Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
andrejins
15. Jan 2014, 17:02#2098

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada

Pie reizes ar mērskalu, lai redz vai vārsti nav jāregulē

15 Jan 2014, 17:01:15 soulfreak rakstīja:
Eļļas uzpasētājiem vajadzētu šādus vārstu vākus




-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

kawaracer
17. Jan 2014, 23:44#2099

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: HD FXFBS

Atradu mājās Castrol 747 1L
Iepakojums ir ciet, bet stāv ilgi, ļoti ilgi!
Ar 2T sportinieku braucu 90s gados

Varbūt kādam noder! Toreiz maksāja ļoti dārgi!



-----------------
Rezerves daļas un serviss.

Offline

aivarsz
23. Jan 2014, 23:48#2100

Kopš: 26. Feb 2012

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


14 Jan 2014, 17:08:05 dusk rakstīja:

14 Jan 2014, 17:00:10 soulfreak rakstīja:
Auto eļļas ar varēs pasūtīt?

Varēs.


Amerikas kontinentos ir pilnīgi cits autoparks, kā Eiropā. Daudzos gadījumos, kad auto ir jaunāks par 15 gadiem, Amsoil nebūs derīgs Eiropas autoparkam. Tādēļ neieteiktu riskēt, ACEA A3/B4 Amsoil piedāvā. Uz augšu, nē. Var sanākt dārga eļļa un ļooti dārgs remonts, vai lēts šrots. Vainīgs, protams, eļļu ražotājs un importētājs, vai ne? Patērētājs, kurš savas nekompetences dēļ tehnikā sagāzis k-ko pilnīgi garām- nē? Tādēļ jau ir domāti daudzie eļļu ražotāju webkatalogi, lai atrastu savam modelim atbilstošo lubrikantu.

[ Šo ziņu laboja aivarsz, 23 Jan 2014, 23:52:04 ]

Offline

soulfreak
23. Jan 2014, 23:57#2101

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Es šaubos, vai 21 gadu vecam dzelzim, kas ražots Japānā, varētu rasties kādas problēmas. Personīgi OpieOils UK arī rekomendē izmantot Amsoil produktus (bija konkrēts jautājums šamiem par rekomendācijām)

Offline

Niere
24. Jan 2014, 00:08#2102

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

aivarsz,
nav, nav tā. ir Amsoil-am arī Eiropas OEM apstiprinājumi. piem., VW504/507 + MB229.51
turklāt jaunākā izlaiduma ACEA A3/B4 no C3 atšķiras tikai ar piemērotību jaunās paaudzes katalizatoriem un DPFiem. ja tādu nav, tad A3/B4 ir pilnīgi ok. protams, ACEA eļļām nav vienīgais mērs.

Offline

aivarsz
24. Jan 2014, 00:24#2103

Kopš: 26. Feb 2012

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


14 Jan 2014, 16:59:28 dusk rakstīja:
Motolandā sākam tirgot Amsoil eļļas. Pirmais sūtījums ir ceļā. Pagaidām gan tikai SAE 20W-50 Synthetic Motorcycle Oil priekš HD





Vēlu veiksmi, Amerikā brends ar vārdu. Krogā kotletes nepaliks dārgākas, lai varētu veikt investīcijas amerikāņu eļļu biznesā?

Amsoil moto segmentā, tiešām ir atsevišķi 4T sintētiskie produkti, kas pēc oficiāliem testu rezultātiem ir tuvu spicei. Man šobrīd ir pieejami precīzi rādījumi par dažādu lielražotāju eļļu laboratoriskajiem salīdzinājumiem. Amsoil daži produkti apsteidz virkni no Latvijā pārstāvētajiem. Putoline- nē. Mttul- ne tuvu.

[ Šo ziņu laboja aivarsz, 24 Jan 2014, 01:03:25 ]

Offline

Archy96
24. Jan 2014, 00:39#2104

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


24 Jan 2014, 00:24:34 aivarsz rakstīja:

14 Jan 2014, 16:59:28 dusk rakstīja:
Motolandā sākam tirgot Amsoil eļļas. Pirmais sūtījums ir ceļā. Pagaidām gan tikai SAE 20W-50 Synthetic Motorcycle Oil priekš HD





Vēlu veiksmi, Amerikā brends ar vārdu. Krogā kotletes nepaliks dārgākas, lai varētu veikt investīcijas amerikāņu eļļu biznesā?

Amsoil moto segmentā, tiešām ir atsevišķi 4T sintētiskie produkti, kas pēc oficiāliem testu rezultātiem ir tuvu spicei. Man šobrīd ir pieejami precīzi rādījumi par dažādu lielražotāju eļļu laboratoriskajiem salīdzinājumiem. Amsoil daži produkti ir tuvu spicei.

Nu Tu padalies ar info, man kā reiz R1 jauns oils uz sezonu jāgādā, griezts tiks no visas sirds

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

aivarsz
24. Jan 2014, 00:46#2105

Kopš: 26. Feb 2012

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


24 Jan 2014, 00:08:08 Niere rakstīja:
aivarsz,
nav, nav tā. ir Amsoil-am arī Eiropas OEM apstiprinājumi. piem., VW504/507 + MB229.51
turklāt jaunākā izlaiduma ACEA A3/B4 no C3 atšķiras tikai ar piemērotību jaunās paaudzes katalizatoriem un DPFiem. ja tādu nav, tad A3/B4 ir pilnīgi ok. protams, ACEA eļļām nav vienīgais mērs.

Spečoku paķēra? Bet, šobrīd stāvoklis ir vēl daudz komplicētāks. Mana atbilde uz konkrēto ieraxtu bija par to, ka varbūt, tomēr nevajag cilvēkam, nezinot, ko vajag, pirkt k-ko. Amerikas kontinentā nav DPF, kā arī fuck fuel economy. Pavisam nesen, kā reize, šīs lietas pārrunāju ar tajos kontinentos dzīvojošajiem eļļu cilvēkiem. Ja tevis minētie eļļu standarti ir nepieciešami kādam arhitektam, zobārstam vai cita veida māxliniekam, kas ir iegādājies sev par postu, kādu jocīgo Eiropas auto, eļļas ražo, tās ir dārgas un ir pieejamas ar statistisko nosaukumu "slowmower". Visā pārējā valstu un valstiņu plejādē, visvairāk pirktā eļļa ir sū-īgs minerāllubrikants 15w-40 viskozitātē. Sačomojos ar vīru no Venecuēlas, kur degviela maksā pāris centus spsinī. Kādas tur nahren eļļas ar degvielas ekoonomijas īpašībām Eiropas skatījumā?

[ Šo ziņu laboja aivarsz, 24 Jan 2014, 00:58:51 ]

Offline

Niere
24. Jan 2014, 01:02#2106

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

aivarsz,
veci, Tu taču profesionālis, bet runā par zīmoliem un pat kontinentiem kā par kvalitātes kritēriju.
auto eļļām jau nu viss ir gauži vienkārši - kvalitāti un pielietojumu nosaka testi/apstiprinājumi.
ja Tev iraid kādi padziļināti pētījumi, tad apspriežam. tiešām labprāt ievērtētu, jo tādu ir gauži maz.
ja nepubliskosi, tad varam runāt vienīgi par konkrētiem produktiem.
p.s. es te neiestājos par kādu konkrētu zīmolu un tā.

Offline

aivarsz
24. Jan 2014, 01:38#2107

Kopš: 26. Feb 2012

Ziņojumi: 34

Braucu ar:

Augsti godātais Nieres k-gs. Konfidencionāla info publiski nesekos. Jā, varu padalītiess ar k-ko telefoniski vai e-past;a. Motopoweā ielogojos reti.

Offline

Niere
24. Jan 2014, 01:46#2108

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

aivarsz,
super, Tu manu e-kastes adresi zini.
apņemos informāciju izmantot godprātīgi un izziņas nolūkos.

Offline

elf
24. Jan 2014, 10:52#2109

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

1995 gadā sākām tirgot ASV ražotu Castrol eļļu....viss bij labi līdz momentam kad viens klients Castrol sintētiku ielēja Audi caupe..
Viņam patika atvilkt cik iet...pēc dienas lējām ārā to eļļu, jo cēlās eļļas temperatūra...ielejot eiropas Castrol eļļas temperatūra necēlās virs normas...

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Niere
24. Jan 2014, 12:15#2110

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

elf,
ASV un Eiropas formulējumi globālajiem zīmoliem var atšķirties arī viena produkta ietvaros, taču domāju, ka Tevis aprakstītais gadījums šoreiz visdrīzāk nebūs tiešā veidā saistīts ar eļļu.

Offline

elf
24. Jan 2014, 18:39#2111

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Diemžēl tas bij saistīts ar eļļu.....jo pats sēdēju blakus un vēroju eļļas temperatūras rādījumus ...gan ar asv ražoto eļļu, gan eiropā ražoto eļļu.
Kāds tad vēl var būt cits variants???

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Niere
24. Jan 2014, 20:56#2112

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


24 Jan 2014, 18:39:33 elf rakstīja:
Diemžēl tas bij saistīts ar eļļu.....jo pats sēdēju blakus un vēroju eļļas temperatūras rādījumus ...gan ar asv ražoto eļļu, gan eiropā ražoto eļļu.
Kāds tad vēl var būt cits variants???

viskozitāte viena un tā pati?
abas eļļas pilnīgi svaigas?
eļļas filtrs abos gadījumos svaigs un vienādu filtrāciju?

runājot par eļļu no dzesēšanas viedokļa, varu iedomāties tikai divus apstākļus, kas var ietekmēt motora temperatūru:
- viskozitāte (zemākai viskozitātei labāka spēju izkliedēt un aizvadīt temperatūru.
- pamateļļa jeb bāzes eļļa (piemēram, esteriem ir par ~25% lielāka siltumietilpība pret visām citām bāzēm, arī PAO. attiecīgi, ar vienādas viskozitātes eļļa spēj sevī 'savākt' vairāk siltuma.

tā kā tik radikāla receptes atšķirība, ka vienā produktā izmantotu esteri, bet citā Group II, III vai IV, iedomāties nevaru, pieņemu, ka parādība grozās ap viskozitāti vai testēšanas metodiku.
pieņēmums, ka ne jau lējāt divas svaigas eļļas un pieņēmums, ka ne jau uz stenda vienādā režīmā mērījāt, bet izgāžot ielās.

bet nu.... klāt nestāvēju, nezinu.

Offline

dusk
25. Jan 2014, 10:53#2113

Kopš: 14. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1563

Braucu ar: HD FXR & Chevy Astro

Pilnībā sintētiska eļļa 10W-40
API SG, SL/CF, CG-4; JASO MA/MA2; ISO-L-EMA2; API GL-1
Cena 17.50 EUR / 946 ml



-----------------
Veikals Motoland.
Artlērijas 45, Rīga
T. 29255587
www.motoland.lv

Offline

aivarsz
27. Jan 2014, 00:16#2114

Kopš: 26. Feb 2012

Ziņojumi: 34

Braucu ar:

Vai mēs kautkur redzam Fully Synthetic vai 100% Synthetic uzrkstu? Ne, tak. Tas tak tāds vecs dažādu atsevišķu eļļu ražotāju triks, vērsts uz gala patērētāju. Vēlreiz pārbaudīšu konkrēto lubrikantu un tad izteikšu savu viedokli jau pamatotāku šajā gadījumā. Neredzuoficiālajā TDS arī unikālo JASO akcepta nr. par MA-2 standartu. Ir atsauce par atbilstību standarta prasībām no 2006, gada,tas arī viss, pagaidām. Bet oficiālas standartizācijas pazīmes pagaidām nevaru atrast.

[ Šo ziņu laboja aivarsz, 27 Jan 2014, 00:22:03 ]

Offline

Niere
28. Jan 2014, 16:59#2115

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


27 Jan 2014, 00:16:05 aivarsz rakstīja:
Vai mēs kautkur redzam Fully Synthetic vai 100% Synthetic uzrkstu?
....
Neredzuoficiālajā TDS arī unikālo JASO akcepta nr. par MA-2 standartu. Ir atsauce par atbilstību standarta prasībām no 2006, gada,tas arī viss, pagaidām.

Veci, nezinu kādu informāciju Tu lasi, bet ražotājs norāda, ka eļļa ir sintētiska.
piekristu, ja teiktu, ka nav skaidri norādīta pamateļļa, taču no šīsdienas viedokļa tā ir sintētika, ko TDS apgalvo arī ražotājs.

mani personīgi dara uzmanīgu fakts, ka agrāk TDS tika norādīts, ka eļļa ir uz esteru bāzes, bet tagad neko neatrodu nedz TDS, nedz MSDS (ja neskata sāļu kontextā).
visai droši, ka agrāk šis produkts saturēja esterus, bet tagad īsti nav skaidrs. iespējams, ka ražotājs gājis 'mainstream' virzienā un izmantojis Group III.
tas, protams, būtu pamatīgs cienītāju apjājiens, kam negribētos ticēt.

tomēr...lai spriestu par produktu, jābūt kaut kādiem datiem.
Tu teicies atsūtīt uz e-kasti pētījumu, bet neatsūtīji. grūti kaut ko spriest, ja Tu operē ar citiem nezināmiem datiem un nevēlies tos publiskot.
iesūti man ciparus, ievērtēsim!

Offline

aivarsz
28. Jan 2014, 23:05#2116

Kopš: 26. Feb 2012

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


28 Jan 2014, 16:59:36 Niere rakstīja:

27 Jan 2014, 00:16:05 aivarsz rakstīja:
Vai mēs kautkur redzam Fully Synthetic vai 100% Synthetic uzrkstu?
....
Neredzuoficiālajā TDS arī unikālo JASO akcepta nr. par MA-2 standartu. Ir atsauce par atbilstību standarta prasībām no 2006, gada,tas arī viss, pagaidām.

Veci, nezinu kādu informāciju Tu lasi, bet ražotājs norāda, ka eļļa ir sintētiska.
piekristu, ja teiktu, ka nav skaidri norādīta pamateļļa, taču no šīsdienas viedokļa tā ir sintētika, ko TDS apgalvo arī ražotājs.

mani personīgi dara uzmanīgu fakts, ka agrāk TDS tika norādīts, ka eļļa ir uz esteru bāzes, bet tagad neko neatrodu nedz TDS, nedz MSDS (ja neskata sāļu kontextā).
visai droši, ka agrāk šis produkts saturēja esterus, bet tagad īsti nav skaidrs. iespējams, ka ražotājs gājis 'mainstream' virzienā un izmantojis Group III.
tas, protams, būtu pamatīgs cienītāju apjājiens, kam negribētos ticēt.

tomēr...lai spriestu par produktu, jābūt kaut kādiem datiem.
Tu teicies atsūtīt uz e-kasti pētījumu, bet neatsūtīji. grūti kaut ko spriest, ja Tu operē ar citiem nezināmiem datiem un nevēlies tos publiskot.
iesūti man ciparus, ievērtēsim!


Tu esi jau tuvu pareizajam ceļam savos pētījumos. Neesmu tev neko atsūtījis, jo šobrīd vienkārši fiziski tam nav laika. nakts melnumā vien atļaujos k-ko drusku ierakstīt mani interesējošajos portālos. Kā jau kaut kad runājām, diemžēl, Castrol bija pionieris, kas kaut ko pārvērta par sintētiku. Un brutāli turpina izpildīties dažādās neatbalstāmās aktivitātēs. Tam sekoja vesela plejāde eļļu ražotāju un maisītāju. Tāda, diemžēl, ir tendence pēdējo gadu laikā. Un, varbūt, atkārtošos, bet pat brendi ar pasaules vārdu taisa mēslus, rakstot uz burkām akceptus, kas nav iegūti vai atsvaidzināti pēc to derīguma termiņa beigām. Vai ir atraduši punktus, kādēļ var močīt visādus brīnumus nesodīti. Šī tendence progresē, un tas nebūt neattiecas tikai uz eļļām. Pie tam, bieži ir diezgan viegli tīmeklī atrast, ka tas ir pilnīgs fufelis. Tāda sajūta, ka tiesvedība ir iebāzusi galvu zemē. Tūplis gaisā. Ņemiet, ja kādam tas tīkās. Nu tas tāds mans brainstorms par tēmu.

Offline

El_Camino
28. Jan 2014, 23:29#2117

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 871

Braucu ar: Hypermotard 1100

Varat kautko pateikt par šo?
Xado 10w60

-----------------
Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles

Offline