaads var ieteikt laadziigu kantori/kundzinju kursh saremontees tekoshu radiatoru, ar uzsvaru uz kvalitaati :>



Uz Deglava ielas. Pārbrauksi tiltu,pirmo krustojumu un uzreiz pa labi sētā iekšā. Sataisīs tā ka nezinot nepateiksi ka nav jauns.Nitram laikam saucās.

Ja vel aktuali,tad varu uz PM aizmest nummuru. Tikai liekas,ka lokacijas vieta ir mainita uz Lubanas ielu.


paldies kungi, kantoris samekleets, riitdien vedu laapiit :>

Offline

rinalds2m
30. Mar 2014, 22:09#21923

Kopš: 21. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 281

Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450

Sveiki!
Šodien izjutu vajadzību pēc ventilatora priekš ktm exc.
Cik saprotu viens no variantiem ir uzlikt no datora.
Vai ir kaut kur iegādājami arī līdzīgi ūdensizturīgi (neskaitot ktm oriģinālo powerparts kitu)?

Offline

Negantelis
30. Mar 2014, 22:12#21924

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


30 Mar 2014, 22:09:32 rinalds2m rakstīja:
Sveiki!
Šodien izjutu vajadzību pēc ventilatora priekš ktm exc.
Cik saprotu viens no variantiem ir uzlikt no datora.
Vai ir kaut kur iegādājami arī līdzīgi ūdensizturīgi (neskaitot ktm oriģinālo powerparts kitu)?



Vecīt pilns ebajs ar tādiem.

Ebajs

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Morteins
31. Mar 2014, 03:21#21925

Kopš: 17. Jan 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 114

Braucu ar: Aprilia SL 1000 Falco


30 Mar 2014, 20:00:33 mexa rakstīja:

30 Mar 2014, 11:50:16 MIGs rakstīja:

30 Mar 2014, 10:12:15 Morteins rakstīja:
Labrīt. Ir radies jautājums. Ja uz izpūtējabunduļiem uzlikšu karbona imitācijas plēvi, vai tā nenokusīs? Pašam liekas ka viņai būs kirdik.Moš hidroprint? Vai tie ir nereāli murgi?


Parastā krāsa nodegs, parastās līmplēves nodegs.
Ir termo izturīgas līmplēves. Sīku un smalki nezinu, bet džeki ir ploterējuši uzlīmes uz izpūtējiem un tās nesakūst.

Tāpat ir karstumizturīgās krāsas.
Nu VVZ var jau būt, ka grioša var hidroprintu uztaisīt arī ar ka'du no karstumizturīgajām krāsam.

Bet tāpat manuprāt ir tā, ka baudāmsiznākums ir tikpat kā neiespējams. Jo īpašiu visi šite karbona pakaļdarinājumi.

hidroprint ir platmasa rupji runājot, tipa polimērs kā čoms teica. nav jēdzīgāk karbona trubu nopirkt?


Paldies, viedajiem prātiem par padomiem, nāksies nokrāsot un miers. Karbona trubas šogad nevaru pavilkt, tāpat jau pieaugušie (sieva, sievasmāte) raud ka viss piķis aizejot mocim

-----------------
fur alle Insekten

Offline

McX
31. Mar 2014, 08:21#21926

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 469

Braucu ar:

cbr600rr08 peec priekshejo bremzhu kluchu mainjas blokjeejaas bremzes. Peec kluchu nomainjas, papildus atgaisoju sisteemu, saleeju elju kaa pienaakas, pirmos kilomterus bremzes straadaaja kaa jaabuut, bet atstajot mo uz laiku un braucot atkal, bremzhu ruchka cieta un blokjejas bremzes. izlejot lejaa nedaudz shkjidrumu pa atgaisoshanas caurumiem viss atkal labi, bet peec neilga laika atkartojas blokjeshanaas... Ko dariit?

Offline

grosha
31. Mar 2014, 08:52#21927

Kopš: 26. Apr 2008

Ziņojumi: 2058

Braucu ar:

iztīri suportus,pie reizes nomaini manžetes, putekļu gumijas

Offline

mexa
31. Mar 2014, 08:56#21928

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


30 Mar 2014, 21:14:55 grosha rakstīja:

Tavs čoms, rupji runājot, lej No tās plēves pāri paliek tikai krāsa, plēve izkūst/izšķīst.

toch zini? kāds tad ir krāsai sastāvs-kas viņa reāli paliek jebšu uz kā bāzēta

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Janis_L
31. Mar 2014, 09:34#21929

Kopš: 02. May 2011

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 316

Braucu ar: Husky SM610, Corrado 1.8T, Audi Q


28 Mar 2014, 14:15:20 Janis_L rakstīja:
Kā Hondai CBR F4 pārbauda/ieregulē droseles stāvokļa devēju?
Yamahai ir atvienojot TPS, tahometrs nostājas uz 5tk/rpm, ja viņš ir pareizā stāvoklī...

Manuālī, kas ir man neatadu.


Offline

MIGs
31. Mar 2014, 09:54#21930

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


31 Mar 2014, 08:21:38 McX rakstīja:
cbr600rr08 peec priekshejo bremzhu kluchu mainjas blokjeejaas bremzes. Peec kluchu nomainjas, papildus atgaisoju sisteemu, saleeju elju kaa pienaakas, pirmos kilomterus bremzes straadaaja kaa jaabuut, bet atstajot mo uz laiku un braucot atkal, bremzhu ruchka cieta un blokjejas bremzes. izlejot lejaa nedaudz shkjidrumu pa atgaisoshanas caurumiem viss atkal labi, bet peec neilga laika atkartojas blokjeshanaas... Ko dariit?

Neesi uzlicis neorģinālos hēbeļus ?!

-----------------

Offline

maris77
31. Mar 2014, 10:15#21931

Kopš: 27. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 111

Braucu ar: Kawasaki KX250F

Manuprat jamera pretestiba pasam devejam, protams atvienojot kabeli pirms tam. Un kustinot gazes ručku jamainās no x omiem lidz y omiem. Bet cik ir x un y nezināšu, jāgooglee.


31 Mar 2014, 09:34:55 Janis_L rakstīja:

28 Mar 2014, 14:15:20 Janis_L rakstīja:
Kā Hondai CBR F4 pārbauda/ieregulē droseles stāvokļa devēju?
Yamahai ir atvienojot TPS, tahometrs nostājas uz 5tk/rpm, ja viņš ir pareizā stāvoklī...

Manuālī, kas ir man neatadu.



Offline

kaarlis
31. Mar 2014, 10:20#21932

Kopš: 06. Aug 2011

Ziņojumi: 171

Braucu ar: Jawa akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca.


31 Mar 2014, 08:21:38 McX rakstīja:
cbr600rr08 peec priekshejo bremzhu kluchu mainjas blokjeejaas bremzes. Peec kluchu nomainjas, papildus atgaisoju sisteemu, saleeju elju kaa pienaakas, pirmos kilomterus bremzes straadaaja kaa jaabuut, bet atstajot mo uz laiku un braucot atkal, bremzhu ruchka cieta un blokjejas bremzes. izlejot lejaa nedaudz shkjidrumu pa atgaisoshanas caurumiem viss atkal labi, bet peec neilga laika atkartojas blokjeshanaas... Ko dariit?

Man domāt, vaina jāmeklē tajā, ka galvenā cilindra virzulis nenostrādā pilnu gājienu un neatnāk atpakaļ. Līdz ar to viņš darbojas kā pumpis vienā virzienā un noķīlē bremzes. Kā jau iepriekš minēts, tik pat labi arī nepareizs hēbelis var sataisīt šādas ziepes.

-----------------
Motodarbnīca "Lapsas", JAWA akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca Latvijā.

Offline

MartinsR
31. Mar 2014, 11:03#21933

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1250

Braucu ar: Honda TransAlp XL750


31 Mar 2014, 10:20:55 kaarlis rakstīja:

31 Mar 2014, 08:21:38 McX rakstīja:
cbr600rr08 peec priekshejo bremzhu kluchu mainjas blokjeejaas bremzes. Peec kluchu nomainjas, papildus atgaisoju sisteemu, saleeju elju kaa pienaakas, pirmos kilomterus bremzes straadaaja kaa jaabuut, bet atstajot mo uz laiku un braucot atkal, bremzhu ruchka cieta un blokjejas bremzes. izlejot lejaa nedaudz shkjidrumu pa atgaisoshanas caurumiem viss atkal labi, bet peec neilga laika atkartojas blokjeshanaas... Ko dariit?

Man domāt, vaina jāmeklē tajā, ka galvenā cilindra virzulis nenostrādā pilnu gājienu un neatnāk atpakaļ. Līdz ar to viņš darbojas kā pumpis vienā virzienā un noķīlē bremzes. Kā jau iepriekš minēts, tik pat labi arī nepareizs hēbelis var sataisīt šādas ziepes.

es sāktu ar to, ka notīrītu līdz spīdumam + ieeļļotu visus bremžu virzuļus, un tad skatītos kas tālāk.

-----------------
Riders on the storm

Offline

Zigmunds
31. Mar 2014, 11:09#21934

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


31 Mar 2014, 08:21:38 McX rakstīja:
cbr600rr08 peec priekshejo bremzhu kluchu mainjas blokjeejaas bremzes. Peec kluchu nomainjas, papildus atgaisoju sisteemu, saleeju elju kaa pienaakas, pirmos kilomterus bremzes straadaaja kaa jaabuut, bet atstajot mo uz laiku un braucot atkal, bremzhu ruchka cieta un blokjejas bremzes. izlejot lejaa nedaudz shkjidrumu pa atgaisoshanas caurumiem viss atkal labi, bet peec neilga laika atkartojas blokjeshanaas... Ko dariit?


noteikti tāpēc ka bremžu cilindrīši tika iespiesti brutāli atpakaļ. parasti es tos iztīru vismaz ar brake cleaner un ar zobu birsti.

labākajā variantā izjaukt suportu un iztīrīt to kārtīgi pie viena arī eļļa nomainīsies

Offline

McX
31. Mar 2014, 11:24#21935

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 469

Braucu ar:


31 Mar 2014, 09:54:08 MIGs rakstīja:

31 Mar 2014, 08:21:38 McX rakstīja:
cbr600rr08 peec priekshejo bremzhu kluchu mainjas blokjeejaas bremzes. Peec kluchu nomainjas, papildus atgaisoju sisteemu, saleeju elju kaa pienaakas, pirmos kilomterus bremzes straadaaja kaa jaabuut, bet atstajot mo uz laiku un braucot atkal, bremzhu ruchka cieta un blokjejas bremzes. izlejot lejaa nedaudz shkjidrumu pa atgaisoshanas caurumiem viss atkal labi, bet peec neilga laika atkartojas blokjeshanaas... Ko dariit?

Neesi uzlicis neorģinālos hēbeļus ?!


Jaa paraleeli arii uzliku neorgjinalos heebeljus...

Offline

Niere
31. Mar 2014, 11:28#21936

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

īsti nevar saprast no apraksta, bremžu eļļa tika nomainīta pilnībā vai izmantota vecā i piepildināta.
ja sistēmā vecā, tad vēl viens pasākums var būt uzkrātā ūdens vārīšanās eļļā, kas izpleš sistēmu.
tas tā....rezerves opcija, kur skatīties.
vispār ar šitādu pigoru galēji uzmanīgi. ir lasīti gadījumi, kad bremžu bloķēšanās dēļ, nolauž kaklu.

Offline

McX
31. Mar 2014, 11:36#21937

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 469

Braucu ar:

nu jaa vakar noliku uz mutes deelj taa. labi ka nebija dikti aatri... elju pieleeju klaat un izpumpeeju cauri. pilniibaa nenomainiju nee, bet pirms tam ar vecajiem kluchiem jau viss straadaaja labi. meegjinashu tad iztiiriit kaartiigi un redzees bvai atrisinasies saape.

[ Šo ziņu laboja McX, 31 Mar 2014, 11:39:14 ]

Offline

MIGs
31. Mar 2014, 11:49#21938

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Uzliec atpakaļ orģinālo hēbeli. Paskaties kas notiek. Bija džeks kas taisni Aprīlim čakarējās ar neorģinālo hēbeli - vīlēja un slīpēja tur kautko. Ideja bija tāda, ka neorģinālais hēbelis pilnībā neatlaiž atpakaļ un tā rezultātā sanāk, ka sapumpē līdz sprūst nost.

Otra lieta, ka sprūst bremžu cilindrīši. Es teiktu, lai sāc ar pirmo, bet cilindrīšu tīrīšana arī par sliktu nenāks.

Niere - Tev jau nu vajadzētu zināt, ka dēļ vārīšanaš bremzes neķīlē !

-----------------

Offline

Niere
31. Mar 2014, 11:59#21939

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

MIGs,
ou, sorrez, ūdens var radīt koroziju, kas savukārt var izraisīt attiecīgās parādības. nepadomāju un muļķi nolaidu. dzelži lai paliek Tavā ziņā.

Offline

MIGs
31. Mar 2014, 12:24#21940

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Nu būsim godīgi, tur jābūt īpašam mulāpam lai brauktu ar tādu suslu, kad viss sāk rūsēt(oksidēties) no iekšpuses dēļ ūdens koncentrācijas.
Parasti tomēr pat N gadiem nemainīta bremžu eļļa NAV tādā stāvoklī.
Oksidējies alumīnija korpuss kas spiež manžetes un ķīlē cilindrīti gan ir bieža parādība nekoptām bremzēm.

-----------------

Offline