padomā atpakaļ ko darīji un kā, un salīdzini ar to kā saliki atpakaļ, nereti smadzenei pašai pielec kur joks aizdedze kāda viņam? varbūt dedovskim metodom pamērīsi kurā virzuļa pozīcijā sit šprekstele, un pēc vārstiem kurā taktī... tobiš uz dzelža redzēsi kur šķībums
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
02 Mar 2014, 14:54:31 Sergejs80 rakstīja:
Pametiet idejas, kurā virzienā meklēt! Baotian mopēdam (dzinējs 139 QMA) nomainīju virzuli un cilindru, visu saliku atpakaļ pēc aizzīmēm, bet šis klusē. Benzīns ir, dzirkstele ir, svece mitra karbiņš tīrs. Saprotu, ka ķīnietis ir un paliek ķīnietis, bet nu taču pirms remonta rūca!
Paldies par idejām! Pa metkām sagāja kā nākas, kompresija ir, vārstu atstarpes noregulētas utt. Pēc čoma ieteikuma kārtīgi izpūtu karbiņam katru urbumu, tur tā vaina arī bija. Motoram pietrūka ēdamā. Puikam sezona varēs sākties !
Pagājušā gada rudenī piemetās šis niķis, sākumā vēl varēja izgāzēt uz aizgāja, bet tad palika arvien sliktāk un sliktāk. Dažreiz ieslēdzot aizdedzi vispār ir tumša bilde un tad pats no sevis spriegums uzrodās atpakaļ.
02 Mar 2014, 21:32:36 Negantelis rakstīja:
Kas sataisīs tam zelta kalns no manis. [youtube]youtube]
Pagājušā gada rudenī piemetās šis niķis, sākumā vēl varēja izgāzēt uz aizgāja, bet tad palika arvien sliktāk un sliktāk. Dažreiz ieslēdzot aizdedzi vispār ir tumša bilde un tad pats no sevis spriegums uzrodās atpakaļ.
Varbūt kontaktgrupa slēdzenē, hvz.(varbūt to jau rudenī skatījos,varbūt nē.)
Iespējams, ka pašā aizdedzes slēdzenē kāds no vadiem atlecis/metala noguruma rezultatā vai kontakts zūd.Pieredzeju XJ900F,pazuda aizmugurējais gabarīts. Finālā konstatēju,ka laika gaitā no stūres turpu šurpu griešanas ,kabeļu saišķis ir deformējies un viens no vadiem vnk pārtūcis. Nebija cita varianta kā ņemt nost stūres tiltiņu un aizdedzes atslēgu,jaukt vaļā un pārlodēt nolocīto vadu.
Pagājušogad biju noņēmis slēdzeni jo bija jāizdabon nolauztā atslēga, tad neko aizdomīgu nemanīju, Noņemt slēdzeni būtu pupu mizas salīdzinot ar gnomiku meklēšanu hvz kur.
te vajag testeri, un meklēt noplūdi, izzīlēt nesanāks, neganteli izlasi mailu, tur ir spriedelējumi daži, un ja marta beigām vajadzēs, varbūt varēšu palīdzēt uz vietas
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
Varētu kāds palīdzēt? Uzstādīju ātrumu pārslēdzēja indikatoru, bet kad ieliek ātrumā izdziest(nerāda kurā atrumā ieliek, citreiz rāda), kur meklēt vainu? Honda cbr 1000rr
02 Mar 2014, 21:32:36 Negantelis rakstīja:
Kas sataisīs tam zelta kalns no manis. [youtube]youtube]
Pagājušā gada rudenī piemetās šis niķis, sākumā vēl varēja izgāzēt uz aizgāja, bet tad palika arvien sliktāk un sliktāk. Dažreiz ieslēdzot aizdedzi vispār ir tumša bilde un tad pats no sevis spriegums uzrodās atpakaļ.
Varbūt kontaktgrupa slēdzenē, hvz.(varbūt to jau rudenī skatījos,varbūt nē.)
Iespējams, ka pašā aizdedzes slēdzenē kāds no vadiem atlecis/metala noguruma rezultatā vai kontakts zūd.Pieredzeju XJ900F,pazuda aizmugurējais gabarīts. Finālā konstatēju,ka laika gaitā no stūres turpu šurpu griešanas ,kabeļu saišķis ir deformējies un viens no vadiem vnk pārtūcis. Nebija cita varianta kā ņemt nost stūres tiltiņu un aizdedzes atslēgu,jaukt vaļā un pārlodēt nolocīto vadu.
Pagājušogad biju noņēmis slēdzeni jo bija jāizdabon nolauztā atslēga, tad neko aizdomīgu nemanīju, Noņemt slēdzeni būtu pupu mizas salīdzinot ar gnomiku meklēšanu hvz kur.
Tev ir el shēma šim mocim?
Cik saprotu, tad RR toreiz nebija pie vainas... Jāsaprot kuri vadi reāli varētu būt un tie arī jāpārbauda, bet, sākumā būtu labi apskatīt shēmu...
skatīšana ir labi, bet vaina ir barošanā, un ir vnk jāmeklē kurā vietā vads vai savienojums liek mīksto uz darbu... slēdzeni noņemt un salikt kaut ar plaķenēm kontaktus kopā, ja nemainās, tad ar atcevišķu vadu piebarot kompi, spoles, priborku. var padot drošinātāja izejā no aķa pa taisno, bet ja būs reāla problēma kontaktā tad izpisīs to drošekli kura ķēdē ir vaininieks, jo strāvu ņems no cita gala un mazais 10A drošeklis visu neizturēs, būs zināms virziens, vainu masa bet tā kura iet uz patērētājiem, starteris griež, kas nozīmē masa motoram ir, bet elektronikai nav, spoles neuzlādējas, un pie slodzes španungs krīt ķēdē, kas rada to dzišanu.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
Kompim barošana trūkst! Kapēc tas ir cits jautājums. Fluki rokā un aiziet.
03 Mar 2014, 12:36:44 mexa rakstīja:
skatīšana ir labi, bet vaina ir barošanā, un ir vnk jāmeklē kurā vietā vads vai savienojums liek mīksto uz darbu... slēdzeni noņemt un salikt kaut ar plaķenēm kontaktus kopā, ja nemainās, tad ar atcevišķu vadu piebarot kompi, spoles, priborku. var padot drošinātāja izejā no aķa pa taisno, bet ja būs reāla problēma kontaktā tad izpisīs to drošekli kura ķēdē ir vaininieks, jo strāvu ņems no cita gala un mazais 10A drošeklis visu neizturēs, būs zināms virziens, vainu masa bet tā kura iet uz patērētājiem, starteris griež, kas nozīmē masa motoram ir, bet elektronikai nav, spoles neuzlādējas, un pie slodzes španungs krīt ķēdē, kas rada to dzišanu.