Braukt uz apkopi in EE tā kā nebūtu loģiski
Man jau tā apkope nespiež, abas rokas nav kreisās un no *irsas neaug Apkope būtu vajadzīga tikai garantijas pēc.
Noņemot moci no stenda, BM Auto darboņi neieskrūvēja atpakaļ pašu galveno skrūvi, kura notur priekšējo riteni savā vietā, aizbraucot pie cilvēka, kurš saprot mazliet vairāk par BMW moto, nekā viss BM Auto serviss kopā, tiek secināts:
pēc kritiena:
pirms 1000km pirmās apkopes:
vislielākā škrobe par to ka veicot pirmo apkopi BM Auto dievojās ka pārvilcis visas skrūves un viss ir tip-top, bet to ka svarīgākās skrūves nav, pat nepamanīja
visi tie kas tagad šito lasa un bija ņēmuši testam zilo GS, varu nomierināt, viņam skrūve ir:
to šodien pie BM Auto nofočēju
uzklausīja mani tur ar diezgan lielu klusēšanu un teica lai moci atved pie viņiem nākošnedēļ. Redzēs ar ko šitā epopeja beigsies. Paldies visiem kas man palīdzēja.
Manējam priekšējā riteņa stiprinājums savādāks.
Par līkročiem: iepriekšējam mopēdam pēc kkāda atsaukuma mainīja demferi. Vakarā savācu mopēdu, vilku mājās, bet tik mājās ieraudzīju, ka plastmasi pieskrūvēti šķībi pazvanīju, piecreiz atvainojās, bet plastmasus saskrūvēju pareizi pats.
Nu, nu stock versijā vismaz piekare nemaz tik ideāla nav - paredzēta 75kg braucējiem pa ielu (uzsvars uz komfortu, ne sportu). To gan var mēģināt pārtaisīt - shkaparam šajā jautājumā jau ir zināma pieredze
Ja nopirksi, tad vari šo Saiti pievienot saviem favorītiem
23 Jun 2013, 17:40:28 Andreits rakstīja:
njaa. Vakar savacu savejo no kadra, kurs agrak esot stradajis bm. Paldies Gantais par kontaktiem. Bet nu samais teica, ka bm labot motociklus nevajag
Vot tā
Daini (DB23), tagad uzmanies
Bet, labi, ka svētki beigušies
mans bijushais pirkts jauns BM auto nopardevu jo iznaca jaunais modelis vispar nepabraucu, jaunais ipashnieks ari pabrauca nedaudz vinjam ar muguru problemas tapec pardo jo nesanak bruakt, kaut kads azarbaidzanas krievs , vrode normals chalis, njem ja gribi rasei droshi .