Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Archy96
28. Mar 2014, 23:01#21881

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


28 Mar 2014, 22:54:16 Niere rakstīja:
http://www.statoil-ellas.lv/raksti/ellas-limenis-kontaminacija


Par paaugstinātu eļļas līmeni - stunteri speciāli lej litru pa virsu, lai motors braucot svecē neaiziet "pa sauso", vēl ne reizi nav dzirdēts gadījums, kad tas būtu ko ļaunu motoram nodarījis, pat vairāku sezonu garumā, nu tas tā - no praktiskās pieredzes.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 28 Mar 2014, 23:02:28 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
28. Mar 2014, 23:09#21882

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Archy,
stunt moto ir viens no 1000. rullē vienā vai otrā ratā lielāko daļu procesa, turklāt praktiski uz vietas. nekad ilgāk par 1/2h vienā ņēmienā.
nekā nav iespējams salīdzināt stunt ar ielas rullēšanu.
pamēģini ieliet eļļu līdz kloķenei ielas mocim, nekas labs nesanāks.

Offline

Archy96
28. Mar 2014, 23:13#21883

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


28 Mar 2014, 23:09:23 Niere rakstīja:
Archy,
stunt moto ir viens no 1000. rullē vienā vai otrā ratā lielāko daļu procesa, turklāt praktiski uz vietas. nekad ilgāk par 1/2h vienā ņēmienā.
nekā nav iespējams salīdzināt stunt ar ielas rullēšanu.
pamēģini ieliet eļļu līdz kloķenei ielas mocim, nekas labs nesanāks.

Hmm, Tu man tagad saki, ka es nevaru darī to, ko pats daudzas reizes esmu darījis???? Kādreiz, kad braucu pa ielu ikdienā, diezgan daudz arī ratiņā, savam "ikdienas" mocim defaultā lēju puslitru stabili pa virsu un pat vairāk - vienmēr viss bija čotka, braucot no sniega līdz sniegam.

Nu tad kā - ticēsim teorētikiem spriedelējumiem, jeb savai praktiskajai pieredzei???

[ Šo ziņu laboja Archy96, 28 Mar 2014, 23:18:07 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
28. Mar 2014, 23:23#21884

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Archy,
moto motoru konstrukcija atšķiras. tas, ka Tev nav bijušas problēmas, neko neizsaka.
domā, ka es to visu no savas fantāzijas paķēru?
visu rakstu pamatā ir pietiekami pamatīga informācijas izpēte, tostarp lietotāju forumos.
padomā pats, kas notiek, ja kloķene ķer eļļas līmeni ilgstoši.
turklāt - tas, ka Tavs motors nenokāvās, nenozīmē, ka motoram diži patika Tavas performances.
motora nokaušanās ir galēji galējs pasākums.

Offline

tuchka
28. Mar 2014, 23:25#21885

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc


28 Mar 2014, 21:13:19 Piradzinjsh rakstīja:
Pamanīju, ka viens no 3 alternator 3P connect spraudņiem ir apmelnējis un apkusis ar plastmasu. Cik sapratu, tas vads iet uz starteri.
Ja nokniebs vadu un uzliks jaunu savienojumu būs ok?

kkas šitāds:



Protams

-----------------

Offline

Archy96
28. Mar 2014, 23:27#21886

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


28 Mar 2014, 23:23:12 Niere rakstīja:
Archy,
moto motoru konstrukcija atšķiras. tas, ka Tev nav bijušas problēmas, neko neizsaka.
domā, ka es to visu no savas fantāzijas paķēru?
visu rakstu pamatā ir pietiekami pamatīga informācijas izpēte, tostarp lietotāju forumos.
padomā pats, kas notiek, ja kloķene ķer eļļas līmeni ilgstoši.
turklāt - tas, ka Tavs motors nenokāvās, nenozīmē, ka motoram diži patika Tavas performances.
motora nokaušanās ir galēji galējs pasākums.

šeit pa lielam ir atkarīgs, CIK DAUDZ pa virsu uzliesi, puslitrs, litrs - nekā traģiska, drusku pa kartera ventilāciju var izšaut, tas arī viss, iegāzīsi 2 litrus, tad gan var gadīties specefekti

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
28. Mar 2014, 23:40#21887

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Archy,
kā zināms, ilgstoša ratā braukšana var nokaut motoru. ja uzliesi litru pa virsu katram mocim pēc kārtas, neiedziļinoties motora specifikā, esi drošs, ka tas būs ok?
kā zini, stunt motori tiek pārbūvēti, lai neiestājas eļļas bads.

Offline

Archy96
28. Mar 2014, 23:43#21888

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


28 Mar 2014, 23:40:01 Niere rakstīja:
Archy,
kā zināms, ilgstoša ratā braukšana var nokaut motoru. ja uzliesi litru pa virsu katram mocim pēc kārtas, neiedziļinoties motora specifikā, esi drošs, ka tas būs ok?
kā zini, stunt motori tiek pārbūvēti, lai neiestājas eļļas bads.


Ir, kurus pārbūvē, ir kurus nepārbūvē, pamatā pārbūvē tikai eļļas zaborņiku, katrā ziņā, pieredze pamatā ir uz 600 un 1000 baikiem, kā būtu, ja čoperim uzlietu pa virsu , nav zināms

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Piradzinjsh
28. Mar 2014, 23:46#21889

Kopš: 31. Aug 2011

Ziņojumi: 440

Braucu ar:


28 Mar 2014, 00:01:31 ziemis113 rakstīja:
Cik nopietni ir tad ja eļļas līmenis ir kādu puscentimetru virs max līmeņa?? Vajag noliet vai var atstāt?


kurā bridi te bija pieminets stunt?

Offline

vellabeerns
28. Mar 2014, 23:56#21890

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S

da nevajag burt drāmu! puscentimetrs virs līmeņa nav pat puslitrs, tā kā skāde tur nekāda nenotiks! pats ne reizi vien tā esmu darījis (precīzāk - tā ir sanācis ieliet to eļļu) un tas ir bijis dažādiem un dažādu kubatūru mopēdiem! neviens nav noklemmējis!
un jā - runa nav par stunt!

-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

Niere
29. Mar 2014, 00:00#21891

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Re: Sveiks atraksti lai var ar mierīgu vai nemierīgu sirdi iet gulēt

27-03-2014, 01:26:45 tipin6 rakstīja:
.....Jo tev tā eļļu lieta tuvāka...

mieru, veci, mieru. rīts gudrāks par vakaru.
ej gulēt un no rīta viss nokārtosies.

te fragments no Tipiņa satraukuma tajā vakarā.
nevarēju apsolīt, ka viss būs čikeniekā, taču tāds fīlings bija. nekļūdījos.
tātad, bez vajadzības trauksmi neceļu.
taču, ja kāds iemauc litru pa virsu mocī, tūlīt ieteiktu novērst tādu 'navarotu'.

Offline

Niere
29. Mar 2014, 00:02#21892

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Vellabērns,
bet ordnung-am taču jābūt!

Offline

Archy96
29. Mar 2014, 00:03#21893

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


29 Mar 2014, 00:00:57 Niere rakstīja:
ja kāds iemauc litru pa virsu mocī, tūlīt ieteiktu novērst tādu 'navarotu'.


........jeb arī ar steigu sākt mācīties braukt ratā

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

rex_saugerty
29. Mar 2014, 00:10#21894

Kopš: 11. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 655

Braucu ar: VFR vai Legacy


28 Mar 2014, 20:58:48 chirkainais rakstīja:
Moped ņe moi, bet mopēds ir jāsataisa.
Jautājums točna par mopēdiem, jebšu drauga keeway rolleri - dodiet kāda zinoša cilvēka kontaktus, kuram par elektroniku (signalizāiciju) un aizdedzi (nestartējas lāga) vaicāt. Zinu, ka kaut kur Bolderājā tiek bīdīts kaut kads rolleru ķūnētāju-pašdarbnieku pulciņš, aber kontaktu nava.
Pateišos par atbildēm pēc būtības.


Uzzvani pirmdien, man.darbā viens ir draugos ar bolderājas stiklgriezējiem

-----------------
patīk gudri dir*t

Offline

Niere
29. Mar 2014, 00:11#21895

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


28 Mar 2014, 23:56:14 vellabeerns rakstīja:
...neviens nav noklemmējis! ...

vienmēr brīnos, ka tautā aizgājis mīts - vienīgā eļļošanas vai neeļļošanas pazīme ir motora totāla bojāeja.
moto motoram ir daudzu simtu tūkstošu km resurss (vispārinu), bet to var notērēt arī 10x īsākā laika vai attāluma intervālā.
ķīlis praktiski nekad neiestājas eļļas dēļ. tur jābūt kaut kam vēl bez eļļas.
arī pārsniegts eļļas līmenis, ja vien nav dubultots, nenozīmē momentānu motora totālu defektu.
ei, veči, tak paši to zināt.

tas tā, par mītiem.

Offline

Archy96
29. Mar 2014, 00:17#21896

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


29 Mar 2014, 00:11:48 Niere rakstīja:

28 Mar 2014, 23:56:14 vellabeerns rakstīja:
...neviens nav noklemmējis! ...

vienmēr brīnos, ka tautā aizgājis mīts - vienīgā eļļošanas vai neeļļošanas pazīme ir motora totāla bojāeja.
moto motoram ir daudzu simtu tūkstošu km resurss (vispārinu), bet to var notērēt arī 10x īsākā laika vai attāluma intervālā.
ķīlis praktiski nekad neiestājas eļļas dēļ. tur jābūt kaut kam vēl bez eļļas.
arī pārsniegts eļļas līmenis, ja vien nav dubultots, nenozīmē momentānu motora totālu defektu.
ei, veči, tak paši to zināt.

tas tā, par mītiem.


Par mītiem mēs visu zinām, un neiet jau runa par to, kad tas mocis uzreiz noķīlēs, jeb kā savādāk sāks buksēt, es te vienkārši minu piemērus no tehnikas lietošanas šādos apstākļos ilgtermiņā, bija JR pirmais stunta mocis F3, ar kuru kādi 3 īpašnieki 4 gadu garumā to vien darīja, kā brauca ratā un visādi citādi izpildījās, gaidījām to brīdi, kad motors beidzot kapitulēs, tā arī nesagaidījām. Vadoties tīri pēc subjektīvajām izjūtām, arī nekādi traucējumi un citi negatīvi blakusefekti motoros nav tikuši novēroti. Protams, ražotājs nav paredzējis šādas izdarības, bet jautājums jau tika uzstādīts attiecīgi - vai nenotiks kas ļauns, ja būs drusku virs līmeņa, uz ko ar diezgan lielu pārliecību var pateikt - nē, nebūs (runa neiet par 2L +)

P.S Jā, totāla bojāeja, tā jau faktiski ir galējā stādija, kuras iemesli var būt dažādi.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 29 Mar 2014, 00:19:26 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

vellabeerns
29. Mar 2014, 00:19#21897

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S


29 Mar 2014, 00:11:48 Niere rakstīja:

28 Mar 2014, 23:56:14 vellabeerns rakstīja:
...neviens nav noklemmējis! ...

vienmēr brīnos, ka tautā aizgājis mīts - vienīgā eļļošanas vai neeļļošanas pazīme ir motora totāla bojāeja.
moto motoram ir daudzu simtu tūkstošu km resurss (vispārinu), bet to var notērēt arī 10x īsākā laika vai attāluma intervālā.
ķīlis praktiski nekad neiestājas eļļas dēļ. tur jābūt kaut kam vēl bez eļļas.
arī pārsniegts eļļas līmenis, ja vien nav dubultots, nenozīmē momentānu motora totālu defektu.
ei, veči, tak paši to zināt.

tas tā, par mītiem.

...nepiesienies vārdiem! tas par to noklemmēšanu nebij jāsaprot tiešā nozīmē!
ja gribi piesieties vārdiem, tad pārlasi sākotnējo jautājumu - PUSCENTIMETRS!!! tas nav ne puslitrs, ne litrs, ne dubults līmenis...tas ir tikai PUSCENTIMETRS!!! kāda tad konkrēti skāde var notikt no PUSCENTIMETRU augstāka eļļas līmeņa karterī?
un ko dara tie, kas te alpos pa serpentīniem mauc augšā - lejā? ja tev X km jāmauc X grādu slīpumā augšā kalnā, motoram slodzīte lielāka, eļļa satek vienā kaktā...tad jau no kalna lejā pēc tam tik noripināties vairs var, ja!?

-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

Niere
29. Mar 2014, 00:23#21898

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

ok, 1/2 centimetrs, protams, neko nenozīmē.

Offline

vellabeerns
29. Mar 2014, 00:42#21899

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S


29 Mar 2014, 00:23:28 Niere rakstīja:
ok, 1/2 centimetrs, protams, neko nenozīmē.

nu re, un tādu atbildi cilvis, drošvien, arī gaidija!

-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

Niere
29. Mar 2014, 00:52#21900

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

jā, aizlasījos citu komentus, kur jau runa par 'litru' utt.

Offline