Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
zazzaa
08. Jan 2014, 21:16#20921

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


08 Jan 2014, 20:45:56 h1tman rakstīja:
taaks kaads man pastastiis atšķirības ?

DID 525ZVM X 112
pret
DID 525VX 112

un kāds kautko par šitādu zobratu ra
zotaju zin ? JT ZĘBATKI

VX ir līdz 900cc motoriem
un zvmx ir ir lidz 1300cc
ņemtu lielako- grūtāk pārraut

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

h1tman
08. Jan 2014, 21:30#20922

Kopš: 13. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1209

Braucu ar: VTR


08 Jan 2014, 21:16:13 zazzaa rakstīja:

08 Jan 2014, 20:45:56 h1tman rakstīja:
taaks kaads man pastastiis atšķirības ?

DID 525ZVM X 112
pret
DID 525VX 112

un kāds kautko par šitādu zobratu ra
zotaju zin ? JT ZĘBATKI

VX ir līdz 900cc motoriem
un zvmx ir ir lidz 1300cc
ņemtu lielako- grūtāk pārraut


nju runa ir par honda 600rr, 117zirgi
cena vienai 75eur, otrai 110eur.

[ Šo ziņu laboja h1tman, 08 Jan 2014, 21:30:36 ]



-----------------

Offline

K-K
08. Jan 2014, 22:21#20923

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory

Tsubaki alfa un miers mājās, stunta mocim nogāja visilgāk(2,5sez) salīdzinot pret reginu(lol nau veerc), did, czchains un veelkaukaada vispaar 3meen notureeja.

-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

Niksons
08. Jan 2014, 22:27#20924

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


08 Jan 2014, 10:46:25 shkapars rakstīja:

07 Jan 2014, 23:33:38 Niksons rakstīja:
Pilnībā ticu, ka statoil prot sabrūvēt ok lubrikantu


Bet man tādas pārdomas par pieminēto Oliņu. Amortiņš jau pats par sevi ir tāds pilnīgākais kaksis ne ierīce. kko vienkāršaku jau nu grūti iedomāties. Nu no izgatavošanas viedokļa, kas tiem Oliņiem ir TĀDS, kā citiem nav ?
Materiāli foršāki ? Tos taču var nopirkt dajebkurš sesks ar $ ķešā...
Precīzāk sastrādāti ? Iegāzuši lielu € virpās & cnc, tagad smuki mārketē ?

Vnk esmu paņēis rokās Oliņu un "amortizātoru - parasto", neesmu sajutis neko TĀDU uz ko būtu jādročī. Dzīvē ir bijis kauns uzdot tādu stulbu jaut., tāpēc tagad rakstu anonīmi


Jā, Ohlins un amortizators parastais pēc konstrukcijas ir gandrīz identiski. Tas skatoties pāris gadus atpakaļ, kad nebij TTX (twin tube) amīši. tie gan ļoti būtiski atšķirās.
Galvenā atšķirība - viens ir masveida produkts un otrs ir labi materiāli, precīzāka apstrāde un galvenais ir ieguldītais intelekts.
Uz aci izskatās vienādi, bet tur ir tik daudz sīku nianšu, kas ietekmē amortizatora darbību. Visi urbumi, adatu konusi, šaibu piramīdas, virzuļu urbumi un to novietojums, izskats.
Arī jaucot un liekot kopā, amīti parasto un Ohlins tukšu pakačājot uz roku var just diezgan lielu atšķirību, viens slīd gludi, viegli bez aizķeršanos, tad otram ir jāpieliek spēks un kustība ir nevienmērīga.
bet tā, jā, labi materiāli, labi apstrādes aparāti un pareizais galvenais konstruktors (pēdējais jo īpaši) ir risinājums nedročīšanai


Tas ir incanti. Vēl domāju par to "konstruktora faktoru", amorts ir diezgan primitīvs izstrādājums, nu kas traucē ķīnietim nopirkt vienu un štancēt kopijas ?

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

zazzaa
08. Jan 2014, 22:39#20925

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


08 Jan 2014, 22:27:32 Niksons rakstīja:

08 Jan 2014, 10:46:25 shkapars rakstīja:

07 Jan 2014, 23:33:38 Niksons rakstīja:
Pilnībā ticu, ka statoil prot sabrūvēt ok lubrikantu


Bet man tādas pārdomas par pieminēto Oliņu. Amortiņš jau pats par sevi ir tāds pilnīgākais kaksis ne ierīce. kko vienkāršaku jau nu grūti iedomāties. Nu no izgatavošanas viedokļa, kas tiem Oliņiem ir TĀDS, kā citiem nav ?
Materiāli foršāki ? Tos taču var nopirkt dajebkurš sesks ar $ ķešā...
Precīzāk sastrādāti ? Iegāzuši lielu € virpās & cnc, tagad smuki mārketē ?

Vnk esmu paņēis rokās Oliņu un "amortizātoru - parasto", neesmu sajutis neko TĀDU uz ko būtu jādročī. Dzīvē ir bijis kauns uzdot tādu stulbu jaut., tāpēc tagad rakstu anonīmi


Jā, Ohlins un amortizators parastais pēc konstrukcijas ir gandrīz identiski. Tas skatoties pāris gadus atpakaļ, kad nebij TTX (twin tube) amīši. tie gan ļoti būtiski atšķirās.
Galvenā atšķirība - viens ir masveida produkts un otrs ir labi materiāli, precīzāka apstrāde un galvenais ir ieguldītais intelekts.
Uz aci izskatās vienādi, bet tur ir tik daudz sīku nianšu, kas ietekmē amortizatora darbību. Visi urbumi, adatu konusi, šaibu piramīdas, virzuļu urbumi un to novietojums, izskats.
Arī jaucot un liekot kopā, amīti parasto un Ohlins tukšu pakačājot uz roku var just diezgan lielu atšķirību, viens slīd gludi, viegli bez aizķeršanos, tad otram ir jāpieliek spēks un kustība ir nevienmērīga.
bet tā, jā, labi materiāli, labi apstrādes aparāti un pareizais galvenais konstruktors (pēdējais jo īpaši) ir risinājums nedročīšanai


Tas ir incanti. Vēl domāju par to "konstruktora faktoru", amorts ir diezgan primitīvs izstrādājums, nu kas traucē ķīnietim nopirkt vienu un štancēt kopijas ?

a domā jau neštancē? ... pff 100 punkti jau ka masveidā pirktos štancē
racing un superspecial viņiem nav tik intresants tirgus 1. prasa kvalitāti 2. mazs noiets

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

mezamaris
08. Jan 2014, 23:01#20926

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:


08 Jan 2014, 09:43:09 elf rakstīja:

08 Jan 2014, 00:02:12 mezamaris rakstīja:
Paskatīsimies uz to no ļoti atšķirīga skatupunkta.Pēc diploma esmu virpotājs,tādēļ brīžiem ar to arī nodarbojos.Braukāt no mana meža pēc katra dzelža uz metālbāzi, ir ilgi un saražģīti, tādēļ nesvarīgiem izstrādājumiem un palīginstrumentiem tiek lietots viss,kas daudzmaz apaļš un ko ņem cietsakausējuma grieznis.Pa starpai amortizātoru štoki ir labs un bezmaksas matereāls,tādēļ visi apkārtnes autoskrūvētāji piespiedu brīvprātīgi šo nolietoto drazu man piegādā.Un raugi starpība tomēr ir.Mn jau labāk patīk tie lētie štrunti,jo hroma kārtiņa ir plāna,kaut vītni ar ripu griez virsū,bet labie ,dārgie brendi to hromu uzklāj nepieklājīgi biezu un vēl virskāru pierūda,baigais čakars ar tiem.


Hi..pēc diploma es ar esmu virpotājs...derētu padiskutēt par tiem amortizatoru štokiem.
Materiāls tā neko,bet tie štoki ir izgatavoti no diviem materiāliem...vidus mīkstāks ,apkārt cietāks.
No štoka nodgriezu ripiņu 5mm biezumā...domāju pamēģināšu izsist vidu...cik tad viņš tur turās.
Bliežu,bliežu...nekā....jau sapriecājos...iegriežu ar fleksi no malas...nu gan izsitīšu....atkal nenāk...beidzot salokās un par pārsteigumu vidus ir uz vītnes.Vienkārši skrūvējās ārā.
Šis štoks bij 12mm..jāpamēģina resnākiem kā vidus turās.....
Izvirpojot detaļu no amortizatora štoka jāskatā ka nesadalās divās daļās!!!!!
Neesmu saskāries ar tevis aprakstītu variantu. Redzēti ir visādi,ar tukšu vidu,rūdīti,rūdīta virskārta,kātā urbums ar regulēšanas stieni....Nav teikts ka tev netrāpījās kāda meistara garadarbs,kā teiksim bussa dzesājamais bremžu disks sakniedēts no diviem.precīzi saurbts tieši ribās,smukas tērauda kniedes,nemaz neredz kāmēr nevirpo.Tā arī novirpoju izdilumu un aizbrauca tālāk.

Offline

Archy96
08. Jan 2014, 23:07#20927

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


08 Jan 2014, 23:01:44 mezamaris rakstīja:

08 Jan 2014, 09:43:09 elf rakstīja:

08 Jan 2014, 00:02:12 mezamaris rakstīja:
Paskatīsimies uz to no ļoti atšķirīga skatupunkta.Pēc diploma esmu virpotājs,tādēļ brīžiem ar to arī nodarbojos.Braukāt no mana meža pēc katra dzelža uz metālbāzi, ir ilgi un saražģīti, tādēļ nesvarīgiem izstrādājumiem un palīginstrumentiem tiek lietots viss,kas daudzmaz apaļš un ko ņem cietsakausējuma grieznis.Pa starpai amortizātoru štoki ir labs un bezmaksas matereāls,tādēļ visi apkārtnes autoskrūvētāji piespiedu brīvprātīgi šo nolietoto drazu man piegādā.Un raugi starpība tomēr ir.Mn jau labāk patīk tie lētie štrunti,jo hroma kārtiņa ir plāna,kaut vītni ar ripu griez virsū,bet labie ,dārgie brendi to hromu uzklāj nepieklājīgi biezu un vēl virskāru pierūda,baigais čakars ar tiem.


Hi..pēc diploma es ar esmu virpotājs...derētu padiskutēt par tiem amortizatoru štokiem.
Materiāls tā neko,bet tie štoki ir izgatavoti no diviem materiāliem...vidus mīkstāks ,apkārt cietāks.
No štoka nodgriezu ripiņu 5mm biezumā...domāju pamēģināšu izsist vidu...cik tad viņš tur turās.
Bliežu,bliežu...nekā....jau sapriecājos...iegriežu ar fleksi no malas...nu gan izsitīšu....atkal nenāk...beidzot salokās un par pārsteigumu vidus ir uz vītnes.Vienkārši skrūvējās ārā.
Šis štoks bij 12mm..jāpamēģina resnākiem kā vidus turās.....
Izvirpojot detaļu no amortizatora štoka jāskatā ka nesadalās divās daļās!!!!!
Neesmu saskāries ar tevis aprakstītu variantu. Redzēti ir visādi,ar tukšu vidu,rūdīti,rūdīta virskārta,kātā urbums ar regulēšanas stieni....Nav teikts ka tev netrāpījās kāda meistara garadarbs,kā teiksim bussa dzesājamais bremžu disks sakniedēts no diviem.precīzi saurbts tieši ribās,smukas tērauda kniedes,nemaz neredz kāmēr nevirpo.Tā arī novirpoju izdilumu un aizbrauca tālāk.

Tu labāk izstāsti, kā Zigim ovālu buksi frontālā iekrāvēja stupicā dabūji gatavu, bļa, mēs tā neprotam

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mezamaris
08. Jan 2014, 23:16#20928

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Vienkārši,uzstādījums-neko jaunu nepirksim,bet sadilis pakaļā.Bukses sēža sadilusi 1.5 mm ovāla,vajag izbuksēt. Bronzas bukses siena laikam mm4,tātad iepresējot savilksies arī ovāla.Ņemam lielāko diametru kā pamatu,virpojam gatavu ar vajadzīgo iekšējo,tad pieslīpējam ovālu un ielīmējam.Vēlāk tomēr izlēma pie jums visu kapitāli remontēt un es biju tas kurš teica lai tad arī to ovālo sēžu labo,uz ko man atbijdēja,katagad jau esot labi.Diez izlabojāt?

Offline

Archy96
09. Jan 2014, 00:07#20929

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


08 Jan 2014, 23:16:37 mezamaris rakstīja:
Vienkārši,uzstādījums-neko jaunu nepirksim,bet sadilis pakaļā.Bukses sēža sadilusi 1.5 mm ovāla,vajag izbuksēt. Bronzas bukses siena laikam mm4,tātad iepresējot savilksies arī ovāla.Ņemam lielāko diametru kā pamatu,virpojam gatavu ar vajadzīgo iekšējo,tad pieslīpējam ovālu un ielīmējam.Vēlāk tomēr izlēma pie jums visu kapitāli remontēt un es biju tas kurš teica lai tad arī to ovālo sēžu labo,uz ko man atbijdēja,katagad jau esot labi.Diez izlabojāt?

Es jau tā arī sapratu. Sūdi tikai ir tādi, ka iekša ovāla, un ārpuse apmuļļāta, nav pret ko izcentrēt visu to pasākumu, lauzījām galvu un izdomājām vienu "shēmu", kā to visu uz vienas ass dabūt - provēs izcentrēt pēc gala plaknes, kura vēl vesela un vismaz aptuveni pēc ārējām virsmām, kuras vēl puslīdz saglabājušās, izvirpos to "olu" apaļu, tad pēc iekšējā diam. patronā novirpos balvanku, uz tās uzsēdinās virsū un tādā stāvoklī apmetinās un pievirpos ārpusi, tad atkal patronā iekšā aiz ārējā diametra un uztaisīs jaunu buksi, čakaris diezgan pamatīgs, bet citu variantu nav

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mezamaris
09. Jan 2014, 00:22#20930

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Tāda doma bija,bet tas klucis priekš manas 16K20 reāli par lielu.

Offline

Archy96
09. Jan 2014, 00:38#20931

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 Jan 2014, 00:22:55 mezamaris rakstīja:
Tāda doma bija,bet tas klucis priekš manas 16K20 reāli par lielu.

Lien gan iekšā, tur var 400mm diametru virs vadotnēm iestutēt, tikai garu griezni vajag, speciāli taisītu, lai var klāt piekļūt

[ Šo ziņu laboja Archy96, 09 Jan 2014, 00:39:13 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

h1tman
09. Jan 2014, 10:31#20932

Kopš: 13. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1209

Braucu ar: VTR

hmzz, lasu un skatos ka te ar metāliem ņematies

kāds no jums šlici arī var uztaisīt ?
bieži un daudz nevajag bet šad tad vajag?

-----------------

Offline

mezamaris
09. Jan 2014, 11:31#20933

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Ārējās nav problēma,bet iekšējām man nav darbgalda.Var protams taisīt velci,bet tad ja sērija

[ Šo ziņu laboja mezamaris, 09 Jan 2014, 11:32:36 ]

Offline

h1tman
09. Jan 2014, 11:41#20934

Kopš: 13. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1209

Braucu ar: VTR


09 Jan 2014, 11:31:38 mezamaris rakstīja:
Ārējās nav problēma,bet iekšējām man nav darbgalda.Var protams taisīt velci,bet tad ja sērija


iekšējā... velci tiasīt nav jēgas. jo nav tik liela sērija, sērijai man ir velcis, maksāja bešeno naudu bet nu sanāca un masveidqa produkciju velkam, bet interesē urodi, kas ir pāris eksemplāros, it kā ir kantoris kas man tiasa, taikai man ne parāk patīk kā viņi strādā..

-----------------

Offline

plastik
09. Jan 2014, 14:07#20935

Kopš: 28. Dec 2013

Ziņojumi: 4

Braucu ar: crf450

Manās rokās irnonācis Sm Pro priekšējais disks no honda crf 450 013. gada. Ko jūs varat par to pateikt? Cik labs un cenas ziņā?

Offline

El_Camino
09. Jan 2014, 14:25#20936

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 871

Braucu ar: Hypermotard 1100

Kur var izhonēt cilindrus?

-----------------
Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles

Offline

shkapars
09. Jan 2014, 14:28#20937

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


09 Jan 2014, 14:25:58 El_Camino rakstīja:
Kur var izhonēt cilindrus?


kam un kāpēc?

Offline

elf
09. Jan 2014, 14:53#20938

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


09 Jan 2014, 11:31:38 mezamaris rakstīja:
Ārējās nav problēma,bet iekšējām man nav darbgalda.Var protams taisīt velci,bet tad ja sērija


Uz virpas ar var,griezni turētājā,detaļu patronā un ar garenpadevi tik braukā šurpu turpu..ik pa brīdim pagriežot šķērspadevi.
Ir tā iekšējās šlices taisītas,bet tikai ja ir viena šlice urbumā...neatšķiras no dzītajām uz ,,dalbjoškas''

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

mezamaris
09. Jan 2014, 15:24#20939

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Par ķīļrievu nav runa,domātas šlices.

Offline

h1tman
09. Jan 2014, 15:26#20940

Kopš: 13. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1209

Braucu ar: VTR


no šitāda vajag šitādu





-----------------

Offline