Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
TB
04. Mar 2014, 17:12#2174

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Ja izdosies sagadat tad dabushu moto ellu testus. Pagaidam gaidu atbildes.

Offline

Niere
04. Mar 2014, 17:23#2175

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

tā nodomāju..
cik labi nebūt darba ņēmējam. varu runāt visu, ko domāju.
zinu kā notiek zombēšana uzņēmumos, lai tirdzniecības ļautis uzskatītu 'savu' produktu par pašu, pašu...

Offline

DOPING
04. Mar 2014, 19:59#2176

Kopš: 09. Jun 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1328

Braucu ar: Kawasaki

Spečuki rīt braucu pakaļ eļļai ar filtru,
bet vēl neesmu ticis skaidrībā kādas firmas man labāk derētu... (doma bija paņemt to, kuru Kawasaki centrā ieteikts) Bet gribētu arī Jūsu konsultāciju!

Pacients Kawasaki zx636r 2005.g.

Lietošu gan raustot ratā, gan braukājot trasē.

Pagājušogad bija





Bet pamanīju, ka sāka slīdēt sajūgs pēc ilgākas mocīšanas. Arī iepriekšējajam moto Yamaha r6 2002g. pēc šīs eļļas nobeidzās sajūgs (slīdēja pie lielas slodzes). Toreiz to nesaistīju ar eļļu un tāpēc arī kawasakam nopirku to pašu. Vairs negribu kāpt uz tā paša grābekļa.

Doma nomainīt eļļu, paspīdzināt moci - ja sajūgs turpina slīdēt tad mainu sajūgu.
ja sajūgs vairs neslīd, tad desoju tālāk laimīgs.

Trases braucēji un stunta cienītāji dalieties pieredzē, kādas eļļas rekomendējiet?

[ Šo ziņu laboja DOPING, 04 Mar 2014, 20:00:25 ]

Offline

TB
04. Mar 2014, 20:18#2177

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Atļaušos pārcitēt Nieres atbildi uz manu epastu un jautājumu par Addinol eļļām izejoši no theniskajiem parametriem, kas šīm eļļam piemīt

Niere rakstīja:
...Taču domāju, ka Addinol ievēro ētiku un produkti darbojas arī lielā slodzē.

Kā jau zini, no datu lapas moto eļļām nav iespējams nolasīt visas eļļas īpašības.

Lai vai kā, vari droši savu produktu piedāvāt kā pietiekami augstvērtīgu.


Kungi!

sūdu nepiedāvājam

[ Šo ziņu laboja TB, 04 Mar 2014, 20:19:45 ]

Offline

aivarsz
04. Mar 2014, 23:53#2178

Kopš: 26. Feb 2012

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


04 Mar 2014, 10:33:44 Niere rakstīja:

03 Mar 2014, 22:43:01 aivarsz rakstīja:
[...]Jo moto un auto segmentam paredzētās eļļas radikāli atšķiras praktiski visos vitālos parametros.

Tu tā lej par neko, ka mans var apvainoties. Tādēļ:
Garais raksts. Bļin. Nieronkul, tagad uzvilkos. Pa punktiem, diskusijās neielaidīšos, šajā forumā k-ko ierakstu reizi mēnesī, kad redzu, ka cilvēki mēģina sastrādāt muļķības aiz savas nezināšanas vai tīšas maldināšanas. Nākamais mans ieraksts varētu sekot atkal pēc lielāka laika, kad jutīšu, ka jāiejaucas, lai kādam palīdzētu domāt pareizi.
1.Tinam atpakaļ un uzmanīgi vēlreiz izlasam postu #2216. Nezinošs cilvēks uzdod jautājumu, es cenšos atbildēt vienkāršiem vārdiem, dodot virzienu, kurp palūkoties, pareizam problēmas atrisinājumam.
2. Parādās tīmekļa negāciju pārmāktais eļļu guru ar segvārdu Niere un sakarā ar to, ka laicīgi nav nodotas kārtējās analīzes (eļļu) un tādējādi rumpī parādījusies nepārvarama iekšēja spriedze, laiž to uz āru, neko vairs nedomājot par ētiku vispārējo. Tagad es laižu pretī.
3. Forumos jau tādēļ eksistē niki, lai varētu atdalīt privāto dzīvi no virtuāliem ierakstiem, vai ne? Ja kāds lietotājs sāk uzrādīt privātus datus par mani, varbūt Lielmaņa k-gs vēlas, lai nopubliskoju viņa mājas adresi? Easy! Būs zināma vieta, kur tikties ar Jūsu sačakarētajiem un tehnikas ekspluatācijas jautājumos maz zinošajiem forumistiem garantiju izskatīšanas jautājumos, saistībā ar motociklu dzinēju eļļošanas dēļ nokautiem dzinējiem. Tas, ka kāds cilvēks pirms daudziem gadiem ir apmeklējis Statoil eļļu semināru, vai, iespējams, pat vairākus, kā arī pastrādājis sistēmā, nedod viņam ne mazākās tiesības „gudri” traktēt... tendences un tehnoloģijas, ko sen vairs nepārzin pilnvērtīgi.
4. Sākas cirks par primitīvajām eļļām, jo, lūk, mazpazīstamajam, bet analīzēs vadošajam koncernam Nieroil.com škiet, ka visi apkārt ir idioti. (Nez, kādēļ, šī koncerna radītie izstrādājumi ir mazpazīstami pat Latvijā, nelepojas ar savām pasaulē atzītām laboratoriju izstrādnēm, tehnoloģijām un Taylor Made izstrādājumiem?) Jo viss tak ir tik prasti, vai ne? Burka ar k-ko bāzītei, piedevas no k-kāda, kas ražo piedevas, un būs OK?
5. Uz planētas ar nosaukumu Zeme, šobrīd ir apzināti vairāk kā miljons nosacīto uzņēmumu, kas ar kadiķa nūju lielā katlā jauc kaut ko, apmēram eļļojošu.
Vairāki simti, trepi augstāk stāvošo, savu produkciju tirgo globālajā tirgū, vienkārši nopērkot nepieciešamās piedevu paketes un lētāko pamateļļu, lai radītu puslīdz adekvātus maisījumus. Tad vēl, ir neskaitāmi brendi, kas nekad un neko paši nav saražojuši. Tēma vienkārša. Eu, ražotāj, es tev gadā pasūtu x tonnas ar y smēriem, uz burkas ir jābūt rakstītam tam pašam, kas uz mana malkas šķūņa sienas. Un viss notiek.
Vēl, stipri mazāk ir tie uzņēmumi, kas tiecas pēc tā, lai formulējumiem varētu nopirkt tehnikas ražotāju akceptus, pārsniedzot to pieprasītos raksturlielumus.
Un, tikai daži desmiti no eļļu ražotājiem, investē līdzekļus, naudu un enerģiju, lai radītu un patentētu ko jaunu un nebijušu principā. Jaunas tehnoloģijas un tendences globāli. Viss. Izlaidu gaisu. Jo līdz aknām jau ir tās diskusijas ar nierēm. Var noraut kādu cirozi, nejauši.
6. Motociklu eļļas. Ar ko tad mūsdienās šo eļļojošo materiālu prasības atšķiras, piemēram, no autiņiem domātajām? Ir dažādi gadījumi dažādos segmentos. Pamatā jau jāsaprot, kas ir tavs mopēds un kā tu to lieto? Lēngaitas V-veida traktortehnika, superbaiks, mazlitrāžas 4 vai 2T spindzele? Kādi materiāli ir izmantoti dzinēju izgatavojot? Kādi ir maksimālie dzinēja darba apgriezieni un kubatūra? Ar integrētu, vai atdalītu kārbu, pārvada tips? Kā tu lieto savu tehniku- ceļam vai bezceļam? Sajūga tips+ jauda un griezes moments. Gaisa, eļļas, šķidruma vai kombinētā dzese? Sajūga tips? Kārba un zobratu tips tajā- taisna sazobe, jeb nē? Ko iesaka ražotājs? Te ir tas parametru kopums, kas liek izvēlēties pareizo smēriņu.
Auto visi parametri ikkatrā punktā ir pilnīgi atšķirīgi. Citi dzinēja apgriezieni, izmantotie materiāli, apgriezieni, ražotāju prasības un litrāžas (jauktā secībā). Šeit nepastāv sajūga frikcijas prasības, nav nepieciešams nodrošināt kārbas taisnās sazobes zobratu eļļas filmas pilnvērtīgu stabilitāti pēc īpašiem MC domātiem testiem, kā arī vieglu ātrumu pārslēgšanu. Autiņam- ES ekoloģiskās tīrības parametri, eļļas tilpumi karterī, maiņas intervāli, u.t.t., viss tas, par ko šeit nerunāsim.
Benzīntankiem ražojošie eļļisti to nemaz īpaši nevēlas zināt. Bāze- kāda nu ir izdevīga + piedevu pakete lētākā++.
Tas ir apmēram tā, kā ar logu mazgājamo līdzekli lielveikalu tīklos, piemēram. Neiedziļināšos, bet neeksperimentējiet bez vajadzības. Tāpat pārmaksāsiet gala rezultātā.
7. JASO MA (MB, MA1, MA2)standarts. (Japanese Automotive Standards Organisation) ir īpašs veidojums, kas attiecas, galvenokārt, uz Japānā ražotu tehniku. MC segmentā- visai būtisks, kas nozīmē pareizu sajūga frikcijas darbību. Katra īpašā eļļa iegūst šo standartizāciju ar īpašu reģistrācijas numuru. 2011. gadā standarts MA (JASO 903) tika sadalīts 2 segmentos, lai viestu zināmu kārtību eļļu ražotāju izlaidības iespējām esošajā standartizācijā, frikcijas pareizas nodrošināšanas dēļ. MA tika sadalīts MA1 un MA2, kas pilnīgi nosedza šo frikcijas līkni. Ja kādreiz pietika ar vienu JASO MA akcepta iegūšanu, kas nodrošināja pareizu sajūga darbību visos reģistros, no apakšas līdz augšai, pēcāk radās virkne ar eļļu ražotājiem, kas spēja aizpildīt tikai zemākās kategorijas prasības, pilnai standartizācijas iegūšanai. Šamējie, kas uz šo brīdi ieguvuši tikai, labākajā gadījumā, MA1, to neuzrāda, paliekot pie tolaik godīgi iegūtā MA. Tādējādi, pasaules vadošajiem eļļu ražotāju izstrādājumiem, kam MA standarts jau pirms daudziem gadiem ir turējis šo latiņu augstākajā punktā, nav bijis pamats k-ko mainīt. Kā negatīvs izņēmums, no vadošajiem, šobrīd ir Castrol, kas atļaujas rakstīt uz savām jaunajām eļļas burkām MA2, kas patiesībā nav oficiāli iegūts, bet,iespējams, atbilstošs.
8. P.S. Gandrīz piemirsu k-ko atzīmēt par Ērika Lielmaņa publicēto šausmīgi veco linku par novecojušām vērtībām, kas, nezināmu iemeslu dēļ datēts 01.03.2014 http://www.jalos.or.jp/onfile/pdf/4T_EV_LIST.pdf
Atgādināšu. pretruna norisinājās par teorētiskajiem, Eiropā pieejamajiem, top 10 motociklu eļļu ražotājiem. No visa šī pēdēefā redzamajiem brendiem, bet vai pārliecinošiem, patiesie izstrādātāji, ražotāji, vai maisītāji MC segmentā, ietilpst ciparā 10. Ko nu?

Offline

jjjjuris
05. Mar 2014, 00:26#2179

Kopš: 16. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 647

Braucu ar: africa twin, cb400n

Offline

aivarsz
05. Mar 2014, 00:39#2180

Kopš: 26. Feb 2012

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


05 Mar 2014, 00:16:48 Bagars rakstīja:
Vismaz kādu recepti ieklabini... kadiķa nūju kur pamērcēt..

Vai tad Tu tā īsti neesi samācīts jau dziļā jaunībā par to,kur, kas un kādā veidā jāpamērcē?

Offline

TB
05. Mar 2014, 06:54#2181

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Luk daudz un dazhadi analizhu rezultati un komentari no zinoshajiem un ne tik loti zinoshajiem: http://www.oil-club.ru/forum/topic/8197-laborat...ddinol/2.9262999

Musu zinoshie ari noteikti kaut ko var piebilst.

Offline

screwy
05. Mar 2014, 07:43#2182

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Varbūt kāds eļļas spečuks var konkrēti pateikt kuri tad ir tie - "Un, tikai daži desmiti no eļļu ražotājiem, investē līdzekļus, naudu un enerģiju, lai radītu un patentētu ko jaunu un nebijušu principā."

Motul? Repsol? Castrol?

Visi tik gudri runā, bet neko konkrētu pateikt nevar.

Offline

soulfreak
05. Mar 2014, 09:07#2183

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Aivar, Tu, diemžēl, nepateici neko jaunu, tikai izmeti žulti Aizskāra Tavu mīļo Motuli un rekā sacepies. Būtu labāk padalījies ar reāliem faktiem par konkrētām eļļām, nevis rīkojis batālijas!

Offline

aivarsz
05. Mar 2014, 10:01#2184

Kopš: 26. Feb 2012

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


05 Mar 2014, 09:07:51 soulfreak rakstīja:
Aivar, Tu, diemžēl, nepateici neko jaunu, tikai izmeti žulti Aizskāra Tavu mīļo Motuli un rekā sacepies. Būtu labāk padalījies ar reāliem faktiem par konkrētām eļļām, nevis rīkojis batālijas!

Čukčas nav nekādi lasītāji, čukčas ir rakstnieki? Onkuļi, kas ir ar jūsu galvām? Kurš šeit runā par kādu konkrētu brendu? Es, vai citi? Ja sākšu runāt par kaut ko konkrētu, tad gan, kādam būs iemesls publiski izvemties. Tādēļ to nedaru un runāju vispārēji. Bet atkal kādam ir iemesls pavemt. Forums ir tāda vide. Tādēļ ņemsim tik rokā mazās burciņas un kastītes, nodosim tās analīzes un plātīsimies ar labajiem rezultātiem par labajām eļļām, kuras nav mainītas jau piekto gadu. Analīzes tak labas.

Offline

Rizza
05. Mar 2014, 10:21#2185

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

Aivara garajā palagā tomēr šādu tādu info var uzsūkt, katrs to palagu izlasīs pa savam, cits meklēs kļūdas gramatikā, cits pa eļļu tēmu.. izlasīju un dabūju vielu pārdomām.

Offline

TB
05. Mar 2014, 11:29#2186

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

kopumā ir tā - reti kurš no mums lieto kādu no rīcībā esošajām tehnikas vienībām, lai eļļas kvalitāte spētu ietekmēt tās darbību mūsu lietošanas laikā... a, ja motors nokaujas, tad tam bija jānokaujas tā pat

Offline

tarantuls
05. Mar 2014, 11:57#2187

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 570

Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7


05 Mar 2014, 10:01:58 aivarsz rakstīja:

05 Mar 2014, 09:07:51 soulfreak rakstīja:
Aivar, Tu, diemžēl, nepateici neko jaunu, tikai izmeti žulti Aizskāra Tavu mīļo Motuli un rekā sacepies. Būtu labāk padalījies ar reāliem faktiem par konkrētām eļļām, nevis rīkojis batālijas!

Čukčas nav nekādi lasītāji, čukčas ir rakstnieki? Onkuļi, kas ir ar jūsu galvām? Kurš šeit runā par kādu konkrētu brendu? Es, vai citi? Ja sākšu runāt par kaut ko konkrētu, tad gan, kādam būs iemesls publiski izvemties. Tādēļ to nedaru un runāju vispārēji. Bet atkal kādam ir iemesls pavemt. Forums ir tāda vide. Tādēļ ņemsim tik rokā mazās burciņas un kastītes, nodosim tās analīzes un plātīsimies ar labajiem rezultātiem par labajām eļļām, kuras nav mainītas jau piekto gadu. Analīzes tak labas.

to vien gaidu, kad kāds beidzot sāks runāt par konkrētiem produktiem!
analīzes nodevu - kaitīgi piemaisījumi nav konstatēti, nodiluma produktu nav - var pieņemt, ka dzinējs labā stāvoklī, par spīti tam, ka eļļa zaudējusi kādu viskozitātes klasi - a kā savādāk, pēc kā vēl man izdarīt secinājumus

-----------------
Pārlieka centība aptumšo prātu.

Offline

Jorens
05. Mar 2014, 12:02#2188

Kopš: 15. Apr 2009

Ziņojumi: 1531

Braucu ar: Cagiva Raptor 1000

Man jau patīk TB, kurš iemantojis "slavu" ar beztolka pļūtīšanu forumos, nu tagad sācis tiurgot Addinolu un attiecīgi dzīt sūdu par citiem eļļu ražotājiem

Es ar te no tantēm dzirdēju, ka tipa Addinolu atšķaida ar vecām izlietotām eļļām, Niere, nezini neko sīkāk?

-----------------

Offline

Niere
05. Mar 2014, 21:47#2189

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

Aivar,
visbeidzot sanāk laiks uz tik daudz emocijām atbildēt.

Tas, ko reizi pa reizei Tev norādu, ir augstprātība ar kādu raksti daļu savu komentāru. Tāds iespaids, ka tik pamatīgi esi saaudzis ar darba devēju un viņa zīmoliem, ka nenodali savas personīgās robežas. Šī slimība parasti piemīt nepieredzējušiem tirdzniecības cilvēkiem (Tu tāds neesi), un tad viņi no visas sirds iestājas par darba devēju vai kādu zīmolu, nespējot uz acīmredzamām problēmām paskatīties no malas. Protams, tādā gadījumā nav pieņemama doma, ka Tevis pārstāvētajā sortimentā varētu būt arī pa kādam kasjakam. Tie nekad nerodas dēļ nejaušas kļūdas vai neprasmes radīt produktu. Noteicošais ir produkta rentabilitāte un tikai tad 'kuram krutāks'.

Tu apvainojies, ka es Tavu augstprātību nedaudz parauju pie zemes ar jautājumu pēc būtības, uz kuru tā arī garajā tekstā neesi papūlējies atbildēt. Citkārt to nebūtu uzdevis, ja Tu jau no pirmās dienas, kopš esi MP, skaties uz mocistiem kā uz nejēgām un laiku pa laikam bāz pa vidu faktos pilnīgi nepamatotu un slēptu mārketingu. Ir pamatīgas aizdomas, ka lielo zīmolu ražotāji daudz līdzekļu velta tirdzniecības cilvēku zombēšanai.

Es Tev uzdevu vienkāršu jautājumu - kādēļ Motul moto eļļām, konkrēti 7100tajai un zemāk (nezinu par 300V) ir izteikti sūdīga bīdes stabilitāte? Ņemot vērā, ka eļļām, kas satur esterus, būtu nepieciešams mazāks daudzums viskozitātes modifikatora, šāda parādība manuprāt nav piedodama. Īpaši jau zinot, ka produkts ne tuvu nav no lētajiem.
Iespējams, ka Tev atbildes nemaz nav, jo fakts ir pretrunā pārliecībai.
Es vēl saprotu, ka Castrol savus moto klientus baro ar Group III - uzņēmumam kapeikjājēja slava jau sen, bet no Motul katrs motobraucējs sagaida 'pašu, pašu labāko'. Domāju, ka es rīkojos pareizi, uzdodot aktuālu jautājumu. Tu taču vari pajautāt ražotājam, kā viņš to komentē.

Jocīgi ir arī lasīt par JASO. Tāds iespaids, ka Tu mani-nejēgu mēģini pamācīt lietās, kas ir vecas kā pasaule. Ja domā, ka JASO MA/MA2 ir kaut kas baigi ūber, pie kā zinātnieki sēž laboratorijās un štuko, tad pretim ir fakts - šīs prasības bez piepūles izpilda arī minerālenes. Pat vēl skarbāk - liela daļa zemāku klašu auto eļļas varētu klasificēties pat pēc MA2, jo tajā ietilpst pat API SG.
JASO ir tik mazprasīgs, ka jau gadiem japāņi ziepējās papildināt normas ar sevišķām prasībām transmisiju aizsardzībai. Bet tas nebūs ātrāk par 2017to gadu.
Tu arī pārvērtē oficiāli izdoto JASO apstiprinājuma numura nozīmi, jo tas nemaksā baigi dārgi un ir vien pakalpojuma pasūtīšanas pasākums. Tas vairāk ir mārketingam un prestižam un tiem, kas piegādā produktu autorizētiem servisiem. Listē gana Ķīnas un Taivānas ražojumu.
Kādēļ iepriekš piesējos tam, ka Motul tikai tagad produktiem piedāvā MA2: ievērtē to pašu 'jalos implementation list', kur dažs ražotājs pilnīgi visus savus produktus sen piedāvā ar MA2.

Vēl redzu - Tu tiešām tici, ka augstvērtīgu produktu var uzražot tikai kaut kāds mistiskais top10, kurš daļu peļņas novirza R&D. Tad, iespējams, nepietiekami zini par eļļu ražošanu, specifikāciju iegūšanas procedūru utml. Ok, vienmēr būs pa kādam izņēmumam un patentam, taču piedevas, kā zini, eļļu ražotāji neražo (atkal - ar dažiem izņēmumiem).

Visbeidzot - no manis teiktā nekādā gadījumā neizriet, ka Motul ir negodīgs, nekvalitatīvs vai vēl kāds ražotājs. Es vienkārši, tāpat kā daudzi šeitan, gribu zināt, kādēļ bīdes stabilitāte populārākajiem produktiem nevelk?
Un uzsveru, nav nekādas pretenzijas nedz pret Tevi vai ražotāju. Vien vērojumi un jautājumi.

I atvaino, ka atklāju Tavas personas pazīmes un darba devēju. Vienkārši prezumēju, ka, ja reiz saucies AivarsZ, tad nav grūti saprast par kuru Aivaru runa. Ja nu kas, es šeit esmu viegli identificējams un domāju, ka lielākā daļa zina, kā mani sauc un ko daru.
Peace!

Offline

aivarsz
05. Mar 2014, 23:55#2190

Kopš: 26. Feb 2012

Ziņojumi: 34

Braucu ar:

PEACE.  Jā, gaidīju šo postu, tādēļ, pretēji saviem principiem, ielūrēju MP un operatīvi atbildēšu. Par augstprātību manos postos- katrs cilvēks to traktē individuāli, es tā nedomāju, vien skumji, ka kādam tā šķiet.
Par „zombēšanu”- tur ir daļa taisnības, tas nav noslēpums, jebkurā sfērā, bet šis faktors vislabāk darbojas mazāk zinošu ļaužu segmentā.
Runājot par lubrikantu X, ko mēģinu pārstāvēt Latvijā nu jau 10 gadu garumā, protams, stāvu un krītu. Un, kompānija, kuru pārstāvu, ir vienīgais Mo eļļu importētājs Latvijā, kas investē ik gadus milzīgus līdzekļus arī moto segmentā, atbalstot vadošos motosportistus, rada balvu fondus visu veidu moto sacensībās, kā arī atbalsta MCA un retromoto klubu aktivitātes, lai gala patērētājs sajustu smeķi un atkārtoti lietotu kādu uzsaukto produktu, kas sevi ir attaisnojis dažādu objektīvu vai subjektīvu emociju dēļ. Protams, neviens ražotājs nav ideāls visos segmentos, ir labās un sliktās izstrādāto materiālu īpašības. Bet, gandrīz ikkatram no tiem, ir ar ko lepoties.
Ja runājam par ražotāju X- tad šobrīd šis ir vienīgais neatkarīgais eļļu ražotājs pasaulē, kas savas motoru sporta rūpnīcu komandām iepriekšējā sezonā izstrādātās autentiskās smērvielas, piedāvā iegādāties arī mazumtirdzniecības ķēdēs. Par to esmu lepns. Par tehnoloģijām, vēsturiskajām X koncerna standartizācijām un patentiem, kas eļļu maisītājiem uzstāda jaunas latiņas pareizo virzienu izpildīšanai, tieši tā pat. Mana misija- piedāvāt labāko (manuprāt).
Šobrīd manā darbu sarakstā jau ir vairāki pārstāvamie eļļu brendi (jeb vienkārši neatkarīgie eļļu maisītāji ar vārdu), kas ražo, iespējams, arī vidēji labas eļļas mocīšiem par samērīgu cenu, taču pat nemēģinu to promotēt motociklistu sabiedrībai. Te lauciņš citiem onkulīšiem.
Runājot par kārbu testiem. TDS šie dati, parasti, nav redzami. Tas ir rietumu Vācijas PSR  radīts, bet šobrīd arī pasaulē populārs 12 soļu tests dažādos apgriezienos un slodzēs pārbaudot eļļas filmiņas izturību uz integrētās kārbas zobratu virsmām mocīšiem (un ne tikai). Šajos testos, koncerna X izstrādājumi pārsniedz papildus indeksu 14! Atsevišķiem citiem maisītājiem, konkrētais indekss ir tikai 2.
Par JASO. Mani, personīgi tas baigi neskar. Jo mans motoparks ,pamatā, ir apzināti vismaz 30 gadus vecs ar VS pieskaņu.
Bez jociņiem. Kā savam autoparkam, tā arīdzan arī motoparkam, uz jebkuru šķidrumu raugos, kā uz rezerves daļu, kas jāmaina tieši tad, kad jāmaina, tieši tāds, kā tehnikas ražotājs pieļauj. Un problēmu nav. Braucu bez kreņķa. Vienkārši. Tiekamies uz ceļa.

Offline

Niere
06. Mar 2014, 10:13#2191

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

Eh, veci, zinu, ka esi saaudzis ar konkrēto zīmolu, taču tas ir baigi neveselīgi. Var tak` bez nerviem palikt, ja iekšēji jājūtas atbildīgam par visu, ko dara kāds citu, kuru, iespējams, pat neesi vaigā redzējis. Protams, pārmērīga lojalitāte dod arī devu motivācijas un reizēm arī gandarījumu, taču no psiholoģiska viedokļa nav veselīga parādība. Es zinu kā tas ir arī no pretējās puses, kur darba devējs 'motivētos' darbiniekus visādi uzliela, piešķir prēmijas utt., bet aiz muguras ieņirdz un lieto šai darbinieku daļai visādus nievājošus apzīmējumus. Nepārproti, es Tevi cienu, vien saku, kā tas izskatās, kad no šīs atkarības tiec vaļā.

Kad esi atkratījies, vairs nerausta kāda klienta uzbraucieni darba devējam (arī pamatoti), jo zini, ka esi nolikts uzklausīt sūdzību un atrisināt problēmu, par ko arī maksā algu. Ne vairāk.
Nevajag uzņemties svešu atbildību, vecais! Klienti jūt, ja sajūties vainīgs, un tas rada neuzticēšanos.
Tomēr viss katra paša ziņā, jo nevaru iekāpt Tavās tupelēs un katrs pats savu dzīvi zina labāk.

Par sporta atbalstīšanu Tev pilnīga taisnība. Par to Tavam darba devējam gods un slava. LV tik smieklīgi mazs un sekls dīķis, ka brīnos par katru mazu/vidēju uzņēmumu, kas vēl kaut ko sportā sponsorē.

Par tiem testiem: Tad padalies vienreiz ar informāciju! Ja nav informācijas, nav īsti par ko spriest. Atliek vien uzklausīt, ka Tavs zīmols ir 7x krutāks par 'dažiem' citiem.

Tā arī mēs netikām skaidrībā par 7100to. Tavi klienti jautā man, bet ko man viņiem teikt? No savas puses redzu šādu risinājumu - 7100tā vietā izmantot 300V, kaut tā ir trasei. Man gan nav testu tieši moto versijai, bet ir auto eļļas versijai ir gan. Tur viss bija čikeniekā ar viskozitāti arī ar visu degvielas kontamināciju, kā arī pienākas sacīkšu eļļai. Taču testēta ir auto eļļa, attiecīgi kārbā polimērs nav malts.
Tava zīmola cienītājiem iesaku šādu risinājumu, kaut tas, kā noprotu, ir dārgāks.
Kā darām, ko iesaki?

Atrunai citiem lasītājiem:
7100tā ir augstvērtīga eļļa ielas pielietojumam un vienīgā tās neraža ir jau pieminētā bīdes stabilitāte. Tāda problēma piemīt lielākai daļai moto eļļu.
Viskozitātes klases kritums no, piemēram, 10W-40 uz 10W-30 pats par sevi papildus nodilumu var radīt vien karstākajās vasaras dienās, kārtīgi griežot. Bet problēma var rasties arī caurmēra ielas braucējam gadījumā, ja eļļa tiek kontaminēta ar degvielu un/vai putekļu daļiņām (silīcija oksīds). Un, diemžēl, kontaminācija parādās apmēram pusē veikto analīžu. Tieši tādēļ ir svarīgi, lai nevēlamās parādības nebūtu kompleksas. Arī kontaminācija samērīgā apjomā pati par sevi nerada būtisku nodilumu, taču pietiek tai sakrist ar neadekvātu viskozitāti un nelabvēlīgiem braukšanas apstākļiem, lai analīžu atskaitē parādītos paaugstināts Fe, Cu, Al u.c. metālu nodilums.
Apstākļiem atbilstoša viskozitāte ir svarīgākā moto eļļas īpašība.

Offline

MT77
06. Mar 2014, 10:21#2192

Kopš: 01. Nov 2013

Ziņojumi: 20

Braucu ar:

Forumnieki, jums neviens neliek darīt (liet mocī)kādu konkrētu eļļu, bet vienmēr tiek pacelts nebeidzamais jautājums KO MAN LIET MOCĪ??? tad lūdzu saņemot konkrētu ieteikumu vienmēr ir kāds koments teiksim no kkadiem nemotobraucejiem vai lotiretimotobraucejiem.

Lejiet savus sunoco pemco lukoil utt... nepiedrazojiet forumu..

Un lejiet motul, ja vēlaties, lai Jūsu mocis kalpo jums labi un ilgi. (Lūgums komentārus turēt pie sevis)
Pats lietoju TIKAI Motul pēdējos 14 gadus!!
Mocis NEKAD nav pievīlis!! Viss.

Offline

lomsz
06. Mar 2014, 10:40#2193

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Kā te viens uzcepās... Man gan sajūga gultnis izjuka jaunai sajūga piespiedējplāksnei... Ar 7100

Offline