Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Niere
04. Mar 2014, 12:32#2161

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


04 Mar 2014, 12:20:02 tarantuls rakstīja:
manējam no 17 kkm līdz 73 kkm liets tikai motul, nupat uztaisīju analīzi - paraugam 8 kkm - motors kā jauns
ja Nierem nav slinkums, var iekomentēt

Tavs gadījums ir patīkams izņēmums, kur motors tiešām arvien ir lieliskā stāvoklī. Bet tas drīzāk ir uz saudzīgas braukšanas un pareizu/laicīgu apkopju rēķina, jo Tevis izmantotais Motul 7100, tāpat kā citos gadījumos, nodila uz 10cSt, kas atbilst ##W-30 viskozitātes klasei. pat velk jau tuvāk ##W-20 !!

[ Šo ziņu laboja Niere, 04 Mar 2014, 12:33:49 ]

Offline

Meiksans
04. Mar 2014, 13:53#2162

Kopš: 06. Oct 2013

No: Ikšķile

Ziņojumi: 143

Braucu ar: zetku

kādas atsauksmes par VALVOLINE 10W40 durablend priekš moto?

Offline

deMarco
04. Mar 2014, 14:14#2163

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Ja reiz tēma aizsākta - varbūt varētu arī nokomentēt:
Repsol Moto Off Road 4T 10W40 Links
ar domu liet Honda Transalp (PD06)

Kā arī Repsol Moto Racing HMEOC 4T 10W30 Links

Ar plānoto pielietojumu trases GSX-R 1000 K5.

Paldies jau iepriekš par komentāriem!

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

Next
04. Mar 2014, 14:40#2164

Kopš: 30. Jul 2013

Ziņojumi: 155

Braucu ar:


04 Mar 2014, 11:41:15 Niere rakstīja:
JL_
nē, tas, ko apgalvoju - 7100 būtiski neatšķiras no absolūti lielākās daļas tirgū nopērkamām moto eļļām.
pārmetums šeit būtu drīzāk, ka produkts tiek pozicionēts kā galvas tiesu pārāks un maksā neadekvāti ekspektācijām.

pilnībā piekrītu. tas pašas 3 grupas minerālās eļļas pie mums ir pieejamas pa zemāku cenu. par to naudu var atļauties divas reizes nomainīt citu ne tik brendotu eļļu

Offline

Niere
04. Mar 2014, 14:52#2165

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

deMarco,
kā zini, man nepatīk runāt par zīmoliem vispārināti, bet no Repsol moto eļļām redzu tikai 'širpotrebu'. tas nenozīmē, ka eļļa nedarbosies, bet šis ir vēl viens gadījums, kas vairo pārdošanu uz mārketinga rēķina. ja Tu brauktu tikai ielā, es teiktu, ka laba opcija, jo, cik zinu, cena eļļām pieņemama. bet neceri no tām TOP performance, jo visas tiek ražotas vienīgi no Group III hydrocrack minerālenes.
ja sacīkšu pielietojumam, tad tomēr esteri dod papildus virsmu aizsardzību.
gan jau pats izzīlēsi uz kurām eļļām šādā kontextā verts lūkot.

tā kā iepriekš nedaudz sanāca 'nolikt' Motul, ļoti iespējams, ka 300V ir laba opcija. tāpat atradīsi esterus Fuchs Silkolene, RedLine, RockOil, BelRay, Amsoil u.c. ražotāju sortimentā.
taču viena lieta ir izmantot dārgu pamateļļu, bet tai jāpievieno arī aurstvērtīgas piedevas. tādeļ neuzņemos apgalvot, ka katru esterus saturoša eļļa darbosies labāk kā tā pati Group III. tā ir tikai cerība, bet cerīga cerība.

kā jau daudzkārt rakstīju, daudzi TOP produkti 'izkrīt' uz viskozitātes stabilitātes rēķina. un to var konstatēt tikai, veicot lietotās eļļas analīzes. viskozitāte ir eļļas primārā īpašība.

Offline

Rizza
04. Mar 2014, 14:54#2166

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

Pirms tam lēju repsol 10w40, kādas 3reizes, nekāda vaina. Tagad no lietotāja Kawaracer paņēmu Eneos eļļu, spec domāta Japošku braucamajiem un blablabla, domāju, ka būs baigi ok.

Offline

Niere
04. Mar 2014, 15:00#2167

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


04 Mar 2014, 14:54:32 Rizza rakstīja:
Pirms tam lēju repsol 10w40, kādas 3reizes, nekāda vaina.

Kādi ir kritēriji jēdzienam 'nekāda vaina'?
Tagad no lietotāja Kawaracer paņēmu Eneos eļļu, spec domāta Japošku braucamajiem un blablabla, domāju, ka būs baigi ok.

Cik atceros, Kawaracer piedāvāja Eneos par ļoti sakarīgu ciparu. Ielas braucējam lieliska opcija, bet sortiments ļoti līdzīgs tam pašam Repsol. Katrā ziņā, neceri, ka Yamaha komanda lieto to pašu, ko Eneos piedāvā plauktā.
un... nav tāda "spec domāta Japošku braucamajiem".
tas i tikai triks.

Offline

Rizza
04. Mar 2014, 15:09#2168

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

Jēdziens ļoti vienkaršs, sajūgs nesāka slīdēt kā jau te daži tirinājās.. kā arī cena bij ok. Jā un Eneos bij tiešām par ļoti labu cenu, mocis man ir vecs, attiecīgi arī var atļauties vaļību un neliet "dārgo galu" braucu ne trases režīmā.

Offline

Niere
04. Mar 2014, 15:18#2169

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

vērtējot pēc 'vēdera sajūtas', vismaz 90% mocistu nav vajadzības pēc sevišķas eļļas.

Offline

TB
04. Mar 2014, 15:18#2170

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Pēc testiem addinol ir ļoti labas viskozitātes noturības. Ja ir vajadzība, varu mēģināt sagādāt testu rezultātus un iesnieg Nierem.

Offline

Rizza
04. Mar 2014, 15:22#2171

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s


04 Mar 2014, 15:18:00 Niere rakstīja:
vērtējot pēc 'vēdera sajūtas', vismaz 90% mocistu nav vajadzības pēc sevišķas eļļas.

Tur jau tā lieta, un te nāk manis lietotais teiciens:"Problēma slēpjas galvā" vienmēr un par visu. ielejot labāku antifrīzu, vai ieliekot dārgākas sveces, moča gaitā nekas nemainās, bet pašam liekas ka ir oj oj oj kas pa plēsienu parādījies

Offline

Niere
04. Mar 2014, 15:28#2172

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

ja kas pa rokai, noteikti labprāt ievērtēju.
īsts tests gan ir "Field Trial", jo pēc API, cik tur tiem cikliem, droši vien lielākā daļa testu iztur.
gan jau, ka Addinol nav vājāks par to pašu Repsol.

Offline

soulfreak
04. Mar 2014, 16:34#2173

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Ļoti gribētu redzēt reālus Addinol testu rezultātus, jo pēc pieredzes, nav bijušas nekādas problēmas, tas gan ar auto eļļām, lietotas tika trases/sporta režīmā.

Offline

TB
04. Mar 2014, 17:12#2174

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Ja izdosies sagadat tad dabushu moto ellu testus. Pagaidam gaidu atbildes.

Offline

Niere
04. Mar 2014, 17:23#2175

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

tā nodomāju..
cik labi nebūt darba ņēmējam. varu runāt visu, ko domāju.
zinu kā notiek zombēšana uzņēmumos, lai tirdzniecības ļautis uzskatītu 'savu' produktu par pašu, pašu...

Offline

DOPING
04. Mar 2014, 19:59#2176

Kopš: 09. Jun 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1328

Braucu ar: Kawasaki

Spečuki rīt braucu pakaļ eļļai ar filtru,
bet vēl neesmu ticis skaidrībā kādas firmas man labāk derētu... (doma bija paņemt to, kuru Kawasaki centrā ieteikts) Bet gribētu arī Jūsu konsultāciju!

Pacients Kawasaki zx636r 2005.g.

Lietošu gan raustot ratā, gan braukājot trasē.

Pagājušogad bija





Bet pamanīju, ka sāka slīdēt sajūgs pēc ilgākas mocīšanas. Arī iepriekšējajam moto Yamaha r6 2002g. pēc šīs eļļas nobeidzās sajūgs (slīdēja pie lielas slodzes). Toreiz to nesaistīju ar eļļu un tāpēc arī kawasakam nopirku to pašu. Vairs negribu kāpt uz tā paša grābekļa.

Doma nomainīt eļļu, paspīdzināt moci - ja sajūgs turpina slīdēt tad mainu sajūgu.
ja sajūgs vairs neslīd, tad desoju tālāk laimīgs.

Trases braucēji un stunta cienītāji dalieties pieredzē, kādas eļļas rekomendējiet?

[ Šo ziņu laboja DOPING, 04 Mar 2014, 20:00:25 ]

Offline

TB
04. Mar 2014, 20:18#2177

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Atļaušos pārcitēt Nieres atbildi uz manu epastu un jautājumu par Addinol eļļām izejoši no theniskajiem parametriem, kas šīm eļļam piemīt

Niere rakstīja:
...Taču domāju, ka Addinol ievēro ētiku un produkti darbojas arī lielā slodzē.

Kā jau zini, no datu lapas moto eļļām nav iespējams nolasīt visas eļļas īpašības.

Lai vai kā, vari droši savu produktu piedāvāt kā pietiekami augstvērtīgu.


Kungi!

sūdu nepiedāvājam

[ Šo ziņu laboja TB, 04 Mar 2014, 20:19:45 ]

Offline

aivarsz
04. Mar 2014, 23:53#2178

Kopš: 26. Feb 2012

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


04 Mar 2014, 10:33:44 Niere rakstīja:

03 Mar 2014, 22:43:01 aivarsz rakstīja:
[...]Jo moto un auto segmentam paredzētās eļļas radikāli atšķiras praktiski visos vitālos parametros.

Tu tā lej par neko, ka mans var apvainoties. Tādēļ:
Garais raksts. Bļin. Nieronkul, tagad uzvilkos. Pa punktiem, diskusijās neielaidīšos, šajā forumā k-ko ierakstu reizi mēnesī, kad redzu, ka cilvēki mēģina sastrādāt muļķības aiz savas nezināšanas vai tīšas maldināšanas. Nākamais mans ieraksts varētu sekot atkal pēc lielāka laika, kad jutīšu, ka jāiejaucas, lai kādam palīdzētu domāt pareizi.
1.Tinam atpakaļ un uzmanīgi vēlreiz izlasam postu #2216. Nezinošs cilvēks uzdod jautājumu, es cenšos atbildēt vienkāršiem vārdiem, dodot virzienu, kurp palūkoties, pareizam problēmas atrisinājumam.
2. Parādās tīmekļa negāciju pārmāktais eļļu guru ar segvārdu Niere un sakarā ar to, ka laicīgi nav nodotas kārtējās analīzes (eļļu) un tādējādi rumpī parādījusies nepārvarama iekšēja spriedze, laiž to uz āru, neko vairs nedomājot par ētiku vispārējo. Tagad es laižu pretī.
3. Forumos jau tādēļ eksistē niki, lai varētu atdalīt privāto dzīvi no virtuāliem ierakstiem, vai ne? Ja kāds lietotājs sāk uzrādīt privātus datus par mani, varbūt Lielmaņa k-gs vēlas, lai nopubliskoju viņa mājas adresi? Easy! Būs zināma vieta, kur tikties ar Jūsu sačakarētajiem un tehnikas ekspluatācijas jautājumos maz zinošajiem forumistiem garantiju izskatīšanas jautājumos, saistībā ar motociklu dzinēju eļļošanas dēļ nokautiem dzinējiem. Tas, ka kāds cilvēks pirms daudziem gadiem ir apmeklējis Statoil eļļu semināru, vai, iespējams, pat vairākus, kā arī pastrādājis sistēmā, nedod viņam ne mazākās tiesības „gudri” traktēt... tendences un tehnoloģijas, ko sen vairs nepārzin pilnvērtīgi.
4. Sākas cirks par primitīvajām eļļām, jo, lūk, mazpazīstamajam, bet analīzēs vadošajam koncernam Nieroil.com škiet, ka visi apkārt ir idioti. (Nez, kādēļ, šī koncerna radītie izstrādājumi ir mazpazīstami pat Latvijā, nelepojas ar savām pasaulē atzītām laboratoriju izstrādnēm, tehnoloģijām un Taylor Made izstrādājumiem?) Jo viss tak ir tik prasti, vai ne? Burka ar k-ko bāzītei, piedevas no k-kāda, kas ražo piedevas, un būs OK?
5. Uz planētas ar nosaukumu Zeme, šobrīd ir apzināti vairāk kā miljons nosacīto uzņēmumu, kas ar kadiķa nūju lielā katlā jauc kaut ko, apmēram eļļojošu.
Vairāki simti, trepi augstāk stāvošo, savu produkciju tirgo globālajā tirgū, vienkārši nopērkot nepieciešamās piedevu paketes un lētāko pamateļļu, lai radītu puslīdz adekvātus maisījumus. Tad vēl, ir neskaitāmi brendi, kas nekad un neko paši nav saražojuši. Tēma vienkārša. Eu, ražotāj, es tev gadā pasūtu x tonnas ar y smēriem, uz burkas ir jābūt rakstītam tam pašam, kas uz mana malkas šķūņa sienas. Un viss notiek.
Vēl, stipri mazāk ir tie uzņēmumi, kas tiecas pēc tā, lai formulējumiem varētu nopirkt tehnikas ražotāju akceptus, pārsniedzot to pieprasītos raksturlielumus.
Un, tikai daži desmiti no eļļu ražotājiem, investē līdzekļus, naudu un enerģiju, lai radītu un patentētu ko jaunu un nebijušu principā. Jaunas tehnoloģijas un tendences globāli. Viss. Izlaidu gaisu. Jo līdz aknām jau ir tās diskusijas ar nierēm. Var noraut kādu cirozi, nejauši.
6. Motociklu eļļas. Ar ko tad mūsdienās šo eļļojošo materiālu prasības atšķiras, piemēram, no autiņiem domātajām? Ir dažādi gadījumi dažādos segmentos. Pamatā jau jāsaprot, kas ir tavs mopēds un kā tu to lieto? Lēngaitas V-veida traktortehnika, superbaiks, mazlitrāžas 4 vai 2T spindzele? Kādi materiāli ir izmantoti dzinēju izgatavojot? Kādi ir maksimālie dzinēja darba apgriezieni un kubatūra? Ar integrētu, vai atdalītu kārbu, pārvada tips? Kā tu lieto savu tehniku- ceļam vai bezceļam? Sajūga tips+ jauda un griezes moments. Gaisa, eļļas, šķidruma vai kombinētā dzese? Sajūga tips? Kārba un zobratu tips tajā- taisna sazobe, jeb nē? Ko iesaka ražotājs? Te ir tas parametru kopums, kas liek izvēlēties pareizo smēriņu.
Auto visi parametri ikkatrā punktā ir pilnīgi atšķirīgi. Citi dzinēja apgriezieni, izmantotie materiāli, apgriezieni, ražotāju prasības un litrāžas (jauktā secībā). Šeit nepastāv sajūga frikcijas prasības, nav nepieciešams nodrošināt kārbas taisnās sazobes zobratu eļļas filmas pilnvērtīgu stabilitāti pēc īpašiem MC domātiem testiem, kā arī vieglu ātrumu pārslēgšanu. Autiņam- ES ekoloģiskās tīrības parametri, eļļas tilpumi karterī, maiņas intervāli, u.t.t., viss tas, par ko šeit nerunāsim.
Benzīntankiem ražojošie eļļisti to nemaz īpaši nevēlas zināt. Bāze- kāda nu ir izdevīga + piedevu pakete lētākā++.
Tas ir apmēram tā, kā ar logu mazgājamo līdzekli lielveikalu tīklos, piemēram. Neiedziļināšos, bet neeksperimentējiet bez vajadzības. Tāpat pārmaksāsiet gala rezultātā.
7. JASO MA (MB, MA1, MA2)standarts. (Japanese Automotive Standards Organisation) ir īpašs veidojums, kas attiecas, galvenokārt, uz Japānā ražotu tehniku. MC segmentā- visai būtisks, kas nozīmē pareizu sajūga frikcijas darbību. Katra īpašā eļļa iegūst šo standartizāciju ar īpašu reģistrācijas numuru. 2011. gadā standarts MA (JASO 903) tika sadalīts 2 segmentos, lai viestu zināmu kārtību eļļu ražotāju izlaidības iespējām esošajā standartizācijā, frikcijas pareizas nodrošināšanas dēļ. MA tika sadalīts MA1 un MA2, kas pilnīgi nosedza šo frikcijas līkni. Ja kādreiz pietika ar vienu JASO MA akcepta iegūšanu, kas nodrošināja pareizu sajūga darbību visos reģistros, no apakšas līdz augšai, pēcāk radās virkne ar eļļu ražotājiem, kas spēja aizpildīt tikai zemākās kategorijas prasības, pilnai standartizācijas iegūšanai. Šamējie, kas uz šo brīdi ieguvuši tikai, labākajā gadījumā, MA1, to neuzrāda, paliekot pie tolaik godīgi iegūtā MA. Tādējādi, pasaules vadošajiem eļļu ražotāju izstrādājumiem, kam MA standarts jau pirms daudziem gadiem ir turējis šo latiņu augstākajā punktā, nav bijis pamats k-ko mainīt. Kā negatīvs izņēmums, no vadošajiem, šobrīd ir Castrol, kas atļaujas rakstīt uz savām jaunajām eļļas burkām MA2, kas patiesībā nav oficiāli iegūts, bet,iespējams, atbilstošs.
8. P.S. Gandrīz piemirsu k-ko atzīmēt par Ērika Lielmaņa publicēto šausmīgi veco linku par novecojušām vērtībām, kas, nezināmu iemeslu dēļ datēts 01.03.2014 http://www.jalos.or.jp/onfile/pdf/4T_EV_LIST.pdf
Atgādināšu. pretruna norisinājās par teorētiskajiem, Eiropā pieejamajiem, top 10 motociklu eļļu ražotājiem. No visa šī pēdēefā redzamajiem brendiem, bet vai pārliecinošiem, patiesie izstrādātāji, ražotāji, vai maisītāji MC segmentā, ietilpst ciparā 10. Ko nu?

Offline

jjjjuris
05. Mar 2014, 00:26#2179

Kopš: 16. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 647

Braucu ar: africa twin, cb400n

Offline

aivarsz
05. Mar 2014, 00:39#2180

Kopš: 26. Feb 2012

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


05 Mar 2014, 00:16:48 Bagars rakstīja:
Vismaz kādu recepti ieklabini... kadiķa nūju kur pamērcēt..

Vai tad Tu tā īsti neesi samācīts jau dziļā jaunībā par to,kur, kas un kādā veidā jāpamērcē?

Offline