Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Archy96 | 28. Mar 2014, 23:01 | #21881 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
28 Mar 2014, 22:54:16 Niere rakstīja:
http://www.statoil-ellas.lv/raksti/ellas-limenis-kontaminacija
Par paaugstinātu eļļas līmeni - stunteri speciāli lej litru pa virsu, lai motors braucot svecē neaiziet "pa sauso", vēl ne reizi nav dzirdēts gadījums, kad tas būtu ko ļaunu motoram nodarījis, pat vairāku sezonu garumā, nu tas tā - no praktiskās pieredzes.[ Šo ziņu laboja Archy96, 28 Mar 2014, 23:02:28 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Niere | 28. Mar 2014, 23:09 | #21882 |
| Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Archy,
stunt moto ir viens no 1000. rullē vienā vai otrā ratā lielāko daļu procesa, turklāt praktiski uz vietas. nekad ilgāk par 1/2h vienā ņēmienā.
nekā nav iespējams salīdzināt stunt ar ielas rullēšanu.
pamēģini ieliet eļļu līdz kloķenei ielas mocim, nekas labs nesanāks. | Offline | | |
Archy96 | 28. Mar 2014, 23:13 | #21883 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
28 Mar 2014, 23:09:23 Niere rakstīja:
Archy,
stunt moto ir viens no 1000. rullē vienā vai otrā ratā lielāko daļu procesa, turklāt praktiski uz vietas. nekad ilgāk par 1/2h vienā ņēmienā.
nekā nav iespējams salīdzināt stunt ar ielas rullēšanu.
pamēģini ieliet eļļu līdz kloķenei ielas mocim, nekas labs nesanāks.
Hmm, Tu man tagad saki, ka es nevaru darī to, ko pats daudzas reizes esmu darījis???? Kādreiz, kad braucu pa ielu ikdienā, diezgan daudz arī ratiņā, savam "ikdienas" mocim defaultā lēju puslitru stabili pa virsu un pat vairāk - vienmēr viss bija čotka, braucot no sniega līdz sniegam.
Nu tad kā - ticēsim teorētikiem spriedelējumiem, jeb savai praktiskajai pieredzei??? [ Šo ziņu laboja Archy96, 28 Mar 2014, 23:18:07 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
|
Niere | 28. Mar 2014, 23:23 | #21884 |
| Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Archy,
moto motoru konstrukcija atšķiras. tas, ka Tev nav bijušas problēmas, neko neizsaka.
domā, ka es to visu no savas fantāzijas paķēru?
visu rakstu pamatā ir pietiekami pamatīga informācijas izpēte, tostarp lietotāju forumos.
padomā pats, kas notiek, ja kloķene ķer eļļas līmeni ilgstoši.
turklāt - tas, ka Tavs motors nenokāvās, nenozīmē, ka motoram diži patika Tavas performances.
motora nokaušanās ir galēji galējs pasākums. | Offline | | |
tuchka | 28. Mar 2014, 23:25 | #21885 |
| Kopš: 08. May 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 926
Braucu ar: visu kas rūc un nerūc
|
28 Mar 2014, 21:13:19 Piradzinjsh rakstīja:
Pamanīju, ka viens no 3 alternator 3P connect spraudņiem ir apmelnējis un apkusis ar plastmasu. Cik sapratu, tas vads iet uz starteri.
Ja nokniebs vadu un uzliks jaunu savienojumu būs ok?
kkas šitāds:
Protams
-----------------
| Offline | | |
Archy96 | 28. Mar 2014, 23:27 | #21886 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
28 Mar 2014, 23:23:12 Niere rakstīja:
Archy,
moto motoru konstrukcija atšķiras. tas, ka Tev nav bijušas problēmas, neko neizsaka.
domā, ka es to visu no savas fantāzijas paķēru?
visu rakstu pamatā ir pietiekami pamatīga informācijas izpēte, tostarp lietotāju forumos.
padomā pats, kas notiek, ja kloķene ķer eļļas līmeni ilgstoši.
turklāt - tas, ka Tavs motors nenokāvās, nenozīmē, ka motoram diži patika Tavas performances.
motora nokaušanās ir galēji galējs pasākums.
šeit pa lielam ir atkarīgs, CIK DAUDZ pa virsu uzliesi, puslitrs, litrs - nekā traģiska, drusku pa kartera ventilāciju var izšaut, tas arī viss, iegāzīsi 2 litrus, tad gan var gadīties specefekti
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Niere | 28. Mar 2014, 23:40 | #21887 |
| Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Archy,
kā zināms, ilgstoša ratā braukšana var nokaut motoru. ja uzliesi litru pa virsu katram mocim pēc kārtas, neiedziļinoties motora specifikā, esi drošs, ka tas būs ok?
kā zini, stunt motori tiek pārbūvēti, lai neiestājas eļļas bads. | Offline | | |
Archy96 | 28. Mar 2014, 23:43 | #21888 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
28 Mar 2014, 23:40:01 Niere rakstīja:
Archy,
kā zināms, ilgstoša ratā braukšana var nokaut motoru. ja uzliesi litru pa virsu katram mocim pēc kārtas, neiedziļinoties motora specifikā, esi drošs, ka tas būs ok?
kā zini, stunt motori tiek pārbūvēti, lai neiestājas eļļas bads.
Ir, kurus pārbūvē, ir kurus nepārbūvē, pamatā pārbūvē tikai eļļas zaborņiku, katrā ziņā, pieredze pamatā ir uz 600 un 1000 baikiem, kā būtu, ja čoperim uzlietu pa virsu , nav zināms
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Piradzinjsh | 28. Mar 2014, 23:46 | #21889 |
| Kopš: 31. Aug 2011
Ziņojumi: 440
Braucu ar:
|
28 Mar 2014, 00:01:31 ziemis113 rakstīja:
Cik nopietni ir tad ja eļļas līmenis ir kādu puscentimetru virs max līmeņa?? Vajag noliet vai var atstāt?
kurā bridi te bija pieminets stunt? | Offline | | |
vellabeerns | 28. Mar 2014, 23:56 | #21890 |
| Kopš: 15. Mar 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1772
Braucu ar: R1100S
| da nevajag burt drāmu! puscentimetrs virs līmeņa nav pat puslitrs, tā kā skāde tur nekāda nenotiks! pats ne reizi vien tā esmu darījis (precīzāk - tā ir sanācis ieliet to eļļu) un tas ir bijis dažādiem un dažādu kubatūru mopēdiem! neviens nav noklemmējis!
un jā - runa nav par stunt!
----------------- Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis! | Offline | | |
Niere | 29. Mar 2014, 00:00 | #21891 |
| Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Re: Sveiks atraksti lai var ar mierīgu vai nemierīgu sirdi iet gulēt
27-03-2014, 01:26:45 tipin6 rakstīja:
.....Jo tev tā eļļu lieta tuvāka...
mieru, veci, mieru. rīts gudrāks par vakaru.
ej gulēt un no rīta viss nokārtosies.
te fragments no Tipiņa satraukuma tajā vakarā.
nevarēju apsolīt, ka viss būs čikeniekā, taču tāds fīlings bija. nekļūdījos.
tātad, bez vajadzības trauksmi neceļu.
taču, ja kāds iemauc litru pa virsu mocī, tūlīt ieteiktu novērst tādu 'navarotu'. | Offline | | |
Niere | 29. Mar 2014, 00:02 | #21892 |
| Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Vellabērns,
bet ordnung-am taču jābūt! | Offline | | |
Archy96 | 29. Mar 2014, 00:03 | #21893 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
29 Mar 2014, 00:00:57 Niere rakstīja:
ja kāds iemauc litru pa virsu mocī, tūlīt ieteiktu novērst tādu 'navarotu'.
........jeb arī ar steigu sākt mācīties braukt ratā
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
rex_saugerty | 29. Mar 2014, 00:10 | #21894 |
| Kopš: 11. Apr 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 655
Braucu ar: VFR vai Legacy
|
28 Mar 2014, 20:58:48 chirkainais rakstīja:
Moped ņe moi, bet mopēds ir jāsataisa.
Jautājums točna par mopēdiem, jebšu drauga keeway rolleri - dodiet kāda zinoša cilvēka kontaktus, kuram par elektroniku (signalizāiciju) un aizdedzi (nestartējas lāga) vaicāt. Zinu, ka kaut kur Bolderājā tiek bīdīts kaut kads rolleru ķūnētāju-pašdarbnieku pulciņš, aber kontaktu nava.
Pateišos par atbildēm pēc būtības.
Uzzvani pirmdien, man.darbā viens ir draugos ar bolderājas stiklgriezējiem
----------------- patīk gudri dir*t | Offline | | |
Niere | 29. Mar 2014, 00:11 | #21895 |
| Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
28 Mar 2014, 23:56:14 vellabeerns rakstīja:
...neviens nav noklemmējis! ...
vienmēr brīnos, ka tautā aizgājis mīts - vienīgā eļļošanas vai neeļļošanas pazīme ir motora totāla bojāeja.
moto motoram ir daudzu simtu tūkstošu km resurss (vispārinu), bet to var notērēt arī 10x īsākā laika vai attāluma intervālā.
ķīlis praktiski nekad neiestājas eļļas dēļ. tur jābūt kaut kam vēl bez eļļas.
arī pārsniegts eļļas līmenis, ja vien nav dubultots, nenozīmē momentānu motora totālu defektu.
ei, veči, tak paši to zināt.
tas tā, par mītiem. | Offline | | |
Archy96 | 29. Mar 2014, 00:17 | #21896 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
29 Mar 2014, 00:11:48 Niere rakstīja:
28 Mar 2014, 23:56:14 vellabeerns rakstīja:
...neviens nav noklemmējis! ...
vienmēr brīnos, ka tautā aizgājis mīts - vienīgā eļļošanas vai neeļļošanas pazīme ir motora totāla bojāeja.
moto motoram ir daudzu simtu tūkstošu km resurss (vispārinu), bet to var notērēt arī 10x īsākā laika vai attāluma intervālā.
ķīlis praktiski nekad neiestājas eļļas dēļ. tur jābūt kaut kam vēl bez eļļas.
arī pārsniegts eļļas līmenis, ja vien nav dubultots, nenozīmē momentānu motora totālu defektu.
ei, veči, tak paši to zināt.
tas tā, par mītiem.
Par mītiem mēs visu zinām, un neiet jau runa par to, kad tas mocis uzreiz noķīlēs, jeb kā savādāk sāks buksēt, es te vienkārši minu piemērus no tehnikas lietošanas šādos apstākļos ilgtermiņā, bija JR pirmais stunta mocis F3, ar kuru kādi 3 īpašnieki 4 gadu garumā to vien darīja, kā brauca ratā un visādi citādi izpildījās, gaidījām to brīdi, kad motors beidzot kapitulēs, tā arī nesagaidījām. Vadoties tīri pēc subjektīvajām izjūtām, arī nekādi traucējumi un citi negatīvi blakusefekti motoros nav tikuši novēroti. Protams, ražotājs nav paredzējis šādas izdarības, bet jautājums jau tika uzstādīts attiecīgi - vai nenotiks kas ļauns, ja būs drusku virs līmeņa, uz ko ar diezgan lielu pārliecību var pateikt - nē, nebūs (runa neiet par 2L +)
P.S Jā, totāla bojāeja, tā jau faktiski ir galējā stādija, kuras iemesli var būt dažādi.[ Šo ziņu laboja Archy96, 29 Mar 2014, 00:19:26 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
vellabeerns | 29. Mar 2014, 00:19 | #21897 |
| Kopš: 15. Mar 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1772
Braucu ar: R1100S
|
29 Mar 2014, 00:11:48 Niere rakstīja:
28 Mar 2014, 23:56:14 vellabeerns rakstīja:
...neviens nav noklemmējis! ...
vienmēr brīnos, ka tautā aizgājis mīts - vienīgā eļļošanas vai neeļļošanas pazīme ir motora totāla bojāeja.
moto motoram ir daudzu simtu tūkstošu km resurss (vispārinu), bet to var notērēt arī 10x īsākā laika vai attāluma intervālā.
ķīlis praktiski nekad neiestājas eļļas dēļ. tur jābūt kaut kam vēl bez eļļas.
arī pārsniegts eļļas līmenis, ja vien nav dubultots, nenozīmē momentānu motora totālu defektu.
ei, veči, tak paši to zināt.
tas tā, par mītiem.
...nepiesienies vārdiem! tas par to noklemmēšanu nebij jāsaprot tiešā nozīmē!
ja gribi piesieties vārdiem, tad pārlasi sākotnējo jautājumu - PUSCENTIMETRS!!! tas nav ne puslitrs, ne litrs, ne dubults līmenis...tas ir tikai PUSCENTIMETRS!!! kāda tad konkrēti skāde var notikt no PUSCENTIMETRU augstāka eļļas līmeņa karterī?
un ko dara tie, kas te alpos pa serpentīniem mauc augšā - lejā? ja tev X km jāmauc X grādu slīpumā augšā kalnā, motoram slodzīte lielāka, eļļa satek vienā kaktā...tad jau no kalna lejā pēc tam tik noripināties vairs var, ja!?
----------------- Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis! | Offline | | |
Niere | 29. Mar 2014, 00:23 | #21898 |
| Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ok, 1/2 centimetrs, protams, neko nenozīmē. | Offline | | |
vellabeerns | 29. Mar 2014, 00:42 | #21899 |
| Kopš: 15. Mar 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1772
Braucu ar: R1100S
|
29 Mar 2014, 00:23:28 Niere rakstīja:
ok, 1/2 centimetrs, protams, neko nenozīmē.
nu re, un tādu atbildi cilvis, drošvien, arī gaidija!
----------------- Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis! | Offline | | |
Niere | 29. Mar 2014, 00:52 | #21900 |
| Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| jā, aizlasījos citu komentus, kur jau runa par 'litru' utt. | Offline | | |
|
|