Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Shadow | 07. Jan 2014, 23:43 | #20901 |
| Kopš: 29. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 125
Braucu ar: Yamaha R1, Honda 900rr, Ducati 749, ducati 919, ducati 848, ducati 750
| Intr tāda lieta vai ir kāds knifs liekot atpk spriegotāju kedes dzinēja sadales vārstu un klokenes pievada spriegošanai.
Vnk problēma tāda ka sadales noregulētas pec metkam , klokene ari TDC uz metkas bet ieliekot spriegotāju un tam iespiežoties tas nedaudz pastumj klokeni no TDC uz aukšu pari metkai...
Ko darit? ir doma parit parmest pa 1 zobu kedi .. Mok ir kāds knifs mocis yamaha r1 4xv 5jj | Offline | | |
Niere | 07. Jan 2014, 23:44 | #20902 |
| Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Niksons,
Ohlins argumentē šādi:
Shkapars un citi profi droši jau varēs atbildēt uz Tavu jautājienu.
līdzībai - eļļas arī visas vizuāli ir gandrīz vienādas.[ Šo ziņu laboja Niere, 07 Jan 2014, 23:45:11 ] | Offline | | |
Archy96 | 07. Jan 2014, 23:49 | #20903 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| "Uz aci" arī sūds pēc šokolādes izskatās
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
|
mezamaris | 08. Jan 2014, 00:02 | #20904 |
| Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Paskatīsimies uz to no ļoti atšķirīga skatupunkta.Pēc diploma esmu virpotājs,tādēļ brīžiem ar to arī nodarbojos.Braukāt no mana meža pēc katra dzelža uz metālbāzi, ir ilgi un saražģīti, tādēļ nesvarīgiem izstrādājumiem un palīginstrumentiem tiek lietots viss,kas daudzmaz apaļš un ko ņem cietsakausējuma grieznis.Pa starpai amortizātoru štoki ir labs un bezmaksas matereāls,tādēļ visi apkārtnes autoskrūvētāji piespiedu brīvprātīgi šo nolietoto drazu man piegādā.Un raugi starpība tomēr ir.Mn jau labāk patīk tie lētie štrunti,jo hroma kārtiņa ir plāna,kaut vītni ar ripu griez virsū,bet labie ,dārgie brendi to hromu uzklāj nepieklājīgi biezu un vēl virskāru pierūda,baigais čakars ar tiem. [ Šo ziņu laboja mezamaris, 08 Jan 2014, 00:03:41 ] | Offline | | |
Archy96 | 08. Jan 2014, 00:10 | #20905 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
08 Jan 2014, 00:02:12 mezamaris rakstīja:
Paskatīsimies uz to no ļoti atšķirīga skatupunkta.Pēc diploma esmu virpotājs,tādēļ brīžiem ar to arī nodarbojos.Braukāt no mana meža pēc katra dzelža uz metālbāzi, ir ilgi un saražģīti, tādēļ nesvarīgiem izstrādājumiem un palīginstrumentiem tiek lietots viss,kas daudzmaz apaļš un ko ņem cietsakausējuma grieznis.Pa starpai amortizātoru štoki ir labs un bezmaksas matereāls,tādēļ visi apkārtnes autoskrūvētāji piespiedu brīvprātīgi šo nolietoto drazu man piegādā.Un raugi starpība tomēr ir.Mn jau labāk patīk tie lētie štrunti,jo hroma kārtiņa ir plāna,kaut vītni ar ripu griez virsū,bet labie ,dārgie brendi to hromu uzklāj nepieklājīgi biezu un vēl virskāru pierūda,baigais čakars ar tiem.
Bet protams, pirmais, uz ko ieekonomē parasti ir materiāls, jo to patērētājs vulgaris uz aci nepamana Tālāk jau seko pārējās pozīcijas - darbasēka izmaksas, pielietotās apstrādes tehnoloģijas utt.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
soulfreak | 08. Jan 2014, 00:32 | #20906 |
| Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Man viens čoms, vecs virpotājs ņemas kā reiz ar amjiem, grāmatiņu daudz lasījis... šad tad gadās, kad viņam atved ebay coilus no ārpuses gluži kā dārgais gals, bet materiāli pielīdzināmi plastilīnam un iekšā "pildījums" apgriezti proporcionāls ārējam spīdumam | Offline | | |
Niere | 08. Jan 2014, 00:43 | #20907 |
| Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| nodomāju, ka jāpārmet dialogu šajā lapā, lai rīt tauta iekomentē, kāda ir praktiskā pieredze mocī gāžot auto paredzētu antifrīzu.
i tāda nojausma, ka tā dara pat servisos. moš kļūdos.
07 Jan 2014, 21:47:13 Abendrots rakstīja:
07 Jan 2014, 18:46:01 Niere rakstīja:
07 Jan 2014, 17:07:46 StraiF rakstīja:
...
der pa lielam jeb kurš antifreez, jo pamatfunkciju pilsētas braukšanai viņš pilda.
nezinu kā ir ar praktisku pieredzi, lietojot dažiem močiem neparedzētu antifrīzu, bet iz teorijas nav viss tik vienkārši. moto sūknim var nepatikt tipiskos auto antifrīzos esošais silīcijs.
tas tā.... iz atmiņas un bez atsaucēm.
un mašīnas suuknim fofig ka antifrīza sastāvā smiltis?
Un kas tur ir ar to statoilu? Tirgo tādu pashu draz u kā visur citur ,tikai protams dārgāk.
par antifrīzu močiem:
paķēru pirmo 'service manual', kas kompī mētājās - Varadero XL1000V. droši, ka citiem (nezinu vai visiem) močiem manuālī būs rakstīts tas pats.
| Offline | | |
Archy96 | 08. Jan 2014, 01:02 | #20908 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
08 Jan 2014, 00:43:18 Niere rakstīja:
nodomāju, ka jāpārmet dialogu šajā lapā, lai rīt tauta iekomentē, kāda ir praktiskā pieredze mocī gāžot auto paredzētu antifrīzu.
i tāda nojausma, ka tā dara pat servisos. moš kļūdos.
07 Jan 2014, 21:47:13 Abendrots rakstīja:
07 Jan 2014, 18:46:01 Niere rakstīja:
07 Jan 2014, 17:07:46 StraiF rakstīja:
...
der pa lielam jeb kurš antifreez, jo pamatfunkciju pilsētas braukšanai viņš pilda.
nezinu kā ir ar praktisku pieredzi, lietojot dažiem močiem neparedzētu antifrīzu, bet iz teorijas nav viss tik vienkārši. moto sūknim var nepatikt tipiskos auto antifrīzos esošais silīcijs.
tas tā.... iz atmiņas un bez atsaucēm.
un mašīnas suuknim fofig ka antifrīza sastāvā smiltis?
Un kas tur ir ar to statoilu? Tirgo tādu pashu draz u kā visur citur ,tikai protams dārgāk.
par antifrīzu močiem:
paķēru pirmo 'service manual', kas kompī mētājās - Varadero XL1000V. droši, ka citiem (nezinu vai visiem) močiem manuālī būs rakstīts tas pats.
Visos močos vienmēr esmu gāzis auto antifrīzu. Nekas nav noticis.
Yamai - R1, tam gan ūdenssūkņa manžetes nokāvās, bet dēļ tā, ka pirms gonkas biju krāna ūdeni sagāzis , aizmirsu nomainīt pret destilēto ar antifrīza piešprici, eļļošanas nav, sūknis pidet, un es varu ieteikt visiem R1 īpašniekiem uz šo pozīciju naudu netaupīt, jo sūknīti šim modelim nomainīt - pus motocikls bez maz vai jāizjauc
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Niksons | 08. Jan 2014, 08:32 | #20909 |
| Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
08 Jan 2014, 00:02:12 mezamaris rakstīja:
Paskatīsimies uz to no ļoti atšķirīga skatupunkta.Pēc diploma esmu virpotājs,tādēļ brīžiem ar to arī nodarbojos.Braukāt no mana meža pēc katra dzelža uz metālbāzi, ir ilgi un saražģīti, tādēļ nesvarīgiem izstrādājumiem un palīginstrumentiem tiek lietots viss,kas daudzmaz apaļš un ko ņem cietsakausējuma grieznis.Pa starpai amortizātoru štoki ir labs un bezmaksas matereāls,tādēļ visi apkārtnes autoskrūvētāji piespiedu brīvprātīgi šo nolietoto drazu man piegādā.Un raugi starpība tomēr ir.Mn jau labāk patīk tie lētie štrunti,jo hroma kārtiņa ir plāna,kaut vītni ar ripu griez virsū,bet labie ,dārgie brendi to hromu uzklāj nepieklājīgi biezu un vēl virskāru pierūda,baigais čakars ar tiem.
Paldies.
Droši vien, ka tā arī ir.
Nu es domāju no izgatavošanas viedokļa. Cik vienu virzulīti izvirpot cik otru - pa lielam starpības nav nekādas. Vienreiz saliec mašīnā kodus un virzulīši birst kastē.
Materiāls gan jau ir cita štelle, kur droši vien arī sanāk "ekonomija"
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
Negantelis | 08. Jan 2014, 09:38 | #20910 |
| Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
07 Jan 2014, 23:43:33 Shadow rakstīja:
Intr tāda lieta vai ir kāds knifs liekot atpk spriegotāju kedes dzinēja sadales vārstu un klokenes pievada spriegošanai.
Vnk problēma tāda ka sadales noregulētas pec metkam , klokene ari TDC uz metkas bet ieliekot spriegotāju un tam iespiežoties tas nedaudz pastumj klokeni no TDC uz aukšu pari metkai...
Ko darit? ir doma parit parmest pa 1 zobu kedi .. Mok ir kāds knifs mocis yamaha r1 4xv 5jj
dieva dēļ nedari tā.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
elf | 08. Jan 2014, 09:43 | #20911 |
| Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
08 Jan 2014, 00:02:12 mezamaris rakstīja:
Paskatīsimies uz to no ļoti atšķirīga skatupunkta.Pēc diploma esmu virpotājs,tādēļ brīžiem ar to arī nodarbojos.Braukāt no mana meža pēc katra dzelža uz metālbāzi, ir ilgi un saražģīti, tādēļ nesvarīgiem izstrādājumiem un palīginstrumentiem tiek lietots viss,kas daudzmaz apaļš un ko ņem cietsakausējuma grieznis.Pa starpai amortizātoru štoki ir labs un bezmaksas matereāls,tādēļ visi apkārtnes autoskrūvētāji piespiedu brīvprātīgi šo nolietoto drazu man piegādā.Un raugi starpība tomēr ir.Mn jau labāk patīk tie lētie štrunti,jo hroma kārtiņa ir plāna,kaut vītni ar ripu griez virsū,bet labie ,dārgie brendi to hromu uzklāj nepieklājīgi biezu un vēl virskāru pierūda,baigais čakars ar tiem.
Hi..pēc diploma es ar esmu virpotājs...derētu padiskutēt par tiem amortizatoru štokiem.
Materiāls tā neko,bet tie štoki ir izgatavoti no diviem materiāliem...vidus mīkstāks ,apkārt cietāks.
No štoka nodgriezu ripiņu 5mm biezumā...domāju pamēģināšu izsist vidu...cik tad viņš tur turās.
Bliežu,bliežu...nekā....jau sapriecājos...iegriežu ar fleksi no malas...nu gan izsitīšu....atkal nenāk...beidzot salokās un par pārsteigumu vidus ir uz vītnes.Vienkārši skrūvējās ārā.
Šis štoks bij 12mm..jāpamēģina resnākiem kā vidus turās.....
Izvirpojot detaļu no amortizatora štoka jāskatā ka nesadalās divās daļās!!!!!
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
shkapars | 08. Jan 2014, 10:46 | #20912 |
| Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
|
07 Jan 2014, 23:33:38 Niksons rakstīja:
Pilnībā ticu, ka statoil prot sabrūvēt ok lubrikantu
Bet man tādas pārdomas par pieminēto Oliņu. Amortiņš jau pats par sevi ir tāds pilnīgākais kaksis ne ierīce. kko vienkāršaku jau nu grūti iedomāties. Nu no izgatavošanas viedokļa, kas tiem Oliņiem ir TĀDS, kā citiem nav ?
Materiāli foršāki ? Tos taču var nopirkt dajebkurš sesks ar $ ķešā...
Precīzāk sastrādāti ? Iegāzuši lielu € virpās & cnc, tagad smuki mārketē ?
Vnk esmu paņēis rokās Oliņu un "amortizātoru - parasto", neesmu sajutis neko TĀDU uz ko būtu jādročī. Dzīvē ir bijis kauns uzdot tādu stulbu jaut., tāpēc tagad rakstu anonīmi
Jā, Ohlins un amortizators parastais pēc konstrukcijas ir gandrīz identiski. Tas skatoties pāris gadus atpakaļ, kad nebij TTX (twin tube) amīši. tie gan ļoti būtiski atšķirās.
Galvenā atšķirība - viens ir masveida produkts un otrs ir labi materiāli, precīzāka apstrāde un galvenais ir ieguldītais intelekts.
Uz aci izskatās vienādi, bet tur ir tik daudz sīku nianšu, kas ietekmē amortizatora darbību. Visi urbumi, adatu konusi, šaibu piramīdas, virzuļu urbumi un to novietojums, izskats.
Arī jaucot un liekot kopā, amīti parasto un Ohlins tukšu pakačājot uz roku var just diezgan lielu atšķirību, viens slīd gludi, viegli bez aizķeršanos, tad otram ir jāpieliek spēks un kustība ir nevienmērīga.
bet tā, jā, labi materiāli, labi apstrādes aparāti un pareizais galvenais konstruktors (pēdējais jo īpaši) ir risinājums nedročīšanai | Offline | | |
soulfreak | 08. Jan 2014, 13:56 | #20913 |
| Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Pastāstiet gudrie mehi, kā lai nomaina auto motoram vārstu gumijas bez galvas nocelšanas un riska, ka vārsts var iekrist cilindrā. Atradu, ka ir paņēmiens ar kompresoru, ka caur sveces caurumu taisa spiedienu, hvz kādu vai arī nolaiž lejā virzuli, caur sveces caurumu ierullē iekšā virvi, tad paceļ līdz atdurei atpakaļ un maina. Kāda ir pieredze un ieteikumi?
Vēl apsveru domu iepirkt kaut kādu metināmo aparātu, tīri mājas vajadzībām, ļoti mazam apjomam, bet lai var arī kādreiz kādu 2mm biezu sieniņu ņeržas cauruli sametināt. Atrodu internātos visādu variantus, bet gudris netieku. Ko saka par lētākajiem Telwin aparātusiem? Kādas ir opcijas metināt bez gāzes (flux)?
Paldies jau iepriekš, kungi | Offline | | |
elf | 08. Jan 2014, 15:27 | #20914 |
| Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
08 Jan 2014, 13:56:04 soulfreak rakstīja:
Pastāstiet gudrie mehi, kā lai nomaina auto motoram vārstu gumijas bez galvas nocelšanas un riska, ka vārsts var iekrist cilindrā. Atradu, ka ir paņēmiens ar kompresoru, ka caur sveces caurumu taisa spiedienu, hvz kādu vai arī nolaiž lejā virzuli, caur sveces caurumu ierullē iekšā virvi, tad paceļ līdz atdurei atpakaļ un maina. Kāda ir pieredze un ieteikumi?
Vēl apsveru domu iepirkt kaut kādu metināmo aparātu, tīri mājas vajadzībām, ļoti mazam apjomam, bet lai var arī kādreiz kādu 2mm biezu sieniņu ņeržas cauruli sametināt. Atrodu internātos visādu variantus, bet gudris netieku. Ko saka par lētākajiem Telwin aparātusiem? Kādas ir opcijas metināt bez gāzes (flux)?
Paldies jau iepriekš, kungi
Uzgriež virzuli augšā un spiež vaļā...ja vārsts nāk slīpi, tad prātīgi ka nesaliecas.
Lielākā kļūda samaģelkiniem ir tas, ka ar suhariem saskrāpē vārsta kātu,tieši vārsta gumijas darbības virsmā....tas notiek tāpēc ka neatspiež taisni...suzars ieķerās...
Samācīsies mainīt vārstu gumijas ,tad jābrauc uz Norvēģiju piehaltūrēt...tur vārstu gumiju maiņa 1400 Eur...
labojums klūdījos...2000Ls vai 2857Eur
[ Šo ziņu laboja elf, 09 Jan 2014, 11:11:42 ]
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
Niere | 08. Jan 2014, 16:21 | #20915 |
| Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Moš bez Archy komenta ir vēl kāds par tēmu?
primāri interesē tie, kam bijušas probzas, lietojot auto motoru antifrīzu.
08 Jan 2014, 01:02:22 Archy96 rakstīja:
08 Jan 2014, 00:43:18 Niere rakstīja:
nodomāju, ka jāpārmet dialogu šajā lapā, lai rīt tauta iekomentē, kāda ir praktiskā pieredze mocī gāžot auto paredzētu antifrīzu.
i tāda nojausma, ka tā dara pat servisos. moš kļūdos.
07 Jan 2014, 21:47:13 Abendrots rakstīja:
07 Jan 2014, 18:46:01 Niere rakstīja:
07 Jan 2014, 17:07:46 StraiF rakstīja:
...
der pa lielam jeb kurš antifreez, jo pamatfunkciju pilsētas braukšanai viņš pilda.
nezinu kā ir ar praktisku pieredzi, lietojot dažiem močiem neparedzētu antifrīzu, bet iz teorijas nav viss tik vienkārši. moto sūknim var nepatikt tipiskos auto antifrīzos esošais silīcijs.
tas tā.... iz atmiņas un bez atsaucēm.
un mašīnas suuknim fofig ka antifrīza sastāvā smiltis?
Un kas tur ir ar to statoilu? Tirgo tādu pashu draz u kā visur citur ,tikai protams dārgāk.
par antifrīzu močiem:
paķēru pirmo 'service manual', kas kompī mētājās - Varadero XL1000V. droši, ka citiem (nezinu vai visiem) močiem manuālī būs rakstīts tas pats.
Visos močos vienmēr esmu gāzis auto antifrīzu. Nekas nav noticis.
Yamai - R1, tam gan ūdenssūkņa manžetes nokāvās, bet dēļ tā, ka pirms gonkas biju krāna ūdeni sagāzis , aizmirsu nomainīt pret destilēto ar antifrīza piešprici, eļļošanas nav, sūknis pidet, un es varu ieteikt visiem R1 īpašniekiem uz šo pozīciju naudu netaupīt, jo sūknīti šim modelim nomainīt - pus motocikls bez maz vai jāizjauc
| Offline | | |
mexa | 08. Jan 2014, 17:39 | #20916 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| es personīgi vārstus ar gaisu neesmu jaucis, bet paziņas to dara veiksmīgi. normāls tur ceņņiks par tām gumijām
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Renxx | 08. Jan 2014, 19:09 | #20917 |
| Kopš: 26. Apr 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 165
Braucu ar: Honda Transalp PD06
| Esmu autiņiem mainījis tā gumijas... Nekas traks, tik vien kā vajag uztaisīt no vecas sveces štuceri uz gaisa trubu... tad uzgriez virzuli max augšā (tas tīri drošībai lai vārsts neiekrīt ja pazūd gaiss) un padod patstāvīgu gaisa spiedienu... Cik atceros tad laikam ap 7bar bija. Cik atceros tad kloķeni nostopējām lai negriežas, jo tādam spiedienam ir liels spēks... | Offline | | |
h1tman | 08. Jan 2014, 20:45 | #20918 |
| Kopš: 13. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1209
Braucu ar: VTR
| taaks kaads man pastastiis atšķirības ?
DID 525ZVM X 112
pret
DID 525VX 112
un kāds kautko par šitādu zobratu ra
zotaju zin ? JT ZĘBATKI
-----------------
| Offline | | |
karlsons | 08. Jan 2014, 20:49 | #20919 |
| Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| Pa manam nacionalizeets JT SPROCKETS
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline | | |
h1tman | 08. Jan 2014, 20:52 | #20920 |
| Kopš: 13. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1209
Braucu ar: VTR
|
08 Jan 2014, 20:49:26 karlsons rakstīja:
Pa manam nacionalizeets JT SPROCKETS
tas ir pērkams ?
-----------------
| Offline | | |
|
|