Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| AivarsZ,
nu atsūtīt e-vēstuli ar pētījumu aizņem pāris minūtes. bet varu saprast, ka ar konfidenciālu informāciju nav prieka dalīties. tas normāli.
par apstiprinājumiem/testiem:
nepārspīlēsim, lielākā daļa no ciparu/burtu ķīseļa uz burkas nenorāda kaut kādu oficiāli veiktu "field test", bet vienkārši ražotāja solījumu klientam.
protams, varam gribēt, lai visas eļļas tiktu testētas pie katra atsevišķa OEM, taču tad mēs par tām nespētu samaksāt. zināms taču, ka eļļu ražotāji pērk piedevu pakas no piedevu ražotājiem, kuri ieguvuši attiecīgos apstiprinājumus. vienīgais nosacījums no piedevu tirgotāja puses ir atbilstoša pamateļļa.
vai tam var ticēt? jā un nē. bet vai var ticēt ražotājam, kas uz iepakojuma norāda atsauci uz testējušās organizācijas iekšējiem kodiem (mūsu gadījumā JASO)? jā un nē...
tad kur būs tā atšķirība starp vienu un otru ražotāju? tā kā tā atliek vien uzticēties ražotāja solījumiem.
manā subjektīvā skatījumā drīzāk jāskatās uz ražotājvalsti un tās biznesa ētiku. protams, arī tas nav nekāds garants, jo Klaipēdā ražo eļļu ar uzrakstu "Made in Germany".
vēl..
jāteic, ka JASO MB/MA/MA2 prasības ir gauži pieticīgas, lai kāds ar tām vēl manipulētu. moš vēl kaut kur Āzijā vai Āfrikā. bet citādi... | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
28 Jan 2014, 23:29:20 El_Camino rakstīja:
Varat kautko pateikt par šo?
Xado 10w60
varam!
vai pietiek ar citātu?
XADO Atomic Oil 10W-60 4Т MA — лучшее на сегодняшний день синтетическое масло для четырехтактных двигателей мотоциклов. | Offline | | |
El_Camino | | Kopš: 01. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 871
Braucu ar: Hypermotard 1100
| Nē nu to es arī izlasīju, bet pēc tiem parametriem kas uzrādīti? Kautko objektīvu
----------------- Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles
| Offline | | |
|
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
|
29 Jan 2014, 00:15:40 El_Camino rakstīja:
Nē nu to es arī izlasīju, bet pēc tiem parametriem kas uzrādīti? Kautko objektīvu
Šitie ir tie, kas tās ūber kosmisko tehnoloģiju piedevas eļļai taisa, ka motoram +50 zirgi Tā kā būs laba
Vienam autiņam biju šī ražotāja produkciju intereses pēc ielējis, eļļa kā eļļa, motors vēl rūc. | Offline | | |
aivarsz | | Kopš: 26. Feb 2012
Ziņojumi: 34
Braucu ar:
|
29 Jan 2014, 00:15:40 El_Camino rakstīja:
Nē nu to es arī izlasīju, bet pēc tiem parametriem kas uzrādīti? Kautko objektīvu
Aprilia konkrētajam motorollerim viskozitāte pareiza, MA pilnīgi nesvarīgs. Ukraiņu ex-militārais brends, ko šobrīd ražo Holandē. Gan jau būs gana labs. Vēl jo vairāk, ka eļļas tilpums karterī ir litrs ar astīti un jāmaina MAX pēc 3000 km vai 15 motorstundām... | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| aivarsz,
mazs kartera apjoms jau nav nekāda priekšrocība, gluži pretēji - sūdīgāka dzesēšana, lielāka sadegšanas u.c. kaitīgu produktu koncentrācija, lielāka gaistamības ietekme utt. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
29 Jan 2014, 00:15:40 El_Camino rakstīja:
Nē nu to es arī izlasīju, bet pēc tiem parametriem kas uzrādīti? Kautko objektīvu
runājot nopietni - pēc iespējas izvairies no tik izstieptām viskozitātes klasēm.
izlem - vai nu Tev svarīgs 'karstais' gals vai 'aukstais'. ja ražotājs stingri uzstāj uz ##W-60, tad drīzāk skaties kaut kādu SAE 15(20)W-60 vat par 'pliku' SAE60. ja ražotājs pieļauj ##W-50 un neesi iesprindzis uz braukšanu Sahārā, var izmantot 15(20)W-50.
tas viss arī naudas ekonomijas kontekstā. | Offline | | |
aivarsz | | Kopš: 26. Feb 2012
Ziņojumi: 34
Braucu ar:
| Aprilia ir tas gadījums, kad ražotājs pieprasa šo 10W-60 viskozitāti, tāpat, kā piemēram, KTM, Moto Guzzi, Voxan un senāk arī Husqvarna. Tā lūk. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| AivarsZ,
ou, veci, tā točna nav. iemet aci kaut vai KTM rūpnīcas OEM izmantotajo motoreļļu listē. tur tikai vienam modelim paredzēts ##W-60, pārējiem ##W-50. ok, matērijs nav pats svaigākais, taču radikāli nekas nav mainījies.
noprotu, ka Tu skaties OATS Ltd. rekomendāciju katalogā, kuram ne vienmēr var ticēt. turklāt šī organizācija pielāgo ieteikumus, izrietot no klienta produktu sortimenta.
visdrošāk skatīties tomēr service/repair manual-ī.
tur parasti tiek norādītas vairākas viskozitātes, atkarībā no klimata. kā zināms, moto pasaules mērogā tiek izmantoti dienvidu zemēs, kur arī 40C un vairāk nav nekas neparasts. attiecīgi, augstās temperatūras ir primārais režīms uz ko ražotājs ir spiests orientēties. bet tā kā jāņem vērā arī mūsu platuma joslu, kur dažs mauc arī zem 0C, tad nu rodas šīs neloģiskās rekomendācijas pēc 10W-60.
LV apstākļos viskozitāti čaļi tradicionāli izvēlas pārāk augstu. dažs pat mauc iekšā augstāku klasi kā ražotājs paredzējis dienvidu zemēm. tam ir daudz dažādi blakusefekti.
vārdu sakot, jāskatās manuālī viskozitāšu atbilstība klimatam. | Offline | | |
elf | | Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
| Šā gada 19. Un 20. Februārī APE Motors Rīgā organizē bezmaksas tehnisko semināru par eļļām un smērvielām. Būsim priecīgi satikt visus interesentus.
19. februārī laipni aicināti visi tie, kas vēlas saņemt informāciju par vieglajām automašīnām paredzētajām eļļām, jaunākajām autoražotāju prasībām un tendencēm, kā arī citu vitāli svarīgu informāciju, kas nepieciešama pareizai mūsdienu tehnikas apkopei.
20. februārī gaidīsim ciemos visus tos, kas darbojas moto segmentā un vēlas sevi tehniski izglītot par visām būtiskajām aktualitātēm un novitātēm šajā eļļu un ķīmijas klāstā.
Semināru vadīs MOTUL Deuschland GMBH tehniskā departamenta vadītājs Alexander Hornoff angļu valodā. Latvisko tulkojumu nodrošināsim.
Interesentiem lūdzu nekavēties pieteikties telefoniski vai e-pastā, norādot interesējošo datumu vai datumus, kā arī vēlamo apmeklētāju skaitu.
Aivars Žeikars, tālrunis 29336688, e-pasts: aivars.zeikars@apemotors.lv
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
fireseed | | Kopš: 20. Aug 2013
Ziņojumi: 226
Braucu ar: kx250/cb1000f
| Sveiki,kur rīgā var nopirkt izlejamo eļļu motul 5100 10w 40,ar garantiju,ka tas ir motul? | Offline | | |
Decy | | Kopš: 04. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 77
Braucu ar: Kawasaki zx10r 11
|
16 Feb 2014, 12:12:55 fireseed rakstīja:
Sveiki,kur rīgā var nopirkt izlejamo eļļu motul 5100 10w 40,ar garantiju,ka tas ir motul?
Tanders.lv
Daugavgrīvas iela 31d | Offline | | |
Niks | | Kopš: 14. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 110
Braucu ar: Virago un Octavia
| Sveicināti!
Kur varētu meklēt motora eļļu 20W40? Labākais, ko līdz šim ir izdevies atrast ir 15W40. | Offline | | |
lomsz | | Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Pašai Yamaha Yamalube tādas vairāk nav, vismaz Eiropā... Kādreiz pats meklēju savam mocim ieteikto... Yamaha iesaka aizvietot ar 20w50, bet katalogs saka, ka Virago var liet arī 10w40, kas ir prātīgāk... Sev iekš Warrior leju 10w40 un viss kārtībā, galvenais- maini biežāk, kā paredzētie 6000 km... | Offline | | |
Niks | | Kopš: 14. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 110
Braucu ar: Virago un Octavia
|
22 Feb 2014, 22:44:46 lomsz rakstīja:
Pašai Yamaha Yamalube tādas vairāk nav, vismaz Eiropā... Kādreiz pats meklēju savam mocim ieteikto... Yamaha iesaka aizvietot ar 20w50, bet katalogs saka, ka Virago var liet arī 10w40, kas ir prātīgāk... Sev iekš Warrior leju 10w40 un viss kārtībā, galvenais- maini biežāk, kā paredzētie 6000 km...
Šķiet, ka būs izdevies atrast http://www.tdauto.lv/lv/info/motor-ella-selektol-specjal-5l.html | Offline | | |
lomsz | | Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Tu esi atradis auto eļļu... NEKAD nelej auto eļļu... Virago sajūgs ir slapjā tipa (peld eļļā), tāpēc lieto TIKAI motocikliem paredzētās eļļas... | Offline | | |
Niks | | Kopš: 14. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 110
Braucu ar: Virago un Octavia
|
22 Feb 2014, 23:02:22 lomsz rakstīja:
Tu esi atradis auto eļļu... NEKAD nelej auto eļļu... Virago sajūgs ir slapjā tipa (peld eļļā), tāpēc lieto TIKAI motocikliem paredzētās eļļas...
Ok,ņemšu vērā! Tiesa, pāgājušosezon lēju 15W40 un tā nebija speciāli močiem paredzēta. | Offline | | |
aivarsz | | Kopš: 26. Feb 2012
Ziņojumi: 34
Braucu ar:
|
22 Feb 2014, 22:48:34 Niks rakstīja:
22 Feb 2014, 22:44:46 lomsz rakstīja:
Pašai Yamaha Yamalube tādas vairāk nav, vismaz Eiropā... Kādreiz pats meklēju savam mocim ieteikto... Yamaha iesaka aizvietot ar 20w50, bet katalogs saka, ka Virago var liet arī 10w40, kas ir prātīgāk... Sev iekš Warrior leju 10w40 un viss kārtībā, galvenais- maini biežāk, kā paredzētie 6000 km...
Paldies par padomu
Atgriežoties topika sākumā. Fiziski nav nepieciešamības pēc tādas viskozitātes. Pārvētrtējiet sava mopēda noskrietās motorstundas vai kilometrāžu. Vairumā gadījumu, ņemot vērā visus dilumus, nav problēmu pakāpeniski pāriet uz biezāku viskozitāti, būsiet tikai ieguvēji. No 10W40, piemēram uz 15W50. Sajūgs un kārba strādās ideālāk, kā būsiet gaidījuši. | Offline | | |
lomsz | | Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Kādu laiku atpakaļ Nieres vadībā bija par to diskusija ar nopietniem argumentiem par to, ka karsto galu bez vajadzības celt nevajag... Rezultāts bija: kārba un sajūgs ir viens, bet pārāk augsts karstais gals karsē motoru... | Offline | | |
maniac | | Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5170
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
22 Feb 2014, 23:02:22 lomsz rakstīja:
Tu esi atradis auto eļļu... NEKAD nelej auto eļļu... Virago sajūgs ir slapjā tipa (peld eļļā), tāpēc lieto TIKAI motocikliem paredzētās eļļas...
Laikam jau tā ir pareizāk. Kaut gan ir arī citi piemēri. Tāds Sinus no Vladivostokas, kas apbraucis pasauli ar savu 80-to gadu Magnu (noskrējiens pāri 300000km!), lej tikai auto eļlu! Ja pareizi atceros - Mobil1. Un neesot ne vaina. | Offline | | |
|
|