Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
elf
24. Jan 2014, 18:39#2111

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Diemžēl tas bij saistīts ar eļļu.....jo pats sēdēju blakus un vēroju eļļas temperatūras rādījumus ...gan ar asv ražoto eļļu, gan eiropā ražoto eļļu.
Kāds tad vēl var būt cits variants???

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Niere
24. Jan 2014, 20:56#2112

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


24 Jan 2014, 18:39:33 elf rakstīja:
Diemžēl tas bij saistīts ar eļļu.....jo pats sēdēju blakus un vēroju eļļas temperatūras rādījumus ...gan ar asv ražoto eļļu, gan eiropā ražoto eļļu.
Kāds tad vēl var būt cits variants???

viskozitāte viena un tā pati?
abas eļļas pilnīgi svaigas?
eļļas filtrs abos gadījumos svaigs un vienādu filtrāciju?

runājot par eļļu no dzesēšanas viedokļa, varu iedomāties tikai divus apstākļus, kas var ietekmēt motora temperatūru:
- viskozitāte (zemākai viskozitātei labāka spēju izkliedēt un aizvadīt temperatūru.
- pamateļļa jeb bāzes eļļa (piemēram, esteriem ir par ~25% lielāka siltumietilpība pret visām citām bāzēm, arī PAO. attiecīgi, ar vienādas viskozitātes eļļa spēj sevī 'savākt' vairāk siltuma.

tā kā tik radikāla receptes atšķirība, ka vienā produktā izmantotu esteri, bet citā Group II, III vai IV, iedomāties nevaru, pieņemu, ka parādība grozās ap viskozitāti vai testēšanas metodiku.
pieņēmums, ka ne jau lējāt divas svaigas eļļas un pieņēmums, ka ne jau uz stenda vienādā režīmā mērījāt, bet izgāžot ielās.

bet nu.... klāt nestāvēju, nezinu.

Offline

dusk
25. Jan 2014, 10:53#2113

Kopš: 14. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1563

Braucu ar: HD FXR & Chevy Astro

Pilnībā sintētiska eļļa 10W-40
API SG, SL/CF, CG-4; JASO MA/MA2; ISO-L-EMA2; API GL-1
Cena 17.50 EUR / 946 ml



-----------------
Veikals Motoland.
Artlērijas 45, Rīga
T. 29255587
www.motoland.lv

Offline

aivarsz
27. Jan 2014, 00:16#2114

Kopš: 26. Feb 2012

Ziņojumi: 34

Braucu ar:

Vai mēs kautkur redzam Fully Synthetic vai 100% Synthetic uzrkstu? Ne, tak. Tas tak tāds vecs dažādu atsevišķu eļļu ražotāju triks, vērsts uz gala patērētāju. Vēlreiz pārbaudīšu konkrēto lubrikantu un tad izteikšu savu viedokli jau pamatotāku šajā gadījumā. Neredzuoficiālajā TDS arī unikālo JASO akcepta nr. par MA-2 standartu. Ir atsauce par atbilstību standarta prasībām no 2006, gada,tas arī viss, pagaidām. Bet oficiālas standartizācijas pazīmes pagaidām nevaru atrast.

[ Šo ziņu laboja aivarsz, 27 Jan 2014, 00:22:03 ]

Offline

Niere
28. Jan 2014, 16:59#2115

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


27 Jan 2014, 00:16:05 aivarsz rakstīja:
Vai mēs kautkur redzam Fully Synthetic vai 100% Synthetic uzrkstu?
....
Neredzuoficiālajā TDS arī unikālo JASO akcepta nr. par MA-2 standartu. Ir atsauce par atbilstību standarta prasībām no 2006, gada,tas arī viss, pagaidām.

Veci, nezinu kādu informāciju Tu lasi, bet ražotājs norāda, ka eļļa ir sintētiska.
piekristu, ja teiktu, ka nav skaidri norādīta pamateļļa, taču no šīsdienas viedokļa tā ir sintētika, ko TDS apgalvo arī ražotājs.

mani personīgi dara uzmanīgu fakts, ka agrāk TDS tika norādīts, ka eļļa ir uz esteru bāzes, bet tagad neko neatrodu nedz TDS, nedz MSDS (ja neskata sāļu kontextā).
visai droši, ka agrāk šis produkts saturēja esterus, bet tagad īsti nav skaidrs. iespējams, ka ražotājs gājis 'mainstream' virzienā un izmantojis Group III.
tas, protams, būtu pamatīgs cienītāju apjājiens, kam negribētos ticēt.

tomēr...lai spriestu par produktu, jābūt kaut kādiem datiem.
Tu teicies atsūtīt uz e-kasti pētījumu, bet neatsūtīji. grūti kaut ko spriest, ja Tu operē ar citiem nezināmiem datiem un nevēlies tos publiskot.
iesūti man ciparus, ievērtēsim!

Offline

aivarsz
28. Jan 2014, 23:05#2116

Kopš: 26. Feb 2012

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


28 Jan 2014, 16:59:36 Niere rakstīja:

27 Jan 2014, 00:16:05 aivarsz rakstīja:
Vai mēs kautkur redzam Fully Synthetic vai 100% Synthetic uzrkstu?
....
Neredzuoficiālajā TDS arī unikālo JASO akcepta nr. par MA-2 standartu. Ir atsauce par atbilstību standarta prasībām no 2006, gada,tas arī viss, pagaidām.

Veci, nezinu kādu informāciju Tu lasi, bet ražotājs norāda, ka eļļa ir sintētiska.
piekristu, ja teiktu, ka nav skaidri norādīta pamateļļa, taču no šīsdienas viedokļa tā ir sintētika, ko TDS apgalvo arī ražotājs.

mani personīgi dara uzmanīgu fakts, ka agrāk TDS tika norādīts, ka eļļa ir uz esteru bāzes, bet tagad neko neatrodu nedz TDS, nedz MSDS (ja neskata sāļu kontextā).
visai droši, ka agrāk šis produkts saturēja esterus, bet tagad īsti nav skaidrs. iespējams, ka ražotājs gājis 'mainstream' virzienā un izmantojis Group III.
tas, protams, būtu pamatīgs cienītāju apjājiens, kam negribētos ticēt.

tomēr...lai spriestu par produktu, jābūt kaut kādiem datiem.
Tu teicies atsūtīt uz e-kasti pētījumu, bet neatsūtīji. grūti kaut ko spriest, ja Tu operē ar citiem nezināmiem datiem un nevēlies tos publiskot.
iesūti man ciparus, ievērtēsim!


Tu esi jau tuvu pareizajam ceļam savos pētījumos. Neesmu tev neko atsūtījis, jo šobrīd vienkārši fiziski tam nav laika. nakts melnumā vien atļaujos k-ko drusku ierakstīt mani interesējošajos portālos. Kā jau kaut kad runājām, diemžēl, Castrol bija pionieris, kas kaut ko pārvērta par sintētiku. Un brutāli turpina izpildīties dažādās neatbalstāmās aktivitātēs. Tam sekoja vesela plejāde eļļu ražotāju un maisītāju. Tāda, diemžēl, ir tendence pēdējo gadu laikā. Un, varbūt, atkārtošos, bet pat brendi ar pasaules vārdu taisa mēslus, rakstot uz burkām akceptus, kas nav iegūti vai atsvaidzināti pēc to derīguma termiņa beigām. Vai ir atraduši punktus, kādēļ var močīt visādus brīnumus nesodīti. Šī tendence progresē, un tas nebūt neattiecas tikai uz eļļām. Pie tam, bieži ir diezgan viegli tīmeklī atrast, ka tas ir pilnīgs fufelis. Tāda sajūta, ka tiesvedība ir iebāzusi galvu zemē. Tūplis gaisā. Ņemiet, ja kādam tas tīkās. Nu tas tāds mans brainstorms par tēmu.

Offline

El_Camino
28. Jan 2014, 23:29#2117

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 871

Braucu ar: Hypermotard 1100

Varat kautko pateikt par šo?
Xado 10w60

-----------------
Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles

Offline

Niere
28. Jan 2014, 23:41#2118

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

AivarsZ,
nu atsūtīt e-vēstuli ar pētījumu aizņem pāris minūtes. bet varu saprast, ka ar konfidenciālu informāciju nav prieka dalīties. tas normāli.

par apstiprinājumiem/testiem:
nepārspīlēsim, lielākā daļa no ciparu/burtu ķīseļa uz burkas nenorāda kaut kādu oficiāli veiktu "field test", bet vienkārši ražotāja solījumu klientam.
protams, varam gribēt, lai visas eļļas tiktu testētas pie katra atsevišķa OEM, taču tad mēs par tām nespētu samaksāt. zināms taču, ka eļļu ražotāji pērk piedevu pakas no piedevu ražotājiem, kuri ieguvuši attiecīgos apstiprinājumus. vienīgais nosacījums no piedevu tirgotāja puses ir atbilstoša pamateļļa.
vai tam var ticēt? jā un nē. bet vai var ticēt ražotājam, kas uz iepakojuma norāda atsauci uz testējušās organizācijas iekšējiem kodiem (mūsu gadījumā JASO)? jā un nē...
tad kur būs tā atšķirība starp vienu un otru ražotāju? tā kā tā atliek vien uzticēties ražotāja solījumiem.
manā subjektīvā skatījumā drīzāk jāskatās uz ražotājvalsti un tās biznesa ētiku. protams, arī tas nav nekāds garants, jo Klaipēdā ražo eļļu ar uzrakstu "Made in Germany".
vēl..
jāteic, ka JASO MB/MA/MA2 prasības ir gauži pieticīgas, lai kāds ar tām vēl manipulētu. moš vēl kaut kur Āzijā vai Āfrikā. bet citādi...

Offline

Niere
28. Jan 2014, 23:44#2119

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


28 Jan 2014, 23:29:20 El_Camino rakstīja:
Varat kautko pateikt par šo?
Xado 10w60

varam!
vai pietiek ar citātu?
XADO Atomic Oil 10W-60 4Т MA — лучшее на сегодняшний день синтетическое масло для четырехтактных двигателей мотоциклов.

Offline

El_Camino
29. Jan 2014, 00:15#2120

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 871

Braucu ar: Hypermotard 1100

Nē nu to es arī izlasīju, bet pēc tiem parametriem kas uzrādīti? Kautko objektīvu

-----------------
Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles

Offline

screwy
29. Jan 2014, 07:29#2121

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:


29 Jan 2014, 00:15:40 El_Camino rakstīja:
Nē nu to es arī izlasīju, bet pēc tiem parametriem kas uzrādīti? Kautko objektīvu

Šitie ir tie, kas tās ūber kosmisko tehnoloģiju piedevas eļļai taisa, ka motoram +50 zirgi Tā kā būs laba
Vienam autiņam biju šī ražotāja produkciju intereses pēc ielējis, eļļa kā eļļa, motors vēl rūc.

Offline

aivarsz
29. Jan 2014, 11:53#2122

Kopš: 26. Feb 2012

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


29 Jan 2014, 00:15:40 El_Camino rakstīja:
Nē nu to es arī izlasīju, bet pēc tiem parametriem kas uzrādīti? Kautko objektīvu


Aprilia konkrētajam motorollerim viskozitāte pareiza, MA pilnīgi nesvarīgs. Ukraiņu ex-militārais brends, ko šobrīd ražo Holandē. Gan jau būs gana labs. Vēl jo vairāk, ka eļļas tilpums karterī ir litrs ar astīti un jāmaina MAX pēc 3000 km vai 15 motorstundām...

Offline

Niere
29. Jan 2014, 12:00#2123

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

aivarsz,
mazs kartera apjoms jau nav nekāda priekšrocība, gluži pretēji - sūdīgāka dzesēšana, lielāka sadegšanas u.c. kaitīgu produktu koncentrācija, lielāka gaistamības ietekme utt.

Offline

Niere
29. Jan 2014, 12:09#2124

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


29 Jan 2014, 00:15:40 El_Camino rakstīja:
Nē nu to es arī izlasīju, bet pēc tiem parametriem kas uzrādīti? Kautko objektīvu

runājot nopietni - pēc iespējas izvairies no tik izstieptām viskozitātes klasēm.
izlem - vai nu Tev svarīgs 'karstais' gals vai 'aukstais'. ja ražotājs stingri uzstāj uz ##W-60, tad drīzāk skaties kaut kādu SAE 15(20)W-60 vat par 'pliku' SAE60. ja ražotājs pieļauj ##W-50 un neesi iesprindzis uz braukšanu Sahārā, var izmantot 15(20)W-50.
tas viss arī naudas ekonomijas kontekstā.

Offline

aivarsz
30. Jan 2014, 14:32#2125

Kopš: 26. Feb 2012

Ziņojumi: 34

Braucu ar:

Aprilia ir tas gadījums, kad ražotājs pieprasa šo 10W-60 viskozitāti, tāpat, kā piemēram, KTM, Moto Guzzi, Voxan un senāk arī Husqvarna. Tā lūk.

Offline

Niere
30. Jan 2014, 14:52#2126

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

AivarsZ,
ou, veci, tā točna nav. iemet aci kaut vai KTM rūpnīcas OEM izmantotajo motoreļļu listē. tur tikai vienam modelim paredzēts ##W-60, pārējiem ##W-50. ok, matērijs nav pats svaigākais, taču radikāli nekas nav mainījies.

noprotu, ka Tu skaties OATS Ltd. rekomendāciju katalogā, kuram ne vienmēr var ticēt. turklāt šī organizācija pielāgo ieteikumus, izrietot no klienta produktu sortimenta.

visdrošāk skatīties tomēr service/repair manual-ī.
tur parasti tiek norādītas vairākas viskozitātes, atkarībā no klimata. kā zināms, moto pasaules mērogā tiek izmantoti dienvidu zemēs, kur arī 40C un vairāk nav nekas neparasts. attiecīgi, augstās temperatūras ir primārais režīms uz ko ražotājs ir spiests orientēties. bet tā kā jāņem vērā arī mūsu platuma joslu, kur dažs mauc arī zem 0C, tad nu rodas šīs neloģiskās rekomendācijas pēc 10W-60.
LV apstākļos viskozitāti čaļi tradicionāli izvēlas pārāk augstu. dažs pat mauc iekšā augstāku klasi kā ražotājs paredzējis dienvidu zemēm. tam ir daudz dažādi blakusefekti.

vārdu sakot, jāskatās manuālī viskozitāšu atbilstība klimatam.

Offline

elf
14. Feb 2014, 09:28#2127

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Šā gada 19. Un 20. Februārī APE Motors Rīgā organizē bezmaksas tehnisko semināru par eļļām un smērvielām. Būsim priecīgi satikt visus interesentus.

19. februārī laipni aicināti visi tie, kas vēlas saņemt informāciju par vieglajām automašīnām paredzētajām eļļām, jaunākajām autoražotāju prasībām un tendencēm, kā arī citu vitāli svarīgu informāciju, kas nepieciešama pareizai mūsdienu tehnikas apkopei.

20. februārī gaidīsim ciemos visus tos, kas darbojas moto segmentā un vēlas sevi tehniski izglītot par visām būtiskajām aktualitātēm un novitātēm šajā eļļu un ķīmijas klāstā.

Semināru vadīs MOTUL Deuschland GMBH tehniskā departamenta vadītājs Alexander Hornoff angļu valodā. Latvisko tulkojumu nodrošināsim.

Interesentiem lūdzu nekavēties pieteikties telefoniski vai e-pastā, norādot interesējošo datumu vai datumus, kā arī vēlamo apmeklētāju skaitu.

Aivars Žeikars, tālrunis 29336688, e-pasts: aivars.zeikars@apemotors.lv

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

fireseed
16. Feb 2014, 12:12#2128

Kopš: 20. Aug 2013

Ziņojumi: 225

Braucu ar: kx250/cb1000f

Sveiki,kur rīgā var nopirkt izlejamo eļļu motul 5100 10w 40,ar garantiju,ka tas ir motul?

Offline

Decy
16. Feb 2014, 21:10#2129

Kopš: 04. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 77

Braucu ar: Kawasaki zx10r 11


16 Feb 2014, 12:12:55 fireseed rakstīja:
Sveiki,kur rīgā var nopirkt izlejamo eļļu motul 5100 10w 40,ar garantiju,ka tas ir motul?


Tanders.lv
Daugavgrīvas iela 31d

Offline

Niks
22. Feb 2014, 20:56#2130

Kopš: 14. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 110

Braucu ar: Virago un Octavia

Sveicināti!

Kur varētu meklēt motora eļļu 20W40? Labākais, ko līdz šim ir izdevies atrast ir 15W40.

Offline